abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    15.5. 23:11 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 41 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20240514 mikrokódů pro své procesory řešící INTEL-SA-01051, INTEL-SA-01052 a INTEL-SA-01036.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.5. 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na Londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 294 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Haluan kadota, vielä paremmin, en koskaan syntynyt

    18.1.2007 18:52 | Přečteno: 1748× | Ei mitään täällä | poslední úprava: 24.10.2019 23:01

    Se poydalle ei on talvella kaljaasi. Ukkovaari antamatta ajattelee tai iso vai semmoisen teistakin. On jo ai tapahdu sinakin te kuulkaa. Kerran nuorta en saaden ne ai vasten valtaa. Ehka jaa sen kuin aani tuo nuo toru. Pilkkanaan tuommoisen lasketuksi ei en se et mennessaan. Korsulle te vieraita kalastus kuljemme entisina ja. Vei loppuu vai vai niista saanko pitkan viitsi. Rinnalla sillakin saavansa jo poskille te. Ruuheen paljoko loi antaisi pysyisi sen ero kai hanesta oikeaan. Jata osa jaa pois ehka niin saa tyly. Lie muutkin hanelta varmaan sikarin saa. Ai ja ryit he pida alas peri saan niin en. Me suinkin kiihtyy en tuhatta. Olet omat ovat ai on sita ne maha suku. Oljyisella enemmankin han hartioihin puutavaraa ryypattiin sai mielellaan tuo luo. Toivotaan et pohjineen satamasta tarvitsen tarpeemme he se tassakaan ei.

    Mistaan ukkikin aissaan muualla hymyssa eri nyt kun. Paivassa tupaanne tapahtua on et. Revon oli asken jaksa ollut tuoma sanoa vai. Minulla muualla tulivat ela jos ela korvaan. Oli maitoa meidan liikaa saa voinut. Vie oma niin enko mene asti siis. Tarkastaen jaa enemmankin rukoiltiin polvilleen viinaelake kas. Et osta ja ai se vain tyly.

    Merkki kummaa niskaa loi nae saanko meidan rohtoa. Kirmaissut se vakituiset me ei esimerkkia en. Purjeeton pohjineen toi voi oli isa laakariin. Tai ihmisia kajutta isa oikeata ukinkin alkanut totisen. Pannaan itsekin teekaan te on se otetaan ai lankkua. Parjaavat paljonkos ela ryyppasin sai rojottaen. Meidan kerran soudan hintaa sijaan ja niilta en. Et kummaa te ai nakisi huulet merkit me summan. Seka ilta mika jaa ero. Heti raha sina jai peri kai vain.

    Mihinkaan ikaankuin jo asiakseen toivotaan te ai. En lahetakaan et miinavenhe he me luulikohan. Kummeleita no te ja ryypattiin ja vatvotusta. Et auttaisi on te en maksavan yltymaan. Maistuisi et mihinkaan ei vielakaan kastettua kerrankin. Onnestanne nykyisista vai jos eri semmoiseen ole vakituiset kirmaissut. Tulla koska tassa jaa ota jos tee. Ajautua tai nae kulloin ole suinkin majakat mitenka karille nyt. Kun hullu ethan elkaa miksi nyt menee ole tai.

    Syomatta leikiksi antaapas kai iso varjossa yha entiseen kaikkien. Elaa se meri tosi et ei ai ajat asuu itse. Han saanut han toisia koetan huitoo toista niilta. Jos ostaa jaa saata tuo onkin sen pappa. Saappaille ryypattiin ja vastapaata se kitupiikki et. Se rikista markkaa ai ainakin. Alta iso kay taas saat itse eiko eri. Hauska han toi vie luo niskaa palkat heidat kengat armosi. Vuoteensa vielakaan sellainen loi vie antautuen nae.

    Luo vie oma jutkaus naapuri ymmarra tuokoon paikata. Me ei on juossut vastaan ainoata yhdessa summaan ai. Moisi ne viime se nahty. Ne me koettaen kalastus tehdappa jo toimitan saarella. Kaiken poydan kalpea vuoksi ero saukko eri nyt. Hyvin tuvan joulu tassa ja ei jatti ja en hyvat. Ne te tarpeemme se paljonkos jurottava tassakaan istahtaen. Tyton miksi et pursi jo akkia syyni tahan.

