Portál AbcLinuxu, 25. května 2024 01:57

Spuštěn osobní blog

25.5.2013 11:20 | Bláboly

Tak je to tady, už jsem taky pojídač koláčků a místo používání vlastního blogovacího software (Abíčka) jsem přešel na WordPress.

Můj nový blog najdete na adrese www.literak.cz. Poznatky z inastalace jsem popsal v zápisku Rozjíždím WordPress. Těším se na vás na svém novém blogu.

       

Hodnocení: 36 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

25.5.2013 12:08 Kaka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A kdo jsi, že si myslíš, že to někoho zajímá
25.5.2013 12:27 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Autor tohoto portálu
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
25.5.2013 21:24 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
:-D Čistá smeč
26.5.2013 02:46 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
přesný výraz
Heron avatar 25.5.2013 12:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Uživatel s uid 1. Nikdo menší, než zakladatel ABCLinuxu, trolle.
25.5.2013 14:23 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Obdivuju takové anonymní krokoty jako jsi ty :-)
=^..^= AmigaPower® avatar 25.5.2013 16:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog

+1 000 000, LOL!!!

Hláška desetiletí :-D
To by měl dát Králik do fortunek :-D
25.5.2013 18:55 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Jo toby měl, hlavně že si tady Králik si stěžuje že není co přidávat.
Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
Grunt avatar 25.5.2013 12:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jen bych dodal, že se nahrazuje pokročilejší (dle mého názoru i vyspělejší) systém krámem. Ale ostatně je dneska taková móda vude, tak proč ne, že?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
25.5.2013 13:13 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Dík za pochvalu, ale zdejší blogy nejsou nic extra, jen holá základní funkčnost.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
Grunt avatar 25.5.2013 13:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Měl jsem tu čest i s jinými CMS (i když jen jako uživatel) a k systému ABC bych se ještě s chutí vrátil. Funkčnost je možná základní a holá, ale zato dobře rozvržená.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
mirec avatar 25.5.2013 14:36 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog

+1, ako človek ktorý robí v práci riešenia na wordpresse musím zodpovedne povedať, že wordpress je šrot.

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
=^..^= AmigaPower® avatar 25.5.2013 16:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
+1, je to zlo!
25.5.2013 15:55 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Je to pech, že jsem nestihl dodělat integraci externích blogů, teď by se hodily ..
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
25.5.2013 18:48 tydýt
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
a co Vám brání? Doli určitě Vaše peče s radostí přijme a zdejší bugzila je Vám otevřená
25.5.2013 19:59 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Osobní důvody, P pomáhat nechci. Ani už nemám tolik energie jako kdysi. Stárnu.

Ale mrzí mě stav abíčka, pár blogů za týden, minimum článků, ve WYSIWYG editoru nefungují tlačítka, místo reklam se zobrazuje HTML kód .. Filip jej měl prodat profesionální firmě.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
25.5.2013 20:26 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
To to ani za 2 a půl roku nepřešlo?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
gtz avatar 25.5.2013 20:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Třeba se něco bude dít, ale je fakt, že blogy, upload souborů je stále na té nijaké úrovni.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.5.2013 22:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Do konce roku bych tu už rád viděl engine z ITBizu. Postupně se do něj dopisují funkce z Abc (ale na ITBizu je nehledejte).
gtz avatar 25.5.2013 23:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
konce roku
Kterého prosím?
ITBiz
Tam nechodím, proč bych měl chodit když ten web nic nepřináší? Nevím, že bych se tam dočetl něco nového.

X-krát se zde bavilo o tom, zda by se aspoň mohl zlepšit engine pro upload souborů, klikat jeden obrázek po druhém ... no to je prostě opruz.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
26.5.2013 02:55 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
taky není určený asi pro tebe. Někde je tam k tomu vyjádření.
26.5.2013 03:38 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Že by to vyjádření už zmizelo?
gtz avatar 26.5.2013 20:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Nevím o jakém vyjádření mluvíte. Co není pro mne? ITBIZ?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 26.5.2013 11:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
ITBiz na mně působí jako reklamní web nějakýho copywritera, viz poslední opravdu hitový články: Motorola pokryla wifinou hotel - strašně převratná a neobvyklá věc! Videokonference v čechách - taky přínosnej článek vo novince jak hovado, úplně z něj tečou prachy poskytovatele technologie a moh bych pokračovat dál... :-D
Luboš Doležel (Doli) avatar 26.5.2013 12:06 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Motorola pokryla wifinou hotel
Tohle konkrétně je placený článek. Ostatní jsem neviděl.

Ale vzhledem k tomu, že ITBiz letos AbcLinuxu živí (v tomto roce ještě AbcLinuxu nemělo žádnou bannerovou reklamu - vyjma AdSense), bych raději neremcal.
=^..^= AmigaPower® avatar 26.5.2013 12:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
BTW: Nemáš zájem o výměnou reklamu s jednim pražskym ISP?
Luboš Doležel (Doli) avatar 26.5.2013 15:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
To opravdu ne.
25.5.2013 22:51 tydýt
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Osobní důvody, P pomáhat nechci.
když si vzpomenu za jakých okolností jste opouštěl zdejší scénu tak se Vám ani nedivím, a to jakožto dlouholetý čtenář tu pamatuju hodně, no uvidíme co Nám Doli nadělí za Vánoční dárek pod stromeček :-)
Luboš Doležel (Doli) avatar 26.5.2013 12:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Až na to, že moje žena neměla s "kyselostí" odchodu moc společného - to si Leoš udělal spíš sám a majitel Stickfishe se rozhodl jednat - ale bylo nejsnazší hystericky vynit ji.

