abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (76%)
     (5%)
     (10%)
     (9%)
    Celkem 320 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    27.12.2017 23:31 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    FF jsem po 15 letech vyměnil za operu, TB po >15 letech asi vyměním taky, ten vzhled je k zblití
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Nikola Ciprich avatar 28.12.2017 08:29 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    k zblití? co je na něm tak hrozného?
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    28.12.2017 11:16 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    vypadá to jako outlook
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 11:36 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    ... a jak dlouho si outlook neviděl?
    28.12.2017 14:13 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Asi tak 15 let. Ale nechtělo se mi psát, že to vypadá jako windows. Ten jsem viděl nedávno. Z dálky.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    29.12.2017 18:56 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    opravdu ma smysl se s tim blbem hadat?
    29.12.2017 20:30 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Já se s ním nehádám, ani si o něm nemyslím, že je to blb.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    1.1.2018 12:48 magor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    my like it
    28.12.2017 10:30 run
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Je to smutne, pred 15 jsem FF/TH propagovali, defacto jsme definovali uzivatelu standard. Nyni nemam co bych jim doporucil - patrne to spolkne google.
    28.12.2017 11:25 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Ať si kdo chce říká, co chce, já trvám na tom, že "stádo" používá to, co jim někdo strčí až pod nos. Dnes nelze spustit počítač (tablet, mobil), aniž by do pěti minut na člověka vykouklo doporučení, aby si nainstaloval Chrome, pokud už rovnou není nainstalovaný předem (Android). Google prostě válcuje ostatní prohlížeče svou ekonomickou silou a samotná kvalita prohlížečů s tím mnoho nenadělá.
    28.12.2017 11:35 run
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Je zde nevyznamna cast uzivatelu, kteri proste jen chteji neco co vsude stale vypada stejne a neni jich malo. Neustalymi zmenami FF/TH proste na ne hodi bobek a jdou napr. k chrome, protoze ten uz maji i tak vsude, a ja jim davam za pravdu. Obdobne je to z OO/LO - uz ho nechteji, radeji zaplati licenci na naco co bude 10 let vypadat a dat se pouzivat stejne. Nechteji pokracovat v onanii nad vzhledem a "bajecnymi funkcemi", chteji pracovat - efektivne.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 12:03 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Pak jim velký G změní vzhled gmailu, či o mnoho menší S a nadávají stejně jako u toho TB. Jenže narozdíl od toho G a S se s tím TB dá něco dělat. U internetového prohlížeče není jevo vzhled tak důležitý, pokud jen sjíždějí obsah a nemají důvod s ním nějak dál pracovat. Ovšem pokud je člověk vývojář, či pracuje s obsahem webu, tak pak jsou rozdíly velmi patrné.
    28.12.2017 13:12 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Já mám podezření, že hystericky přeháníte. JÁ jsem velmi konzervativní uživatel a nejraději bych, kdyby určitý program měl desetiletí stále stejné rozhraní a používání. Přesto mi například postupné změny v LibreOffice (a předtím OpenOffice), které zmiňujete, nikdy nečinily nejmenší problémy; když už nějaké přišly, za chvíli jsem si na ně zvykl.

    U Firefoxu je pravda, že mě občas zaskočilo, že nefunguje postup, na který jsem byl zvyklý, a trvalo mi, než jsem si zvykl na změnu (třeba změna v chování vyhledávacího pole kdysi před dvěma (?) roky), ale stejně jsem si zvykl a nedělám z toho vědu. Rozhodně mi nikdy nepřišlo, že by Mozilla najednou vyměnila brzdový pedál za plyn, jak tu někteří líčí. Každý program se v čase vyvíjí, nevím, proč by se kolem toho měl dělat povyk.

    A pokud jde o vzhled, je to velice subjektivní a nikomu se nezavděčíte. Někomu se nějaká změna ve vzhledu líbí, jinému ne, někomu je to jedno. Jenže vzhled prohlížečů se stejně jako vzhled čehokoli jiného v lidském světě, marná sláva, řídí módou, kterou někdo udává (a v této oblasti ji udává Google), takže s obměnami vzhledu se zkrátka musíte smířit (ostatně ani vy určitě nenosíte barokní oblečení, ačkoli ve své době bylo náramně šik).
    28.12.2017 14:35 run
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Ano popisujete situaci JA, ME, MI ... nikde nevidim, ze byste popsal support beznym uzivatelum > 30 lidi.

