abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Rozcestník

    Křišťálově čistá lupa pro iDnes

    11.10.2011 13:40 | Přečteno: 8381× | poslední úprava: 11.10.2011 13:42

    Dnes byl z pofidérní soutěže "Křišťálová Lupa" vyřazen web Necyklopedie, kvůli tomu že obsahoval rasistické rádobyvtipné komentáře o Romech, jejích vrhy mláďat apod. To bych neviděl ještě jako problematický bod, podobný typ "humoru" z IV cenové se bohužel šíří stejným tempem jak z TV a rádia mizí skutečný český humor. Necyklopedie tedy uvedenou stránku odstranila, na žádost organizace Romea. Jenže, server iDnes.cz zprávu o vyřazení "konkurenčního" (ve smyslu boje o cenu) serveru, přenesl včetně sporných rasistických "vtipů"! Myslíte že si LUPA troufne vyřadit iDnes? Asi sotva. Kromě toho, jak jsem už psal na tomto blogu, MF Dnes a její "diskuze", které by se mohly klidně přejmenovat na "výlevy", dlouhodobě podle mého názoru představují hlavní "základnu" neonacistů, "dělníků" a podobných skupin. Stačí si pročíst komentáře (tedy výlevy) pod kterýmkoli článkem o Romech. A nejen Romech. Když pominu že citace za které Necyklopedie byla vyloučena dodnes hrdě visí na iDnes.cz, samotná maligní role nacionalistický laděného, pseudo-národoveckého serveru iDnes, potažmo jejích diskusí-výlevů a blogů na českou společnost, by měla stačit pro vyřazení z jakékoli vážně míněné "ceny". Ještě štěstí, že organizátoři citlivými kroky, jako bylo právě vyřazení Necyklopedie a ponechání iDnes, zajišťují dokonalou grotesknost a bezvýznamnost vlastních cen.        

    Hodnocení: 56 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    11.10.2011 14:17 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Naozaj bola Necyklopedie vyradená dnes? Oznam o tom som tam videl už minulý týždeň.
    Have you tried turning it off and on again?
    11.10.2011 14:32 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Necyklopedie je fajn. Jestli se cikanum nelibi, ze o nich koluji ruzne vtipy, at zmeni sve chovani.
    11.10.2011 15:26 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Ach jo. Rasistické vtipy jsou založené na kulturně zažitém stereotypu chování, které ale nemusí odpovídat běžnému chování daného etnika a už vůbec nevypovídá o chování každého jedince toho etnika.

    S vaším přístupem radši ani nechtějte vědět, jaké vtipy o Češích kolují v Německu.
    11.10.2011 15:55 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Zil jsem v nemecku skoro 4 roky, o Cesich jsem zadny vtip neslysel, rad se nejaky dozvim.
    11.10.2011 16:22 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Nějaký, co si pamatuju:

    Ein Tscheche kommt zu einem Augenarzt. Der hält ihm die Buchstabentafel vor, auf der steht "C Z W X N Q Y S T A C Z" und fragt ihn: "Können Sie das lesen?" "Lesen?" ruft der Tscheche erstaunt aus, "ich kenne diesen Kerl!"

    Was macht ein Österreicher, ein Türke und ein Tscheche in einem Puff? Der Österreicher schnakselt, der Türke putzt und der Tscheche wartet auf seine Frau.

    Ein Pole, ein Tscheche und ein Bulgare sitzen in einem Auto. Wer fährt? Der Polizist. (U nás známý s Dežem, Ferem a Lacem.)
    11.10.2011 16:29 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    To bych neviděl ještě jako problematický bod, podobný typ "humoru" z IV cenové se bohužel šíří stejným tempem jak z TV a rádia mizí skutečný český humor....server iDnes.cz zprávu o vyřazení "konkurenčního" (ve smyslu boje o cenu) serveru, přenesl včetně sporných rasistických "vtipů"!

