abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 718 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Windows 7 bude používat KDE 4

    Po tom, co Microsoft přiznal, že je Linux konkurence, se rozhodl utkat s konkurenty na jejich vlastním poli. Berliner Morgenpost přinesl exklusivní ukázku Windows 7 založených na KDE 4.

    6.8.2009 10:21 | Michal Vyskočil | Humor


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    multi avatar 6.8.2009 10:38 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    David Watzke avatar 6.8.2009 10:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Málem jsem spadl ze židle, ale přišlo mi to divný, tak jsem rychle checknul kategorii... :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Acci avatar 6.8.2009 11:31 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    Divný? Vždyť už z nadpisu to jde poznat, proč by někdo rozumný provedl downgrade uživatelského prostředí o deset let zpátky.

    Salamek avatar 6.8.2009 11:42 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    myslíte tím použití windows? taky si říkám no ,jednotky označeny psímenkama a žádnej mount, bleth !!!
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Milan Vít avatar 6.8.2009 11:46 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    Už ti někdo prozradil, že i ve Windows lze připojovat jednotky do adresářů? :-)

    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    Salamek avatar 6.8.2009 11:54 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    jak ?
    Nějaké kouzlo?
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    6.8.2009 11:57 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    http://www.windowsreference.com/windows-xp/how-to-mount-an-external-drive-partititon-as-directory-in-xp/

    Myslel som, ze mas Windows zmaknuty viac...

    multi avatar 6.8.2009 12:23 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    uzivatelsky privetivy to neni to by to muselo byt v cestine
    Salamek avatar 6.8.2009 18:48 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    aa to ujde :-D
    widle už jsem nějaký ten rok aktivně neužíval
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Salamek avatar 6.8.2009 18:52 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    a umí to i iso obrazy etc.? vše co umí mount? nebo jen složky a disky s win FS ?
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Max avatar 6.8.2009 21:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Pokud si doinstaluješ nějaký soft na mountění iso obrazů, tak bych řekl, že i tu virtuální mechaniku můžeš mapovat do adresáře ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Václav 6.8.2009 22:03 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Což nic nemění na tom, že implementace je alespoň ve Windows XP ošidná, náchylná na chyby a některý SW s tím neumí pracovat. Například jsem jako instalační adresář namountil ve Win XP slušně velký disk, samotný systém byl na malém, z velké části zaplněném. Instalační program přesto odmítl instalovat aplikaci, protože „na disku C bylo málo volného místa“. Že to instaluju do jinýho disku si jaksi neráčil všimnout.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.8.2009 08:56 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    No, ked sa nieco nepouziva, tak potom vyvojari neuvazuju nad moznostou, ze by sa to pouzivalo. Ale klast to za chybu Windows, tak to teda nie.

    Max avatar 6.8.2009 12:01 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Kouzlo? Hehe. Pokud znáš aspoň trochu win a nejsi ouplnej user, tak i třeba takovou adresářovou strukturu můžeš hodně přiblížit té linuxové ;-)
    Jinak příklad třeba zde : Lepší adresáře a disky ve Windows (update)
    Ono ostatně lze částečně uplatnit pravidlo (nevztahující se na správce a pokročilé uživatele) : "kdo neumí s win pracovat, tak na ně nadává"
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    xkucf03 avatar 6.8.2009 12:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    Fuj, koho to cituješ :-D

    Na Linux s LVM nebo (Open)Solaris se ZFS to stejně nemá a mít nebude, tak co? Windows pro nás nejsou žádná konkurence :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Salamek avatar 6.8.2009 18:51 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    FUj ale furt je tam to C: příjde mi to jako verze unix struktury od větnamců z tržnice :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Max avatar 6.8.2009 21:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Nojo, root je prostě root, bez toho se win neobejdou :-/. V linux začíná root takto : "/", ve win takto : "C:\". Zas tak velký rozdíl to nejni, ne? :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jardík avatar 6.8.2009 21:42 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Ve Win to začíná i "\\SERVER", "\\.\" nebo "\\?\", stačí si přečíst dokumentaci. Pokud píšete aplikace pro Windows a otevíráte v nich soubory, měly byste se zamyslet nad použitím "\\?\" prefixu, abyste nebyli tak extrémně (MAX_PATH) omezeni délkou cesty.
    Věřím v jednoho Boha.
    7.8.2009 09:03 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    Ano, je to takisto podobne nedotiahnute ako ACL na linuxovych diskoch: ak chcem niekde nastavit prava, tak mi vzdy vyskoci stare user, group other nastavenie...

