abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1058 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    1.3.2006 00:24 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Osobně při činnostech, na který se musim soustředit, upřednostňuju popík. Nevim proč, ale při melodický a rytmický hudbě se dokážu líp soustředit. Asi nejvíc se mi osvědčili The Corrs.
    1.3.2006 00:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Ja uz mam nejradeji ticho. Doby rycne muziky, jsou asi nejak za mnou. Starnu a v tichu se mi nejlip nemysli. V tichu myslenky pluji a zastavi se. Prazdna hlava to je muj zivot. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.3.2006 10:40 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    K tomuhle jsem za poslednich par mesicu dospel taky a to je mi tak sotva pulka co Vam ;-)
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    1.3.2006 00:28 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Celkem dobré jsou soundtracky k různým filmům, zcela typicky Pán prstenü, ale i další (doporučuji mrknout na válečné). Hezké album je třeba taky Visor Om Slutet od Finntroll (není to metal! v podstatě), některé písničky od Falkenbach by taky ušly. Kouknout můžete třeba i na Cornix Maledictum. A tak podobně. Ale nevnímat dokážu prakticky všechno :-)
    Copak toho není dost?
    1.3.2006 00:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Jo, malá soukromá inzerce :-) Nechám si doporučit nějaké další věci jako je právě Cornix Maledictum :-)
    Copak toho není dost?
    alblaho avatar 1.3.2006 00:49 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Můžu poslouchat leccos, kromě soundtracků. Jsou moc dramatické, válečné obzvlášť. Samozřejmě popinu ala Shreck v pohodě.
    1.3.2006 00:58 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Musí se to přebrat, jako všechno :-) Ale mi to tedy moc nepřijde.
    Copak toho není dost?
    31.1.2007 17:35 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    co sa stalo, ze znovu nalogovany?
    31.1.2007 17:35 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    omg. ako som sa dostal do tohto blogu? :D
    1.3.2006 00:54 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Ja pri praci doma posloucham vetsinou hiphop nebo metal. Pokud delam neco mimoradne namahaveho na hranici mych psychickych schopnosti, tak si poustim Enya. Mam oblibene album A day without rain a u toho se opravdu dokazu uklidnit a dokonce ani netriskam vecma kolem sebe.
    1.3.2006 03:45 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Jo, na Enyu jsem zapomněl, to je kvalitní relax pro (d)uši.
    1.3.2006 01:08 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Hodne zalezi na stavu mysli. Pro povzbuzeni a pri zvysene zatezi si pustim jungletrain.net nebo dnbradio.net. Pro konstantni vykon posloucham pohadky (momentalne Fimfarum). Nekdy se do neceho zazeru tak, ze si nic nepoustim a ani o tom nevim :-)
    1.3.2006 08:56 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    tak fimfarum sem skusil jednou a moc sem toho neudelal :-) (werich je na me moc poutavy vypravec)

    jinak take mam obcas pocit ze si musim proste neco pustit. tak si neco pustim a to ze to dohraje si vsimnu klidne s hodinovym spozdenim...
    never use rm after eight
    1.3.2006 01:08 einhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    jakykoliv chillout, minimalne 2h set ;)
    1.3.2006 01:10 einhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    nebo "soundtrack" Dobry vojak Svejk ci Poslusne hlasim
    9.3.2006 20:48 kappi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Moje řeč :-) ale jinak mám taky rád i něco na způsob jazzu, ale chillout je chillout ;-)
    1.3.2006 01:20 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Jinak vnimam hudbu v praci (mistnost vice lidi, ruch), jinak doma (ticho, klid).

    U pocitace posloucham klasiku, jazz, world music, cokoli... Naprosto se to ruzni, podle denni doby, podle nalady, unavy... Nemam specielni hudbu k pocitaci.

    Je to individualni, spletite, zaludne, prekvapujici a zabavne, nehledejte v tom rad. Je to drak, na jehoz hrbete lze plout.
    -- OldFrog
    1.3.2006 01:43 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Vhodna hudba je takova, ktera Ti sedi. Ja napriklad posloucham J.S.Bacha, suity pro cemballo v podani famozni Ruzickove. To to cloveku hned pali jinak. Doporucuji.

