abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1056 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Mikos avatar 11.2.2006 15:22 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Tak tohle je nářez ;-) Jen se utvrzuju v tom, proč jsem byl tak přesvědčený, že Apple nikdy :-)

    Kdyby měl Apple tu možnost a to monopolní postavení, byl by IMHO v některých ohledech ještě drakoničtější než Microsoft... viz. jeho chování okolo iTunes, MacOS-X like stylů, atp.

    Opravdu nemam rád firmy s takto zavřenou filosofií... a už vubec ne uzavřenou hardwarovou architekturu (i když to se teď s přechodem na x86 aspoň trošku zlepšilo ;-))
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.2.2006 15:27 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Eh, wtf? Uzavřenou hw architekturu? Přiznám se, že tomu ani za mák nerozumím .o)) Tak schválně, zdá se vám být otevřenější OpenFirmware a nebo BIOS libovolného notebooku? Já si myslím, že v tom Apple jasně vedl.

    No dobře, málem bych zapomněla na ATI a nVidia karty a wifinky od Broadcomu. Jenže něco z toho má ve své PláCačce skoro každý z vás...
    ^D
    Mikos avatar 11.2.2006 16:26 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    U PC si můžu komponenty vybrat, u Applu ne ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 11.2.2006 16:31 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Ale zas Apple má hezký design, to mu neupíram :-) Nicméně to je tam jediný důvod, který by mě ke koupi Applu mohl vést... a je to dost slabý důvod, když si vezmu všechny problémy, které Apple přináší (Airport Extreme, neexistující nVidia ovladače pro PPC platformu - i když tohle už bude snad s jeho přechodem na x86 lepší, atp.) a to že je nemožně předražený.

    A s MacOS X co sem měl tak možnost ho vyzkoušet mě zaujal jen design (který se Applu opravdu povedl, jak říkam design je věc, kterou Apple umí ;-)) a některé věci jako Expose. Ale celkově mi ten OS vubec nesedl, kdybych si koupil Appla, okamžitě by na něj putoval Linux ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.2.2006 16:50 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    V práci pod stolem mám G3, kam jsem přidala asi 500 MB paměti posbírané v serverovně, vyměnila disk a CD za DVD, grafika už je tam myslím také jiná... hardware si tam každý může naskládat jaký chce, od PC se to liší jen deskou a procesorem...

    Nicméně drahé to je (až na notebooky) a ergonomie jeho myší a klávesnic je děsivá. Já to ale používám jenom kvůli tomu PPC, takže příští počítač holt bude od Genesi (ještě dražší).

    Něco přes rok používám OS X a Linux souběžně a pokud vám zrovna nevadí, že drivery pro OS X musíte psát v C++, myslím, že v tom pro uživatele není žádný rozdíl. A pokud snad ano, je to spíš plus pro OS X - je pro něj mnohem víc aplikací, protože na OS X zkompilujete takřka libovolný linuxový program.

    Ovšem souhlasím s vámi, že chování firmy Apple je na zabití.
    ^D
    vencour avatar 11.2.2006 17:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla

    Myslíte, že by bylo rozumné koupit si notebook od Apple, když jsem nikdy s Apple nedělal? Nějak se mi nezamlouvá nabídka v pc třídě (zatím jsem viděl asus, acer, siemens), kamarád tvrdí, že hp jsou dobrý, ještě kouknu po lenovu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 11.2.2006 17:15 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla

    Jak koukam, tak do ibm se dávaj jen Intely?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    11.2.2006 17:26 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Vůbec nemám tušení, jak je na tom nový MacBook Pro. Nicméně, zatím na něm Linux ani nenabootuje, takže ho můžeme z uvažování s klidem vynechat.

    Pokud uvažujete o koupi iBooku/PowerBooku G4 a chcete na něm používat Linux, měl byste se smířit s tím, že na linux/ppc nejsou 3D drivery. Ovladač k airport extreme už začíná být použitelný, se zbytkem hw nejsou problémy. (Až na softwarový modem.)

