abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 301 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    10.7.2015 13:50 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Lenovo P70 doporucuji, ale splňuje pouze nutné požadavky
    Fluttershy, yay! avatar 10.7.2015 14:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Ty požadavky dokonale vystihují perverzního ducha doby.

    S mobilem souvisí tak maximálně dualsim, notifikační dioda a výdrž na baterie, ačkoliv mi není jasné, proč by mobil měl mít baterii o kapacitě jako můj starý notebook – dávno nejsou 70., 80., ani raná 90. léta. Teoreticky ještě 4G.

    Osmimegapixelová kamera? WTF? Když chci foťák, chci v prvé řadě, aby dobře fotil. Rozlišení je v ~99% případů naprosto podružné, tím spíš bez kontextu (jako velikost čipu, přičemž je u mobilů příliš vysoké rozlišení kontraproduktivní).

    Ještě před šesti lety můj primární velký počítač neměl ani dvoujádrový procesor a 2GB RAM jen stěží. A to jsem na něm občas stříhal video. Progabena, proč by to mělo být v telefonu? Nebo tedy spíš v kapesním počítači? Vzpomínám si na doby palmů, které běhaly svižně a pohodlně na neskutečně „slabém“ hardwaru, zatímco Pocket PC nešlo pořádně používat na intelech atakujících parametry desktopů.

    /rant
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.7.2015 14:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Tu RAMku bych chápal, co nechápu jsou ty počty jader. Dvě jádra naprosto beru, 4 v zásadě taky, když chce někdo výkon (nevim sice úplně na co... na hry?). Ale 8? Vždyť stejně z těch 8 jader budou minimálně 4 vypnutý nějakých ~98% času .
    xxx avatar 10.7.2015 15:54 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Co je na tom perverzniho? Proste se funkce mobilu posunula od cisteho telefonovani spis k internetovemu terminalu.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Fluttershy, yay! avatar 10.7.2015 16:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Co je na tom perverzniho?

    Způsob, jakým jsou požadavky formulovány.

    Proste se funkce mobilu posunula od cisteho telefonovani spis k internetovemu terminalu.

    Při pohledu na stav trhu: s/internetovemu/facebookovemu

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xxx avatar 10.7.2015 16:08 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    A jak bys je chtel zadat? To si proste reknes na co mobil potrebujes (1), z toho ti vypadnou aplikace, ktere budes pouzivat (2), a z toho ti vypadne hw specifikace, kterou potrebujes (3). Pokud nepotrebujes poradit v bodech 1 a 2, pak staci uvest bod 3.

    Na internetovem terminalu trvam. FB nemam, a stejne mobil pozivam na spoustu veci.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Fluttershy, yay! avatar 10.7.2015 16:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    A jak bys je chtel zadat? To si proste reknes na co mobil potrebujes (1), z toho ti vypadnou aplikace, ktere budes pouzivat (2), a z toho ti vypadne hw specifikace, kterou potrebujes (3). Pokud nepotrebujes poradit v bodech 1 a 2, pak staci uvest bod 3.

    Co za úvahu vede k osmimegapixelovému foťáku?

    Na internetovem terminalu trvam. FB nemam, a stejne mobil pozivam na spoustu veci.

    Což o to, já používám „smartphone“ jako budík, ale to neznamená, že je pro to vhodně navržený.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.7.2015 17:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Co za úvahu vede k osmimegapixelovému foťáku?
    Pravděpodobně je ta úvaha založená na (1) chci slušný foťák a (2) počet megapixelů koreluje u telefonů s kvalitou foťáku. Jak moc (ne)platí bod (2) nechám na lidech, kteří tomu rozumí a budou o tom chtít poučit zájemce i nezájemce :-)
    Fluttershy, yay! avatar 10.7.2015 18:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    I kdyby to čirou náhodou byla pravda, je to asi podobná formulace, jako v tom „výběrovém“ řízení, ve kterém si úředníci nakoupili Audi A8 – tam v požadovaných parametrech figurovaly perly jako přesná barva dřevěných lišt v interiéru.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 10.7.2015 18:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    BTW kdyby ta komedie někoho zajímala, tak tady jsou požadavky šéfa antimonopolního úřadu Rafaje a třeba Lesy ČR nakupovaly něco podobného.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 10.7.2015 20:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    nejlepsi fotak je fotak, ktery mas u sebe

