Jack Dorsey představil (𝕏, Nostr) svůj nový projekt bitchat. Jedná se o bezpečnou decentralizovanou peer-to-peer aplikaci pro zasílání zpráv bez potřeby internetu, serverů a telefonních čísel. Využívá se Bluetooth Mesh Network. Detaily v technické dokumentaci. Zdrojové kódy jsou k dispozici pod licencí Unlicense.
Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové verzi 3.3 "Far Above the Clouds". Nově je postaven na Qt6/KF6 a využívá GStreamer místo Phononu.
Společnost IBM představila novou generaci svých serverů: IBM Power11.
Multiplatformní digitální pracovní stanice pro práci s audiem Ardour byla postavena na GTK2. Vývojáři neplánovali její portaci na GTK3 nebo GTK4. Naopak, v lednu loňského roku si vytvořili vlastní fork GTK2 s názvem YTK. Ten v únoru letošního roku přestal být volitelným a nově byla zcela odstraněna podpora GTK2.
Byla vydána nová verze 6.4 linuxové distribuce Parrot OS (Wikipedie). Jedná se o linuxovou distribuci založenou na Debianu a zaměřenou na penetrační testování, digitální forenzní analýzu, reverzní inženýrství, hacking, anonymitu nebo kryptografii. Přehled novinek v příspěvku na blogu.
Společnost initMAX pořádá sérii bezplatných webinářů věnovaných novému Zabbixu 7.4. Podrobnosti a registrace na webu initMAX.
… více »Byla vydána verze 7.0 open source platformy pro správu vlastního cloudu OpenNebula (Wikipedie). Kódový název nové verze je Phoenix. Přehled novinek v poznámkách k vydání v aktualizované dokumentaci.
E-mailový klient Thunderbird byl vydán ve verzi 140.0 ESR „Eclipse“. Jde o vydání s dlouhodobou podporou, shrnující novinky v upozorněních, vzhledu, správě složek a správě účtů. Pozor, nezaměňovat s průběžným vydáním 140.0, které bylo dostupné o týden dříve.
Organizace Video Games Europe reprezentující vydavatele počítačových her publikovala prohlášení k občanské iniciativě Stop Destroying Videogames.
Společnost Raspberry Pi nově nabzí Raspberry Pi Camera Module 3 Sensor Assembly, tj. samostatné senzorové moduly z Raspberry Pi Camera Module 3.
Ahoj, kod jsem maximalne zjednodusil, ma delat to, ze mam DIV rules_1 a rules_2, ma se nacist INI soubor, ktery obsahuje X parametru pro rules_1 a X parametru pro rules_2, ty parametry ma dynamicky vlozit do DIV rules_1 a rules_2. Priklad by mel do rules_1 vytvorit 1 pravidlo a k hodnote input pridat 'ok'. Do rules_2 by mel vytvorit 2 pravilda a pridat do input 'ok', ale prvni input se nezmeni, kdyz se divam do konzole, tak vypisuje, ze input se zmenil, ale v prohlizeci neni input aktualizovan.
<div id="rules_1"></div>
<div id="rules_2"></div>
<script> var initVal=0; function addRule (idx){ initVal++; let dest = document.getElementById ('rules_' + idx); dest.innerHTML += '<input type=text value="' + initVal + '" class="Rule_' + idx + '_DTValue"><br>'; } function load (){ let ini = {}; ini['Rule_1'] = {}; ini['Rule_1']['OutputIdx'] = 1; ini['Rule_2'] = {}; ini['Rule_2']['OutputIdx'] = 2; ini['Rule_3'] = {}; ini['Rule_3']['OutputIdx'] = 2; for (let i=1; i<=100; i++){ if (ini['Rule_' + i] == undefined) break; let PIdx = ini['Rule_' + i]['OutputIdx']; addRule (PIdx); elm = document.getElementsByClassName ('Rule_' + PIdx + '_DTValue'); console.log (elm[elm.length - 1].value); elm[elm.length - 1].value = elm[elm.length - 1].value + ' ok'; console.log (elm[elm.length - 1].value); } } load (); </script>
Řešení dotazu:
dest.innerHTML += ...
"vymaže" zmenu vo value atribúte. Na pridanie nových elementov sa dá použiť niečo ako createElement + appendChild.
dest.insertAdjacentHTML('beforeend', '...')
<script> class showRules { constructor(root) { let el=document.getElementById(root); el.innerHTML=''; this.root=root; } create_line(rule){ let line=document.createElement("div"); line.classList.add("line"); let el=document.createElement("span"); el.innerHTML=rule; line.append(el); el=document.createElement("button"); el.innerHTML="OK"; line.append(el); return line; } add_rule_1 (rule){ let section=document.getElementById(this.root+"_1"); let line=this.create_line(rule); section.append(line); } add_rule_2 (rule){ let section=document.getElementById(this.root+"_2"); let line=this.create_line(rule); section.append(line); } } shower=new showRules("show_rules"); shower.add_rule_1("test A"); shower.add_rule_1("test B"); shower.add_rule_2("test C"); <<script>Ak potrebuješ ukládať nejaké dáta k nejakému elementu, tak nemusíš ukladať do array, ale môžeš použiť .dataset v JS
<pre class="brush: html"><div>Hello world</div></pre>
Stejna chyba (znacka SCRIPT neni povolena) Jenom jsem mezi PRE vlozil SCRIPT
<pre class="html brush:"><script></pre>
Oprava:
<pre class="brush: html"><script></pre>
<pre class="brush: html"><script>document.write("Hello world");</script></pre>A vystup:
<pre class="brush: html"><script>document.write("Hello world");</script></pre>Znak < musíš zakódovať ako HTML entitu.
Tiskni
Sdílej: