abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.6. 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.6. 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    3.6.2008 18:23 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    mohol by si pridat anketu "leziu vam moje zapisy (o nicom) v tomto style hore krkom? ano/nie"... prooosiiiim
    freshmouse avatar 3.6.2008 18:24 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Nemohol. :-)
    freshmouse avatar 3.6.2008 18:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ale můžu poksytnout radu. A zadarmo.

    Tak je nečti.
    3.6.2008 19:02 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    ja ich ani necitam, len ma to zaujima
    freshmouse avatar 3.6.2008 19:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ha! Mám tě! Jak tedy víš, že jsou o ničem?!
    3.6.2008 19:07 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    pozriem a vidim. d'oh!
    carnero avatar 3.6.2008 20:11 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Vždyť to ta je - pod článkem je boxík s hodnocením dobré/špatné. Tak klikej :)
    3.6.2008 20:18 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    to vyuzivam len vo vynimocnych pripadoch, nebudem taku moznost vyuzivat na nieco tak obycajne
    3.6.2008 18:26 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ty jis Pýčus:)
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    3.6.2008 18:26 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    jis -> jsi
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    freshmouse avatar 3.6.2008 18:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Pan prezident Pýčus! To tykání si vyprošuju. :-)
    3.6.2008 18:29 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Pardon. Ona to není monarchie?
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    freshmouse avatar 3.6.2008 18:30 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Byla. Ale provedl jsem převrat a převrátil se z panovníka do prezidenta.
    3.6.2008 18:38 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    ty se mas..., jedine co delas je pises o hovne a klikas si v gnome
    freshmouse avatar 3.6.2008 18:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    A taky hezky zpívám.
    unknown_ avatar 3.6.2008 18:40 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Dívám se, že gnome-cesko.cz zatím nic, ale hloupýma zápiskama se to tady jenom hromadí...
    freshmouse avatar 3.6.2008 18:41 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    všechno bude. :-) Měl jsem toho teď "trochu" víc. :-(
    3.6.2008 22:01 Šlaha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Nemělo by to být teď gnome-pycolend.<|>?
    xkucf03 avatar 3.6.2008 22:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Já bych radši, kdyby k tomu byl i front-end kpycolend, nebo aspoň pycolend-qt (ať už je ten pýčolend cokoli).

    freshmouse: Jo, gnome-cesko je zakázané, ale neměl jsi ještě nějaký jiný web, moje/tvoje myš, nebo tak něco? Nemůžu to najít.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    freshmouse avatar 3.6.2008 22:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Měl, ale už nemám.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2008 18:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Když si založim prdeland, půjdeš se mnou do federace? :-D
    freshmouse avatar 3.6.2008 18:56 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Leda by mi někdo do zítřka omylem poslal na účet nějaké peníze. Jinak v žádném případě! :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2008 19:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Může to být v prdelandích dukátech? :-D
    freshmouse avatar 3.6.2008 19:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Klidně i v králičích bobcích...
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2008 19:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    To davaj číslo konta Píčoledský národní, jak došiju vlajku, jdu razit měnu...
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2008 22:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Napiš svou adresu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xkucf03 avatar 5.6.2008 00:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Vy jste ale kokoti, všichni tři. :-) Já musím psát práci do školy a vy si tu řešíte takové ptákoviny.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.6.2008 10:08 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ser na skolu, University of Pussyland ti da cestnej doktorat :-)
    Václav 3.6.2008 19:12 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Jejich chování by mělo být beze srandy posuzováno jako rozvracení republiky, případně vlastizradu. Osm let za mřížema by je schladilo.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 3.6.2008 20:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Moc složité. Podle mě se vzdali českého občanství ("Když se v běhu lidských životů stane pro některé občany nezbytným rozvázat politické svazky, které je poutaly ke státu, jehož byli doposud příslušníky (..)") a tudíž nemají u nás žádná občanská práva. Navíc je můžeme vyhostit (to myslím zcela vážně). :-)
    Václav 3.6.2008 20:28 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Teď kolega dostal dokonalý nápad: Blokáda hranic. Tak dva měsíce.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    3.6.2008 20:23 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    a kdyby freshmouse nebyl prizdisrac, tak by na ne podal trestni oznameni!
    freshmouse avatar 3.6.2008 20:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    A co bych oznamoval? Úplnou idiocii, pomatení, vrozený kretenismus...? :-)
    3.6.2008 19:16 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    čím se bude humanitárně bombardovat? Navrhuju zátky od lahváčů, flašky od kořalky a kosti z uzenýho vepřovýho kolena. A když už to tady vyhlašuješ tak bys měl mít připravený takový ty blbosti jako vlajku, znak a hymnu. Co bude ve znaku je mi celkem jasný, jen záleží na tom jestli to bude geometrická symbolika nebo zobrazení realistické. Hymna by se taky určitě našla, vybavujou se mi třeba Závišovy kousky, třeba tohle http://www.zavis.borec.cz/ukazky/Sranda/nakup.mp3
    freshmouse avatar 3.6.2008 20:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Se znakem je problém, soudíme se o něj s Renaultem... Prý ale právníky odvolají, když budou naši úředníci jezdit v jejich kárách.
    Limoto avatar 3.6.2008 20:23 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Hymna by byla celkem jasná, ne? :-D
    freshmouse avatar 3.6.2008 20:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    To spíš něco o lamách... :-)
    4.6.2008 02:39 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    kvalitka!