    a reagovala som hlavne na toto... taže miý ,,sten," tesne vedľa
    11.10.2011 16:32 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    A já reagoval taky na něco jinýho, takže úplně vedle ;-)
    pavlix avatar 11.10.2011 16:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Zuzanka v poslední době perlí víc než kdy jindy.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    11.10.2011 16:41 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Tak som sa nemýlila:).. zase ten tvoj výbor a dokonca predseda sám.
    pavlix avatar 13.10.2011 11:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Paranoia je zlá věc.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    11.10.2011 16:39 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    samozrejme zámerne:)
    pavlix avatar 13.10.2011 11:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Samozřejmě, že reagoval záměrně na komentář, u kterého klikal na tlačítko odpovědět. Děláme to tak tady na Abclinuxu skoro všichni.

    Nevím, jak ty, ale já používám nějaký výchozí zobrazovací styl, takže se mi komentáře zobrazujou tak, že vím, který je odpovědí na který jiný.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    MMMMMMMMM avatar 11.10.2011 19:57 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    ti náckové to ale umí rozbalit :-) mimochodem znáte ten vtip, jak si němec na čerpací stanici strčí hadici do....? ;-) klasický vtip o němcích, je to fekální velmoc, se kterou si není radno začínat
    12.10.2011 12:53 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Návštěva zdejšího sexshopu je pro cizince poněkud zvláštní. Vibrátory mají všeho všudy tak tři, lubrikanty i kondomy je lepší kupovat v Rewe nebo Lidlu, zato fekalporna tam mají plnou jednu stěnu a druhou okupuje pissing, a pokud vypadáte zámožněji (což tu ve srovnáním s běžnými návštěvníky sexshopu vypadá skoro každý), usměvavý byznismen se vás po vstupu zeptá, jestli náhodou nehledáte swingers club :-)
    12.10.2011 10:16 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Může mi někdo, prosím, vysvětlit ten první? Moje znalosti němčiny už nejsou, co bývaly...
    12.10.2011 10:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Ein Tscheche kommt zu einem Augenarzt. Der hält ihm die Buchstabentafel vor, auf der steht "C Z W X N Q Y S T A C Z" und fragt ihn: "Können Sie das lesen?" "Lesen?" ruft der Tscheche erstaunt aus, "ich kenne diesen Kerl!"
    tenhle si se svými chabými znalostmi němčiny(*) a se slovníkem nedokážu přeložit, aby mi to přišlo vtipné, může mi s tím pls někdo pomoct?

    (*) ze školy si pamatuju jen užitečnou frázi "zum bekleidung ich interesiere mich nicht", a jako samouk jsem skončil u "ein bier bitte" ;-)
    12.10.2011 11:50 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Dobře, tedy česky:

    Přijde Čech za očařem. Ten před něj postaví tabuli s písmeny, na které je napsáno "C Z W X N Q Y S T A C Z", a zeptá se jej: "Dokážete to přečíst?" "Přečíst?" zvolá Čech ohromeně, "já tohoto chlápka znám!"
    houska avatar 12.10.2011 12:46 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    tak ani preklad do cestiny nepomohl ... porad nic
    12.10.2011 13:02 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Je to narážka na některá dost jazykolamná česká jména. Třeba pan Durďák či paní Dvořáčková. Možná to je narážka na samotnou jazykolamnost češtiny (strč prst skrz krk, třista třicet tři).
    12.10.2011 17:16 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Myslím že tento vtip bude perfektně fungoval s Wellšanem.
    12.10.2011 19:09 ☹
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    To mají Němci docela zkreslenou představu o českých jménech :)
    12.10.2011 12:45 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Btw. doporučuji pokročit na "ein großes Bier, bitte" :-)
    12.10.2011 13:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    mno, o tupláky nestojím, piju pomalu
    David Watzke avatar 12.10.2011 17:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Někde se tě ale zeptaj, jestli chceš malý nebo velký, když nespecifikuješ a tupláka na mysli opravdu nemají. Svět se v prdel obrací. Ovšem nevím jak to chodí v DE.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    13.10.2011 00:56 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    nevím, jak to chodí v DE, kde žije kolega, ale kdekoli jsem byl já (včetně AT), donesli mi by default půllitr, s vyjímkou nějakýho vysokovoltážního speciálu, který byl ve čtyřdecce ... ano, svět se v prdel obrací, pokud někdo normální pivo považuje za velký :-/
    12.10.2011 18:12 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Großes Bier je všude v Německu půllitr, akorát někdy někde na severu čepují 0,4 L a vydávají to za velký. Litr se všude nazývá Maß.

    Ale jinak pravý tuplák, Doppelmaß či Doppler, má 2 litry :-)
    gtz avatar 12.10.2011 20:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    No někdy z blahého totáče když jsem dělal někde nahoře v čechách jsme přes jednoho známeho byli někde v bývalém NDR v nějaké té jejich hospodě (zittau). Tehdy v té hospodě byly jen 0,3l a pivo bylo snad nějaká 8-mička. Ta pinklice z nás byla celkem hotová, protože nestíhala k nás na stůl nosit pivo. Pinklice zrzka a jako jo šlo to nějak.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.10.2011 22:12 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Potvrzuju, to jsem taky zažil.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    gtz avatar 12.10.2011 23:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    To bylo někdy kolem roku 1986.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    14.10.2011 22:06 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    U mne dřív, hádám 1978 nebo 1979.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    gtz avatar 15.10.2011 12:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 11.10.2011 17:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Zil jsem v nemecku skoro 4 roky, o Cesich jsem zadny vtip neslysel, rad se nejaky dozvim.
    Zrovna nedávno mi jeden Němec jeden takový vyprávěl:
    Potkají se tři žraloci a hodí řeč. Jeden si stěžuje, že před nedávnem spolknul amerického generála a potom 3 dny ležel na mořském dnu, protože ho ty metály tak tížily, že se nemohl zvednout.
    Druhý říká: „To nic není, aspoň sis odpočinul. To já jsem sežral nějakého poblblého Francouze, který se předtím nažral těch jejich smradlavých sýrů, a bylo mi z toho ještě týden blbě a měl jsem křeče.“
    Třetí jen kroutí hlavou a povídá: „Chlapi, vaše starosti bych fakt chtěl mít. Já jsem sežral českého politika a měl jsem z toho úpal!“
    „Ty vole, jestli ti z toho spíš nekape na karbid, jak bys mohl mít ze žrádla úpal?“
    „No ještě si ze mne dělejte prdel. Měl totiž tak dutou hlavu, že jsem se týden nemohl potopit pod hladinu…“
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Rezza avatar 11.10.2011 18:30 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    No ten se vypravi i u nas :)
    otula avatar 11.10.2011 19:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Tak to je asi mezinárodní :-p
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    gtz avatar 11.10.2011 23:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Taky jsem ho slyšel :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.10.2011 20:51 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    A co všechny ty vtipy o ajťácích? To je taky fůůůj, že si utahujou z nějakého stereotypního chování; cítím se diskriminován... ještě že aspoň vtipy na císařpána se už dneska smí říkat...
    11.10.2011 20:58 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    hmm, nějak jsem to blbě pochopil... předchozí komentář ignorovat :)
    11.10.2011 14:39 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    To sa volá rovnosť pred zákonom:).Čo si dovoľuje voči ľuďom bulvár je niekedy ďaleko za hranicami tzv. slobody slova- ale o vine musí rozhodnúť súd a komu sa chce míňať čas a energiu na neustále spory so zlomyseľníkmi, ktorí žijú z klamstva - a ešte s neistým výsledkom.Čo si môže dovoliť silný a významný, to si nemôže dovoliť slabý a bezvýznamný a že občas zvíťazí spravodlivosť, nevyváži to množstvo nespravodlivosti.Nájde sa len málo takých, ktorí sa ozvú proti hlúpym rasistickým vtipom a iným prejavom zloby.A potom si to odnesú, lebo tí, ktorí by s nimi súhlasia mlčia a ostatní sa na nich vrhnú ako mrchožrúti.A keďže mlčiaca väčšina (?) čuší, opovážlivosť tých mrchožrútov rastie.
    11.10.2011 15:30 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Lupa je soukromý server udělující soukromé ceny za jimi stanovených podmínek s vyhrazeným právem vyřadit kohokoliv za cokoliv (a klidně bez důvodu). Pokud se vám to nelíbí, založte si vlastní cenu :-)
    11.10.2011 16:22 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    soukromý server udělující soukromé ceny za jimi stanovených podmínek s vyhrazeným právem vyřadit kohokoliv za cokoliv

