abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.8.0 svobodného multiplatformního softwaru pro konverzi video formátů HandBrake (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | IT novinky

    Microsoft představil nové označení počítačů Copilot+. Dle oznámení se jedná se o počítače poskytující funkce umělé inteligence. Vedle CPU a GPU mají také NPU (Neural Processing Unit). Uvnitř představených Copilot+ notebooků běží ARM čipy Qualcomm Snapdragon X Elite nebo X Plus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | Zajímavý článek

    Příspěvek na blogu Codean Labs rozebírá zranitelnost CVE-2024-4367 v PDF.js, tj. mj. prohlížeči PDF souborů ve Firefoxu. Při otevření útočníkem připraveného pdf souboru může být spuštěn libovolný kód v JavaScriptu. Vyřešeno ve Firefoxu 126.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:55 | Nová verze

    Lazygit byl vydán ve verzi 0.42.0. Jedná se o TUI (Text User Interface) nadstavbu nad gitem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    K open source herní konzole Picopad přibyla (𝕏) vylepšená verze Picopad Pro s větším displejem, lepšími tlačítky a větší baterii. Na YouTube lze zhlédnout přednášku Picopad - open source herní konzole z LinuxDays 2023.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (79%)
     (5%)
     (8%)
     (8%)
    Celkem 410 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Jeep - poslední zápisek

    15.10.2011 11:29 | Přečteno: 2028× | Jeep | poslední úprava: 15.10.2011 11:30

    Zprovoznil jsem si na jiné doméně blogovací cms, tak jsem se rozhodl zápisky o Jeepu přesunout tam.

    Asi hlavním důvodem je možnost snadnějšího vkládání videí a obrázků a pak taky hlavně u posledních zápisků možnost omezení trollů. Docela mě otrávily neustálé narážky některých lidí. Zatím jsem přesunul stávající zápisky a přidal pár nových většinou z akcí, které jsem navštívil, ale je tam i pár věcí, co jsou na Jeepu vylepšené a nové. Pokud tedy máte zájem kouknout, jak to jezdí a dál přináší radost, koukněte sem a třeba i tady.

           

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Jeep - poslední zápisek, obrázek 1 Jeep - poslední zápisek, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.10.2011 11:52 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    ...Docela mě otrávily neustálé narážky některých lidí. ...

    Je to skoda. Clovek se neco dovedel z oboru, ktery ho az ta nezajima a navic ty komentare byly podle me velmi dobre, tehdy, kdyz Vas Amiga tituloval 'kytman'.
    15.10.2011 12:01 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Jednou, dvakrat je to jako vtip dobry, ale pak to cloveka otravi.
    15.10.2011 12:28 Kytman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    A neskusal si na tie narazky naniest trochu kytu? :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2011 15:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    On ten kyt používá jako němci zimmerit na tanky! :-D Se vsadim, že na ten Jeep nereaguje detektor kovu! :-D
    15.10.2011 11:53 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Tak mě napadá, kolik to žere?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.10.2011 11:59 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Tohle je asi jedna z nejcastejsich otazek, kdyz nekdo uvidi nejakou klasickou americkou karu :-) Prekvapive to zere min nez nektery moderni SUV, ktery jsou cely z plastu, aby byli lehci a snizili spotrebu.
    15.10.2011 12:17 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Tak klasické ameriky jsou spotřebou docela proslavené :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.10.2011 12:23 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Existuje hodne mytu, ta obrovska spotreba je jeden z nich. Staci se podivat na dila nekterych "novinaru", kdy podporuji napr. mytus, ze osmivalec o objemu 5 litru ma spotrebu 50 litru na 100 kilometru a dalsi nesmysly. Spotreba paliva neni jediny parametr auta.
    15.10.2011 17:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ono to dost závisí na způsobu jízdy. Když kdysi dělali v Top Gearu "spotřebitelský test", tak při závodech na jejich okruhu měla nejúspornější Audi R8 asi 60 a nejžravější Ferrari 599 bralo kolem 160...
    gtz avatar 15.10.2011 23:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    TopGear je na toto hodně slušný.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.10.2011 12:33 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Sak napis normalne mesto, medzimesto a dialnicu a nie tu odpovedas tak tajomne, a hned ti budeme vediet povedat ci ta spotreba je alebo nieje mytus :-D
    15.10.2011 12:39 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Po dalnici s tim nejezdim. Jen jednou jsem si pocital spotrebu, kdyz jsem jel z Pardubic do Chomutova a zpatky. Pokud jsem spravne pocital, vychazelo mi to na 11,5l/100km.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2011 14:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Cadillac Fleetwood 5.7 V8 (5.7m - co metr, to litr :-D), Praha-Arnhem - 11l/100km (s tempomatem), Arnhem-Praha 9,5l/100km (bez tempomatu), 110-140km/h. foto
    xkucf03 avatar 15.10.2011 21:21 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    To zelené je bazének pro kočky?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2011 22:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Záchůdek, zrovna čekáme v Německu na odpočívadle, až se Dona uráčí vychcat. ;-)
    Marcela* avatar 16.10.2011 10:36 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    To se neumí bílá královna vyčůrat někam do zeleně?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    belisarivs avatar 16.10.2011 14:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Nebo do auta :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    16.10.2011 22:34 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    uvidime, kolik

