Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.
Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.
24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.
Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.
Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.
Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].
JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.
Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových
… více »Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).
(nejlépe prodavačům přes hubu)Ti za to nemůžou...
to je pro zoufalce, co doufají, že se jim tam někdy náhodou povede nahrnout vyšší splátkuA i za to, že zaplatíš větší splátku, se platí poplatek.
A i za to, že zaplatíš větší splátku, se platí poplatek.neplatí, pokud se to tam nahrne ve správnou chvíli - na konci tzv. "fixace" ... v tu chvíli se uzavírá nová smlouva, která už započte částku splacenou navíc
Přínos těch nálepek vidím v tom, že lidem říkají: "nebuďte hlupáci a nevěřte jim, za všechno se platí", ale to by měli IMHO dávno vědět, ne ?a odkud? kde se to dozví?
No odkud víš, že oheň pálí ? Z novin asi ne, že ?no právě - z novin ne ... asi každej se v životě spálil, takže to ví, případně už jenom to, že když se blíží, tak roste teplota, je dostatečně odrazující ... prostě vlastní zkušenost (jo, každýmu to asi řekli rodiče, ale dokud si to děcko nezkusí, tak moc nevěří - v tom je rozdíl u dospělejch, ti jsou ochotni víc věřit tomu, co se jim řekne, poněvadž nemaj čas/jsou líný na experimenty, a mají už za sebou pár takovejch, kdy jim někdo říkal, "nedělej to, ublížíš si" a fakt si ublížili, viz oheň) jenže ta půjčka jaksi nemá vlastnost toho ohně - čím blíž, tím hůř - a když už si to člověk zkusí, tak je (může bejt) v průšvihu, vlastní zkušenost je pozdě
Věřit, že ti dá někdo jen tak peníze, protože mu to dělá dobře, je více než naivní.přesto tomu lidé dost často věří - právě protože nemají šanci udělat vlastní zkušenost a informaci "z druhé strany" nedostanou ... viz třeba různé akce v supermarketech, lidi jsou nadšení, jak mají "2 + 1 zadarmo", ale že to "zadarmo" zaplatí tím, že si obvykle koupí ještě něco jiného mimo akci, nebo přímo v ceně výrobku, nevidí, protože nepročítají sociologické výzkumy na téma "efekt supermarketu" nebo neznají skutečnou výrobní cenu a prodejní náklady
Výkřik "za všechno se platí" jsem myslel obecně, nic není zadarmo (teda krom open source :o)ano, ale lidé jsou líní přemýšlet, aby v konkrétním případě tu analogii našli, anebo mají tak žalostný nedostatek informací, že i když se snaží najít zradu, neodhalí ji a dospějou k závěru, že je to výhodné ("zadarmo") ...
Ale nějaká informační kampaň by asi nebyla na škodu i když pochybuju, že prosákne až k cílové skupině.viz výše (jo, v novinách se to fakt na prvních stránkách nepíše ...) a nálepky přes reklamu na půjčky myslím mají šanci cílovou skupinu oslovit
Howgh, není důvod se hádat, užij si vánoce.šak se nehádáme, jen porovnáváme náhledy na věc, v jádru se ale asi shodujeme ... pošli sníh
Tiskni Sdílej: