abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.6. 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    XXX

    8.8.2014 11:03 | CAD | poslední úprava: 6.3.2015 23:44

    XXX        

    Hodnocení: 23 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.8.2014 11:05 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tobe dochazej zakazky, vid?

    :-)
    8.8.2014 11:10 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ne, mám dovolenou. :-)))
    8.8.2014 12:01 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak preco pises tieto sracky? Myslel som, ze si za to plateny, inak je to nepochopitelne...
    8.8.2014 12:08 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Já se za sebe a své názory nestydím. Plně jsem přijal myšlenku otevřeného vývoje, svobodného softwareu, jehož vývoj i sponzoruji ze svých vydělaných peněz. Z těchto hledisek tuna vystupuji pod svým jménem.

    A co ty? ANONYME?

    8.8.2014 18:38 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Soudruh Zima prezentuje své názory trošku netradiční cestou, ale v hlavě to má srovnáno lépe než většina ukřičených liberálů. Znáš pohádku o Císařovy nové šaty? Moderní psychologie má pro tento jev a jeho části spoustu označení - skupinová polarizace, poslušnost vůči autoritě, skupinové myšlení, kognitivní disonance... Lidé prostě nevidí jednoduchou kauzalitu, Millovy kánony indukce jsou jednoduché, ale on je doprdele nikdo vidět nechce a tak budou i nadále čmuchat novinové články od individuí bez vlastního názoru a brát je jako zákon boží.
    8.8.2014 19:49 dvojite pecko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Znáš pohádku o Císařovy nové šaty? Moderní psychologie má pro tento jev a jeho části spoustu označení - skupinová polarizace, poslušnost vůči autoritě, skupinové myšlení, kognitivní disonance... Lidé prostě nevidí jednoduchou kauzalitu, Millovy kánony indukce jsou jednoduché, ale on je doprdele nikdo vidět nechce a tak budou i nadále čmuchat novinové články od individuí bez vlastního názoru a brát je jako zákon boží.
    hle, objevitel :-)
    8.8.2014 22:46 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ma to v hlave zrovnane - akurat na nulovu uroven...

    Uz zacinam chapat, preto v tejto skurvenej krajine ma nacisticka (=narodne socialisticka) strana 40 %.
    9.8.2014 07:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    A proč třeba klerofašistická KDU-ČSL propadla?
    xkucf03 avatar 8.8.2014 12:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    Jestli bude tahle eurosodomie pokračovat, tak budou zakázky docházet všem. Poslední peníze shrábne někdo za ozvučení zasedání EU, možná ještě nějaký ten Openkrad projekt a pak už nezbude vůbec nic.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    8.8.2014 12:22 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Já jenom doufám že tyhle akce otevřou lidem oči... Lidé si musí uvědomit že co nám tam sedí nejsou žádná pravičáci nebo levičáci. To je obyčejnej Xindl, který nehájí naše zájmy!!! :-(
    8.8.2014 12:29 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Oci otevre jen ten kdo chce. Nekdo si drzi litanii podle ty knizky, co sepsaly pro poustni narody pred par tisici let, nekdo jede podle litanii sepasnych v minulem stoleti. Proste to zjednodusuje svet a chtit po kazdem aby premyslel je nesmysl.
    xkucf03 avatar 8.8.2014 11:26 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    Nemůžu hlasovat, protože nevím, jestli jsou tam „checkboxy“ nebo „radiobuttony“ :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    8.8.2014 11:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    :-))) No to je tím že jsem ta dementní opice! :-))
    Bedňa avatar 8.8.2014 11:38 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Podľa vyhlásenia, ešte len začínajú s prvými opatreniami. Pre tak malé štáty ako sme mi, to môže znamenať definitívny krach, bohužiaľ. No skús to povedať proamerickým vypatlancom, tí stále veria, že nás Amerika zachráni. Maximálne tak guľkou do hlavy.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    GeoRW avatar 8.8.2014 11:45 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    lepsie nemat co do huby, ako mat agresivne ZSSR (velke Rusko) na nasich hraniciach
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    8.8.2014 11:48 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    tak si jdi zasázet mrkev aby jsi měl v zimě co chroupat, ty ušáku...
    8.8.2014 12:34 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ne vždy s tebou souhlasím, ale tenhle tvůj koment sedne jak prdel na hrnec. Akorát mu tu mrkev ukradnou emigranti z Ukrajiny
    Nobody can give you as much as I can promise you
    8.8.2014 18:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Zkus to jít vysvětlovat lidem, kteří nemají co do huby už teď!
    8.8.2014 11:46 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Německý kapitál, na kterým jsme životně závislí(neřikám že je to dobře), nainvestoval do Ruska už docela dost miliard, VW, SIEMENCE, atd... Celá Česká republika stojí na automobilovém průmyslu. A komu si ti debilové myslej že budou škodovky prodávat, Čechum, Němcům???? To si ti všichni mediální šašci typu poloviční debil Marhoul a podobní havlistický šméčka myslí že tu obrovskou nadprodukci výrobních kapacit utopíme tuna na našem EU rybníčku?? :-))) Jdu blejt...
    8.8.2014 18:18 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    Zas nepřeháněj, u nás škodofka prodala (za 2013) jen 8 %, na západ včetně DE 58 % a centrální a východní evropa (bez CZ) 20 % a zbytek 14%. A podíl DE a západu oproti 2012 výrazně vzrostl na úkor centrální a východní evropa (bez CZ) a zbytek. (Procenta založená na penězích z prodejů…)

    Auta jsou to (už) relativně nekvalitní(rozuměj s nízkou životností), takže bych viděl, že ještě dlouho utápět u nás a na západ od nás škodofka bude a vyměňovat díly se také furt bude…

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    9.8.2014 08:10 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    víš jak funguje HDP? Každým rokem musíš vytvořit o neco více než ten minulý rok, pokud chceš růst. Jak proč si kua zavírat vrátka na trhy které se rozvíjejí a hlavně u Státu kde jsou Doláče z ropy... TO mě fakt halva nebere...
    9.8.2014 13:39 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    Hezky jsi to splácl dohromady…

    Nereagoval jsem na tvoje všechny „názory“, jen na jeden konkrétní, který je mimo fakta…

    Jen tak mimochodem , pokud bych chtěl rozvíjející se trhy, tak se soustředíš jen na čínu a na zbytek se můžeš ještě dlouho vykašlat…

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    9.8.2014 20:36 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak pokud jsi tak chytrej, tak zkus něco dovážet a prodávat do číny. :-))) Myslím že jsi nepochopil že tendence je naprosto opačná a nemáš čím konkurovat...
    9.8.2014 21:13 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    Opravdu nevím co máš za problém, české firmy tam normálně dodávají…, myslím že jsi zaspal dobu ;-)

    OT: Např. zmiňovaná škodofka tam vyrobila a prodala už přes milion vozů…

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    9.8.2014 21:31 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    hehe škodovka se výrábí v číně. :-)) Takže jak vzdělaný ekonom si dokážeš spočítat co z toho má češký obyvatel. :-)) Čína je tak obrovská že šmahem dokáže vyrobit vše co potřebuje. Jediný co nemá jsou zdroje. Zdroje získá šmahem z ruska a rusku muže dodávat spotření materiál potřebný pro konzum. Co na to Evropa? Bez zdrojů, bez výhledu nových odbytišt. Paráda.
    9.8.2014 22:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Co na to Evropa? Bez zdrojů, bez výhledu nových odbytišt. Paráda.
    A co s tím navrhuješ udělat?
    10.8.2014 05:58 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Vykašlat se na sankce. Sankce slouží pouze a jedině jako prostředek USA k udržení si své hegemonie nic víc. Jsme poslušný pejsek USA...
    10.8.2014 21:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Myslíš, že kdyby se teďka (nebo libovolně v budoucnosti) sankce zrušili, tak Rusko najednou začne z Evropy kupovat jakoby nic?

    Pokud nejsou v Evropě zdroje, tak proč by nám mělo Rusko něco prodávat?
    10.8.2014 22:17 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Já si myslím že ty sankce odstartují odklon Ruska od Evropy co se týká jakého-koli dovozu. Tuhle větev jsme si prostě podřízli sami pod sebou a návrat k normálu může trvat hodně dlouho....

    Co se týká zdrojů tak platí jednoduchá rovnice. Ty máš zdroje, mužeš nakupovat a nechat si vyrábět od jiných národů, kde je nějaká technologie třebas. Je to jednodužší. Amíci dělají to samé, drží si kontrolu nad dolarem jako rezervní měnou a tisknou jak o závod aniž by museli pracovat a vyrábět... Takhle prostě Putin získá ještě větší podporu než měl, Rusové jsou zarputilí, také díky tomu vyhráli Druhou světovou Válku. A bude tlak na nacionální myšelní a hrdost na národní produkty. A jak řikám zdroje prodají Číně a ta jim ještě ráda pošle konzumní produkty do Ruska aby se zabřela huba plebsu. Ale tohle muže trvat pouze tak 20 let si myslím. Rusko se musí zreorganizovat jinak padne. Armáda se modernizuje, a tí mje táhnut výzkum vývoj a průmysl v Rusku. Ale to nestačí. Musí víc, ale to jen a nich

    My pokud chceme být v Evropě Evropany tak musíme poslat doprdele USA, vykázat je z našeho územní, zrušit členství v NATO, udělat případně komplet nové vojenské uskupení na zcela jiné bázi. Za další musíme kompeltně změnit systém v EU jako takový. Musí být nastolena dlouhodobá vize zahrnující politiku, ekonomiku, duchovno. Pokuď toto neuděláme zkončímen a periferii, ČÍNY, INDIE A DALŠÍCH s minimální šancí na návrat do puvodních pozic.

