abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    4.6. 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 2
    Rozcestník

    OpenOffice.org 3.3.0 RC 3

    Vyšel třetí kandidát na vydání OpenOffice.org 3.3.0. Mezi novinkami řady 3.3 jsou nové fonty, podpora hesel, vylepšené vyhledávání a dialog pro tisk a další (Calc například zvládá více než milion řádků tabulky). Přečtěte si poznámky k vydání RC 3 a stahujte.

    3.11.2010 08:03 | Tomáš Heger (geckon) | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 3.11.2010 08:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    OpenOffice.org přece už nikdo nepoužívá :-D Zkusil jsem LibreOffice a zatím je to (co jsem vykoukal) víceméně stejný jako OO.o, akorát to rychleji aktualizuje vzorce v Math, ale to je možná už i v OO.o, to nevím :-) Nabíhá docela rychle, ale opět nemám srovnání s OO.o. Uvidíme časem jak se to vyvrbí.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.11.2010 08:56 Jiří Hofmajer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Ach jo, už začíná to co je nešvar celýho linuxu...bude OO, GO-OO, LibreO atd. Opravdu nemám čas, zájem ani chuť sledovat kde zrovna bude nějaká skvělá novinka. Prostě chci jeden balík ve kterým občas něco našmudlím a basta...
    vain avatar 3.11.2010 09:07 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    No... když potřebuješ "občas něco šmudlit", tak ti stačí kdejaký notepad, není potřeba sledovat, kde je jaká novinka v molochu jako je OpenOffice.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Bedňa avatar 3.11.2010 09:20 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Presne to isté ma napadlo :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.11.2010 10:57 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Já už jsem OOo neaktualizoval léta...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.11.2010 11:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Mandarinko, ozvi se mi prosím na e-mail. Mám návrh na články, hledám autora a na tebe nemám kontakt :-)
    David Watzke avatar 3.11.2010 09:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    To je prostý, náhodně si vyber a drž se toho, potom nic řešit nemusíš a na šmudlání to stačit bude :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 3.11.2010 11:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Ach jo, už začíná to co je nešvar celýho linuxu...
    To není nešvar, to je úplně normální trh s OSS aplikacema. Kdyby OO, GO-OO ani LibreOffice nikdo nechtěl, tak by buď neexistovaly, nebo by je aspoň nikdo neřešil.

    Pro lidi jako jsi ty (tedy lidi, co evoluce OSS software nezajímá), jsou tu distribuce (ať už linux, jiné OSS, nebo proprietární), o které se někdo stará. Stačí si nějakou vybrat a měnit jenom v případě velkého důvodu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.11.2010 11:47 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    To není normální trh s OSS aplikacema, to je normální trh s aplikacema. Nikdo si taky nestěžuje, proč Microsoft vytváří nějaký MS Office, když tu máme OpenOffice.org a MS Works a Corel WordPerfect Office. Nikdo tak netvrdí, že to musí uživatel neustále zkoušet a přecházet vždy na ten balík, který zrovna umí něco navíc. Zvláštní je, že se ta roztříštěnost pořád vytýká jenom opensource, přitom je úplně normální (a zdravá!) všude.
    pavlix avatar 3.11.2010 11:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    To není normální trh s OSS aplikacema, to je normální trh s aplikacema.
    Máš pocit, že by se to nějak vylučovalo?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.11.2010 11:58 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Jenom jsem chtěl zdůraznit, že to není nic specifického pro opensource.
    3.11.2010 21:37 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Pro OSS to ale představuje větší problém - finance. OSS má problémy s financováním, ten desktopový obzvláště, žije to z droptů co jsou do toho komerční subjekty tu a tam ochotné nalít. Velký dík Oraclu a Novellu. A to málo se teď drolí.
    4.11.2010 08:14 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Nepředstavuje, ne-OSS produkty také musí být nějak financovány. OSS je pouze model vývoje, není to tak, že by byl nějaký balík peněz určený pro OSS, o který se musí OSS podělit.
    Michal Fecko avatar 3.11.2010 15:05 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Sa tomu vravi sloboda - stačí si vybrať čo ti vyhovuje, o viac sa nestaras...
    3.11.2010 21:20 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    No GO-OO nebude, to vám mohu skoro i slíbit. LO je Go-OO. Respektive LO == Go-OO v2.0. Už mě to přišlo i oficiálně ooo-build mail listu (go-oo mail list), ten se fakticky ruší a byli jsme vyzváni se přesunout na LO mail list.