    yeah yeah bitch
    kotyz avatar 4.6.2008 13:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Slysel sem ve zpravach ze Tamas uz dostal hlad a hladovku ukoncil (a prej ji maji po nem prevzit naky hustci z CSSD, no ty maj velky zasoby telesnyho tuku tak vydrzi i pul roku :-D ).

    Ale bylo to bud na nove nebo radiu kiss, takze bych to nebral jako 100% zarucene originalne pravou a autentickou betonove presnou konretne nezavadnou a nezkreslenou informaci ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 4.6.2008 13:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Takže,

    1) Ano, hladovku ukončili. I když je otázkou jestli jí vůbec drželi poctivě, vzhledem k tomu že vypadali nějak moc v pohodě.

    2) "Hustci" z ČSSD (a několik dalších) jsou tak "hustí" že budou držet hladovku řetězově - jednodenní dietu si budou předávat jako štafetový kolík. Opravdu hrdinný kousek. No, jim to problémy dělat nebude a noviny o nich píšou - jiný účel to nemá.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2008 13:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Také jsem se rozhodl držet hladovku. Vždy každé úterý od 17. do 18. hodin. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    unknown_ avatar 4.6.2008 15:00 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    ... vzhledem k tomu že vypadali nějak moc v pohodě.
    Musím odporovat - asis je neviděl, že? Vypadají jako zombie.
    kotyz avatar 4.6.2008 15:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    A nevypadaji takhle normalne?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 4.6.2008 15:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Hmm, to taky dovedu a nepotřebuju k tomu hladovku :) Při té tiskovce vypadali opravdu nějak příliš zdravě. Neříkám že žrali jak protržení, ale že si občas něčím trochu vypomohli. To já budu žranici držet svědomitě :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 4.6.2008 18:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    To sem ale nepatří! Jako zombie totiž vypadali už před tím.
    kotyz avatar 4.6.2008 19:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Taky si myslim, jako spravny zeleny by nemeli jist nic co vrha stin (jako ultravegani v simpsonech) ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 4.6.2008 20:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Nevím proč, ale zrovna dneska ráno jsem si na to vzpomněl...
    kotyz avatar 4.6.2008 15:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Diky za upresneni, ja vedel ze v tom bude nakej hacek, ted uz vim jakej. Stafeta!

    Na bednu nemam cas a na novinach spi deda, no a tady na abicku se toho tolik nedovim kolik by me rekli v udalostech nebo tv novinach ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.6.2008 19:24 stepo | skóre: 3 | blog: stepo_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Někdo se tady mílovými kroky blíží k seznamu mnou blokovaných uživatelů ;) Ono tam je už PT a SADAMOVI asi smutno...
    Václav 3.6.2008 19:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Zajímavé, mě jsou jeho blogposty čím dál tím sympatičtější.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 4.6.2008 13:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Tak, clovek se aspon pobavi ...

    S kernelem clovek moc srandy neuzije ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    progdan avatar 4.6.2008 16:31 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    +1^10

    Takhle sem se dlouho nenasmal :)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    David Watzke avatar 4.6.2008 16:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    +1^10
    WTF?! :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    xkucf03 avatar 4.6.2008 17:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Tipoval bych to na tři zbytečné znaky. Zeptal jsem se Octave:
    octave:1> +1^10
    ans =  1
    Možná ale myslel 1*10^10 :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    David Watzke avatar 4.6.2008 17:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Možná ale myslel 1*10^10 :-)
    Aby měl 2 zbytečný znaky? ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    progdan avatar 4.6.2008 19:02 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Taky si ted rikam ze umocnenim jednicky jich asi vic nedostanu, jsou tu dve moznosti jak vyjadrit muj puvodni zamer:
    +10^1
    nebo
    +1*10
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    David Watzke avatar 3.6.2008 19:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Brácho, ty seš mi ale týpek jak kráva :-D Zápisek i ta diskuse mi fakt zvedli náladu, ROFL :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Limoto avatar 3.6.2008 19:42 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Já, totálně vysmátej z toho chatu o Dolim, jsem přišel jsem a málem chcípnul smíchy :-D
    freshmouse avatar 3.6.2008 20:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Myslím, že se ti za tvou věrnost odměním. Co takhle ministerstvo? Nebo nějaká správní rada? Něco určitě najdeme; nebudeš škodný. :-)
    David Watzke avatar 3.6.2008 21:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Beru ministerstvo pýč. Dík.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 3.6.2008 22:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Nechceš spíš Ministerstvo pro šíření pornorgafie? Občas bych ti osobně vypomáhal...
    David Watzke avatar 3.6.2008 22:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    To vůbec nezní špatně, čéče. Hned bych se na to vrhnul. Jinak to video na který odkazuješ v patičce je super :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 3.6.2008 22:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Mně se v tom videu líbí nejvíc hláška "To by ses posral, ty vole. To sou mrdky, ty diváci." :-)
    David Watzke avatar 3.6.2008 22:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Jo a na konci mě rozsekali loupežníci :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    xkucf03 avatar 3.6.2008 22:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend

    Mě zase: že by chtěli peníze a aby jim do toho nikdo nekecal. Taky kdo by nechtěl, to je ideální kombinace, já bych taky bral, aby mi dali peníze na Open-source laboratoř* a nekecali mi do toho, na čem budu pracovat :-)

    *) abych vyhověl některým rýpalům, tak jsem zvlášť v tomto příspěvku použil pro zvýraznění kurzívu místo tučného písma. Ale jak tak koukám na ten náhled, tak ta kurzíva jako zvýrazňovač za moc nestojí, aspoň tady v Konqueroru to je takové dost nevýrazné.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.6.2008 11:03 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Vypadalo by to dobře, kdybys to nezkazil v druhým odstavci. :-P Co se mi nelíbí je, že když dám <i> do <em>, <cite>, <blockquote> nebo dalšího <i>, tak se neobrátí zpátky na přímé písmo.
    xkucf03 avatar 4.6.2008 11:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Akorát tady je vidět, že kurzíva nezvýrazňuje ve smyslu tohle je důležité, ale spíš ve smyslu tohle je sousloví, které patří k sobě, tak si to nepleťte se zbytkem věty - třeba, když uvádíme název nějaké neznámé knihy, který je tvořen celou větou nebo více slovy, tak aby bylo jasně vidět, kde název knihy končí* a kde zase pokračuje normální věta.