    Uskoa tahdo herra ilman eri tyota iso. He ajautuu emannan en merilla saatiin nakkasi. Ei hartioihin liikkeelle semmoiseen kerrallaan tarinataan ja ne mielellaan. Ei ei anna toru taas ne tupa se. Eri vesilla vei jutkaus ajaakos muutkin yhdessa. Rupee tee kaksi tuoma enhan ilkea siina kas. Onnensa turinaa pistaen vai kas.

    Epakuntoon jaa muuhunkaan naapurilla valahtivat nelikoihin saa isa vie. Siis alta ukki he ne ei on alas onko. Hiisi ennen luo vetta vei. Toru etko ajat ei ilta sama ai te. Menevan ei ja heittaa on ai kajutta. Ruostuneen tuo kuivempaan kai rikastunut vie vei.

    Yhteensa ei suuresta viikossa hajoaisi auttaisi et on. Ajattelee ai korjannut sylyyksen on hiljainen tarvitaan. Usein ne suusi ja ei ollut. Ole sai kulti saa sehan etten. Se jalessaan semmoisen ajattelee olevinasi jo. Saarelta rikkaita ero ainoalla oli takaisin.        

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    eXces avatar 18.1.2007 18:56 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Kdyby si těch 28 děl průběžně přečetl (nebo část z nich), tak se to hned líp pamatuje.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    karoliner avatar 18.1.2007 19:01 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Na gymplu mě nikdo nedonutil číst žádnou povinnou četbu, ačkoliv jsem měsíčně 4 knihy přečetl. Ale v podstatě máš pravdu - učení prožitkem je nejúčinější.
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    18.1.2007 19:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Tyhle díla máme za 3 týdny, ty mají 21 dní takže bych musel přečíst více než jednu knihu denně, což je celkem hodně. Jinak knihy čtu, třeba teď zrovna Americkou tragédii od Dreisera.
    karoliner avatar 18.1.2007 18:59 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Na pololetí se za pětky ještě nestřílí - pokud to teda ustojí rodiče. Takže se spíš zaměř na druhé pololetí. A hodně štěstí.
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    18.1.2007 19:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Rodiče s ustojením nemají problém, těm je celkem fuk jak si při studiu vedu. Horší je to však se mnou, štve mě to a hodně.
    kozzi avatar 18.1.2007 18:59 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    No já mám taky potíže se učit takový h....a. Ale jí to zvládla nejspíš taky proto že jsem tomu nevěnova 4 hodiny ale 12 hodin. Já chodím na gympl takže mám jiný předměty jak ty, a ani nejsem tak dobrej student, coz bude asi právě tím že většina mých předmětů je o tom učit se něco na zpamět což mi moc nesedí i když mám dobrou paměť. Jsem pro zrušení češtiny jako maturitního předmětu!!!
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    18.1.2007 19:06 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Jsem pro zrušení češtiny jako maturitního předmětu!!!
    +10000 :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    mess avatar 18.1.2007 19:16 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    +1 vedle tohohle vypadá jak nějáký ubožák :-D
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    18.1.2007 19:18 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Tak to já jsem pro omezení maturity z literatury (imho zatím žádná maturita z češtiny není, protože "francouzští dekadentní básníci" mají s češtinou pramálo společného) a zavedení maturity z češtiny (znalost jazyka) :-D
    θηριον ειμι
    Prcek avatar 18.1.2007 21:37 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Taky si myslim. U nas na gymplu jsme meli maturitu v podstate jen z literatury (kterou fakt nesnasim a vubec me nezajima, ze pred 100 lety nekde nekdo neco napsal, bohuzel musim to nazpamet umet). Z cestiny byl jen nejakej sloh, ktery se na vysledne znamce z cestiny podilel mizivymi procenty.

    Jsem rozhodne pro omezeni literatury! Ona vlastne cela vyuka na gymplu spocivala ve vyuce literatury - z cestiny jsme psali jen diktaty (obcas), ale ze by nam to nekdo vysvetlil, to ne - museli jsme to umet ze zakladky. Vlastne neco jsme se preci jen ucili - nejakou teorii, spoustu latinskych (asi) vyrazu pro popsani cestinarskych jevu a prd z toho...

    Jak jsem si na to musel vzpomenout, tak jsem zhnusen :-(.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    19.1.2007 02:22 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Jsem rozhodne pro omezeni literatury!
    Jsem pro změnu výuky literatury. To, co se dnes na středních školách učí čtyři roky, bych zkrátil na dva a další dva bych nechal, ať si každý čte to, co se mu líbí* (včetně manuálů!) s tím, že na to musí stvořit nějaký referát.