    ano, mam digitalni zrcadlovku, dokonce ne jednu. mam i analogovou zrcadlovku, a opet nejen jednu. mam stredoformat. mam i kamery, ktere jsem si sam vyrobil. ale nejvic fotek, vcetne tech pro me nejcennejsich, jsem udelal mobilem.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Václav 10.7.2015 20:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Tam je spíš otázka jestli pětimegapixelový čip není pro mobil dostačující. To co tam občas cpou je sice rozlišením dostačující na tisk billboardů, ale výsledkem je víc šumu než je zdrávo.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kyknos avatar 10.7.2015 20:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    no v uvahu je treba vzit to, ze cemu se rika osm megapixelu, jsou ve skutecnosti megapixely dva, nebo o neco malo vic

    vyrobci a marketaci si pletou pixely a subpixely :)

    na modernich cipech, kde neni prilis mezer mezi subpixely, vetsi rozliseni sumu moc neprida

    nevim jak je to u mobilu, ale u beznych fotaku je tech pixelu porad malo (vzhledem k velikosti systemu, ne nutne vzhledem k realne kvalite ostatnich komponent)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.7.2015 17:44 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    To by me zajimalo, co myslis beznymi fotaky? A malo je 16Mp?
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    kyknos avatar 13.7.2015 20:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    bezny fotak je bezny fotak, ja vetsinou pouzivam apsc zrcadlovky od canonu

    a ano 16 mega"pixelu", tedy ve skutecnosti 4 megapixely, je skutecne malo - jak pro pripadne orezy ci velkoformatovy vystup, tak vzhledem k teoretickym moznostem vzhledem k difrakci (samozrejme, s objektivem pridanym zdarma k fotaku te to nemusi zajimat, ale kdyz investujes do objektivu desitky tisic, zajima te to uz hodne)

    dvojstranka v A4 casopise ci knizce pri 300 ppi vyzaduje 17 megapixelu, skutecnych, tedy pres sedesat megasubpixelu... a to zapredpokladu ze fotograf obraz perfektne zaramuje, coz je mnohdy obtizne ci dokonce nemozne, a ve skutecnosti orezem zahodi treba pulku obrazu...

    ted mam v ruce krasnou drahou barevnou ucebnici na kridovem papire, a tohle grafikum ci autorum nejak nedoslo, takze na celostrankovych ilustracich jsou videt hnusne rozmazane interpolovane pixely...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 10.7.2015 21:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    To nepopírám. Ale možná by nebylo od věci si také přečíst, co vlastně píšu. Mám-li to demonstrovat na příkladu pro pomalejší, moje stará nokia dělala lepší fotky než leckterý novější smártfoun s mnohem více pixely, protože prostě měla na poměry fantastický autofokus a vůbec lepší optiku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 10.7.2015 21:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    tak nevim jak tvoje nokia a tvuj soucasny mobil, ale muj smartphone foti rozhodne lepe, nez fotival muj hloupy mobil pred nekolika lety - to je prave ten duvod, proc je potreba se zajimat pri nakupu mobilu i o fotak

    navic moje zkusenost je, ze zalezi velmi na sw - s defaultni aplikaci to foti mnohem hure
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 10.7.2015 22:13 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Ty požadavky dokonale vystihují perverzního ducha doby.
    Perverzního ducha doby imho lépe vystihuje Pavla Filipová v Chaka Raka Freestyle formou horror-core fekální poezie. Ale jinak +1.
    Fluttershy, yay! avatar 10.7.2015 23:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Chaka Raka Freestyle

    …the fuck did I just watch…

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    David Watzke avatar 11.7.2015 13:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    NOPE NOPE NOPE
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    xkucf03 avatar 11.7.2015 15:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Paralelní světy
    Zlatá Miriam, Víla Simona a SKK…
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    12.7.2015 12:11 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paralelní světy
    +1 Přestože si tady na mě všichni stěžují, tak jsem troll, který prudí v mezích a udržuje dynamiku tohoto portálu, když jako štika prožene po rybníce líné kapry. Třeba moje blogové zápisky jsou v přijatelné míře, píšu v 90 % z přihlášeného účtu, takže není problém si mě bloknout a když to přeženu, sama se nahlásím Kolibáčovi.
    13.7.2015 20:06 Víla Simona
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paralelní světy
    Co proti mě máš, panáčku? Nechceš napsat blogpost o pozitivním vlivu gamingu na sexuální aktivitu tvého avatara v 3D prostoru?
    Grunt avatar 12.7.2015 17:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    To je strašné. Zas na druhou stranu je fakt, že furt lepší rap než Rytmus s Leo Beránkem dohromady :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 12.7.2015 19:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Zas na druhou stranu je fakt, že furt lepší rap než Rytmus s Leo Beránkem dohromady :-)
    Tak ona má i druhý klip Párty life. To ale není horor-core, to je jen horor.
    xkucf03 avatar 12.7.2015 19:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    http://www.navratdoreality.com/?p=view&id=17759