    tohle chapu, to auto bylo pujcene a Amiga asi nechtel riskovat nejakou ruznici s majitelem (podle tech fotek jak je hubenej se ani nedivim).

    Spis je zajimave, ze ho s tou znackou nekde nechytli.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2011 22:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Co je se značkou?
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2011 19:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Madam, jestli někde v Německu na odpočívadle močíte do zeleně Vy, neznamená to, že tam močí i European Champion Dona Skarabeusz*PL...
    Marcela* avatar 17.10.2011 12:49 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    No kyblík a paraván nepotřebuji :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    gtz avatar 16.10.2011 20:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Třeba by tam něco chytla nebo by se někam zaběhla.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.10.2011 22:39 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    myslim ze to tu pred lety kolega psal, tyhle preslechtene hruzy jsou velice labilni a lekave. Dostanou hned infarkt, kdyz jsou vystaveny nejake stresove situaci. Musite si uvedomit, ze ta sampionka vpodstate cely zivot sedi na gauci a jednou za dva roky ji smi za 50 tisic oramlovat nejaky kocour ze zapadu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2011 22:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Tak teď sem se málem pochcal smíchy :-D
    Marcela* avatar 17.10.2011 12:49 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    xkucf03 avatar 15.10.2011 21:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Pohoda, celkem normální spotřeba.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.10.2011 00:14 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    To teda nevím, tolik žerou fakt velká SUV, ale normální auta fakt ne.
    16.10.2011 16:58 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    meleš, pokud to žere pod 10, není to normální auto :)
    16.10.2011 17:01 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Zjevně máš nekompatibilní definici normality.
    16.10.2011 19:51 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    je mi jasný že šestnáctiletý šulínci jako ty sní o deset let starej oktávce v dechtu co papká 4l :) tak šupa spinkat, zejtra je škola ;)
    16.10.2011 20:18 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Fakt ne. 16 mi není a vlastnímu autu se bráním zuby nehty.
    16.10.2011 20:21 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    to je dobře. aspoň nebudeš na silnicích otravovat nás s normálníma autíkama.
    16.10.2011 20:22 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Hmmm, klasický problém s porozuměním psanému textu. Že se bráním vlastní káře neznamená, že nejezdím.
    16.10.2011 21:04
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    zbytečné vulgarity a trolování

    Zobrazit komentář
    16.10.2011 21:45 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    ani se nedivím že se na komunistickym serveru cenzuruje :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2011 22:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    "zamindrákovanej kokot" je na cenzuru? :-D
    xkucf03 avatar 16.10.2011 23:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    zbytečné vulgarity a trolování
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.10.2011 22:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Jediný opodstatnění, proč by běžný auto (tzn. ne konstrukce tanku) mělo hodně žrát, je pro mě výkon nad dejme tomu 160 kW. Jinak jsou to jen starý zmetky nebo mizerný výrobky.

    I když jsem jel pár měsíců nazpátek s VW Passat rv. 2008 na trase Praha - Teplice celou cestu, co byla dálnice, kolem 200 km/h, tak výsledná spotřeba byla ~6,8 l/100 km. Při normální jízdě je to o litr i víc nižší. Mi pověz s jakým odpadem to valíš po silnici ty, že ti to žere víc.