    Zatímco my(Celá EU) jsme integraci kompletně posrali, tak RUS jedná. POKUD TO NEVÍTE TAK VYTVOŘIL VLASTNÍ SPOLEČENSTVÍ ZAHRNUJÍCÍ KAZACHSTÁN (ROPA), BĚLORUSKO, RUSKO, PŘIČEMŽ JE OTÁZKA ČASU KDY DO TOHOTO SPOLEČENSTVÍ VSTOUPÍ I DALŠÍ. Pokuď to bude INDIE nebo čína tak je vymalováno. A za všechno muže USA a zdejší pitomci co jim seřrali návnadu i s navijákem...

    11.8.2014 05:24 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Myslíš, že se bude USA a Rusku líbit, že mu roste konkurent (Evropa)?
    11.8.2014 08:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    No dřív se Rusko snažilo o spolupráci(ekonomické, vojenské, atd) s Evropou, to nevyšlo. Tak se obrátilo na Asii a buduje si vlastní projekt... Samozřejmě že by se to Evropě nelíbilo, ale je pitomost Evropy že zanevře na partnera který má OBROVSKÉ nerostné bohatsví. Saudská arábie a Katar taky nejsou demokratické země a nikoho to nesere, zejména pak USA, když už jsme u toho... :-(
    9.8.2014 22:58 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    Ano Škodovka pro asijský trh se vyrání v číně, stejně jako třeba Toyota pro evropský např. ve Francii (chudák japonský obyvatel :)).

    Mě tvůj „fanatismus“ nezajímá (vím co chceš říct, ale tímto způsobem mi to za to nestojí - sorry), jen jsem reagoval na tvé příspěvky kde píšeš faktické nesmysly a dal jsem ti příklad jak se podniká v/s Číně/ou.

    PS: Čína a Indie jsou momentálně největší trhy a dokážou pojmout toho tolik, co celá Evropa asi ani nedokáže vygenerovat a Rusko je jen kotrmelcující trpaslík…

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    10.8.2014 05:57 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ano třeba taková Indie je obrovský trh. Ale také si uvědom s kým a za co děláš obchod. Pro evropu je neideálnější Ropa za výrobky. To s Indií ani z Čínou neuděláš. Popravdě řečeno Čína si pohlídá Indické trhy protože má obrovské výrobní kapacity a dodávky surovin, Ropy a Plynu zajištěné dlouho dopředu od Ruska a Afiky. Pro evropu zbydou už jenom ohlodané kosti. Od kud chceš brát levně plyn a ropu? Sám Katar, protože se nepovedla operace se Sýrií radši prodává dráž na čínský trh... Jednoduše pro Evropu se zbavit Ruska znamená v dlouhodobém výhledu podtržení si své vlastní židle...
    10.8.2014 14:23 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Nepovedu s tebou debatu na toto téma - sorry, jen se zas ozvu pokud napíšeš v rámci ideologické argumentace blábol, který mně zaujme ;-)
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    10.8.2014 20:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    tedy, abych to přeložil i pro ostatní, nemáš argumenty. Stačí si dát totiž 1+1 dohromady a v tomto případě jsou argumenty veliksot vývozu vs. velikost importu ve vztahu Česko / Čína máš v hlavě jasno. Takže tady lidem nebulíkuj nesmysly, ty ekonomickej OSLE... Já když poslouchám některý ekonomy tak si řikám že je jenom dobře že Vám sebrali titul ING. protože vetšina Všich výplodů, ekonomických teorií se rovná hře v kostky...
    10.8.2014 21:24 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    Nejsem ekonom, nevím kde jsi na to přišel(, ale jednoho dobrého bychom potřebovali).

    Správný překlad je: „Sám nemám přesně jasno co je lepší a co horší a rozhodně to není BW a nechce se mi vést o tom debata, navíc, s člověkem, který je zabetonovaný na, pro mně, extrémní pozici a své výplody podporuje, možná jen neověřenými, ale zcela jistě chybnými fakty, které mě vyburcují k tomu, že reaguji, bo některé demagogie mě budí z letargie…“

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    10.8.2014 21:40 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Takže argumenty nikde. Je to chabé pane...
    10.8.2014 21:43 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To říkám téměř od začátku, vyvracím jen tvé chybné/neověřené/účelové.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    10.8.2014 22:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    hmmm... :-)))
    xkucf03 avatar 10.8.2014 14:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ano Škodovka pro asijský trh se vyrání v číně, stejně jako třeba Toyota pro evropský např. ve Francii (chudák japonský obyvatel :)).

    Škodovka je v současnosti německá firma. A to, že němci mají v Číně továrnu a tam vyrábějí auta pro Asii a lepí na to (kdysi česká) loga Škodovky, je nám (občanům ČR) úplně k ničemu.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.8.2014 15:23 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    Jen tak mimochodem, škodovka je česká firma, která je součástí (zatím) primárně německého koncernu, vývoj těch aut je stále tady v ČR a máme z toho spoustu práce a peněz (včetně těch úprav pro asijský trh) a ty auta jsou škodofky, jen s jiným nápisem na zadku, které se vyvinuly tady, a tam se jen vyrábí ta číst, kterou pojme tamější trh a zisky pak tečou zas k nám na další vývoj…

    Ale hlavně ta věta, byla příměr chudáka Čecha k chudáku Japonci, který z toho taky nic nemá (což je taky blbost).

    PS: Za mně: je rozhodně správně, že se vyrábí tam, kde se prodává a nevozí se to jak maso z Irska a jogurty ze Španělska. Nicméně v rámci této debaty, jsem se chtěl vyjádřit jen k nesmyslům v rámci argumentace, ne k tomu co je dobře a co špatně…

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    10.8.2014 21:37 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Hehe, víš jak to dělá Čína? Ona neprodává polotovary. Ona prodává výhradně hotové výrobky. Taktéž, protože mají toho toaletního papíru jménem US DOlar jako sraček, taktéž kupují celé korporace, nééli fianční domy v Evropě s tím že vytáhnout víme-jak, což ostatně dělají posledních 30 let. Pokud chceš postavit fabriku v číně, tak rovnou se staví kopirajt, týká se zejména bot. Ale my v evropě jsme open, paráda. Ruský trh jsme odepsali a myslíš že obsadíme trhy v indii? Hovno milý kamráda. Bude to Čína kdo tenhle závod vyhraje a vyhraje ho i díky pitomcům kteří se chtějí odříznout od zdrojů Ruska čímž ČÍNA získává další zdroje.
    10.8.2014 21:45 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Nejen v Evropě.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    8.8.2014 12:00 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ked tak velmi tuzis po ZSSR, tak sa tam prestahuj a netahaj ho sem!
    8.8.2014 12:05 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Řekl kdo?

    anketa:

    1) ANONYM?

    2) Majitel firmy zaměstnávající lidi?

    3) A nebo konečně zaměstnanec nemající šajn o průmyslu zevlicí do komplu, hltajíc AntiRuskou propagandu plnými doušky?

    8.8.2014 15:06 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
    8.8.2014 15:10 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Aby ses neposral. :-))
    8.8.2014 16:52 eie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Jendoznačně 3). Žiju v EU, takže straním EU. Je to velmi jednoduché. Pokud celou tu ukrajinskou záležitost zjednodušším na spor Rusko vs. EU (případně + USA), tak se jednoduše zamyslím nad tím, kde bych raději chtěl žít a toho propagandu žeru. Proč se tím zabývat víc? Stejně s tím konfilktem nic nenadělám a když se budu snažit najít "viníka", tak dopadnu jako když budu řešit rvačku dětí na pískovišti. Možná zjistím, kdo první rozšláp bábovičku, ale k opovědi na otázku kdo je v právu budu mít stejně daleko jak na začatku. Jen u těch dětí je řešení poněkud jednodušší - dát přes zadek oběma :)
    9.8.2014 08:14 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    tak se kua 1) přihlaš. A za 2) hledat viníka je naprosto jednoduché. EU respektive pátá kolona v EU poslouchá USA. A tohle je spor kde EU bude jednoznačně poškozená strana, nebudem si nic nalhávat.
    10.8.2014 18:45 Seti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ked tak velmi tuzis po ZSSR, tak sa tam prestahuj a netahaj ho sem!
    1. Žádné SSSR neexistují. Pokud jsi to nestihl za to čtvrt století zaregistrovat, tak mě fakt nenapadá jiný termín, než opožděný... no offence ;-)

    2. Nikdo sem žádné SSSR netahá. Tady se kritizují nesmyslné sankce vůči Rusku (pod taktovkou USA) a jejich dopad na naši ekonomiku.

    3. Nedá mi nerýpnout si: když tak velmi toužíš po USA, tak se tam odstěhuj a netahej jejich politiku sem.
    8.8.2014 12:24 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    zdravim,

    podnikani neni o tom, ze se spolehate na politiky, ale pouze na sebe. Pokud tedy clovek "nezere" statni zakazky a dotace.

    Kolik % zakazek dodavate do Ruska nebo Vasi odberatele do Ruska ?

    Cele je to o poptavce a nabidce.

    Dost mozna, ze to co se neproda na vychod, tak se bude muset zlevnit a firmy/lidi budou mit vice penez a koupi neco jineho. To je vsak ruleta, ale bude to prijemny, kdyz to vyjde.

