Portál AbcLinuxu, 1. června 2024 16:22

Reklamace notebooku - pokračování

25.3.2008 14:27 | Přečteno: 1117× | linux

Před časem jsem zde psal, že jsem posílal notebook ASUS F3SC na reklamaci.

Průběh reklamace byl takový, že jsem na webu asusu zadal reklamaci a ten mi vyhodil tzv. RMA číslo, kterým budu identifikovat můj notebook u DPD.

Ve čtvrtek 13.3.2008 jsem provedl zanesení notebooku do vyzvedávacího plánu DPD. V pátek se pro něho stavili a vyzvedli. Na jejich stránkách bylo možné sledovat kde se zrovna nachází a tak jsem zjistil, že se v pondělí ocitl na místě určení.

Na vyřízení reklamace mají 30 dní, čekal jsem tedy po zkušenostech bratra, že mi ho vrátí tak za 3 týdny. Ale světe div se, v pátek 21.3. mi na email poslali oznámení, že je to hotové a že to posílají DPD a link kde to můžu sledovat. Takže dnes kolem 10 hodiny přišel pán od DPD a přinesl.

S průběhem reklamace jsem velice spokojen. Notebook opravili tak jak jsem chtěl a ještě k tomu tam opravili nějaký kabel k bluetooth. Panty jsou nyní v pořádku a plast také. Takže jsem spokojen.

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Shadow avatar 25.3.2008 14:53 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace notebooku - pokračování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to máte štěstí. Já jsem na opravu základní desky u ASUSu čekal přes měsíc.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
25.3.2008 15:02 CET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace notebooku - pokračování
Ja reklamoval PDA ASUS a stejna rychlost - jeden den odeslano a asi druhy den zpet.

Kdyz jsem chtel reklamovat mobil, tak mi prodejce radil, abych ho reklamoval primo sam v servisnim miste, nez pres prodejce. Pry servisni misto vyrizuje reklamace fyzickych osob rychleji nez firem. Je mozne, ze jsi to reklamoval jako firma?
Shadow avatar 25.3.2008 17:43 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace notebooku - pokračování
Ano, já reklamoval tam, kde jsem příslušnou desku koupil, a teprve příslušný prodejce/servis odeslal desku ASUSu. Celková doba reklamace byla téměř dva měsíce, v servisu ASUSu si pak deska pobyla déle než měsíc. Nevím, jestli reklamace fyzických osob vyřizuje ASUS rychleji, může to tak být (a vlastně by mě to u nich ani moc nepřekvapilo). Řekl bych "zkusím to otestovat příště", ale spíše doufám, že k tomu nedojde.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
25.3.2008 15:52 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace notebooku - pokračování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nechapu ze se to tem asusum a acerum vyplati, vyrabet takovy krapy a porad to reklamovat...

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
andree avatar 25.3.2008 16:10 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace notebooku - pokračování
az take krapy to nie su - ono dost zalezi na tom, ako velmi je clovek prasa - ci s tym zachadza ako s notebookom, alebo ako s kusom zeleza.. ked obcas vidim ludi (aj vysokoskolsky vzdelanych!!), ako su schopni beziaci notebook hodit na stol (ako knihu)... a potom sa cuduju, ze sa im zlomi display, odbije hlavicka na disku atd.
25.3.2008 17:16 Foxnet | skóre: 4 | blog: NetMate
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace notebooku - pokračování
Já jsem se ke svému notebooku choval více než slušně a stejně se mi odvděčil prasklými panty (ACER)... Takže ne vždy záleží na zacházení
Josef Kufner avatar 25.3.2008 19:43 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace notebooku - pokračování
No tak zas to musí něco vydržet ne? Leží mi tu na stole čtyři roky starý Thinkpad, nechoval jsem se k němu vůbec hezky a stále je funkční.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
3of5 avatar 25.3.2008 19:49 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace notebooku - pokračování
Ale jsou kdyz to vydrzi stary thinkpady;-)
Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.