abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    15.5. 23:11 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 41 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20240514 mikrokódů pro své procesory řešící INTEL-SA-01051, INTEL-SA-01052 a INTEL-SA-01036.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 294 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    7.3.2009 12:24 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    na to 1,2 HTP radši nemysli - to není motor

    7.3.2009 12:31 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    vím, je to třívalcová mrcha, ale je jich nejvíc. A i s tou jednadvojkou se dá smažit po dálnici 180. Mám to vesměs na ježdění do práce z práce a sem tam někam, za rok s tím najedu tak 20k což není tak moc. Takže bych neviděl jako problém to 1.2 HTP

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    7.3.2009 12:45 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    smažit se s ní 180 po dálnici dá, taky se dá po 70 000 km usmažit motor a spotřeba je taky úplně jinde než papírová -> 6,16 nebo kolik a reálná je kolem 7,7-8 l / 100 km

    máme je ve firmě a kdo s tím jezdí, ten na motor nadává.

     

     

    7.3.2009 12:46 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    a nadává kvůli čemu? kvůli výkonu, spotřebě? Rád si nechám poradit.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    8.3.2009 14:01 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    spotřeba, malé, slabé - rozjet se celkem dá, ale jinak je to líná mrcha.

    dá se v tom jet 140 v 5 lidech, ale je to prostě na hovn...

    7.3.2009 13:31 lampa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Tipnul bych si ze realna rychlost pri 180 bude kolem 130-140.

    Ja take jel se starym  favoritem 150, za mnou pritulka v druhem aute. Ji to ukazovalo 120 a jeli jsme realne 110 (zmereno pomoci navigace).

     

    8.3.2009 12:20 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    180km/hod = 165 reálných, dle gps navigace. 

    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    8.3.2009 14:43 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    ve felicii 1.3 mi platilo, že 172km/h dle tachometru bylo i 172km/h na GPS :-)

    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    10.3.2009 13:34 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    -No tak takto daleko bych to zase nebral ... to by pak ty tychometry byly opravdu na (sproste slovo) ... neverim tomu ze kdyz tachac ukazoval 150 KmpH tak v realu to bylo 110 KmpH

    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    kriskami avatar 9.3.2009 10:20 kriskami | skóre: 15 | blog: kriskami | Luka nad Jihlavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Mám 1,2 HTP a jezdím za 5,5 - 6,5 protože si platím benál sám. Jezdím slušně, nezávodím, jen se přibližuju cca 15 km do města do práce a zpět + o víkendu na chalupu, nárazově něco delšího. Nalítám tak kolem 15k za rok. A k tý služební, ptal se mě otec kolegy na spotřebu a nevěřil mi. Tipnul bych, že obecně se služební auta moc nešetří.

    Když ve slově LÁSKA změníš 4 písmena a jedno odebereš, dostaneš slovo PIVO. Že by náhoda?
    kotyz avatar 7.3.2009 18:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Tak, tak. HTP = Hovno To Pojede.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    7.3.2009 20:24 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    To se sice rika, ale neni to pravda. Jeli jsme ve ctyrech a pres kilo to dalo uplne bez problemu. Pokud dotycny chce auto na jezdeni po meste do prace, neni s tim absolutne zadnej problem.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2009 20:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Jeli jsme ve ctyrech a pres kilo to dalo uplne bez problemu.
    ...to musel bejt dlouhej kopec, že se to ve čtyřech rozjelo přes kilo :-D :-D :-D

    8.3.2009 00:57 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    +1
    the.max avatar 9.3.2009 00:59 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    +1 :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Konqui avatar 7.3.2009 12:58 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Za 140 000 máš mnohem luxusnější auto - fabie jsou celkem mrdky, nekomfortní, škaredé. Zkus se za tu cenu poohlídnout po zahraničních autech a zjistíš že za ty prachy dostaneš mnohem lepší, luxusnější a kvalitnější auto. Cena dílů a servisu nehraje roli (u Škodovek je cena dílů hodně drahá)

    Za tu cenu se dá v plné výbavě sehnat např Citroen Xsara, Ford Focus, Renault Megane.....
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    7.3.2009 13:17 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    škaredé mi nepřijdou, mně se to auto docela líbí. nekomfortní? no nevím, to je asi o úhlu pohledu, ale nebráním se jiným autům, jenom tak letmo jsem projel focusy a sice výbava lepší nebo stejná, ale buď to má za tyhle peníze mnohem víc najeto nbeo je to starý. na ostatní se ještě kouknu.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    7.3.2009 13:40 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Tak s tymi francuzmi to nebude prave vyhra... To uz radsej fakt tu fabiu. Odporucam obzerat sa po japonskych autach.
    Saljack avatar 7.3.2009 15:07 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Přesně Francouzského auta se bojím jak čert kříže. Těm se fakt vyhýbat, každý kdo je měl na ně nadával a furt s tím musel do servisu.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    7.3.2009 16:25 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Nemuzu potvrdit. Minuly rok jsem koupil Peugeot 206, rv. 2005, najeto cca 105tis. Mimo prvotni opravy (bylo to trochu tuknuty) a vymeny gum na zimni nevim, co je to servis a jsem naprosto spokojeny.

