Portál AbcLinuxu, 25. května 2024 03:42

Výběr cloud storage

14.12.2013 21:57 | Přečteno: 1653× | Bláboly | poslední úprava: 14.12.2013 22:05

Na zálohování disku používám CrashPlan, na synchronizaci dat mezipočítači SugarSync. Ten ale změnil podmínky a zrušil Free plan. Na první pohled se mi 75 dolarů ročně za nejnižší plán zdálo hodně, tak jsem začal zkoumat alternativy.

Moje požadavky jsou poměrně malé: jednotky giga místa, spolehlivost, synchronizace několika počítačů (ideálně vybrané adresáře), vhodná je multiplatformnost a webový přístup pro sdílení. Důležité je, abych službu jednou nastavil a už se o ni nemusel starat. Když přidám nebo změním soubor, sama jej v krátké době zazálohuje. Služba nemusí být zdarma, ale přijatelná cena je do tisícovky ročně. Aktuálně budu zkoumat tyto služby: Google Drive, Copy a DropBox.

Alternativně mě napadá, zda existuje nějaký spolehlivý FOSS produkt, který bych nahrál na svůj linux server od AdminIT. Nejsložitější úkol, který vývojáři musí vyřešit, je spolehlivost synchronizace, když se se souborem pracuje. Fakt nechci kvůli chybce přijít o data.

Jaké máte zkušenosti?

PS Na platnosti tohoto článku se za dva roky bohužel nic nezměnilo. Spíše naopak, rozbitých funkcí a stránek je čím dál více :-(.

       

Hodnocení: 80 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Bedňa avatar 14.12.2013 22:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pod zálohovaním a synchronizáciou si každý predstavuje niečo iné. Niekto chce aby sa všetok odpad ukladal, niekto chce aktuálny obraz oddielu. Na Linuxe je to predsa easy. Rsync a inotify, prípadne cron. Na servery btrfs, cron a snapshots.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
15.12.2013 07:17 Amigapower Cat Lover
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Já furt říkám zálohovat, zálohovat a zálohovat...

...a furt nezálohuju, nezálohuju a nezálohuju :-D
pavlix avatar 15.12.2013 10:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Já jsem poslední roky pečlivě zálohoval a začíná mi to být líto. Vůbec nevím, kdy všechny ty sračky přeberu.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bedňa avatar 15.12.2013 14:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Ja sa na to chystám cez Vianoce.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
gtz avatar 15.12.2013 15:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
No když jsem se někdy díval na zálohy tak taky nevím kdy najdu čas to probrat a shrnout na nějaké rozumné úložiště.

No na Vánoce snad bude klid a čas na to.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 15.12.2013 18:41 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Njn chce to radikálni rez a veľa veci tam budem mať zdvojených, strojených ako som menil spôsob zálohovania, tak sa zálohovali aj zálohy :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
15.12.2013 17:03 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
začíná mi to být líto. Vůbec nevím, kdy všechny ty sračky přeberu.
kdysi davno jsem se k tomu dostal, zjistil, ze vetsina jsou opravdu sracky, ktere jsem obratem smazal a od te doby nezalohuju. Resp. co trochu za neco stoji mam zalohovane na nejakem git serveru a na externi disk zalohuju fotky. Jednou za cas (obvykle pred upgradem fedory :-) ), udelam jednorazovou zalohu celeho disku, tu starou smazu a zatim nelituju (a to mi relativne nedavno kleknul disk a o vsechny lokalni data jsem prisel). Do budoucna si chci jeste zautomatizovat kompletni nastaveni systemu (asi puppet nebo chef), ale jinak asi vazne nemam nic, co bych potreboval mit zalohovane
xkucf03 avatar 15.12.2013 19:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Na to mám takovou kouzelnou složku, kterou nezálohuji:
du -s temp/
149G    temp/
:-D (taky nevím, kdy to přeberu)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Jakub Lucký avatar 15.12.2013 21:41 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Tak to zálohuješ špatně :-)

Já zálohuju /home a /etc pomocí rdiff-backup a tak nic nepřebírám (existují 2 disky se stejným obsahem) ve kterých je současný stav + command možnost vrátit se do minulosti...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
15.12.2013 22:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
+1, akorát zálohuju systém celej (aby se záloha dala nabootovat) a z /home jen to důležitý...
Fluttershy, yay! avatar 15.12.2013 22:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
To neznamená, že se ti tam nemůžou hromadit zbytečná data.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jakub Lucký avatar 15.12.2013 23:47 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
To je docela dobře možné. Dokonce v tuto chvíli jsou oba disky plné zbytečných dat, protože jsem zálohu ještě nevyužil.

