abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 301 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    6.5.2016 19:55 Rok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Prachy umí i budovat, můžeš se odstěhovat - to jsi měl udělat už dávno a netrápit chudáky rodiče. Ještě se daly přimhouřit oči, když jsi nemakal, ale teď je to od tebe vyložená šikana.
    Bedňa avatar 6.5.2016 20:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Hlavne niekde bližšie k práci.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pavlix avatar 8.5.2016 18:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    A navíc někde, kde si může dát svoje věci a nikdo mu je nezničí nebo nevyhodí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.5.2016 20:02 h4ck3rZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Pořád smrdim hatem, řikej mi Patrick Bateman,
    mám na lidi hrozný nároky, nikdo neprošel sejtem. Nesnášim tlustý, hloupý a hnusný,
    smradlavý zmrdy, píči nevkusný,
    houmlese, buzny, feťáky, lůzry,
    zloděje, diskanty, ochránce lůzy.
    
    Svět plnej hrůzy, kde po smrti nic není,
    v pekle sme teď a pak přijde zapomnění.
    Zatmění mysli, já svý děsy si nesyslim,
    chci je se všema sdílet, chci všem vodepřít kyslík.
    Chci ho jenom pro sebe,
    ať všechno ostatní zhebne,
    6.5.2016 20:24 amadeus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Dobrá projekce
    6.5.2016 20:09 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Pochybuji, že by sis sebevraždou nějak pomohl, bylo by to nelogické, pravděpodobně by sis ještě pohoršil.
    Bedňa avatar 6.5.2016 20:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Toto by chcelo pridať do KUfortune.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Fluttershy, yay! avatar 6.5.2016 20:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Když by byl mrtvý, neměl by ani problémy.

    Jinými slovy: pokud je život hra s nulovým součtem a člověk je v mínusu…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.5.2016 20:32 amadeus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Sebevražda se dá podporovat, pokud je dlouhodobě promyšlená s chladnou hlavou, z afektu je to pitomost. A to je případ Jardíka, protože za svoje chování viní zkratkovitě peníze, které mu "ničí" život, namísto sebereflexe.
    Fluttershy, yay! avatar 6.5.2016 20:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Peníze jsou to teď. Předtím to bylo pro změnu něco jiného (úzkost, paranoia).

    Jardíkovi by prospěla odborná pomoc.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.5.2016 20:33 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ale pomysli na rodiče.
    Fluttershy, yay! avatar 6.5.2016 20:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Not even wrong…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.5.2016 20:57 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Otázka je, jestli život smrtí vážně končí. Nechce se mi věřit, že by všechny znalosti a zkušenosti, které člověk získal, najednou zmizely.
    6.5.2016 20:59 čarodej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Čo bolo pred narodením to bude aj po smrti... Všetko ostatné sú špekulácie za účelom zisku...
    6.5.2016 21:00 Vitrus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Znalosti a zkušenosti jsou spíš std::shared_ptr sdílené světem s lidmi, než cokoliv jiného - takže to zánikem člověka nezmizí :-)
    6.5.2016 21:04 h4ck3r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Bio-torrent neuronová sieť :)
    Fluttershy, yay! avatar 6.5.2016 21:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jaké jsou alternativy a jejich opora v realitě?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.5.2016 21:28 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Kdyby toto někdo skutečně věděl, nevedli bychom tuhle debatu.
    Bedňa avatar 6.5.2016 23:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Fluttershy, yay! avatar 6.5.2016 23:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Z toho myslíš co? Filosofické koncepty na realitě nezávislé, nebo Ilju Prigodina?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bedňa avatar 6.5.2016 23:56 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Že zatiaľ čo sa tu s tebou vykecávam som si mohol zašukať a za deväť mesiacov by sa narodil človek ktorý by sa stal neskôr americkým prezidentom a rozpútal by tretiu svätovú. To by po mne ostalo. Takže vždy tu po tebe niečo ostatne, aj maličkosť ovplyvňuje všetko okolo nás.

    To že si tu zrovna teraz náhodou píšeme sa udiaľo veľkou zahodou okolností a rohodnutí ľudí tisíce rokov pred nami.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.5.2016 08:37 grahamový suchár
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Tretiu svätú? Už sa to tu udiaľo - ale ešte tá svätá vojna proti trollom na abc zďaleka neskončila. Jardík večne živý!
    6.5.2016 21:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Když vypneš počítač, co se stane s běžícími programy a jejich daty? Půjdou do nebe? ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 6.5.2016 21:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    suspend to disk

    Ale určitě teda nepoběží.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.5.2016 21:59 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    tak ne ze bych byl expert na fyziku ale myslim ze snad kromne cernych der, kde to neni jiste, se informace z fyzikalniho systemu neztraci.

    Takze i po vypnuti pocitace se data neztrati. Jenom mozna ty jako pozorovatel uzavreny ve stejnem systemu uz k nim nebudes mit pristup.
    6.5.2016 22:20 duha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    informace != data
    7.5.2016 00:11 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    coz na podstate meho argumentu nic nemeni ;-)
    7.5.2016 00:34 duha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ano, ta podstata, že jsi střevo na fyziku, zůstává
    7.5.2016 00:40 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    tak do toho, ukaz ze nemam pravdu, nebo zalez zpatky do diry vydlaku ;-)
    7.5.2016 01:19 duha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ok, kolik zaplatíš za soukromé lekce?
    ⧠ A = 0 avatar 7.5.2016 15:38 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    O druhém zákoně thermodynamiky jsi slyšel?
    Nevolte zmrdy.
    7.5.2016 20:51 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    samozrejme
    7.5.2016 21:06  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    zapomněl jsi dát odkaz na wikipedii!
    7.5.2016 21:41 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    7.5.2016 21:54  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jak jsi chápavý!
    7.5.2016 23:36 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    You know it!
    Grunt avatar 6.5.2016 22:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Budhisti věří že až je nabootuješ znova, zas budou řešit ty stejné sračky až do zblbnutí. A nebo dokud je nevyřeší… teda v případě že si je neuloží někam bokem na nějaký disk.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 14:56 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Když by byl mrtvý, neměl by ani problémy.