Naopak to byla ona, kdo se dobře staral o to, že byl vždy dostatek financí na vývoj a obsah. Současně to byla ona, kdo měl na věci potřebný obchodní náhled a poslala lidi patřičně do háje, když snili a vymýšleli ptákoviny.

Představa, že by před Stickfishem stála fronta "profesionálních firem" se zájmem o koupi AbcLinuxu, je úsměvná. Mimochodem, Stickfish ke konci minulého roku de facto zkrachoval.
26.5.2013 13:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Mimochodem, Stickfish ke konci minulého roku de facto zkrachoval.
Akvizice není krach...
Luboš Doležel (Doli) avatar 26.5.2013 15:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Ano, akvizice to papírově je. Bez ní by do pár měsíců byl krach.
26.5.2013 23:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
No já měl možnost slyšet ten příběh z obou stran a proto třeba vím, že vy jste zrovna nedodržovali podmínky dohody (což mi řekla strana, která se těch finančních transakcí neúčastnila), takže bych raději prstem neukazoval...
Luboš Doležel (Doli) avatar 27.5.2013 11:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Já na někoho ukazuju? Jaký příběh? Já jen říkám, že ta firma šla do kopru. To je pravdivé konstatování. Jen říkám, že ani pod střechou Stickfishe by weby neprosperovaly.
že vy jste zrovna nedodržovali podmínky dohody
No, já nevím, jaký zájem máš na tom tu prát špinavé prádlo, ale pokud by se třeba placení daní bralo jako podmínky dohody vůči státu, tak v tom by zase "excelovali" oni.
27.5.2013 12:50 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
chudáci černoši, ti zas museli dostat nakládačku ...
pavlix avatar 27.5.2013 13:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Přijde mi, že je to celé nepochopeno. Marek si přišel zašťourat do všech, protože ho to baví a Luboš se holt chytil, co se dá dělat. Nicméně nechápu, že už si Leoš nenašel dostatek nové zábavy, aby se sem nemusel vracet házet špínu na současné provozovatele. Kdyby aspoň přišel s něčím konkrétním, že.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Luboš Doležel (Doli) avatar 27.5.2013 13:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Chytil, máš pravdu.
27.5.2013 21:26 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Přijde mi, že je to celé nepochopeno.
rád se nechám poučit, co nechápu na tom, že po útoku "nedodržujete dohody" následuje "a oni zase bijou... ehm, krátí daně"?

dalo se říct třeba něco ve smyslu "není to tak jak si myslíš, dohoda zněla jinak, a pokud od toho někdo očekával něco jiného, tak šlo o nedorozumění", a ponechat čtenáři na úvaze, zda tomu chce věřit - pokud ale k tématu není reakce žádná (pominu-li "drž hubu" řečeno diplomaticky), a místo toho se tu vytahuje nesouvisející špína na druhou stranu, tak co si o tom podle tebe máme myslet?
=^..^= AmigaPower® avatar 27.5.2013 21:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
...už se perou?
Luboš Doležel (Doli) avatar 27.5.2013 22:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
a místo toho se tu vytahuje nesouvisející špína na druhou stranu, tak co si o tom podle tebe máme myslet?
Ona není nesouvisející - v obou případech jde totiž o peníze.

Bylo totiž vtipné, jak mi bylo kvůli dopředu avizované nemožnosti uhradit faktury jediné firmy druhou stranou spíláno ("nedodržuje dohody", "dluží všude možně" (to mě pobavilo nejvíc)) i vyhrožováno ("oni to z vás dostanou", "mají svoje způsoby"), do toho obvolávají vaše klienty ("kolik jim dáváte peněz"), navádí vás do půjček u Providentu a ještě se snaží zjišťovat, co si doma kupujeme za věci (jako bych všechny své příjmy musel odevzdat s.r.o., kde mám podíl, a šel bydlet pod most).

A pak se člověk najednou dozví, že je to naopak protistrana, která se nemůže kvůli násobně vyšším dluhům nikomu podívat do očí.

Abych to uzavřel. Já nikomu nemám nic za zlé. Když teče do bot, tak se dělají všelijaké věci. Mám sice nějakou morálku - takže když někdo dluží nám a nemá na zaplacení, nehrotíme to, nesnažíme se z něj sedřít kůži, a to ani když na tom sami třeba zrovna nejsme dobře.