    No a stále je to primárně patchset nad vanilkou OOo. Stále mergují každý OOo milestone (viz LO mail list). LO build, co mají v download sekci LO (i Go-OO) je OOo plus patchset. Takže velké změny nečejte.
    3.11.2010 22:31 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    To je teda výborný přístup "OOo je zlé a nechceme s ním mít nic společného, možná jen tak čas od času mergnout novinky, které zlý Oracle připravil"
    pavlix avatar 3.11.2010 22:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Citation needed.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.11.2010 23:21 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    We believe that the Foundation is a key step for the evolution of the free office suite, as it liberates the development of the code and the evolution of the project from the constraints represented by the commercial interests of a single company. - Sophie Gautier (Document Foundation Steering Committee Member) link

    Jan Holesovsky: Merge commit 'ooo/OOO330_m10' link
    pavlix avatar 4.11.2010 07:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    OOo je zlé a nechceme s ním mít nic společného, možná jen tak čas od času mergnout novinky, které zlý Oracle připravil
    je velmi nepovedený překlad
    We believe that the Foundation is a key step for the evolution of the free office suite, as it liberates the development of the code and the evolution of the project from the constraints represented by the commercial interests of a single company.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    belisarivs avatar 4.11.2010 13:24 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Tohle je proste blabol.

    Udelali to, ze patche, ktere Oracle neprijima (nebo to trva sto let) proste merguji po svem a vydavaji vlastni build. To je jako spatne?

    Pral bych ti byt vyvojarem OpenOffice.org (ale ne zamestnancem Oraclu) aby sis vyzkousel jaky je to opruz.

    Jako kdyz nekdo udela vlastni patchset pro kernel, nebo jednu dobu kdyz mel ARCH KDEmod, tak to jako znamena, ze upstream jsou zli? WTF?
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.11.2010 13:45 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Vývojář nejsem, jsem překladatel české verze, stačí to? :-)

    U kernelu ale nikdo asi nebude psát o "osvobozování od omezení jedné firmy"
    pavlix avatar 4.11.2010 15:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    U kernelu ale nikdo asi nebude psát o "osvobozování od omezení jedné firmy"
    Nebude, protože tam je vydání vlastního (třeba i stabilního) stromu úplně normálním jevem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    belisarivs avatar 4.11.2010 15:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Vývojář nejsem, jsem překladatel české verze, stačí to? :-)
    Samozrejme ze ne. To je nebe a dudy. Tva praca zapada do planu Oraclu mit OO.o v cestine.

    Prace freelance vyvojaru tam nezapada, protoze tam Oracle treba nektere funkce nechce.
    U kernelu ale nikdo asi nebude psát o "osvobozování od omezení jedné firmy"
    Protoze kernel neni pod palcem jedne firmy. Linuse tusim plati FSF a ostatni spolecnosti prispivaji v pohode.

    Do OO.o poslali lidi od Novellu patch, Oracle ho casto zamitnul a reimplementoval po svem (nikoliv lepe).

    Blbe prijeti patche brzdila byrokracie jako blazen.

    Tak se na ne proste vybodli, at si to delaji po svem s tim, ze proste budou pridavat do vlastniho buildu vlastni veci. Nikomu neni ublizeno a vsichni jsou spokojeni.