    Jinými slovy: pokud je život hra s nulovým součtem a člověk je v mínusu…
    No, to je sice pravda. Když se mu ta sebevražda ale náhodou nepovede, tak skončí v Bohnicích pod silnou medikací tak na půl roku a celkově mu to rozhodně v životě nepomůže.
    Fluttershy, yay! avatar 7.5.2016 15:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej

    Proto nejsem příznivcem neúčinných metod vraždění (se). A to u nás ani není sebevraždění trestné. Nicméně…

    skončí v Bohnicích pod silnou medikací tak na půl roku

    Ty jsi obeznámen s tím, jak se to dneska řeší? AFAIK je trend od cvokáren ustupovat a farmaka jsou taky někde jinde než před lety.

    celkově mu to rozhodně v životě nepomůže

    Tak jednoznačně to nevidím. Odborná pomoc by mu nejspíš prospěla tak jako tak. A dost sebevrahům se přihodí to, že ještěrčí mozek začne protestovat, a pokud přežijí, mají větší motivaci se sebou něco dělat.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 16:22 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ty jsi obeznámen s tím, jak se to dneska řeší? AFAIK je trend od cvokáren ustupovat a farmaka jsou taky někde jinde než před lety.
    2011, peripetie s bráchou, který přesně tohle udělal. Nějak si nedělám iluze, že se systém za těch pět let nějak moc změnil.
    Grunt avatar 7.5.2016 16:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Matně si na to vzpomínám. Jak to s ním vůbec dopadlo?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 17:24 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Nijak. To prostě nemá žádný konec. Nějak žije, nějak na něj občas jde paranoidní schíza, někdy nechce jít mezi davy lidí a tak. Léky nebere, protože to bylo vesměs k ničemu a mělo to tlumící účinky.
    Grunt avatar 7.5.2016 17:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    A to se u něj nic nenašlo? Byl na CT?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 17:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Byl všude možně. Nic se nenašlo nikde. Závěrečná diagnóza byla paranoidní schizofrenie, „tady žer tyhle prášky a ono to možná do deseti let přejde“. Ono vůbec praktický zážitek v téhle oblasti vezme člověku spoustu iluzí o doktorech a medicíně v oboru psychofarmak.
    xxx avatar 7.5.2016 18:12 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    A co bys jako v tomhle oboru Bystroushaaku konkretne ocekaval?
    Please rise for the Futurama theme song.
    Fluttershy, yay! avatar 7.5.2016 18:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ještě 50 let zpátky léčbu dírou do hlavy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 18:32 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    A co bys jako v tomhle oboru Bystroushaaku konkretne ocekaval?
    Tak já nevím. Psychology, psychiatry, že se zajímají, zkouší různé analýzy a takové různé další věci, co člověk vidí ve filmech. Praxe je ale taková, že ti dají nějaký generický utišovák, zavřou tě do blázince a nechaj půl roku plést proutěné košíky. Pokud nemáš rodinu, která musí bojovat za to aby tě dokázala vytáhnout, tak tě tam nechaj prostě do smrti a nazdar, totální nezájem.

    Kdysi jsem četl Psychokriminál s.r.o. a myslel jsem si, že přehánějí a že je to prostě přitažené a tohle že se ti stát nemůže. Teď tak nějak z první ruky vím, že je to naprosto realistické a přesně takhle to chodí.
    Fluttershy, yay! avatar 7.5.2016 19:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Na západě celkem funguje decentralizovaná (komunitní) péče; tady se reforma chystala, ale nevím, nakolik aktuálně probíhá.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.5.2016 20:21 grahamový suchár
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    na ten blog o bratovi si spomínam, ja som Ti to vtedy o tom prístupe lekárov a psychológov (psychiatrií) písala... spomínam si tiež, že podporuješ babičku, a myslím si, že si chlapec, akých je dnes málo, máš naozaj môj rešpekt:)
    Grunt avatar 7.5.2016 20:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Hele já nevím. A mluvil si s ním? To musí mít nějaký spouštěč. Extrémní stresový zážitek, alkoholismus/drogy,… člověk se přece nezcvokne jenom tak ze dne na den.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 20:47 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Žádný takový spouštěč nenašel nikdo, ani doktoři, ani kolegové, ani nikdo z rodiny. Takže ano, nejspíš může.

    Slyšel jsem ještě lidi zaklínat se tím, že je to vrozené, ale to je takové silně spekulativní a hlavně že se to projeví až po 20 letech, to se mi moc nezdá.
    Grunt avatar 7.5.2016 20:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Spousta lidí se zdá navenek naprosto v pořádku, ale uvnitř to je tuhý boj. Nepatřil třeba tvůj brácha mezi izolovanější jedince nebo tak něco?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 21:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    8.5.2016 08:09 grahamový suchár
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    schizofrénia sa najčastejšie prejaví v tom veku... ale psychiatri tak zaškatuľkujú všetko, s čím si nevedia rady
    8.5.2016 08:39 grahamový suchár
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Eva Syřišťová: Puknutý čas, Imaginární svět

    Prečítaj, zaujímavá autorka, mnohé vysvetlí.
    Jendа avatar 8.5.2016 01:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    A co bys čekal, že tam uvidíš? Na CT bys viděl jenom kdyby to bylo naprosto zjevně fyzicky rozbité (nádor, chybějící kus mozku…). I s pokročilejšími technologiemi jako (f)MRI teprve běží studie, které se snaží zjistit, kam se vůbec máme u různých psychických chorob dívat. (v jedné takové jsem ve zdravé kontrolní skupině (ne, taky to nechápu :))
    8.5.2016 04:38 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    HW zjednodušení: na FPGA je obvod asynchronní logiky a náhodná mutace v programovacím souboru (bitstreamu) propojí jeden drát přes delší okruh, což rozbije pečlivé časování celku (hazardní stavy apod.). Ve schématu to ale bude vypadat normálně.
    Grunt avatar 8.5.2016 20:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    A co bys čekal, že tam uvidíš?
    Já nevím, nějakou poruchu mozku, nějakou část zakrnělou nebo tak. Neříkej mi že vše je naprosto v pořádku a prostě ze dne na den se ze samé radosti člověk zblázní a jde si skočit z mostu. Dle mého názoru taky může jít o nějaký tlak okolí nebo já nevím co.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 7.5.2016 16:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Pět let je docela rozdíl. Sebevraždy nesleduju, ale jsou poruchy, u kterých se situace za poslední tři roky změnila naprosto drasticky (např. od „nediagnostikujeme“ k programu zahrnujícímu CBT a registraci moderních léků).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.5.2016 21:09 masochista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    CBT je lecba, ktera fakt pomaha.
    6.5.2016 20:39 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jseš jenom unavenej a ještě sis nezvykl, nepanikař.

    Není to vůbec o penězích, to zaměstnání je prostě obživa. Kdybys žil před dvě stě lety, tak bys makal a byl přetaženej úplně stejně, ale třeba někde na poli nebo na pastvě s ovcema. Stejně bys neměl čas a asi bys na tom byl ještě hůř.

