abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 987 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    System of transmission of electrical energy

    4.5.2014 11:17 | poslední úprava: 4.5.2014 11:15

    Tak, následuje další článeček v mém blogu či spíš námět k další diskuzi. Pokud k tomu bude mít kdokoliv co říct budu jen rád. Za poslední dva týdny jsem dal dohromady aparát pro bezdrátový přenos energie podle Teslova patentu číslo 645,576 Celá věcička mi funguje velice pěkně, až na takovou "malou" drobnost. Místo uzemnění mám spodky sekundárů vysílače i přijímače propojené drátem. Prozatím jsem zkoušel přenos přes dvě místnosti (stěny cihly), kdy byla vzdálenost mezi přijímačem a vysílačem cca 8m. Na příjímači mi svítí telefonní žárovka 6V 50mA připojená přímo na sekundár přijímače bez usměrnění a vyhlazení. Napájení vysílače 12V. Ale ve chvíli, kdy použiju místo toho drátu skutečné uzemnění je celá efektivita přenosu rázem v čoudu a nefunguje to. Ani na 1,5m. Asi je něco blbě.        

    Hodnocení: 78 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vlastikroot avatar 4.5.2014 11:52 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy

    :-D sekundar jakehokoli VF vysilace musi byt prizemneny k opravdicke zemi. Kdyz se spoji 2 sekundary proti sobe, vznikne vlastne bipolar tesla coil a ma uplne jinou rezonancni frekvenci nez jednotlive sekundary. Tzn je to potreba nejdriv rozchodit samostatne na prave zemi a az pak se pokouset prenaset nejakou energii z jednoho na druhy.

    Jinak moc nechapu volbu "pancake coil", nemaji nijak moc dobre vlastnosti a hlavne se blbe vyrabeji. Ja mam sekundar 1500 zavitu 0.3 Cu na trubce od hajzlu a nemam problem prenaset nekolik kW vykonu ;-)

    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    pdp7 avatar 4.5.2014 21:02 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    A máš to připojené přes zem? A jak daleko to přenášíš, můžeš to třeba vyfotit? Já tam sice tolik závitů nemám ale myslím než mít tisíce závitů je lepší zohlednit vlnovou délku na který to bude makat a použít čtvrtinu této délky jako délku drátu pro navinutí. Ale přiznám se, že ani já to tak u nynějšího modelu nemám byl jsem línej počítat.
    4.5.2014 12:00 Alex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    pardon za OT:

    ale ten tvuj soucasny desktop je fakt na hrane. Ja s tim nemam problem, ale bohuzel jsou na tomto svete i jini a s temi muzes mit pekne opletacky.
    pdp7 avatar 4.5.2014 12:35 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Už dávno není současnej, ale ono mi to nejde změnit.
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2014 14:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Když jsou tam komentáře (jsou), nejde smazat. Můžeš přidat nový, který se pak bude zobrazovat v profilu a blogu, ale furt se půjde doklikat na ten původní.

    Já bych s tím vůbec neměl problém (první jsem si říkal, že tam je vlastní potomstvo... jedno), ale to "SAMPLE" naznačuje, že těch fotek bylo v řadě víc, což už by s českým právním řádem problém byl.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.5.2014 14:58 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    což už by s českým právním řádem problém byl.
    Jasně, další v řadě by muselo být dětský porno, co? Nebo je trestný mít na disku vícero obrázků dětí, profesore Kolibáči?
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2014 15:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Dětské porno je i to, co děti připomíná nebo se tam o dětech mluví.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.5.2014 15:48 098347iuahf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    LOL :-D :-D :-D. Nejak si zapomnel, ze tam je i to slovo "porno". Takze pokud ti smajlik \o/ pripomina (radujici se) dite, tak to jeste neznamena, ze to je detske porno. :-D
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2014 16:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Český právní řád pornografické dílo AFAIK nedefinuje, výklad záleží na (zlo)vůli zůčastněných... a vzpomínáte na obvinění toho manažera, že prý měl v roce 201x kindrpéčko na disketách?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.5.2014 16:30 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Protože se postupuje podle zdravého úsudku a ne že je Červená karkulka dětské porno, protože je tam vyzobrazeno dítě.
    4.5.2014 20:56 --
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Červená karkulka je především vore furry porno s prvky zoosadismu, ne? :-D
    4.5.2014 15:50 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Říkali ti to ve zprávách na Nově, viď?
    xkucf03 avatar 4.5.2014 16:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy

    To by se nemohla vyfotit ani třída v mateřské školce.