    Nový Passaty mají kombinovanou spotřebu pod 5, ty deset let stará oktávko.
    gtz avatar 16.10.2011 17:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    normální považuji tak do 7-8 l/100. 9.5l když na to šlápnu :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    PepaSFI avatar 16.10.2011 18:08 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    málo na to šlapeš :-)
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    gtz avatar 16.10.2011 20:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    No s mou Astrou (r.v. 2003) mám průměr někde kolem 6,8 naturalu při normální rychlosti (nejsem žádný šněk) a k 9.5/l jsem se přiblížil pouze jednou když jsem spěchal z Liberce domů a to jsem na to šlapal celkem pořádně :-) Bylo to v noci, silnice prázdné, mlíkaři nikde.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xkucf03 avatar 15.10.2011 21:23 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Čeho? Kytu?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xxxs avatar 15.10.2011 15:13 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    to je skoda.

    mne tie rypance prisli naozaj iba ako rypance.
    15.10.2011 15:14 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Hmmm, podle levé fotky to hádám na klub ničitelů přírody. Rejpy-rejp.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2011 15:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Jde ti o kontaminaci půdy odpadávajícím kytem? :-D
    15.10.2011 16:34 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    :-)

    ja jsem toho nazoru, ze ten posledni zapisek by se mel oslavit. A proto rikam, denne minimalne 20 dkg kytu.

    Jinak az budete pane kolegy zase nekdy strizlivy, tak se prosim nad sebou zamyslete. Je to uz asi treti kolega, ktery kvuli Vam opousti abicko. Tedy krome te bejvalky od JJ.
    15.10.2011 19:32 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    ABCL prozatim neopoustim, jen tu uz nebudu psat o Jeepu a dalsich zajimavych autech se kterymi se setkavam.
    kotyz avatar 15.10.2011 23:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ale pane kolego, to od Vás nebylo kolegiální takhle se navážet do kolegy že nám vyhání z ústavu kolegy! Ať žije kyt/kit! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    16.10.2011 00:49 Bývalý pravidelný čtenář
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    +1
    16.10.2011 00:51 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Paradox: bývalý čtenář to tu čte.
    16.10.2011 09:48 debilní_kolega
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    byválý pravidelný čtenář tu čte občas
    xkucf03 avatar 16.10.2011 10:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Myslím, že je to jen obyčejná závist – ty se odtud snažíš vyštvat příznivce Klause a vůbec se ti to nedaří.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2011 11:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    ty se odtud snažíš vyštvat příznivce Klause
    ...tywoe :-D to už je od tebe trochu zvrácený až paranoidně přehnaný... :-D
    15.10.2011 15:26 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Offroad mam rad. Preji hodne stesti :-) Jinak chapu, ze odchazite. Tady, jak pred nekym reknete, ze mate motor o objemu > 1.0 a jeste k tomu bez hybridniho pohonu, jste hned oznacen za skoditele ovzdusi a zbohatlika, ktery by mel platit specialni dan za to, ze ma rad poradna auta. At zijou terenaci :-)
    PepaSFI avatar 15.10.2011 18:21 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    já mám objem 1.2 a je to pesně to auto o kterém Jeremy Clarkson v Top Gearu prohlásil že se mu líbí proto že to vadí ekoaktivistům protože má pohon 4x4.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    15.10.2011 19:41 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ekoaktivisty jsem jeste nevidel delat neco uzitecneho. Spise je zacinam nazyvat ekoteroriste, jenom skodi, a nikde zadna prokazatelna pomoc prirode. Nebo snad nekdo tyto ekoteroristy videl vysazovat stromky, cistit les od odpadku, nepouzivat civilizacni vydobytky (ktere podle nich vsechny nejsou ekologicke)?
    15.10.2011 19:45 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ale ano, někteří to dělají. Jenže ti holt nejsou tolik vidět a slyšet…
    15.10.2011 20:14 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Par takovych lidi znam, ale to nejsou zadni eko(aktiviste/teroriste), ale to jsou skutecni ochranci prirody.

    Aktiviste jsou prave jen ti zvanilove, co chteji byt videt v mediich, ale pokud maji skutecne prilozit ruku k dilu a byt uzitecni, tak skutek utek.
    kotyz avatar 15.10.2011 23:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ty by klidně pokáceli deštný pralesy aby tam mohli nasázet panely a vrtule a na tom co zbyde pěstovat řepku na "bio" naftu ... :-/
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.10.2011 18:42 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek

    jj, tolerance tady vládne :-) teda pokud splňujete pár pravidel tak jste tolerován - někdy i oslavován :-)