    Chce to prostě se přizpůsobit, kouknout na věci pragmaticky, a hlavně bacha na ten vztek, to je fakt blbý, když to necháš vylejt na ostatní. I ta práce se ostatně dá (nebo dokonce má?) brát jako něco, co děláš pro rodiče/rodinu - vydělaný peníze buď přímo nebo nepřímo pomůžou/udělají radost jim, nemluvě o tom, že jim udělá radost, když tě uviděj stát na vlastních nohách nebo aspoň vykazovat vývoj tím směrem, to rodiče vždycky těší. Navíc když si předtím kvůli tomu dělali starosti, tak jim odlehne. A starosti dokážou být hrozně ubíjející věc :(
    6.5.2016 20:55 dobrý rádce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Za peníze, které vyděláš, si můžeš zaplatit psychoterapeuta. Nemusí jít hned o řešení tvých hlubokých problémů, protože porucha osobnosti se stejně mění blbě, ale může jít o formu koučingu. Někoh, kdo tě naučí uvědomovat si ty dobré věci v životě, lépe vycházet s lidmi a trénovat emocionální situace. Představ si, že bys mamince poděkoval za věci, které pro tebe dělá, určitě by jí to rozzářilo úsměv na tváři.Taky by ti mohl někdo z vnějšku poskytnout vhled, na to co je pro tebe důležité a co si třeba neuvědomuješ. Práce je pro tebe nyní šok, pokud toho máš moc, může pomoci snížení úvazku, pak budeš moci vegetit, mít čas na zpracování si světa kolem sebe. Není nutné se hned upracovat k smrti. Jo a mamince něco pěkného kup, až ti přijde výplata, a omluv se způsobem, že jí řekneš že věci kolem tebe jsou důležité, ale ona je pro tebe mnohem důležitější. Né že bych ti chtěl nutit, nějaký pohled na věci, určitě není tvoje rodina dokonalá a má chyby, ale můžeš být sakra rád, že tě nevyhodili v zimě na mráz, protože když se zdravá hlava a zdravé ruce flákají doma, ... Zdar Marx
    6.5.2016 21:06 h4ck3r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    ...a nebo muze proste psycholožku na sezeních klátit...
    Grunt avatar 6.5.2016 21:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Vítám tě v kapitalismu. Doufám že se ti u nás bude líbit. A to počkej až budeš mít k tomu ještě nějaké starosti s famílií a dostaneš bandu bůlánků na starosti (což je dost možné jestli zůstaneš střízliví dostatečně dlouho). Nebo až zestárneš a začneš se obávat mladších a perspektivnějších šohajů. Občas si říkám že by dobře mířená termonukleární hlavice naděla spoustu pořádku. Vždycky se nadechnu, dám si teplý čaj na nervy a jedu se projet do lesa nebo někam kde je co nejmíň lidí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.5.2016 21:26 dobrý rádce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    chybí ti sex
    6.5.2016 22:10 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Občas si říkám že by dobře mířená termonukleární hlavice naděla spoustu pořádku
    Tyvole to jsou mi ale moudra :(
    6.5.2016 21:27 jungnam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Dalsi nabidky prace: https://fit.cvut.cz/student/nabidky_firmy
    Grunt avatar 6.5.2016 21:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    A nebo můžeš zkusit vaření. To je taky dobrý na nervy. Jestli soudružka matka není není abstinentka, otevři dobrou flašku a vysvětli jí u skleničky že není dobré aby ti šahala na tvůj „autistický (ne)pořádek“ jestli nechce dostat zjeba, zas tak bych to neřešil.
    Pak jít spát s tím hnusným pocitem, jak jsou prachy zas*aný, je to všechno kvůli nim, nesnáším je.
    Můžeš taky chodit každou noc spát a dumat nad tím jak další den pošleš kapitalismus ke dnu jako já. Ne že by to něčemu pomohlo ale aspoň se ti lepší bude zaspávat a vzbudíš se další den s dobrým pocitem :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.5.2016 22:13 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Můžeš taky chodit každou noc spát a dumat nad tím jak další den pošleš kapitalismus ke dnu jako já. Ne že by to něčemu pomohlo ale aspoň se ti lepší bude zaspávat a vzbudíš se další den s dobrým pocitem
    Tím si akorát tak zkurvíš náladu. Jestli má smysl se takhle trápit, tak akorát přemýšlením o tom, co by měl člověku udělat na sobě/pro blízké/okolí, ne pitomosti nebo utíkat k "útěchám", jak je všechno nespravedlnost.
    7.5.2016 08:41 grahamový suchár
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    a zapneš si počítač a hup na abc linuxu bojovať proti kapitalizmu a soudružkám učitelkám :P
    6.5.2016 21:55 Prophet
    Rozbalit Rozbalit vše Zkus tohle
    http://www.amazon.com/Cupids-Poisoned-Arrow-Harmony-Relationships/dp/1556438095
    6.5.2016 22:39 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zkus tohle
    No vidíš, teď ještě byt, vzít si na něj hypotéku, manželka, nějaké dítě + platit školku, a je to. Vítej ve skutečném životě.
    6.5.2016 22:55 Prophet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zkus tohle
    http://cdn.head-fi.org/d/d4/350x232px-LL-d4837514_Point_over_your_head.jpeg
    Josef Kufner avatar 7.5.2016 01:15 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Vedle Václaváku je nové hračkářství, v ZOO je nové gorilátko a slůně. Vem si den nebo dva volno a jdi se podívat. Pak otevři nabídky bydlení a přestěhuj se k práci.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    7.5.2016 06:14 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Prachy ti můžou svobodu buď vzít nebo dat - záleží jak se k nim postavíš a jestli se kvůli nim nedostaneš do průseru, ale to není vina peněz.
    7.5.2016 08:53 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Odstehuj se a kup si nejake vozidlo. Penize jsou nejlepsi vynalez. Na ne vinu nehazej. Chyba je v tobe. Myslenky na sebevrazdu? Uvedom si, ze zivot mas jen jeden a druhy uz ti nikdo neda. Hodnota zivota je silne relativni. Pro mne tvuj zivot ma nulovou cenu, ale muj ma pro mne cenu nevycislitelnou. Ty bys to mel citit stejne. Je jen na tobe, jaky si zivot udelas, nikdo jiny jej zit za tebe nebude. Vem svuj zivot do vlastnich rukou a zacni jej trochu kormidlovat. Umis spoustu veci a rekl bych, ze muzes dosahnout relativne dobrych prijmu a mit se slusne. Spousta lidi neumi nic, dela zbytecnou praci za dvacet hrubeho, ale i v takovem marasmu jsou spokojeni. Ty jsi na tom vyrazne lepe.
    8.5.2016 10:48 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Spousta lidí toho dost umí, dělá důležitou a zajímavou práci za dvacet hrubého a žijí šťastné životy.
    8.5.2016 15:04 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jisteze to je mozne i tak, jak rikas ty. Ja jen daval do kontrastu priklad s jardikem.
    7.5.2016 10:49 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    zdravim,

    me ty penize taky vadi. Ale jen trochu. Predstavte si, ze ted resim, zda se vyplati uz odvadet DPH nebo radeji mit o neco mene a neplatit jej.

    Fakt dilema.

    Kdybych penize nemel, tak muzu zase nadavat na to, ze jsou lidi, co je maji a budu jim zavidet. Jenomze to me nejak nebavi, i kdyz beru treba trojku na mesic a ne na den.

    Asi jsem to nemel psat. Ted me nenavidi o par milionu lidi vice. No dobre, tak o neco mene.

    Cely prispevek je psan lehce s humorem. Odpovedi na otazky "proc?" a "jak?" uz mam.

    gf
    xkucf03 avatar 7.5.2016 11:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Peníze, práce

    Vždyť peníze jsou jen prostředek, nástroj – záleží, co si za ně chceš koupit. Jestli se jimi necháš zotročit, tak to je tvůj problém, ne problém peněz nebo tvého zaměstnavatele či zákazníků.