    Nutne dodat, ze jsem to auto koupil od duchodce, co to garazoval a i me to maximalne parkrat zmoklo :).

    Konqui avatar 7.3.2009 16:43 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Koupil jsem si Renault Megane 1.6, 66kw, rv. 1996, za 20 000kč, povrchová koroze zadních lemů - opravil jsem ještě před zimou, najeto 112 000, interiér zachovalý, vnějšek celkem taky - v rámci možnosti studenta si nestěžuju, jezdím s ním každý týden do školy a nikde mě to auto nenechalo.
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    Luk avatar 7.3.2009 17:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Vždycky se najde nějaká výjimka potvrzující pravidlo. U velmi spolehlivého vozu se najde někdo, komu pořád stávkuje, a naopak, u poruchového se najdou lidé, které nikdy nezklamal.

    Když se ovšem podíváme např. do žebříčku TÜV, pak u vozů do 3 let stáří figuruje Renault Mégane na 83. místě s 6,1 % vážných závad, kdežto třeba (ze stejné třídy) Mazda 3 je na 1. místě s 1,2 % nebo VW Golf na 3. s 2,2 %.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Saljack avatar 8.3.2009 14:00 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Já si teda myslím, že koroze je celkem dost velká vada (na to že to auto má najeto tak málo určitě). Podívejte se třeba dnes na felicie to auto je opravdu hrozný, neznám nikoho kdo by neměl korozi na 5. dveřích. Když ale nad tím přemýšlím skoro nikdo si nemá problémy s Octavií, to auto se opravdu Škodovce povedlo.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Luk avatar 7.3.2009 13:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Tedy 140 tisíc za něco, jako je Fabie 1.2 HTP... Za takové peníze se dá koupit třeba něco jako tohle (to je sice zrovna nafta, kterou zrovna nemusím, ale benziňáků je také dost), což je auto kvalitativně někde úplně jinde.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.3.2009 13:15 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    tohle je docela starý. nafta nevadí. ale tohle asi ne.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    7.3.2009 13:09 Chameleon | skóre: 21 | blog: bezbarve_zapisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Souhlasím. Fabii HTP rozhodně NE! Jednu jsme měli a spotřeba u 1.2 je 7 litrů. To si teď vezme můj Renault Kangoo v 1.6. Nejede to, žere to. 180 to možná jede, ale zrychluje to stylem 100..... 105....110............ 115... Takže než se to na 180 vyhoupne, dojel si z Prahy do ČB :-) Osobně doporučuji přidat a koupit nějakou novotu.. 200 tisíc (180 tisíc) a auto je o něčem jiném. Jinak HTP:

    Hovno To Jede, Hodně To Papá, Honem To Prodej
    /--OpenSUSE, prdel Linuxu.--\
    7.3.2009 13:16 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    a proto jsem tam taky napsal 1,4 TDI a 1,9 TDi, jsou to motory skoro totožné a spotřeba je jinde. a jak jsem psal, 1,2 protožde jich je strašně moc.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    Fluttershy, yay! avatar 7.3.2009 13:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Něco japonského/korejského. Spolehlivost se vůbec nedá srovnat.

    LPG samozřejmě. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.3.2009 13:34 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    plyn nechci už vůbec, npár lidí, kterým to zlikvidovalo motor znám... a já nevím já jsem spíš benzinovej. Teď mám 1,6 Feldu

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    Fluttershy, yay! avatar 7.3.2009 13:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Blbost. Například Subaru dokonce samo LPG pro některé své vozy certifikuje. Pokud si to nějaký kokot narve do nevhodného turbo motoru, pak je jasné, že se mu to celkem rychle odvaří.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 7.3.2009 13:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Ještě dodám, že LPG je záležitostí velice ekonomickou a navíc... na Sibiři to jen tak hoří, aby se to neprodalo. Konkrétně Ford Focus (kombi, 2003) 1,8 TDCi (spotřeba 6,5 litru) jezdí za stejné peníze jako Subaru Forester (SUV, 2004) 2,0X + LPG (spotřeba 10 litrů).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2009 13:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    1,2htp - vír v nádrži při sešlápnutí pedálu, při ostřejší jízdě si umí vzít i 12/100.

    1,4 16v - vír v nádrži při sešlápnutí pedálu (tim jezdim teď - katastrofa).

    1,9tdi - jezdil jsem tim krátce, motor vpoho, spotřebu už si nepamatuju.