    Bohuzel se obavam, ze z CD to je naprd. Chce to kvalitni gramofon a neponicene desky. Nejlepe take elektronkovy zesilovac. U me to mam tak, ze mam elektronkove radio Grundig z r. 1962, ktere ma neuveritelny zvuk a pokuzivam ho misto repraku. Gramofon mam Tesla. Shanel jsem elektronkovy zesilovac, ale stal by hroznou paletu, takze take momentalne take Tesla a slouzi v zasade jen na vybuzeni toho radia. Ten zvuk se neda s nicim srovnat! Ma uplne jinou kvalitu nez CD, byt prehrana na sebelepsim ci sebedrazsim prehravaci. Polovodice udelaji z nadherne zivouci a vrele hudby studenou a fadni. Neco se vytrati...

    Zase melu, koho by to zajimalo...
    1.3.2006 03:28 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Ufff, tak to já se spokojím se soudobou technikou nebo si brnknu občas něco sám (u čehož se nedá pracovat, ale zase se odreaguju... ;-)). Asi nebudu takový fajnšmekr, je ale dobře, že audiofilové nevymírají. :-)
    wake avatar 1.3.2006 07:57 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    audiofil, podst.jm.: člověk poslouchající zvuk zařízení namísto hudby.
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    1.3.2006 10:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Hezké :-)
    Copak toho není dost?
    1.3.2006 18:38 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování

    Vynikající definice!!! :-D

    11.4.2006 19:57 dj-bobr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    No nevim, já poslouchám hlavně hudbu, ale když jsem vstoupil poprvé do Lucerna music baru, tak jsem konstatoval, že jim basáky rezonujou na 33Hz a že mě to štve :)
    1.3.2006 09:10 trekker.dk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Mezi polovodičem a elektronkou v podstatě není rozdíl, dokud se to nepřebudí. Může za to nekvalitní záznam na CD - 44kHz vzorkování je prostě málo
    Josef Kufner avatar 1.3.2006 15:44 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Slyšel jsem něco o tom, že přebuzený polovodičový zesík deformuje zvuk lichýma harmonickýma, kdežto elektronky sudýma...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    5.3.2006 21:49 freon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    1. Ja ted k praci posloucham hlavne breakbeat jako Plump djs (mimochodem pridte se podivat ted 10.3 do abatonu prijedou knam z britanie), Adam Freeland, Dirtyfunker, Koma&Bones, Aquasky vs. Masterblaster, Evil9, Rennie Pilgrem.... Pak nejakej drumbas jako Pendulum, Break, Noisia, Concord Down, Bulletproof..... 2. Tranzistor vs lampa:tak tenhle problem sme resili v kapele a je to tak ze kazdej elektronickej obvod produkuje nejake zkresleni. V pripade tranzistoru je toto zkresleni nejsilnejsi v lichych harmonickych, ktere se nam tak nelibej, kdezto lampa skresluje harmonicke sude, ktere lidskemu uchu lahodi vice. Jedna se o naprosto fyziologickou zalezitost. Proto taky vetsina profesionalnich kytaristu bude mit napodiu neco lampoveho (vetsinou hradbu marshal jcm800, jcm900..., ktere jsou full analog a lampove), kde navic nejlepsi nastaveni aparatu je vsechno doprava > zde se pak velmi projevi rozdil mezi jednotlivimi druhy zkresleni 3. analog vs digital > kazdy zvuk vychayejici z hudebniho nastroje (nepocitam syntetizetory) sjou nejake sinusovky. jejich prevedenim na digitalni signal se ze sinusovky udelaji takova shody nahoru a dolu... a nektery lide jsou na to citlivi a dokazou to rezeznat. Jednou jsem takhle nahraval na cd stary desky, byly dost poskrabany a praskaly. Jejich praskot mi deskach vubec nevadil, ba dokonce tomu pridaval jakysi feeling, ale po poslechu toho stejneho materialu na cd jsem se az vylekal jak je to strasne, ze se to neda poslouchat, cely ten praskot najednou byl takovy synteticky, velmi vyrazny, a rusivy.
    5.3.2006 21:52 freon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    ted sem to poslal a zjistil ze uz to tady stema tranzistorama nekdo napsal. taze nic...
    vencour avatar 1.3.2006 06:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování

    Mne oslovuje to, co znám a při poslouchání skoro zapomenu, že to vnímám a můžu soustředědě dělat. Do mých favourite patří Metallica, Mňága, Dvořák a Stabat mater, plus mam Zvuky přírody, když už mne melodično nebaví, jsou tam nahrávky všelijaké "havěti" a k tomu občas klavír nebo něco jiného.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 1.3.2006 06:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Já si pouštím většinou nějaký Němce: Scooter nebo Rammstein.
    1.3.2006 09:31 prageroj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    rammstein jsou good. Jeste lepsi je ale Death In June, coz jsou tdy anglani.
    5.4.2006 18:53 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Pravidelným hostem Death In June je už asi sedmý rok Albin Julius z Der Blutharsch (Rakušan) a občas Andreas Ritter z Forseti (Němec), takže už taky nejsou tak čistě angličtí.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 1.3.2006 08:11 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Pri programovani prakticky to samy, co jinak. Pravidlo je, ze nikdy ne nic, co bych slysel v tu chvili poprve...nedokazal bych se soustredit. Jinak s tema ceskyma textama to mam podobne, takovej Nohavica a programovani, to proste ne-e.

