abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    29.5. 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1038 hlasů
     Komentářů: 17, poslední dnes 15:31
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Zákazník a technická podpora

    21.3.2007 21:52 | Přečteno: 2886× | Normální život

    Dnes mi bráška poslal něco pro pobavení, takže pokud máte chuť na chvilku oddechu, čtěte dál

    Zákazník: Já jsem technik, na mě můžete mluvit odborně.
    Operátor: Rozumím. Chce to po vás autorizaci pop trojky, nebo esemtépéčka?
    Zákazník: Ehm..., cože?
    
    Zákazník: Já bych rád věděl, proč se mi nezobrazuje číslo volaného.
    Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z hlasových služeb.
    Zákazník: A kde jsem teď?
    Operátor: Na technické podpoře internetového připojení.
    Zákazník: Výborně! Já si objednával O2TV a rád bych věděl kdy to bude.
    Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z obchodního
    oddělení...
    Zákazník: Tak to bych rád věděl, proč mi v Mozille nefunguje aktualizace.
    Operátor: Je mi líto, ale tohle já neřeším, protože....
    Zákazník: Ježíši! Vaší práci bych chtěl mít!
    
    Zákazník: To v Americe, tam by to bylo hned!! Ale vy jste pořád v Čechách!
    Operátor: Pane, vy jste ale momentálně také v Čechách.
    
    Zákazník: Já jsem technik!
    Operátor: Já vím. Takových nám sem volá...
    
    Zákazník: Chci okamžitě mluvit s nejvyšším vedením!! To vedení, to je Praha?
    Operátor: Obávám se, že Madrid.
    
    Zákazník: Včera zase vypadla Prima!
    Operátor: A už to funguje?
    Zákazník: Teď jo, ale já neviděl poslední díl Letiště! Nevim co se stalo!
    Operátor: No ona dala nakonec přednost tomu pilotovi...
    
    Operátor: Máte tam ten kurzor?
    Zákazník: Já nevím. To mělo být v tom instalačním balíčku?
    
    Operátor: Kam je zapojený ten kabel?
    Zákazník: Jak to myslíte?
    Operátor: Když půjdete po tom kabelu, kam dojdete?
    Zákazník: Asi k vám na ústřednu do Brna.
    
    Operátor: Pane, jestli na mě budete pořád takhle křičet, tak vás upozorňuji, že to položím.
    Zákazník: No to si zkuste! To pak teprve začnu řvát!!
    Operátor: To je možné, ale už ne na mě.
    
    Operátor: Vy jste přímo zřizovatel té linky?
    Zákazník(cca 80let): Jak to myslíte?
    Operátor: Na koho je ta linka psaná.
    Zákazník: Jako kdo tu je?
    Operátor: Hmm, dejme tomu.
    Zákazník: Já a můj pes.
    Operátor: Ale já bych potřeboval jméno.
    Zákazník: Ťapina.
    
    Zákazník: Já seberu ten modem a omlátím vám ho o hlavu!
    Operátor: Myslíte tím přímo mne?
    Zákazník: Ne. Vy jste jedinej trochu ochotnej. Vás jenom švihnu kabelem.
    
    Zákazník: Už mě tam všichni serete v tý vaší ou tů sebrance!
    Operátor: Bavme se slušně, jsme přeci lidé.
    Zákazník: To možná vy, ale já ne!!
    
    Zákazník: Já mám modem Aethra.
    Operátor: Tenhle typ modemu má na sobě tři kontrolky. Jak teď svítí?
    Zákazník: Svítí obě dvě.
    
    Operátor: Vypojte z počítače USB kabel od modemu a nechte tam jenom ten síťový.
    Zákazník: Jo, tak už ho mám vypojenej. Co teď?
    Operátor: Teď napište do té lišty nějakou adresu.
    Zákazník: To nejde.
    Operátor: Jak to myslíte?
    Zákazník: Píšu a nic se neděje!
    Operátor: Vidíte na klávesnici tlačítko Num Lock?
    Zákazník: Jo, už ho vidim.
    Operátor: Mačkejte ho co nejrychleji za sebou, bliká na klávesnici něco?
    Zákazník: Nic nebliká.
    Operátor: Tak zapojte klávesnici zpátky do počítače.
    
    Operátor: Dobrá, tak já vás tedy přepojím zpátky do té nabídky a tam se proklikáte.
    Přeji pevné nervy a příjemný večer...
    
    Operátor: Takže jste připojen, to jsem rád. Vám to nefungovalo, protože jste měl
    nastaveno všechno co šlo úplně špatně, plus ještě něco co snad ani nešlo.
    
    Zákazník: K vám se dovolat, to je umění! Prosim vás, vy tam jste sám?
    Operátor: Někdy mám ten pocit.
    
    Zákazník: Já jsem výslovně říkal, ať mi sem neposílají toho technika co tu
    byl minule! Jdu ke dveřím, vodevřu a co myslíte? No byl to von!
    
    Zákazník: Helejte se! To už jste asi pátej s kym mluvim! Já už to celý znova
    opakovat nebudu! To si tam pořešte!
    Operátor: Mohl byste mi to zopakovat?
    
    Operátor: Do jména zadejte O2.
    Zákazník: Ó mám dát malé nebo velké?
    Operátor: Dejte velké, my jsme velká společnost.
    
    Zákazník: Pošlete sem konečně někoho, kdo tomu rozumí, jinak na to pustím
    manželku a to teprve budete koukat!
    
    Operátor: Co se týká toho připojení, vy jste už ve vlastnostech?
    Zákazník: Co se týká toho připojení, tak jsem už tejden v řiti!
    
           

    Hodnocení: 97 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bluebear avatar 21.3.2007 22:03 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Jsou to velmi hezké výplody, ale prosím, příště si udělejte rešerši, kde všude už ten vtip byl publikován.

    Tato sada žblebtů už běhá po netu zhruba tři měsíce a těžko tu najde někoho, kdo to nečetl.

    To prosím neberte jako výtku, když tak jen velmi jemnou. Je dobré podělit se o legraci, ale stálým přeposíláním se ten vtip kazí.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    stulda avatar 21.3.2007 22:09 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    ja to jeste necetl :-P
    21.3.2007 22:09 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Minimálně já jsem to teď četl poprvé, takže díky za to :-)
    otula avatar 21.3.2007 22:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Věřím tomu, že to nejsou žádné originální výplody, ale sám po „vtipných“ webech neběhám, a jinak mi do schránky chodí buď prasárny, nebo kraviny typu „pošli to všem v adresáři“, a některé hlášky mne docela pobavily. Smyslem nebylo duplikovat jiné weby, ale chvilka odreagování :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    masožravá palma avatar 21.3.2007 22:27 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Já to ještě neviděla. Tímto děkuji autorovi za zasmání.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Bluebear avatar 21.3.2007 22:46 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Omlouvám se, přestřelil jsem. Mně totiž ten vtip přišel čtyřikrát z různých stran, takže jsem předpokládal, že už musí být všude. Asi mám prostě vtipné známé. :-)