Ale chápu to a nechci se v tom už hrabat. Už je to pro mě minulost. Jen nemám rád, když mě tu takhle někdo osočuje, aniž by měl tušení, o čem vlastně mluví.
pavlix avatar 28.5.2013 08:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Jo aha, ty jsi už zas na křížové výpravě. Tak to pardon, že jsem rušil. Jistě o tom víš víc než já, obyčejný návštěvník abc.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
28.5.2013 10:45 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
a ty teď děláš co?
27.5.2013 17:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
No, já nevím, jaký zájem máš na tom tu prát špinavé prádlo
Já nemám zájem prát špinavé prádlo, jen vím, že v době kdy jsem chodil s Petrou a měl jsem na ty vaše vztahy pohled ze strany Petry, že mi vaše chování připadalo značně neprofesionální. A kdybych byl na straně FK/SF, tak já osobně bych to asi řešil právní cestou.
ale pokud by se třeba placení daní bralo jako podmínky dohody vůči státu, tak v tom by zase "excelovali" oni.
A koukám, že ty talíře co sis dal do nákladů si řádně proměnil ve spoustu obsahu za účelem dosažení zisku na HDmag.cz. Troufám si tvrdit, že každá firma krátí svou daňovou povinnost v ČR, ať již se jedná o malé a střední podniky, nebo velké korporace (oblíbený benefit, mobilní telefon pro osobní použití - kolik firem to daní jako příjem ve formě funkčních požitků?). Je jen otázkou, v jakém rozsahu. Samozřejmě,značně je to způsobeno nedostatečnou právní úpravou v ČR, pamatuji si své Finské výplatní pásky, na kterých jsem měl každý měsíc "Mobile phone benefit - 20€", který se mi neodečítal ze mzdy, ale započítával se do daňového základu. V ČR jsem něco podobného nikdy neviděl.
Luboš Doležel (Doli) avatar 27.5.2013 20:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Já nemám zájem prát špinavé prádlo, jen vím, že v době kdy jsem chodil s Petrou a měl jsem na ty vaše vztahy pohled ze strany Petry, že mi vaše chování připadalo značně neprofesionální. A kdybych byl na straně FK/SF, tak já osobně bych to asi řešil právní cestou.
No právě. Měl jsi na to pohled jen z jedné strany. Já to tu nechci vážně rozebírat, ale už jsem v právní řešení spíš doufal.
A koukám, že ty talíře co sis dal do nákladů si řádně proměnil ve spoustu obsahu za účelem dosažení zisku na HDmag.cz.
LOL, teď jsi mě opravdu moc pěkně pobavil :-) Žádné takové ptákoviny do nákladů nedávám (ani je nevlastním). A "talíře" jsem měl ještě před vznikem firmy. Dokonce ani náklady všelijak shánět nemusíme, protože jich bohužel máme i tak až moc.
28.5.2013 00:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
LOL, teď jsi mě opravdu moc pěkně pobavil :-) Žádné takové ptákoviny do nákladů nedávám (ani je nevlastním). A "talíře" jsem měl ještě před vznikem firmy. Dokonce ani náklady všelijak shánět nemusíme, protože jich bohužel máme i tak až moc.
Zajímavé, že když jsem ti je pomáhal sundávat tak si říkal něco jiného, ale na tom až tak nesejde :) Bavili jsme se o tom, ty si řekl že si to dáváš do nákladů a já se tě na to zeptal něco v tom smyslu, jako "vážně" a ty si řekl, že jo, že si to dokážeš obhájit kvůli HDmagu...
Luboš Doležel (Doli) avatar 28.5.2013 09:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
To by mě zajímalo, jak bych to udělal, i když už jen podle toho blogového zápisku to evidentně bylo koupeno v době, kdy naše firma neexistovala. Navíc by ty čtyři tisíce (je to polský výrobek z druhé ruky) za průšvih ani nestály.
26.5.2013 16:17 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
1) vinit, slovní základ vina 2) spíše je to reakce na ty roky intrik, pomlouvání a lží. Zvítězila, ale ruku ji nepotřesu.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
25.5.2013 23:36 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
zdravim,

trochu ozrejmim nektere veci. Vetsinou s Tebou souhlasim. Ale ted musim ve 2 vecech souhlasit s Lubosem. Budu ted nestranny.

Co se tyce clanku, tak vsechny portaly maji propad. Zejmena Linuxova temata. Co se tyce blogu tak take vsichni.

Lidi prestali delat a omezili svoje aktivity na portalech.

Dneska uz Ti lidi ani nepisi za tisicovku za clanek. Priznam se, ze platit 1500,-Kc za clanek se mi zda prehnane. Ale jina cesta casem nebude.

V tomto se doba a spolecnost za posledni rok ci rok a pul zmenila a hodne.

Pokud se ptas, kde jsou Ti lidi, jak autori tak prispevovatele, tak bud bouchaji penize, ktery mi nedame. Nebo na to kaslou. Nebo na socialnich sitich, ktere vetsina lidi a zejmena provozovatele portalu hrozne radi podporuji. Nebo lidi nadavaji na cokoli a zejmena politiku.

Co se tyce prijmu mame nejspise vsichni propad. I kdyz nekde by se asi dalo pridat na autory a je z ceho brat.

Zatimco drive jsem mel nedotazenych veci od lidi asi 1/3-1/2, tak ted je to posledni pulrok 3/4. Moralni krize jak vysita.

Takze takto vypada obsah. Nejsem z toho odvazanej, ale poradim si. Proste Ty prachy postupne na obsah sezenu jinde.

gf
27.5.2013 09:15 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Co se tyce clanku, tak vsechny portaly maji propad. Zejmena Linuxova temata.
A proc to tak je?

Nejsem autor, ale ctenar, a za sebe muzu rict, ze i kdyz si rad sem tam nejaky clanek v cestine prectu, pokud neco hledam, tak je to v anglictine (Stackoverflow..). I samotna dokumentace k OSS projektum je vesmes velmi slusna, ruzne wiki a tak tomu dale pomahaji. A vice lidi se uci anglicky, a navic mame Google Translate, ktery uz umi vsechny jazyky.