    A když je fotka oblečeného dítěte dětská pornografie, co jsou potom fotky oblečených lidí? Taky pornografie?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2014 16:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Co může znamenat to slovo "SAMPLE"?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.5.2014 16:32 kerdd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    A co to nemusí znamenat?
    Bystroushaak avatar 4.5.2014 19:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Imho že to stáhnul od někoho, kdo má na originál copyright. Typicky různá webová alba, kde si pak fotku můžeš koupit v plném rozlišení a bez vodotisku za pár dolarů.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.5.2014 00:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    makeuman? objevil sem to asi před 14ti dny, písni mi na jabber, mam s tim pár neřešitelnejch problémů, kozy mi lezou z trika atd. (jsem asi retardovanej o dost víc než místní verbež, nebo jak to PT napsal...) :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.5.2014 00:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    hlavně kurva nevim, jak jí udělat tak vo půl metru delší vlasy :-(

    ...jinak mý ideální míry budou zřejmě 167/103/85/110 :P

    ...další otázka zní? "jak říct mladý, že má malou prdel" :-D
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2014 00:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Kup jí prase. Pořádně tučné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.5.2014 11:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Prasata spěj a rejou v hovnech, takže žijou ve špíně. Nebude jíst něco, co je natolik primitivní, že to žere svý fekálie
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2014 11:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Prasata spěj a rejou v hovnech, takže žijou ve špíně.

    Já ti nevím, viděl jsi někdy chov prasat?

    Nebude jíst něco, co je natolik primitivní, že to žere svý fekálie

    To nejí ani drůbež?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.5.2014 11:41 hw | skóre: 23 | blog: Digital Design
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.5.2014 19:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    máš bod a mirjamák ať se stydí :-D
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2014 19:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Nejsem hipster, obskurní filmy necituju.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.5.2014 00:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Slovíčko hipster se hodně ujalo ve slovníku naší mládeže. Leckdo netuší, co to znamená, a tápe. Rozhodli jsme se proto nejprve vysvětlit, co to je, a pak vám podat stručný návod, jak se jím můžete stát.

    Hipster je člen party, subkultury, která se obléká a chová alternativně. Jeho poznávací znamení je dělání věcí tak, jak to není obvyklé. Co je příliš mainstreamové a komerční, to hipstera nezajímá. Určuje ho to, co poslouchá a čte. Musí také nějaké umění tvořit a rozhodně nikdy nedělat to, co dělá většina.
    ...no, musel sem se podivat co to znamená a dokonale to na tebe pasuje :-D
    pavlix avatar 6.5.2014 08:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 6.5.2014 09:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy

    Já jsem to slovo nepoužíval dávno před tím, než bylo cool ho nepoužívat. Co si tak vzpomínám, tak jsem takhle nikdy nikoho nenazval ;-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 6.5.2014 09:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    (a tenhle komentář jsem napsal, ještě než jsem dočetl ten článek)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 6.5.2014 10:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    A než sis zjistil moji adresu ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 6.5.2014 10:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy

    No tu Krymskou s tebou mám spojenou už dlouho, asi jsi to někde psal nebo už nevím.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pdp7 avatar 6.5.2014 18:33 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Změňte název vlákna!
    pavlix avatar 6.5.2014 20:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Nebo co?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pdp7 avatar 6.5.2014 21:04 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Nebo v tom tady bude bordel jak prase, někdo tu bude hledat informace ohledně Tesly (podle názvu) a místo toho si přečte hlody o nějakým úchylovi.
    Bystroushaak avatar 7.5.2014 10:02 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    No, když pominu, že jestli tady bude hledat informace ohledně Tesly, tak stejně žádné nenajde, tak co přesně se má stát tak hrozného, když "si přečte hlody", že to používáš jako argument proti?
    pdp7 avatar 7.5.2014 14:03 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Díky vám nenajde. Když se nedržíte tématu. Ale abych se přiznal, stejně jsem nevěřil že by tu někdo pomohl. Kecat o blbostech jde každému dobře.
    pavlix avatar 7.5.2014 14:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Jestli jsi nás přišel pobavit, tak úspěch zaručen.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 7.5.2014 14:42 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy

    Já s tím celkem souhlasím, trolovat můžeme pod jinými zápisky. Ábíčko má i funkci „osamostatnit“ – umožňuje přesunout vlákno do jiné diskuse, ale bohužel se to tu dost prolíná a taky příspěvků k tématu je málo, že by tu toho moc nezbylo…

    Ale přiznám se, že mi to taky často nedá neragovat, i když je to OT vzhledem k zápisku/článku.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 7.5.2014 14:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Já s tím celkem souhlasím, trolovat můžeme i pod jinými zápisky.

    FTFY

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 7.5.2014 14:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Asi tak nějak. Já osobně jsem nezískal dojem z původního zápisku ani z jiných komentářů v diskuzi, že by šlo o něco natolik zajímavého, že by si to zasloužilo zvláštní zacházení oproti jiným vejžblebtům, že si někdo doma hrál. Pokud jde o ten desktop, mně osobně sám o sobě nijak neuráží, ale musím uznat, že je mírně provokativní, zvláště pak v kombinaci s tím slovem SAMPLE, kterého jsem si dříve ani nevšiml, a tudíž si za to autor podle mě může sám.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.5.2014 15:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše kolibáč onanující nad odřezky z penisů
    mírně provokativní? :P
    pavlix avatar 7.5.2014 15:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kolibáč onanující nad odřezky z penisů
    Netvrdil jsem, že se nemůžou najít jedinci, které to provokuje hodně. Ale to už si musí každý vyřešit sám se sebou.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 7.5.2014 15:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kolibáč onanující nad odřezky z penisů
    To říká ten pravý :-) 1, 2, 3
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pdp7 avatar 7.5.2014 16:32 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kolibáč onanující nad odřezky z penisů
    Jistě, pro člověka kterej vidí jen piční otvory to nic zajímavého není. Já nepřemejšlim jen o malých holkách, mam i jiný zájmy jako i jiný lidi. I dospělý holky se mi líběj nemam s tim problém. A že to nejde smazat už můj problém neni. Ono kdybyste si klikni na ten odkaz podtím tak uvidíte můj nynější desktop, a to doslova. Jen byste si pak už o ničem nemohli psát a to by bylo naho*no co? :D
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.5.2014 01:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kolibáč onanující nad odřezky z penisů
    Jakej kurva zase desktop? to se vstahovalo k tomu názvu vlákna do kterýho momentálně všichni píčete! :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.5.2014 02:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kolibáč onanující nad odřezky z penisů
    LOL! tak už vim :-D ty seš úchyl tywoe! :-D

    FACEPALM! ...a já si připadám jak pedál už když prznim něco lehce pod 30 :-D
    pavlix avatar 8.5.2014 10:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kolibáč onanující nad odřezky z penisů
    Gratuluju, že sis ustoupil z vedení. :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.5.2014 12:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kolibáč onanující nad odřezky z penisů
    Baterie: 12% nabito, 0:00 do nabytí
    ...ještě si asi stojim na kabelu... :P
    pavlix avatar 5.5.2014 11:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Zkus člověka zavřít na nějakou dobu do chlívku a házej mu tam jídlo. Uvidíš, jak primitivní bude.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2014 11:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Volný chov?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xkucf03 avatar 5.5.2014 11:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    (Euro)parlament?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    AsciiWolf avatar 5.5.2014 14:38 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    +1 :-)
    4.5.2014 14:09 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Na hraně je tenhle hon na čarodejnice na základě čtyři roky starého obrázku
    4.5.2014 14:12 098347iuahf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Co je na nem na hrane? Takdle obleceny maly devky muzes potkat i na ulici, kdybys nekdy vystrcil prdel ze dveri ;-)
    xkucf03 avatar 4.5.2014 16:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Proč děvky? Prostě normální malá holka.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pdp7 avatar 4.5.2014 16:43 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Achjo jeden člověk tady začne s nějakým nevhodným desktopem a ostatní se k němu přidají. Téma diskuze je bezdrátový přenos elektřiny!
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2014 16:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    You must be new here...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.5.2014 16:49 ferda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    o tom, o čem se lidé chtějí bavit, nerozhoduješ ty
    xkucf03 avatar 4.5.2014 16:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy

    Souhlasím, zpět k tématu, to mě ostatně zajímá víc :-)

    K čemu to bude? Kolik elektřiny se tím dá přenášet, s jakou efektivitou? Nechceš se o tom rozepsat trochu víc (jen tuším, že tahle věc existuje…).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pdp7 avatar 4.5.2014 18:39 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    K čemu to bude? No to je různý, zpočátku je úžas nad tím jak to funguje a pak se to dá třeba i nějak využít. Kolik elektřiny a s jakou efektivitou přesně nevím, ale kdyby mi to fungovalo tak jak má, možná bych se divil co až to umí. Prostě mám problém s tím, aby mi to fungovalo tak jak je to v tom patentu přesně zakresleno. Jak použiju normální kolíky do země nefunguje to. Já bych se rád o tom rozepsal víc, ale dokud mi to nebude fungovat přes zem budu radši mlčet :D
    pdp7 avatar 4.5.2014 19:11 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Příloha:
    Znovu popíšu jak jsem postupoval, nejdřív jsem u vysílače i přijímače proměřil rezonanční kmitočet cívek s hodně závitama. Připojil jsem ke spodnímu konci generátor (jen živý konec bez kostry od generátoru) pak jsem položil na palačinkovou cívku sondu oscíku bez připojení, prostě jen tak do luftu a měnil kmitočet generátoru dokud nebyla amlituda na oscíku největší. U vysílače i přijímače to bylo stejné což mě potěšilo, nesekl jsem se. Pak jsem šel ven na zahradu a píchnul jsem do země dva kolíky od stanu cca 3m od sebe. Ohmetrem jsem mezi něma změřil odpor 1,2kOhm. Vysílač s přijímačem jsem položil na stůl 2m od sebe. Zapnul generátor nastavil na tu stejnou frekvenci jaké jsem se doměřil při měření rezonančního kmitočtu. Nic, vůbec nic, žárovička ani nežnula, prostě nula. Jediný kde může být ještě chyba, je v tom mém "bezva" zesilovači. Schéma v příloze. Dál nevim.
    vlastikroot avatar 4.5.2014 20:51 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    To chce nejdriv takhle rozchodit ten zesilovac. Jestli to vubec funguje. Ale podle me ta zem z koliku od stanu nemuze fungovat. Zem musi byt poradna s impedanci do par ohmu, treba ustredni topeni, nebo rozvod elektroinstalace, nebo hromosvod nebo neco takovyho. Jen si vem generator a pres 50 Ohm odpor odmer impedanci ty zeme na tom tvem kmitoctu ;-) Staci merit napeti za odporem proti zemi generatoru.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    xkucf03 avatar 4.5.2014 21:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Zem musi byt poradna s impedanci do par ohmu, treba ustredni topeni, nebo rozvod elektroinstalace, nebo hromosvod nebo neco takovyho.

