abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    15.5. 23:11 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 41 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20240514 mikrokódů pro své procesory řešící INTEL-SA-01051, INTEL-SA-01052 a INTEL-SA-01036.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.5. 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na Londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 294 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    xvasek avatar 21.5.2010 13:58 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Musím si to ještě nechat projít hlavou, ale idea se mi líbí. To jsou mi dnes služby - 500Kč za připojení do internetu, 100Kč za pevnou IP, 100Kč za anonymizaci... :-)
    AsciiWolf avatar 21.5.2010 14:15 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?

    Jednu dobu jsem provozoval TOR exit node na 1gb konektivitě u OVH (traffic byl zhruba 200GB/den - neomezoval jsem traffic TORu a povolil jsem přes můj node přístup ke všem službám v internetu)...

    Bohužel poté, co mi z OVH napsali něco ve stylu, že "někdo z IP mého vserveru crackuje půlku netu a masivně sdílí pedo porno a z pokud to nepřestane, odstřihnou mne od konektivity", jsem byl nucen provoz ukončit...

    Heron avatar 21.5.2010 14:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Bohužel poté, co mi z OVH napsali něco ve stylu, že "někdo z IP mého vserveru crackuje půlku netu a masivně sdílí pedo porno a z pokud to nepřestane, odstřihnou mne od konektivity", jsem byl nucen provoz ukončit...

    To je zvláštní jak rychle někdo dokáže vystopoval exit node a ještě zjisti co tam teče a na druhé straně je takový problém najít ty výrobce. Nebo že by za tím uzavíráním nodů bylo něco jiného?

    AsciiWolf avatar 22.5.2010 12:41 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    OVH na to má nějakého "anti-hack" bota... Teda, alespoň podle toho mailu, který mi z OVH napsali...
    Limoto avatar 21.5.2010 18:27 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Až na to, že to byl jenom 100Mbit...
    AsciiWolf avatar 22.5.2010 12:39 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    100Mbit? Já měl za to, že ten vserver od OVH byl na 1Gbit konektivitě... :-)
    Limoto avatar 22.5.2010 12:42 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Asi těžko, když ani nemá gigabitovou síťovku...
    21.5.2010 14:29 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    To tam radši nech prázdné heslo roota, to by bylo ještě užitečnější.
    Jakub Lucký avatar 21.5.2010 14:38 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Spíš než měsíční paušál bych přispěl nějakou drobnou jednorázovou částkou (třeba 300Kč)

