abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    15.5. 23:11 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 41 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20240514 mikrokódů pro své procesory řešící INTEL-SA-01051, INTEL-SA-01052 a INTEL-SA-01036.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.5. 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na Londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 294 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    29.6.2012 00:22 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Nechceš zkusit třeba orienťák? Dělají se i veřejné pro příchozí, kde nemusíš startovat s davem, ale sám si vyzvedneš mapu a vyrazíš na trať. Úplně pak zapomínám, že vlastně toho hodně naběhám, protože se soustředím jenom na mapu, abych našel kontroly. Určitě se to dá vyguglovat, vím, že to dělá třeba můj bývalý klub z ekonomky, i v okolí Prahy (třeba Hvězda).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    29.6.2012 07:30 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Tak hlavne at ti vydrzi zdravi. Ja zacal takhle na internatu, abych nezakrnel, kdyz jsem vypadl ztreninku. Vydrzel jsem to rok, pak zacaly zlobit kolena. Kdyz jsem se vratil z intru, zacal jsem misto toho chodit na salovku, to bylo prece jen zabavnejsi, jednu zimu ctyrikrat tydne s ruznymi partickami. A zase kolena... Od te doby delam uz jen sporty u kterych se sedi, kleci nebo stoji a na postave je to znat :-)
    29.6.2012 08:12 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    http://www.werunprague.cz/

    máš dva měsíce na trénink :)
    David Watzke avatar 29.6.2012 09:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    10 km závod si dám až za delší dobu, až se trochu vytáhnu. Na takovou vzdálenost bych měl až moc tragickej čas.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.6.2012 11:44 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Preji uspechy ve studiu, na drohou stranu vsak doufam, ze jiz brzy si budou studenti hradit naklady sveho studia a v nejlepsim pripade budou vysoke skoly pouze soukrome.
    29.6.2012 11:48 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Ještě je varianta nějakým zákonem školy rovnou zrušit - tím bychom přišli o nastupující konkurenci.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    29.6.2012 11:49 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    len aby tie súkromné školy nebol kvázi monopolný fašistický paškvil hrajúci sa na voľný trh a zarábajúci pre korporácie, ktoré v tom vedia chodiť ...( chodí mi po rozume slovenské zdravotníctvo alebo druhý dôchodkový pilier)
    David Ježek avatar 29.6.2012 14:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    ano, nepochybně je v zájmu státu, aby si inteligentní, avšak ne tolik majetní lidé, nemohli studium dovolit a radši bušili u pásu někde ve fabrice korejské společnosti. to se týká třeba i potenciálních lékařů, kteří by ti jednoho dne mohli zachraňovat život.
    29.6.2012 14:29 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Vzdělání je investice. Pokud chci do sebe investovat, pak si na studium vezmu půjčku, kterou budu splácet buď při studiu nebo po něm. Anebo pokud jsem opravdu schopný, pak můžu dostat stipendium (třeba na celou dobu studia). Stejně jako to funguje jinde (osobně vím o Kanadě).
    David Watzke avatar 29.6.2012 16:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Anebo pokud jsem opravdu schopný, pak můžu dostat stipendium
    Stipendium nesouvisí s tím jak je člověk schopný. Pokud jsi teda nemyslel schopnost mít (skoro) samý jedničky / áčka.

    Jinak to co píšeš docela dává smysl, když to řekneš takhle. Teď už by mi to bylo buřt, ale v prváku bych z toho byl asi pěkně vydeptanej.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Vojtěch Trefný avatar 29.6.2012 17:25 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Pokud chci do sebe investovat, pak si na studium vezmu půjčku, kterou budu splácet buď při studiu nebo po něm.
    Tak ale taky takové půjčky musí být -- stát sice na jednu stranu školné chce prosadit (a já s tím souhlasím), ale na druhou stranu se tváří, že nějaké studentské půjčky se ho vůbec netýkají. Studentské půjčky sice nabízí většina bank, ale všechny chtějí buď ručení, nebo spoludlužníka a to je pro nemajetného studenta nemožné.
    Anebo pokud jsem opravdu schopný, pak můžu dostat stipendium (třeba na celou dobu studia)
    Svou vlastní blbostí studuji nad rámec státem placeného studia a platím cca. 44 tisíc ročně (a to ještě studuji na jedné z "levnějších" fakult). Nejvyšší prospěchové stipendium (průměr 1.0-1.1 což je i pro vysoce inteligentní lidi dost náročné) bylo loni nějakých 16 tisíc.