    I takováhle „kultura“ je důvod, proč se do (té jejich) „reality“ moc vracet nechci :-D

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kyknos avatar 12.7.2015 18:35 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    super dada :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    paul2no avatar 11.7.2015 10:49 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Však těm přístrojům se říká mobilní telefony jen tak nějak ze setrvačnosti. Je fakt, že vystihující označení kapesní multimediální počítač s podporou datových přenosů v GSM/UMTS/LTE sítích je docela dlouhé. Já jsem třeba vlastníkem jak mobilního telefonu tak tabletu (oboje s Androidem) a s klidným svědomím můžu říct, že kromě velikosti displeje se ta zařízení od sebe po funkční stránce vůbec neliší (i z toho tabletu si zavolám, protože v něm mám SIM kartu primárně kvůli datům).
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    Agent avatar 11.7.2015 21:26 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    S mobilem souvisí tak maximálně dualsim, notifikační dioda a výdrž na baterie,
    Tak si místo "mobil" doplň přenosný multimediální kapesní počítač s podporou bezdrátových datových přenosů. Pak už ti to třeba tak perverzní nepříde.
    Ještě před šesti lety můj primární velký počítač neměl ani dvoujádrový procesor a 2GB RAM jen stěží. A to jsem na něm občas stříhal video.
    To já taky, ale na vícejádru ta konverze jde přece jen rychleji, že jo. O HW akceleraci ani nemluvě.
    Progabena, proč by to mělo být v telefonu?
    Protože hry a multimédia. Nehledě na to, že nelze srovnávat 4jádro z mobilu s 4jádrem z desktopu. Ono i ty nejvýkonější mobilní procesory jsou pořád slabý. Proto se taky v mobilech vyskytuje HW akcelerace pro video třeba.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Fluttershy, yay! avatar 11.7.2015 21:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Ještě před šesti lety můj primární velký počítač neměl ani dvoujádrový procesor a 2GB RAM jen stěží. A to jsem na něm občas stříhal video.
    To já taky, ale na vícejádru ta konverze jde přece jen rychleji, že jo. O HW akceleraci ani nemluvě.
    Progabena, proč by to mělo být v telefonu?
    Protože hry a multimédia. Nehledě na to, že nelze srovnávat 4jádro z mobilu s 4jádrem z desktopu. Ono i ty nejvýkonější mobilní procesory jsou pořád slabý. Proto se taky v mobilech vyskytuje HW akcelerace pro video třeba.

    S „kapesním“ zařízením to souvisí jak? Tedy kromě perverzního ducha doby.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 11.7.2015 21:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    co mas proti kapesnim zarizenim? popravde, ja napriklad zjistuji, ze uz ani nepouzivam notebooky - poradna workstationa spolu s mobilem pokryva vsechny me vypocetni potreby... notas pouzivam uz jen jako prenosny psaci stroj
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 11.7.2015 21:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    co mas proti kapesnim zarizenim?

    Obecně vcelku nic. Sám jich celou řadu používám. Ovšem vybíral jsem je podle poněkud odlišného klíče. Najdi si třeba, proč má Bystroušák ajfoun.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 11.7.2015 21:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    je mi jedno proc ma bystrousak ajfoun, pritelkyne ma take ajfoun - ovsem nema to na hazeni do vody jako ja :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 11.7.2015 22:34 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Obecně vcelku nic. Sám jich celou řadu používám. Ovšem vybíral jsem je podle poněkud odlišného klíče. Najdi si třeba, proč má Bystroušák ajfoun.
    Já jsem uvažoval, že se do diskuze zapojím, ale nechce se mi se znova nořit do těch samých argumentů, protože je mi úplně jedno, co si OP nakonec vybere.

    To co se davkol imho snaží říct je, že by měl být podstatnější uživatelský zážitek. Neseká se to? Fotí to dobře? Ovládá se to dobře? Chytí se GPS rychle?

