Portál AbcLinuxu, 8. června 2024 22:02


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
24.10.2016 13:28 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neviem ale nie je podstata markdownu ze je to plain text a nic dalsie na to netreba?
Čo Rys, to vrah!
Fluttershy, yay! avatar 24.10.2016 14:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Jde to překládat do dalších formátů – nejen HTML, ale taky třeba LaTeXu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
pavlix avatar 24.10.2016 15:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Ne.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
24.10.2016 15:14 David Indra | skóre: 15 | Prostějov
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?

Cože?

Václav 24.10.2016 16:51 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
No prostě ne. První polovina "podstata je že je to plaintext" je pravda, ale "nic dalšího na to nepotřebuješ" je kravina. Nebo ti snad přijde jako účel markdownu číst ho v plaintextu nevyrenderovaný?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
pavlix avatar 25.10.2016 08:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Nebo ti snad přijde jako účel markdownu číst ho v plaintextu nevyrenderovaný?
+1
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
24.10.2016 15:14 David Indra | skóre: 15 | Prostějov
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
+1
24.10.2016 15:31 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vyhýbat se věcem v Haskellu by byla imho velká škoda. Pandoc je zrovna případ dobrého nástroje, který si zavržení kvůli kompilaci ghc nezaslouží. Věcí v Haskellu není napsáno zrovna mnoho, ale z těch pár projektů co znám (mimo pandoc např. xmonad, etckeeper, shellcheck, gitit, hledger, git-annex ...), jsou všechny velice kvalitní.

Na druhou stranu, kompilace haskell projektů je někdy dost opruz, hlavně kvůli konfliktům ve verzích a závyslostech. Na Gentoo bych ale čekal, že tohle bude mnohem menší problém než např. na Fedoře, protože jsi můžeš zkompilovat verze jaké chceš. Nicméně kompilace ghc není uplně levná, jak píšeš.
There is no point in being so cool in a cold world.
pavlix avatar 24.10.2016 15:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
pandoc
Je otázka, co nabízí proti třeba tomu python-markdown, který jsem ještě nevyzkoušel.
xmonad
Nevidím důvod používat.
etckeeper
Nepamatuju si, co to umí, ale o nějakém takovém nástroji trochu uvažuju. Na druhou stranu spoustu věcí řeším tak, že si v gitu triviálně udržuju jen těch pár souvisejících configů v adresáři.
shellcheck
Ani tady neznám význam oproti non-haskell alternativám.
gitit
O tom jsem jednu dobu uvažoval, ale taky asi bude mít hromadu alternativ a navíc si tyhle věci většinou udržuju po svém.
hledger
Neznám.
git-annex
O tom jsem uvažoval, ale momentálně pro něj nemám využití.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
24.10.2016 16:10 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
pandoc
Je otázka, co nabízí proti třeba tomu python-markdown, který jsem ještě nevyzkoušel.
Konverzi mezi různými formáty (např. z markdown do mediawiki nebo latexu, nebo tím z markdown zdrojáků generuju epub soubory). Ale pokud to potřebuješ integrovat s jiným python kódem, je ten python-markdown lepší.
There is no point in being so cool in a cold world.
pavlix avatar 24.10.2016 16:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Aha, takže se to funkčně překrývá jen částečně. No uvidím, asi na to časem přejdu, koukal jsem, že pagure python-markdown používá a to vypadá jako docela zajímavý projekt.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bystroushaak avatar 24.10.2016 16:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Imho pandoc nemá konkurenci, pokud jde o konverze mezi formáty. Ne všechno ale umí zkonvertovat dobře. Jinak máš nějaký důvod pro markdown, oproti třeba rst?
pavlix avatar 24.10.2016 16:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Nemám žádný důvod pro cokoli jiného než markdown a k rst mám vysloveně odpor. Neumím v tom ke své spokojenosti napsat ani nadpisy.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
25.10.2016 10:13 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
pandoc
Je otázka, co nabízí proti třeba tomu python-markdown, který jsem ještě nevyzkoušel
. uplne jiny svet .. Schopnosti o par radu jinde:) zakladni operace moznost vyskouset na https://pandoc.org a https://pandoc.org/try

xmonad
Nevidím důvod používat.
toto je dle osobni preference .. prakticky nejlepsi tiling VM co jde najit:)
etckeeper
Nepamatuju si, co to umí, ale o nějakém takovém nástroji trochu uvažuju. Na druhou stranu spoustu věcí řeším tak, že si v gitu triviálně udržuju jen těch pár souvisejících configů v adresáři.
shellcheck
Ani tady neznám význam oproti non-haskell alternativám.
stejne jako u pandou .. .shopnosti jsou o par radu jinde nez jakakoliv alternativa , a stejne jako pandoc moznost vyzkouset online :) prece jen jeden z targetu ghc je javascript -> https://www.shellcheck.net/
gitit
O tom jsem jednu dobu uvažoval, ale taky asi bude mít hromadu alternativ a navíc si tyhle věci většinou udržuju po svém.
hledger
vyvoj ledgeru , ucetni system ...
Neznám.
git-annex
O tom jsem uvažoval, ale momentálně pro něj nemám využití
pěkná věc , jen autor je trosku silenejsi :)
USE="-gnome -kde";turris
Bedňa avatar 24.10.2016 23:33 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mám pocit, že som Pandoc som radil niekomu inému, ale to môže byť zhoda okolností a to čo píšeš nemá so mnou súvis. Pandoc je tak asi TOP, potom je to všetko ostatné, záleží čo všetko chceš.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
25.10.2016 10:05 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Pandoc na gentoo je bez problemu , staci si pridat haskell overlay https://wiki.gentoo.org/wiki/Haskell

 

Support co se tyce haskellu je v Gentoo excelentni -- hlavni vyvojar gentoo co se tyce haskellu je jeden z nevice napomocnych lidi co jsem kdy zazil. A zaroven i jeden z nejzkusenejsich + se podili i na upstream vyvoji GHC.

 

Jinak pandoc je dobre supportovan i na openSUSE:)

USE="-gnome -kde";turris
pavlix avatar 25.10.2016 10:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Na co budu instalovat haskell overlay, když v zásadě nepotřebuju ani haskell ani pandoc, které jsou navíc normálně v base.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
25.10.2016 12:53 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?

v base je vetsinou dost old verze .. .prenos overlay-> base je dost slow :) a celkem rozdil

 

druhe reseni je bodnout se na emerge a instalnout stack ktery si pritahne vlastni ghc --> https://docs.haskellstack.org/en/stable/README/

USE="-gnome -kde";turris
pavlix avatar 25.10.2016 13:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Motivace? :)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
25.10.2016 18:45 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?

ano , to byva hlavni problem :)

USE="-gnome -kde";turris
28.10.2016 01:29 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tenhle blogpost si nekde flagnu jako odpoved na otazku, proc jsem prestal pouzivat Gentoo.
pavlix avatar 29.10.2016 02:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: pandoc na gentoo?
To můžeš. Ale dneska už Gentoo maximálně tak prozradí, co je opravdový balast.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.