    6.8.2009 12:32 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Ve správě disků: na Tento počítač pravým myšítkem -> spravovat -> správa disků -> pravým myšítkem na oddíl a změnit písmeno. Nebo tak nějak. Jde to už od Win NT. Ale je to dost šroubovaný, není nad nativní řešení.
    xkucf03 avatar 6.8.2009 12:08 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Linux prostě funguje a ve Windows je potřeba se hrabat.

    To sice ano (za určitých okoloností), ale silnější dojem na mne Widnows udělaly, když připojily flešku pod stejné písmenko jako síťový disk, takže nebyla vidět. :-)

    Ono když je člověk ochotný se v tom systému hrabat, tak to nakonec v někde v ovládacích panelech najde a napraví (aspoň jednorázově), ale z hlediska normálního uživatele to prostě nefunguje.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.8.2009 12:20 Hanz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux prostě funguje a ve Windows je potřeba se hrabat.

    >> silnější dojem na mne Widnows udělaly, když připojily flešku pod stejné písmenko jako síťový disk, takže nebyla vidět.

     

    Presne tohle jsem resil vcera :-)

    6.8.2009 12:53 frr | skóre: 34
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux prostě funguje a ve Windows je potřeba se hrabat.

    XP SP3? Nikdy před ním jsem to neviděl...

    [:wq]
    Max avatar 6.8.2009 18:06 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux prostě funguje a ve Windows je potřeba se hrabat.
    Ne, není to problém jen SP3. V práci se s tím běžně setkávám a lidi mají i SP2. A to není všechno. U vist se třeba externí FDD mechanika jednou připojila jako A:, podruhé jako B: a programy, ve kterých byla nastavena a exportovaly se na ní data křičely errory :-/. Další prdel je, že jednou dáš flashku jednoho USB, nainstaluje se a podruhé do dalšího a znovu se instaluje atd.Jo. Jsem zvědavý, jak natom budou sedmičky ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Václav 6.8.2009 22:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux prostě funguje a ve Windows je potřeba se hrabat.
    To ti klidně řeknu. Pokud se od buildu 7100 nic nezměnilo, je to pořád stejné. V práci jsem připojoval disk z mrtvého stroje přes USB, dostal stejné písmeno jako můj disk na zálohy a musel jsem je od sebe odtrhávat přes ten jejich nástroj pro správu disků :/
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.8.2009 13:28 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    To sice jo, ja to delam (na XP), ale verte mi - zadny med to neni. Spousta programu tretich stran (na tech Windows se hraji hlavne hry, takze mohu jmenovat napriklad The Sims 3 a ArmA 2) to naprosto ignoruje a pocita velikost disku podle toho, pod jakym pismenem je slozka pripojena. Jmenovite Sims 3 se dokonce nebyly schopne opatchovat, dokud nebyla slozka na stejnem disku, ktere odpovida pismenu jednotky. Kriticka chyba behem aktualizace a bylo.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    6.8.2009 14:45 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Občas mívám pocit, že před námi Micorosoft podobné featury Windows z nějakého mně nepochopitelného důvodu téměř tají. Není to jen mountování, hardlinky a symlinky, ale třeba také alternativní proudy dat v NTFS (pokud vím, používá je leda malware jako schovávačku), velmi mocný příkaz netsh nebo ta spousta možností, ke kterým nemáte přístup, dokud si nenainstalujete rozšiřující software, jako třeba některá z udělátek od Marka Russinoviče z WinInternals (dříve SysInternals).

    Účel této strategie pro mně zatím zůstává záhadou ...
    Max avatar 6.8.2009 18:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Přesně ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Václav 6.8.2009 22:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Já se nedivím. Ono to mountování opravdu funguje tak napůl. Když je to schované, nikdo neřekne ani popel. Ale kdyby to uváděli mezi featurama a snáz zpřístupnili pro BFU, rozmazalo by se to víc :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.8.2009 19:28 ed | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    inu ono to slo tusim uz v DOSe 5.0... nejakym prikazom sa z adresara dala spravit jednotka a inym prikazom sa z jednotky dal spravit adresar (tusim).
    6.8.2009 21:43 ZEr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    že by to byl právě příkaz "subst" ? mimochodem funguje i ve windows XP

    6.8.2009 10:53 9002
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    Ale ved KDE4 malo byt odpovedou na WOW & Vista - na 7ku uz nestiha :-)

    Salamek avatar 6.8.2009 11:18 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    nevšiml jsme si že by se něco od wow wista v 7 změnilo :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    6.8.2009 11:58 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    Mozno to bude tym, ze Windowsy nepozivas...

    6.8.2009 12:08 V3N3Czprace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    Možnát to bude tím, že KDE 4 nepoužíváš...

    6.8.2009 13:05 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    Co mas KDE spolocne so zmenami vo Win?