    1,9sdi - pro mně vítěz, dá se jezdit i za 3,2/100, Warszawa-Praha při 90-130km/h spotřeba 4,2-4,5.
    7.3.2009 13:33 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    1,4 16v bych snad nebral ani v úvahu. a na 1,9 SDi jsem slyšel že je to strašně líný, jezdi to sice za nula nula nic.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2009 13:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Neni to tak strašný, pokud jedeš 130 a chceš předjíždět, je fakt, že potřebuješ víc místa a podřadit na čtyřku, je to tak srovnatelný s tim 1,4 16v, s 1,2htp si při týhle rychlosti neškrtneš... ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 7.3.2009 13:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Asi tak. Ještě dodám, že TDi (i 1,4) oproti SDi táhne, ale smrdí (1,9 strašně).

    Za cca 150 000 Kč se dá sehnat Yaris nebo Getz. Jinak doporučuji Subaru.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.3.2009 13:39 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Ano s 1.9SDi jsem jezdil a opravdu nedoporučuji... v kopci to předjede i kamion, či traktor :)
    Luk avatar 7.3.2009 13:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    1.9 SDI je nechutně líný motor. Ve Fabii se to ještě jakž takž dá, ale oni ho montovali i do Octavie! Něco tak plazivého jako toto škodovka už hodně dlouho neměla. Tento motor má jedinou výhodu, a tou je nízká spotřeba.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2009 17:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Ve fabii combi 1,9sdi (150 000km) jsem teda podobný problémy se stoupánim nikdy neměl :-D Nutno dodat, že dělám měsíčně taky 4k, takže je moje cestovní rychlost z ekonomickejch důvodů většinou někde mezi 90-130km/h, předjíždění-čtyřka a do jakéhokoliv kopce normálně na pětku s maximálně 10% strátou rychlosti. - Nezničitelnej motor!
    Luk avatar 7.3.2009 17:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Jak líný motor to je, ukazují technické údaje. Na 1200 kg těžký vůz je motor se 47 kW (při 4000 otáčkách) a 125 Nm (při 1600 otáčkách) dost málo, což je vidět i na zrychlení 0-100: 16,2 s. Pro srovnání - Škoda Favorit 136 L měl 46 kW / 5000 a 100 Nm / 3000, váha 840 kg, zrychlení 0-100 za 14 s.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2009 19:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    líný motor
    ...to je dost relativní pojem ;-) Já přesed do 1.4 16v a jsem zklamanej, jediný co má lepší je počáteční akcelerace, jinak byla ve všech ohledech lepší 1.9sdi.

    No a nejlepší je samozřejmě můj drakouš ;-)
    Motor 4G13 - elektronicky řízený karburátor,
    Řadový 4-válec, 1 300 ccm,
    8-ventil, komprese 9.7:1,
    Vrtání x zdvih: 71 mm x 82 mm
    Výkon motoru: 44 kW (60 PS) při 5500 ot./min.
    Točivý moment: 96 Nm při 3000 ot./min.
    stanger avatar 7.3.2009 13:39 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    tech 180 muzu potvrdit a ta spotreba neni vubec tak spatna :) 

    7.3.2009 15:23 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Na těch 180km/h už to musí být docela dlouhý kopec. Se zánovní  HTP 47kW jsem si jel přes celou republiku pro své vlastní vyhlídnuté auto. Rychlost 140-160 km/h, spotřeba 8,5 l/100 km, a je pravda že při 150 km/h do kopce (na vrcholu méně ;-) ) jsem okamžitou spotřebu více než 14,5 l/100 km neviděl.

    Spotřeba při úsporné jízdě je do 5 l, při běžnější jízdě kolem 6,5 l a po městě když se povede jde jezdit i za 10 l. Je to auto do města, do 80km/h to ještě relativně slušně zrychluje, pak už hodně vlažně. Už předjíždění na trochu rovnější okresce může být docela adrenalin, na dálnici už to jede na hranici možností.

    Pro klidného řidiče to není špatné auto, pro rychlejší jízdu nebo častější jízdu po dálnici to chce určitě něco silnějšího.

    stanger avatar 7.3.2009 17:09 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Ja samo netvrdim, ze ji do 180 km/h provozu vyrobili, ale povedlo se :)

    Jinak o tom, ze je to dobry auto do mesta a ne na dalnici snad nikdo nepochyje.

    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2009 17:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Pochybuje a to dost silně! Podle mně je to auto pro důchodce z lehkou nohou, protože komukoliv jinýmu to vysaje šrajtofli...
    stanger avatar 7.3.2009 17:59 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    jestli opravdu v kazdym aute s podobnym nebo slabsim motorem sedi duchodce, tak ze strachu radsi zacnu jezdit vlakem :) 

    7.3.2009 21:11 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    JJ, je docela legrace cist nazory lidi ktery v tom pravdepodobne vubec nejeli :)) . Ja mam s 1,2 nalitano 100 kkm a nedam na ni dopustit. Rekord mam 1300 km v jednom kuse (Praha - Dubrovnik, 12h, 2 a 1/2 nadrze). Ve meste podle stylu jizdy jezdim okolo 7 , mezimesto 5 - 6  a na dalnici 8 - 9. Na dalnici s 1,2 neni problem 150. Kopec pravdy (Votice) ve 4 lidech neni problem vyjet 130kou. Kdyz je prostor a cas tak i tech 180 samosebou neni problem. Jina vec je, co clovek pri tehle rychlosti udela pri nahle udalosti - takze to hlavni co vas drzi na silnici neni motor a do dusledku domysleno ani gumy - ale predvidavost. Fabie 1,2 fakt neni tak blby auto jak se povida. Akorat si na nej clovek musi zvyknout a naucit se s nim jezdit. Zatim do nej leju benzin, olej a menim zarovky.