    Nekdy mi to prijde, globalne receno, ze se tady spolehame na silne partnery jako Nemecko. Ale je mraky zemi smerem na vychod a jih, kde nejsou dalsi prekupnici potreba a kde se da prodavat.

    Kdyz nejdou na odbyt obrabeci stroje, tak delate treba stroje na cviceni do posilovny s elektronikou a nenechate dojit "byznys" az do horkeho konce, protoze dane zbozi zrovna "nefrci". Je to o prizpusobeni, nic jineho. A uvedomit si to.

    Za posledni rok jsem cekal asi o ctvrt mega vyssi obrat. Nedostavilo se. Ale dodelavam novy produkt, po kterym je poptavka, do kteryho se nainvestovalo v case zatim ctvrt mega. Pristi rok fakturuju a jsem vysmatej.

    gf
    8.8.2014 12:24 Komunista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Amerika cítila v EU oslabenie (rast HDP, rast EURa atd. atd.), kedze ale nechcela oslabit EU priamo (nakolko je "spojenec" EU) pokusila sa ju oslabit nepriamo skrz vyvolanie Majdanu v Ukrajine. Tymto krokom bolo Rusko zatiahnute do hajenia si svojho postavenia vo vychodnej Ukrajine a USA postvala proti Rusku svojho poslusneho psika EU. EU dala sankcie voci ktorym sa Rusko zacalo branit a EU bude jedina ktora na spor Ruska a USA doplati. A uz sa to zacina aj realne ukazovat...
    8.8.2014 12:40 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Na obě otázky odpovídám: c)
    Jen takto duševně vyspělí jedinci pošlou spoustu svých spoluobčanů do fronty na úřad práce - a některým třeba i zničí život - aniž by to mělo jakýkoliv užitečný efekt.
    Rusák totiž, zcela logicky, začne obchodovat s Asií nebo jižní Amerikou a západní ekonomika, těžce se vzpamatovávající z krize, utrží další ránu. Rusáka to jenom posílí, protože začne být v řadě věcí soběstačný a díky své mentalitě bude ještě nebezpečnější.
    Naši společnost řídí duševně a morálně méně vyspělí lidé a ona proti tomu nemá obranné mechanismy. Zvykejme si na cestu do řiti...
    corwin78 avatar 8.8.2014 13:43 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ano, musím s článkem souhlasit, ale je třeba si uvědomit, že v Rusku vládne totalita, takže bych ty chudáky nenazýval těmi slovy, které jsi použil v anketě, protože oni za to až tak moc nemohou. Samozřejmě je v Rusku obrovské množství nácků a vláda je usilovně podporuje, ale i tak si myslím, že slušných Rusů je většina a raději by viděli toho psychopata Putina v kriminále nebo blázinci - aspoň tedy ti, se kterými jsem měl možnost v Moskvě hovořit.

    Takže ano, až Putin konečně skončí s kulí v hlavě, nebo jiným způsobem ukončí svou škodlivou činnost v Ruské vládě, tak se to zase vrátí do normálu.

    Ale neboj, ČR není nějak extra závislá na vývozu do Ruska nebo dovozu z Ruska (třeba chudáci Finové jsem na tom bohužel trochu jinak, ale tam zase není tolik fanoušků sovětů, takže to s hrdostí zvládnou), takže žádná tragédie se nekoná a ekonomika EU je podstatně silnější než Ruská, která je poměrně primitivní a zaměřená hlavně na těžbě nerostných surovin, takže ekonomické dopady zlomí Putinovi vaz dříve, než snad svou agresí stihne napáchat nějaké zásadní škody.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 13:48 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak takhle nějak si představuju snůžku nesmyslů. :-) Až zareguješ nějakou tezí typu že kde nejsou argumenty a tak, tak ti vypíšu jeden ze základní duvod proč to je naprostý nesmysl... Tak prosím táhni at se nenudím.
    corwin78 avatar 8.8.2014 13:57 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ale příteli co se ti nelíbí, vždyť jsem s tvým článkem souhlasil, jen si nemyslím, že je třeba Rusy takto hanit, ano je tam spousta svoloče, ale skutečně jsem se spíše setkával s rozumnými lidmi.

    Nebo jsi to snad myslel jako narážku na nás a EU? Tomu bych nevěřil, vždyť by to postrádalo logiku - leda bys byl placený ruský provokatér, poslední dobou si nelze nevšimnout, že se takových agentů a zrádců na internetu objevuje celkem dost, ale to jsme si spíš asi nerozuměli a ty jsi svou odpověď špatně formuloval, že :-)
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 14:44 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Moc je Politická, ekonomická a vojenská.

    Politickou moc má putin podporu 86 procent obyvatel. Zlomit to znamená ekonomicky zrujnovat obyvatelstvo aby byl putin nevolitelný.

    Ekonomická moc spočívá ve zdrojích, což jsou nerostné bohatsvtí(maj zásobu jako prase), lidské zdroje (vojenský výzkum a vývoj maj na slušné úrovni), možnost nakupovat to co nemaj(ropu/plyn smění s Čínou, INDIÍ, BRAZÍLIÍ, atd... a maj vše co potřebují).

    No a konečně Vojenská moc pohlídá ekonomické zájmy, případně i politické v extrému.

    V čem tady chceš operovat???? Lepe řečeno nemel nesmysly a mysli hlavou...

    corwin78 avatar 8.8.2014 15:33 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    V zásadě máš pravdu, ale má to i zásadní mezery. Politická podpora 86% je tak z říše snů - ano vím co říkají oficiální ruské průzkumy, ale ruské propagandě nevěřím ani "dobrý den," věří spíše vlastním zkušenostem.

    Ano, zdroje nerostného bohatství má Rusko největší na světě, to je bez diskuze, ale zatímco třeba Saudové vydělané peníze rozumně investovali po celém světě (protože ropa jednou dojde) a to bohatství je u nic i vidět, většina Ruska pořád žije v bídě a napakovali se jen mafiáni, oligarchové a kámoši soudruha prezidenta (ostatně všechny tři jmenované kategorie lidí jsou často ti samí). Ruský průmysl stojí za starou bačkoru (kromě výroby zbraní a jaderné techniky, tam uznávám, že rusové jedou) a to je hlavní kámen úrazu, protože jen průmyslově vyspělé země mají skutečnou sílu, země vydělávající hlavně na nerostném bohatství, nebo snad dokonce zemědělství, patří spíše do ranku rozvojových zemí, i když se někteří slušně napakovali. No a ta vojenská moc - Ruská armáda byla vždy silná, na papíře, ale realita byla někde jinde. Uznávám, že poslední roky, se na úrovni ozbrojených sil udělalo v Rusku hodně, ale jako u spojených nádob se vracíme zpět k té ekonomice, ono tu armádu musí být z čeho zaplatit a když se ekonomika sype - a ta ruská stojí na hliněných nohou a sype se, na tom trvám, tak se rozsype i ta armáda a bude to vypadat jako v KLDR.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    Grunt avatar 8.8.2014 16:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    a ta ruská stojí na hliněných nohou a sype se, na tom trvám, tak se rozsype i ta armáda a bude to vypadat jako v KLDR.
    Jako jak? Podobně nebezpečně?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    corwin78 avatar 8.8.2014 17:03 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak to video je dost dobré (btw. najdi pět rozdílů).
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    Grunt avatar 8.8.2014 17:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    btw. najdi pět rozdílů
    1. Žádné HD
    2. Žádné slo-mo
    3. Žádné šikovné asiatky
    4. Žádné šikovné asiatky
    5. Žádné šikovné asiatky
    Ale jinak souhlas. Ono je to trošku nespravedlivé, protože cokoliv k čemu se přidá Hell March vypadá nebezpečně, počínaje mojí dvouletou neteří.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 8.8.2014 17:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Kde dostanu přihlášku do severokorejské armády? :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 8.8.2014 17:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Na Větru 395, Praha 6. Ale o víkendu prej nábor nedělají a přijímačem prej taky neprojde každý. Už jsem se byl ptat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 8.8.2014 17:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ale nemusíš zoufat jihokorejky údajně taky nejsou až tak ošklivé :-D
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 8.8.2014 17:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Akorát jsou protivné jak hovno. Jak to neprošlo hladomorem tak to prostě není ono.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.8.2014 08:20 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    politická podpora, to je tvoje úvaha, tedy né fakta.

    Většina rusů sice žije bídně, ale žije si pořád o dost lépe než ukrajinci kteří byli a jsou totálně v prdeli... Co se týká rpůmyslu postupně se to zlepšuje, respektive je snaha, ale pro EU to právě je šance jak vydělat prachy. Modernizace průmyslu, CNCčka, automatizace, atd... Mno a my si to celé posrali. Jsme kokoti, takhle ti to povim...

    Když si to tak vezmeš tak Rusové nedělají vlastně nic jiného než Amíci. Mají zdroje tak si nechávaj vyrábet v cizině... :-)))

    8.8.2014 13:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Docet jsem to "az" k ty totalite, to mi stacilo. Doporucuji si zjistit vyznam slova.
    corwin78 avatar 8.8.2014 14:01 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak možná jen totalitární režim, nebo autokratický režim, či nedemokratická vláda? Jak bys to co se děje v Rusku definoval lépe?
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 14:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    V prvni rade nedoporucuju pouzivat cizi termity, protoze pokud je suterenne neovladas, pak ti hrozi rizoto fiakru.
    corwin78 avatar 8.8.2014 15:01 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Souhlasím, ale odpovědi jsem se nedočkal.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 15:12 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Az se budes ptat, budu odpovidat. Zatim jen cosi prohlasujes za pomoci odpornych termitu, jejichz vyznam zjevne neznas, protoze jinak bys je nepouzil tak, jak jsi je pouzil.
    corwin78 avatar 8.8.2014 15:15 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Pokud jsi tedy v mém komentáři nezaregistroval otázku, obvykle se jedná o větu ukončenou otazníkem, což je pro názornost tento znak ?.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 15:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak možná jen totalitární režim, nebo autokratický režim, či nedemokratická vláda?
    A co ty, porad jeste prznis maly chlapecky nebo uz jsi presel na holcicky?

    (to jenom aby bylo jasno, ze ne vse, co ma otaznik je otazka)
    corwin78 avatar 8.8.2014 16:19 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Jestli mě zkoušíš sbalit, tak se snažíš zbytečně, zůstávám u holčiček - ale na tu moji otázku jsi stále neodpověděl, byla zcela vážně míněná a skutečně mě zajímá jakým termitem bys definoval vládu prezidenta Putina, který má Dumu jen od toho aby mu poslušně odkývala všechno co chce, násilně potlačuje opozici, svobody obyvatelstva a tisku, násilím potírá separatistické tendence státu RF, ale naopak se aktivně snaží o rozbití jiného suverénního státu, otevřeně vyhrožuje jadernými zbraněmi ostatním, podporuje a účastní se korupce nebývalých rozměrů, podněcuje nacionalistické nálady obyvatelstva pro posílení vlastní moci, zneužívá náboženství pro posílení vlastní moci a mohl bych pokračovat dál a dál. Možná jsem podle tebe nezvolil správný výraz, ale jedno vím jistě, demokracie to není. Takže jak bys to nazval?
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 16:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Porad jeste tvrdis, ze se ptas? Vzdyt co veta, to oznameni :-)

    Jo a s tim, ze jsi na holcicky se moc nechlub, to je taky trestny ;-)
    8.8.2014 16:56 eie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Trochu mu pomůžu a do následující příspěvku ti napíšu jen tu otázku. Ono se to delším text špatně hledá.
    8.8.2014 16:57 eie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Jak bys nazval vládu Putina?
    xkucf03 avatar 8.8.2014 17:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    „Režim na motivy demokracie“

    Totéž platí pro USA, EU a další.

    Rozhodně to není totalita (a pro opravdu nechápavé: totalita není totéž, co diktatura, najděte si to).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    8.8.2014 18:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    +1
    8.8.2014 22:42 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Chcel si povedat, ze ZATIAL to nie je totalita?
    9.8.2014 07:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Totalita v přípravě není totalita? A kdy začne být?
    8.8.2014 15:08 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    A v druhé řadě nepoužívat manipulační obraty typu 'všichni ekonomové' (myšleno všichni, jejichž názory sdílím). Dalším stupněm pak bývá použití plurálu za ostatní diskutující (co nám chceš namluvit), případně manipulační doporučování ostatním si něco nastudovat nebo přečíst do diskuze s chacharem, který zjevně ekonomického vzdělání nepobral, nebo minumum v porovnání s oponenty.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    corwin78 avatar 8.8.2014 15:20 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Hošo, o moje ekonomické vzdělání se neboj, zkušební komise o něm měla zřejmě dobré mínění, jinak by mi ten diplom z ekonomie a managementu nedala :-) A nevztahuj svoje diskuzní manýry na ostatní, rozhodně jsem tě neměl v úmyslu posílat něco studovat, protože za tvé vzděláni jsou zodpovědní tvoji rodiče, určené instituce a především ty sám.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 15:39 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Soukromé školy, a ještě podporované politickými stranami, rozdávají diplomy na požádání při předložení zaplacené stvrzenky. Viz třeba soudruh Hašek a jeho práva.

    Začal jsi sám poznámkou o tom, že si 'všichni ekonomové se mýlí', 'nesleduješ zprávy', 'zkus se porozhlédnout', atd. Takže tvoje diskuzní manýry jso právě klasickou ukázkou manipulace, kde jiný člověk z oboru je pro tebe 'neinformovaný', protože s tebou nesdílí tvoje jediné správné názory. Pak není divu, že je váš region rozkradený, pokud se tam všichni chovají stejným způsobem.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    corwin78 avatar 8.8.2014 15:48 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Hele M-Traine Alles gute - diskuze se lehce vyhrotila, není dál důvod debatovat o nesmyslech. Ostatně při debatách o ekonomice jsou nejdůležitější čísla a ne kecy a osobně se mi při pátku nechce Googlovat primární zdroje, abych na nějakém blogísku dokázal, že mám pravdu, počítám, že na tom budeš stejně, protože čas je drahý. Mimochodem, já jako chachar Ostravák jsem studoval na VŠB, to je technická škola, státem slušně placená a ne nějaká soukromá ekonomka, nebo právničina v Plzni, takže se neboj, můj diplom stál pět let tvrdé dřiny :-)
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 15:59 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Dobře beru tvůj cooling-down komentář, sám jsem ekonom, který studoval státní doma a privátní v zahraničí, a pracuje v procentním poměru víc pro zahraniční firmy, mj. i s Ruskem nebo s Čínou, takže mne tvoje poznámka o tom, co si mám zjistit, lehce nadzvedla.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    corwin78 avatar 8.8.2014 16:07 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Však v poho, já také denně spolupracuji s kolegy z Ruska a v Rusku jsem celkem nedávno byl, také znám (mimo jiné) řadu Ukrajinců a nejedná se o žádné fachmany ze stavby, takže jsem si udělal svůj názor a za tím si stojím.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 14:04 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    takže ekonomické dopady zlomí Putinovi vaz dříve

    tahle poznámka nemá vůbec žádné racionální jádro, možná by se hodila na nějaký transparent na demonstraci 5 placených fanatiků před ruskou ambasádu. Rusové jsou právě schopni přežít daleko víc, než členové EU - i když zrovna EU dělá maximum, aby utratila naše prachy za bolševiky v Řecku a podobných zemích.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    corwin78 avatar 8.8.2014 14:16 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Skutečně? Tak to se asi všichni ekonomové mýlí a také asi nesleduješ aktuální zprávy o zpomalování ruské ekonomiky, potížích ruských bank, cestovek a firem atd. Nevšiml jsem si, že by se totéž psalo o EU. Ono totiž těch pár miliard pro Řecko, které jsi zmiňoval, je pro EU jen plivnutí do kaluže, nehledě na to, že třeba Němci se na tom celkem solidně napakovali.

    Zkrátka chce to mít jen trochu přehled co se ve světě děje a méně plácat nesmysly. Já vím, že v tom našem malém zaprděném rybníčku byly ty tvoje hefty populární, ale doba se změnila, takže se zkus rozhlédnout trochu kolem sebe a možná se i podívej někam ven ať si opravíš názor.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 14:37 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Pokud mluvíš o zaprděném rybníčku u vás v Ostravě, tak chápu, že tam máte svoje starosti s těžbou uhlí a rvačkách ve Stodolní. Díky své práci ve světě mám pravděpodobně větší přehled, než si dokážeš představit, spíš ti jen nabourávám tvoji ideologii o báječném stavu EU.

    Nikde jsem nenapsal, že by Rusko nemělo mít problémy, ale že je trénované na to, se z problémů lízat, bez pomoci berliček ve stylu EU. Ostatně tvůj argument s Řeckem a tom, že si na tom Německo napakovalo, jen ukazuje, že sice vidíš reálnou situaci, ale zjevně ti vůbec nevadí. Tak si dál chacharsky kydej svoje poučky pro ostatní diskutující, o kterých nic nevíš, a kteří holt mají jenom jiný názor na stav v Rusku. Třeba vás bolševická vláda s celejma dolama a ocelárnama znárodní a budete zase nejbohatší region na tvém zaprděném rybníčku.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    corwin78 avatar 8.8.2014 15:11 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ale, ale, panu všeználkovi jsme stoupli na bebí tak se snaží rozdmýchávat regionální nenávist :-D Ale neboj, buď v klidu, v Moravskoslezském kraji už není co znárodňovat, všechno už tu rozkradli modří ptáci a jejich kámoši. Teď jsou populární tunely v likvidaci ekologických škod.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    8.8.2014 15:43 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Na bebí jsem spíš stoupnul někomu z chacharského maloměsta. Pokud o sobě tvrdíš, že jsi ekonom, tak máš proti rozkrádání u vás na venkově bojovat přímo na místě, a nehádat se někde na diskuzním fóru. Ale asi podle tvé poznámky patříš ke klice, která se dostala k moci teď, a budeš si snažit nahrabat, než přijdou zase jiní chytráci. Čistě pro tvou informovanost, jsem pragmatický nevolič, pouze jednou jsem se nechal strhnout na komunální úrovni k Pirátům, ale už tu chybu neudělám.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    8.8.2014 14:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak to se asi všichni ekonomové mýlí
    Opravdu vsichni ekonomove?
    Ono totiž těch pár miliard pro Řecko, které jsi zmiňoval, je pro EU jen plivnutí do kaluže
    Jo, jasne a proto z toho bylo v EU takovy pozdvizeni.
    Zkrátka chce to mít jen trochu přehled co se ve světě děje a méně plácat nesmysly.
    Souhlas! Je na case, aby ses tim zacal ridit.
    8.8.2014 18:53 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ekonomové se nemýlí, ekonomové jsou mimo. Srovnávat Rusko a okolní svět podle HDP je hloupost.
    8.8.2014 17:57 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Jeste bys mel vysvetlit, k cemu ty sankce na Rusko vlastne jsou, jaky je jejich cil. Mne prijde, ze Putin velice chytre zvolil pro odvetne sankce prave to zbozi, ktere nejvic kupuje stredni trida, coz jsou casto jeho odpurci. Takze, obavam se, ze pokud Zapad ocekaval, ze temi sankcemi si zvysi popularitu prave u teto casti ruske populace (te protiputinovske), tak se seredne zmylil. (Ja jinak povazuji sankce za nemoralni. Ale to jen na okraj.)
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    xkucf03 avatar 8.8.2014 18:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ja jinak povazuji sankce za nemoralni
    +1
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 8.8.2014 15:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    No nic, pochybuji že zdejší IŤáci pochopí netriviální ótázku kde že se berou a tvoří peníze na jejich zevlení za monitorem...
    Ale běž do řiti.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.8.2014 18:22 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To je výrok na nastěnku, který(?) --- ehm oba, pod sebe.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    8.8.2014 15:34 Rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    1.) no a co, ze muj chlebodarce vrazdi a zabiji, muci a utlacuje: plati mne a zivi tim i moji rodinu. tak ho budu hajit kudy chodim. (obycejny clovek) 2.) Iniciativni blbec je horsi nez tridni nepritel. (V.I.L.) 3.) svet neni cernobily - co neni cerne, neznamena, ze je bile. a kde se dva perou, neznamena, ze se jich nemuze prat i vice ...