    Muj popis se tyka ostatnich ne-IT uzivatelu, a tem to vadi ve vzorku cca 200 lidi ~85-95% uzivatelu. V minulosti > 6000 studentu - tedy mladych progresivnich lidi 20-27let a tam se to tykalo ~60%, nadseni byli jen studenti IT.

    Nejde jen o vzhled ale hybani s nabidkou/ikonami apod. Nevim v cem je problem respektovat vzhled a rozlozeni nabidek uzivatele, tak jak je zvykly - asi neschopnost bude pricinou.

    Nebavim se o rozsirenich/doplnich apod. ani enginu, bavim se o tom,z e aplikace nerespektuje vlastni rozlozeni ovladacich prvku a zakladnich vlastnosti.

    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 14:57 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Pokud dělám support více lidem, tak instaluji programy typu LTS u Firefoxu ESR. Pokud je změna UI tak zásadní, tak udělám prázdný profil, který vrátí vzhled do původního stavu a instalaci, ve které je skript, který založí aktuální data prohlížeče, smaže profil, nainstaluje prázdný profil a vrátí data do profilu. Jestli tvorba zabere hodinu času, víc ne. Pokud jsou to individuality na různých adresách, tak to vystavím na web s návodem "stáhni a proveď", pokud je to v síti, provede se jim to na profilech po spuštění. A rázem je po problému. Otázkou spíše je, jestli chci těm lidem dělat support, nebo se jen hloupě vymlouvat.
    28.12.2017 21:05 run
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Jsou to idividuality a Ti lide to delat nechteji a nadavaji na to... ale je skvele, jak jste nam to vysvetlil a "nasel reseni" pro tech 60%.

    Osobne mi prijde podivna logika zasadne zmenit vlastnosti ROHLIKU 2.0 a prinutit ostatni, aby kdyz chteji pouzivat ROHLIK 1.7, aby si stahli STRUDL 0.7, protoze ja jsem pekar a rozhoduji o tom.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 21:20 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Tak každý ajťák by měl mít nějaký svůj koncept. Bohužel ten koncept většinou spočívá v tom, že když já používám tyto programy, tak je budete používat všichni kolem mne, protože ničemu jinému se učit kvůli vám nebudu. První pravidlo by ale mělo být podívat se, jak ti lidé kolem počítač používají a jak jsou na tom s počítačovou gramotností a teprve podle toho postavit nějaký koncept. Ale chápu, že když člověk dělá práci, která ho nebaví, tak bude nadávat i když se mu systém ušije na míru. Protože jeho smyslem je nadávat na práci a nehledat v ní nějaký jednodušší, uspokojivé řešení.
    28.12.2017 23:50 run
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Patrne mate problem chapat psany text, zkuste lekare.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 23:58 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Jen s vámi nesouhlasím, nic vic. Ale co čekat od anonymního trolla, než hloupá doporučení.
    29.12.2017 00:38 run
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Ten vas nesouhlas je zde videt vsude, s chapanim textu to myslim vazne.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 29.12.2017 00:41 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    A to píše pekař.
    29.12.2017 00:47 run
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Podivejte se, muj zamestnavatel me neplati za to, abych propagoval FF/TH/LO, ale za to aby uzivatele mohli nerusene pracovat. Tedy moje doporuceni bude po tech saskarnach co predvadi mozila jit jinam a mozile se vyhnout, jako nespolehlivemu partnerovi.

    Je to logicke reseni, kdyz ma "jine" uzivatele, kteri jejich zmeny oceni. Ve svem dusledku po 25 letech v open komunite vidim, ze lepsi je si koupit produkt, ktery respektuje Vase prani nez neustale prebihat mezi projekty, ktere smeruji pubescenti.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 29.12.2017 09:19 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Je to zcela vaše věc, jaký máte postoj v zaměstnání, důležité je, že je s vámi zaměstnavatel spokojen. Pak je zcela irelevantní, jestli svou práci děláte dobře, či nikoliv. Zaměstnavatel to bez znalostí, či patřičného auditu stejně nepozná.
    29.12.2017 13:39 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Naprosty souhlas. Nekdy jsem pouzival linux na desktopu, kazdou chvili se kurvilo ovladani, vzhled, kazdou chvili neco nefungovalo, vsude nejaka omezeni, nekompatibilita, dependency hell, tak jsem se na to vyprd a koupil jsem si sveho prvniho maca. Ze zvyku jsem si nainstaloval firefox a po nekolika aktualizacich ktere rozbili vzhled nebo znefunkcnili addony co jsem pouzival jsem ff odinstaloval. Obcas z nostalgie dostanu chut si FF nainstalovat, ale pak se objevi zpravicka o tom jakou pitchovinu zase implementovali a chut me prejde. Z FF a mozilly obecne si mohu uz jenom delat prdel,to co soudruzi z mozilly predvadeji se neda nazvat jinak nez ze se zblaznili. Kdo chce at si to uzije, ja mam jine hoby. <
    Acci avatar 29.12.2017 14:07 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    A co teda používáš za prohlížeč?
    Jendа avatar 29.12.2017 19:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    jit jinam
    Kam?
    Ve svem dusledku po 25 letech v open komunite vidim, ze lepsi je si koupit produkt, ktery respektuje Vase prani
    Existuje placený prohlížeč, který by ty hrůzy posledních let neměl? Pokud to nebude nějaká extrémní částka, tak bych si ho snad i koupil.
    28.12.2017 15:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    ostatně ani vy určitě nenosíte barokní oblečení, ačkoli ve své době bylo náramně šik