    - nesmíte mít nic nového

    - nesmíte být hetrosexuál

    - nesmíte podnikat

    - nesmíte mít peníze

    - nesmíte bydlet ve svém

    - nesmíte mít hypotéku

    - nesmíte mít rád Klause

    - nesmíte mít rád ameriku

    - nesmíte se dívat na televizi

    - nesmíte používat ubuntu

    a tak dále ... :-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2011 22:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    - nesmíte mít ušlechtilý kočky :-D
    kotyz avatar 15.10.2011 23:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    - volit ČSSD
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2011 11:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    - nesmíte být Psychoterapeut :-D :-D :-D
    kotyz avatar 16.10.2011 11:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    ... na živnosťák. A pak si nechat za peníze vytahaný z klientů zasklít balkon.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xkucf03 avatar 15.10.2011 21:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    At zijou terenaci :-)
    +1
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.10.2011 00:52 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ano, nechť žijí a vzbouří se proti svým majitelům.
    PepaSFI avatar 16.10.2011 08:53 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    a proč by se bouřili? Teda aby to bylo gramaticky správně- proč by se ta terénní auta bouřila proti svým majitelům? Proti lidem kteří je milují, starají se o ně a užívají si s nimi spousty radosti? Jestli se mají proti někomu vzbouřit, tak proti těm kteří jsou proti nim, kteří je chtějí zničit.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    16.10.2011 09:16 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Kašli na to, vidis preci, ze to nema smysl. Presne takovi tro(t)love, na ktere reagujes mi vadi. Nekdy si rikam, jestli ma vubec smysl neco psat, kvuli takovym lidem. Nastesti si pak uvedomim, ze to pisu kvuli jinym lidem. Kvuli tem, ktere by to mohlo inspirovat, kterym by obcas nejaky navod ci tip mohl pomoci, zkratka pro lidi co neco tvori, opravuji, vylepsuji.
    xkucf03 avatar 16.10.2011 10:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Presne takovi tro(t)love, na ktere reagujes mi vadi. Nekdy si rikam, jestli ma vubec smysl neco psat, kvuli takovym lidem.
    Myslím, že si to zbytečně moc bereš. Jednak většina těch „rýpavých poznámek“ je myšlena z legrace, ne zle. A jednak i když je to někdy skutečná kritika – copak někdy budeš ve skupině lidí, kde s tebou všichni souhlasí, všichni mají stejný názor? A není to pak trochu nuda? A za třetí – lidi mají na webu tendenci psát spíš negativně – když se jim něco nelíbí, tak si postěžují, ale když se jim to líbí, tak často jen souhlasně pokývají hlavou a ty se to nedozvíš. RSS tvého nového blogu jsem si přidal do čtečky, ale není úplně zaručeno, že to budu číst a že to nezapadne mezi těmi stovkami jiných věcí. Určitě bude fajn, když občas napíšeš i sem, minimálně tu budeš mít řádově větší návštěvnost než na osobním blogu. A jestli ti vadí ty komentáře, tak si je zakaž a nečti je.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.10.2011 11:17 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Zajimavej nazor. Myslim ale, ze opakovany vtip uz neni vtipem. Taky pod kazdym zapiskem o politice/kockach/linuxu/ubuntu/autech nereju do autora. Tohle mi zkratka vadi a ti tro(t)love me od toho dal tu psat odradili.
    16.10.2011 14:20 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek

    Což takhle se na to podívat z druhé strany? Co když ten rýpal má v něčem pravdu?

    S auty s vysokou spotřebou/emisemi vnitřně nesouhlasím, ale čert to vem, těžko to někomu vnucovat (nejsem EU). Ale denně vidím, jak si lidé s terénními vozy neuvědomují některé další věci.

    • Bydlím na vesnici v odlehlejší uličce. Jeden by čekal klid, ale ouha. Asi polovina sousedů má velká SUV nebo sportovní vozy. Co to znamená? Výrazně více hluku.
    • Projít se krajinou, kde řádili nějací nadšenci s teréňáky (nebo na koních, to je v něčem podobně hrozné), je taky zážitek. Zdevastovaný terén, bahno všude, špinavá voda (je opravdu úžasné, že hummer dokáže projet tůní po střechu, zvláště když pak v té tůni nezbyde skoro nic živého).
    16.10.2011 14:59 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    No konecne! Da se to napsat i bez rypani a prihlouplych opakovanych pokusu o vtip.

    Sousedy si nevyberes, bud se s tim smir, nebo se odstehuj na pusty ostrov.

    Osobne nedevastuju prirodu (aspon si to myslim), byvaly vojensky prostor a vyjezdene cesty v nem mi nepripadaji jako zdevastovany teren.

    Zivotni prostredi znecistuji daleko vice nez osobni auta podle meho nazoru jine veci, jednou z nich je "spotrebni" spolecnost, kdy se vyrabi veci co vydrzi tak akorat zaruku a pak je treba koupit nove. To pak zarucuje "trvaly" ekonomicky rust. Tady vznika spousta zbytecneho odpadu, emisi a niceni zivotniho prostredi. Osobni auta jsou jen spicka ledovce a nejjednodussi zpusob jak z lidi zdimat penize (napr. bursikova dan), ruzne dalsi limity a nesmysly a mohl bych pokracovat dale...