    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2009 22:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    ...a hele! Potrefená husa! :-D Ano, "čepičářům" to možná žere i těch 7, 5-6 a 8-9... :-D
    8.3.2009 02:43 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Na to kolik ti je (pokud si nepridavas) bys mohl mit rozum (ale asi zustanes pubertakem do smrti ). Tahle nakupni taska totiz 90% lidi pro jejich 90% cest staci a navic se s ni da v centru zaparkovat. Kvuli tomu jich jezdi tolik :).

    Fluttershy, yay! avatar 8.3.2009 02:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Když to ale srovnám s Toyotou Yaris, Hyundaiem Getz nebo podobně... Fabia SUX!!!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    8.3.2009 02:58 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Kazdemu dle jeho nabozenstvi :) . Srovnam-li fabii ci oktavku s mazdou6 tak desbes :D o tom zadna , ale tyhle auta svoje misto na trhu maj a kdyz se s nima clovek nauci jezdit, tak svoji praci udelaji. :)

    Fluttershy, yay! avatar 8.3.2009 03:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Já jenom proč si kupovat krabicové víno, když mají za stejné peníze nějaké slušné...?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    8.3.2009 04:11 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Otazkou je, jestli to "slusne vino" neni ve skutecnosti horsi nez ta krabice a pripadne v nem neco neplave.... Naprosta vetsina aut v cenach do 200kkc jsou bouracky dotazeny ze zahranici a tady amatersky opraveny. Nemecky a rakousky bazary patrej turkum a je to tam to samy. Sanci na dobrej kauf mas v bazaru kterej nalezi autorizovanymu prodejci a to auto bylo servisovany u nej. Samosebou ze nemam na mysli Frantu s.r.o. z HorniDolni, ale neco vetsiho. Znama loni v lete kupovala nakupni tasku s limitem 50 kkc. Najit v tech drcenkach co jsou u nas v bazarech neco relativne pouzitelnyho bylo nemozny. Nakonec nakoupila v Holandsku za necelejch 100kkc. Mimochodem - koupe auta neni jenom nakupni cena ale je to o uvazovani TCO. A tam jsi na jinejch cislech.

    Fluttershy, yay! avatar 8.3.2009 09:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    O koze a o voze. Celou dobu tu akorát tvrdím, že fábie je naprostý nesmysl, když ve stejné cenové i parametrické kategorii existují východoasijské vozy vyznačující se především nízkou poruchovostí, což není případ fábie. Konkrétně při stáří jeden až tři roky (čtyři až pět let) má Škoda Fabia 4,9 (10,5) procenta vážných závad, Toyota Yaris jen 2,9 (6,2) % nebo Hyundai Getz 4,7 (5,7) %. Ale pořád je to krása oproti francouzským vozům.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    8.3.2009 13:49 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Otazkou je kdo o koze a kdo o voze :) . To ze jsou statistiky tuv docela diskutabilni, je stara znama vec. Nerikam ze jsou zbytecny, ale rozhodne je nemuzes brat jako bernou minci. To za prve. Co se tyce kategorie okolo 140 kkc o kterou tu predevsim jde, trvam na svem. Radsi na jezdeni do prace a prilezitostne cesty po okoli fobii ktera tu praci udela, je bez problemu a jeji provoz v TCO je porad jeste relativne levnej, nez z nekolika bouracek slepenej vrak. Kdyz pujdes pro auto za 100kkc do bazaru, tak si rovnou muzes pripravit dalsich cca 40 - 50 kkc na opravy. To je stara znama vec - samozrejme cest vyjimkam. Takze nez vrak za 100 kkc + cca 50 kkc opravy vraku kterej porad vrakem zustane, radsi fabii ktera je porad vetsi (byt ne o moc) nez kara nacelniku pro boj ve vyske trave. Samozrejme, pokud mas znamy v bazaru nebo servisu je to o necem jinem. Nove  kary jsou jina kapitola a o tech rec nebyla :).