    Já osobně jsem pro placení školného na VŠ, ale musí se u toho také trochu myslet a ne to udělat stylem "prostě se bude platit" a nic dalšího neřešit.
    pavlix avatar 29.6.2012 17:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    44k ročně platíš za školné? Tak ještě přidáme kolik... takových 60k na bydlení, nejmíň 30k na jídlo, aspoň 10k na cestování do rodné vesnice, hadry a podobné...
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Vojtěch Trefný avatar 29.6.2012 19:16 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Ano, čistě jen školné (přesně to je 43 400 Kč). Jídlo a bydlení mi naštěstí stále hradí rodiče - pokud by to dělat nemohli (nebo nechtěli), tak bych neměl nejmenší šanci vystudovat. Jen na to školné šetřím většinu vydělaných peněz.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.6.2012 18:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Pokud chci do sebe investovat, pak si na studium vezmu půjčku, kterou budu splácet buď při studiu nebo po něm.
    Aneb není lepšího startu do života než s dluhy.
    Anebo pokud jsem opravdu schopný, pak můžu dostat stipendium (třeba na celou dobu studia).
    Zrovna při studiu informatiky (SW inženýrství) je lepší se místo šrocení na Áčka kvůli stipendiu věnovat práci - pak máte mnohem lepší rozjezd a víc zkušeností.
    pavlix avatar 29.6.2012 18:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Zrovna při studiu informatiky (SW inženýrství) je lepší se místo šrocení na Áčka kvůli stipendiu věnovat práci - pak máte mnohem lepší rozjezd a víc zkušeností.

    A riskujete, že vás škola přestane bavit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.6.2012 20:48 Ivorne | blog: Ivorne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    No nevím, pokaždé když jsem přičuchnul k práci mě škola začala extrémně bavit. Představa, že budu muset pracovat mě vskutku děsí...

    A krom toho jsem proti školnému. Do čeho jiného se státu vyplatí dávat peníze víc než do škol? Cikánům? Politikům? Možná tak ještě do vědy, ale ta se bez škol taky moc neobejde.
    pavlix avatar 29.6.2012 22:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Ono dost záleží, jak ta práce vypadá.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Watzke avatar 30.6.2012 11:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Tohle je trochu zvláštní poznámka. To je jako když s někým chodím a neměl bych pro jistotu promluvit na jinou holku, aby mě ta moje náhodou nepřestala bavit :-D Prostě buď chci studovat a dostuduju nebo ne a začnu makat.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 30.6.2012 11:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Tohle je trochu zvláštní poznámka.
    Poznámky z vlastní zkušenosti bývají zvláštní a často nezapadají do žádného idealistického modelu :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 30.6.2012 11:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Sorry za dvojodpověď, ale musím ti poupravit tvé přirovnání... není to jako promluvit na jinou holku. Spíš je to jako spát s jinou holkou.
    Prostě buď chci studovat a dostuduju nebo ne a začnu makat.
    Závidím ti tvůj černobílý svět :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Watzke avatar 30.6.2012 12:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Není tak černobílý (už jen proto, že sám dělám obojí), jen jsem to napsal zjednodušeně.

    K té metafoře už se nebudu vyjadřovat, protože pro mě začíná bejt matoucí :-D Ale jen bych dodal, že kdybych nepracoval při škole, tak budu neustále finančně závislej na rodičích (což by bylo ve dvaceti letech docela špatné, áááno) a absolutně si nic neužiju, protože bych musel na všem šetřit jak blázen. Už mě párkrát přepadla taková myšlenka, že bych se na školu mohl vyfláknout (a o střední ani nemluvím - to byly čtyři roky spláchnutý do záchoda a kdybych se místo toho rok učil jenom matiku a pokračoval na VŠ, vyšlo by to na stejno), ale pak to přejde. Teď už jsem moc daleko, takže je jednodušší se na to nevykašlat :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 30.6.2012 13:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Ale jen bych dodal, že kdybych nepracoval při škole, tak budu neustále finančně závislej na rodičích (což by bylo ve dvaceti letech docela špatné, áááno) a absolutně si nic neužiju, protože bych musel na všem šetřit jak blázen.
    Někde jsem tu dělal výčet základních výdajů. Nebýt při studiu vůbec finančně závislý na rodičích znamená vydělat si alespoň 100k čistého ročně. Pravda, na živnost student odvede státu tak do deseti procent, na závislou činnost to spočítané nemám.
    Teď už jsem moc daleko, takže je jednodušší se na to nevykašlat :-)
    Rozumím ti a přeju hodně úspěchů. Já jsem VŠ nedokončil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Watzke avatar 30.6.2012 13:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Někde jsem tu dělal výčet základních výdajů. Nebýt při studiu vůbec finančně závislý na rodičích znamená vydělat si alespoň 100k čistého ročně. Pravda, na živnost student odvede státu tak do deseti procent, na závislou činnost to spočítané nemám.
    No dobře, "docela špatné" se mi asi řekne snadno, když dělám v IT. (Nebo jaká byla pointa?)
    Rozumím ti a přeju hodně úspěchů. Já jsem VŠ nedokončil.
    Díky. A proč ne?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 1.7.2012 01:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    No dobře, "docela špatné" se mi asi řekne snadno, když dělám v IT. (Nebo jaká byla pointa?)
    Pointa byla v tom, že vydělat tyhle peníze a zároveň se dostatečně věnovat studiu není až taková sranda.
    Díky. A proč ne?
    Víc faktorů, velkou roli hrála práce na živnostenský list a chuť být samostatný a nezávislý :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.6.2012 14:28 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    V tom pripade predpokladam, ze ma stat prestane trestat za to, ze som sa kedysi ucil a zrusi dane ako podiel z platu a bude ich vyberat pausalne z hlavy. V tom pripade by mi ostalo asi dost prostriedkov na to, aby som svojim potomkom mohol dopriat prilezitost sa ucit.