    TOR používám spíš výjimečně, ale k nějakému provozu bych teda přispěl, bo zvýšení rychlosti by mu určitě prospělo, nicméně radši jednorázově než paušál..
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    JiK avatar 21.5.2010 15:07 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    +1. Jednorazove bych neco dal. Ale napis, jak se budes branit natlaku poskytovatele konektivity, kdyz ti rekne ze tam mas Warez, DP, cybercrime, crypto/hack/crack nastroje a jiny "ilegalni" provoz..jak se budes chovat az ti zaklepe na dvere kriminalka a nejaky alternativne inteligentni trottel Ti, podle principu predbezne opatrnosti, na 3 roky zabavi vse digitalni...jses ochotny mit tu ostudu, mit ty potahovacky, doma, v praci, jezdit k soudu a platit pravniky....jses ochotny si jit sednout do basy za svobodu (treba i za jeho svobodu pachat zlocin) nekoho jineho? Mucednici to maj tezky...
    gtz avatar 21.5.2010 16:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    odpovím otázkou? co je to TOR EXIT NODE? tam žádná data nejsou ... přes ten uzel to jen proudí dále .... snad ne
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.5.2010 18:23 mektige
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Exit node je právě koncový uzel, přes něj data můžou proudit i dál, ale především od něj proudí nezašifrované na svou cílovou adresu, takže je to jediná adresa kterou uvidí cílový server a která jde snadno "napíchnout".
    gtz avatar 21.5.2010 20:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Ano zcela jasně, že je to bod, přes který proudí data tam i zpět, ale nejsou na něm tato data ukládána. Psal jsem ve zkrácené formě, aby JIK věděl nebo si našel co je to TOR EXIT NOD. Třeba si myslel, že ty data se tam budou někde ukládat apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    JiK avatar 22.5.2010 12:20 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    ja samosebou vim, co to je tor exit node. Otazkou je, zda to bude vedet manik z kriminalky, ktery bude resit neci udani, nebo soudce, ktery naridi prohlidku & zabaveni vseho digitalniho ve vasi domacnosti po dobu expertni analyzy, coz muze byt i mnoho mesicu, zda si vubec uvedomujete, jak velke je to riziko, a jake jsou dusledky v dnesni spolecnosti silneho statu ktera ma maximalne nakroceno k nejake dalsi verzi socialismu...
    22.5.2010 14:15 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    To by mu jako mohli přijet domů a ukradnout mu jeho majetek? To je snad trestné?
    21.5.2010 16:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    jak se budes branit natlaku poskytovatele konektivity
    Žádný nebude, ve whois bude mé jméno a abuse reporty budou chodit na mou adresu...
    chovat az ti zaklepe na dvere kriminalka
    Zeptám se jich zda-li mají soudní příkaz a k čemu přesně. A podle toho co bude v tom soudním příkazu budu postupovat, pokud tam bude povolení k zabavení tohoto serveru tak jim ho samozřejmě vydám.
    nejaky alternativne inteligentni trottel Ti, podle principu predbezne opatrnosti, na 3 roky zabavi vse digitalni
    Netuším, pravděpodobně umřu hlady, protože nic jiného než IT dělat neumím :)
    jses ochotny mit tu ostudu
    Ano.
    mit ty potahovacky, doma, v praci
    Ano.
    jezdit k soudu
    Ano.
    platit pravniky
    Ne.
    .jses ochotny si jit sednout do basy za svobodu
    Těžko říct nakolik mě do té basy můžou poslat, já bych samozřejmě spolupracoval v rámci svých zákonných povinností a pokud bych dostal soudní příkaz službu ukončit, tak bych jej uposlechl, pokud bych dostal soudní příkaz předat jakékoli logy, které mám k dispozici taky bych usposlechl, nicméně logovat mám v plánu do /dev/null a na tom nic trestného (u Marka Stopky fyzické osoby nepodnikatele) není.
    21.5.2010 16:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Vtipné by taky bylo provozovat celý OS pouze v RAM.
    Jakub Lucký avatar 21.5.2010 16:40 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Nebo z Livka... Bez HDD, to se taky dobře loguje ;-)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    21.5.2010 16:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Jo, to by šlo. Proč ne. Server má DVD mechaniku.
    Jakub Lucký avatar 21.5.2010 17:03 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Já si myslím, že to je celkem slušný nápad... Ušetří se za disky, poměrně průkazně se zabrání logování
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    21.5.2010 17:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Hlavně když si představím ten výraz vyšetřovatelů po odkejsování zabaveného kompu :-D.
    Michal Fecko avatar 21.5.2010 17:37 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    128MB SD karta na nastavenie: 5€

    DVD mechanika: 7€

    priemerne PC: 40€

    ..

    Vidiet ksichty fizlov po odkrytovani PC: Priceless!!!

    :-D :-D :-D
    xkucf03 avatar 22.5.2010 14:58 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Přesně :-D :-) dobrý nápad.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Michal Fecko avatar 21.5.2010 17:31 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Zvysi sa odolnost serveru proti vypadkom :) Popripade urobit "RAID1" a pridat este jednu DVD mechaniku a nastavenia by si bralo z nejakej 128M SD karty :-D
    Cubic avatar 21.5.2010 19:43 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    ...na tom nic trestného (u Marka Stopky fyzické osoby nepodnikatele) není.
    to by me zajimalo, skutecne si muzes zachovat ten status kdyz hodlas vybirat prispevky? (a jeste je publikovat)
    Jakub Lucký avatar 21.5.2010 19:59 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    dary?

