Portál AbcLinuxu, 7. června 2024 09:49


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
MaFy avatar 27.11.2009 00:07 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Si s tim docela vyhrajes...Vis, alespon orientacne, kolik uz jsi do toho nacpal casu?
Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
27.11.2009 08:23 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
Netusim
27.11.2009 07:56 ALAK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sem si dycky myslel, že se na tom nemá co pokazit. Určitě kdybys do toho nevrtal tak by to auto nebylo tak rozes...tavěný.
27.11.2009 08:22 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
Soucastka se starim pres 30 let ma pravo na to pokazit se.
Max avatar 27.11.2009 10:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
U hammeru ne :)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
27.11.2009 14:56 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
+1
Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
brk avatar 28.11.2009 08:03 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
Hummer H1 se vyráběl od roku 1992 a když budeme brát, že H1 je jen civilní učesanou verzí vojenského Humvee, tak ten se vyrábí od roku 1984, takže zatím ani žádných 30 let.

Co jsem kdysi viděl v TV nějaký pořad o Humvee, tak tam říkali, že to je konstruované tak, aby to vydrželo 10 let v plné zátěži a to i jak s tím dělají věci typu vyhazování z letadla s padákem.
USE="-qt -kde"
27.11.2009 11:41 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na to prohřátí je občas výhodnější vnější zdroj tepla, protože mosaz (nebo měď či to je) je dost tepelně vodivá a občas nestačí aní silná pájka. Když jsem naposledy zadělával díru v obdobném chladiči, tak mi na prohřátí nestačila ani 150W pájka a musel jsem použít plynový hořák. Bratrův známý, co opravuje auta, v podobných situacích používá na ohřátí opalovací pistoli (něco jako fén na steroidech, teplota vyfukovaného vzduchu 500°C) a pamatuju na návod, kde na připájení opravdu masivních drátů (průměr několik mm) doproučovali opatrně je ohřát na plotýnce elektrikého vařiče.
27.11.2009 11:59 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
tu pistoli mam, tou jsem to zkousel prohrat vcera
27.11.2009 16:55 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - topení podruhé
mírně žhavit tou foukačkou, přiměřeně aby nepovolilo letování někde jinde. Tak nějak ve větším rozsahu aby to neodebíralo teplo z místa pájení. To pak jdou i pistolovou trafopájkou dělat velké věci. Hlavně dobře očistit, třeba ocelovým kartáčkem nebo ocelovou vatou a použít nějakou pájecí kapalinu.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.