    16.10.2011 17:00 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Porovnávat to s konzumem mi přijde trošku jako "a vy zase bijete černochy", myslím, že by se měl brát ohled na obojí.

    S tou devastací nesouhlasím (viz níže), ale je to lepší než orat hned za dědinou (to se děje občas u nás).
    Marcela* avatar 16.10.2011 19:15 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Sousedy si nevyberes, bud se s tim smir, nebo se odstehuj na pusty ostrov.

    Je to přesně naopak. Odtáhnout by měli ti, kteří se chovají jako bezohlední kreténi.
    Osobne nedevastuju prirodu (aspon si to myslim), byvaly vojensky prostor a vyjezdene cesty v nem mi nepripadaji jako zdevastovany teren.
    To, že tam někdy řádili vojáci ať už z kterékoli země, neznamená, že je území již definitivně odepsané a už nikdy se nebudeme k němu chovat s úctou k přírodě? S respektem ke krajině, půdě, zvířectvu? V neposlední řadě lidi, kteří si tam přijdou nadýchat čerstvého vzduchu a uklidnit nervy. Mají si také najít ostrov, nebo snad aby si zakytovali nos a uši?

    Poslední odstavec, to už vůbec nevím, co jste tím chtěl říct. Navíc, není to pravda. Osobní auta mají obrovský podíl na znečištění životního prostředí. Ve městech se nedá dýchat především vinou jedovatých výfukových plynů, prachu a hluku z aut. Kromě toho auta omezují v pohybu chodce, ani v památkové zóně se pomalu nedá projít v klidu pěšky. Chodníky si auta zabírají jako parkovací místa... Osobně bych byla všemi deseti výrazně omezit vjezd aut do centra a když, tak pouze elektromobily. Takhle už to dál nejde.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.10.2011 19:44 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    S elektromobily nesouhlasím, jsou velmi neefektivní a navíc tyhle elektrověci jsou docela nebezpečné pro chodce (nejsou moc slyšet).
    PepaSFI avatar 16.10.2011 19:56 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    jedny auta moc hlučný, druhý zas málo.....to se holt jeden nezavděčí.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    16.10.2011 20:21 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    To bylo takové podotknutí trošku mimo téma. Třeba elektrokola představují např. v Číně velký problém z uvedeného důvodu, ale na druhou stranu se tam jezdí mnohem bezohledněji než u nás.
    17.10.2011 21:14 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    A ne-elektro-kola jsou snad hlucnejsi? (leda tak kvuli sipajicimu/hekajicimu cyklistovi)
    17.10.2011 22:25 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Mé pozorování je, že ano. Hlavně nenamazaný řetěz, občas přehazovačka a u horských kol (která se v elektroverzi skoro nevyskytují) pláště. Slyšet to je.
    Marcela* avatar 17.10.2011 12:53 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Tak nějak...

    Přemýšlím, s jakým dalším argumentem by asi kolega přišel, kdyby se výrobci elektrovozů zavázali, že na ně budou montovat nějaká ohlučovací zařízení kvůli chodcům, co se neumí rozhlédnout vlevo vpravo :-)...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    xkucf03 avatar 17.10.2011 13:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Takové zařízení se tam již nějaký ten rok montuje a jmenuje se klakson.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    PepaSFI avatar 17.10.2011 19:09 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    si děláte srandu ale ono to opravdu existuje. Chápu že třeba slepci s tím můžou mít problém, zas ale řidič by měl vidět člověka s bílou hůlkou a reagovat podle toho. Nejspíš to zas bude nějaká americká přehnaná snaha o bezpečnost. Elektromobily které jsem viděl jezdit byly sice tišší ale zas bezhlučné to taky nebylo. Trolejbus nebo tramvaj taky nadělají kraválu dost. Lidi si zvyknou.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    kotyz avatar 17.10.2011 20:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    To je něco podobnýho jako že foťáky v mobilech musí povinně hlasitě cvakat nebo pípat. Nebo naopak omezení maximální hlasitosti u mp3 přehrávačů na 80-85 dB (platí jen v EU). Zase nějaký výmysly shora. Ani nevěřim tomu že to bylo vymyšlený s dobrym úmyslem nebo pro obecný blaho.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.10.2011 20:57 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    foťáky v mobilech musí povinně hlasitě cvakat nebo pípat