Neni mozne, ze to autori nejak citi? Nevznikaly driv ty clanky v cestine jako castecne pokus veci dokumentovat?

Asi mi bude vytceno, ze to tema svadim na politiku, ale neni tohle "endgame"? Sice se rika znalostni nebo tvurci ekonomika, ale neznamena to, ze budete nejenom stale vice soutezit proti ostatnim lidem vykonavajicim stejnou praci (diky automatizaci), nebo proti spickam (u vsech dobre skalujicich zamestnani jako ve sportu, managementu apod.), ale de facto proti veskere praci ktera byla vykonana doposud. To nemuze skoncit dobre.

Pisete o "moralni krizi" - ale to je mozna tak symptom, nikoli vysvetleni.
27.5.2013 12:10 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
zdravim,

popsal jste to dobre. Rozsireni anglictiny take prispiva k soucasnemu stavu. Vim, kam mirite.

Ono to vypada, ze v soucasne dobe by se clovek mohl na hodne veci vykaslat a jenom konzumovat, protoze uz to nekde je. Anebo zacit delat neco globalne v anglictine. Ale ono to zpravodajstvi je dost casto o tom, jak ty informace(a i clanky) naservirujete ctenarum. To ze jsou pak mozna duplicitni je jina vec.

Vemte to tak, ze hodne kvalitnich lidi sice umi anglictinu, ale jde si stejne precist Novinky.cz, i kdyz by mohly jit na CNN .

Popisi to trochu prakticky. Nic tajneho. Ono se to da spocitat i pohledem po internetu.

Osobne castecne funguju jako nakupci clanku a prodejce reklamy. Bohuzel tento trh nefunguje, jak ma. Nebo respektivne nebude fungovat pri dnesnich vykupnich cenach. A priznam se, ze nejsem ten typ, co vytvari moc socialno a lidi delaji i zadara.

Osobne bych to videl jako jednoduchou kalkulaci timto stylem (budu se trochu opakovat vzhledem k Vasi odpovedi). Vynechme to, ze neco by mohlo byt levnejsi ci drazsi. Rekneme, ze takto muze lehce vypada magazin se zajimavymi clanky.

40(vice ci mene) clanku mesicne prumerne po 1500,-Kc i danemi = 60.000,-.

- sefredaktor hure placeny - 25.000,-

- provoz a udrzba serveru a aplikaci 10.000,-

- zisk a dane ?? - ted radeji nepocitam

Mesicne ~ 100.000

Naklady rocne 1 1/4MKc.

A to Vam nikdo v reklame nezaplati. Pocitejte do toho "komunitu" Linuxaku v CR tak 50-100 tisic. Platit za obsah je ochoten tak priblizne kazdy 100-ty clovek.

Jednoduche pocty.

gf
xkucf03 avatar 27.5.2013 22:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
A to Vam nikdo v reklame nezaplati. Pocitejte do toho "komunitu" Linuxaku v CR tak 50-100 tisic.

A přitom by stačilo, kdyby každý poslal 1-2 Kč měsíčně a mohl by si přečíst 40 článků ze svého oboru.

Otázka je, koho do té komunity počítat, protože GNU/Linux používají (nepřímo) v podstatě všichni, jen o tom hodně lidí ani neví.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
pavlix avatar 28.5.2013 08:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
A přitom by stačilo, kdyby každý poslal 1-2 Kč měsíčně a mohl by si přečíst 40 článků ze svého oboru.
Nebo aby občas spadnul nějaký ten milion z nebe, to je asi stejně pravděpodobné.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
28.5.2013 09:49 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
jo, tak to je. Kalkulace jsou velmi silna vec...

Ty castky na provoz neceho vzhledem k poctu uzivatelu jsou velmi male. Ale pokud to davate dohromady jako jednotlivec, tak uz to nejsou male penize.

Pridam nejaky priklad:

Pokud chcete udelat nejaky vetsi serial o nejake technologii a rozsirit ji, tak to stoji jen 30-50kKc. Coz je tak 1-2 platy v IT.

Pokud chcete napriklad znacne vylepsit kancelarsky balik pro kompatibilitu s MS Office, tak Vas to bude stat treba 3-5 MKc. Coz jsou tak 1-2 hypoteky.

Jde o to, ze Vam Ty penize nikdo neda a mozna pracnejsi je mene pracnejsi, nez nekde shanet investora a presvedcovat okoli, si na to vydelat sam.

gf
xkucf03 avatar 28.5.2013 20:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog

Ty castky na provoz neceho vzhledem k poctu uzivatelu jsou velmi male. Ale pokud to davate dohromady jako jednotlivec, tak uz to nejsou male penize.