    Počítám, že jsi v situaci, kdy máš (relativně) hodně peněz a málo volného času. Stále jsi na tom líp než spousta jiných lidí, kteří nemají ani přebytečné peníze ani volný čas. Svoji situaci můžeš řešit v zásadě několika způsoby:

    • práce na částečný úvazek
    • střídat období, kdy pracuješ pro někoho jiného, a období, kdy máš víc volna, děláš vlastní projekty nebo si jenom užíváš – to mi přijde lepší než předchozí možnost, protože i částečný úvazek ti sežere podstatnou část dne a to volno si tolik neužiješ
    • najít si práci, která tě víc baví a nebude ti tak líto, že v ní trávíš tolik času

    Prostě až budeš mít vyděláno dost peněz a/nebo tě to bude hodně štvát, tak s tou prací sekni a běž psát vlastní svobodný software – buď tě to časem začne živit nebo si aspoň užiješ období, kdy tě nikdo nebuzeroval, dělal sis, co jsi chtěl a něco nového ses naučil. Hlavně se nenech zdeptat představou, že dnešním způsobem (celý den v práci, žádný volný čas) musíš strávit zbytek života. Nemusíš.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    7.5.2016 11:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej

    S penězma jsou jenom problémy.

    No to máte jistě pravdu… Ale mohu vás ujistit, že bez nich jsou větší.

    7.5.2016 12:51 lenny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    cela nasa civilizacia myslim tu europsku je zalozena hlavne na grecko rimskej filozofii ak si zoberieme ze tyto ludia spred naseho letopoctu az do cias prichodu sektarskych krestanov zili dost na urovni pochybujem ze tolko dreli od 5tej do 8mej vecer cely kazdy den v tyzdni ako zapriahnute byky len koli tomu aby si si mohol zaplatit byvanie a mal co zozrat. Myslim teda domievam sa ze mali az moc casu aj na ine veci vsak inac kolko diel vzyslo, sport a tak. dnesna doba je inac povedane zapriahnutie stada a delajte na nas par vyvolenych.... moja logika je mozna chybna ale ak by bolo 10 zbohatlikov a 10milionov ludi museli by tito robit na tych 10ich ale tu je kus viacej ludi nebrac do uvahu afriku, indiu a pod. proste a dalej do toho ide aj to ze je tu je to ze ze ludia ktory su zase bohatsi nez ty co musia zohnat peniaze na byt a jedlo ale tyto chcu veci ktore nemusia mat novy phone za 700ecka apodobne takze myslim si ze cely svet je chory. ak si myslite ze to len ja zle myslim ok ale aj tak si to budem mysliet dalej.
    7.5.2016 12:55 lenny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    noa pointa predosleho prispevku?????? peniaze nesu navyne!!! navyne nie je ani system ako taky ten sa len pokryvil. na vine je myslenie spolocnosti a ludi a absencia zodpovednosti, vsak uvidime o par desiatok rokov ci sa ekopolitici mylili ked vydrancujeme to co mame, inac fajne citanie ze spas okolo elektromobilov aj tej vplyvnej znacky vyjde drahsie nez klasicke paliva
    26.5.2016 00:00 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    navYne? tYto? omg.. skus miesto mIslenia radsej trosku zopaknut gramatiku - Tvoj prispevok som uz nedocital
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 16:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Takže bys chtěl žít bez peněz. Ok. Jak by sis to přesně představoval?

    Řekněme, že bych tě chtěl zaměstnat, abys pro mě programoval. Kódil bys v C++, měl bys libovolnou pracovní dobu, v podstatě by mě nezajímalo, kdy budeš co dělat a jestli chodíš do práce, jen jestli plníš deadline co se featur týče.

    Co bys chtěl za odměnu? V minulosti jsi nakousl beránka - měl bys ho vůbec kam dát? Kolik bys jich chtěl měsíčně? Nebo bys kvůli tomu chtěl i salaš?

    Já to nemyslím kriticky. Jsi technicky schopný člověk, kterému očividně nevyhovuje tenhle způsob života. Kdybych ti měl zajišťovat bezpeněžní život a starat se o papírování a nákupy všeho možného, asi bych na tom stále docela dobře vydělal. Například takový beránek stojí asi 1500, kdežto plat C++ programátora je začíná někde u 40 tísíc, ale většina co znám dělá někde 50+. To by se mi vyplatilo, i kdybych ti měl dát každý měsíc deset beránků a k tomu ještě koupit salaš někde na horách a platit v ní internet a elektřinu.
    Grunt avatar 7.5.2016 16:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Budeš se divit ale de to. V první řadě musíš přestat dělat z peněz fetiš a z kapitalismu boha. Samozřejmě úplně bez peněz žít nejde (asi by to nebylo praktické), ale každodenní shon za akumulací majetků se dá dost rázně omezit do té míry že zbude i trochu času na to dělat co tě baví.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.5.2016 17:19 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    A nebo si najit praci ktera te bavi a penize pak budou jen takovy prijemny bonus :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 7.5.2016 17:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jak tě může bavit že na tobě někdo rýžuje fakt netuším.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 17:27 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Protože ti dává možnost se rozvíjet a hrát si s cool hračkama?

    Třeba já tenhle měsíc končím v současné práci a jdu jinam hlavně proto, že tam budu získávat další zkušenosti, což už v téhle práci moc nehrozilo. Jsou věci, které se člověk sám nenaučí, nebo jen velmi těžko, jako třeba práci v teamu, návrh větších softwarových systémů a tak :)
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 17:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jak tě může bavit že na tobě někdo rýžuje fakt netuším.
    Imho to taky vnímáš špatně. Je to symbióza, ne parazitismus.
    Grunt avatar 7.5.2016 17:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Imho to taky vnímáš špatně.
    Asi jo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 7.5.2016 17:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    To je to, co chtějí, aby sis myslel. ~,^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    8.5.2016 04:45 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Třeba má účet u české spořitelny :-D
    8.5.2016 09:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Tohle mě přijde naprosto na hlavu. Ještě před chvílí naříkali, že jim odchází zákazníci. A pak udělají tohle. Se úplně zbláznili.
    Bystroushaak avatar 8.5.2016 14:10 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Tak to je podobné jak česká pošta, která pořád brečí, že lidi neposílají dopisy, tak každý rok zdražuje poštovní známky.
    7.5.2016 18:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Třeba tak, že neřeším to, jestli na mně někdo rýžuje, ale jestli mne ta práce baví, jestli mi dává smysl a jestli za ni dostanu tolik, abych s tím byl spokojen.
    Grunt avatar 7.5.2016 18:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Však já taky nevylučuju možnost že divnej sem pouze já.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    ⧠ A = 0 avatar 7.5.2016 21:52 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Nejsi. U mne téměř nehrozí, že bych kdy provozoval závislou činnost v soukromém sektoru.
    Nevolte zmrdy.
    7.5.2016 22:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    U nezávislé činnosti se nestává, že živnostníkovu práci zákazník dál přeprodává (ať už přímo nebo jako součást něčeho většího) za podstatně víc?
    ⧠ A = 0 avatar 8.5.2016 15:44 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Stává, ale člověk má na výběr. Avšak u závislé činnosti se to stává prakticky vždycky – a člověk má na výběr leda to, že tu závislou činnost bude, nebo nebude dělat.
    Nevolte zmrdy.
    8.5.2016 20:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej

    Já nevím, opravdu jsem tak divný, když nemám potřebu tohle řešit, ani jako živnostník, ani jako zaměstnanec?