    Luk avatar 8.3.2009 14:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Trochu problém je, že některé automobilky nedělají malé vozy ve variantě combi (např. Hyundai Getz tuto verzi AFAIK nemá; Toyota Yaris dříve mívala verzi Verso). A protože u nás lidé chtějí v malém autě vozit co nejvíc věcí, kupují ... Fabii (tedy když nepočítám všechny ostatní důvody).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.3.2009 08:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Na to kolik ti je (pokud si nepridavas) bys mohl mit rozum (ale asi zustanes pubertakem do smrti ).
    Rozum mi říká - auto který nejede a když jede tak za 9, je auto na <I> :-D
    Tahle nakupni taska totiz 90% lidi pro jejich 90% cest staci a navic se s ni da v centru zaparkovat.
    Ano, 90% důchodců, matek v domácnosti a lidí co nikdy neseděli v lepším autě určitě stačí...
    Kvuli tomu jich jezdi tolik
    Ne, jezdí jich tolik, protože se tolik "ryb" nachytalo na cenu, vidina pár ušetřených tisíc oproti SDI a sladký zpěv dýlera o nízké spotřebě je zaslepila, v očích se rozsvítily $$ a teď tim grátem holt musej jezdit :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.3.2009 08:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    a navic se s ni da v centru zaparkovat.
    ??? A jako Ávijí se třeba nedá ??? :-D :-D :-D
    8.3.2009 14:49 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    jezdím s ní rok 5000 km měsíčně - někdy sám, někdy plnej - dá se s tím jet, ale je to na hovno

     

    7.3.2009 13:50 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Pres tipcars.com jsem koupil uz 3 auta. Pokud chces usetrit, kup auto v Praze, treba ve znamym bazaru Auto Jarov.
    7.3.2009 14:13 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Za ty penize mas Audi A6 kombi v automatu ve vybornem stavu. www.mobile.de

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Fluttershy, yay! avatar 7.3.2009 14:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Nebo kolonu vozidel Tata. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.3.2009 16:45 cthulhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    jo jasně a ta A6tka bude z roku 96 nebo nalítáno poctivejch 200k. Servis a povinný ručení je oproti Fobii 1.2 taky za "hubičku"..kdyby to bylo tak jednoduchý tak jezdí celá republika v Audinách.

    7.3.2009 17:05 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Presne tak, za servis su to brutalne palky, a este aj s automatom... Servis to potrebovat bude, a to dost casto.
    7.3.2009 15:48 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    za tyhle prachy auto tohohle stáří a kilometrů? A ještě TDI? Hahahahaha! Pokud na takové padneš tak honem utíkej protože to buď  měl nějaký zásobovač ve firmě a nemá to sto tisíc ale aspoň 300 anebo to mělo ještě na podzim někde uprostřed coby skvělý doplńek zaražený betonový pilíř. Ještě snad to SDI, většinou je to levnější protože to nikdo nechce. Každopádně nevěř kilometrům, leda by to byla koupě od kámoše nebo souseda kde je známá historie vozu až do fabriky. Přepisování kilometrů patří k folklóru, stačí si projít libovolnou inzerci v kolonce Opravy. Ani servisní knížka není zárukou. Co takhle jít proti proudu?  www.sauto.cz/car_detail.php

    Sousedi by si mysleli že přijel prezident.

    7.3.2009 18:04 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    prezident v kombíku a naftě... o tom se snad nezdá ani dad-oj :)

    7.3.2009 19:57 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    no dobře, tak půjdem s cenou trošku výš, asi na hodně ojetou oktávii. www.sauto.cz/car_detail.php

    7.3.2009 18:09 bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Udelej si vylet do Holandska a kup forda. Mel jsem feldu, porad se to s*lo az jsem ji sesrotoval (jsem v Irsku). Muj focus 1.6 ma najet stejne, ale na technickou jsem menil jednu zarovicku.

    Max avatar 7.3.2009 21:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Nechápu lidi, co si kupujou fabie. Vždyť jsou motorově úplně v háji. 1.2 má spotřebu 7l. To je strašnýž. Za 140kkč seženeš oktávku 1.9TDI a tá má spotřebu 4-5l a výkon neporovnatelný.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.3.2009 23:14 cthulhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    jo jasně a taky to bude 2004+ a najeto do 100k:) když v Áčkách hezky poprosí tak mu to určitě na těch sto tisíc stáhnou a se sfalšovanou servisní knížkou bude mít ten správnej pocit, jakej že to udělal kauf století. s autama je to jak s kompama,"tý volé přidej pajcku a máš daleko lepčí fáro, se vyplatí!"