    Tohle přirovnání kulhá na obě nohy. V době baroka jsem nežil a jsem si téměř jistý, že ani vy ne. A mé dnešní oblečení se od toho, které jsem nosil před třiceti lety, nijak zásadně neliší. No a kdyby se některý výrobce rozhodl, že bude víc cool (a podle jeho expertů praktičtější), když budou mít kalhoty zip vzadu, a že to tak bude na všech, které vyrábí, tak ho s takovým nápadem pošlu někam, i kdyby to do té doby byla má nejoblíbenější značka.

    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 15:32 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Já tedy zip vzadu na kapsách mám a nikterak mne to neobtěžuje, ba naopak, dokonce jej vítám. Ale i toto přirovnání je mimo, protože SW nelze přirovnávat k HW, už jen proto, že je to HW! Zip se dá přešít a nejsou k tomu nutné nikterak moc velké znalosti. Přeprogramovat prohlížeč je o trošku jiná káva.
    29.12.2017 00:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Tak si to zkuste. On ten zip vzadu téměř určitě nebyl myšlen na kapsách, ale na řiti - místo toho, co je vepředu. A teď mi řekněte, jak ho jednoduše přešijete na druhou stranu, když k tomu nejsou nutné nikterak velké znalosti.
    Quando omni flunkus moritati
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 29.12.2017 09:21 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Pošlete mi ty kalhoty a udělám to, ovládat šicí stroj není žádným, velkým problémem.
    28.12.2017 16:12 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    To je špatný příklad. Zip vzadu nikomu v ničem nepomůže. Ale třeba vyměnit zip za knoflíky je cool i praktické. Člověk si do toho nepřiskřípne šuldu. Kalhoty s knoflíky bys bral, nebo bys nadával?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 17:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Zip vzadu nikomu v ničem nepomůže.

    A přesně totéž si myslím o mnoha změnách v UI Firefoxu. Ale stejně jako si je vývojáři dokážou zdůvodnit, šel by zdůvodnit i ten zip vzadu.

    Kalhoty s knoflíky bys bral, nebo bys nadával?

    Už jsem tuhle vymoženost párkrát viděl, ale naštěstí bylo vždy možné koupit si jiné.

    28.12.2017 23:51 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    A víš že holkám to připadá sexy? Ty knoflíky samozřejmě, né ten zip na prdeli :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    29.12.2017 00:17 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Knoflíky jsou buď příliš volné a otevírají se sami v nevhodnou dobu, nebo jdou naopak příliš ztuha a jejich uvolnění – v okamžiku nejvyšší nouze – trvá příliš dlouho. Jaké to tedy má výhody? Lepší než klasický zip, jehož jednu možnou (ale častěji teoretickou než praktickou) nevýhodu jsi už jmenoval, může být jen suchý zip, ale tam je vyšší pohodlí zase typicky vykoupeno kratší životností.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 29.12.2017 00:21 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Když se ti jeden utrhne, nic moc to nevadí, když se ti strhne zip, tak ti tam fouká a případně ti i kouká.
    29.12.2017 01:01 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Přiskřípl sis někdy šuldu do zipu, když jsi vyrazil naostro? To se ti s knoflíkama nikdy nestane.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    29.12.2017 07:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Kalhoty se zipem nosím asi tak čtyřicet let a ještě se mi to nestalo. Asi dělám něco špatně… nebo že by snad vy?
    29.12.2017 01:00 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    těžko popisovat někomu, kdo nikdy nešukal, nebo si předtím stáhl tepláky a měl na sobě jenom pruhovaný trenýrky. Rozepínat knoflíky je pro holku prostě rajc. Zatáhnout za zip je na hovno. Chybí to napětí
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    29.12.2017 01:49 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Ty když si chceš sundat kalhoty, tak si napřed necháš rozepnout zip/knoflíky (kromě toho v pase)? Zajímavé.
    29.12.2017 12:08 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Když si je chci sundat já, rozepínám si je sám. Ty si sundáváš kalhoty JENOM sám?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 19:10 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Az na to ze neprehani ani trochu.