    Aha, takže z toho vyplýva, že keď ako súkromník vypíšem súťaž, stanovím podmienky a kritériá, ktoré by mali- ak má byť súťaž fér- rovnako platiť pre všetkých, môžem ich v priebehu súťaže rôzne uplatňovať voči jednotlivým účastníkom.Môžem kohokoľvek pod akoukoľvek zámienkou vyradiť.. veľmi chytré... Môj kôň to určite vyhrá, aj keby bol chromý:-).To je nejaká, blbosť, nie? Keď ako štátny úradník porušíte pravidá súťaže a dohodíte napr. št. zakázku niekomu podľa svojej ľubovôle, je to zločin, ale súkromník môže pravidlá porušovať ako sa mu zachce. A nie je to podvod. To je teda filozofia!
    11.10.2011 16:27 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Nemůže porušovat pravidla, která byla na začátku stanovena. Ale ty pravidla si stanovuje soukromník sám (samozřejmě v souladu se zákonem), a když si v těch pravidlech vyhradí, že může kohokoliv ze soutěže vyřadit, tak to udělat může. Musí samozřejmě nahradit vzniklou škodu, třeba vrátit peníze za sázky na vyřazené koně, ale tady IMO k žádné škodě nedošlo.
    11.10.2011 16:37 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Ak má stanovené pravidlo, že sa nepripúšťa rasizmus a urážky... potom by mal rovnaké priestupky posudzovať rovnako...škoda nemusí byť materiálna, môže byť morálna, minimálne tým organizátor súťaže spochybní sám seba.
    11.10.2011 16:49 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Ano, zpochybní tím tu soutěž, ale na to má plné právo.

    Btw. citace urážky vyslovené někým jiným (pokud ji nepřijmete za svou a jasně označíte jako citaci) se většinou nepovažuje za urážku.
    11.10.2011 17:04 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    to by som nepovedala, ak o niekom napr. rozširujete lživé tvrdenie, podieľate sa na jeho osočovaní a je to trestný čin ohováraniabez ohľadu na to, či ste to vymysleli sám, alebo niekto iný
    11.10.2011 17:11 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Pokud řeknete „Jana je zlodějka“, je to jasná urážka. Pokud ale řeknete „Karel tvrdí, že Jana je zlodějka“, tak přeci tvrdíte, že uráží Karel, a vás těžko může někdo nařknout z urážení, když nedodáte „a já si to myslím taky“ nebo nějak nedáte najevo, že je to i váš názor. U zpravodajských serverů jsou navíc takové citace, od kterých se ten server distancuje, i když to explicitně neuvede, běžné.
    11.10.2011 17:20 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Dištancovať sa od nejakého výroku a vyjadriť zhodný názor je snáď rozdiel... citovať vtipy, ktoré uverejnili inde a dištancovať sa od nich je tiež niečo iné,než ich prebrať a uverejniť bez nesúhlasného komentára... vaše tvrdenie je zavádzajúce a je mimochodom v priamom rozpore s tým vaším komentárom, v ktorom ste s tými rasistickými vtipmi vyjadrili nesúhlas, ak sa nemýlim.
    11.10.2011 17:40 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    iDnes uvádí:
    Pod heslem Romové se tedy již například nedočtete jeden z nejcitovanějších výroků: "Romské samice mají, stejně jako ramlice, dvě dělohy a mohou tak paralelně vynosit dva vrhy mláďat v průběhu 5 měsíců."
    Jde tedy o jasně ohraničenou citaci s uvedením původu. U zpravodajských serverů je obvyklé, že se s citacemi, které nejsou jejich vlastní, neztotožňují, zkuste si najít třeba citace ohledně „kurev a zlodějů“. Taky tam nebude explicitně napsané, že s tím ty zpravodajské weby nesouhlasí, a přitom je docela jasné, že jejich názor je jiný (už proto, že jejich zaměstnanci taky pracují i v noci).