    A má pak tenhle vynález nějaký praktický význam? Když už musím někde natáhnout jeden „drát“, tak už tam rovnou můžu natáhnout dva.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    vlastikroot avatar 4.5.2014 21:06 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Ma to prakticky vyznam jen pri vysilani ve vykonech v radu kW az MW. Radio taky funguje bez druheho dratu ;-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    pdp7 avatar 4.5.2014 21:34 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Jenže tohle není prosté rádio. Já tam třeba vidím rozdíl v tom že délky drátů v cívkách přijímače i vysílače musí být stejné. Musí být vinutá každá opačným směrem, už to je rozdíl oproti běžnému rádiu kterých už jsem několik postavil. Já rovněž nepochybuji o tom že v okolí každého vysílače vznikají dva druhy vlnění. Příčné a podélné. Příčné vlny jsou logicky pro přenos silové elektřiny naprd. Sice jsem nikdy nestudoval do podrobna odběry různých vysílačů co jsem doposud postavil, ale můžu říct že u toho co mám teď na stole má přijímač zpětný vliv na vysílač. Odpojím zátěž přijímače - sníží se odběr vysílače. Hezký.
    vlastikroot avatar 4.5.2014 22:31 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Je to opravdu jenom radio. Nic vic to byt ani nemuze ;-) Postav nedaleko velkeho dlouhovlneho vysilace stejne veliky a budes moct odcerpat vetsinu energie. Muj teslak volne polozene zarivky na 2m. Na 20m se da chytit amplitudova modulace jen na 3.5mm jack zdvizeny do vzduchu. Jak daleko lze chytit kdyz se spicky jacku dotknu a udelam antenu ze sebe jsem nezkousel, ale je to daleko. Kdybych namotal naprosto stejnou civku, kdyz bude pobliz, bude na jeji spicce taky vyboj. I jen takhle pasivne. Kdyz zvetsim kapacitu na spicce na takovou uroven, ze vyboj nevznikne, skoro vsechno se vyzari ve forme VF energie. A muzu odebiat z druheho primaru v zavislosti na vzdalenosti (v metru treba 75%, v 10 metrech treba 5%) dany vykon. Zalezi samozrejme i na Q obvodu.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Gilhad avatar 5.5.2014 07:38 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Dobra zem je zakopana zelezna deska u reky a tahnout nekam druhou reku je docela neprakticke :)
    pdp7 avatar 4.5.2014 21:50 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Příloha:
    Umim samozřejmně udělat i lepší uzemnění, jen se mi nechtělo házet lopatou :-D Řekl jsem si že to na těch pár metrů stačí. To měření tý impedance země takhle? Viz příloha
    vlastikroot avatar 4.5.2014 22:38 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    To mereni je jinak, zem generatoru musi byt k opravdove jiste zemi (treba te z elektroinstalace) a osciloskop je k te same zemi. Vystup generatoru pres 50Ohm (jako ochrana) do toho koliku a merit napeti osciloskopem na koliku. Cim mensi napeti, tim lip.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    4.5.2014 19:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Já bych spíš chtěl vědět co všechno s tím ruší :-D.

    BTW výkon se dá odhadnout z té telefonní žárovky.
    bambas avatar 5.5.2014 10:24 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    velmi vulgární útok ad hominem bez informační hodnoty

    Zobrazit komentář
    JiK avatar 4.5.2014 23:24 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    hmm. Takze revolucni 100 let stary a nikym nepouzivany "efektivni bezdratovy prenos elektriny" na dalku funguje jenom kdyz je to propojene dratem? Kdo by to byl rekl... :-)
    vlastikroot avatar 4.5.2014 23:30 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Ale ono to funguje! :-) A je to masove pouzivano uz peknou radku let. A funguje to i bez toho dratu. A na obrovske vzdalenosti (treba to pokryje i celou zemekouli). Rika se tomu radio a pere se tim hromada GW vykonu jen tak nazmar socialisticky do vzduchu, aby si z toho kazdy tech svych par mW chytil :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.5.2014 00:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgární

    Zobrazit komentář
    pdp7 avatar 5.5.2014 09:07 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Dobře no, tady si už asi nepokecáme.
    5.5.2014 15:12 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Vzdycky mi na techto systemech prislo dost riskantni, ze nevite, jestli vas soused nechtene nema prijimac te energie. Asi by nebylo pekne, kdyby mu to treba zapalilo dum.

    To je stejne jako s tim mikrovlnnym prenosem energie z vesmiru. Konceptualne pekne, ale co kdyz se ta vec na orbite blbe natoci a paprsek vam usmazi pulku mesta? Proste pokud prenasime nekam energii, zvlast vetsi mnozstvi, asi chceme mit kontrolu jak a kam presne.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    5.5.2014 17:49 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Nejde o to přenášet někam energii. Enegie je všude kolem nás dost. Jde jen o to umět ji zachytit a přeměnit na energii, kterou umíme využít. :-)
    pdp7 avatar 5.5.2014 18:16 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Pavele, konečně, jeden z normálních lidí.
    5.5.2014 19:04 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Enegie je všude kolem nás dost
    zdroje jsou!
    5.5.2014 19:35 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System of transmission of electrical energy
    Enegie je všude kolem nás dost. Jde jen o to umět ji zachytit a přeměnit na energii, kterou umíme využít. :-)
    Myslis neco jako Maxwelluv demon?
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.