Ja reklamoval PDA ASUS a stejna rychlost - jeden den odeslano a asi druhy den zpet.
Kdyz jsem chtel reklamovat mobil, tak mi prodejce radil, abych ho reklamoval primo sam v servisnim miste, nez pres prodejce. Pry servisni misto vyrizuje reklamace fyzickych osob rychleji nez firem. Je mozne, ze jsi to reklamoval jako firma?
Ano, já reklamoval tam, kde jsem příslušnou desku koupil, a teprve příslušný prodejce/servis odeslal desku ASUSu. Celková doba reklamace byla téměř dva měsíce, v servisu ASUSu si pak deska pobyla déle než měsíc. Nevím, jestli reklamace fyzických osob vyřizuje ASUS rychleji, může to tak být (a vlastně by mě to u nich ani moc nepřekvapilo). Řekl bych "zkusím to otestovat příště", ale spíše doufám, že k tomu nedojde.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
az take krapy to nie su - ono dost zalezi na tom, ako velmi je clovek prasa - ci s tym zachadza ako s notebookom, alebo ako s kusom zeleza.. ked obcas vidim ludi (aj vysokoskolsky vzdelanych!!), ako su schopni beziaci notebook hodit na stol (ako knihu)... a potom sa cuduju, ze sa im zlomi display, odbije hlavicka na disku atd.