Portál AbcLinuxu, 8. června 2024 18:00


Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
24.8.2007 02:16 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pro mě osobně je RAMka to co se do kompů dává nejhůře. U notebooku to většinou jde, ale ty jistítka v desktopu jsou tak blbě navržený, že to tam člověk musí pomalu cpát hydraulickejma kleštěma. Nedivil bych se kdyby u toho narupla deska nebo se zlomilo něco jinýho. Odložit paměti na kryt racku taky není dobrý, nějakej náboj v nich může zůstat.
Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
24.8.2007 09:21 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Nebylo to na kryt racku, ale na odlozeny kryt serveru.

Serverove desky pouzivaji jine patice pro pameti nez desktop. Vlozit pamet jde jeste o neco hure, ale maji daleko vetsi kontaktni tlak a tak jsou spolehlivejsi. Navic v sasi je pod pameti vyztuha, takze prolomeni desky neni az tak pravdepodobne.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
David Heidelberg avatar 24.8.2007 02:18 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
LOOOL, okamžitě bych jim to poslal :-D

0K!AS
Mobilní telefony a tablety s GNU/Linuxem v roce 2020. Proč byste se měli zajímat?
24.8.2007 03:43 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
To víš, že jo. Per to do nich, ať je po nich. ;-)
V důsledku těchto nepříznivých okolností jsem stále ještě nedokázal dočíst první kapitolu knihy Poprvé u počítače, což brání mému profesnímu rozvoji.
Tohle mě dostalo.
Quando omni flunkus moritati
David Heidelberg avatar 24.8.2007 04:19 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
jsem to chtěl taky napsat :-D taky mě to sejmulo.. jinak po prvním přečtení jsem chvíli umíral smíchy :-D

0K!AS
24.8.2007 18:42 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Souhlas. Je to parádně napsané! Autorovi doporučuji napsat ještě zepár takových dopisů a vidat to knižně. Zamlouvám si jeden výtisk :-D.
θηριον ειμι
24.8.2007 06:35 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kolega mi ale nedovolil tento email poslat dodavateli

Udělal velkou chybu :-)
Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
vencour avatar 24.8.2007 08:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Co s tim uděláte? Mně jedno zboží bez mého svolení opravili, navíc tak, že je to po půl roce opět to samé a esteticky bída. U dost renomovaného výrobce. Poprvé jsem tam byl se ženou a kočárkem, u výsledku reklamace, mazal domů, tak jsem neměl čas a chuť se s tim babrat. Čili mam dojem, že jsem v právu a stejně jako s Váma se mnou vyběhli.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
24.8.2007 08:50 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Mně jedno zboží bez mého svolení opravili
K tomu jim nemusíte dávat svolení. Je na rozhodnutí prodejce, jakým způsobem uvede zboží do bezvadného stavu.
§622 Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
24.8.2007 09:45 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Tak s tim se nebude delat nic, oni smlouvu dodrzeli do puntiku. Stroj ma nasmlouvano Next Business Day Response, poslali ve stanovenem case pamet a tim je smlouva splnena. Me rozcilil jejich pristup. Misto uznani, ze se jim obcas muze stat, ze poslou vadny dil, obratem ruky vedi, ze jejich dil byl v poradku, ale zakaznik je blbec, ktery nedokaze dil namontovat.

A zrovna u pameti mi prijde, ze by muselo byt vyhodnejsi poslat novou, nez opravovat starou. Sice je vymena cipu pameti pomerne trivialni operace, ale presto to minimalne hodinu zabere a vysledek nemuze byt nikdy tak kvalitni jako prvotni letovani pri vyrobe.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
24.8.2007 13:07 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
A zrovna u pameti mi prijde, ze by muselo byt vyhodnejsi poslat novou, nez opravovat starou. Sice je vymena cipu pameti pomerne trivialni operace, ale presto to minimalne hodinu zabere a vysledek nemuze byt nikdy tak kvalitni jako prvotni letovani pri vyrobe.
Vyměnit čip na paměti není moc triviální operace, ty malý nožičky se pájí dost blbě, pokud na to nemáš zařízení. Navíc proč by to výrobce měl opravovat, když to může vrátit - uplatnit reklamaci u dodavatele
Quando omni flunkus moritati
24.8.2007 13:34 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Rekneme ze dodavatel je soucasne vyrobcem a ma prostredky na libovolny servis. Sice pro nej pameti dela pod jeho znackou asi nejaka cinska fabrika, ale to je nakonec jeho problem.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
24.8.2007 14:22 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Navíc proč by to výrobce měl opravovat, když to může vrátit - uplatnit reklamaci u dodavatele
Tohle obecně neplatí. Záruku poskytuje ten, s kým má nakupující obchodní vztah, tj. prodejce. Jak si to zařídí prodejce s výrobcem už je jejich věc (něco je také upravené zákonem, ale vztahy mezi dvěma firmami jsou zákonem mnohem méně určovány, než vztah mezi fyzickou osobou-spotřebitelem a firmou – tam je zákon mnohem více na straně spotřebitele).
24.8.2007 19:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Misto uznani, ze se jim obcas muze stat, ze poslou vadny dil, obratem ruky vedi, ze jejich dil byl v poradku, ale zakaznik je blbec, ktery nedokaze dil namontovat.

Ne že bych toho člověka chtěl nějak moc obhajovat, ale po svých zkušenostech s některými zákazníky mám pocit, že dělá-li člověk nějakou dobu support, pak ho to určitým způsobem poznamená a přestane počítat s možností, že by zákazník mohl nebýt blbec a vědět, co dělá…

24.8.2007 13:50 KaiSVK | blog: kaiov_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak aj takychto dodavatelov mate? :D dobre som sa zasmial :) super, sam by som to lepsie tomu dodavatelovi nenapisal :D Myslim, ze by sa to ujalo aj ako jeden z tych "vtipnych" retazovych mailov.

Keep pushin' Kaio
Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
24.8.2007 22:18 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ach jo, uz jsem si zase poprskal monitor:-). Nastesti vino se utira lip nez kola. Uz si budu pamatovat, ze tve texty bych nemel cist s plnou hubou cehokoliv:-).
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.