    Vetsinou underground elektroniku. Psychedelii (Astral Projection, Infected Mushroom, Hidria Spacefolk, 1200 mics, Rastaliens), progressive (sety z FriskyRadia, Oakenfold, Moshic, Max Graham, Danny Howells), trip-hop a downtempo (Masive Attack, Portishead, Sneaker Pimps, Bjork - i kdyz...tu pri prigramovani moc ne, na to se chce vic soustredit) a pak obcas klasiku (Smetana, Dvorak) a dost jazz (E.S.T., Dave Brubeck, Chick Corea, Jazz Q Praha, na Jamendu se daj najit moc dobry jazzovy veci)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    vencour avatar 1.3.2006 17:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování

    Když psychedeli, tak mi to připomnělo geniálního Syda Barreta a první elpíčka Pink Floyd, taky už je znam dost dobře a jsou skvěle probouzející nápady.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    1.3.2006 08:14 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    od potřeby ječet hrůzou mi spolehlivě uleví Prodigy. Bohužel už je mám tak oposlouchané, že mě pomalu začínají nudit. Existuje vůbec něco podobného?

    Prodigy jsou jenom jedni, ale mně se taky osvědčil popík. Co třeba Chemici? Jinak se mi ještě úžasně přemýšlí u Ecstasy of Saint Theresa, případně taky u blues. Tak nevím... :-D
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    David Ježek avatar 1.3.2006 10:08 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    no me skvele na psani (a ze pisu 8hod v praci) i bezny poslech plne vyhovuji herni a filmove soundtracky. namatkou z her treba serie TES, oba sshockove, predelane soundtracky z doomu, terminal velocity a vubec kybl dalsich. z filmu pak klasiky jako jerry goldsmith, john williams, alan silvestri a opet kybl dalsich
    David Ježek avatar 1.3.2006 10:09 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    hehe, prave ted sem se prinutil nad tim zapremyslet a zjistil sem ze mi tu uz hodinu bezi jako podprahovka hudba z falloutu :-D
    1.3.2006 10:28 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Jak se dá normálně sehnat? :-)
    Copak toho není dost?
    .. avatar 1.3.2006 11:43 .. | skóre: 4 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Byl na to na netu nejaky program, vzal a rozbalil ty jejich datove soubory, potom se vzal druhy program, ten prevedl ty zvuky z jejich formatu do wav-u. No, a s tim uz si muzes delat co potrebujes. Bohuzel ty jmena jsem uz zapomel :-( ale jinak soundtrack je to perfektni!
    1.3.2006 12:03 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Škoda, asi potrápím Google :-)
    Copak toho není dost?
    David Ježek avatar 1.3.2006 12:06 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    jinak z hlediska mnohe hudby ve hrach lze doporucit http://www.mirsoft.info/index.php
    vencour avatar 1.3.2006 18:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování

    Heuréka!!! Děkuji převelice, muzika z Aladdina mi už nechybí :-) Za tuten odkaz ... fakt dík moc :-) kdysi jsem si ho nahrál ze hry na kazetu a poslouchal to, je to takové příjemně veselé, relaxační.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    1.3.2006 10:26 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Při programování většinou nic neposlouchám nebo si pouštím klasiku, ale jen když se potřebuju probrat. Pokud jsem svěží, tak mě hudba příliš rozptyluje, ale když potřebuju probudit, tak Rejchovo Te Deum je správná volba. Akorát pak občas pletu příkazy s latinským textem :-D

    Nicméně při učení se na zkoušky na matice se bez kvalitní (klasika: varhany, orchestrální kousky, smyčcová kvarteta...) hudby nejsem schopen obejít. Bez hudby prostě 120 stránková matematická skripta nelze přečíst ;-)

    A když sedím u počítačů ve škole, tak naladím vysílání d-dur...
    θηριον ειμι
    1.3.2006 10:30 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Rammstein, Led Zeppelin, Jethro Tull, Pink Floyd, Black Sabbath, Ozzy Osbourne, Deep Purple, Nirvana, Prodigy, Linkin Park, Red Hat Chilli Pepers
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    1.3.2006 11:34 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování

    Ubral bych Prodigy a Linkin Park, naopak přidal HIM a starší Green Day. Jinak je to přesné :) A málem bych zapoměl na Guns 'n Roses.