    Navic jak FF tak TB LO/OO ... instalujou ... ITci. Nikdo jinej. BFU si to sam nenainstaluje zadnej, ani jeden jedinej. A ja dneska neznam ani jedinyho ITka (vcetne sebe) kterej by nekomu nainstalovat to co z toho dneska je. Nehodlam totiz nikomu mesic co mesic rikat, ze to ze to uz zase nefunguje === ta ikona vypada jinak/je jinde/... je prece OK.

    Vzhled je a odjakziva byl veci uzivatele, ale soudruzi v chrozille se rozhodli, ze budou stejne jako soudruzi v M$ o vzhledu rozhodovat oni. Nepoucili se ani z toho, ze classic theme restorer byl nestahovanejsi addon vubec.

    Tudiz tak jak sem pomahal FF rozsirovat a presvedcoval lidi k jeho pouzivani v dobach, kdy mel IE 90%, ho dneska likviduju kdekoli na nej narazim.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 19:41 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Jak to tak čtu, tak lidé kolem tebe musí být bez počítače, protože nevím, co jim tedy instaluješ, aby se jim neměnil vzhled. Zbytek jsou jen už takové anonymní žvásty.
    2.1.2018 12:50 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Pise anonymni blb. A pro tvoji informaci, instaluju jim Palemoon, a budu dokud se bude drzet funkcnosti a toho, ze o tom jak co vypada si rozhoduje uzivatel.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 2.1.2018 17:40 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Když se podíváš do release, tak zjistíš, že měl též dost problémů se zobrazováním. Pokud byl nainstalován langpack v 26.5. a aktualizoval si na 27, tak úplně spadnul. Musela se vrátit verze 26.5 odebrat langpack a teprve potom aktualizovat na 27. Takže taky žádná sláva. Sice nerozhazuje ovládací prvky, ale také umí úplně vytuhnout, spouští se mi do ram a i tak je možné sledovat pomalost jádra, věř, že vím o čem píši. Na domácí použití se to dá zkousnout, do firemního nasazení to ale není. Nehledě na to, že mnohé stránky jej vnímají jako zastaralý a nebezpečný firefox, pak uživateli zobrazují alarmující zprávy, které ho zbytečně plaší.
    28.12.2017 11:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Stejně to bylo před lety s MSIE - a přesto se Firefox dokázal prosadit. Dnes ale bohužel Mozilla dělá pravý opak toho co tehdy.
    28.12.2017 14:06 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Mě teda na mozille nejvíce nasralo, že vyslala jasné poselství, že je to prohlížeč pro černé. Tak jsem ho opustil. FF jsem měl rád, ale tohle mě fakt uráží a když existuje alternativa, navíc v mnoha ohledech i lepší, tak proč podporovat někoho, kdo o to zjevně nestojí.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 14:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    vyslala jasné poselství, že je to prohlížeč pro černé

    Vím, že dělám obrovskou chybu, ale nedá mi to… Mohl byste tuhle myšlenku nějak objasnit?

    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 15:01 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Tady se naráží na reklamu pro Firefox, kde byly různá etnika, avšak bílé chybělo. Něco podobného, jako mělo Ubuntu svůj kruh vytvořen z lidí. Prostě pitomost, nic víc.
    28.12.2017 16:05 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Přesně tak, nikde na jejich stránkách jsem neviděl bělocha. Stránky taky vypadají spíš jako parte https://www.mozilla.org/cs/internet-health/

    Nemám rád černou. Jsem proto citlivý na to, pokud se jejím nadužíváním někdo snaží cosi naznačovat. Kdyby to byly jenom černé stránky, mávnu nad tím rukou, ale ten černý banner tomu nasadil korunu.

    Jasně, jde jenom o blbou barvu... ale v téhle skladbě se zpívá taky jenom o bílém jezdci http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/orlik/bilej-jezdec-18664

    Přesto všichni kvičeli, jaký je to rasizmus. Takže mě vytáčí, že na banneru mezi spokojenými uživateli není jediný běloch. Jak si to vyložit jinak, než že to není prohlížeč pro bělochy.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 16:26 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Aký škandál, pätička tej stránky má čierne pozadie a zaberá takmer polovicu výšky...