    Když jsem jako živnostník dělal pro jistou firmu lektora, na začátku se mne zeptali, jakou částku bych chtěl za hodinu školení, já jim řekl svou představu a oni řekli, že to berou. Neřešil jsem, kolik oni za ta školení vyberou, a neužíral se tím, jestli na mně "rýžují". Částečně proto, že jsem věděl, že nemám k dispozici prostory a vybavení na to, abych všechno dělal sám, a už vůbec bych nezvládl shánět účastníky (a ani bych to dělat nechtěl). Ale především proto, že jsem za svou práci dostával tolik, kolik jsem chtěl, a necítil jsem žádnou závist, kolik na ní vydělává někdo jiný.

    Teď jako zaměstnanec taky neřeším to, jestli na mně někdo "rýžuje", ale jestli za svou práci dostávám plat, který považuji za adekvátní. Je mi jasné, že na mé práci firma nemá marži na úrovni deseti procent, ale mnohonásobně víc. Ale jsem si vědom toho, že to, co dělám, bych jako živnostník dost dobře dělat nemohl, nanejvýš jako subkontraktor (což by z hlediska toho "rýžování" nakonec vyšlo stejně), jednak že z něčeho je potřeba živit i ty lidi, kteří se starají o tu část fungování firmy, která mne díky nim zajímat nemusí - a v neposlední řadě je potřeba, aby z toho nějaký zisk měli i akcionáři, protože nedělám pro charitu a generovat zisk je koneckonců smysl soukromé firmy. (Pokud se nejedná o nějaký notorický startup, který akcionáře balamutí neutuchajícím růstem.)

    xkucf03 avatar 8.5.2016 20:26 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Spolupráce

    +1

    nemám k dispozici prostory a vybavení na to, abych všechno dělal sám, a už vůbec bych nezvládl shánět účastníky (a ani bych to dělat nechtěl)

    Ten, kdo na tobě „rýžuje“ má typicky něco, co ty nemáš – jinak bys ho už dávno obešel a dodával jeho zákazníkům přímo. Takže spíš než o rýžování se dá mluvit o spolupráci, na které vydělávají obě strany.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 8.5.2016 20:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Non sequitur. To, že on má něco, co já nemám, neříká nic o tom, zda se jedná o rýžování nebo spolupráci. Navíc je to věc značně subjektivní a nejspíš často objektivně nerozhodnutelná.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 8.5.2016 20:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Takže spíš než o rýžování se dá mluvit o spolupráci, na které vydělávají obě strany.
    Dodám že většinou platí že mnohem víc musíš mít než umět a i pokud něco děláš, nejde o tvůj majetek, nerozhoduješ o něm, nemáš z něho profit, téměř žádnou motivaci ho rozvíjet, atd. Naopak pro vlastníky výrobních prostředků jde většinou pouze o prostředek k profitům. Ale očividně to ostatní rozcházejí líp než já.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 8.5.2016 20:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Tak jako co máš dělat? Věčně se v tom utápět?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 8.5.2016 21:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Ještě můžeš uspořádat revoluci a kapitalistům znárodňovat :-) Prověřeno jako průchozí metoda, ne pouze jako Marxistický koncept.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 8.5.2016 21:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    To je podle mě nevyhnutelné vyústění kapitalismu. Tedy ne toho idealistického, jak tady rád popisuje Franta, kdy jsou všichni živnostníci nebo alespoň velmi spokojení zaměstnanci, ale toho reálného, kdy malá skupina ovládá život většiny lidí a zaměstnance používá spíše jako otroky. Je otázka, jestli na tom něco změní orwellovský model.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 8.5.2016 21:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    To je podle mě nevyhnutelné vyústění kapitalismu.
    Já doufám že ne. Následný šaškec si nedovedu představit. Vždyť samospráva pracujících se ani nedovede dohodnout na tom blbém jméně, ne na důležitých parametrech řízení firmy. Pouze říkám že jednou v historii se tak událo a vůbec to neznamená že se nemůže udát zas (a to ještě bůh ví kolikrát).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 9.5.2016 00:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Já doufám že ne. Následný šaškec si nedovedu představit. Vždyť samospráva pracujících se ani nedovede dohodnout na tom blbém jméně, ne na důležitých parametrech řízení firmy.

    A co bys vlastně chtěl? Přijde mi, že kritizuješ všechno a nic ti není dost dobré a vlastní řešení taky nemáš.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 9.5.2016 08:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Tak to nevím, ale rozhodě vím co nechci :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 9.5.2016 08:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Na tom je něco špatně? Kritizuje všechno právě proto, že žádné řešení nemá, ne?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 9.5.2016 23:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Ale když o tom tak mluvíš, klidně ti to napíšu: Větší svobodu jedince/občana, ne větší svobodu jeho kapitalisty/pána. To víš, těžký bolševismus.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 10.5.2016 00:27 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce

    A kapitalista není jedinec/občan?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 10.5.2016 09:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Však mu taky Grunt chce přisoudit pouze občanské svobody. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 10.5.2016 20:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Občan vs. kapitalista

    Jenže občan má vlastnická práva, k legálně nabytému majetku, ne?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 10.5.2016 21:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občan vs. kapitalista
    Asi jak kdy a jak kde, ne? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 10.5.2016 09:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Ne, to je převtělený ďábel :-D
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.5.2016 00:47 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Go ahead! Zaloz firmu kterou budou vlastnit vyhradne "zamestnanci". A pokud je to tak super jak rikas, pretahnes vsechny schopne zamestnance konkurenci a nepochybne budes velmi uspesny!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 9.5.2016 23:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    U nás? To by byla katastrofa.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 10.5.2016 00:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce

    Pokud bys zůstal střízlivý, tak bys měl jasnou výhodu nad ostatními. Tak proč ne? :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 10.5.2016 09:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spolupráce
    Vím jak to myslíš, bohužel to není tak jednoduché a pro jediného střízlivého člověka s nohama na zemi by to bylo peklo na zemi…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.5.2016 20:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    No, pokud vim tak na me nikdo neryzuje :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 7.5.2016 20:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Si prostě king. :-) Chci být jako ty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.5.2016 20:26 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Dik :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 17:25 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Budeš se divit ale de to. V první řadě musíš přestat dělat z peněz fetiš a z kapitalismu boha. Samozřejmě úplně bez peněz žít nejde (asi by to nebylo praktické), ale každodenní shon za akumulací majetků se dá dost rázně omezit do té míry že zbude i trochu času na to dělat co tě baví.
    Já se divit nebudu, já mu to nabízím a chci vědět jak si to představuje :D
    7.5.2016 19:21 pic4chu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jak může někdo nabízet něco, co nemá? To dělají jen šmejdi
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 20:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    To jsme rádi, žes nám to vysvětlil.
    Hans1024 avatar 7.5.2016 22:28 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Pokud si dobre vzpominam, tak se to tu kdysi resilo, a ztroskotalo to na tom, ze Jardik se chtel nechat platit v jidle, ale zaroven se nechtel nechat platit v jidle, protoze by tim mohl toho platce dostat do problemu. :-D
    Veni, vidi, copi
    Bystroushaak avatar 7.5.2016 23:39 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Já bych rád, kdyby odpověděl přímo on. Vážně by mě to zajímalo a třeba bych do toho šel, jako jeho „programátorský manažer“, který ho odstiňuje od kruté reality kapitalismu. Už jsem mu to navrhoval pod některým z jeho předchozích blogů, ale taky nereagoval, tak mi to čím dál víc přijde jako póza.
    7.5.2016 17:48 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Si zvyknes a bude to lepsi. Nebo si nezvyknes a bude to uz jenom horsi.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    7.5.2016 19:22 2012
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jestli te svet prudi, tak prid na to, co prudi svet...
    Kdyz ti nekdo nadava, tak mu to patrne vyhovuje. Tak si nadavat nech, muzes rikat treba "me nenastves, i kdyz se bude snazit sebevic" (cimz se uklidni hadka + nebudes si hadku potom vycitat + utocici osoba nebude moct rict krivyho slova, spis se zastydi).
    Jestli te serou penize, tak vem celou svoji vyplatu vem, a dej ji tomu, kdo te nejvic prudi. Treba sve mati, a jeste pridej, ze je to omluva za posledni hadku, a tak to delej kazdy mesic.
    atd, atd. Vyres to spolecensky, z nevyhody udelej vyhodu. Uplatnuj sebeobranu, ale neutoc... ;-)
    7.5.2016 19:50 :
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jestli te svet prudi, tak prid na to, co prudi svet...
    Jo, to je super na depresi, vzít si na svoje bedra ještě problémy okolí :-D Jsi jako Rimmer na lince důvěry.
    7.5.2016 19:58 2012
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    a jaky problemy myslis?
    8.5.2016 00:14 Anton Szandor LaVey II.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Svoje problemy si musis vyresit sam. V nekterych se ti dari vzbudit soucit a snahu ti pomoci, ale vsechny navrhy a rady ignorujes. Poukazuje to na to, ze bud jsi troll, nebo svoje problemy ve skutecnosti resit nechces.

    Mozna jsi dusevne chory, ale pamatujme, ze i lecba vetsiny netrivialnich onemocneni vyzaduje spolupraci postizeneho. Pomahat nekomu nasilne proti jeho vuli, bez ohledu na to, zda vuli nema prirozene, nebo v dusledku onoho onemocneni, neni bohumilna cinnost, ale naivita! Ztratit vuli resit svoje problemy neznamena nic jineho nez ze takovemu cloveku neni pomoci. Na pricine nezalezi.

    Vysavat ostatni a nechavat se konejsit a utesovat je mozna prijemne pro tebe, ale v jadru se jedna o parazitovani.

    V duchu posledniho tvrzeni bych ti rad sdelil, s veskerou dustojnosti a respektem, ktery nalezi lidske bytosti, ze me tve problemy nezajimaji a svoje blaho uprednostnim pred tim tvym. Od psani blogu te ale pochopitelne odrazovat nebudu, protoze, stejne jako je pro me nepodstatne tvoje osobni blaho, je pro me nepodstatne i blaho ostatnich zdejsich ctenaru a diskutujicich, kteri jsou ochotni tomu venovat energii. Existuje vsak nejaka minimalni sance, ze se najde jednotlivec ci dva, kteri se nechaji inspirovat; a je fajn mit ve spolecnosti tu a tam nekoho stejne smyslejiciho. Toliko ke smyslu meho komentare.
    8.5.2016 14:50 pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Zkus terapetura a nejakou medicinu / drogy. Kdyz to nepomuze, tak pravdepodobne nepomuze nic.
    8.5.2016 17:54 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Penize jsou - podobne jako ohen nebo jaderne stepeni - spatny sluha, ale zly pan.

    Zrovna jsem koukal na hezkou prednasku od Varoufakise o penezich.
    Konqui avatar 9.5.2016 12:42 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Příloha:
    Návod v příloze....
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    Bystroushaak avatar 9.5.2016 13:38 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Tak já vím, že to asi bylo myšleno jako humor, nedá mi to ale nevzpomenout na § 144:
    (1) Kdo jiného pohne k sebevraždě nebo jinému k sebevraždě pomáhá, bude potrestán, došlo-li alespoň k pokusu sebevraždy, odnětím svobody až na tři léta.
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2016 13:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    To zní nadějně, to by mohli diskutující na Novinkách jít hromadně sedět…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.5.2016 13:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Hm, vztahuje se to i na lichváře a exekutory?
    pavlix avatar 9.5.2016 14:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ti nepomáhají k provedení sebevraždy, ale k vytvoření špatné situace, která k sebevraždě člověka vede. Na tom zřejmě nic trestného není.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.5.2016 14:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Narážel jsem na tučně zvýrazněnou část v tom citátu.
    pavlix avatar 9.5.2016 14:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Aha, to jsem nějak vypustil, ještěže je to tučně. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.5.2016 15:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Textová verze bannerové slepoty? :-)
    pavlix avatar 9.5.2016 16:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Asi. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.5.2016 20:29 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Neni to spise tak, ze pricinou te spatne situace je chovani onoho jedince, ktere spatne situaci predchazi? :-D
    Grunt avatar 9.5.2016 18:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Není to tak dávno co samotný čin sebevraždy byl trestný a možná to ještě někde na světě platí. Dodám že existuje celý manuál.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2016 18:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Třeba v některých částech USA.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 9.5.2016 20:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Tak hlavně když za sebevraždu ve stádiu pokusu není trest smrti. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.5.2016 21:52 degusto Emanuelo Krispel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    "Hele, chlape, neblni", promlouvá přivolaný policejní psycholog do duše sebevrahovi, "neskákej dolů. Ten most je moc nízký a bude tě to bolet. Možná se ani nezabiješ a jen se dole rozflákáš a bude z tebe do konce života kripl. To bys přece nechtěl, ne? Představ si, jak by asi bylo tvojí paní matce. Porodila tě, dala ti život, a ty si ho pak pokusíš vzít kvůli takové hlouposti?". Sebevrah nervózně přešlapuje po římse, kroutí hlavou, před očima mu probíhá celý život, a třaslavým hlasem naříká: "Ne, ne, je to jediná možnost! Musím skočit!". Psycholog využije jeho tápavosti a nerozhodnosti a přikročí blíž. "Vždyť vidíš, že to nechceš udělat. Stojíme tu už dobrou půl hodinu v dešti a zimě a ty jsi to pořád neudělal. O čem to svědčí?". Sebevrah tiše mlčí a jen se dívá dolů na velké kapky, které dopadají na hladinu řeky. "Chci! Chci to udělat!". Psycholog si trvá na svém. "Nechceš.". Sebevrah se dál dívá dolů, psycholog postává opodál a upřeně sleduje každý jeho pohyb. Mysl chce vydat povel seskočit, ale ruce dál křečovitě svírají zábradlí a nohy se instiktivně zapírají vší silou dolů, aby tolik nepodjížděli. Tělo sebevraha je obalené studeným potem, srdce buší a po tváři stékají slzy. Psycholog se znovu pokusí navázat kontakt: "Nad čím přemýšlíš?". Sebevrah mlčí. Psycholog znovu zopakuje svou otázku. Sebevrah tiše šeptne: "Nad tím... Nad tím, co bude... pak.". "Nebude nic.". "Jak může nebýt nic? Vždycky... vždycky je něco.". "Ne", trvá si na svém psycholog, "není nic.". Následuje znovu ticho – jen déšť a rozběsněná řeka pod nimi šumí. Sebevrahovi zní v hlavě poslední slova psychologa. "Není nic.".