Míra zbytečnosti je podle mě dána především nastavením zálohovacího skriptu, resp. míry exclusion...
rdiff-backup \
        -v7 \
        --print-statistics \
        --exclude-device-files \
        --exclude-fifos \
        --exclude '/home/jakub/music' \
        --exclude '/home/jakub/osobni/downloads/*.mkv' \
        --exclude '/home/jakub/osobni/downloads/*.avi' \
        --exclude '/home/jakub/osobni/downloads/*.mp4' \
        --exclude '/home/jakub/osobni/downloads/*.iso' \
        --exclude '/home/jakub/osobni/downloads/*.deb' \
        --exclude '/home/jakub/osobni/downloads/*.mov' \
        --exclude '/home/jakub/.local/share/Trash' \
        --exclude '/home/jakub/.private-data' \
        --exclude '/home/jakub/.SpiderOak' \
        --exclude '/home/jakub/.wine' \
        --exclude '/home/jakub/.links2' \
        --exclude '/home/jakub/.VirtualBox*' \
Co je ale hlavní (a proč jsem to psal) je fakt, že se těmi daty vůbec nemusím probírat (resp. max. stejně, jako se probírám daty v ~)
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Fluttershy, yay! avatar 15.12.2013 23:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Tak já tu třeba mám tunu nahraných přednášek, které bych měl přebrat, abych zjistil, jestli jsou v adekvátní kvalitě nebo tam nemám duplicity, příp. zda se chci k tématu ještě někdy vracet. Chystám se k tomu už asi rok a pořád nic. Kdyby ta data náhodou zmizela, taky bych se nezlobil.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jakub Lucký avatar 16.12.2013 06:42 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
viz exclude... Buď uložit do nějaké již nezálohovaného adresáře, nebo přidat adresář s filmy do seznam excludů...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Fluttershy, yay! avatar 16.12.2013 08:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Ne.

Ty záznamy jsem pořídil a několik měsíců jsem si myslel, že by pro mě mohly být velmi důležité. Kdybych teď vědomě učinil rozhodnutí, že je zálohovat nechci, mohl bych je místo toho rovnou cíleně smazat.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jakub Lucký avatar 16.12.2013 09:07 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
jo, tak tohle se z rdiffu neodstraňuje nejjednodušeji... Ale otázka je, jak často se to stává (a zda se taková data skutečně přidávají do dlouhodobého backupu)

Já za ty 2 roky tuhle zkušenost nemám...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Fluttershy, yay! avatar 16.12.2013 09:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Já s tím válčím furt.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jakub Lucký avatar 16.12.2013 10:01 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
A nevyžaduje to tedy jinou workflow? Videa, která mám projít a jsou teď velmi důležitá budu backupovat bokem (což je jednoduché automatizovat) a pokud se pak rozhodnu, že je chci mít natrvalo, tak je přihodím do hlavního backupu...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Fluttershy, yay! avatar 16.12.2013 10:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Tady v principu vůbec nejde o zálohování, nýbrž o to, že ta data vůbec mám.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jakub Lucký avatar 16.12.2013 11:07 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Pak už jen ...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Fluttershy, yay! avatar 16.12.2013 12:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Tenhle circlejerk tu ještě chyběl.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Bystroushaak avatar 14.12.2013 23:29 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já používám spokojeně Dropbox. Je ale fakt, že jsem poměrně konzervativní a nic jiného jsem nezkoušel, takže nemůžu posoudit, jak moc je lepší/horší, než ostatní služby.
blog.rfox.eu
15.12.2013 01:17 xms
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
BitTorrent Sync.

grubber avatar 15.12.2013 09:19 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
+1, už aby implementovali encrypted-read-only klíče a selective sync (nebo přesněji zpřístupnili tyto funkce jinak, než přes API), potom si pořídím úložiště v obláčku a rozloučím se s Dropboxem.
15.12.2013 15:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Z tý jejich technologie mi není moc jasný, jak to šifrování vlastně funguje, ale píšou tam, že to po síti posílá SHA1 hash 20-bajtovýho klíče, což nějaký bezpečí moc neevokuje imho...
Fluttershy, yay! avatar 15.12.2013 01:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Wuala?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
15.12.2013 11:57 maník | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zkušenosti máme s OwnCloudem (www.owncloud.org), spolehlivě nám funguje funguje na několika počítačích s Windows i Linuxem. Na klientech však dobře fungují až verze 1.4.0, 1.4.1 a 1.4.2, na serverech máme 5.x Community Edition.
Heron avatar 15.12.2013 12:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
OwnCloud mám taky nasazený, aktuálně ve verzi 6 (CE), klient 1.5.0 a že by to fungovalo dobře se říct nedá. Nemá to žádnou inteligentní detekci změn, takže soubor přesunutý z jednoho adresáře do druhého se uploaduje znovu na server (a v ostaních klientech se opět stahuje ze serveru) a někdy, při větších změnách u jednoho klienta, to na ostatích provede sync celý znovu (což je u 6GB adresáře na běžných linkách práce na celý den).