    Při soustředěném čtení/učení nesnesu nic než ticho. Maximálně hodně potichu Pink Floyd či Deep Purple.

    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    1.3.2006 10:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Jak se potřebuje soustředit na cokoliv tak jedině ticho. Ta Aničkou dodaná skladba se mi sice až tak moc nelíbí, ale dovedu si představit, že bych u ní myslel. Možná má nějaké vhodné vibrace pro patřičné mozkové centrum? ;)
    1.3.2006 10:41 troolix | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Jethro Tull, Cranberries, Vlasta Redl
    1.3.2006 11:58 Filda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    při práci na GNU projektech je vhodný poslech kapely Gnu
    1.3.2006 12:55 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Hmm, záleží to na náladě. Pokud něco poslouchám, je to obvykle to, co poslouchám i "normálně".

    Takže obvykle je to nějaký hip-hop; snažím se přivonět k jazzu a funku, ale nevím, kde začít, občas i r'n'b, ovšem kvalitního je málo. Baví mě i chillout, i když se o něj moc nezajímám. Klasika se mi moc líbí, i když ji v podstatě neposlouchám; má to "grády". Zajímavý mi připadá i například soundtrack Hodin (no, já ho neslyšel -- jen přímo ve filmu :-)) nebo Čokolády...

    Pop mi nevadí, pokud ho nemusím poslouchat. :-)
    Arses avatar 1.3.2006 14:51 Arses | skóre: 4 | blog: arses
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Můžu říct že nejvíc mi sedí Apocalyptica, je to bez textu, prostě vynikající. Nebo často poslouchám i písničky který znám dokonale, tam už ten text nevnímám, třeba Kabáti nebo Kryl...
    stativ avatar 1.3.2006 17:44 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Enya, Rammstein, Nightwish, soundtrack z LOTR
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    1.3.2006 20:23 Jan Zapletal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Ač normálně poslouchám hlavně folk, tak na programování preferuji metal, který žene kód kupředu (Halloween, Hammerfall, ...)
    brozkeff avatar 4.3.2006 18:34 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Metal vs trance
    Pro někoho jistě zajímavá kombinace, sám jsem na tom ale ještě líp. Normálně mám nejradši world music od á do zet, a všelijakou uklidňující muziku, v poslední době speciálně Loreenu McKennitt, nicméně často si rád dám taky metálek (nejradši tu odrůdu tzv. "happy-metal" - Rhapsody aj. :e)), a k tomu někdy i zcela nekompatibilní trance:-)
    NbS avatar 6.3.2006 21:13 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Jazz, soul a podobne :)

    asi nejvetsim zdrojem je pro me smoothjazz.com :)
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    8.3.2006 21:40 Cyphr0 | skóre: 4 | blog: cyphr0_log | /root
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Co já poslouchám...
    Pro opravdové soustředění: Uložené zvuky z BrainWave Generatoru
    Rychlé myšlení: KoRn (Alive je opravdu nejklidnější, nene je to Alone I Break)
    a dále Soilwork, Within Temptation...
    10.3.2006 21:17 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Ten BrainWave jede pod Wine?
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    16.3.2006 23:31 Cyphr0 | skóre: 4 | blog: cyphr0_log | /root
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Sorry za to zpoždění. Wine nepoužívám, vždycky si uložím zvuky do WAV na woknech(fotr je používá) a potom si to pouštím v linuxu. Když to vezmu tak, že délka "melodie" je asi do 20ti minut, tak ty nejlepší z nějakého žánru (relaxace,meditace,astrální cestování,povzbuzující zvuky) můžu vypálit i jako Audio CD 80min...kdybys to někdy zkoušel, neukládej to do ztrátových kodeků (MP3,OGG), protože mozek/podvědomí vnímá všechny zvuky i ty co normálně neslyšíme a ty nás také zásadně ovlivňují...
    vencour avatar 13.3.2006 22:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování

    V poslední době mne dost bere (zase) Balada pro banditu. Večer zmizí a 300 ověc jsou skvěle veselý.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.8.2006 23:13 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební pozadí pro programování
    Martin Böttcher - Old-Shatterhand-Melodie (Orbient Mix)

    :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.