    asi tak
    8.8.2014 19:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    1.) Jsi spolupachatel a zasloužíš trest. Jenže až dojde na trestání, dopadne to jako obvykle, slízneš to jednoduše za něj, zatímco skutečný pachatel si bude užívat nahrabaných miliard někde pod palmou. On totiž už KHB psal: "Nechoď, Vašku, s pány na led, mnohý příklad známe, že pán sklouzne a sedlák si za něj nohu zláme."
    JiK avatar 8.8.2014 17:41 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Zimo, zacni odvadet dane Putinovi, on te ochrani. A hrde predvedes, ze nelezes do americke prdele.
    8.8.2014 18:51 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Zima je mi u prdele, ale on ani do americké prdele lézt nemůže, tu jsi už sám úplně ucpal, řitiležče :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    8.8.2014 19:07 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Proto má na hlavě tu bílou čepici Kukluxklanu, aby mu tolik nesmrděla hlava.
    Trojité Káčko avatar 9.8.2014 02:16 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ta homokláda k nám nepatří!
    13.8.2014 16:02 Ivorne | blog: Ivorne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Měl by ses jmenovat Trojité Péčko, jinak tvoje image nemá chybu :-).
    8.8.2014 22:51 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    A ako je mozne, ze tolko ludi lezie do sovietskej prdele a stale je tam miesto? Asi preto, ze nemaju len najvacsich trpaslikov, najrychlejsie hodinky ale aj najvacsiu prdel.
    10.8.2014 08:23 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ani trochu originálne. Len opakuješ táraniny nejakých smejkov656 z Topiek či z aktualne.sk. A tí sú aj tam za volov, nie to medzi intelektuánym výkvetom:). Už som tu nechala odkaz na toto poučné video. Tak sa dívaj! Nevieš asi rusky, tak nebudeš rozumieť - ale aj tak by si nerozumel. Niečo takým ako ty chýba, asi nejaká časť mozgu, čo bývala typická pre človeka. Inak si to neviem vysvetliť. Ste naprogramovaní na vykonávanie niekoľkých užitočných funkcií. To je asi všetko.
    10.8.2014 15:32 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ty zalez niekam do pice, akurat tu trollujes. Nemas na tomto serveri JEDINY prispevok, ktory by niekomu pomohol a tykal by sa Linuxu, HW alebo programovania.
    10.8.2014 17:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ty tu máš příspěvek který někomu pomohl, nebo jen trolluješ?
    8.8.2014 19:40 Pepan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    1A , 2A
    8.8.2014 21:06 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ja v tomto konfliktu nesouhlasim ani s jednou stranou, protoze valky jsou prirozene a vznik vetsiho konfliktu je jen otazkou casu. Na druhou stranu sankcemi uvalenymi na rusko tresta eurosocialisticky svaz hlavne sam sebe a sve obyvatele. Tyto zakazy dovozu a vyvozu jsou bezprecedentnim zasahovanim do svobodneho obchodovani mezi spolecnostmi, kterym jsou valky 'celkem' jedno. Je treba, aby byla moc urednictva a politiku velice omezena, protoze takoveto zasahovani do trhu neni pripustne. Na druhou stranu ale musim rici, ze jako milovnik zbrani a myslivosti se velice tesim na novinky, ktere zbrojnimu prumyslu tato valka treba mozna prinese. ;-)
    xkucf03 avatar 8.8.2014 21:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    +1
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    S "prirodzenosťou" vojen by som aj ako - tak súhlasila, s tým, že civilizácia na určitej úrovni (a tvrdí sa, že západná civilizácia už tú vysokú úroveň dosiahla) by si s tou prirodzenosťou mala poradiť, a nejako ju potlačiť. Ale zrejme je naozaj otázne, či sa dá chaos riadiť,a te veľký, zložitý a neprehľadný systém, presahujúci možnosti človeka pochopiť, ako presne funguje, ktorým dnes globálna spoločnosť je, k zákonite k chaosu speje.

    Sankcie môžu vyvolať - urýchliť - chaos v Európe. Už aj tak sú sociálne problémy napäté ako struna, ktorá môže každú chvíľu prasknúť.
    Na druhou stranu ale musim rici, ze jako milovnik zbrani a myslivosti se velice tesim na novinky, ktere zbrojnimu prumyslu tato valka treba mozna prinese. ;-)

    Toto neberiem od Vás celkom vážne, asi to bude mierna provokácia.:).

    To je veľká morálna dilema - aj strojári na Detve by sa mohli tešiť, že sa oživí zrojárska výroba, ale na druhej strane, keď vidia, ako tie grady a smerče decimujú civilné obyvateľstvo na východnej Ukrajine... A čo ak potom vojna príde naozaj za nimi? Aj za Vami. To, čo dnes vidíme na tých každodenných záberoch zo Sýrie alebo z Donbasu o chvíľu môže byť ralitou u nás. Sú to takí istí ľudia, ale svet ako keby nechápal, že ide o ozajstné ľudské osudy - ale stále sa o tom píše-hovorí len odosobnene, ako o nejakej geopolitickej hre, kde nemajú miesto žiadne ľudské emócie, len chladné kalkuácie, nikto sa s tými ľuďmi nestotožňuje - tie "akčné" zábery z vojny možno kedykoľvek vypnúť a ísť s rodinou na nedeľnú vychádzku do obchodného centra...

    Naopak, "emócie", to zúfalstvo tých ľudí, sú ešte terčom cynického posmechu:

    http://youtu.be/rGCf2ZLBCvw
    Jendа avatar 8.8.2014 22:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    No nic, pochybuji že zdejší IŤáci pochopí netriviální ótázku kde že se berou a tvoří peníze na jejich zevlení za monitorem...
    Tisknou se v bance, případně vznikají jako odměna za nově vytěžené bloky, ne?
    8.8.2014 22:53 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ne. Zdejší hackeři jsou zběhlí v kreslení zelených papírků v GIMPu, třeba Jardík už sem skoro nechodí, protože už naší pomoc nepotřebuje, těch svejch zelenejch papírků má habaděj a nemůže se divit, že po něm pořád jde Obama.
    Trojité Káčko avatar 9.8.2014 05:39 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    akorát ty seš zběhlej furt jen v těch tvejch debilitách
    9.8.2014 03:49 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    9.8.2014 08:24 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    No to je další věc... :-))))
    Rezza avatar 9.8.2014 10:10 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Uprimne - sankce jsou kikotina. Ale ten problem nastal mnohem driv - meli jsme se postavit za Ukrajinu mnohem driv, nedovolit Krym a bud byla dnes treti svetova nebo naopak klid :). Ted taticek Putin vi, ze proti nemu nikdo nic neudela, po sankcich se jeste vic uzavrou, rusove se jeste vic utvrdi v tom, ze jsme tady zli a bude to. Na Flocku je ted jedna holka z Ruska a jeji rodina ji sem malem ani nepustila, ze jsme nepratele a ze ji tady pomalu snad i zavrazdime... A kdo muze a ma hlavu, tak pry ted z Ruska ve velkem utika. Dokud to jeste jde.
    9.8.2014 10:45 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Docela priznacne je, ze te nenapadne moznost nechat to na Ukrajincich.

    A ty se tem Rusum divis? Po vsech tech hlaskach za pul roku jak moc velky je Rusko nepritel? A to nemluvim o zdejsich gaucovych bojovnicich, ze kterych jen strika chut polozit zivoty ostatnich v boji proti Rusku...
    Bedňa avatar 9.8.2014 10:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Vieš si predstaviť že si natlačíte v Čechách raz toľko peňazí ako máte teraz, vieš si predstaviť čo sa stane? Česká koruna by išla úplne do prdele, prečo sa dolár ani nepohne? Pokiaľ si dokážeš spočítať dve a dve, tak ti musí byť jasné že si tu niekto žije na úkor niekoho iného, tak si tipni že koho, ty to určite nebudeš.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    ja už špekulujem o plynových prázdninách:)... nepríjemné je, že si ich bideme musieť nahradiť, keď sa nebude kúriť
    9.8.2014 11:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak on plyn nakonec bude, akorát místo tranzitních zemí budeme koncoví odběratelé, za poněkud vyšší ceny. Američané si zase víc nahrabou, prodlouží agónii dolaru o rok nebo dva, ale to za to stojí, ne?
    zdraženie plynu bude veľkým potešením, sme súkr. škola, možno likvidačné...
    9.8.2014 10:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    A kdo může a má hlavu, tak teď z Ukrajiny utíká do Ruska. Takové fronty aut na hranicích u nás nebyly, ani když měli Poláci na tržnicích slevu!