Takže v základu to funguje, ale nic moc.
18.12.2013 07:26 bigBRAMBOR | skóre: 37
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
to je teda fofr, vzdyt to muze byt par dni vy 6 vysla. A ja na ni tolik sazel, protoze 5 stala za prd.
15.12.2013 14:56 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
Rozbalit Rozbalit vše Dropbox X GDisk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Delší dobu používám Dropbox a nyní jsem začal zkoušet GDisk. Důvodem je provázanost s GMailem a větší úložný prostor. Zatím jsem narazil na tyto mínusy GDisku oproti Dropboxu:
  1. Není multiplatformní tedy přesně nemá verze pro Linux.
  2. Neodhaduje čas do konce synchronizace ani upload ani download.
  3. Když mu během synchronizace změním obsah, tak to nezjistí okamžitě. Potřeboval jsem v době, kdy synchronizoval, na všechny PC vytvořit složku a musel jsem počkat.
  4. Když při novém nastavování Dropboxu předhodím složku, kterou už kdysi Dropbox vytvořil, tak to zpracuje. GDisk požaduje složku čistou. Co udělá, když do ní přesunu obsah té ním vytvořené složky jsem nezkoušel.
  5. Neumí LAN sync.
Celkově mám s prací se soubory lepší pocit z Dropboxu: soubory okamžitě oindexuje (i když provádí synchronizaci) a nahrává od nejmenších po největší.

Ani jeden z nich neumí více účtů :(.
17.12.2013 21:57 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
Zatím to vypadá na google disk, synchronizace je okamžitá a docela inteligentní (po smazání souboru se ihned přeruší upload nového souboru)
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
18.12.2013 22:26 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
A proč ne Dropbox?
19.12.2013 12:18 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
Google docs jsem už používal, měl větší disk. Akorát mě znervozňuje Google, už takhle vidí moje maily, brouzdání ..
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
19.12.2013 13:44 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
Aha, já jsem napřed používal Dropbox a tam je to vychytané lépe. Ale ne Google se mi právě líbí to, že je to propojené s mejlem. Ale to jsou pracovní účely.
20.12.2013 06:05 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
A v čem konkrétně je DP lepší?
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
20.12.2013 10:24 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
Já jsem to sepsal na začátku tohoto vlákna - těch 5 bodů, které jsou pro MNE důležité.
21.12.2013 09:02 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
Ok, dík. Když mě GDisk zklame, vyzkouším dropbox.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
1.2.2014 20:01 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk

Tento týden jsem se dobře vyškolil. Nasdílel jsem kamarádovi v GDisku jednu složku, ve které byly tisíce souborů organizovaných do různých podsložek (byla to záloha z jeho starého počítače) a on to na svém PC přesunul ze složky GDisku pryč. Mě to z té nasdílené složky zmizelo, ale v GDisku to zůstalo - zjistil jsem to tak, že se mi neuvolnilo místo a v žádném koši to nebylo. Nakonec jsem to našel ve složce "Všechny položky", kde je všechno na jedné hromadě. Nepřišel jsem jednoduchý způsob, jak ty soubory vyhledat a odstranit. Dost jsem si tím přidal práce.

Dropbox to má pořešené jinak - má "koš" v každé složce.

Určité řešení je na GUG.

28.2.2014 00:00 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
Dropbox má brzo získat možnost mít na jednom počítači dva účty. Žel je třeba mít verzi Dropbox for Business :(.
25.1.2015 21:36 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
GDisk z ničeho nic přestal fungovat na Windows Server 2012 R2. Po odinstalaci a nové instalaci se klient chytl se starou složkou (to si myslím mi dříve nefungovalo). Porovnal obsah lokální složky a té v internetu a pak to sesynchronizoval. Je to bod 4.

Ale nefunguje mi pro ostatní uživatele :(.
25.1.2015 22:18 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dropbox X GDisk
Podle této odpovědi ze 13.9.2014 to vypadá, že bod 4. z mého seznamu začali řešit. Cituji: You can now try an experimental feature which will attempt to reconcile the current documents in your Google Drive with the cloud equivalents in version 1.17 (now available). Please note this is experimental and still in development by our team..
gtz avatar 15.12.2013 15:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
PS

Abíčko jde do sraček což je nějak jasné, úroveň upadá, trolling přibývá :-) No Doli mluvil o nějaké změně, ale nějak tomu nevěřím. Vždyt zde když člověk uveřejní nějakou zprávičku tak pár dní ji redakce nevydá, protože buď se tam nikdo ani nekoukne nebo protože ta distribuce není tím co by oni chtěli.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 15.12.2013 16:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Vždyt zde když člověk uveřejní nějakou zprávičku tak pár dní ji redakce nevydá, protože buď se tam nikdo ani nekoukne nebo protože ta distribuce není tím co by oni chtěli.

