abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 301 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    29.5.2007 17:09 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Pro práci s Linuxem je složitější vybrat správné lidi pro jeho správu, kteří navíc často představují vyšší náklady. Pro produkty Microsoft naproti tomu hovoří skutečnost, že představují velice rozšířenou technologii a najít zkušené odborníky pro správu IS je daleko snazší a levnější než u Linuxových systémů.
    S timto docela souhlasim...
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    29.5.2007 17:18 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Kdepak. Zadny skutecny admin Windows neexistuje.
    Naznak nekoho takoveho jsem potkal v Globe Internet, ale ten ve finale utekl k linuxu..
    ;)
    29.5.2007 19:14 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    V jednom mem ex-zamestnani jsme diky nemoznemu ucetnimu sw (Abra), ktery sice bezel na linuxu, nicmene services mel realizovany pres OLE, museli provozovat toto na Win serveru. Vypadky beznou zalezitosti. Navod na reseni krizove situace spocival v seznamu toho, co je treba restartovat a rucne nahodit :))

    To nemuselo byt sw nebo Winama, ale proste tim, ze ve skutecnosti s nimi NIKDO ve firme neumel. Jiste, naklikat nejake to zakladni nastaveni, preinstalovat a pod, to zvladl kdekdo, ale najit v cem je problem a vyresit ho nikdo (vcetne mne). Na linuxu se nakonec k reseni vzdy doslo.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    Dalibor Smolík avatar 29.5.2007 18:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    V pátek jsem pro firmu pořídil server (běžný počítač s 2X500 GB disky v Raidu1) - v miniaturních podmínkách (5 stanic) a se znalostmi středně zkušeného amatérského kutila nakonfiguroval na Debianu Etch. Narazil jsem na dva problémy: nefunkční síťová karta (pomohl upgrade jádra) a nastavení poštovního serveru (trvalo dlouho).
    Jinak stroj funguje jako souborový, tiskový, databázový a poštovní server bez problémů.
    Jsem přesvědčen, co funguje v malých podmínkách, musí pracovat i ve velkém. Je pravda, že jeho správci musejí být zkušenější (v případě nějakých nečekaných problémů při instalaci) než u Windows, ale není to žádná tragédie.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.5.2007 21:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    To, co cituješ, by se dalo volně přeložit jako "Windows se tváří, že jejich administraci zvládne cvičená opice, a proto je většinou spravují cvičené opice."
    Quando omni flunkus moritati
    29.5.2007 21:53 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Souhlasím, z toho tedy plyne závěr, že Pro práci s Linuxem je složitější vybrat správné lidi pro jeho správu, kteří navíc často představují vyšší náklady
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    Dalibor Smolík avatar 30.5.2007 00:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    tím právě argumentuje Microsoft, který říká: náklady na licence jsou kompenzovány nižšími náklady na administraci a nastavení systému, který stačí naklikat. Platy administrátorů ve win jsou nižší než u těch linuxových ...
    Fakt je, že vyčíslení TCO není vždy jednoznačně průkazné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.5.2007 09:43 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Take jde o to, ze linuxovy admin se v klidu postara radove o stovku pocitacu.
    Lidem, ktere zivi Windows, hrozi blazinec u slabe desitky.
    30.5.2007 13:48 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    O to vyšší jsou náklady na nejrůznější MS certifikáty, které jsou během pár let stejně jen cárem papíru..
    30.5.2007 14:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    No ty certifikáty RH a Novellu taky nejsou zdarma :)
    pools avatar 29.5.2007 21:58 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Chceš tím snad naznačit, že je dokáží administrovat i cvičené veverky?
    Vivre libre ou mourir!
    Josef Kufner avatar 29.5.2007 22:39 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Jen ty, které dosáhnou na tlačítko "reset".
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    29.5.2007 23:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Jak které verze. Ty, u kterých je potřeba před přihlášením stisknout Ctrl-Alt-Del, asi ne… :-)
    30.5.2007 10:39 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Jedno novodobé přísloví praví: Systém, se kterým zvlásne pracovat i blbec, budou časem používat jenom blbci.
    30.5.2007 11:37 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Vykašlete se na to a nepište takový voloviny. Dyť tak blbý nejste. :-(
    xxx avatar 29.5.2007 22:40 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux

    No ja mam presne opacne informace od lidi co prave administratory Windows shaneji. Problem je, ze skill "administrace Windows" si do zivotopisu napise kazdej picus, co doma nainstaloval XPecka.