    Když budu programovat nějakou appku (GPL) a dám si na web PayPal donate!, budu najednou podnikatel?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    8.6.2010 14:42 asdfghjk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    nebudeš jesliže neprogramuješ pro zisk řešilo se to na webtrhu hledej
    21.5.2010 15:20 danc | skóre: 21 | blog: Blog nejen o Linuxu | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Otazka je, jestli jeden rychly exit navic necemu zasadne pomuze. V prumeru se sit zrychli, ale konkretni uzivatel to asi moc nepociti. A i kdyby se sit zrychlila, tak to akorat pritahne posuky, kteri budou anonymizer pouzivat k obejiti omezeni na IP na Rapdisharu a tim se to zase ucpe :-)

    Ja provozuju TOR Exit s vyhrazenou rychlosti cca 1Mbit a IP adresy RS jsem na exitu musel zakazat. Kdykoli jsem sel na stranky RS, tak jsem videl hlasku, ze prave stahuju nejaky soubor :-)

    Navic - kdybych chtel anonymizovat, tak bych to jako spravny paranoik nedelal pres cizi server: kde bych mel jistotu, ze to neni sabotaz nejakeho uradu na potirani anonymity a moje data posilana na anonymizer nejdou v kopii jeste jinam ;-)
    gtz avatar 21.5.2010 15:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Také si to nechám projít hlavou ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 21.5.2010 18:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Ne; Tor se mi líbí jako necenzurovatelná síť odtržená od Internetu. Nicméně mi článek připomněl, že mám na svém starém serveru, který už nepoužívám, zaplacenou konektivitu až do neděle, tak jsem tam spustil relay. Takže nějaký pozitivní vliv tam byl.
    21.5.2010 19:27 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    by me zajimalo, proc bych o tuto sluzbu (anonymni browseni) mel mit zajem...
    Ruža Becelin avatar 21.5.2010 23:59 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Hlasoval jsem Ne.

    Tor je podle me dobrym prikladem jak blbe muze dopadnout implementace dobre myslenky. Pouzivat Tor v soucasne dobe a podobe je riziko a provozovat Exit node je hazard.

    Tor ma nekolik existujich nebo potencialnich problemu:
    • Pripojit se muze kdejake BFU a zasirat linku bordelem
    • Pritahuje ksindl majici snahu zakryt stopy po nelegalni cinnosti
    • Soucasna situace muze vest k tlaku na niceni Exit nodu nekontrolovanych vladami/tajnymi sluzbami
    • Moje anonymita zavisi na provozovateli nodu (logovani, apod.)
    Pokud se chci pohybovat po siti anonymne, zvolim jinou, zdaleka ne tak rozsirenou technologii.
    Jakub Lucký avatar 22.5.2010 00:05 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    # Moje anonymita zavisi na provozovateli nodu (logovani, apod.)
    Pokud chápu princip TORu správně, pak právě u TORu tohle nehrozí
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    22.5.2010 10:13 mektige
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Koncové uzly vidí komunikaci nezašifrovanou a můžou klidně logovat hesla k různým webovým službám (když se nepřihlašuju přes https ale přes http). Neví sice, odkud ta komunikace původně vyšla a kam se vrací, ale když má ty login údaje tak je to celkem jedno.
    Jakub Lucký avatar 22.5.2010 18:14 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Ha! Chytili můj konspirační email kocicka351@yahoo.com, zaregistrovaný a navštěvovaný jen přes TOR... A dokonce ví i moje heslo (nbusr123)

    Politicky, Halík, politicky :-) Chytání loginů nikomu k ničemu není, když se nedají spojit s IP adresou
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    xkucf03 avatar 22.5.2010 18:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Což se přece nijak neliší od normálního připojení přes běžného ISP nebo třeba v práci či ve škole. Vždycky na té síti může sedět někdo, kdo odposlouchává nešifrovaná spojení – ať používáš Tor nebo ne. Takže pokud se někam přihlašuješ, nebo přenášíš důvěrná data, máš používat šifrování (SSL, SSH atd.). Když ho nepoužíváš, tak se nediv :-P
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.5.2010 19:16 mektige
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Troufnu si tvrdit, že pravděpodobnost odposlechu na cestě k lokálnímu ISP je malá v porovnání s pravděpodobností, že hesla odposlouchává exit node Toru.
    xkucf03 avatar 22.5.2010 20:08 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    To není tak jisté. Pokud se o tebe bude zajímat policie nebo tajná služba, budou odposlouchávat právě u tvého ISP. Stejně tak pokud tě bude sledovat nějaká soukromá osoba – uplatí třeba technika u ISP nebo v práci nebo ve škole (prostě někoho po cestě) a bude data brát od něj.