    Inteligentne deti malo zarabajucich rodicov budeme povazovat za odchylku a posleme ich k pasu za fotrom.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    29.6.2012 14:54 mumik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    preto treba tie skoly uplne sprivatizovat, deregulovat, odstatnit, nech mozu kvalitne vzdelanie ziskat aj deti z malozarabajucich rodin.
    pavlix avatar 29.6.2012 17:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Tak ono z čistě ekonomického pohledu mi přijde pro takovou školu nejrozumnější zaměřit se na takzvanou bonitní klientelu a prodávat rovnou tituly.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.6.2012 18:14 mumik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    ked bude niekto citit potrebu kupit si bezcenny titul, jeho vec. Ty rozumnejsi vsadia na poctive vzdelanie, alebo budu robit dojem nicim inym.
    pavlix avatar 29.6.2012 18:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    V našem oboru zatím na českém území nevím o jediné kvalitní soukromé škole. Slušných veřejných škol oproti tomu znám v republice docela dost.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.6.2012 18:55 mumik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    zrejme to dopytu po 'potrebujem titul a nechcem sa namakat' postacuje... K tomu mnozstvu poskytovatelov kvalitneho vzdelania, ehm, cudujem sa, ze to pise clovek, ktory ponuka skolenia...
    pavlix avatar 29.6.2012 19:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    K tomu mnozstvu poskytovatelov kvalitneho vzdelania, ehm, cudujem sa, ze to pise clovek, ktory ponuka skolenia...
    Pro mě by naopak bylo zvláštní o tomto lhát. Dělám školení na pár konkrétních témat pro firmy a jednotlivce, kteří mají o tento typ služby zájem. Abych pravdu řekl, sám nejsem častým návštěvníkem školení a když, tak mívám k návštěvě jiné důvody než většina mých klientů.

    Univerzitní vzdělání neposkytuju :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.7.2012 00:48 ozajstný Slovák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    ked bude niekto citit potrebu kupit si bezcenny titul, jeho vec. Ty rozumnejsi vsadia na poctive vzdelanie, alebo budu robit dojem nicim inym.
    Keď bude niekto cítiť potrebu kúpiť si bezcenný titul, jeho vec. rozumnejší stavia na poctivé vzdelanie, alebo budú robiť dojem niečím iným.

    Jendа avatar 29.6.2012 18:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Jsi si jistý, že jsi komentář, na který reaguješ, pochopil?
    29.6.2012 18:41 mumik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    na ten emotivny druhy odsek je to nielen slusna, ale verim ze aj vecna reakcia.
    1.7.2012 00:57 ozajstný Slovák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    emotívny