    To 3D se dá oželet, protože Mac OS X dostanete, není problém mít dualboot a na hrátky s Blenderem nebo gamesení je stejně OS X lepší. Horší je, že je velmi obtížné rozchodit na Linuxu připojení externího displeje. (Prý to jde, mě se to ještě uspokojivě nepodařilo. Ale problém bude nejspíš v mé distribuci a snažím se pracovat na nápravě.)

    Pokud si vyberete rozumnou distribuci Linuxu (Ubuntu, YDL, Fedora), instalace bude triviální, a potom už všechno stejné, jako na PC. Chcete-li OS X, dostanete ho předinstalovaný, a pokud ho budete někdy chtít instalovat znovu, je to velmi jednoduché. Na ovládání si budete muset chvilku zvykat, ale jde to zvládnout bez čtení návodů. Na rozdíl od KDE nebo GNOME je logické a vnitřně konzistentní, osobně neznám nic lepšího.

    A jaké jsou výhody oproti jiným notebookům? Předně, PowerBook G4 má displej, jemuž podobný jsem ještě na PC notebooku nikdy neviděla. Můžete se na něj koukat ze všech stran, obraz je stále dokonalý. Kdekdo mi to závidí... klávesnice je velmi příjemná, notebook velmi bytelný. (Ten dosud můj vydržel různé lety a pády i koupel v růžovém víně za běhu.) Je to tiché, moc to netopí, ve srovnání s ostatními notebooky to má výborné reproduktory...

    A ještě rada na závěr: HP nebrat. HP notebook jsem měla já i spousta známých, skoro všechny odešly, nejčastěji těsně po skončení záruční doby (nechť je mé eowyn v křemíkovém nebi dobře). Na bývalé IBM mám oproti tomu samé dobré reference.
    ^D
    Mikos avatar 11.2.2006 17:39 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Na rozdíl od KDE nebo GNOME je logické a vnitřně konzistentní
    Teda já nechci vyvolávat nějaký flejm, ale tahle věta mě docela pobouřila ;-) Mně např. přijde KDE mnohem pohodlnější než MacOS X, mnohem lépe se mi nastavuje k obrazu svému, přijde mi v něm téměř vše krásně logické. MacOS X je co sem měl tak možnost vyzkoušet dobrý jen tehdy, pokud vám vyhovuje to jak si Apple myslí, že byste ten OS měli používat. Jakmile si v něm chcete dělat věci více po svém, docela tvrdě narazíte. Alespoň já mam takovou zkušenost (i když pravda zas tak moc sem s tím nedělal, jenom chvilku jsem to zkoušel... ale potvrdil mi to i kamarád, který má s MacOS X větší zkušenosti a přesedlal právě kvůli tomu zpět k Linuxu).

    Takže kdyžtak tam aspoň uvést obligátní "dle mého názoru" či "IMHO", ale podávat to za obecně platnou věc, to se mi opravdu nelíbí a protestuji :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 11.2.2006 17:40 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Jo a ještě jedna věc:
    a na hrátky s Blenderem nebo gamesení je stejně OS X lepší
    Proč by měl jako být MacOS X lepší na hrátky s blenderem? To opravdu nechápu, to mi přijde jako uplná blbost ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.2.2006 17:56 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Hádám, že předevšim kvůli tomu, že je v dokonalý symbióze s hardwarem, takže dosahuje lepšího výkonu.

    P.S.: Ale možná kecám :-)
    Mikos avatar 11.2.2006 21:54 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    nVidia drivery pod Linuxem dosahují v OpenGL vynikajícího výkonu, takže tohle je nesmysl ;-) Jen uživatelé ATI karet to maj horší :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.2.2006 22:37 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Nejde jen o OpenGL. Vám počítá celou scénu včetně všech efektů jen grafická karta? Tomu bych se docela divil, naopak, grafická karta se při práci třeba v 3D Studiu moc nepřetrhne, všechno dělá procesor.

    Navíc Linux prostě zákonitě nemůže bejt ve všem stejně rychlej jako OS X, stejně jako neni architektura x86 ve všem stejně rychlá jako PPC. Lišej se jádra, lišej se X servery, liší se kód produkovanej překladačem (protože se mimo jiné liší i překladač).