    Vyjádřil jsem akorát nesouhlas s Dušanem, že aby se takové vtipy přestaly šířit, musí Romové změnit své chování. Na rasistických vtipech není ve své podstatě nic špatného, pokud jsou míněné jako vtipy a ne jako popis skutečnosti. Sám jsem sem některé německé o Češích přidal.
    11.10.2011 18:12 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes

    Ten citovaný vtip je blbý a hrubý, ale také, čo vystihnú to typické a zároveň neprekročia určitú mieru alebo aj napr. takéto paródie mi vôbec nevadia.

    http://youtu.be/3sJm7BQ7zOs.

     

    11.10.2011 17:22 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    ,,Ach jo. Rasistické vtipy jsou založené na kulturně zažitém stereotypu chování, které ale nemusí odpovídat běžnému chování daného etnika a už vůbec nevypovídá o chování každého jedince toho etnika."

    11.10.2011 17:32 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    pardon... zle som prečítala... pokud nedáte najevo...máte pravdu:)
    11.10.2011 17:42 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    :-)
    Bedňa avatar 11.10.2011 15:46 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    V tej súťaži nieje web KERNEL ULTRAS, takže tá súťaž asi veľký kredit mať nebude.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    kotyz avatar 11.10.2011 19:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Myslíš že nás by nevyřadili? Zatim si nikdo nestěžoval, tak to bysme to mohli i vyhrát! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 11.10.2011 21:07 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Minimálne za inovatívnosť by sme si cenu zaslúžili :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    11.10.2011 16:56 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    pre pavlixov

    V meste žil veľmi múdry človek, ale i veľký hlupák. Šiel za mudrcom a poprosiť ho, či by mu neporadil, ako sa stať múdrejším. Mudrc sa ho spýtal, či chce byť naozaj múdrejší, alebo by mu stačilo, keby len múdrejšie vyzeral. A hlupák súhlasil s druhou možnosťou.

    A tak mu mudrc vysvetlil trik,ktorý spočíval v tom, že je potrebné nesúhlasiť s čímkoľvek, čo povie niekto iný, i keď tomu, čo druhý hovorí, vôbec nerozumie. A pokiaľ aj ten, čo niečo tvrdí, bude odporovať, stačí ho vyzvať, aby svoje tvrdenie dokázal.
    11.10.2011 18:01 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Nesouhlasim - je to slovensky.
    11.10.2011 18:11 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Nesouhlasím, dokažte to :-D
    11.10.2011 18:31 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    http://www.slovnicek.sk/
    12.10.2011 11:22 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Hezké. Je to totéž město kde "tomu nerozumím, nedává mi to smysl, bylo by možné to doplnit?" je považováno za nesouhlas a projev fanatismu?
    pavlix avatar 13.10.2011 11:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Díky, velmi trefné.

    U Zuzanky vůbec nejde o nesouhlas, ale o to, že jsem ji párkrát připomněl, že píše nesmysly (něco, s čím se nedá ani nesouhlasit, když to nemá hlavu ani patu), netrefuje se do vláken, a vůbec kolem sebe zbytečně kope.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 13.10.2011 11:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Pro zuzanku: Už to nehul, leze ti to na mozek.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    11.10.2011 17:01 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Proste to napis rovnou: Cesi (pardon 'gadzove') jsou rasisti ale ja jsem cisty jako lilium.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.10.2011 17:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Za vrchol trapnosti považuji i vyřazení Ulož.to. Pokud takhle omezují, kdo se může účastnit, tak co to je pak za soutěž? Kdo je "nejlepší" z kategorie Big Content?
    11.10.2011 18:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    iDnes společně ještě s novinkami.cz jsou imho dvě nejsmradlavější žumpy českého internetu, a to i po započtění takový perel jako hulán, lahola nebo živě. Laholu a Hulána skoro nikdo nebere vážně a na živě obvykle zústávají u IT odbornosti/"odbornosti", ale tyhle dva "zpravodajské" weby imho zcela jasně slouží k politické manipulaci, agitaci a cekotrofii.