    Max avatar 8.3.2009 04:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Kámoš kupoval před půl rokem právě tu Oktávku 1.9TDI, v kombíku. Dal za ní právě těch 140kkč. Rok myslím 2002. Najeto něco přes to kilčo. Rozhodně myslím, že 100krát lepší koupě, nežli fábie 1.2 04 ;-). Kupoval jí samozřejmě u nás.
    Vím, jak to chodí s autama a moc dobře znám kafe za 60kkč ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.3.2009 12:24 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Chlapci co máte místo nohou cihly. Dlouhodoná spotřeba ve verzi sedan (takže o něco těžší než krátká) je u mne asi 5.8 litru. Je pravda, že nemá moc ráda města tam si je těch 7 ochotná spapat. Jestliže to někomu žere 7 litrů při normální jízdě doporučuji okamžitou návštěvu servisu nebo autoškoly.
    Max avatar 8.3.2009 16:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    7l to žere každému, s kým jsem mluvil. Znám několik lidí, co má fabii 1.2. Těch 6-7l je oproti 4l, co papká třeba oktávečka, úplně někde jinde a výkon to má hodně mimo. I kdyby to žralo třeba jen 6l, tak to je stejně o 2l víc, než u xkrát výkonnější oktávečky.
    Fabii nemá cenu nijak obhajovat.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Cubic avatar 8.3.2009 16:57 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    otec ma taky dlouhou fabii htp a jak ja tu linou mrchu nemam rad, tak musim potvrdit tu spotrebu - dlouhodobe pod sest litru, jezdi se s tim po okreskach a mensim mestem o par semaforech
    7.3.2009 23:44 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Nekupuj Fábii za takový peníze, raději Oktávku, je krize, takže okecávej a smlouvej, nekupuj to první co uvidíš, a hlavně nekupuj jak už ti někdo radil Francouzská a ani Americká auta pokud s tím nechceš navštěvovat kamaráda v servisu každý měsíc. Sám mám Peugeota 307 SW a nejraději bych ho zaparkoval někde u srázu s povolenou ručkou, furt je tam co opravovat, kup raději Německá auta, nebo Japonská, s těmi mám nejlepší zkušenosti, například Toyota, nebo i Mazda prostě jezdí (pokud nenarazíš na opravdovou výjimku).

    8.3.2009 01:01 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Nakej offroad od nissanu a je to. Spolehlivost, elegantnost... Nedam dopustit.
    Fluttershy, yay! avatar 8.3.2009 02:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Třeba navara. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    8.3.2009 22:59 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Presne tak. Navara muze byt, ale patrol je patrol ;-)
    Max avatar 8.3.2009 04:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Jo, Peugeot, to je věc :-/. Fordíci jsou prý tahouni, ale každá řada má nějkou závažnou vadu :-/.
    Jop, japončíci jsou dobrý :). Oktávka má výhodu toho, že je jí všude hafo, náhradní díly a tak.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.3.2009 13:50 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Na kecy strašně chytrejch -náctiletejch v tejhle diskusi kašli a kup si tu Fabii, klidně 1.2 htp nebo 1.9 sdi. Na klidnou jízdu to stačí a neprší do toho, je to prostě solidní autíčko na popojíždění. A na nějakou rejži se vykašli, sice podle těch jejich keců uměj korejský a japonský auta snad i lítat a místo spotřeby to palivo i vyráběj, ale jsem zvědav, co budou jíst k obědu, až se tu přestane vyrábět uplně všechno, včetně aut.

    8.3.2009 14:21 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    U 1,9sdi  odchazi predni naprava - neni stavena na tu vahu a po ceskejch tankodromech docela rychle odchazi. Stejnej problem s ni meli O1. Osobne bych se svejma zkusenostma sel do 1,2 nebo 1,4 kratky, pripadne 1,4 dlouhy.  Pokud je sance na neosamocene delsi cesty, tak 1,4 dlouhou.

    Luk avatar 8.3.2009 15:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    jsem zvědav, co budou jíst k obědu, až se tu přestane vyrábět uplně všechno, včetně aut
    A v Kolíně (resp. Ovčárech) a v Nošovicích se vyrábí co? Že by Japonci (Toyota) a Korejci (Hyundai)? Škoda Auto je dnes zhruba stejně česká jako TPCA. Obě automobilky mají zahraniční vlastníky a manažery, v obou pracují Češi a cizinci z Asie, obě odebírají díly od českých firem. V tomto naprosto není rozdíl.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.3.2009 15:31 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Žeby byl rozdíl třeba v tom, že v Nošovicích je jedno pracovní místo dotovaný 16 megakorunama? Každý současný český zaměstnanec v této automobilce by tam musel pracovat přes 200 let, aby se jeho pracovní místo českýmu státu vyplatilo. No hlavně že si politik mohl udělat fotku u přestříhávání pásky. A dost velký rozdíl je taky v tom, že tyto dvě automobilky jsou pouze montovny, bez jakékoliv přidané hodnoty.