    Mimochodem asi neni náhoda, že zrovna Apply ve výkonu třeba při práci s videem strkaj do kapsy i ty nejnadupanější PCčka, ačkoliv papírově na to vůbec nevypadaj. Nedovedu si představit, že by to bylo možný, kdyby nad PPC architekturou neběžel dokonale odladěnej systém.
    Mikos avatar 11.2.2006 23:43 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Moment, dnes už Apple přeci není PPC ;-) A samozřejmě že scénu nepočítá grafická karta, finální rendering nikdy nedělá grafická karta (GPU je tu od toho že je rychlé, né že je přesné ;-)), ten nedělá nikde.

    Co se týče rychlosti, troufam si tvrdit, že moderní dvoujádrové 64-bitové procesory (které už cenově nejsou nic strašného) strčí všechna současná PowerPC v Macu do kapsy, a to téměř ve všem. Něco jiného jsou procesory Power (přímo od IBM), ty na tom byly pokud vim vždycky lépe než PowerPC (PowerPC od Motoroly jsou IMHO něco jako odlehčená verze Poweru, ale možná se trochu v něčem mýlím).

    Nicméně na co sázim do budoucna je Cell, ten má vynikající architekturu, které se jen tak něco nevyrovná (není nad to mít jedno hlavní Power jádro + 8 až 16 programovatelných SPU jader ;-)).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 12.2.2006 00:04 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Jo jinak co se týče toho "Lišej se jádra, lišej se X servery, liší se kód produkovanej překladačem"... to je přeci samozřejmé ;-) Nevidim ale co by tam mělo být pro Linux nevýhodou. Podívejte se na filmové společnosti - na čem myslíte že se renderovaly filmy jako Shrek 2, Madagaskar, atd.? Ano, všechny velká studia jako Pixar, DreamWorks, Walt Disney, atd. už pokud vim používají render-farmy založené na x86 a Linuxu, protože je tam nepřekonatelný poměr cena/výkon. A pokud vím tak třeba v případě toho Madagaskaru se chlubili i tím, že používali Linux i na desktopech (teda použáívali údajně GNOME, grrr ;-)).

    Samozřejmě že má Apple domény, v kterých ho lidé považují za nepřekonatelný (2D grafika, DTP, atp.), ale IMHO jsou to z velké části jen přežitky, prostě lidé mají zakódováno že Apple je na to nejlepší a basta :-) Neříkam že na něco není Apple lepší, ale rozhodně toho není zas tolik jak by se mohlo zdát...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    12.2.2006 11:54 barney
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    hmm, trosku z ineho sudka:

    apple je vykonny prave preto, ze ma uzavretu architekturu. pouziva sice standardizovane rozhrania, ale vsetko za tym je ine. nie je setrene na kondikoch, na navrhu dosiek, atd len preto, aby dodali lacnejsi komponent.

    ak mate matnu predstavu o vysokofrekvencnych vedeniach a teorie okolo toho, mozno sa vam rozsvieti :-)

    kvizova otazka:
    preco je seriova komunikacia lacnejsia a rychlejsia ako paralelna?

    12.3.2006 12:50 Michal Ludvig | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Apply ve výkonu třeba při práci s videem strkaj do kapsy i ty nejnadupanější PCčka
    Nevim jak moc jsou bezne komercni programy pro PC optimalizovany na dany procesor. U PPC je AltiVec snad vzdycky, takze kompilator nebo dokonce rovnou programator se muze s optimalizaci dosytosti vyradit. Naproti tomu u x86 muzete/nemusite mit SSE, SSE2, SSE3, 3Dnow a kdovi co jeste. Ruzne CPU maji ruzne resene pipelines a i tam je mozne nahnat neco malo vykonu. Dokud nevite na cem vas program pobezi tak se blbe optimalizuje. Takze pred dalsim benchmarkem PC vs Apple by bylo fer ten PC program prekompilovat na ten konkretni nejnadupanejsi HW. Bohuzel u closed-source to pujde dost tezko ;-)
    12.2.2006 10:17 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Ale jo, s Blenderem jsem možná trochu ujela na základě sto let starého benchmarku, který teď už nejsem schopná najít. Asi máte pravdu, že už je to jedno.
    ^D
    11.2.2006 17:53 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    To, že GUI OS X je logické a konzistentní je fakt. Každému samozřejmě vyhovovat nemusí. Snažit se ho přenastavovat má ale zhruba stejný smysl jako přenastavovat klávesové zkratky ve vimu.