    Jako uživateli by mi mělo být jedno, jestli tam je sedmijádro, Сетунь, nebo třeba kvantový procesor. Vybírat si mobil na základě parametrů, podle kterých si ho vybírá OP je cesta k neštěstí, protože nevypovídají o uživatelském zážitku. Asi jak vybírat klávesnici podle počtu tlačítek (čím víc, tím líp!), místo podle toho, jak se mi na ní píše a jakou má fyzickou geometrii.

    Lidi si zvykli v posledních letech porovnávat mobily podle těhle parametrů jen proto, že android je taková zajavená sračka, že škáluje lineárně (nová verze? přidej gigertz/gigabajt) a má určitý set minimálních požadavků, pod kterými bude uživatelská zkušenost velmi špatná. To ovšem nic nevypovídá o ostatních operačních systémech, které třeba můžou běžet na mobilech s desetinou požadovaných parametrů pětkrát lépe. A tím nemluvím vysloveně o iPhone, ale třeba i o firefox os, ubuntu phone a dalších.
    kyknos avatar 11.7.2015 22:39 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    jenze uzivatelsky zazitek je naprosto subjektivni - tam pak tezko hledat doporuceni, protoze "dobre" je pro kazdeho neco naprosto jineho

    jine os jsou pro me problem, kvuli omezene nabidce aplikaci (napriklad hraju ingress, a to jeste nedavno vyzadovalo android - dnes uz i ios)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 11.7.2015 22:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Ano, v tom máš pravdu. Proto zastávám názor, že mobil si člověk musí vyzkoušet, stejně jako třeba boty, nebo kalhoty. Prostě nekupovat jen tak naslepo, protože o tom <náhodná_autorita /> řekne, že je to kvalitní.
    Agent avatar 12.7.2015 18:56 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Co chceš zkoušet na Androidu? Pokud už nějaký Android měl, jako že asi jo, tak ví do čeho jde, jelikož Android je prostě Android, všude plus mínus stejný. Všechny Androidí šmatlafouny jsou na jedno brdo. Jinak uživatelský zážitek je v těch požadavcích taky zmíněn - klávesnice a ROOT, možnost nahrát alternativní ROM a tím i vylepšit právě onen uživ. zážitek. A výběr HW s tim souvisí, protože je rozdíl hrát hru (pokud hry tedy hraje, já jo) která se seká nebo hrát hru plynule. Můj zážitek to tedy ovlivňuje dost. Další věcí je web. Takový Firefox s mnoha panely s načtenýnmi stránkami plnými Flashe, JS a já nevim čeho taky dokáže ukrajhnout značnou část sys. prostředků. Troufám si tvrdit, že web je větším žroutem výkonu než kdejaká aplikace. Taky se mi to nelíbí, ale s tím nic nenadělám.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    13.7.2015 14:32 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Najdi si třeba, proč má Bystroušák ajfoun.
    aby si moh udělat hezkou fotku pro http://libimseti.cz?
    Bystroushaak avatar 13.7.2015 15:19 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    (Na té fotce není iPhone.)
    14.7.2015 02:10 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    ale bystroushaak je
    Bystroushaak avatar 14.7.2015 11:05 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    *symbolicky se hádá*
    Rezza avatar 10.7.2015 22:33 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Kdyby ta klavesnice nemela byt skryta pod displejem, tak popisujes BlackBerry Passport :). Je to ultimatni zarizeni, bohuzel to vypada, ze BB10 opravdu konci a misto bude cisty Android :(((.
    11.7.2015 12:57 bekheir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    pas mi napadol tiez, ale nema android a nie je dualsim.
    Rezza avatar 11.7.2015 15:54 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Tak ma to nejcistejsi Android, jaky se da sehnat. I kdyz uz i ten Google Play a dokonce i nektere Google sluzby jedou :). Ale dualsim jsem minul.
    Ruža Becelin avatar 12.7.2015 21:22 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    +1, ted kupujeme Z30 :-)
    Rezza avatar 13.7.2015 14:04 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    No a brzy to bude mit Android jako hlavni OS...
    Ruža Becelin avatar 13.7.2015 16:13 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    No pokud to pujde preflashnout BB10, tak to bude jedno...