    To je nějaká blbost. Novou nokii jsem si nastavil tak, že necvaká, ani nepípá.

    kotyz avatar 17.10.2011 21:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    V mnoha případech to vypnout nejde. A nevim jestli je to povinný i u nás, ale v Japonsku určitě a v USA to snad taky je povinný.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 17.10.2011 21:05 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    A boty musí povinně klapat... ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    xkucf03 avatar 16.10.2011 15:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    S auty s vysokou spotřebou/emisemi vnitřně nesouhlasím, ale čert to vem, těžko to někomu vnucovat (nejsem EU).
    Myslím, že lidi se žravými auty si moc dobře uvědomují, kolik to spotřebuje a jak často musí jezdit k pumpě a kolik tam platí. A nadšenci se žravým teréňákem s ním jezdí jen občas, trochu svátečně – a ve výsledku spotřebují méně (a zasmrdí to tu méně) než třeba majitel škodovky s litrovým motorem, který s ní ale jezdí i do trafiky pro noviny a vůbec všude (kam by třeba došel pěšky, dojel na kole nebo MHD).
    Bydlím na vesnici v odlehlejší uličce. Jeden by čekal klid, ale ouha. Asi polovina sousedů má velká SUV nebo sportovní vozy. Co to znamená? Výrazně více hluku.
    Ty sportovní vozy jsou nějaký vesnický tuzing, že to dělá takový rámus? :-) Jinak tohle mi přijde víc o ohleduplnosti (pokud možno nebudu jezdit nebo mlátit dveřmi, když chtějí ostatní spát) než o typu auta.
    nebo na koních, to je v něčem podobně hrozné
    Mám rád koně i auta, o tom prasení v autech se dá diskutovat, ale kůň je přece součást přírody. A co teprve země rozrytá od divočáků :-)
    Zdevastovaný terén, bahno všude, špinavá voda (je opravdu úžasné, že hummer dokáže projet tůní po střechu, zvláště když pak v té tůni nezbyde skoro nic živého).
    V tomhle souhlas. A od toho jsou taky zákazy vjezdů do lesa. (nebo se má člověk domluvit s majitelem, že to fakt nikomu nebude vadit – a jsou i prostory, které si můžeš za tímhle účelem pronajmout).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    PepaSFI avatar 16.10.2011 16:05 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    dovolím si oponovat. Kůň není součástí přírody. Už ne. Před mnoha staletími se stal pracovním strojem a dnes je strojem na zábavu stejně jako sportovní nebo terénní auto, motorka nebo čtykolka. Jen s tím rozdílem že je možná trochu ekologičtější. Trochu. Krmivo se samo neudělá. Seno musí posekat traktor, obracet při sušení, posbírat, odvézt, přemístit do seníku. Obilí je na tom ještě hůř. A kůň žere i v garáži. To poškození terénu taky není zanedbatelné, řek bych že je to tak srovnatelné s jinými vozidly. Stejně jako třeba u motorky bude asi nejvíc záležet na stupni blbosti jezdce. Když mi někdo zválí v lese mladý stromky tak je to kretén a je mi úplně jedno jestli jel autem nebo na koni. A to devastování terénu, oni ti offroaďáci většinou jezdí tam kde už to rozjezděné je. Například taková těžba dřeva je v tomhle naprosto bezkonkurenční, nebo vojenské prostory. A když se pak ukáže že takový zpustošený tankodrom je vlastně ekologickým rájem tak to teda ty ochránce lituju. To musí být schíza jak sviň, to tak vyhledat nějakýho psychoterapeuta.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    16.10.2011 16:53 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Myslím, že lidi se žravými auty si moc dobře uvědomují, kolik to spotřebuje a jak často musí jezdit k pumpě a kolik tam platí. A nadšenci se žravým teréňákem s ním jezdí jen občas, trochu svátečně – a ve výsledku spotřebují méně (a zasmrdí to tu méně) než třeba majitel škodovky s litrovým motorem, který s ní ale jezdí i do trafiky pro noviny a vůbec všude (kam by třeba došel pěšky, dojel na kole nebo MHD).

    Co já vím, tak je to vesměs moc netankuje (většina lidí si taky nedokáže představit, že by měla u sebe hotovost na pokuty za rychlou jízdu jako provozní náklady; tohle je častý(?) přístup u lidí v těch drahých autech jedoucích 180 km/h na D1). Představ si, že jsou i lidé (a není jich malé zastoupení), kteří jedou nakoupit přes dvě ulice v té třítunové obludě.