    Ovládací prvky KDE i GNOME se neustále mění, každý program se ovládá zcela jinými klávesovými zkratkami... oproti tomu, například každý OS X program leze přes kombinaci Command + , do Preferences apod., což je pro rychlou práci k nezaplacení. Při práci s OS X v podstatě nepotřebuju myš.

    Možnost měnit nastavení ovládání grafického prostředí nepovažuju za příliš velkou výhodu, lepší je, když to funguje rozumně defaultně. Je pěkné, že na svém počítači pracujete efektivně - ale co budete dělat v práci, v labu, u kamaráda...?

    Stále jsem přesvědčená, že logičnost ovládání OS X je nepopiratelným, objektivním faktem .o)
    ^D
    vencour avatar 11.2.2006 18:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla

    Děkujeme za pěkné představení jablíčka :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Mikos avatar 11.2.2006 21:52 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Váš objektivní fakt je ve skutečnosti subjektivní ;-) Uvědomte si, že někomu (a těch lidí není zas tak uplně málo) prostě styl práce v MacOS X nevyhovuje. A pak jsou nahraný, protože nastavitelnost k obrazu svému je v MacOS X problém (nějak to jde, ale ne vše potřebné a mnohem hůře než třeba ve jmenovaném KDE). Prostě někomu to jak Apple nalajnoval styl práce v MacOS X nevyhovuje, to je prostý a objektivní fakt :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    12.2.2006 10:18 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Tak ještě jednou: že je ovládání logické je objektivní. Že mi vyhovuje je subjektivní. To jsou přece dvě zcela různé věci .o))
    ^D
    Mikos avatar 12.2.2006 16:25 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Možná jsem se špatně vyjádřil ;-) Já neprotestuju proti tomu, že je MacOS X logický, ale proti tomu, žes označila KDE za nelogické (aspoň tak mi to vyznělo ;-)). Logický MacOS X celkem je, to nepopíram.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.2.2006 22:05 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    A ještě rada na závěr: HP nebrat. HP notebook jsem měla já i spousta známých, skoro všechny odešly, nejčastěji těsně po skončení záruční doby (nechť je mé eowyn v křemíkovém nebi dobře). Na bývalé IBM mám oproti tomu samé dobré reference.
    Mám už rok HP OmniBook XE3 GC (9/2001, celer 850, i440bx, aktuálně 256MB RAM a 60GB :-) disk - původně 10GB): + mechanická odolnost - bytelné ocelové panty + Al (?) rám kolem těla. Jednou mi naplocho spadl z asi 80 cm na kameny, často dobíhám na mhd, baťoh se sem-tam sesune k zemi, sem-tam s ním klepnu, zatím drží dobře
    + od jádra 2.6.15 chodí bezproblémově suspend do RAM (ACPI S3)
    + rozložení klávesnice - lepší jsem zatím na žádném ntb nepotkal
    + ticho - větráček jede jenom když je procesor trvale na 100 % vytížen
    + má fdd i cdrom - nic nepálí do dlaní (pod jednou je fdd a pod druhou baterka) - hmotnost > 3 kg
    - plast zvenku víka displeje by mohl byt tužší
    - displej - malé úhly, vyblité barvy
    - není integrovaná síťovka, wifina - holt levná verze...
    - pouze udma2 (vlastnost chipsetu)
    13.2.2006 22:17 Martin Kumst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Ja mam compaq contura aero 4 - i486 SX 33MHz, 4MB RAM, 250 MB disk. slouzi mi docela dobre, provozuji na tom redhat 6.0 s kernel z distra basic linux.
    12.2.2006 08:31 Penguin_007 | skóre: 2 | Duchcov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Appla mám (iBook@366 MHz/192MB RAM) a používám na něm Ubuntu Linux. Na této sestavě byl MacOS totálně nepoužítelný, bohužel. Jádro je dost dobré, ale gui je děsně nenažrané :-(, bohužel, protože bylo ergonomické.
    Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují; můj web
    11.2.2006 16:15 machr | skóre: 2 | blog: machr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    moo
    (__) (oo) /-------\/ / | || * ||----|| ~~ ~~
    11.2.2006 16:54 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Pěkná. Ale na Mac OS X ji máme taky:
    Last login: Sat Feb 11 11:48:45 on ttyp3
    Welcome to Darwin!
    freya:~ anicka$ apt-get moo
             (__) 
             (oo) 
       /------\/ 
      / |    ||   
     *  /\---/\ 
        ~~   ~~   
    ...."Have you mooed today?"...
    