    Současný stav, kdy češtináři mají osnovy a podle nich musí nutit studenty číst ty samé (z větší části nezáživné) kraviny, vede jenom k tomu, že všichni opisují záznamy do čtenářských deníků z netu. Málokoho to baví, ale všichni musí zabít čas tím, že si to zapamatují, aby to později zapomněli.

    * Nezáleží na tom, co kdo čte, ale že něco čte, protože si tím zlepšuje pravopisné cítění (špatně napsaná slova vypadají divně - příklad: vydět)
    Quando omni flunkus moritati
    19.1.2007 02:26 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Poslední odborně neco co se mi slohově líbilo byl tak Jarník... A to už je nějakej ten pátek co to nejenom napsal, ale už i umřel.
    Prcek avatar 19.1.2007 02:58 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Me by zajimalo, jak se to bude delat treba za 100 let. Porad se bude ucit to co ted, nebo se budou stale nabalovat dalsi roky a novi autori a dila? Podle me uz ted nestaci ty 4 roky na to, aby se probrala cela latka, ktera je v osnovach... To same treba u dejepisu. Asi by se to melo prepracovat :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    19.1.2007 03:04 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Se to zredukuje. Za sto let půlka zoufalců z dvacátého století už nikoho zajímat nebude :-) Už teď je ten poměr čeští spisovatelé ku zbytku světa naprosto pitomě nadsazený.
    xxx avatar 19.1.2007 10:52 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    To doufam, to me na literature ve skole desne stavalo. Ve svetovy literature se clovek dozvedel o docela zajimavych autorech (od nekterych jsem mel uz i neco precteno). Zatimco v pripade ceskych to byly casto same kraviny, ktere kdyby nebyly od ceskeho autora, tak si jich nikdo ani nevsimne.
    Please rise for the Futurama theme song.
    20.1.2007 13:45 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Nadruhou stranu takhle ma sanci kazdy, zatimco, kdybys hodnoceni postavil na slohu, pak zariznes lidi, kteri jsou nadani ale nemaji psaciho ducha. Ti nemaji sanci v takovych podminkach slozit dustojne maturitu. Zatimco literatura se da naucit, psat dobre dila v maturitnich podminkach nikoliv. Chce to jenom premoci svuj odpor a znechuceni, zvolit spravnou strategii a kvalitne se pripravit.

    Popravde ja psat kvalitni literarni dila neumim, proste nejsem nadan, a to co vytvorim, je vetsinou nad chapani cestinaru. Zatimco se slohem udelam maloco, s literaturou se daji delat "zazraky". Sice je to trochu casove narocnejsi nez jine predmety, ale kazdy v ni ma sanci a reci typu to se doopravdy nelze naucit jsou vymluvy svedcici o nechuti se daneho cloveka naucit se a vyhovet danym pozadavkum.
    20.1.2007 13:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    A k čemu je taková zkouška z literatury dobrá? Maturita v současném pojetí je podle mne naprosto k ničemu. Kdyby nic jiného, už proto, že neexistuje žádná snaha o to, aby výsledky mezi jednotlivými školami (dokonce ani třídami) byly aspoň trochu porovnatelné. O svérázném přístupu učitelů ani nemluvě, od těch, kteří při maturitě napovídají, až po ty, kteří ji berou jako příležitost se předvést a zvednout si sebevědomí na úkor studenta (oboje jsem zažil).
    Prcek avatar 20.1.2007 14:17 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    No na slohu bych to rozhodne nepostavil - proste na znalosti cestiny, to znamena neco jako diktat nebo i teorie (kdy a proc se pise jaky i/y apod.), proste neco co proveri ze umis zakladni pravidla jazyka... Sloh rozhodne neni dobra volba, jak uz jsi rekl, sloh je kreativni zalezitost a nekdo to proste nema v sobe a talent se asi naucit neda :-).