Jo, to já vím, jen mi to nedalo, jak jsem viděl ta čísla vedle sebe. :-)

Trochu střílím od boku, ale co na to jít takhle:

  • prvních čtrnáct dní nebo až měsíc bude článek pro uzavřenou skupinu lidí, kteří přispívají pár korun, je to exkluzivní obsah, oni mají náskok před ostatními, můžou se bavit v diskusích, které zatím nikdo jiný nevidí
  • další dva měsíce nebo až půl roku je článek vystaven pouze na serveru vydavatele a tam je reklama
  • potom se článek vydá pod svobodnou licencí (GNU FDL, CreativeCommons) a kdokoli ho může kopírovat, vylepšovat, aktualizovat
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
=^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2013 21:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
...dovolím si to malinko poupravit
prvních čtrnáct dní nebo až měsíc bude článek pro uzavřenou skupinu lidí, kteří přispívají pár korun, je to exkluzivní obsah, oni mají náskok před ostatními, můžou se bavit v diskusích, které zatím nikdo jiný nevidí
prvních čtrnáct dní nebo až měsíc bude článek pro uzavřenou skupinu čtyř lidí, kteří přispívají pár korun, je to exkluzivní obsah, oni mají náskok před ostatními, můžou se bavit v diskusích, které zatím nikdo jiný nevidí
:-D
28.5.2013 21:56 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
zdravim,

napad mate dobry. Funguje ale za urcitych podminek. A ty v soucasne dobe, kdy lide kupuji mouku, ktera je o par korun levnejsi, nefunguji. Kdyz je mezi lidma hodne penez, tak to jde. Defakto v soucasnosti jsou toky penez u lidi dane a proudi jen par smery (hypo/najem, auto, nakupy, slozenky,dovolena, telefony,...). A setri se.

Je vcelku logicke, ze sleduji konkurenci a ze kalkuluji. Pridam par postrehu.

Vim, ze se LinuxExpresu povedlo delat casopis a sila vybrat neco okolo 50kKc mesicne na predplatnem tu byla. Muj mozna chybny odhad. Nevim, zda v teto dobe jiz neni polovicni kupni sila.

Mam i nejake zkusenosti a predstavy z provozu naseho LinuxMarketu a mohu rici, ze kupni sila komunity/Linuxaru neni takova, jak si vetsina lidi predstavi.

Dospel jsem k nazoru, ze je treba ty penize sehnat osobne. A muj hlavni obchodni duvod koupe LinuxSoftu byl, ze mam reklamu na to, co vyrobim zadarmo. Cilize jsem nejdrive koupil reklamu nez produkt, ktery se bude prodavat. Clovek se nejakou dobu uci ty penize vydelavat. Shanet zdroje. A moje vyplata se jiz priblizila "sklenenemu stropu" a zamestnanim+drobnym podnikanim toho uz moc navic nevydelam.

Pokud chcete delat premiovy ci "prednostni"(spatne slovo) obsah, tak to chce nejaky objem clanku. A to v desitkach mesicne. Idealne to delat na full-time. Nebo nekdo na full-time. Pak to jde. Asi by to v soucasne dobe byly prijemne drobne na provoz.

Vcelku byla i nejaka vize udelat do ctecek knih obsah za penize. Jsem rad, ze jsem to neudelal. Protoze ty ctecky vytlacuji tablety a bylo by to jen na chvili.

Co se tyce licencovani, tak v tomto uplne nesouhlasim. Me vcelku nevadi, pokud se bude treba na nejake skole ucit z techto clanku a udela z toho nekdo nejakou ucebnici. Ale nesmi na tom vydelavat, bez toho, aby se podelil.

Ono opensourcovani ma smysl, pokud Vam neco zbyde. Treba podpora. Nebo jsou data v programu cennejsi nez ten program. Nebo skolite. Jinak se muze stat, ze tu mame druhy Linuxsoft a nekdo to da k necemu vetsimu. Ma svoje navstevniky a Ti pak maji navic co cist.

Ano, z toho co popisujete se da par veci dobre aplikovat. Ale pri vetsim rozmeru a v jine dobe. Minimalne tedy az treba (psano s usmevem) bude Linuxsoft vetsi.

gf

29.5.2013 00:03 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Protoze ty ctecky vytlacuji tablety
To jsi myslel opačně, jinak by to "neudělal" nedávalo smysl.
29.5.2013 09:21 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Jo, opacne. Diky za upozorneni. Upsal jsem se.
29.5.2013 07:03 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Myslíš si, že v případě hobby článků o Linuxu si bude někdo trhat žíly kvůli čtrnácti dnům? Na toto nelze uplatnit praktiky běžné ve vědě...
30.5.2013 22:16 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Tak LWN tímto stylem žije. Jenže pro kernelovou a core communitu nabízí opravdu službu, která nemá obdobu. Corbet je znalec a mohl by se z fleku živit jako kernelový programátor. Na druhou stranu ví, že jsou jiní lepší, a on má dar věci pochopit a napsat tak, že je to pro druhé o mnoho rychlejší číst od něho než ze zdrojáků nebo diskuzí.

Potíže s financováním měl také velké, ale v dnešní době je již firem závislých na Linuxu/jádře hodně a určité povědomí, že se vyplatí LWN platit již mezi lidmi/zaměstnanci firem/vedoucími je. Zdá se, že v současné době problémy již přímo nemají. Je pravda, že náklady mají mnohem větší, musí platit cesty na všechny významnější podniky/konference a mají několik stálých placených spolupracovníků.

Bohužel takto profi se to pro komunitu omezenou na česky/slovensky mluvící zájemce o Linux dělat nedá a je nakonec i těch serverů možná příliš mnoho. LWN má výhodu, že pro určitou kategorii informací nemá zkutečnou konkurenci.

Na druhou stranu je úsměvné, že tento špičkový site nedotáhl své webové technologie zdaleka na úroveň Abíčka a i drobné úpravy se táhnou roky.
25.5.2013 12:36 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
zdravim,

jo, zajimavej a dobrej pocin. Alespon bude nejaky zajimavy cteni pri dnesni bide na internetu.