    "Jak se jmenuješ?", položí psycholog znovu dotaz, na který dříve nedostal odpověď. "Pe... Petr.", zamumlá sebevrah. Psycholog se podívá na hodinky a uvědomí si, že mu už před hodinou skončila šichta a dělá neplacený přesčas. Pootočí se dozadu ke dvojici policejních aut a nervózně přešlapujících zívajících policistů, kteří to vidí podobně. "Tak hele, Petře", promluví psycholog ráznějším hlasem, "podám ti ruku a ty se jí chytneš, ano?". Psycholog nepatrně kývne hlavou, zajíkne se a popotáhne. "Petře, potřebuji, abys mi odpověděl.", připomene se psycholog. "Dob... Dobře", špitne sebevrah. "Co se mnou bude pak? Já nechci... Nechci do... Do blázince.". Psycholog nasadí chladný tón a pronese: "Ne, Petře, ty nepůjdeš do blázince. Porušil jsi zákon tím, že jsi se pokusil zabít, a za to tě čeká tři až pět let vězení a úhrada výjezdu. Petře, znáš ty vůbec mojí hodinovou sazbu?".

    Ve tmě se mihne stín, ozve se výkřik, rána a vodní hladina uzavřela další lidskou kapitolu. "Paráda, Jacku", ozve se potlesk zpovzdálí, "už jsme se báli, že tu vystojíme důlek. S ženou máme výročí svatby a, co ti budu nalhávat, kdybych si ani dnes večer konečně nezamrdal, šel bych si to asi hodit taky.".

    Nastartují motory, zabouchnou se dveře a na hladině plave nehybné lidské tělo.
    9.5.2016 23:06 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Na zaver by to chtelo poslat fakturu za vyjezd a uklid tela pozustalym. Pak by byl pribeh opravdu dokonaly. :-)
    Grunt avatar 9.5.2016 23:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Já bych spíš zavedl trestní odpovědnost pro blízké a příbuzné sebevrahů. Třeba by to mělo pozitivnější efekt než faktura za výjezd pozůstalým.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.5.2016 00:01 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    To by jiste melo. :-) Ale rozhodnuti vzit si zivot je vysostne rozhodnuti onoho cloveka, ktery se zabije. Zdravy a vyrovnany clovek to podle mne neudela. Na druhou stranu je treba uznat, ze pokud by blizci lide k sobe se lepe chovali a vice se o sebe zajimali, pak by se mozna nekdo, kdo je k tomuto nachylny, nezabil. Znam vsak jeden pripad, kdy sebevrazda alkoholika byla svym zpusobem vysvobozenim pro nej samotneho i pro jeho blizke a rodinu, kteri se roky snazili privezt ho na spravnou cestu, motivovat ke zlepseni, atd. Tam rodina a blizci fungovali imho na jednicku, ale kdyz nekdo pomoc nechce, tezko mu ji nutit.
    Grunt avatar 10.5.2016 18:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    V konečném důsledku vždy rozhoduje soud dle vlastního úsudku a nemyslím si že by měl trestat příbuzné za eutanazii ale třeba by těch sebevražd, masových poprav v Družbě či jiných zoufalých činů ubylo když by přímou (i trestní) zodpovědnost za svého člena nesla rodina.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.5.2016 23:38 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    pohne
    To jako, že mu třeba podkopne židli? :-D :-/
    JiK avatar 13.5.2016 18:51 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    nebo proda igelitovej pytel, snurku a bombu s dusikem...nebo poda strikacku s jedem....tohle vsechno stat nebo vrchnost nenavidi, protoze prijde o poddaneho.
    otula avatar 17.5.2016 10:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jardíku, když o sobě píšeš, že jsi věřící, tak by pro tebe sebevražda vůbec neměla být volbou. Měl by sis v hlavě srovnat, že pokud nejsi z těch vyvolených, kteří mají hromadu peněz, aniž by něco museli dělat, tak budeš muset pracovat. Ano, práce žere čas a energii. Ale nejsi v tom sám. Jsme v tom i my ostatní. Také trávíme spoustu času v práci. K tomu platíme hypotéky, staráme se o domácnost. Věnujeme se svým manželkám a dětem. Už ti není 5 ani 10 let. Jsi dospělý chlap, tak se vzpamatuj a nauč se organizovat si čas. Pokud máš problém s tím, že tě zaměstnavatel hodil do hluboké vody, tak se ozvi, najdi si něco jiného, nebo se nauč plavat. Nebo si najdi úplně jinou práci, kde je normální pracovní doba za cenu toho, že tam budeš mít zřejmě méně peněz. Má manželka, která je také věřící, ti vzkazuje, ať si přečteš knihu Cesta, jejímž autorem je Josemaría Escrivá, že by ti mohla hodně pomoci.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    17.5.2016 18:29 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Sebevrazda neni racionalni. Zivot je to nejcennejsi, co clovek ma, a je treba si uvedomit, ze ma jen a pouze jeden. Pro mne osobne ma jeho zivot cenu zmuchlanych novin, ale pro nej samotneho by mel mit cenu nejvyssi presne tak, jak vnimam ja svuj zivot. Pokud on sam svuj zivot takto nebere, pak je patrne na miste odborna pomoc privatniho psychiatra.
    Grunt avatar 17.5.2016 20:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Pro mne osobne ma jeho zivot cenu zmuchlanych novin
    Má-li pro okolí člověka cizí život hodnotu zmuchlaných novin, proč by sám jedinec měl hodnotit svůj vlastní život jinak? Dodám že země s nejvyšší mírou sebevražd jsou právě ty kde je nejvíce takových jedinců kde cizí život má pro okolí cenu zmuchlaných novin (slovíčko „narcistickách asociálních kapitalistických hovátek jako předvádíte Vy“ záměrně vynechávám ;-)).
    Sebevrazda neni racionalni.
    Kupodivu je to přesně naopak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2016 21:52 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Cizich zivotu jsou miliardy. Tvuj zivot je jen a pouze jeden. Rozdil mezi hodnotou ciziho zivota a hodnotou vlastniho je obrovsky. Vtip je proste v tom, vazit si vlastniho zivota bez ohledu na okoli. Osobni utoky si nech, toto opravdu nema s asocialnosti ci kapitalismem nic spolecneho.