    Furt je to lepší než to co je čeká doma: Горловка. Новороссия. Результат обстрела мирного города укр. фашистами
    9.8.2014 20:40 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Jo tak to se podívej na fronty lidí zdrhající z Ukrajiny do Ruska. Ps nemel nesmysly o pomoci ukrajině. Znám osobně ukrajince z Východu a ti sem jezdí přez Rusko, jinak by je podřízli jak podsvinče. Tak asi taková je v Ukrajině demokracie.... Ale pokdu chceš podporovat fašisty, banderovce, vrahy, lidi kteří provádějí genoicidu na vlastním národě, tak prosím, proti gustu žádný dišputát, pouze tě musím označit za omezence...
    Agent avatar 9.8.2014 13:41 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Třeba to bude začátek konce současné EU tak jak ji známe a začne se zas znova, jinak a třeba i líp. Ale moc tomu nevěřim, protože lidi se nemění :-(
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    9.8.2014 14:57 Jaromír Léto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Rus jako odvetu zakazuje dovoz do své země. Výledek: Putin je u svého zbídačeného lidu za hrdinu co potrestal ty zlé ze západu. Rusko není soběstačné a v EU začne přebytek žrádla. EU prodá to zemí kde není embargo a Rus tam nakoupí to, co EU dodalo. Výsledek: Putin zbídačenému lidu dodá to samé co měli předtím, ale z "jiné" "hodné" země. Divadlo roku.

    Běžná rutina diktátorů… nic co by stálo za pozornost. Ale je o čem psát.

    9.8.2014 15:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Co udělají kapitalisté, když je něčeho přebytek? Zničí to, aby udrželi vysoké ceny. Už jsem zažil jak ve Švýcarsku drtili hodinky silničním válcem, a teď je zase v módě z obilí dělat benzín, takže na bláboly o poklesu cen zapomeň, půjdou nahoru :-D

    Na rozdíl od tebe je Putin postižený inteligencí, takže zakázal dovoz těch druhů zboží, které ten jeho "zbídačený" lid nekupuje. Naopak, omezí tím pouze luxus ruské střední třídy, která ho stejně nikdy nevolila, tak nic neztratí. Tím dokonce u svých voličů získá body navrch, kromě toho se ti obyčejní Rusové ještě víc zatvrdí proti Západu, který je nenávidí a šikanuje, takže těmi sankcemi EU vlastně Putinovi zajištuje znovuzvolení.

    Už jsem to řekl a řeknu to zas - Putinovi jeho protihráči ze západních tajných služeb říkají šachista, a hraje skvěle. Dalo by se říct že ještě v životě neprohrál!
    Trojité Káčko avatar 9.8.2014 22:37 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    co je na polskejch jabkách luxusního? nevim o tom že by třeba v Pařížský bylo polský zelinářství.
    10.8.2014 07:15 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    No přece to, že si je můžeš přikusovat k tomu francouzskému vínu :-D

    Zkus seznam: http://government.ru/media/files/41d4f8cdfeeb731522d2.pdf
    10.8.2014 12:15 696
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    kek
    10.8.2014 20:01 Jaromír Léto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    takže zakázal dovoz těch druhů zboží, které ten jeho "zbídačený" lid nekupuje.

    Zimo aka Radovane ty si mongol, alespoň ty média poslouchej a čti, ne jen to, co se ti hodí. Putin zakázal dovoz z EU apod. a oznámil, že to koupí v jiných pro něj "hodných" zemí (nikoliv že to zakázal a nic z toho se nebude v SSSR vyskytovat). SSSR není soběstačná zěmě, ve žrádle určitě ne, takže zákaz dovozu jablek z Polska nahradí jablky z nějaké jiné země, kam bude EU dodávat z přebytků. Takže to ve finále z té EU koupí. V SSSR díky klimatu, podmínkám apod. spousta ovoce pěstovat nelze, proto se taková část dováží.

    Tak tu nemel sračky ty šachisto. Putin si prostě nasral do bot, přehnal to, ale jako správný tupý diktátor nesmí ztratit tvář, tak raději lidi v rusku nechá chcípat hlady.

    Nechápu admina že ti tyhle provokativní, nenávistný a s Linuxem absolutně neslučitelný žvásty dávno nezatrhnul.

    10.8.2014 20:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Že by v Rusku, obtáčejícímu půl zeměkoule a zasahujícímu od subtropického po arktické pásmo nebylo místo kde se dají pěstovat jablka? Tak to mu asi bude muset vypomoci Lukašenko, protože pod jeho diktaturou strašně úpící Bělorusko v potravinách soběstačné je. Na rozdíl od České republiky, která je dovážet MUSÍ!
    11.8.2014 01:46 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    aj tak je divné, že sa tu všelijakí vladimirovia s krátkym a vladimirovia léto objavujú na sklonku pešej turistickej sezóny:)
    11.8.2014 01:49 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    tak jaromírovia... trochu sa zakonšpiroval:)
    Majdan komédia, KYJEVFILM:)

    O DEMOKRACII A SLOBODE NA DNEŠNEJ UKRAJINE:
    Keď mi 4. marca vyšiel v rubrike Slovo čitateľov príspevok o ruskom klasikovi M. Bulgakovovi a jeho Bielej garde, vtedy som ešte netušil, že v hlavách iných ľudí sa už začínajú rojiť myšlienky a nápady, ako sa tohto literáta zbaviť a natrvalo ho vymazať z pamäti mnohomiliónového národa Ukrajincov. Dozvedel som sa o tom v týchto dňoch zo zahraničnej tlače, ktorú si rád prečítam prostredníctvom internetu. ... ide iba o to, že, na Ukrajine sa rozhodla tamojšia politická a kultúrna elita zakázať vysielanie filmu Biela garda, ktorý natočil režisér Sergej Snežkin a ktorý vlastne oživil aj záujem o tvorbu tohto ruského klasika. Okrem toho bol zakázaný aj film o legendárnom zápasníkovi XX. storočia Ivanovi Poddubnom, narodenom v Poltavskej oblasti, v centre Ukrajiny, Bulgakov sa narodil priamo v Kyjeve. Ktovie, akoby sa voči nemu zachovali jeho bývalí rodáci, ak by žil a rozhodol sa prejsť po Majdane. Dnes by ho vo vyvolanej proti ruskej atmosfére asi prinajlepšom zmlátili, aj keď zanechal po sebe mimoriadne pravdivé svedectvo o občianskej vojne na Ukrajine a v Kyjeve v dvadsiatych rokoch. Asi kvôli tomu, lebo na Ukrajine sa idú prepisovať dejiny a ako sa zdá, klasici ako bol Bulgakov, Gogoľ, Ševčenko, Puškin pôjdu do zberných surovín a do zabudnutia....

    Nemal som v úmysle reagovať na informáciu o zákaze M. Bulgakova na území Ukrajiny. Na to by mali reagovať predovšetkým ľudia z kultúry a politiky všade vo svete. Pobúrilo ma však vystúpenie žurnalistu Bohdana Butkeviča v ukrajinskej televízii. Doslova povedal: V ukrajinskom záujme je použiť Donbas ako zdroj a zbytočných ľudí treba zabiť. Hovorím o tom úplne vedome. V Doneckej oblasti je asi 4 milióny obyvateľov, z toho je 1,5 milióna navyše. My nepotrebujeme pochopiť Donbas, my potrebujeme pochopiť ukrajinský národný záujem. Nepoznám recept, ako to urobiť rýchlo. Najdôležitejšie v tomto okamihu nech to znie akokoľvek kruto: je tam určitá kategória ľudí, ktorú je potrebné jednoducho zabiť.“
    http://www.noveslovo.sk/c/Neziaduci_Bulgakov
    10.8.2014 09:56 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Nemali by sme preventívne vysťahovať zo Slovenska všetkých Rusov a rusofilov? Zaoberá sa týmto bezpečnostným rizikov vláda? Čo keď dostanú z Ruska zbraňe a začnú tu robiť bordel ako na Ukrajine? Nechám si urobiť nejaké protiruské tričko a budem s ním chodiť po Bratislave.
    Účinné zbraňe na odstránenie chorobných príznakov, aké sa prejavujú u Teba, zatiaľ bohužiaľ nevymysleli. Tebe by sekol, keď už budeš chodiť po tej Bratislave toto tento model.
    10.8.2014 11:54 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    A čo takéto? http://i.imgur.com/405GRWD.png alebo niečo ako "Rusáky tu nechceme!" prípade "Táhnete naspäť na Sibír ruskí teroristi!"
    10.8.2014 12:01 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tohle by ti určitě slušelo víc: http://rippertshirts.co.uk/wp-content/uploads/2012/11/hitler-european-tour.jpg

    Jestli ho teda už dávno nemáš ;-)
    de, te , ne , le, di, ti, ni , li - asi 2. ročník ZŠ:)
    10.8.2014 15:33 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Vlada sa tym nezaobera, pretoze k nim patri...
    Na sme sk vymysleli dskutujúci pre takých herojov ako si ty v jednej z mála povolených diskusií názov novoobjavenému druhu človeka- idiot bruselský. Fico síce v Dolnej Hornej na oslavách SNP vyhlási, že sankcie EU sú somarina, ale to je to isté, ako keby hundral tajne doma v kuchyni. Brusel vraj pomôže, keď u nás príde o robotu a ten zvyšok, čo ešte za tú almužnu robí a naše hrdé samostatné Slovensko si pritiahne zase opasok a soc. podporu pre tých dlhodobo nezamestnaných zo 60 eur skreše na 30 na mesiac:)...