    Oracle uz nemusi odmitat patche a Novell a dalsi je zase nemusi presvedcovat o jejich zarazeni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.11.2010 09:25 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Poridte si SoftMaker Office. Je rychlejsi nez OO.org a vic kompatibilni s MS Office.
    Petr Tomášek avatar 6.11.2010 21:40 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Ne, bude LibreOffice a na WC si nikdo ani nevzpomene...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    3.11.2010 10:18 Miki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Ano, po tom, co z něj odešly ty obrovské hordy německých překladatelů a manažerů to přece už nikdo nevyvíjí :-D.
    3.11.2010 10:33 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    :-)
    otula avatar 3.11.2010 10:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Když jsem zkusil LibreOffice v Archu, tak tam nefungoval opendialog. Když jsem zkusil LO ve Windows, nadrzo a natvrdo si přivlastnil asociace k MSO souborům. A šel zatím pryč z důvodu, že byl znatelně pomalejší, než Go-oo. Ale tím ho nezavrhuji, jen to chce ještě počkat, než budou vychytány mouchy.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    3.11.2010 21:29 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    > A šel zatím pryč z důvodu, že byl znatelně pomalejší, než Go-oo

    No to vás asi zklamu, žádná další Go-oo nebude, LO je Go-OO. Respektive LO == Go-OO v2.0.

    Ten rozdíl může být zapnutou/vypnutou integrací s Gnome nebo KDE. Když povolím Gnome, tak tak OOo (GoOO patchset, GoOO build 3.2.1) startuje dvakrát tak pomalu. Takže řeším dilema, jestli raději hezčí file open dialog nebo rychlejší start.

    Ještě otázka, Arch má vlastní build LO nebo je to kopie (odkaz) na oficiální LO? Proč se hlavně ptám, už byli lidé okolo ooo-build/go-oo/LibeOffice schopní zbuildovat KDE4 integraci? Má vaše verze KDE4 integraci?

    Jak zapnout a vypnout integraci asi víte, ale pro jistotu: http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Environment_Variables OOO_FORCE_DESKTOP = Override the desktop detection (also implies usage of the appropriate plugin, see SAL_USE_VCLPLUGIN). Possible values: "kde" (KDE), "gnome" (Gnome), "none" (other) SAL_USE_VCLPLUGIN=kde / gtk

    ..to "none" je právě ta rychlá OOo klasika (ale hnusné file dialogy).
    otula avatar 3.11.2010 22:17 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    No to vás asi zklamu, žádná další Go-oo nebude, LO je Go-OO
    Jo, to já vím.
    Ten rozdíl může být zapnutou/vypnutou integrací s Gnome nebo KDE
    To bylo ve Windows. V Linuxu jsem v něm nic neotevřel, takže jsem nemohl porovnávat.
    Ještě otázka, Arch má vlastní build LO nebo je to kopie (odkaz) na oficiální LO? Proč se hlavně ptám, už byli lidé okolo ooo-build/go-oo/LibeOffice schopní zbuildovat KDE4 integraci? Má vaše verze KDE4 integraci?
    Je to z oficiální binárky. A dnes jsem to ještě zkoušel a zjistil, že je to nějaký problém s integrací do KDE3. V LXDE funguje v pohodě, v KDE3 ne. Jednak nelze spustit opendialog, a také po ukončení aplikace zůstane běžet proces, který začne žrát obrovské procento výkonu procesoru. Zkoušel jsem, zda to neovlivní OOO_FORCE_DESKTOP, ale chovalo se to stejně (ale nezkoušel jsem právě to "none" - to jsem nevěděl, že lze použít).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    4.11.2010 00:27 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Dik za info. Sbírám nějaké statistiky. GoOO by mělo mít jak KDE3 tak KDE4 integraci. Ale ooobuildy obsahují (3.2.1) jen tu KDE3. Jediný kdo má KDE4 podporu v OOo je Novell, jediný kdo ji v patchsetu úspěšně aktivoval do sitribučních balíčků, ale ani to nemám stoprocentně potvrzeno. KDE4 integrace je v GoOO (vanilka nevím) už přes půl roku a do distribucí se to stále nedostalo. Smutné.
    otula avatar 4.11.2010 10:34 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Nevím, zda jsme se dobře pochopili – já nepotřebuji KDE4 integraci. Já potřebuji funkčnost v KDE3. Ale ještě bych mohl vyzkoušet balíček, na který mne Lukáš odkázal v příspěvku níže. A když to opět nainstaluji, mohl bych případně vyzkoušet i výše zmíněné "none".
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    stativ avatar 4.11.2010 08:10 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Je to z oficiální binárky.
    Až na to, že není, je to vlastní build (tedy pokud jsem pochopil otázku). Mrkni do PKGBUILDu. KDE integrace v rámci možností funguje (resp. je vidět snaha o vzhled à la KDE4 ale pořád to není ono).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    otula avatar 4.11.2010 10:29 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Já jsem použil balíček libreoffice-bin. Vůbec mne nenapadlo, že je to i v distribučních balíčcích, když tam go-oo nebylo.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    stativ avatar 4.11.2010 11:11 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Ono tam i to go-oo bylo, akorát pod jménem go-openoffice, takže se snadno přehlédlo. Vlastně pořád je, ale evidentně se na něj kašle, dokonce nebyl balíček upraven ani kvůli python rebuildu (asi bych to měl reportovat).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    otula avatar 4.11.2010 11:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    No jo, jsem slepoň :) Ten libreoffice z "extra" ještě vyzkouším, třeba bude v KDE3 fungovat.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 4.11.2010 20:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Takže libreoffice z extra je v KDE3 zcela bez problémů. Opendialog funguje, po ukončení nezůstane viset žádný nenažraný proces, a běhá i vcelku svižně (alespoň relativně, jak se dá od OOo čekat).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    stativ avatar 4.11.2010 20:56 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Jsem rád, že ti moje „rada“ pomohla.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    otula avatar 4.11.2010 21:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Jo jo, díky :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    3.11.2010 08:49 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    česká verze zde http://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/OOO330/OOO330_m13/Build-1/
    Jardík avatar 3.11.2010 12:35 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    Už opravily GUI a dá se to tak používat? Už opravili rozbitý focus pro okna, kdy zavřete dialog a aktivuje se okno úplně jiné aplikace?
    Věřím v jednoho Boha.
    3.11.2010 22:03 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    To bude něco mezi OOo a window managerem. Compiz má v nastaveních nějaké fixy pro OOo, mrkněte na to.