    Jinak maji pry jednu spolecnou vlastnost. Napriklad nevedi co to je IP adresa, ale vedi, ze museji kliknout tam, pak tamhle a nakonec tam napsat 10.0.0.1 aby to fungovalo. Zkratka zadne teoreticke znalosti, nebo ze by snad vedeli proc nastavuji to co nastavuji.

    Please rise for the Futurama theme song.
    mess avatar 29.5.2007 17:17 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Nejhorší na tom je, že tomu lidi věří :-(. Teď mě napadá, neuzavíral MS s Novellem tu dohodu jen proto, aby se mohl navážet do nějaké konkrétní distrubuce ne jen do Linuxu obecně? Aby mohl přímo někoho poplivat?
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    29.5.2007 18:35 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    veri? vzdyt ty vety nedavaji vubec smysl :-D
    29.5.2007 17:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Proč se tam nehovoří o SLESu 10?
    29.5.2007 18:09 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Pretoze su tie citaty dost stare ;-)
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    29.5.2007 18:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    No právě a pak mi teda nesedí toho.
    Václav 29.5.2007 17:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Tak nevím jestli se mám smát... nebo brečet nad tou blbostí.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Ilfirin avatar 29.5.2007 17:54 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Já se bavil.
    pools avatar 29.5.2007 18:58 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Jdi instalovat Windows 2003 server SP1 přeci ;)!!!
    Vivre libre ou mourir!
    29.5.2007 18:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Společnost MAFRA a.s. vybírala pro portál iDNES.cz nejlepší možné řešení z hlediska stability a výkonu.

    No, nezadařilo se… :-)

    29.5.2007 18:59 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    „Hlavní výhodou tohoto řešení je, že je založeno na platformě společnosti Microsoft,“ říká Ellingsen.

    To myslím mluví za vše :-D.

    Při použití vyhodnocené konfigurace s certifikací EAL4+ v případě systému SuSE Linux Enterprise Server 9 byli pracovníci organizace Dickerson Technologies schopni sestavit a nasadit pouze roli Tiskový server.

    A tu se pro změnu nabízí otázka, kdo tvořil ten pracovní team. Uklízečky nebo "opičky typu project manager"? Nainstalovat Apache je imho výrazně jednodušší než CUPS, tak nechápu, jaktože zvládli tisk a ne web. Teda jedině, že by po nich chtěli, aby na ten linux nainstalovali Microsoftí IIS -- třeba to pod wine nejede :-D
    θηριον ειμι
    Ilfirin avatar 29.5.2007 19:07 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Na to jsem taky vejral. Ale větší brutál mi přišlo to, jak Linux neumí kryptovaný souborový systém, DHCP, IPSEC a firewall. To jsem skutečně vyvalil oči. Tak jsem neodolal a musel se o to podělit s těmi, kteří neměli to štěstí to vědět.
    29.5.2007 22:14 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    dle citace neumi Linux "Windows Firewall", coz je pravda, a nikdy to umet nebude. Taky me to mrzi.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Ilfirin avatar 29.5.2007 23:16 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Dle citace ani jemu podobné, takže by se iptables uznat mělo. I když chápu, že podobný Windows Firewall rozhodně není :-D
    29.5.2007 23:37 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    podobný Windows Firewall rozhodně není :-D
    Nojo, o našich iptables si v Redmondu můžou nechat jenom zdát :-D. No dobrá, dobrovolně se přiznávám, že bez fwbuildera jsem téměř bezradný. Iptables z příkazové řádky jsou pro mě už opravdu trochu nepřehledné a to i po několika tutoriálech a přednáškách :-(. Nicméně je vidět, že kdo chce, ten si v Linuxu poradí ;-)...
    θηριον ειμι
    rudiik avatar 30.5.2007 08:52 rudiik | skóre: 16 | blog: rudiikuv miniblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    No fwbuildera neznam, ale iptables jedine z radky. Vzdycky me muze jebnout, kdyz prijdu k nejakymu zawinovanymu PC se super klikacim udelatkem na firewall a premyslim, jak to asi ten ktery smudla programator s tim nastavovanim myslel. Ten MS firewall, jeste jde, ale obcas clovek narazi na fakt mega hnusy...
    KDE 2.0 .. KDE 3.5.10 -> KDE 4.1 .. KDE 4.4.5 -> E17 Alpha/Beta -> Trinity 3.5.12 -> GNOME 2.30 -> KDE 4.6.5
    29.5.2007 20:28 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Nejde o to, že by něco nezvládli, ale jediné, co v SuSE Linux Enterprise Serveru 9 bylo certifikované na EAL4+, byl tiskový server. Ale hlavně že si můžeme rýpnout do Microsoftu…
    Ilfirin avatar 29.5.2007 20:54 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    To jsem netušil.
    Co je EAL4+ ? Nějaký certifikát že je to bezpečné a že to funguje?
    29.5.2007 22:51 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Viz wikipedia.
    29.5.2007 23:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux

    Na mne to působí jako snůška prázdných frází. Možná jsem moc tupý, ale opravdu nevím, co konkrétního si mám představit pod formulacemi typu

    EAL4 permits a developer to gain maximum assurance from positive security engineering based on good commercial development practices which, though rigorous, do not require substantial specialist knowledge, skills, and other resources.
    Ilfirin avatar 29.5.2007 23:19 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    To ve výsledku není už moc důležité. Oni to "prostě chtěli" a jak uvedl Michal Čihař, SUSE 9 to měl jen na CUPS. Dobrá.
    30.5.2007 00:02 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Prostě vždycky si najdu kritérium, podle kterého lze i celkem objektivně vybrat můj produkt jako lepší.
    30.5.2007 00:00 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Rozdíl mezi EAL3 a 4 je AFAIR požadavek na model bezpečnostní politiky, podrobnější popis návrhu certifikovaného systému a nezávislá analýza zranitelnosti. Nejvíc se mi líbí EAL7, který v podstatě vyžaduje matematický důkaz správné funkčnosti, ale to zatím žádný OS nemá :-).
    31.5.2007 21:15 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Slyšel jsem, že DJB už na tom maká. :-)
    29.5.2007 21:09 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Este doplnim, ze EAL4+ nie je najlacnejsi a je to len jedna z mnohych (roznych) certifikacii ...
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    29.5.2007 21:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Pak se ale nabízí otázka, zda je to tím, že by SLES tou certifikací neprošel, nebo jen tím, že ji nikdo nezaplatil.
    29.5.2007 22:50 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Je to tím, že certifikovat molocha jako Apache na EAL 4 (což znamená projít veškerý kód) je hodně práce a tudíž i peněz. Nevím jak je na tom aktuální SLES, možná už je teď certifikováno víc věcí (i když co koukám na stránky Novellu, tak SLES 10 má jen EAL 3, EAL 4 má pořád jenom onen ořezaný SLES 9).
    Dalibor Smolík avatar 30.5.2007 00:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Teda jedině, že by po nich chtěli, aby na ten linux nainstalovali Microsoftí IIS -- třeba to pod wine nejede
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.5.2007 19:34 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Při čtení podobných dokumentů se mi nejvíce osvědčila ta metoda rozostřování zraku. Téměř vždy tam uvidím nějakou kozatou ženskou. Ale funguje to jen na tištěných verzí. Jinak první polovinu toho blogu jsem vůbec nechápal o co tam jde, v tý druhý jsem už pochopil že se jedná opět o náhodně vygenerovanou sekvenci vět z košíku fy MS. :-)
    29.5.2007 22:11 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux

    Microsoft se striktně řídí heslem „peníze nesmrdí“. Já jsem ale toho názoru, že existuje hranice mezi propagačním textem a sprostou lží. A tohle už je kilometry za hranicí.