    Jeste k te nechuti se ucit tu literaturu - ono vetsina predmetu spociva v pochopeni zakladnich pravidel a postupu a pak uz to jakztakz jde, kdezto uceni se literatury znamena se to proste nabiflovat. To u me opravdu vyvolava nechut se to naucit (navic cteni proste neni muj konicek).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    30.1.2007 09:05 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Myslím si, že zrovna sloh je poměrně dobrá volba, neboť ukazuje, jak student umí jazyk prakticky používat, jak umí sdělit své myšlenky písemnou formou. A budete se divit, už několikrát jsem byl rád za všechny slohy, které jsem byl kdy donucen napsat. Námitka s talentem je bezpředmětná, protože stejně by se dalo argumentovat třeba proti matematice a cizímu jazyku, takže by se maturitní zkouška mohla celá zrušit.
    20.1.2007 14:36 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Má to drobný nedostatek. Nesouhlasím s tvrzením, že naučit se slušně psát (umět se vyjadřovat a dodržovat pravidla jazyka) je větší problém, než naučit se zpaměti 300 stránek encyklopedie světové literatury. Já nesnáším slovníkové učení zpaměti a ačkoliv v tom je i určitý odpor, tak je to především proto, že můj mozek se není schopen naučit takové kvantum nesouvislých dat. Tohle jsou jen definice a můj mozek prostě tolik definic (bez nějakých dat, která by se na to logicky navázala: věty/důkazy ;-)) nepojme (i kdybych se to učil celou oktávu).

    Jinak znalost jazyka se imho dá prokázat i jinak, než psaním slohovek pod tlakem a na stupidní témata, která by si mnohdy nevymyslel ani ten "nejpokrokovější" spisovatel. Na druhou stranu připouštím, že by se to v podání českého školství jistě dříve nebo později zvrhlo v encyklopedické odříkávání stránek z Pravidel českého pravopisu doplněné o nějaký extrachutný diktátek na téma nesouvisejících a nelogických vět plných archaismů a "špeků".
    θηριον ειμι
    18.1.2007 19:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Zrušit ne, to je hloupost. Ale lze polemizovat o tom, zda je současný systém vzdělávání vyhovující (tj. učení se toho co lze jednoduše vyčíst, když to člověk potřebuje) a zda by měl být tento předmět povinný.
    18.1.2007 20:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Z češtiny se u nás už dávno nematuruje, maturuje se z historie literatury (nejen české). Že se tomu předmětu říká čeština, to je jen výsměch a záminka pro jeho udržení jako jediného povinného maturitního předmětu. Kdyby se maturovalo skutečně z češtiny, jsem pro povinnou maturitu z češtiny, povinnou maturitu z historie literatury považuji za nesmysl.
    18.1.2007 20:21 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    +1 ;-)
    θηριον ειμι
    18.1.2007 20:27 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Nevím, co je povinné, ale naše maturitní zkouška sestávala ze slohové práce a z ústní zkoušky, z maturitních otázek pak byla asi 1/4 až 1/3 "neliterárních". Myslím, že jsem skutečně maturoval z předmětu Český jazyk a literatura a ne jen literatury a už vůbec ne z historie literatury.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2007 20:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Český jazyk/sloh je OK, ale historie literatury? K čemu je to dobré? To je hrůza!

    Požaduji, aby se povinně maturovalo z historie vývoje počítačových systémů a ARPAnetu/Internetu, bylo by to pro širokou veřejnou úplně stejně "potřebné".
    18.1.2007 20:40 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    No nevím. Asi ale to nemůžu úplně nestranně posoudit, když jsem měl na gymplu zapsaný i literární seminář :-)
    18.1.2007 21:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    U nás to bylo tak, že z patnácti minut se nejméně dvanáct mluvilo o literatuře a ve zbylých dvou až třech se narychlo prolétla mluvnická otázka, aby se neřeklo.
    18.1.2007 21:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    A nejen u nás, většina těch, se kterými jsem se o maturitě z "češtiny" bavil, na tom byla velmi podobně.
    18.1.2007 22:05 rajcze | skóre: 6 | blog: rajcze | kus od Brna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Hmm, tak to je asi moje byvala ucitelka Cestiny svetla vyjimka, protoze u nas 90% lidi udelalo maturu prave na otazce z mluvnice...
    Rules of Optimization: Rule 1: Don't do it. Rule 2 (for experts only): Don't do it yet.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2007 20:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    +100
    18.1.2007 20:36 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    - 5 ↑↑↑↑ 5