    Ty sportovní vozy jsou nějaký vesnický tuzing, že to dělá takový rámus? :-) Jinak tohle mi přijde víc o ohleduplnosti (pokud možno nebudu jezdit nebo mlátit dveřmi, když chtějí ostatní spát) než o typu auta.

    Korveta, mustang, nějaký sportovní jeep... a obecně ta SUV. On osmiválcový tuareg vydává jiné zvuky než obyčejná oktávka nebo jiné běžné auto obvykle.

    Mám rád koně i auta, o tom prasení v autech se dá diskutovat, ale kůň je přece součást přírody. A co teprve země rozrytá od divočáků :-)

    Ten s podkovama, uskladněný na zahradě a tahaný takhle na procházky? Já rozlišuju divokou a domácí zvěř.

    V tomhle souhlas. A od toho jsou taky zákazy vjezdů do lesa. (nebo se má člověk domluvit s majitelem, že to fakt nikomu nebude vadit – a jsou i prostory, které si můžeš za tímhle účelem pronajmout).

    Zákazy toho moc neřeší. Na chatě dělali v lese šílený bordel motorkáři, tak tam přibyly malé nečitelné tabulky s upozorněním, ale motorkáři to ignorují a policajti neřeší.

    Krom toho domluva s majetelem nic nemění na té devastaci prostředí. Navíc nesouhlasím s tím, že by majitel měl (morální) právo něco takového udělat, ale to je na jinou debatu (jsem zastáncem geoismu).

    PepaSFI avatar 16.10.2011 18:00 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    koukám nějaká bohatá vesnice, já spíš čekal pár kluků co si koupili otlučenýho Samuraje, dvacetiletý BMW nebo tak něco. Tuareg sice vydává jiný zvuky než oktávka ale že by to bylo nějak hlasitější to bych teda neřek. Mustang, dokonce Shelby tady jeden nedaleko jezdí. Ten motor je neuvěitelný monstrum a pitom to jen tak brumlá. Ony jsou ty zvuky spíš nezvyklý než aby byly nějak výrazně hlasitý. Kdoví jak by to dopadlo kdyby se ta hlasitost změřila.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    16.10.2011 18:24 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    To je pár okolních ulic, zbytek je "normální".

    Ona taky bude hrát roli frekvence a samozřejmě to, do jakých otáček se to běžně žene.
    xkucf03 avatar 16.10.2011 18:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Teda, bydlet v takové zbohatlické čtvrti, že se nestydíš. Určitě máte taky zasklený balkón, co?

    :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.10.2011 18:34 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ne, nemáme.

    Navíc se buď mýlíš, nebo se neshodneme na slově "zbohatlík". Pro mě je to rekvalifikovaný vekslák nebo podobná veteš, to o zdejších říct nejde.
    xkucf03 avatar 16.10.2011 18:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Smajlík na konci nestačí?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.10.2011 19:00 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Jsem si ho nevšiml, ty obrázkové nějak nevnímám.
    gtz avatar 16.10.2011 20:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Tuareg ten první model byl celkem hodně rozežraný, poruchový apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.10.2011 13:58 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Tak mě napadla singularita a pak nějak plynule vzpoura strojů (tyrani! využívají nás a nutí nás brodit se bahnem!).
    Proti lidem kteří je milují, starají se o ně a užívají si s nimi spousty radosti?
    Ale fuj! (NSFW)
    xkucf03 avatar 16.10.2011 14:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Jestliže něco existuje, bude s tím porno na Internetu.

    :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.10.2011 15:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ještě si k tomu nech zasklít balokn a uvidíš ten mazec :-D
    16.10.2011 09:52 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek

    No, už sem se lekl, že jsi to prodal !

    No, lidi jsou různé .... asi nejdůležitější je si uvědomit, že je nemá cenu jakkoli přesvědčovat (nedejbože pomocí arguemntů). Je to házení perel sviním. Nejčastěji mají práve různé takové připomínky lidé, typu "... když se sere motor, dojezděj ho na sračku a koupěj si za trojku na vrakáči jinej" a jim podobní. Nejdůležitěješí je, nenechat se tím otrávit a nespadnout na jejich úroveň :-)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2011 11:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    "... když se sere motor, dojezděj ho na sračku a koupěj si za trojku na vrakáči jinej"
    No, vždyť tohle je jedinej možnej, správnej a nejlevnější způsob u 10 a víc let starýho běžnýho auta.
    16.10.2011 15:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Pokud to není Jeep (apod.).
    Max avatar 16.10.2011 21:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Škoda ... :-/, rád jsem si přečetl o novinkách ohledně tvého vozítka.
    Jinak na blogu nebudeš mít takovou čtivost ani odezvu jako tady na abclinuxu ... zbytečně se tedy zahrabeš jen do okruhu známých.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    16.10.2011 23:54 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Zápisky má super. Ale když nesnese občasné rýpnutí (ten kyt fakt nebyl zas tak hrozný), tak to asi jinak nepůjde ;-). Tím myslím, že při tak velkém publiku se prostě občas nějaký rejp ozve (i když jsem si skoro jistý, že většina byla myšlena v dobrém asi jako poplácání po zádech - jenže někdo i to pochopí jako ránu pěstí).