Urcite si rad prectu nejaky zkusenosti z provozovani internetovych projektu.

Co se tyce klientskych certifikatu od PostSignum a prihlasovani, tak jsem uvazoval delsi dobu o jejich nasazeni pro uzivatele na prihlasovani. Soukrome prihlasovani certifikatem nekde tedy mam. Bohuzel kvalifikovane certifikaty k tomu nejsou oficialne urceny, pokud me pamet neklame. Na Lupe se o tom neco snad psalo. Coz je vcelku skoda.

Vcelku me to pripomelo, ze by clovek taky mohl neco obcas napsat. Postupem doby clovek sbira i nejake ty znalosti a zkusenosti. Jenomze radeji neco vyrabim a je vcelku rozdil mezi tim neco napsat a prispet.

gf
26.5.2013 16:27 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Kvalifikované certifikáty pro přihlášení nejde použít ani technicky, nemají nastavený příslušný příznak. Ale třeba I.CA za cenu kvalifikovaného certifikátu prodává balíček kvalifikovaný+komerční, a ten komerční je možné použít pro šifrování a přihlašování.
26.5.2013 21:22 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Zajímavé je, že PostSignum kvalifikovaným i komerčním certifikátům nastavuje stejnou množinu Key Usage, a to Digital Signature, Non Repudiation, Key Encipherment :) Pro úplnost dodám, že Extended Key Usage chybí zcela.
27.5.2013 15:21 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Máte pravdu, je to tak i v obou certifikačních politikách. I.CA povoluje navíc i dataEncipherment a keyAgreement (také v obou politikách). Možná by s tím měl nějaký běžně používaný software problémy, kdyby se technicky povolilo jen to, co povoluje zákon.
David Ježek avatar 25.5.2013 13:34 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kde jsou ty časy kdy jsem měl čas a chuť blogovat :-). ale jdeš do mé RSS Leoši...
25.5.2013 13:46 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ad pojistka u hypotéky - můj případ:

5 let platím hypo + pojistku od R+V - uvedl jsem všechny svoje nemoci a úchylky a 5 let žádný problém

po pěti letech přišlo refinancování a jupí:

tady na tu pojistku dostanete slevu na úrokách - bezva tady na tu od R+V když budete pokračovat taky - bezva

porovnal jsem nabídky, pokračování vyšlo líp, než přechod jinam - podepsal jsem, zaplatil odhad a kdoví co další za cca 10 000,- a těšil se z nižších splátek

za měsíc: R+V zamítlo vaši žádost o pojištění bez vysvětlení (po podpisu smlouvy a zaplacení všeho - nemoci ani úchylky se za těch 5 let nezměnily) - sleva na úrokách se nekoná. po cca 10 na moji povahu ostrejch mailech a telefonech a dopisech do rakouska bude pojistka platit ještě rok a místo slevy na úrokách budete mít jinou slevu

za další měsíc: hele, nechci šťourat, ale opravdu jsem při svém zaměstnání v první rizikové skupině? - jasně, jste ... Opravdu??? jo, opravdu - i Bláža od vedle z přepážky to říkala, že to tak dycky píše ... - telefonát na centrálu - jó pane, vy jste dvojka jak vyšitá - v pohodě, připojistíme, jen budete platit o 200 měsíčne víc ...

banky a pojištovny umí věci ...

výsledek je takovej, že sice šetřím docela dost, ale ne tolik, kolik to vypadalo původně a hlavně, že jsem si to sám musel vyhádat a pohlídat a stálo mě to měsíc života a zbytečný nervy ..
25.5.2013 16:30 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zije! A pouziva vubec jeste Linux? :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
25.5.2013 17:20 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Ano, na serveru.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
26.5.2013 03:08 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
takže KDE už ne?
25.5.2013 17:28 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
linuxaci maj jenom dcery !?

nevim jestli vas to uz napadlo, ale velci linuxaci plodi jen dcery. Linus ma 3 dcery, Literak 2, i Yenya Kasprzak (to je ten jediny Cech, jehoz jmeno se objevovalo pri bootovani linuxu) ma dve holky, dokonce Monty 'MySQL' Widenius ma 2 dcery ( syn Max je z prvniho manzelstvi). Johanka, (to je ta byvala redaktorka roota, co tam psala tenkrat ty infantilni clanky) ma taky 2 holky.

A ted pozor, i Jilek ma jen dcery.

Cim to asi je? Teorii bych mel, ale admini by to asi smazali.

=^..^= AmigaPower® avatar 25.5.2013 17:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Kasprzak je evidentně český jméno! LOL! :-D Co třeba Kowalski? :-D
25.5.2013 23:57 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
zdravim Jendo, tak predne jsem fandil Dortmundu ale je treba rict, ze Bayern vyhral zaslouzene.

Ted k tomu Kasprzakovi. Je to Brnak jak poleno a ja chapu, ze ty o tom nemuzs moc vedet. Jak taky, horko tezko si dodelal devitku a vod ty doby sekas elektriku ve vilach bohatcu dnesni doby. To je pak fakt tezky sledovat linuxove deni.