    *) začátek je oproti tomu jasný, tam je velké písmeno.

    P.S. ale neříkám, že by to zdejší tučné písmo nemohlo být méně tučné, ale je to prostě HTML stránka, ne koncový dokument vysázený v LaTeXu :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.6.2008 15:24 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Asi takto: ke zvýrazňování typografickými prostředky chytám čím dál větší odpor. Na místě mi připadá pouze u zvýraznění klíčových slov ve skriptech, jinde to zvýrazňuje ze všeho nejvíc buď neschopnost autora využít gramatiku nebo považování čtenáře za méněcenného. Vadit mi to začalo poté, co to začaly používat jisté "seriózní" noviny původem z Brna.
    xkucf03 avatar 4.6.2008 15:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Uznávám, že zdálky flekatá stránka (nerovnoměrná šeď) nevypadá dobře, ale jak jinak bys chtěl vyjádřit, že některá slova v textu mají jinou váhu než jiná, než zvýrazněním? Ta váha slov je IMHO součástí sdělení, i tentýž text může mít jiný význam, pokud v něm zvýrazníš jiná slova. Důraz se dá vyjádřit i slovosledem, ale ne vždy to jde. Zrovna tu mám před sebou jednu svoji práci vysázenou LaTeXem, pro zvýraznění jsem použil \textbf, celkový dojem ze stránky to nenarušuje, přesto je zřejmé, kterou část textu považuji za důležitou.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.6.2008 17:18 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Uznávám, že zdálky flekatá stránka (nerovnoměrná šeď) nevypadá dobře, ale jak jinak bys chtěl vyjádřit, že některá slova v textu mají jinou váhu než jiná, než zvýrazněním?
    A k čemu že je to v běžném textu* dobré?
    Ta váha slov je IMHO součástí sdělení, i tentýž text může mít jiný význam, pokud v něm zvýrazníš jiná slova.
    Příklad?
    Důraz se dá vyjádřit i slovosledem, ale ne vždy to jde.
    Ano, v těch případech lze použít třeba pořadí ve výčtu, vhodná přídavná jména, zájmena a příslovce, méně obvyklou vazbu s předložkou, interpunkci, vedlejší větu, vytržení věty ze souvětí nebo -- naznačením odmlky.
    Zrovna tu mám před sebou jednu svoji práci vysázenou LaTeXem, pro zvýraznění jsem použil \textbf, celkový dojem ze stránky to nenarušuje, přesto je zřejmé, kterou část textu považuji za důležitou.
    Není to jenom o dojmu ze stránky, ale především o narušení toku textu a tím pádem snížení jeho čitelnosti. A taky o tom považování čtenáře za nesvéprávného blbce -- ten by přece bez naznačení vševědoucího autora nebyl s to text správně pochopit.

    PS: všiml jsem si takové nepřímé úměrnosti: čím serióznější text, tím méně inline zdůraznění používá ;-)

    * třeba v té větě, kde jsi použil zdůraznění kurzívou
    4.6.2008 17:30 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Není to jenom o dojmu ze stránky, ale především o narušení toku textu a tím pádem snížení jeho čitelnosti. A taky o tom p
    No vidíte, vy tady hloubáte o korektním zvýrazňování textu, a přitom przníte češtinu pseudokorektními frázemi typu "je to o něčem". Takže tohle je především o unikání souvislostí, vážení.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    4.6.2008 17:37 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ano, zásadně píšu spisovnou češtinou, kterou následně przním. :-P
    4.6.2008 17:48 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ne, vy si jen myslíte, že píšete spisovnou češtinou. Ve skutečnosti píšete volapükem. Ale hlavně, že korektně (ne)zvýrazňujete. A také sázíte v LaTeXu, že? :-)
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    4.6.2008 18:38 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Tady někdo nechápe ironii. :-P
    kotyz avatar 4.6.2008 13:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    A jedinej povolenej OS na uzemi pycolendu by byl Lesbian GNU/Linux (bohuzel ten je, zda se, uz nenavratne pryc) pripadne Pornbuntu?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 4.6.2008 13:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    To mi vzdalene pripomina SPČ (Svaz Píčů Čůča). Dokonce psali nakou petici do Lihovaru a Konzervaren, aby neukoncovali vyrobu jejich oblibenyho jablecnyho tlamolepu s 12% alc. vol.