    Mozna to s "Prahou" jenom zkouseji, jaka bude odezva, ale nemyslim, ze se to uchyti
    Rezza avatar 13.7.2015 21:50 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    No spis BB10 nebude nebo bude kompletne neco jineho. Protoze si nedovedu predstavit, ze budou udrzovat neco na Qt 4, ktere bude brzy EOL a v upstreamu uz na tom nikdo nedela. Dokonce se resilo, ze se to uplne odstrani, aby tam nahodou nebyla nejaka kolize s Qt 5 na QNX. Z Qt Creatoru uz podporu BB10 taky odstranili, protoze uz nikoho nezajimala. Cascades roadmapa uz nebyla aktualizovana hodne dlouho... Proste nejaka velka zmena bude, ale asi dneska ani v BB nevi, jaka to bude.
    Josef Kufner avatar 14.7.2015 09:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Vyber si něco, na čem poběží bez problémů CyanogenMod a hned po koupi ho tam dej. Tím dostaneš root a zbavíš se bordelu, který žere baterku. To pak na 3 až 4 dny stačí i slabší baterka, kolem 2 AH je v pohodě. Odstranění bordelu také znamená, že nepotřebuješ tak moc výkoný procesor, i když čtyřjádro je fajn.

    Na HW klávesnici se vykašli. Pokud ji potřebuješ na delší psaní, pořiď si externí bluetoothovou. V ostatních případech stačí šmatlání po displeji. Není to sice úplně ono, ale mít v kapse výrazně tenčí a lehčí mobil za to stojí.

    Na to, aby se GPS rychleji chytla, pomůže podpora Galileo, neboť pak máš k dispozici více satelitů.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    14.7.2015 11:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    s/Galileo/GLONASS/ ?
    Josef Kufner avatar 14.7.2015 13:57 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Jo. Nejlépe všechny čtyři. GPS je od USA s 32 satelity, GLONASS je ruský s 29 satelity, Galileo je evropský se 7 satelity a pak ještě čínský BeiDou s 15 satelity.

    Zdá se, že moderní přijímače už umí několik/všechny systémy najednou. Co mám teď nový Samsung S4 mini, tak ten GLONASS umí a je funguje to mnohem lépe, než samotné GPS na Xperii Mini Pro. Ono s tím jde i podpora více kanálů, takže to přijímá data z více družic najednou. Navíc telefon má k dispozici dvojnásobek satelitů, takže to celé funguje mnohem lépe. Běžně vidí cca 30 satelitů s fixem na 10 až 15 z nich, oproti tomu starý telefon byl rád, když jich viděl 15 a měl fix na 8 z nich.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    14.7.2015 15:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Překvapilo by mě, kdyby se Galileo už dalo seriózně použít k navigaci.

    Jinak v naprosté většině nových telefonů jsou AFAIK gps moduly s podorou minimálně GPS a GLONASS. Nicméně praxe může být různá - můj telefon (Moto G) vidí/fixuje podobnej počet satelitů, jako píšeš ty, nicméně většinou používá hlavně GPS satelity, GLONASS satelitů typicky používá méně nebo žádné a ukazuje u nich průměrně horší SNR. (Nevim, v čem je problém.)
    xkucf03 avatar 14.7.2015 20:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Asi sis koupil rusofobní telefon :-P
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xxx avatar 14.7.2015 21:25 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    Na to aby se GPS rychleji chytla ti fakt GLONASS nepomuze. Ty systemy jsou interoperabilni jen ve smyslu, ze jako celky mohou pracovat vedle sebe, nikoliv ve smyslu, ze si mohou sdilet satelity. Na 3D GPS fix stale potrebujes 4 GPS satelity.

    Mobil ma pak nejakej prilis chytrej IC, kterej z dvou poloh (GPS, GLONASS) spocita jakysi prumer a vymysli si nejakou presnost.
    Please rise for the Futurama theme song.
    16.7.2015 12:47 Milan Uhrák | skóre: 31 | blog: milan_at_ABC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    uf .. tazatel se vás ptal na to, jeký mobil splňuje jeho požadavky, nebo se alespoň k tomu blíží.

    Nepotřebuje od vás poradit, který parametry jsou blbý, a na co má svůj mobil používat.

    Doporučil bych mu THL5000+ nemá tedy klávesnici, ale jinak myslím splní jeho požadavky docela v pohodě. třeba tady ..

    http://www.czc.cz/thl-5000-ultraphone-bila/158323/produkt?utm_source=heureka.cz&utm_medium=cpc&utm_campaign=Mobilni_telefony&utm_term=THL_5000_Ultraphone_bila

    Fluttershy, yay! avatar 16.7.2015 12:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výber nového mobilu
    uf .. tazatel se vás ptal na to, jeký mobil splňuje jeho požadavky, nebo se alespoň k tomu blíží. Nepotřebuje od vás poradit, který parametry jsou blbý, a na co má svůj mobil používat.

    Co je nesrozumitelného na slovech komentář a diskuze?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.