    Zatímco v případě Tor exitů nikdo neví, z kterého exitu tvoje komunikace půjde a všechny budou těžko odposlouchávat*. Takže u Toru jsou možné jen náhodné odposlechy – ne cílené na určitou osobu – což není tak nebezpečné/zneužitelné (do banky nebo k důležitému mailu se budeš předpokládám přihlašovat šifrovaně…)

    *) a i kdyby, tak nebudou vědět, která data patří tobě.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jakub Lucký avatar 22.5.2010 22:57 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    No, určitě je jednodušší vytvořit Tor exit node a odchytávat hesla, než se stát malým ISP, nicméně data odchycená jako Tor exit node mají obecně mnohem nižší cenu. Důvod? K tomu, aby měla nějaká osobní/důvěrná data cenu, musíte mít nějaký další relevantní údaje k dané osobě... (Aby to pro vás mělo informační hodnotu nebo vám to dalo šanci ty data nějak více využít)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jakub Lucký avatar 23.5.2010 00:09 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Jako bonus ještě přikládám odkaz na web se seznamem "falešných node"
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    23.5.2010 02:19 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Heh, blbý je, že se k tomu musím přes nějaký node nejdřív připojit :-/.
    Jakub Lucký avatar 23.5.2010 10:39 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    A co tím kdo odchytí? Vůbec nic, protože je to v rámci .onion, takže jediný odchytitel může být majitel toho webu. Který navíc vůbec neví, kdo to tam přišel...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    22.5.2010 00:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Pritahuje ksindl majici snahu zakryt stopy po nelegalni cinnosti
    Řekl bych, že právě o to jde. Záleží jen na zákonech - třeba čínského disidenta těžko označíte za "ksindl mající snahu zakrýt stopy po nelegální činnosti".
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Ruža Becelin avatar 22.5.2010 00:26 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Souhlasim, misto nelegalni cinnost jsem mel pouzit "kriminalita".
    22.5.2010 00:32 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Kriminalita=páchání přestupků a trestných činů = nelegální aktivity (moc jste to nevylepšil). Přibližně tuším, co myslíte (cracking, šíření DP, atp.) ale nejsem si jistý a nedokážu to pojmenovat.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jakub Lucký avatar 22.5.2010 01:38 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    No a kde je ta hranice? Co takový whitehat-hacking?

    Já TOR používám právě k tomu... Něco mě zaujme, uhodnu nějaké heslo nebo jinak dostanu shell, z něj třeba i roota, nechám adminovi nápadný (ale nedestruktivní vzkaz)...

    Mám to dělat z TORu, smazat logy etc nebo být hrdý na svou veřejnou IP a čekat, až se jeden z těchhle (obvykle) taky-adminů rozhodne pomstít tou nejhloupější cestou a někde mě práskne?

    Já osobně teda z těch tří možností (zbaběle) preferuju TOR
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    22.5.2010 02:02 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    No nevím, zatím co jsem se občas někam dostal, vždycky jsem poctivě reportoval z mojí veřejné IP, soukromého mailu, podepsaný plným občanským jménem. Ještě nikoho nenapadlo, že by s tím šel na PaCh. Nebo o tom nevím - ale každopádně, řekl bych, že:

    a) v tomhle případě by se jednalo o krajní nouzi (tím, že se někam vlámu a nahlásím chybu způsobím určitě menší škodu, než by způsobil hacker, který by odcizil důvěrná data/poslal mašinu k zemi/udělal si z ní rozesílátko spamu a skladiště warezu

    b) nevěřím tomu, že by si admin s tím dovolil jít na veřejnost - protože to znamená veřejně přiznat "ano, udělal jsem chybu".
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    22.5.2010 02:52 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    No, ale abych tu neuvedl nikoho v omyl... Fakt je, že už cca dva roky jsem se o nic nepokoušel, přece jen je to dost nevděčná činnost. Na jednu stranu nic po ránu nepotěší tolik, jako blikající kurzor za root promptem cizí mašiny ;-)