    A nebudeš asi dobrý pozorovateľ, keď si myslíš, že ty si ten, kto bude niekoho sťahovať na Sibír:). Vďaka rozmnoženiu idiotov bruselských vzrastie populácia bezmozgov kotlebovských a to potom všetci so zvyškami zdravého rozumu odídu na tu Sibír dobrovoľne a Vás tu v tých sra*kách vďačne nechajú.
    10.8.2014 17:04 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Naši dedovia obetovali často svoje životy aby zastavili Hitlera a ty sa ideš posrať z 30 euro aby sme zastavili rusa. Veď oni sú úplné primitívny, mozgy majú prechlastané z lacnej vodky. Neprajem si aby sa mi taká zberba potľkala pred barákom. Nepatria do Európy ale za Ural.
    10.8.2014 17:20 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Naši dedovia? Ako čí. Niečí obetovali len svoje svedomie, vstúpili do gardy, arizovali a vypisovali do Gardistu listy, aby sa konečne začalo s novou vlnou transportov:). Tak neprepisuj históriu a nepripisuj svojej rodine zásluhy za budovanie novej demokratickej vlasti, Pravda je taká, že tu v tomto povstaleckom kraji boli u partizánov hlavne miestni baníci - podobne ako v Donbase! A pár normálne zmýšľajúcich inteligentných ľudí, ktorí si na rozdiel od Teba vážili ich obete v boji proti fašizmu. Politruci ako Ty sedeli v zmľanke a mudrovali:). Ty so svojimi nacistickými predstavami o zaostalých mongoloidoch mi pripadáš ako odchovanec Hlinkovej mládeže:). Čo tak radšej toto:). http://youtu.be/VifAHl8G_xk
    10.8.2014 17:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Jestli právě tvůj děda bojoval proti fašistům, tak by tě teď měl dobít jak besného psa, protože ty je právě teď tady podporuješ: http://www.youtube.com/watch?v=A05s6GrztbQ

    I když podle toho co píšeš bych spíš tipnul že byl strážný v koncentráku. Takové věci se často dědí.

    Nesuď Rusy podle svých zkreslených představ, doba ožraly Jelcina je dávno pryč, můžou si dovolit i kvalitní vodku. Na rozdíl od spousty středoevropanů. Takových jako ty ;-)
    10.8.2014 17:31 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Naši dedovia obetovali často svoje životy aby zastavili Hitlera
    To je pravda, Nemci se radsi slovenske pomoci na vychodni fronte casem zrekli, protoze tam projevovali znatelne mensi nadseni pro vec nez kdyz v roce 1939 pomahali Nemcum rozebrat Polsko :-)
    10.8.2014 21:11 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    A rusaci uz tweetuju prazdne regale v obchodoch :D jak za komunizmu.
    10.8.2014 21:15 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    10.8.2014 21:41 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Teraz si tvoju predstavu nepozriem, lebo pozerám Vremja s plnými regálmi potravín a so zoznamom krajín, z ktorých budú Rusi dovážať zeleninu, ovocie, syry a mlieko... Estóncom už vraj mlieko kysne :-D. A ty budeš jesť ďalej ten odpad zo stolov bohatých krajín EU, len za naše luxusné ceny.

    Predpokladám, že Tvoja predstava ruského mužika pochádza z Mrazíka. To je posledný ruský film, čo naša TV ešte dala, odkedy si môžeš pamätať. Potom pred Vami ruskú kultúru a starostlivo zatajovali, aby ste jej náhodou neporozumeli a vnútili Vám obraz negramotného opitého Rusa so šikmými očami, ktorý znásilňuje nemecké ženy v ruinách nemeckých miest.
    10.8.2014 21:49 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Mas pravdu, pokial ma rus chlast tak od hladu nezahynie. Okrem Mrazika este poznam Osobennosti natsionalnoy okhoty, ale tam tiez len chlastali.
    10.8.2014 21:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Dobrá komedie. A podle "Up in smoke" jsou zase Američané totálně vyhulení. Což vlastně jsou :-D

    Kdybys chtěl něco vážnějšího, tak zkus Brata.
    10.8.2014 22:04 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Hej málčíki, privjezli mašiny, urá! Éty mašíny bez kales, hmmm. Ony naše savětskije, urá ! Hej děvušky,privjezli malako, gurá! Éto malako kyselóje, hmmm. Ono naše sovětskije, urá!
    10.8.2014 22:05 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ruská drsná škola postrádající jakékoliv tempo a dramatičnost diváka utahá jednoduchou zápletkou, nijakou pointou a příšernou hudbou.
    10.8.2014 22:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Dál než k prvnímu komentáři ses nedostal?
    10.8.2014 22:00 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Od vstupu sovietskych vojsk na nemecké územie bolo znásilnených asi 1–2 milióny žien.
    10.8.2014 22:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Od vstupu nemeckych vojsk na sovietské územie bolo znásilnených asi 10–20 miliónov žien.
    10.8.2014 22:17 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To je furt málo…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    10.8.2014 22:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Znáš Babij Jar?
    10.8.2014 22:46 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    10.8.2014 22:59 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To tazko, nemecka armada vynikala v descipline. Moje info je z wikipedie.
    10.8.2014 23:20 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To vynikala, německý voják nejprve ženu znásilnil a pak ji zastřelil, zbytek pověsil, pak vesnici vypálil a šel o dům dál. Takové členové Einsatzgrupen byli také velmi disciplinovaní, stříleli dokud se kulomety nepřehřívaly (zrovna ten zmiňovaný Babij jar je dobrý příklad).
    10.8.2014 23:23 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    V Kongu se odhaduje, že každou delší minuty je znásilněna žena, kdyby to tak bylo od pětačtirycátého, tak je to skoro 30 mil jen v Kongu, přidáme-li k tomu třeba 10 % žen v ČR (podle švédské legislativy tak 50% ;) ) a to jsme se nepodívali ještě dál Indie, Rusko… …jsem si jist, že uváděná čísla jsou strašně malá…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    11.8.2014 05:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To vynikala, hlavně v disciplinovaném vraždění. Moje info je z dobových vyšetřovacích spisů.
    10.8.2014 21:16 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    :-) nemáš dosť všestranné zdroje informácií
    10.8.2014 21:44 SheSedSheIs18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Rusom neverim ani Dobry den. Takto ruska televizia natacala proruske demonstracie na Kryme. A vy im to ako ovce zerete ze Krym chcel ist do Ruska.
    10.8.2014 21:57 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    určite tu máš aj iný nick, ktorý používaš v diskusiách, imidž ti je nanič, ty Rusom neverim ani Dobry den :)... po rusky sa "dobrý deň" povie rovnako ako po slovensky a asi by si a veľmi divil, ale Rus nemá rohy a neje ľudí
    10.8.2014 23:22 Seti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Můžu dostat link na vysílání toho klipu v ruské TV? Když si jsi jistý, že to bylo pro ruskou TV, tak to určitě nebude problém ;-)
    11.8.2014 01:31 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    tu máš ty s tou novou dlhou prezývkou link kukni vremja

    a ruský rap
    10.8.2014 21:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To víš, už jsou na tom tak zle, že opolčence musel začít zásobovat Obama. Dneska dostali plný kamion Javelinů :-D:-D:-D
    xkucf03 avatar 11.8.2014 00:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA

    Takový regál ti vyfotím klidně u nás v Tescu nebo Globusu. A co je horší, přestali prodávat moje oblíbené zlaté rozinky z Íránu :-/

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    11.8.2014 03:03 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    A rusaci uz tweetuju prazdne regale v obchodoch :D jak za komunizmu.
    ty a ja SheSedSheIs18 ako naozajstny programatory a linuxaci a nedame sa oblbovat platenym putlerovskym agentom a provokaterom, jednu prorusku separatistycku svinu v kijeve zadrzala ukrajinska SBU a su na to nevivratitelne dokazy
    11.8.2014 03:08 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    nevivratelne dokazy

    som to prviraz zle naprogramoval :-)
    11.8.2014 05:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak tomuhle jsem se po ránu výborně zasmál :-D
    11.8.2014 09:29 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    no ňeviem vyzera to ze som zabyl dyskuziu :-D
    10.8.2014 23:25 Seti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    LOL :-D

    A co byste odpověděl lidem typu Miroslava Kalouska, kteří se podle svých slov obávají možné ruské okupace a odkazují na rok 1968?

    Lidem tohoto typu bych odpověděl, že se nemají čeho obávat, protože přesvědčivě dokázali svou adaptabilitu v každém režimu. Svět takových lidí je zřejmě velmi zjednodušený a neměnný, což jim umožňuje mít pocit, že mu rozumí. Podle nich jsou Rusové stále stejní, komunisté jsou stále stejní – ale nějakým nedopatřením jim ještě nedošlo, že pak by nutně i členové stran bývalé Národní fronty museli být do omrzení stejní. A ještě něco – poznávacím znakem takových lidí je, že místo páteře mají hroší kůži.