    PS: Vrchná časť tej stránky je prevažne biela, takže ti nič nebráni si k nej púšťať ten Orlík.
    28.12.2017 17:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Přesně tak, nikde na jejich stránkách jsem neviděl bělocha.

    Tak jsem se schválně podíval a hned na prvním obrázku, kde je fotografie člověka, vypadají oba docela bělošsky. Tedy aspoň podle mých mírných kritérií, možná nevypadají dost árijsky, aby to splnilo ta vaše.

    28.12.2017 23:58 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Hele, už jim asi někdo napsal, že jsou rasisti, protože před měsícem to tam byl samej negr.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    29.12.2017 07:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Z lidí jako vy se mi dělá špatně.
    29.12.2017 12:09 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Neznám tě, ale předpokládám, že kdyby ano, dělalo by se mi zase špatně z tebe, takže je naše přitažlivost vzájemná.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    29.12.2017 19:26 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    uz jenom to "fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza" je neco tak pekelne retardovaneho, ze neni treba s tim dementem ztracet cas.
    29.12.2017 20:31 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Tak proč ho ztrácíš? Jsi můj fanoušek, viď? :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 19:13 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    FF se nikde neprosadil, FF prosadili ... ITci, presne ti, kteri ho dnes likviduji, jednoduse proto, ze ho sami pouzivat nechteji a casto ani nemuzou.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 19:44 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Což je běžnej koloběh, kdysi dávno v dobách minulých tomu tak bylo třeba i s ICQ. Já zase znám spoustu ITků, kteří FF instalují a používají. Nesmí se brát v úvahu jen ten malý, bezvýznamní vzorek, kolem sebe.
    28.12.2017 11:19 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Čím chcete nahradit Thunderbird?
    28.12.2017 11:30 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    gmailem
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 11:39 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Tak to je naprosto super nápad! :-D Hlavně porovnáváš neporovnatelné, ovšem i když to pominu, tak rozhraní GM je mnohem bližší TB, než TB a OL.
    28.12.2017 14:07 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Nejde o to jak je to stejné nebo jiné. Jde o to, jak tě daná věc dlouhodobě něčím sere. A když se to ucho utrhne, prostě si najdeš čas a přejdeš jinam. mě třeba dlouhodbě na TB vadí, že neumí běžet jako backend s nějakým webovým rozhraním. Abych si ho dal na server a přistupoval k němu přes web, případně přes dekstop tenkého klienta. Takové věci by měli dělat a né neustále přebarvovat menu a ikonky, s tím ať jdou s prominutím do (_!_)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 15:38 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    To není smyslem emailového klienta! Na to se používá Roundcube. Takže ti to může vadit, jak chceš.
    28.12.2017 16:09 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Roundcube je úplně na hovno. Co mi řeší roundcube, když mám 5 emailových schránek, některé na své doméně, jiné na seznamu. Potřebuji multi account klienta ideálně s úložištěm.

    Kdyby to bylo pravda, co píšeš, tak by thunderbird neumožňoval stahování zpráv na disk. Chybí jen přepsat to debilní rozhraní třeba do javascriptu a zpřístupnit přes port ven. A byl by to produkt, který je schopen nahradit i ten pitomý roundcube.

    Místo toho se zase budou malovat okýnka a ikonky,. Jak u blbejch toto. Proč do toho někdo hrabe, když to funguje? Ať jdou raději k lopatě, nebo smetáku, iniciativní i*ioti, fakt.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 16:16 MP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Uvedomujete si, ze TH je klientska aplikace, zatimco www rozhrani je serverova?
    29.12.2017 00:00 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    A klientská appka co běží pod node.js je podle tebe co?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 16:22 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Prostě chceš jen nadávat, možná s méně slivovice bys pochopil, ale možná také ne. Tak si posluš, když se ti uleví.
    29.12.2017 00:01 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Letos slivovovice není. Piju víno. Červené. JP. CHENET. Asi si to budu muset změnit, Netušil jsem, že je to v této diskuzi tak podstatné
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 29.12.2017 00:06 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Nevidím tu moc diskuze k tématu, spíše jen povzdechy, jak to všechno stojí za hovno.
    29.12.2017 00:10 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Na pohřbu se taky nediskutuje, spíše vzdychá :-) a tady právě pohřbívají programy, které jsme desítky let denně a rádi používali, nediv se.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 29.12.2017 00:18 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    To je tvůj subjektivní názor, na který máš pochopitelně právo. Já s ním však nesouhlasím.
    29.12.2017 01:01 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    To mi však žíly netrhá :-D
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 29.12.2017 09:22 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    A copak to někdo po vás chtěl?
    29.12.2017 13:42 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Zkus portske, je lepsi.
    29.12.2017 17:32 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Někde níže píšu, že jsem dopil láhev a přešel na portské :-) Přes vánoce jsem docela přeslazený, takže portské jenom s mírou.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 18:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Proč do toho někdo hrabe, když to funguje?
    Protože ono to reálně moc dobře nefunguje. TB (stejně jako dříve FF) je aplikace založená na legacy technologii, která byla z technických důvodů dosti pochybná už v době svého vzniku a kterou nikdo nechce vyvíjet a podporovat nadále.