    Luk avatar 8.3.2009 15:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Žeby byl rozdíl třeba v tom, že v Nošovicích je jedno pracovní místo dotovaný 16 megakorunama?
    Byl jsem ostře proti pobídkám a dalším výhodám pro Hyundai. Navíc Škoda Auto měla pobídky (zejména daňové prázdniny) také.
    A dost velký rozdíl je taky v tom, že tyto dvě automobilky jsou pouze montovny, bez jakékoliv přidané hodnoty.
    A ve Škodě Auto je co? Motory, podvozkové platformy a řada dalších dílů jsou group-wide (člověk je najde ve Škodě, VW, Seatu, Audi...). Jediné, co se tady do určité míry vyvíjí, je design kastle a interiéru. Jestli se díly od subdodavatelů nakupují v ČR nebo jinde (u Škody, TPCA, Hyundaie), je čistě záležitostí kvality a ceny - situace je ve všech třech automobilkách srovnatelná.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.3.2009 16:22 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Tak zrovna motory nejnižší třídy (jako třeba slavný HTP) je vývoj Škodovky, celá motorárna si dělá vlastní nástroje, na notně upravený platformy dělá vlastní design + téměř kompletní konstrukci celého auta. To mi příjde o dost vyšší hodnota než jedna hala s předraženými dotažšroubky.

    Škodovku a celou VW gruppe dvakrát nemusím, ale stále bych si ji koupil radši, než rejži. Už jen proto, že mi nepřímo jako zaměstnanci v průmyslu dává cca 60 procent práce

    Luk avatar 8.3.2009 17:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Tak zrovna motory nejnižší třídy (jako třeba slavný HTP) je vývoj Škodovky, celá motorárna si dělá vlastní nástroje, na notně upravený platformy dělá vlastní design + téměř kompletní konstrukci celého auta.
    Hmmm, to jsem nevěděl, hlavně to o těch vlastních nástrojích.

    Každopádně je ale pro mě při pořizování auta důležitější kvalita (z různých hledisek) a poměr kvalita/cena, než to, kde se auto vyrábí a kde bylo vyvinuto. Samozřejmě, že když budu rozhodovat mezi dvěma stejně hodnotnými auty, a jedno bude vyrobeno zde, tak zvolím to - protože dost peněz zůstane tady v republice.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.3.2009 15:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    +1

    A to pisu jako nekdo, kdo by si fabii nekoupil (pro moje potreby prilis mala).

    Kdyz jsem na podzim shanel auto a sehnal, tak hlavne sauto.cz a tipcar.cz. Jediny, co muzu poradit je to, ze zadna neodolatelna a neopakovatelna nabidka neexistuje. Auta se u nas prodavaj povetsinou proto, ze uz nejsou, co bejvaly a je potreba neco zachovalejsiho a jako k takovym se k nim musi pristupovat. Ja jsem treba zariskoval a koupil auto po silnem kurakovi. V bazaru bylo pul roku a stale to bylo citit. Ted, po dalsim temer pulroce uz po tom neni ani cichu, ale na cenu to vliv melo.
    Dent avatar 8.3.2009 17:11 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Asi půjdu proti proudu, ale také bych se přiklonil k Fábii. Jezdím ve staré vylítané a otlučené 1.4 odrápané ze všech stran (nic není mojí vinou - parkovištní lišej :))), kterou si dělíme s tátou a nemůžu si stěžovat. Za celou dobu provozu jenom výměna olejového čidla a v poslední době začala občas vrzat zadní náprava. Jiné auto bych snad ani nechtěl, pro studenta na občasné ježdění ideální auto.

    8.3.2009 18:45 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Mno všem zúčastněným děkuji za plodné i neplodné komentáře, ALE nikdo mi neodpověděl a mám takový pocit, že neumíte číst. Já se neptal jestli tohle auto s tímhle motorem nebo támhle to s jiným motorem a lepší výbavou abych vypadal jako mafián, který přijel na víkend domů.

    Psal jsem to sem kvůli tomu, jestli náhodou nemáte třeba známýho, který zrovna prodává fabii ve zmíněné výbavě.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    Fluttershy, yay! avatar 8.3.2009 18:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Psal jsem to sem kvůli tomu, jestli náhodou nemáte třeba známýho, který zrovna prodává fabii ve zmíněné výbavě.

    Uhodl jsi. Nemám. ^_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    8.3.2009 19:59 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    Taky nemam - je mi lito :(. Mrkni sem - www.tipcars.com/own/nown/applications/a_start.php

    9.3.2009 12:48 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Kdyz koukam na pozadavky 1.2HTP a combi, poradil bych:

    - kup wartburga combi - je mnohem vetsi, bude stat tam 4-10kkc

    - hod ho do servisu, at vsechno sestelujou, zkouknou brzdy etc. Za dalsich 10kkc mas fungl nove auto

    - nech si tam dodelat centrál, elektricka okna (sada 2500 za 2 okna); ABS a servo netreba, je to lehke auto

    Do 30kkc mas luxusni vozidlo, ktere je vetsi, nez ta fabie, spolehlivejsi, sezere jakykoliv benzin ... a ted pozor: zere 6.4l/100 dlouhe trasy 90km/h, 8-9l po meste a tak 12l kdyz to budes hnat 130. Mozna to prekbvapi, ale +-0.1l/100 to jsou stejne hodnoty, jakych dosahuje kamarad u fabie 1.2 HTP. Waran trochu lepe akceleruje a ma o trochu mensi maximalku (je to ctyrkvalt). Pokud vezmes s naporovym chladicem a ne s chladicem za motorem, bude spotreba jeste mensi. Dalsich par deci usetri el. zapalovani (jde koupit) a start-stop system (startuje to tak perfektne, ze s tim neni problem ... velka novinka u Smartu MHD :-)). Pokud chces mit jistotu, ze predjedes jakoukoliv fabii HTP i s nalozenym, nejsou problem jemne upravy motoru (ale to pak roste spotreba).

