No, o tom zadna. Ze mas takovehoto konicka neni rozhodne na skodu.
Jenomze ja to myslel tak, ze to vypada jako bys koupil totalni vrak, ktery sotva drzel pohromade a teprve ho latas dokopy.
Nic ve zlem. Tyhle prispevky si vzdycky rad prectu a fandim ti. Jenom me zdesilo, kolik toho musis davat do poradku (ackoliv vzhledem k veku auta zadny div).
Vrak to nebyl, z Trebice do Pardubic jsem prijel po vlastni ose. Jen to nebrzdilo - zavzdusnene, byla vule na rizeni a vule na levym prednim kole. To byly nejvaznejsi zavady na STK. Zbytek uz jsou blbiny, co mi pripadaji u veterana normalni.
na ty gumové věci se osvědčil přípravek Regum. Samozřejmě pokud to ještě drží pohromadě. Napatlat to a nechat pár hodin působit, pak případně setřít přebytek. Gumě to vrací pružnost a prodlouží životnost, u viditelných věcí to vylepší vzhled.
Jo, tahle prachovka když se včas nevymění, člověk si koleduje o problémy. U volantu to ještě není tak zlé (pokud se tedy kloub najednou nezasekne), protože tam je v rukou cítit, že to není dobré. Ale u kloubů na hnacích hřídelích se to obvykle (pokud to člověk pravidelně neprohlíží) pozná až v okamžiku, kdy se to už zadírá. Už jsem to zažil (u různých aut) celkem dvakrát, pokaždé to byla drahá legrace, homokinetické klouby nepatří k levným součástkám.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
nádhera, taky sem dnes na sníh vytáhnul pekáče a jel ho projet, praskla mi hadice chlazení, tak sem to otocil a jel rychle domu, abych ho nezkurvil. ale v prudkej zatacce sem zadrel motor, zaseklý kola nezatáčela takze sem vlitnul do stromu. no aspon ze se nemusim menit s tou hadicej :/