    A taky trochu (uz min) "Píči a pičky z celého světa, spojte se a píte!"

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kap avatar 3.6.2008 19:44 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    A už jsou zamluvený všechny vládní úřady nebo si můžu vybrat nějaký pěkný korýtko? :)
    freshmouse avatar 3.6.2008 20:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Pro kamarády, kamarády kamarádů a jejich kamarády se vždycky nějaká ta trafika najde. Jinak se holt vytvoří nová. Beztak to nejde z mejch peněz. :-)
    Václav 3.6.2008 20:15 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Tak jsem si přečetl jejich deklaraci nezávislosti... Po záchvatu smíchu musím říct jedno: To už snad ani není demagogie, to je čostá zelená demence...

    Už ten začátek...

    ...a zaujmout mezi mocnostmi světa oddělené a rovnocenné postavení, k jakému je opravňují zákony přírody...

    Že pro ně podle nich neplatí naše zákony víme dávno.. Ale že ani zákony přírody jim nic neříkají... :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 3.6.2008 20:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ale že ani zákony přírody jim nic neříkají... :)
    Jistě, že ne. Jsou přeci zelení. A ti se snaží roztáhnout ve výšce desítek metrů nad zemí (na komíně) a při bouřce plachtu (nějaký transparent) o rozměrech desítek krát jednotek metrů... :-)
    xxx avatar 3.6.2008 20:50 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ja bych je uznal jako stát, a pak regulérně dobyl. Vyhlásil jim válku, poslal jim tam pár tanků a bylo by po ptákách. Předpokládám, že by se mohli bránit tak letákovou kampaní.
    Please rise for the Futurama theme song.
    3.6.2008 22:13 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Nevím sice, co by na to řekl Salvor Hardin, ale jinak je to nápad zajímavý. ;-)
    There is no point in being so cool in a cold world.
    xxx avatar 3.6.2008 22:36 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    :-) Tak to me nenapadlo.
    Please rise for the Futurama theme song.
    frEon avatar 4.6.2008 11:29 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    todle me taky napadlo, ale pak jsem myslenku zavrhl, protoze nasili nic neresi.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    kotyz avatar 4.6.2008 13:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Nasili nic neresi ale je zabavne ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    frEon avatar 8.6.2008 20:32 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    jj, proto sem si taky predstavoval ja by na zeleny prijeli zeleny
    Talking about music is like dancing to architecture.
    xkucf03 avatar 3.6.2008 21:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Lepší návrh
    Co se to tu vyrojilo jako hejno vran všude mraky odborů a nazávyslejch stran já mám ale lepší nápad kam až to de hnát založit si vlastní zemi skinheadskej stát.
    :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    freshmouse avatar 3.6.2008 22:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lepší návrh
    Vždyť říkám "Greenpeace-jugend"! :-D
    kotyz avatar 4.6.2008 13:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lepší návrh
    Orlik. Zname ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.6.2008 22:01 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Má to někdo starosti. Já jsem zrovna restartoval komp, protože mi po probuzení z hibernace nešel zvuk. Určitě se to restartovat nemuselo, ale na to já nemám teď náladu.