    Ale na druhou stranu, když člověk narazí na chybu na serveru obsluhujícím stovky domén, kde se volně válí rootovské heslo k MySQL, probije se přes "zákaznickou podporu", nahlásí chybu a přesto danému adminovi nestojí ani za blbou odpověď typu "díky za info", tak to zase dokáže člověku docela zkazit den.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jakub Lucký avatar 22.5.2010 18:21 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Ono hodně záleží, s kým se člověk potká... U hostingů bych to asi taky hlásil pod svým jménem, ale už jsme narazil na spoustu serverů, které vlastní nějaké firmy a platí si na správu nějakého taky-admina, který používá uživatele karel s heslem karel, rok nezáplatoval jádro, na serveru bordel jak po výbuchu /dev/urandom... No a právě tihle lidi jsou nejhorší (řekl bych)

    U pravých geeků se nebojím, ti mají vesměs aspoň pokoru uznat, že udělali zabezpečovací(!) chybu a že je někdo lepší...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    xkucf03 avatar 22.5.2010 15:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Moje anonymita zavisi na provozovateli nodu (logovani, apod.)
    Tohle Tor řeší – viz články o jeho fungování (cibule, několikanásobné balení).

    Logovat by teoreticky mohl odchozí nešifrovaný provoz, ale co ti brání používat SSL? Pak provozovatel koncového bodu ví jen to, kam (IP/port) se někdo připojuje (ale neví kdo to je – ani co přenáší).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.5.2010 08:02 martin knocik | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Bol by to dobrý nápad. Ale neviem ako chceš zabezpečiť anonymné posielanie príspevkov. Akým sposobom chceš zabrániť aby tam nechodili ludia čo za to neplatia ?
    Michal Fecko avatar 22.5.2010 23:50 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Registraciou členov (meno, priezvisko, IP či MAC adresa)? :-D :-D :-D
    Jakub Lucký avatar 23.5.2010 00:08 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Kopie občanky do mailu :-D
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jendа avatar 23.5.2010 02:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Variabilní symbol? Haléřová (resp. centová) část zaplacené částky? Zpráva pro příjemce?
    22.5.2010 12:27 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?

    Muzes na provoz zvolit podobny model jako ma vyvoj freenetu -- vyvesit na web formular na prispevky (paypal nebo tak neco) a pocitadlo "jsou prachy na provoz na dalsich X dni".

    22.5.2010 13:22 Bedla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?

    Neviem, rozmýšľam. Teoreticky by som bol ochotný prispieť, len by som rád vedel, koľko by stála ročná prevádzka, urobiť si obrázok, či to dokáže dlhodob fungovať s podporou zopár ľudí

    Dnes som poslal 10$ na podporu Freenet-u, budúci mesiac dám 10€ na podporu Tor-u, potom dám po 5€ na podporu NoScript a Truecrypt... takže podpora niečoho takéhoto, čo by som doma nerobil (určite nie ako Exit Node) by mi problém nerobila... len to chce pekné štatistiky, výročné správy...

    23.5.2010 23:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Odhadem 18 až 20 tisíc ročně.
    24.5.2010 07:41 bedla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?

    Ha, pekná suma. Ale nič hrozné, aby to nemohlo fungovať s podporou zopár ľudí.

    Ja by som do toho išiel...

    24.5.2010 07:50 bedla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?
    Dočasný kontakt: stačí napísať komentár na uzivatel.wordpress.com, ak to nezahodí Akismet, tak si ma to nájde...
    xkucf03 avatar 24.5.2010 08:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Kinderporno.cz
    Až to bude mít nějaké konkrétnější obrysy, můžeme dát nějaký promo článek na Kinderporno.cz – tam by se třeba taky pár příznivců našlo :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.5.2010 14:50 CiV | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přispěli byste na provoz TOR Exit bodu?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.