    darmo je, slovenčina je ťažký jazyk pre začiatočníka:-D
    1.7.2012 07:38 mumik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    kebyze si nechces len kopnut, tak by ti doslo, ze to nie je 'slovenčina', ale 'slovencina'.
    1.7.2012 08:12 skutočný Slovák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    kontrolná otázka: máš vokáň?:-D
    1.7.2012 00:50 ozajstný Slovák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    robia ti asi problém dĺžne, mäkčene a čechizmy, mumáčik :-D
    29.6.2012 20:26 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Jistě, s daně ovšem snižovat nebudeme, aby se ty peníze, co tímto státu zbydou, mohli pěkně rozkrást.
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    29.6.2012 20:46 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    30.6.2012 23:13 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    wtf? Ja bych byl prvni, ktery by byl pro snizeni danove zateze a snizeni miry prerozdelovani !
    1.7.2012 22:53 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Narozdíl od pravicových populistů, co by dotyčnou reformu prováděli.
    Limoto avatar 30.6.2012 12:40 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Jo a taky jsem se rozhodl, že si přes léto udělám řidičák, tak si v Praze dávejte bacha na maniaky v Octáviích s eLkem. Myslím si, že už je na čase...
    Abys pak neprodal kolo a nekoupil si auto... :-D
    David Watzke avatar 30.6.2012 13:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    :-) Kolo teď docela dlouho trčí v kolárně (doufám), protože spíš běhám. Takže i to je možný :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.6.2012 13:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Běhat? To mne nějak strašně nudilo. Jsem línej asi. Chodit dobrý, to jo, u toho se dá dobře přemejšlet.
    kotyz avatar 30.6.2012 13:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Chodit se psem do lesa...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 30.6.2012 13:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    U běhání se dá taky přemýšlet. Je dobrý zaměstnat svojí mysl na tolik, abys nemusel myslet na pravidelnost svého dýchání a na každý dopad nohy – pak to líp utíká. Běhání je taky jeden z nejrychlejších způsobů spalování.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 30.6.2012 13:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Při běhání trpí mozek nedostatkem kyslíku, aspoň teda u netrénovanýho člověka kterej to nemůže udejchat, takže na nějaký myšlení nezbejvaj systémový zdroje. Chození je energeticky mnohem míň náročný. A běhat s kyslíkovou bombou na zádech by bylo jistý řešení, ale zjevně to nikoho zatim nenapadlo a nebo napadlo a vzápětí zjistil jak třeskutá blbost by to byla... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 30.6.2012 13:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Když běháš takovou rychlostí, která je pro tebe přijatelná pro běh na vzdálenost, kterou aktuálně běžíš, tak nemáš nedostatek kyslíku. Samozřejmě pokud je pro někoho problém uběhnout cokoliv, tak pak to asi platí :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 30.6.2012 14:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Jo, já nedobíham ani autobus, to ať radši ujede, než pak mít půl hodiny jazyk na vestě :-D Když bych měl běžet třeba 3 km tak mi to bude trvat dýl než to ujít pěšky, protože to bude nutný každejch 300 metrů udělat pauzičku...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 30.6.2012 14:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    To je jeden z důvodů, proč jsem začal běhat. Aby se mi tohle nestávalo. Existují situace, kdy ti běh může i zachránit život.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 30.6.2012 14:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Tygrovi ani kulce/šípu stejně neutečeš...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 30.6.2012 14:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    No, zas tak často se v džungli ani v Pánu prstenů neobjevuju, ale kulka by mě vskutku stihla, kdybych měl tu smůlu a octnul se na divokém západě :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.6.2012 16:16 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Ad tiger - staci nebyt najpomalsi.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    kotyz avatar 30.6.2012 16:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Strčit mu ruku hluboko do krku aby nemoh zkousnout. Ale tlapou tě furt může zabít. Nebo neutíkat, tygr nerad útočí zepředu, spíš by skočil zezadu na ostatní utíkající. Dokonce nějaký domorodci v Indii (teda spíš v Bangladéši, jak sou ty mangrovový bažiny Sundarbans, tam je dost tygrů-lidožroutů) nosili masky s obličejem vzadu na hlavě aby si tygr myslel že ho vidí, ale nemělo to požadovanej efekt moc dlouho, oni to nakonec prokoukli. Ale to je jejich problém, tam je nějaká rezervace, zákaz vstupu a zákaz všeho možnýho a lezou tam na vlastní riziko. U nás to moc nehrozí, leda by utekly kočky nějakýmu soukromníkovi. Ty ze ZOO by nejspíš nikoho nesežrali, ikdyž v Singapuru...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Limoto avatar 30.6.2012 13:58 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak

    Na to nepotřebuješ kyslíkovou bombu... Na to potřebuješ turbodmychadlo a fazole :-D

    kotyz avatar 30.6.2012 14:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Nebo uploadnout mysl do nějakýho vhodnějšího těla, ani to nemusí bejt atlet, stačí že to nebude rosolovitá troska. Tohle by bylo fakt super, škoda že to zatim funguje jenom v seriálech co mají "star" v názvu nebo je to nějaká duchařina...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 30.6.2012 14:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    Už vidim ty reklamy - nehubněte, kašlete na zdravej životní styl, vyměňte si jen každejch 5 let hostitele, u každýho třetího těla 40% sleva! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    1.7.2012 15:02 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola, běhání a tak
    V rámci výcviku jednotek požární ochrany se pravidelně chodí/běhá s dejchákem. :-) Dokonce jsou soutěže tzv. TFA, které zakončují finišem do výškových budov. Můžeš to zkusit, teď bude myslím v září někdy TFA na Pankráci. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.