    Bavte se a neberte mě vážně.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    JiK avatar 21.3.2007 22:49 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Ja to taky jeste necetel. A nejvic se mi libi tenhle:
    Zákazník: Já seberu ten modem a omlátím vám ho o hlavu!
    Operátor: Myslíte tím přímo mne?
    Zákazník: Ne. Vy jste jedinej trochu ochotnej. Vás jenom švihnu kabelem
    kotyz avatar 21.3.2007 22:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    ja to taky neznal (teda ne cely, asi prvni dva uz sem nekde cet, ale zbytek stopro ne).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.3.2007 23:03 rgb | skóre: 2 | blog: rgblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    už 3 měsíce? :) Já to viděl před pár dnama na Pejskovi :)
    22.3.2007 00:02 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Me to prislo emailem asi od tri lidi celkem za poslednich 14 dnu.... Ale kdo to poskladal dohromady takto vsechno opravdu nevim, celkem by me zajimalo kdy se to objevilo prvne (jak dlouho jsme za opicema tady ;))
    21.3.2007 23:18 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Ja to taky jeste necetl... :-)
    21.3.2007 23:35 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    pridavam se k dikum. Taky jsem to jeste nevidel, ale stoji to za precteni :-)
    θηριον ειμι
    21.3.2007 23:44 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    diky, take se hlasim k jiste neprazdne mnozine lidi, ktery to jeste nevideli ;-)
    There is no point in being so cool in a cold world.
    22.3.2007 02:53 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    ja to taky jeste necetl. nicmene toto je luxus :-)
    Operátor: Vy jste přímo zřizovatel té linky?
    Zákazník(cca 80let): Jak to myslíte?
    Operátor: Na koho je ta linka psaná.
    Zákazník: Jako kdo tu je?
    Operátor: Hmm, dejme tomu.
    Zákazník: Já a můj pes.
    Operátor: Ale já bych potřeboval jméno.
    Zákazník: Ťapina.
    
    Zákazník: Já seberu ten modem a omlátím vám ho o hlavu!
    Operátor: Myslíte tím přímo mne?
    Zákazník: Ne. Vy jste jedinej trochu ochotnej. Vás jenom švihnu kabelem.
    pekne jsem se pobavil, dekuju.
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___
    23.3.2007 15:11 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Najde:-)
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    22.3.2007 08:10 Penguin_007 | skóre: 2 | Duchcov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora

    Nechci rýpat, ale přesně toto je pár dní na Neviditelném Psovi, takže bych minimálně ty články dohledal (je to série Chtip) a doplnil odkaz, nebo bych to smazal. Je to o ústa…

    Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují; můj web
    rincewind avatar 22.3.2007 08:39 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    O usta? Od pana Neffa? To bych se moc divil...
    22.3.2007 10:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Neff je na tom stejne jako Abicko, me to prislo pred vice nez dvema tydny (musel bych dohledat) od dvou ci trech lidi.
    22.3.2007 09:23 Vlada
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Já to taky čtu poprvé a pobavil jsem se.
    22.3.2007 14:08 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    Diky, hned je v hokne o neco veseleji...
    houska avatar 22.3.2007 17:21 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    pripojuji se se svou troskou do mlyna,
    z heplinky jednoho nejmenovaneho portalu:

    1) Já bych navrhovala aby se mohly když jsi vložím nějakou stránku např.obrázky aby jsme si tam mohly vložit obrázek jako obrázky. Rozumíte mi ?

    2) Prosim mohli byste mi poslat Českokorejský slovník nebo ho zabudovat do slovníků. Děkuji. Moc by to všem pomohlo....

    3) NNEECCHHÁÁPPUU, proč pořád prudíte nějakým T expressem!!! Když za 1, tam kde bydlím nemám signál; 2, mobil si nehodlám pořídit

    4) Dobrý den ve škole zchromažďjeme emailové adrese prosím vás poslali by jste mi pár milionů emailovích adres prosím !

    5) Založili jsme před chvílí mailovou schránku a nezapsali jsme si heslo, a nějak nemůžu přijít na přihlášení adresa je blabla@centrum.cz , chtěli jsme mail založit hlavně proto, že jsme dnes ztratili papírek s heslem na naši druhou centrum adresu.

    6) Tomu vašemu programátorovi bych nechal useknout ruku

    7) prosím vás na kolenou odblokujte mě ja chci na x - chat ja už nebudu reklamovat.

    8) Dobry den, chtela bych tento mail uplne zrusit. Uz ho par let nepouzivam, ale stale mi to neda a obcas se na nej podivam, coz uz nadale nechci. Je to nejak mozne?