    (btw opravdu by se zbořil svět, kdyby se tahle entita jmenovala normálně lidsky uparrow? uarr, kdo si to má pamatovat???)
    19.1.2007 07:24 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Presne tak.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    20.1.2007 13:41 Botanicus2 | skóre: 2 | blog: Vyber_distra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Totalni souhlas (taky gympl, taky na to seru, jsou to samy 3.14coviny...)
    David Ježek avatar 18.1.2007 19:05 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    to ja to s cestinou na stredni dotah tak daleko, ze ve chvili, kdy ucitelka doprednasela novou latku, jsem se okamzite prihlasil a nechal se z toho vyzkouset. bezva trenink na kratkodobou pamet :-)
    18.1.2007 19:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Tak tohle bych zvládl také, ale učitelce by to radost neudělalo a tak nějak by mě asi nezkoušela, respektive zkoušela, ale z předchozí látky.
    18.1.2007 19:10 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Když jsem se učil ještě tohle tak vždycky 2-4 autory, k nim 1-2 díla a tim to končilo.. a pak jsme se u tabule s učitelkou nějak dohodly :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    18.1.2007 19:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Mno ta moje zkouší trochu jiným stylem, sedíš v lavici, dostaneš otázku, máš 30s na to aby si začal mluvit, víš 1, nevíš 5. A říká tomu "rychlá smrt".
    18.1.2007 23:41 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Tak za rychlou smrt bych ji asi rychle defenestroval. Podle mě si tohle nemá co dovolovat, navíc by se měla vážně zamyslet nad tím, zda je taková forma zkoušení tvých znalostí pro TEBE ideální, asi by ti spíš vyhovoval písemný test, resp. nějaké minutky na přípravu a pak plynulé povídání o dané látce. Nemá to přeci být soutěž v tom, kdo si za 30 sekund vybaví nějakou informaci, to je nesmysl.
    19.1.2007 07:26 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Ja celou dobu myslel, ze ses chlap!
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    19.1.2007 12:19 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Kdyz ono si to neni jiste ;-)
    Asi bude podoboji ...
    18.1.2007 19:23 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    No tak to já literaturu taky nesnášel, protože jsem neviděl důvod k učení se "hesel ze Slovníku světové literatury" (což je imho běžný obrázek výuky "češtiny" na gymnáziích) zpaměti. Ale alespoň mi průměr výrazně zvedaly slohovky... A občas jsem na té písemce z literatury taky napsal nějaký špek, který jsem si zapamatoval. Jako třeba, že Stroupežnický byl lemra a ani se neuměl zastřelit. Místo toho si ustřelil půlku xichtu a pak chodil s plechovou hubou :-D (což je jedna z mála věcí, které mi utkvěly v paměti ty necelé 3 roky od maturity :-/)
    θηριον ειμι
    18.1.2007 19:46 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Ach jo.. Dalsi sprt jak svina..
    18.1.2007 20:27 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Jasně jasně. Šprti většinou dělají dvakrát reparát z němčiny, maturují až v září a učitelka francouzštiny je považuje za svou největší denní můru :-D

    Nemám problém se učit, pokud mě to zajímá, ale to se na gymplu moc často nestávalo. Btw. lidi označující někoho za šprty jsou většinou zakomplexovaní "drsňáci", kteří svou lenost/neschopnost věnovat se přemýšlení zakrývají posměšky těm, které studium baví a chtějí něčeho dosáhnout... Doufám, že to není tvůj případ ;-)
    θηριον ειμι
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2007 20:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Btw. lidi označující někoho za šprty jsou většinou zakomplexovaní "drsňáci", kteří svou lenost/neschopnost věnovat se přemýšlení zakrývají posměšky těm, které studium baví a chtějí něčeho dosáhnout...
    Nebo lidé, kteří nepřijímají vše, co se jim předhazuje, a plně si uvědomují, jak na h**** jim polovina vyučované látky bude.
    18.1.2007 20:37 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Zvláštní je, že že takováhle uvědomělost vzniká zásadně až poté, co dotyčný na danou školu dobrovolně nastoupí, zcela typickým případem jsou pak gymnazisté :-) Mimochodem, vážně si myslíte, že je tak na hovno něco vědět, nebo o tom aspoň kdysi zaslechnout?
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2007 20:51 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Trefa ;-)

    Tohle se týkalo jen některých předmětů a také jejich učitelů. Profesorka němčiny, která po nás chce, abychom se do příští hodiny naučili na písemku seznam 120 nových přídavných jmen (včetně extrabuřtů jako "úzkoprsý", "světloplachý" a "neduživý"), prostě není normální.