Zprávičky, které mají hlavu a patu, jsou schvalovány v řádu hodin, maximálně pár dní. Osobní zkušenost. ~,^

Co se distribucí týče, mám pocit, že něco, jako je ta aktuální, jsme už mazali.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
pavlix avatar 15.12.2013 16:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Zprávičky, které mají hlavu a patu, jsou schvalovány v řádu hodin.
To bych si mohl vzít osobně.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Fluttershy, yay! avatar 15.12.2013 16:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Něco ti tam viselo?

BTW zapomněl jsi v citaci tu část za čárkou.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
pavlix avatar 16.12.2013 09:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Protože pokud bych měl čekat dny, tak nebudu zadávat vůbec.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
gtz avatar 15.12.2013 20:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Myslím, že ta zprávička měla hlavu i patu a bylo to jen oznámení pro lidi používají openSUSE, že už jsou k dispozici ovladače apod.

No už jsem se smířil s tím, že zde je to jen samý flame.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 15.12.2013 22:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Myslím, že ta zprávička měla hlavu i patu

Já si to nemyslím, ostatně hned první ze dvou "souvětí" je prostě divné:

Na ftp nvidia se objevily nové ovladače pro nový openSUSE 13.1, Soubory Nvidia 13.1.

bylo to jen oznámení pro lidi používají openSUSE

Přesně.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 15.12.2013 23:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
A ty jsi guru češtiny? Asi ne. Dvě souvětí jsou naprosto a zcela normální věcí a v normální praxi jsou vidět zcela normálně. Jistě mohl jsem nový vynechat, ale ovladače se týkaly hlavně 13.1 proto nový.

Bylo to jen oznámení o uvedení novinky. Tečka. Nebudu už to komentovat, příště to raději napíší do blogu.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 15.12.2013 23:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
A ty jsi guru češtiny? Asi ne.

^_^

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 16.12.2013 00:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Zprávičku jsem psal, protože Nvidia teprve nyní dtto. 12.12.2013 uveřejnila úplně nové repositáře s ovladači pro 13.1 verzi. Nvidia si dává nějakou chvíli načas a proč bych tedy neměl o tom napsat zprávičku? Prostě bylo to jen oznámení o uvolnění oficiálních ovladačů pro 13.1. Nebylo to oznámení o nějaké nové verzi nějakého balíčku, ale o novou věc. Spousta lidí to řešila jinak, spousta lidí instalovala a kompilovala ty jejich ovladače a hodně lidí čekalo až bude moci normálně instalovat z repositáře. U Nvidie je známo, že čeká nějakou dobu až si sedne kernel a ostatní věci a až apk ona udělá balíčky.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
pavlix avatar 16.12.2013 07:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Proč si prostě nepřiznat, že se ta formulace zas tak moc nepovedla? To se stane někdy každému.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
gtz avatar 16.12.2013 11:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Ano použil jsem nestandardní formulaci, mohl jsem to celé formulovat jinak.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
15.12.2013 17:00 K42
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Yandex Disk? Umí Win/MacOS/Linux + mobilní platformy B-)
16.12.2013 11:59 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
jenže to jsou rusové.
17.12.2013 17:51 madlo-umyvadlo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
A ty to bez NSA neberes ... ?
19.12.2013 15:48 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Jakou to ma souvislost s NSA?
22.12.2013 09:53 kuba77 | skóre: 15 | blog: kuba77
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Nebo rovnou Yunio z Číny :-D. Taky multiplatformní a rovnou 1 TB zdarma + každý den 1 GB zdarma. A dá se přepnout z čínštiny do angličtiny.
16.12.2013 14:45 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na platnosti tohoto článku se za dva roky bohužel nic nezměnilo. Spíše naopak, rozbitých funkcí a stránek je čím dál více
Hm, v tom článku není žádná zmínka o rozbitých stránkách a funkcích. A krom toho asi něco dělám špatně, protože na rozbité funkce a stránky nějak nenarážím.
Quando omni flunkus moritati
17.12.2013 21:55 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Wysiwyg editor, nebo některé články viz Požadavky adminům ..
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
20.12.2013 20:27 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr cloud storage
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dostal jsem slevový kupón na 42 dolarů pro crashplan.com, první rok tak vyjde na 18 dolarů. Ať se ozve, pokud má někdo zájem.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.