    V podstatě jediné, co je rozumně možné s takovým SW teď dělat, je zakonzervovat ho a dělat jen nutné úpravy (bezpečnostní fixy apod.). Což by nejspíše zcela vyhovovalo ultrakonzervativcům typu p. Kubeček, ale většině ostatních lidí to nevyhovuje, takže ve výsledku by to dopadlo tak, že ten SW by používala pouze relativně malá skupinka konzervativců. Někteří tito lidé zřejmě očekávají, že Mozilla bude čistě pro spokojenost relativně malé skupinky lidí ještě X let zdarma udržovat starou technologii, se kterou se nedá nic moc dělat. Moc nechápu, na čem se tohle očekávání zakládá, a přijde mi dost nerealistické něco takového očekávat, nebo dokonce vyžadovat jako svoje právo.

    Od FF jsem odešel už před lety a TB používám dodnes, ale v podstatě pouze proto, že neexistuje lepší alternativa, navíc jen díky rozšíření Conversations, které do TB dohackovává rozhraní, které není předpotopní (což ale bohužel nefunguje moc dobře). Spousta lidí v mém okolí to má podobně.

    Pokud Mozilla s TB neudělá podobně razantní změnu jako s FF, bude nadále technologicky i morálně zastarávat a čeká ho dříve či později propadliště dějin (což by mě mrzelo - přes problémy, které má, je TB stálě ještě relativně použitelný SW, který úplně nemá alternativu). Tuhle skutečnost ale někteří lidé zřejmě nějak nejsou s to vstřebat. Nejraději by asi umírajícího koně udřeli do posledního dechu, následně s pomocí nekromancie mršinu rozhýbali a rajtovali na ní spokojeně ještě pár let...
    29.12.2017 00:05 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Dobře, já nejsem konzervativec, ale vysvětli mi, co řeší, když se změní vzhled applikace? Co chceš na mail klientovi dále vyvíjet? To mi prostě nejde do hlavy. Chápu webový prohlížeč. Web se mění každý rok. Stále novinky, ale email, jak ho známe je tu s námi desítky let, takřka beze změny.

    Jde o to, že to chtějí přepsat do jiného prostředí, aby to bylo do budoucna kompatibilní s novými desktopy?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 29.12.2017 00:14 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Nejen to, dnes má TB i HW limity, které je nutné prolomit.
    29.12.2017 01:02 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Chenet došel, otevřel jsem portské. Vysvětlíš mi to? Nejsem si jist, zda by google mému dotazu rozuměl
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 29.12.2017 09:23 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Naprosto zbytečné.
    29.12.2017 13:45 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Portske je dobra volba.
    29.12.2017 17:32 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Jo, takže jsi to našel :-D
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    29.12.2017 12:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Dobře, já nejsem konzervativec, ale vysvětli mi, co řeší, když se změní vzhled applikace? Co chceš na mail klientovi dále vyvíjet?
    Viz třeba co dělá Thunderbird Conversations. Mně osobně to na spoustu věcí vyhovuje mnohem víc než výchozí UI TB.

    Další problém, který TB má (a FF taky), je, že nejsou nastavitelné klávesové zkratky. Dá se to řešit rozšířeními, ale jsou to opět dost hacky. Tohle mi vadí např. proto, že ve výchozím nastavení stiskem jedný klávesy přesuneš maily do Archivu.

    Další věc je trochu podivné chování refreshe složek - když chci mít jistotu, že jsou up to date všechny složky, musim je ručně projít.

    Určitě by se našla spousta dalších věcí, tohle je jen tak momentálně z hlavy...
    Jde o to, že to chtějí přepsat do jiného prostředí, aby to bylo do budoucna kompatibilní s novými desktopy?
    O kompatibilitu snad ani nejde, spíš o to, že s tou starou technologií nikdo moc nechce pracovat, takže to víceméně akorát hnije.
    2.1.2018 13:40 V.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Dyť Roundcube běží (i) nad imapem, tak už může běžet i nad více schránkama.
    2.1.2018 19:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Může, ale myslimže to není úplně user-friendly.
    3.1.2018 00:23 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    X různých schránek na X různých serverech? Bez toho, aniž bych musel kvůli tomu provozovat další mailserver s fetchmailem?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 11:19 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    No já teda nevím, vzhledově se všechny prohlížeč opičí po Chromu, tak nechápu, proč všichni nadávají jen na vzhled Firefoxu a o vzhled Chromu se nikdo ani slovem neotře. Přitom ve Firefoxu to aspoň jde upravit (byť přes chrome.css), v Chrome nikoli.

    A vůbec mně přijde podivná logika lidí, kteří nadávají, že Firefox až příliš přebírá to, co se jim nelíbí na Chrome, a proto jim nezbývá nic jiného než Firefox opustit a přejít na Chrome.
    28.12.2017 11:45 cztomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Co na tom není k pochopení? FF mám proto, že NEvypadá jako chrome. Pakliže se pochromil, s tím že navíc polovina toho, co jsem používal, co chodilo a už nechodí a chodit nebude, můžu rovnou používat chrome a nemusím mít FF. Ušetří se místo a dvojí nastavování.
    28.12.2017 11:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy

    To jste ten argument ale hodně překroutil. Ve skutečnosti jde o to, že nemám důvod používat prohlížeč, který se snaží ve všech ohledech co nejvíce napodobovat Chrome, a to dokonce do té míry, že vývojáři dobrovolně a nadšeně zahazují to, co jejich prohlížeč oproti Chrome nabízel navíc. Kdybych o takový prohlížeč stál (všimněte si podmiňovacího způsobu), tak už můžu rovnou používat originál místo napodobeniny.

    Kdyby ale opravdu nakonec došlo na nejhorší a zbyl tu jen Chrome a pak prohlížeče snažící se ho (více či méně úspěšně) imitovat a nenabízející nic podstatného navíc, pak bych měl opravdu pramálo důvodů nepoužívat rovnou ten vzor (v podstatě jen to, že není open source)

    28.12.2017 12:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    v podstatě jen to, že není open source
    On někdo na Linuxu používá Chrome a ne Chromium (tj. open source browser)? Jaký by to mělo smysl? Já teda na Linuxu používal vždy jen Chromium a taknějak očekávám, že když se bavíme o Chromu v kontextu Linuxu, myslí se tím Chromium.
    28.12.2017 13:16 Jindřich Makovička | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    V Debianu do Chromia vývojáři velice rádi přidávají znefunkčnující patche (dlouhou dobu tam třeba nejelo WebRTC, pak zase z "bezpečnostních" důvodů zablokovali aktualizace rozšíření). Tudíž ač nerad používám Chrome.
    28.12.2017 19:19 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    +1
    28.12.2017 14:10 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Jo. Moje máti má čistý chrome. Chromium dělalo nějaké problémy. Asi se synchronizací záložek do google účtu? Už si nevzpomínám, já chrome nepoužívám, připadá mi to mezi prohlížeči jak holá fábie mezi auty. Jsou tisíce alternativ, které mají aspoň rádio v základu a okna nemusím stahovat klikou.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 13:18 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    "nadšeně zahazují to, co jejich prohlížeč oproti Chrome nabízel navíc"

    Jedna paní povídala. Kdo co nadšeně zahazuje?

    Co má Firefox oproti Chromu navíc? Doplňky a přízpůsobivost rozhraní. Obojí bylo bohužel natolik těsně svázáno se zobrazovacím jádrem, že nešlo hýbat s jedním, aniž by se změny nedotkly druhého. Ale to nikdo nechce slyšet, každý je po typicky českém způsobu hospodským mudrlantem nad vším, každý všemu rozumí, každý ví, jak by jiní svou práci měli dělat jinak, zejména takovou, kterou dotyčný mudrlant sám nikdy nedělal.
    28.12.2017 14:11 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Co má Firefox oproti Chromu navíc?
    Například funkční záložky.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    28.12.2017 14:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy

    Jedna paní povídala. Kdo co nadšeně zahazuje?

    Co má Firefox oproti Chromu navíc? Doplňky a přízpůsobivost rozhraní.

    Tak proč se ptáte, když to dobře víte? Zbytek už je jen omáčka kolem "My jsme to prostě chtěli celé překopat, protože máme chuť a kašleme na to, co dělá Firefox Firefoxem a jaké jsou jeho konkurenční výhody."

    28.12.2017 19:20 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Ne, protoze to sou prachsprosty zvasty ... nejmin desitku let FF mel jednu verzi rocne (kdovi jestli) a v ramci verzi se zadny API nikde nemenilo. A kdyz se neco menilo mezi verzema, byly to drobnosti. Nepridavaly se picoviny a kokotiny, pridavala se funcionalita.

    Malej nepatrnej priklad https://caniuse.com/input-datetime Presne takhle to dopada, kdyz se resej kokotiny.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 11:52 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    To je taková ta lidská touha, mít něco extra oproti ostatním a upozorňovat je na to. Naštěstí většině je jedno, co používají, pokud se jim věci zobrazují správně. Jsou schopni oželet i softwarové nedostatky a dohnat je hardwarem, jako ram a ssd. Mne osobně se třeba vzhled Firefoxu mění minimálně, jen sem tam si musím něco nastavit. Ale když nasedám do novějšího auta, také si nastavuji sedačku a zrcátka. Zkrátka nic neobvyklého.
    28.12.2017 12:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Jenže tohle je spíš nové auto, kde spousta toho, co ve starém nastavit šlo, najednou nastavit nejde. A výrobce vám tvrdí, že je to vlastně obrovská výhoda.
    28.12.2017 12:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Spíš je to tak, že řazení zpátečky se v novém autě změnilo ze 'zatlačit páku + vpravo dolů' na 'zatáhnout za kroužek na páce + vlevo nahoru', což ale p. Kubeček není ochoten dělat, protože "správně" to je přece pouze tím prvním způsobem, takže to uzavřel s tím, že autem není možné couvat. Všichni ostatní, kteří tím novým autem normálně couvají, to nedělají dobře.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 12:30 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Tohle už tu minimálně jednou bylo a na základě toho vznikl CTR. 60ESR tu ještě není, tak uvidíme, co se do té doby (ne)stane.
    28.12.2017 19:22 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    A taky se ti bezne stava, ze rano vyrazis do prace, prijdes ke svymu autu a ono ma volant na druhy strane?
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.12.2017 21:44 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Při změně zaměstnání to vyloučené není.
    29.12.2017 18:04 ondatra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Asi jsem jedinej, ale mně je úplně jedno, jak ten program bude vypadat. Hlavně aby měl výbornou podporu protokolů (včetně proprietárních), aby nepadal, rychle vyhledával, nekousal se při velkém počtu mailů...

    Ale jo, zjevně jsem jedinej.
    29.12.2017 20:10 Joelp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Nejsi, ti spokojení většinou nemají potřebu diskutovat o blbostech.
    Boys don't cry
    2.1.2018 13:00 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Az ten program bude vypadat co 14 dnu jinak, tak ti to uz jedno bejt prestane. Protoze normalni clovek si chce pustit appku a kliknout na treti ikonu zleva, ktera jeste vcera znamenala stahnout maily, ale dneska je to smazat maily ...

    A kdyz budu chtit aby to nejak frikulinsky vypadalo, tak na to existujou systemy sablon. Ale v zadnym pripade se nesmi stat, ze se sablona zmeni aktualizaci pouzivany aplikace. To je zcela neakceptovatelny.

    Ovsem jsou mezi nami blbove, a neni jich zrovna malo, ktery klidne zmenej chovani API, poradi parametru ... a ani se neobtezujou to nekam napsat.
    29.12.2017 18:52 stromm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    V práci dříve Outlook, IBM Lotus Notes Cloud a dnes Gmail. Ten Lotus byl opravdu za trest. Zatím čekám na nové pc již od léta. Zatím XP na Celeronu + několikrát za směnu antivir scan.
    29.12.2017 20:32 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    To pracuješ někde v trafice, nebo půjčovně šlapadel, ne?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    29.12.2017 20:37 stromm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Firma, která má miliardové obraty pane.
    29.12.2017 22:38 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Takže provozuje síť trafik?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    29.12.2017 19:52 ETO B
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Tak a dost! Tohle nemusím snášet. Jdu si napsat vlastního e-mailového klienta. brb
    29.12.2017 20:33 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 60 bude ESR. Thunderbird se staví na vlastní nohy
    Nakonec TB je open source, ne? Tak se máš od čeho odpíchnout :-D
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.