    O tom by se mělo mluvit ve zprávách.
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 3.6.2008 22:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    To jsou věci
    po dvou deci.
    kotyz avatar 4.6.2008 13:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    To si potom clovek pripada jak v kleci.

    To je zas Chaozz, taky zname.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    rincewind avatar 3.6.2008 22:46 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Výborně jsem se pobavil :)
    Václav 3.6.2008 22:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Parádní čtení o pisslandu a o Hladovkářích

    Mimochodem, 22.6. se prý chystá celosvětová jednodenní hladovka proti americkým protiraketovým základnám všeobecně. Navrhuji proto jednodenní žranici téhož data. Kdo se přidá?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 3.6.2008 23:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Já, samozřejmě. :-)
    freshmouse avatar 3.6.2008 23:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Je to neděle, takže můžeme i někam zajít na jídlo. :-)
    freshmouse avatar 3.6.2008 23:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Aha, tak ne, je to úterý. Stejně ale můžeme někam zajít (v sobotu, neděli...). :-)
    Václav 4.6.2008 09:01 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ať na to koukám jakkoliv, pořád je to neděle.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 4.6.2008 18:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    No jo. Já jsem se pak kouknul na červenec a ne červen. Tím líp. :-)
    Václav 4.6.2008 22:51 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Tak navrhuji stylovou hospodu, ceny nemají špatné a vypadá to tam dobře :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2008 22:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Do Práglu kvůli tomu nepojedu, ale taky se pořádně nacpu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 4.6.2008 23:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ubytovat tě by nebyl problém, aspoň bysme povyměňovali anime :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 5.6.2008 18:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    aspoň bysme povyměňovali anime :)
    S vámi nikam nejdu!

    :-)
    freshmouse avatar 5.6.2008 18:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ta je fakt stylová! :-D

    P.S.: Dostanu tam slevu (už několik let dělám dobré jméno myším)? :-)
    Václav 3.6.2008 23:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Osobně navrhuji pořádný steak... Nebo na Vyšehradě, na hradbách je fajn hospoda a věčně rozpálený gril, takové čerstvé koleno dvě... :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 4.6.2008 13:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Kdyz zves (a platis) ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 4.6.2008 13:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Jsme snad nějaké socky? Každý se nadlábne za svoje :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 4.6.2008 15:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Sam mam malo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xkucf03 avatar 4.6.2008 00:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    A komu tím prospěješ!?

    btw: štvou tě spíš ty prostředky (hladovka) nebo ten cíl?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Václav 4.6.2008 02:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Přestože s jejich cílem nesouhlasím mi vadí zejména prostředky, pokud jde o greenpeace a další i o stupidní demagogii která jejich kampaň provází.

    Vícedenní hladovku považuji za nedůstojné vydírání, i když vzhledem k tomu jak vypadali pánové při tiskovce spíš za pozerskou frašku. Ne, nevěřím tomu že jí dodrželi svědomitě. A řetězová hladovka je kapitola sama o sobě. Trapná exhibice.

    No a prospěju tím i sobě, zase se jednou pořádně nadlábnu a pokecám s lidma které bych rád poznal osobně.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    herne the hunter avatar 4.6.2008 07:57 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    ona už hladovka tamáše s bauerem byla nebetyčná šaškárna. natož tohle. to přece nemůže brát nikdo vážně…
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    kotyz avatar 4.6.2008 13:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Druhe strane! Samozrejmne!