    ^D
    12.2.2006 11:14 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    apt-get je mrtev, at zije (lokalizovany) aptitude ...
    oc@yofresh:~$ aptitude moo
    V tomto programu nejsou žádná velikonoční vajíčka.
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    12.2.2006 11:58 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Nemáš vytrvalost: ;-)
    david@cihla:~ $ aptitude moo
    V tomto programu nejsou žádná velikonoční vajíčka.
    david@cihla:~ $ aptitude moo -v
    V tomto programu opravdu nejsou žádná velikonoční vajíčka.
    david@cihla:~ $ aptitude moo -vv
    Neříkal jsem snad, že v tomto programu nejsou žádná velikonoční vajíčka?
    david@cihla:~ $ aptitude moo -vvv
    Přestaň!
    david@cihla:~ $ aptitude moo -vvvv
    Fajn. Když ti dám velikonoční vajíčko, půjdeš už pryč?
    david@cihla:~ $ aptitude moo -vvvvv
    Dobrá, vyhráls.
    
                                   /----\
                           -------/      \
                          /               \
                         /                |
       -----------------/                  --------\
       ----------------------------------------------
    david@cihla:~ $ aptitude moo -vvvvvv
    Co to je? Co by to bylo! Přece had žeroucí slona.
    :-D
    David Watzke avatar 12.2.2006 17:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    # emerge moo
    
    
      Larry loves Gentoo (Linux)
    
     _______________________
    < Have you mooed today? >
     -----------------------
            \   ^__^
             \  (oo)\_______
                (__)\       )\/\
                    ||----w |
                    ||     ||
    
    
    Calculating dependencies
    emerge: there are no ebuilds to satisfy "moo".
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    11.2.2006 16:43 Marek 'marx' Grác | skóre: 21 | blog: Paralelný blog | Brno / Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Keď to je gcc, tak by nebolo výhodnejšie poslať ten bugreport rovno tam? Registrácie ťa to, ale neušetrí :)
    11.2.2006 16:52 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    To by mě hnali .o) Apple dělá s gcc všeliká zvěrstva... Z manuálové stránky:

    Note that Apple's GCC includes a number of extensions to standard GCC (flagged below with ``APPLE ONLY''), and that not all generic GCC options are available or supported on Darwin / Mac OS X. In particu- lar, Apple does not currently support the compilation of Fortran, Ada, or Java, although there are third parties who have made these work.
    ^D
    11.2.2006 18:50 Marek 'marx' Grác | skóre: 21 | blog: Paralelný blog | Brno / Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Tak som to nevedel, takže 'klasické' gcc je nepoužiteľné?
    12.2.2006 10:14 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není bugzilla jako bugzilla
    Ale jo, jenže když je na všech jabkách defaultně to od applu, měl by se s ním program pro jabko zkompilovat.
    ^D
    brozkeff avatar 13.2.2006 20:06 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše EULA? !!#%§!!
    Jéje, to ten Apple nadělá, pro přístup do osobního bugreportáře je potřeba schválit plácy horší než při instalaci Windowsů schválení EULA? Hm:-/ ale všelijaká licenční ujednání, smlouvy co se fyzicky nedodepisují a podobné v ČR neplatné dokumenty co? Nečteme, leč schvalujeme jako na běžícím pásu! :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.