    Čili vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby jeden z nich tu cenu dostal.
    11.10.2011 20:56 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Jsem si taky myslel, ale nedávno jsem si otevřel diskuzi na blesku a to je teprve matroš! :)
    11.10.2011 19:01 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Nhéé, thoje dyskrymanace a rasysmus!
    kotyz avatar 11.10.2011 19:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Tu vyřadili už před tejdnem, taky vyřadili uloz.to (dneska sem o tom čet na diit.cz, ale nevim k jakýmu datu k vyřazení došlo) kvůli tomu že se tam prej nacházelo dětský péčko (to sem tam nikdy neviděl a ani se mi to nezdá pravděpodobný) a zoo péčko (to tam bylo asi vždycky a je tam pořád, stačí do vyhledávacího pole zadat "horse" nebo "dog" a budete čumět kolik toho vypadne). Uvidíme kolik toho ještě z lupy vyřadí (aby z lupy nezůstaly jenom chlupy) ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.10.2011 20:26 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Podle téhle zprávičky, uloz.to bylo vyřazeno pouze kvůli obyčejnému pornu.
    11.10.2011 20:57 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    a zoo péčko (to tam bylo asi vždycky a je tam pořád, stačí do vyhledávacího pole zadat "horse" nebo "dog" a budete čumět kolik toho vypadne).
    Ty to ale nějak sleduješ... :)
    kotyz avatar 12.10.2011 00:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    To zoo péčko na tebe vybafne ikdyž hledáš něco jinýho co má v názvu nějaký zvíře. A ani to nechce odkliknout že se má hledat i mezi 18+ obsahem jako u normálního péčka (nebo to mam nějaký rozštelovaný že se mě to už neptá, ale kdysi se to ptalo).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 12.10.2011 14:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Chtěl bych vidět ty statistiky to co se na uloz.to stahuje. Myslím, že péčko by okupovalo přední pozice stále.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.10.2011 20:25 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    dobry skvost je i tomio okamura. zajimalo by me, jak se tam octl... toho bych taky vyrazil, protoze rasisticky propaguje cechy cechum!
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    11.10.2011 20:35 Miriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    http://europe-v-facebook.org/EN/Get_your_Data_/get_your_data_.html
    11.10.2011 21:00 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    jesli by mozna nebylo lepsi misto stranky na nejakym serveru odstranit problem o kterem ta stranka psala.
    PepaSFI avatar 11.10.2011 21:41 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    ono je jednodušší stavět kulisy. Má to dokonce z historie název "Potěmkinovy vesnice". Jen s tím rozdílem že dnes už nestavíme vesnice z papundeklu aby nebylo vidět že jsou to trosky a bída, dnes stačí že vymažeme článek o skutečném stavu a napíšeme nový. Tak mě napadá že tohle už jsem taky někde čet, žeby Orwell? A popravdě řečeno, je mi celkem fuk že Necyklopedie vypadla z nějaký soutěže. Líbí se mi a nějaká lupa na to nemá vliv.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    12.10.2011 06:20 qljkdjkx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Orwell

    毛澤東
    bambas avatar 12.10.2011 07:50 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Napriklad Fuka zadal, aby jeho web FFFilm.fuxoft.cz byl vyrazen z nominace, kvuli nabozenskym predsudkum. Dodnes tak neucinili, je videt, ze je to banda diletantu a ta cena je uplne nahovno. Zrejme plati pravidla jen pro nekoho. FUJ!
    12.10.2011 14:21 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálově čistá lupa pro iDnes
    Doporučuju článek od Fuxofta: FFFILM podporuje náboženskou nesnášenlivost

    Moc hezky tam IInfo vydřenil ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.