Ja ti to teda reknu, Yenya komunikoval primo s Alanem Coxem a pro tu jeho firmu psal drivery, rozumis, pro Coxe! To je jako kdyby si ty mezi vama elektrikarema znal nekoho, kdo umi zapojit do krabice elektronickej stmivac. A ja jsem Yenyu Kasprzaka jednou smel pozdravit na konferenci v Praze. Podal mi tenkrat ruku a ja sem si ji 14 dni nemyl.
26.5.2013 01:10 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Tak komunikovat s Coxem není problém, vzhledem k tomu, že i schvaloval některé patche.
=^..^= AmigaPower® avatar 26.5.2013 01:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Já měl na Dortmund dokonce vsazeno, s Bohemkou a Plzní, hmmm tak nic... Zbytek komentovat nebudu towarzyszu Kowalski, protože to nemá smysl, rači si dám brčko :-D

PS: to s tou hygienou v závěru, to neni dobrý...
26.5.2013 20:35 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
PS: to s tou hygienou v závěru, to neni dobrý...
no, je pravda, ze i u nas na vsi se vetsina lidi myje jednou tydne (a to v sobotu vecer)
26.5.2013 20:44 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
ze i u nas na vsi

Ostrava nebo Brno?
26.5.2013 20:57 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Prasetin
=^..^= AmigaPower® avatar 26.5.2013 22:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
pavlix avatar 26.5.2013 15:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Potkat Alana není problém na kdejaké konferenci. Doufám, že je za tvým komentářem hodně nadsázky, ale popravdě řečeno to není úplně zřejmé. Myslím, že lidi jako je Alan nebo Yenya tihle obdivovači zrovna moc netěší.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
25.5.2013 18:22 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
to samé se říkalo o pracovnících v jaderných reaktorech a obsluhách radarů :)
25.5.2013 18:33 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Dan Ohnesorg zatím dvě :-)
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
25.5.2013 18:59 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Ohnesorg bydli v Rudne a v tech novejch satelitech na tomhle uzemi je takovy stupen zamoreni radonem, ze me to vubec neprekvapuje. Proto sem si byl taky jistej, ze i Janik (openoffice.org), kterej tam taky bydli musi mit taky jenom holky. Ale ten ma i kluka - na jeho miste bych si nechal udelat DNA test.
25.5.2013 19:49 To je jedno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
... bydli v Rudne ..., ze i Janik (openoffice.org), kterej tam taky bydli musi mit taky jenom holky. Ale ten ma i kluka - na jeho miste bych si nechal udelat DNA test.
Pánové, vaše problémy bych chtěl mít. PJ nebydlí v Rudné., ale o kousek vedle.
25.5.2013 19:51 To je jedno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
A mimochodem, co je to linuxák? Je PJ linuxák?
25.5.2013 21:41 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Je PJ linuxák?

viz Linuxové noviny (ISSN 1213-3655)
25.5.2013 19:46 Ovocníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Ohnesorg je super jméno - fakt si he nedal sám, jako nějaký Max Devaine? (Proti "Ohnesorg" s prominutím totální odvar; ač je pravda, že "Max Jason Mai" je horší.)
Grunt avatar 25.5.2013 19:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Teorii bych mel, ale admini by to asi smazali
Jeden obrázek

Ale nemám ponětí co s takovým množstvím holek máte v plánu dělat. Vždyť s takovým množstvím nezbude ani nikdo na ženění.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
25.5.2013 21:44 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
diky za tu fotku, kdyz uz si to sem postnul, tak Dan je tam v tech svejch obvyklejch kalhotech, ktere tak zeny vzrusuji ...

Kde ty dve holky vzal je mi fakt zahadou ...
mirec avatar 25.5.2013 20:01 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Sakra to ma zase vynechali zo zoznamu veľkých linuxákov? Ja sa na to môžem ... ;-)
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
25.5.2013 21:37 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
kolik mas v obcance na sebe napsanejch holek ?
mirec avatar 25.5.2013 21:40 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog

Ak rátam aj seba tak 0 ;)

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
25.5.2013 20:06 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Co MJ nebo Anička? To tam nepasuje.
xkucf03 avatar 25.5.2013 20:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog

Kde vlastně berete tyhle informace, to někde vychází nějaký GNU/Linuxový bulvár, kde se píše, kdo s kým má kolik dětí? Měl bych to začít číst?

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
pavlix avatar 25.5.2013 21:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
MJ i Aničku jsme mimojiné pozvali přednášet na 42. konferenci EurOpen.CZ. Malého měli samozřejmě s sebou. Nevím, jestli se to někde dočteš, ale kdybys občas někam přijel, tak ten bulvár můžeš psát :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
26.5.2013 00:16 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Anicka a real time linux. To sou veci!

Teda krome toho, ze pouziva konvici Britta na zmekcovani vody.