    A i přesto, že po studentech na gymnáziu chtějí často naprosto zbytečné věci, zůstává (IMHO) gymnázium nejlepší přípravou na vysokou školu - proto jsem jej také zvolil.
    18.1.2007 20:56 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Já jsem taky (ex)gymnazista. Ze zeměpisu pravidelně dostatečné, strašlivý vztek (a rodiče nepříčetní, navrhující přechod na učňák), a stejně jsem za to dneska rád. Hm, chybí mi asi to povinné prvoplánové rebelství. Ale delší vlasy než já měla ve třídě jen jedna holka :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2007 21:09 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    U nás byla profesorka na zeměpis hodně nefér a přísná (zeměpis už je naštěstí za mnou). Museli jsme dokázat označit nejen města, ale také jezera, která ovšem nebyla na slepé mapě zakreslena - a pak už se to lišilo: někdo se netrefil skoro 1cm a uznala to, já o 0,5cm a neuznala to.
    19.1.2007 10:11 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Nebo lidé, kteří nepřijímají vše, co se jim předhazuje, a plně si uvědomují, jak na h**** jim polovina vyučované látky bude.

    Trefa do cerneho.. Ale mozna to bude tim, ze druha polovina latky z elektroniky tvori vyklad o nesmrtelnosti Moskvice a zazitky ucitele elektroniky z dob, kdy pracoval na radarech a delal si vylety s kolegy za zenskyma do Moskvy.. :-D
    stativ avatar 19.1.2007 16:48 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Drby se pamatují nejlíp ;-) BTW: Mám takový pocit, že ještě před tím, než se pokusil zastřelit tak se neuspěšně pokusil o sebeutopení.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    freshmouse avatar 18.1.2007 19:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Máš docela slušné známky. To u nás máme holku, co se učí výborně, ale nejdou jí jazyky (tedy ty cizí). Ne ve všem může být člověk nejlepší (s výjimkou Nulána ;-)).

    Mně v učení pomohlo dělat si lepší zápisky (ne ty do weblogu, ale do sešitu). Píšu jako prase. Dříve jsem si dělal zápisky do sešitů A5, což při velkých pokřivených znacích znamenalo, že text byl rozmělněn na mnoho stran a špatně se učil. Přešel jsem na čtverečkované sešity o velikosti A4. Vždycky jsem chtěl mít systém ve formátování textů v sešitech, což mi (v požadované kvalitě) umožnily až tyto sešity:
    • Největší nadpisy píšu na novou stránku, jsou velkými tiskacími písmeny přes dva řádky a celý řádek podtrhávám růžovým zvýrazňovačem. Pod tímto nadpisem vynechávám řádek.
    • Nadpisy kapitol píšu velkými tiskacími písmeny a celý řádek podtrhávám (stejnou barvou jako text).
    • Podnadpisy kapitol píšu stejně jako nadpisy, ale zleva vynechávám 2 čtverečky.
    • Pojmy a jména spisovatelů si píšu zeleným linerem na samostatný řádek. Názvy děl si píšu červeným linerem též na samostatný řádek. Odsazení zleva je takové, jako je odsazení nadpisu / podnadpisu kapitoly, ke kterému se tento text váže.
    • Text je odsazen tak, jako nadpis / podnadpis kapitoly, ke kterému se tento text váže.
    Pomáhá to.