    9) Dobrý den , chci Vás požádat o exemplární potrestání uživatele b***** za hrubé porušení herního řádu . Dnes v 11:30 ve hře poker porušil pravidla , nenechal hrát čekající hráče , zdržoval hru , i když mu předem bylo oznámeno , že tato hra je hrou poslední . Nechtěl přijít o své kredity a záměrně hru zdržoval. Považuji to za neadekvátní chování , a myslím si že takovýto uživatel nemá právo hrát, když neumí férově prohrávat . Předem děkuji za vyřízení a odpověď

    10) Moje ceska ucitelka zije v Anglii a e-maily mi posila s vasi adresou centrum.cz, tzn je registrovava vasi domenou. Muzete mi prosim sdelit jak je to technicky mozne?

    11) Dobrý večer. Prosím o radu: Když otevřu okno a pak z okna otevřu další a to vnitřní okno chci zavřít a otevřít jiné, tak mi vše spadne. Co mám s tím udělat. Děkuji za kladné vyřízení

    12) Hledám uňa degato (vilkakora)nebo-li kočičidráp

    13) Dobry den, na internetovych strankach jsem se nedozvedel zda v letosnim roce vubec med vykupujete a kdyz tak za kolik. Budu rad kdyz mi to objasnite. Mam pred sebou vytoceni 500-600 kg repkoveho medu a je nejvyssi cas se informovat. Dekuji za kazdou odpoved.

    14) nemuzete mi pujcit 1900 kreditu abych si mohle koupit to odesilani priloh 600Mb?

    15) Dobrý den, nějak jsem se dlouho nepřihlašoval a zapoměl jsem všechno. Děkuji.

    16) Dobrý den, podávám návrh na zrušení účtu r****@centrum.cz protože uživatel nejedná v souladu s platnými zákony ČR a porušuje pravidla Vašich služeb. Není dobrým sousedem

    17) Dobrý den ,prosím o radu na likvidaci krtků . jednáse asi o výměru tří zahrad asi1500 m. čtverečnich.

    18) to jak tam píšete 1000MB to fakt plati nebo to je jenom reklama

    19) no díky mojí kámošce Krystě protože ona mě řekla vaši adresu já bych vaši adresu ani neznala jmenuji se Míša E* a mimochodem mě neděkujte mě už v žádném případě mojí kámošcě poděkujte ledatak

    20) Dobrý den, Jak získám IČO pro registraci mojí firmy do Vašeho katalogu?

    21) muzu se vas zeptat proc nam nejde tiskarna. ODEPISTE, DEKUJI ZA POCHOPENI

    22) Poslete mi vijmenovana slova:pleas!!

    23) dofam ze uz mi nebudete zvecovat shranku

    24) Dobry den, se mnou je to slozitejsi, mam totiz sestnact schranek na ruznych serverech a vzdy po dvojicich hesla, a prave jsem zapomnel heslo ke schrance pppnnn.. a bohuzel se nemuzu dostat do sve dalsi schranky na seznam.cz, kde jsem mel prave stejne heslo. Tady u vas me to netrapi, skoro nic jsem tam nemel, ale na tom seznamu je to spatne, tam jsem mel dulezite veci. Nove hesla nechci, protoze by se mi uplne rozhodily system dvojic. Diky

    25) Meli by jste myt jeste "SEX" protoze mate "Zena" Odepiste co nejdriv. 26) Starý počítač v knihovně v Bojkovicích špatně píše.Gattes Bill je miliardář a já nemám ani vlastní počítač a jezdím 6kilometrů tam na internet,je to bída kapitalismu a lakomství Gattese předražovat počíteče tím že je transportují až z Asie Singapůru,kde Američani vedli války .

    22.3.2007 20:58 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákazník a technická podpora
    To jsou poklady :-D. A navíc pod číslo 6 bych se i podepsal, pokud se jedná i v tomto případě o centrum.cz :-D.
    θηριον ειμι

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.