    IMHO volovinka. To já vím o drsnějších chybách a nedostatcích. Zrovna dneska, při přenosu z Calcu do Writeru - ať dám jakýkoliv způsob - HTML nebo RTF vyjde z toho zpotvořenina (screenshoty mám) nebo to ztratí většinu vizuálních atributů. Nebo to vložit jako DDL nebo OLE ale s tím jsou zase jiné potíže. Například to pak nejde vložit do Evolution a odeslat šefíkovi výsledek (samozřejmě firma má Exchange server, jak jinak). Už už se mi to jednou podařilo, nevím jakým zázrakem, jen tloušťka čar nehrála, a bohužel, po pár úpravách se to zhoršilo, tak to zkouším znova čistá voda, ..a přestalo to jít úplně, jak popisuji na začátku. Calcu do Writeru!! Nativní OOo formáty.

    Přenos HTML => OOo, slabota, velká část formátování vypadne, hlavně barevná pozadí, složité tabulky zaseknou OOo klidně i na desítky minut! Když jsem to zkoušel v práci na Excelu 2007, tabulku zchroupal v mžiku a vcelku věrně.

    Pak jsem tu řada nekompatabilit Calc vs Excel, například formule na extrakci čísla z textu, RE bohužel OOo ani Excel neumí.

    Tabulka v textu (Writer) zdaleka neumí tolik co tabulka ve Wordu, například vícebuněčné záměny. Nezbude než znovu a znovu zkopírovat celou tabulku z Caclu, ale s tím jsou problémy, viz nahoře, znovu a znovu přícházíme o vizuální úpravy.

    Jo, mám OOo s patchsetem GoOO, přímo ooobuild, možná bych mohl zkusit zase na chvíli vanilku OOo, obvykle měli méně bugů. Holt pozitiva konzervativnějšího releasování.
    4.11.2010 17:36 kos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3.0 RC 3
    RE = Regular expresions? V Calcu bez problémů...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.