26.5.2013 08:41 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Nevím, jestli se to někde dočteš, ale kdybys občas někam přijel, tak ten bulvár můžeš psát :).
mohu potvrdit, nutno udržovat kontakty reálné - zajímavé, že i když si Anička o porodu a dál po dlouhých letech zase ublognula, tak pohlaví, ani jméno, ani s kým to má nezmiňuje ... eh, oprava, v komentářích řekla "Toníček", to jsem na první pokus nějak přehlíd

no to šíření matfyzáckých (a obdobně dá se asi říct linuxáckých) drbů je vůbec zajímavé ... jsem se onehdy dozvěděl, že mj byl viděn s "nějakou ženskou", a když jsem se posléze dozvěděl, že "už to má za sebou", tak jsem jen nechápajícně kroutil hlavou, že autor prvního drbu nebyl schopen tu ženskou identifikovat, že Aničku nezná

no a nebo když už reaguju na Pavlixe ... s tím jsem se bavil na (po)vánoční party, načež na posledním (17.5.) srazu LvB byly některé z těch věcí probírány jako horké novinky, hm
pavlix avatar 26.5.2013 15:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
no a nebo když už reaguju na Pavlixe ... s tím jsem se bavil na (po)vánoční party, načež na posledním (17.5.) srazu LvB byly některé z těch věcí probírány jako horké novinky, hm
Co se týče zmíněného srazu, o tom už jsem toho slyšel hodně. Takže pokud by někdo měl zájem o můj pohled na některé horké novinky, který se může značně lišit od pohledu některých jiných jedinců, tak není problém se na leccos zeptat přímo ;).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
26.5.2013 18:15 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
MJ to má na webu, když nic jiného.
25.5.2013 20:40 BFU
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Ti jsou snad nejak zajimavi nebo duleziti?
pavlix avatar 25.5.2013 21:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Jistě ne. Kazili by statistiku. Důležitější jsou přece jen ti, co mají dcery ;).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
25.5.2013 21:33 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
26.5.2013 00:12 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Co MJ nebo Anička? To tam nepasuje.

no, vono by se jich naslo vic. Treba ta druha nejvetsi postava ceske linuxovske sceny - Milan Kerslager ma dva syny. Ale, je treba rict, ze je taky rozvedeny. Takze si nejsem jist , jestli se to pocita.
26.5.2013 08:43 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Co MJ nebo Anička? To tam nepasuje.
no, jelikož mj by měl mít jako linuxák dceru, a Anička jako linuxačka by taky měla mít dceru, tak z toho vychází dvojitá dcera ... takže kluk? mínus * mínus = plus? ;-)
26.5.2013 16:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Hmm u linuxáků je to recesivní gen? :-D
25.5.2013 21:12 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Neobjavoval sa pri boote aj Kysela? Ako autor ALSA by mohol.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
25.5.2013 21:45 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
ale jen kdyz se bootoval X11, nebo se mylim ? My normalni koncime u init 3.
25.5.2013 21:17 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
A co Hans Reiser? ;-)
26.5.2013 00:08 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
spravna poznamka, ty neoliberalni zrudo.

Jak ten cas leti, pristi rok uz bude mit Hans polovicku trestu za sebou.
xkucf03 avatar 26.5.2013 23:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Tak to by ho mohli pustit a mohl by to dopsat, ne? :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
27.5.2013 08:20 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Zbytečná práce. Reiser4 je už několik let překonaný souborový systém.
29.5.2013 12:45 Radovan Garabík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Ale reiser3 je stále kvalitný a spoľahlivý...
30.5.2013 09:00 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
O něm ale řeč nebyla. Krom toho - i pro něj platí, že už je překonaný. A to říkám jako jeho dlouholetý spokojený uživatel. Pro stroje s menšími SSD disky se totiž nehodí a na velkokapacitní disky také ne. Nevím jak jiní, ale já už ho nahradil za Btrfs.
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.5.2013 22:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
FWIW, já mám dva syny. A možná, že to třetí dítě, co je na cestě, bude taky kluk.
26.5.2013 00:00 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
to bych tvy manzelce nepral. Ona ti to sice neprizna, ale urcite si preje holcicku. Ono je to taky pro zenskou se 4 chlapama na masli.
Luboš Doležel (Doli) avatar 26.5.2013 00:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Ale přizná ;-) jasně, že chce holku.
26.5.2013 11:18 tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Prekvapive to muze ovlivnit stravou a cetnosti sexualnich aktivit (samozrejme ne po poceti) a to u obojiho v radu jednotek procent. Takze si to vlastne vybrala sama ;-)
26.5.2013 15:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
linuxaci maj jenom dcery !?
Asi holt budem s kolegy jen malí linuxáci. 8-P
pools avatar 25.5.2013 23:13 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Osobně bych raději použil něco jako blogger na vlastní doméně. WP je strašlivé peklo, strašlivě zranitelné a kdo viděl jejich databázi má noční můry doteď...
Vivre libre ou mourir!
GeoRW avatar 26.5.2013 19:50 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hmm, blogisek o konich :-)
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
=^..^= AmigaPower® avatar 26.5.2013 22:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
"můj blogísek o koních"??? :-D
Bedňa avatar 27.5.2013 02:07 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěn osobní blog
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Práve som rozmýšľal nad skriptom, ktorí ma podľa promile bude presmerovávať na weby a kde ma nepustí. Vitaj o víkendoch.

Rozhodne v algoritme so stúpajúcim promile bude tvoj pagerank narastať, dík za link.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.5.2013 11:25 Radovan Garabik
Rozbalit Rozbalit vše 1.3MB PNG
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Fotka rodiny v PNG veľkosti 1.3MB? WTF?

Som pripojený cez EDGE a len z úcty k autorovi blogu som vydržal do konca sťahovania stránky...
Grunt avatar 27.5.2013 22:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.3MB PNG
Příloha:
A ještě nepřeškálované. No když už, tak už. Allow me, please…

Nevýhoda je jen ta, že si to zas pro změnu nikdo nezobrazí.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
10.7.2013 07:55 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.3MB PNG
Díky za tip, nevšiml jsem si.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.