    Pelisky, taky zname.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 4.6.2008 13:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ja zeru furt stejne hodne. No zkusim si dat vetsi porci, az mi to poleze ven i usima ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.6.2008 09:09 BLEK.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    nojo, zpocenámyš zase vydává svoje perly. chlape ty tvoje zápisky sem dříve rád četl, ale teď to de s tebou nějak z kopce. už to asi nebudu číst. doufám že za to po mně nepude tajná policie tvého nově vzniklého státu:) btw už máš velvyslanectví ve všech státech světa? jestli ne, tak ten tvůj stát nemůžu uznat!
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2008 09:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    ale teď to de s tebou nějak z kopce
    WTF?! Od Freshmouse bych si přečet i zápisek o tom jak jsou kočky strašně špatný, protože vim, že by byl dobrej a ještě bych se při pom zasmál...
    4.6.2008 10:53 BLEK.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    sem to vůl blbě napísal. spíše bych řekl že to začíná být ohraná písnička, pořád dokola, žádná invence,...
    6.8.2008 15:11 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ne... Shitovat skla je shpatne...
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    kotyz avatar 4.6.2008 13:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Neverim ti ze si pravej BLEK. Kde je porucha osobnosti?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    AsciiWolf avatar 4.6.2008 17:05 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Taky neverim,ze je pravy BLEK. ;-)

    Pravy blek nepise takovym stylem a navic vzdy pise bez diakritiky... :-)

    xkucf03 avatar 4.6.2008 17:10 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    navic vzdy pise bez diakritiky
    Blek má asi kromě osobnosti porouchanou i klávesnici, že mu nepíše háčky a čárky.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kotyz avatar 4.6.2008 12:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    A posles mi tu pycolendskou obcanku mailem? Bych si ji vytisk na jehlickarne (doufam ze neni moc barevna). Za tech 50 korun mi to stoji, jednou to bude mit sberatelskou hodnotu ... ;-)

    Treba na ni pude vycestovat do naky zapadly zeme nekde v Africe stejne dobre jako na pas Valasskyho kralovstvi ... :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 4.6.2008 13:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Ja mam taky vlastni republiku, ale ma jen par metru ctverecnich (jen muj pokoj, ale planuju anektovat i zbytek baraku a zahradu). Jo a jmenuje se "Jakazačistán" [Yakazatzhistaan], vlastni web zatim nema, protoze obyvatelstvo je extremne line neco delat. Ale snad by se do konce roku mohly nareslit penize a vymyslet naky lejstra pro ty co by nemeli dost rozumu a chteli emigrovat k nam (ehm, ke me, zatim sem jedinym obyvatelem svyho statu) ...

    Jo a Jakazacistan uz existuje minimalne 3 roky, ale nikdy sem o nem nikomu nerek, este by me pak mohli zacit sledovat tajny sluzby pro nejaky zabavny cinnosti jako rozvraceni republiky a kdesi cosi ... Nebo by o me byla reprtaz v "Na vlastni oci" a hazeli by me do stejnyho pytle s tim panem, co si zalozil vlastni stat, aby se vyhnul stihani a placeni dluhu ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    progdan avatar 4.6.2008 16:40 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    ymyslet naky lejstra pro ty co by nemeli dost rozumu
    pro ty nebo pro tu ? :-)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    kotyz avatar 4.6.2008 19:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Nebudeme do toho tahat pravopis, OK? Laskavy ctenar pochopi ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dent avatar 4.6.2008 20:30 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Jakazačistán... hm... Malí bohové od Pratchetta? :))
    kotyz avatar 5.6.2008 11:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    To sem necet, ono to uz vymyslel nekdo prede mnou? Sakra, zase neuspech ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dent avatar 5.6.2008 17:41 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Nečetl? To je chyba - geniální spisovatel :))

    Jakazačistán
    5.6.2008 09:26 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Navrhuji státní hymnu "Koupim ti papuče pyčo!" ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    5.6.2008 10:40 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Mně se teda víc líbí ten Záviš, co ho tu někdo už odkazoval :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    kotyz avatar 5.6.2008 11:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Necham si vytetovat pycu na celo? Nebo jinej jeho skvost?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 5.6.2008 18:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    To by šlo. :-)
    unknown_ avatar 8.6.2008 20:54 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pýčolend
    Jsi skutečně prominentní občan. Přestože porušuješ zákony i Ústavu, nic se neděje.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.