    6.8.2009 21:06 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    nic, ale mozna cti od zacatku ;)

    7.8.2009 08:58 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    Ja to mam precitane. Mimochodom, KDE4 pouzivam. Mam vidiet velke rozdiely medzi rychlostou vyvoja KDE4 a Windows prostredia? No, z pohladu zaslepenca urcite: Windows len meni farbicky, zatial co KDE sa meni hlavne pod kapotou, vsak?

    Jendа avatar 6.8.2009 14:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Vidíte, i na tom obrázku v novinách je vidět, jak se to nechutně seká!
    6.8.2009 14:04 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Doslova OpenGL tearing :-)
    Jardík avatar 6.8.2009 14:49 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 6.8.2009 15:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Zas? Si tady snad založím skupinu Fašistický odboj.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.8.2009 14:03 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    To slovo "exklusivní" bych dal do uvozovek, protože to evokuje, že je to něco fakt reálného -- a ono není ;-)

    A exklusivní mi tedy příjde škaredé. Exkluzivita => "z". I když věřím, že to může být gramaticky korektní.
    6.8.2009 21:10 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Exklusivita se samozřejmě správně píše též se s. Stejně jako gymnasium, fysika, slevnit, skutáleti se se svahu a smésti se stolu. Pravidla z roku 1957 rulezzz forever!
    6.8.2009 18:34 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    je to pekny, ale opustil sem KDEcko, protoze tenhle smer vyvoje uz neni pro me. nepotrebuju blikaci a rozlejvaci okna se super efektama, zbytecny k praci,  a vratil se po letech k Xfce. fakt se mi ulevilo.

    6.8.2009 18:49 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    A co ti brání efekty vypnout?

    6.8.2009 21:30 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4

    no nic, ale pak uz mi rovnou bohate postaci xfce...  kreslit ramecky okolo oken umi ledasco, ze? :)

    6.8.2009 22:27 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    Já používám spoustu apliKací, takže jako wm mám KDE. Teď ve verzi 4.2.4, chvíli jsem s tím bojoval, ale dostal jsem to do stejného stavu, jako jsem měl 3.5.10 (nebo v testingu bylo jen 3.5.9? Teď nevím), totiž šest ploch, žádné widgety, plasmoidy ani nic, žádný panel (jen vpravo dole vysouvací hodiny), parta klávesových zkratek. Ještě před KDE 3 jsem takto měl Xfce. A vyhovuje mi všechno asi tak pořád stejně. Nevidím v tom žádný velký rozdíl.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    8.8.2009 17:53 martyone | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 bude používat KDE 4
    A proč nám to říkáš?
    7.8.2009 13:58 jimik
    Rozbalit Rozbalit vše skusil som ten Windows

    skusil som ten windows, ked o tom vsetci tak melu. Ale je to dake divne, ma to len jednu plochu! Startuje trocha dlhsie, tak som cakal kolko softu tam je po instalacii, ale dohromady nic tam nieje. A vobec som nenasiel nejakeho spravcu balikov, ani aky to ma repozitar. No neviem, toto distro sa asi neujme...

    Alebo na to idem zle, mozno zle hladam. ale nikto mi neporadi, ani na forach. kazdy ma len zdrbe, ze co som za lama. aj ta komunita okolo je nejaka divna, asi sa na nieco hnevaju. (o par minut neskor) jaaaj uz viem, oni za to vacsinou dali prachy! Ty kokso, tak to je sila :-)

    :-D :-D

    7.8.2009 16:38 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: skusil som ten Windows

    A ty si macher, ktory si vie nainstalovat linux, vsak?

    Uz si sa zamyslal niekedy nad tym, ako bude fungovat spravca balickov nie pri desiatkach tisicoch softverov, ale milionoch? Asi nie centralizovane, vsak?

    7.8.2009 20:55 jimik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: skusil som ten Windows

    ano viem si ho nainstalovat :-)  bolo to myslene ako vtip, akoze keby niekto odchovany iba na inych OS chytil do ruk win... je piatok, uvolni sa :-D

    Salamek avatar 8.8.2009 15:58 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: skusil som ten Windows
    repositáře nejsou centralizované v pravém slovla smyslu , jsou to 100 serverů synchronizované s hlavním , a vůbec nevidím problém v repositářích pro miliardu app (a to dohromady komerčních (placených) ,uzavřených free a OSS)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    8.8.2009 21:29 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: skusil som ten Windows

    Problem je ale so spravovanim aktualizacii (ludskou cinnostou). Teda nie je: bude to fungovat presne tak, ako dnes Windows. Kazdy si bude hrabat na svojom piesocku...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.