    Vyhodnocené konfigurace systému Windows obsahovaly Windows Firewall, IPSec, Kerberos, IPv6, DHCP a systém souborů EFS (Encrypting File System), zatímco vyhodnocená konfigurace systému SuSE Linux srovnatelné součásti neměla.

    Sahá snad některá z vyjmenovaných technologií Linuxu alespoň po kotníky? Lidé od Microsoftu nemají ani tolik slušnosti, aby aspoň taktně pomlčeli o tom souborovém systému.

    Přejme jim to. Být nejhorší na světě je taktéž prvenství svého druhu... ;-) Ještě se mohli pochlubit, že všechny produkty Microsoft mají aktivní podporou pro viry, zatímco Linux žádné srovnatelné součásti nemá.

    Nemem9aa avatar 30.5.2007 13:59 Nemem9aa | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux

    Studii jsem nečetl, ale je dost možný, že je to pravda. Protě na u SuSE se ty části zrovna nenainstalovaly, takže ve vesledky je ona "vyhodnocená konfigurace systému" prostě neměla.

    Zkratka učelově napsaná studie. Není důvod se nad tím pozastavovat

    30.5.2007 13:10 juice | blog: dzusoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Doporučení na závěr. Až se budete nudit, jděte si to přečíst celé. Několik perel jsem schválně vynechal ;-) .

    hmm rád by som, ale v tvojom článku nevidím zdroje z ktorých sú dané citáty a web sa mi prehľadávať nechce. možno je to z getthefacts.com ale ani tá sa mi nechce prechádzať.

    prosím ťa, môžeš tie zdroje uviesť ak je to možné? myslím, že ak niečo cituješ tak je to naozaj vhodné.

    dík.
    Ilfirin avatar 30.5.2007 15:39 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    30.5.2007 13:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    To má být humor? Už po prvním odstavci..

    Velké množství času, který správci Linuxu strávili odstraňováním závislých vyplývajících problémů, přispělo ke kratší průměrné době potřebné pro zpřístupnění nových funkcí pro e-commerce na platformě Windows

    Se mi chtělo zvracet. Protože není v silách jednoho člověka řešit všechny bugy stáda programátorských prasat..

    Omlouvám se tímto prasatům a všem programátorům, co se snaží odvádět čistou a korektní práci.
    Pavel Stárek avatar 2.6.2007 18:28 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    Možnosti konfigurace rolí serverů • Při použití vyhodnocené konfigurace s certifikací EAL4+ v případě systému Windows Server 2003 SP1 byli pracovníci organizace Dickerson Technologies schopni sestavit a nasadit role Adresářový server, Certifikační server PKI, Webový server, Souborový server, Tiskový server a Síťový server. • Při použití vyhodnocené konfigurace s certifikací EAL4+ v případě systému SuSE Linux Enterprise Server 9 byli pracovníci organizace Dickerson Technologies schopni sestavit a nasadit pouze roli Tiskový server.
    No jo, to je asi jako kdyby automechanika který se vyzná perfektně ve vozech Ford, postavili před vůz Chevrolet a řekli mu: "je tam něco rozbitého a teď z fleku to musíš opravit". Je zřejmé, že pracovníci Dickerson technologies jsou dobře proškolení na systémy Windows a před to SuSE byli hozeni do vody se slovy "a teď plavejte". Nejsem linuxový fanatik, v práci používám jak Windows tak Linux, ale tyhlety Microsoftí FUDy už mě štvou.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Ilfirin avatar 2.6.2007 22:40 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Humor: Získejte fakta o serveru Windows a systému Linux
    To není úplně pravda. Jak v diskuzi upozornil Michal Čihař, tak důvody tohoto výsledku byli jiné. Popisuje je zde.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.