    PS: já sám rozpoznávám dva druhy rýpaní, jedno je opravdu to kamarádské (tady imho ten kyt) od svérazných lidí, u kterých si prostě ten rejp přeložím jako nějaký druh pozdravu, uznání, atd... (i když někdo jiný by to mohl vzít naopak jako urážku). Ale samozřejmě je pak to klasické smání se do ksichtu od blbců. Každý mezitím rozlišuje jinak (nebo vůbec)... Ale i to smání se do ksichtu jde přejít, pokud ho není moc (vyvažujou to pozitivní ohlasy).
    Baník pyčo!
    16.10.2011 23:59 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Možná abych dokončil ještě myšlenku, takové přatelské rýpaní není opakovaný vtip. Když mi Franta na pozdrav řekne Nazdar a Pepa (protože to u nějaké příležitosti vzniklo a už se z toho stal rituál) 'hoj ty tučnáku' (příklad), budu to brát jako to samé. Patří to k těm lidem. A neseřvu Pepu, když to udělá podruhé, jaktože opakuje vtip (naopak, to že to opakuje je důkaz že jsem já, případně ta událost znechala nějaký odkaz a můžeme se tomu znova zasmát / mávnout nad tím rukou)... Ale samozřejmě tohle platí ve chvíli, kdy to začnu brát jako přátelské rýpání a to už je inviduální hranice u každého...
    Baník pyčo!
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.10.2011 06:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    'hoň ty tučnáku' :-D
    17.10.2011 22:45 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    :-)))
    Baník pyčo!
    17.10.2011 08:26 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Asi mame kazdy jinde tu hranici a chapeme ruzne vyznam slova "obcas". Jinak rypnuti od skutecnych pratel je neco jineho, ale ani ti to neopakuji pri kazde prilezitosti.
    17.10.2011 22:46 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    No ono na internetu je všechno 'živelnější' ;-). Jinak samozřejmě hodně štěstí dále s Jeepem a s novým blogem.
    Baník pyčo!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.10.2011 06:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    ...a s novým kytem :-D
    18.10.2011 09:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ty ho budes s tim kytem tak dlouho provokovat, az ti prijde vykytovat ty tvoje mimozemstany. Ale zas treba budou trochu pripominat kocky :-)
    gtz avatar 18.10.2011 15:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Neprovokuj ho furt :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.10.2011 19:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Náhodou, já sem si ho po tý sérii zápisků začal vážit jako umělce, jako sochaře, na začátku bylo jen pár obyčejnejch kýblů kytu a teď je z toho socha auta... :-D
    kotyz avatar 18.10.2011 19:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    A dokonce pojízdná! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 18.10.2011 20:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Ale no tak, kyt a laminát se používá jako rychlá náhrada plechu. Jako zhnije to, tak to vybrousíš natáhneš na to laminátovou kostru - dříve obvaz na to napatleš laminát/epoxyd apod. necháš uschnout, přebrousíš, prdneš na to kyt a barvu a jede se na STK. Je to rychlejší levnější a nemusíš opruzovat někoho kdo má švajc.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.10.2011 20:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Já tyhle věci dělám z pěny :-D
    gtz avatar 18.10.2011 20:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    Dělalo se to dříve hodně z polystyrénu - např. nádrže. Ořezal jsi to nožem, vybrousil omatlal jsi to epoxydem a až to uschlo tak se tam udělala díra nalil se tam aceton a bylo hotovo. A jako pěna taky jde zafoukneš, ořežeš napatleš kytem a barvou a tradá. Jeden známý si koupil nějaké starší auto a rozčiloval se proč nejede rádio a nakonec jsem zjistil, že velká část zadního kufru a nárazníku je právě z lamina. Žádný kov žádný signál :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.10.2011 21:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    ...známej takhle před lety prodával Fáčko a frajer mu píchnul tužku do prahu :-D :-D :-D
    gtz avatar 18.10.2011 21:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - poslední zápisek
    :-) :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.