    Usetris 110kkc a jako bonus ziskas povinne ruceni za 1500-2700kc (podle pojistovny), levnejsi servis, razeni pod volantem (luxusne pohodlne - ale lze sehnat i s razenim na podlaze), auto co nikdo neukradne, hromadu mista pro nohy (hlavne vepredu), obrovsky kufr (kdyz jsem odvazel sporak, tak jsem se nenamahal vylozit naradi, nahradni dily a hromadu dalsich blbosti, co jsem tam mel) a volnobezku na vsech kvaltech (vypinatelnou). Krasne to startuje, i v zime. Jedina nevyhoda je vodni chlazeni, ale to ma fabie taky.
    9.3.2009 16:54 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    koukám znalec :-) Já měl kdysi trabanta a rád na něj vzpomínám. Přesné řízení, podvozek který si dal líbit hrozné kousky a zátah dvoutaktu, to prostě nepochopí ten kdo to nezkusil. Na vyšší rychlosti to mělo malý výkon ale po městě nebo na klikatých okreskách, to bylo protažených obličejů za volantama škodovek. A s kvalitním olejem to smrdělo míň než nějaká utrápená stopětka.

    xxxs avatar 9.3.2009 21:19 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    pred rokom sme isli po dialnici 130 km/h, pozerame co nas predbieha a tam trabant. za naseho hlasneho povzbudzovania a mavania sa mu to podarilo. to musi byt drsne vozitko.
    9.3.2009 23:09 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    JJ , maj pravdu soudruzi :). Trabos a wartas byly kary .... Jediny s cim sem nemel cest byl posledni model wartase (4takt). Neco jsem se s trabim a wartasem (oboji kombi) najezdil. Wartas mel vymenene topeni (barkas) a karbec. Zatah to melo neuveritelnej a topilo jak divy. Ve wartasu bylo luxusne mista - na dovcu jsme vyhodili zadni sedacky a dali do kufru 18mm preklizku a na ni molitan a deky. Mobilhouse na dovolenou jak delanej :D. Dneska tyhle kary maj problem s emisema :(((

    =^..^= AmigaPower® avatar 10.3.2009 08:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Trabant je dílo! Šel sem s kombikem (se zadní částí nacpanou lidma) asi ve 30km/h přes střechu, ale přední sklo vydrželo! :-D

    ...měl taky váš trabant taky tu kouzelnou vlastnost, že v určitré fázi mezi 3 a 4 šla za jízdy vyndat řadící páka???
    10.3.2009 16:39 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?

    ve třicítce přes střechu? To byl nějakej nácvik jízdy po dvou kolech? :-)  Řadící páka byla jedna dlouhá trubka. Pokud by byl povolený šroub na tom čepu tak by šla vyndat kdekoliv ale za jízdy by se to těžko trefovalo zpátky.

    =^..^= AmigaPower® avatar 10.3.2009 21:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    jak máš vzádu 7 lidí, to se převrátíš i kdyby jsi nechtěl (né že bych chtěl).
    10.3.2009 13:01 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Trabant ma maximalni rychlost v papirech 105km/h, ja z nej dostal 126 a kamarad 130. Na 19.2kW motorek dobre :-)

    Wartburg ma 37kW a tech 140 se z nej na dalnici dostat da.

    Wartburg 1.3 hrozne hnije, motor ma papirove 43kW, zatah je slabsi, nez u dvoutaktu, maximalka mozna vyssi (ale bez jednoho tlumice vzadu jsem fakt nechtel delat hovadiny), spotreba vyssi, nema volnobezku, dost nekvalitni prevodovka (pry praskaly), TCO vyssi ... ma smysl jedine, jako prestavba na LPG.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.3.2009 13:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    ...ta jednatrojka, to neni motor z golfa?
    10.3.2009 19:28 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Vicemene ano. Jen ma karburator a podle golfistu je vyrazne zivejsi (aby jim to lidi zvykli na dvoutakt se sedmi pohyblivymi castmi nevraceli, ze to nejede :-)). Mam ho, budu mi davat jinou prevodovku a LPG ... az nebude pred sedadlem ridice dira, kterou by prolezl ledni medved.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.3.2009 21:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    karburátor je karburátor!!! ;-)
    Luk avatar 10.3.2009 14:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte o nějaké fábii?
    Ještě k Fabii - zkus se podívat do nabídky dražeb finančních úřadů, třeba tam něco bude. O těch dražbách ví málokdo, takže by se tam třeba dalo vydražit auto za rozumnou cenu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.