    Sebevrazda, ze je racionalni? V tvem pripade to pripoustim, ale co v pripade jinych lidi?
    Grunt avatar 17.5.2016 22:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Vtip je proste v tom, vazit si vlastniho zivota bez ohledu na okoli.
    Já vám prostě píšu jak to je.
    Sebevrazda, ze je racionalni?
    No říká se že sebevrah který spáchá pokus o sebevraždu většinou přijde k tomu že logicky je sebevražda ze všech možností ta nejracionálnější (proto s tím také lidé trpící vírou mají problém). Údajně se sebevrahovi který si svůj čin naplánuje a je už rozhodnutý a odhodlaný uleví ze všech stresů a pozná se tak že je vlastně uvolněný a vyrovnaný. Jak to je ve skutečnosti nevím ale přijde mi to strašné.
    V tvem pripade to pripoustim
    Děkuji za nrpřímou osobní invektivu :-) Doufám že už máte v zásobníku nachystanou další.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2016 22:24 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Nemam nachystanu dalsi. Nemam potrebu lidi urazet.
    Grunt avatar 17.5.2016 22:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    No to vidím. Aspoň ne přímo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2016 23:03 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ty jsi byl prvni, kdo urazel. Ostatne tak je tomu vzdy. ;-)
    Grunt avatar 18.5.2016 09:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ostatne tak je tomu vzdy
    Samozřejmě, poněvadž já jsem vždy ten špatný…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 17.5.2016 22:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Pro mne osobne ma jeho zivot cenu zmuchlanych novin
    A když už jste to tak pěkně napsal tak to zkusím formulovat jinak: Jaká si má Jardík cenit vlastního života když i pro Vás má cenu zmuchlaných novin?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2016 22:27 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Muj zivot ma, predpokladam, pro jardika take cenu zmuchlanych novin. Jardik se ma proste vykaslat na nejakeho odina a grunta, vzit svuj zivot do vlastnich rukou a prestat fnukat o sebevrazde. Vzdyt zijeme jen jednou a i zivot nejvetsiho nuzaka ma pro dotycneho svou cenu.
    Grunt avatar 17.5.2016 22:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Muj zivot ma, predpokladam, pro jardika take cenu zmuchlanych novin.
    Podle sebe soudím tebe? Co to bylo o tom duševním mrzákovi?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2016 23:02 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Nevim, do jake miry jsem dusevni mrzak, ale alespon se nenavazim do cizich manzelek kvuli jejich krestanske vire.
    Grunt avatar 18.5.2016 09:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Do nikoho se kvůli jeho křesťanské víře nenavážím. Mylně jsem se domýval že jde o evangeličku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.5.2016 17:39 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    A evangelici snad nejsou krestane?
    ⧠ A = 0 avatar 18.5.2016 19:42 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Co ti vadí zrovna na evangeličkách?
    Nevolte zmrdy.
    Grunt avatar 17.5.2016 20:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Má manželka, která je také věřící
    Tak to přeju hodně štěstí. A aspoň kýbl trpělivosti.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2016 21:55 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ty jsi vazne dusevni mrzak. Fuj.
    Grunt avatar 17.5.2016 22:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ale že jo :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2016 22:29 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Zrovna jsem docetl noviny, zmuchlal je a vyhodil. Docela pekne si uvedomit, jakou cenu ma tvuj mrzky zivot. :-D
    Grunt avatar 17.5.2016 22:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    docetl noviny, zmuchlal je a vyhodil
    Klasický případ plýtvajícího konzumního kapitalisty. Já bych si s nima aspoň ještě vytřel…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2016 23:00 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Klasicky pripad gruntovskeho socialismu - vytirat si s cizimi lidmi. Ze se nestydis. Ja cizi lidi jen bez emoci vyhodim. Nemam potrebu jim dale skodi. ;-)
    Grunt avatar 17.5.2016 23:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jo počkat, já myslel že byla řeč o novinách...
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.5.2016 23:04 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    No vidis. A ja myslel, ze byla rec o sebevrazdach. Nejak se nam tu ta temata toci, ze? ;)
    otula avatar 17.5.2016 22:38 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Má manželka, která je také věřící
    Tak to přeju hodně štěstí. A aspoň kýbl trpělivosti.
    Nemám s tím problém. Není to fanatická křesťanka, která by s tím všechny kolem sebe obtěžovala. Ani nemá potřebu chodit každou neděli do kostela. Ani nám doma nevisí nikde žádné kříže. Dá-li se to tak říct, bere svou víru vcelku racionálně. Kdyby mi to neřekla, vlastně bych to asi ani nezjistil, snad jen dle toho, že když se někde na výletě podíváme do nějakého kostela, smočí prsty v té vodě a udělá křížek.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 18.5.2016 09:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Tak to je good. Dobrý křesťan je u mě takový křesťan, o kterém to nevím. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.5.2016 13:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Což je mimochodem přesně to, co hlásal Ježíš, nicméně bohužel tahle pasáž bible se nějak ne a ne vsáknout, a to přestože je hned vedle hlavní křesťanské modlitby...
    pavlix avatar 18.5.2016 14:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Tak stejnětak mnozí pokrytecky odříkávají „jako i my jsme odpustili těm, kdo se provinili proti nám“. Ale je super mít po ruce odkaz na část bible, která bojuje proti pokrytectví. Na tom budu od teďka topit všechny obtížné křesťany.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2016 10:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ano. Člověk dost žasne, jakým způsobem se
    Když ty se modlíš, vejdi do svého pokojíku, zavři za sebou dveře a modli se k svému Otci, který zůstává skryt
    mohlo zašmodrchat a přeměnit na
    postav honosnou stavbu uprostřed pokudmožno každého města a pořádej v ní velkolepé obřady plné zlata a drahého umění
    ... tam muselo dojít k nějakému drobnému interpretačnímu pochybení :-D
    19.5.2016 10:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Průmyslový křesťan by vám vysvětlil, že bibli samozřejmě nelze brát úplně doslova. Tedy samozřejmě kromě těch částí, které je třeba chápat dogmaticky, jako třeba zmínku o homosexualitě.
    Fluttershy, yay! avatar 19.5.2016 12:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Jak kde.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.5.2016 17:49 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Tak hlavně je potřeba odvést pozornost od toho sluníčkáře - vyškrtnout se nedá, tak alespoň nějak zakamuflovat.
    20.5.2016 21:51 Gyula Gyöngyösi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    ja len nechápem, čo vy máte s tými kresťanmi a cirkvami furt, ja ich mám na háku, a keď mi ujde doboha pred veriacimi kolegyňami, ospravedlním sa, "strážne veže", sombatistov a pod. zarazím skôr, ako otvoria ústa, katolíckeho farára kontaktujem, len keď chcem deckám ukázať gotický kostol a ev.faru len kvôli rokokovo-klasicistickému interiéru, vyhliadke z veže a seniorátnej knižnici s knihami z 15. st....

    a pokrytectva je dosť aj medzi inovercami, napr. falošnými demokratickými liberálmi
    27.5.2016 22:43 hmhm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prachy všechno ničej
    Ty s tým svojím ikonoklazmom!:)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.