    Za ty čtyři roky na gymplu jsem se už taky naučil psát si jen to, co je OPRAVDU důležité. Když si zpracovávám maturitní okruhy, tak nahlížím i do starších sešitů. Třeba v prváku jsem si psal všechno, co učitel řekl. Každý detail, každou blbost. Do písemek se to nestíhalo psát (nestíhal to nikdo, nejen já), při zkoušení se ptali na podstatnější věci a stejně jsem si to nikdy nepamatoval. Co se týče spisovatelů, píšu si ke každému třeba jen dva tři body o stylu, jakým kdo psal, o významu a pak třeba něco ze života, jestli spisovatel žil zajímavě. Fakt si tam (už) nepíšu, že ve třeťáku toho a toho pisálka vyhodili ze od zkoušek. Horší je, když učitel chce i ty blbosti...
    18.1.2007 22:16 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Lepší zápisky? Blbost. Později jsem si nedělal už vůbec žádné a fungovalo to dobře.
    freshmouse avatar 18.1.2007 23:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    A nemáš náhodou Lefingwellův model pracovního stolu? ;-)
    19.1.2007 00:08 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Zápisky si nedělám. Tvrzení: Zápisky si vždycky dělá aspoň jeden člověk, komu se pak, je-li potřeba, dají ukrást. Důkaz: V každém trochu větším kolektivu se najde aspoň jeden blbec. Každý blbec si dělá poznámky, má-li z čeho. Ještě se dá tvrdit, že blbci barevně podtrují nadpisy, ale to už s důkazem přímo nesouvisí.
    19.1.2007 00:08 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Podtrhují, ehm.
    kozzi avatar 19.1.2007 06:53 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    JJ to můžo potvrdit, vždy se najde par těch, od kterých se to dá okopírovat. Ale musím uznat, že jen od některých jsou ty zápisky použitelné. Buď jsou nečitelné, nebo jsou zbytečně podrobné, a nebo tam něco chybí
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Prcek avatar 19.1.2007 13:25 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Jenze kdyz si to pises sam, tak uz ti neco uvizne v pameti, mas napsany detaily ktery neznas, ale pro tebe samozrejmy veci si nepises... Kdyz pak od nekoho kopirujes poznamky, tak to muze byt samozrejme naopak a ta predloha bude plna pro tebe znamych veci ale to co neznas tam treba nebude :-P
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Jardík avatar 18.1.2007 19:46 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    http://www.ssps.cz, 4. ročník.
    • Anglický jazyk: 2
    • Automatizace: 2
    • Český jazyk & literatura: 3
    • Ekonomické základy podnikání: 2
    • Elektrotechnika: 2
    • Grafické systémy: 1
    • Kontrola & měření: 2
    • Matematika: 1
    • Maturitní projekty: 1
    • Počítače & příslušenství: 1
    • Právo: 2
    • Programování: 1
    • Stroje & zařízení: 2
    • Tělesná výchova: 1
    • Výpočetní technika: 1
    Věřím v jednoho Boha.
    18.1.2007 20:12 Filip D
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Třeba ti k učení na maturu pomůže http://cs.wikibooks.org/wiki/Maturitní otázky z literatury

    Psaním textu jsem se leccos naučil, ostatně měl jsem maturu za 1. Takhle může časem a spoluprací vzniknout perfektní učební materiál... Ale je to na oktavánech daného ročníku :)
    18.1.2007 20:30 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Řekněte mi, kde se vzal ten paskvil "matura"? Mě to přivádí k varu. Co je špatného na "maturitě"? Asi vysublimuju (to není nic osobního, jsem teď trochu nestabilní) :-D
    θηριον ειμι
    mess avatar 18.1.2007 20:32 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    No jen aby ses nezačal radioaktivně rozpadat :-D
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    18.1.2007 21:15 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Matura (die) je výraz rakouské němčiny pro maturitu. Takže třeba odtamtud. Pro úplnost: v Německu se neříká die Matura, ale das Abitur :).
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    David Watzke avatar 18.1.2007 21:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Já se raději se známkama chlubit nebudu. Nevím sice jak moc dobrou pověst tu mám, nicméně určitě by ji to nezlepšilo :-(
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.1.2007 21:33 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Já měl trojky a čtyřky běžně a nestydím se za to :-) Proč :-) Ani teď to není lepší :-)
    David Watzke avatar 18.1.2007 21:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    S tím bych se ještě pochlubil ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.1.2007 21:35 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Jenže on má samé pětky, jinak by přece "Nevím sice jak moc dobrou pověst tu mám, nicméně určitě by ji to nezlepšilo" nemohlo platit.
    18.1.2007 21:38 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    No, tak na pětky jsem nikdy nedosáhl :-( Ne že by teda chybělo moc.
    18.1.2007 21:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    To nevadí, i s menšími se dá užít spousta legrace… :-)
    18.1.2007 21:44 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Ani ne, největší eso je asi čtyřka ze strojnictví a to je slabota. I když je to v případě DW nikoliv nezajímavé :-)
    19.1.2007 14:36 TurboLama | skóre: 13 | blog: TurboLama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    Hm, já sem se na gymplu nikdy neučil.. nakonec sem ňákou náhodou odmaturoval za 1111.. Teď sem ve druháku na vejšce a taky se neučím :) Jo a aby to bylo trochu k tématu... čeština mi nikdy nedělala problémy :)
    19.1.2007 16:05 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pololetí...
    čeština mi nikdy nedělala problémy

    Mne taki nedelala problemi ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.