    Velice rozumný článek s rozumnými názory.
    11.8.2014 01:11 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Lidem tohoto typu bych odpověděl, že se nemají čeho obávat, protože přesvědčivě dokázali svou adaptabilitu v každém režimu.
    verila by som tomu, lebo ich odobne poznám, keď prišli Rus, a my sme ešte týždne po tom ako deti po meste vylepovali ručne napísané plagáty, "So Sovietskym zväzom na večné časy - amen!" chytali nás za goliere, vraj "pangharty nám tu politiku robiť nebudú"- a potom tí istí udali, že ste povedali policajtom(pardon, prísl. VB- dopravákom),ze v ruskej kolónii nebudete dodržiavať ani dopravné predpisy, lebo náhodou šli práve okolo na pionierke zo záhradky:).
    11.8.2014 01:13 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    zabudla som prológ:) - keď predtým robili "politiku" a tiež generálne štrajkovali a zastrájali sa, že to tým Rusákom ukážu
    11.8.2014 04:17 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Já to teda moc nesleduju, ale měl jsem za to, že sankce ze strany EU se týkají jen zbrojního průmyslu.
    11.8.2014 18:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To je vidět že to moc nesleduješ.
    JiK avatar 11.8.2014 19:27 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ona EU zakazala vyvazet potraviny do Ruska? Kdy?
    11.8.2014 08:29 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Dokumentárny film, ktorý stojí za zhliadnutie. Dobré filmy, knihy, ozajstná, nefalšovaná žurnalistika (nefalšovaná neznamená zbavená emócií, autorského pohľadu - ale poctivá!) - to je najlepší spôsob, ako sa nedať ohlupovať propagande riadenej PR manažérmi. Takže dávam do pozornosti hlavne tomu (tým nanajvýš ak dvom:)) čo tu pod rôznymi meniacimi sa značkami opakujú tie rusofóbne výkriky z titulkov článkov od prepisovačov agentúrnych správ. Nie novinárov. To je druh vážne ohrozený. Tí autori toho filmu sú mladí a sú to "vojnoví korešpondetni", žurnalisti, čo sa špecializujú na spravodajstvo z vojnových oblastí. Sú Rusi.:)
    11.8.2014 10:44 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Borci bojujúci za očistenie diskusií od nežiadúcuch názorových odchýlok sa vyznamenali aj inde. Po sme sk prichádzajú ďalší s cenzúrou názorov a sobmedzovaním slobody slova:: Vypíname niektoré diskusie Aktuality.sk sa rozhodli, že k niektorým článkom budú už od začiatku vypnuté diskusie.

    :) výsledky informačnej vojny zrejme nie sú dosť uspokojivé
    11.8.2014 20:56 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ty vaše kecy jim snižují PageRank, pořád dokola vy a vám podobní opakujete ty samé bláboly bez hlavy a paty, tak si vyhledávače myslí, že je to nějakým hloupým botem generovaný obsah
    11.8.2014 21:31 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To je wécéčko TVOJ názor a máš naň plné právo, čo neznamená, že vieš správne posúdiť, čo je blábol bez hlavy a päty a čo nie je. Už si tu raz alebo dva razy vyslovil podobné "bláboly", dokonca som ťa asi aj pochválila, že vieš byť aj celkom normálny - ale vzápätí si mi dojem pokazil tými vyrovanného a zdravého človeka hodným správaním, poukazujúcim skôr na vážne problémy so sebou samým. Nemal by si navštíviť psychterapeuta, hodina a sedenia je vraj len okolo 400,- Kč? :-D

    A čo keby si v rámci zachovania si akého-takého duševného zdrabia a pohody prestal vyvolávať a navštevovať diskusie, ktoré Ti zhoršujú duševnú pohodu? Môžeš sa venovať iba čisto linuxovým témam a nevyprovokovávať sústavne tie konfrontácie, mnohým tak nepríjemné. Musíš začať od seba - len tak zmeníš svet. Tak na sebe, chlape, pracuj!
    11.8.2014 21:32 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    zdravého človeka nehodným správaním - oprava:)
    11.8.2014 21:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak si jich nevšímej, pomodli se a mysli na něco hezkého, jak tu psy nezištně radí :-D
    11.8.2014 22:56 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    http://www.cyber-berkut.org/

    chceš byť hacker, wecko:)
    14.8.2014 21:22 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To se nedivím. Výplody duševně choré zkrachovavší učitelky ruštiny patrně nikoho nezajímají.
    14.8.2014 22:37 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    s takými istými fanatickými zadubenými nenávistnými LOLami, len v ruskom vydaní:) som a dnes posekala inde... a tiež sú zabednení, presne ako ty, ibaže v tom opačnom smere... a dôverne Ti oznamujem, že nebude zo psa slanina:)
    14.8.2014 22:42 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    a ozaj... skončíš vraj, keďže si ešte aj zloduch, v plóchom gróbe...charóšie aspoň v charóšom:)
    14.8.2014 23:18 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    akeďže si ešte aj zloduch, v plóchom gróbe...
    ...
    14.8.2014 23:38 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    ...a nerozkliknem!

    máš na ruskej strane niekoľko rovnocenných partnerov, neviem, kto z vás by vyhral, keby ste súťažili
    14.8.2014 21:21 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    14.8.2014 21:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak a až se povede to o čem sníš, tak začni šetřit děngy na obnovu totálně roztřílené východní části. :-))) Já to platit nehodlám.
    14.8.2014 21:33 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    No tak jistě, chápu tě zcela, soudruhu. Pokud o další anexi selhal, a není důvod financovat ideologického nepřítele, že.
    15.8.2014 18:30 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tvoje logika je špatná. Pokud jsi souhlasil s politickým vměšováním na Ukrajině, kdy EU činitelé lezdili na Euromejdan a slibovali hory doly, tak jsi spoluzodpovědný za výsledek. Tisíce mrtvých, rozmlácelý celý města, ifrastruktura v hajzlu a milióny nezaměstnaných. Paráda. Jak řikám začni šetřit, protože tihle pánové brzo vstoupí do EU a NATO...
    15.8.2014 18:59 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Copak, jsi nervózní, soudruhu? Nějak se nedaří, že... Naposled vám zničili "humanitární" obrněné vozy. :-D :-) :-D
    15.8.2014 21:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Máš na mysli tu kolonu, která nepřekročila hranice? Tak ta se dala zničit velmi snadno, čmárancem na papíře :-D

    Ale zajímavé je, že podle hlášení z Kyjeva neměl prapor Lvov v poslední době žádné ztráty. Asi proto že už prakticky neexistuje: http://www.liveleak.com/view?i=40f_1408125118

    Dokážeš mi najít něco podobného s těmi údajnými ruskými obrněnci? Pochybuji že najdeš víc než jednu rozmazanou fotku z Twitteru, vyfocenou na území Ruské federace. (Čili je to stejná lež jako ten mrtvý student na Národní třídě...)
    16.8.2014 11:01 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Dorazily nám posily z Ruska, chlubí se nový šéf doněckých povstalců.

    Věřit lžím z Kremlu může jedině úplně vymaštěná bolševická mozkovna typu Zima.
    18.8.2014 20:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Věřit lžím ze lžidnes.cz může jen úplně vymaštěná havlovská mozkovna a Lael Ophir. Zkus si prostudovat tohle, a porovnat se skutečností: http://zpravy.idnes.cz/usa-maji-seznam-ruskych-lzi-o-ukrajine-dhn-/zpr_nato.aspx?c=A140414_120520_zpr_nato_inc

    To už jsou věrohodnější i Novinky, a to je hodně podřadný bulvár.
    18.8.2014 22:19 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    posily z Ruska:))... to je tá slávna neviditeľná kolóna, s ktorou sa Porošenko chvastal v Británii a ktorá je terčom vtipov vo všetkých diskusiách slovenských obdôb i_dnes a noviniek
    19.8.2014 18:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ona tam teda jezdí nějaká kolona každou chvíli, dost jich opolčenci zvládli zmasakrovat sami, a tím co zbylo se zásobit. Nedávno získali dokonce pár Uragánů se zásobou raket na jednatřicet salv ;-)

    Tohle nebyla UkrArm, ale Kolomojského černoši, teď už jsou černí doopravdy: http://www.liveleak.com/view?i=40f_1408125118 (Bacha, je to mňamka pro silné žaludky!)
    19.8.2014 20:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Mimochodem, vládní JAK-40 se značkou OM-BYL asi před hodinou letěl z Ukrajiny domů, zřejmě z letiště Vinnica, copak tam slovenští papaláši asi dělali?
    19.8.2014 20:29 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    copak tam slovenští papaláši asi dělali?
    Zaletěli si převzít zajatého Zimu k trestnímu stíhání.
    19.8.2014 21:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Omyl, už prokecli ve zprávách že tam byla delegace z Blavy jednat o tom novém zákonu, podle kterého můžou zakázat tranzit plynu a ropy. Zima se blíží a někomu to najednou docvaklo, že se jim chystá repete :-D

    Mimochodem, mise OBSE už si prohlédla tu rozbombardovanou školku, kde fašouni zavraždili asi deset děcek, zraněná nepočítaje. Tedy podobný případ o jakých mluvil ve Slavjansku ten Stejskal z Brna, kterého pak banderovci chytili a zavřeli za proruskou činnost. Ano, říkat pravdu je dnes velmi proruské!
    16.8.2014 07:21 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Ty té zprávě fakt věříš jo? :-))) Tak to si počkám na nějký důkaz a pak sebe budeš muset prohlásit za UBER pitomce... :-))) Počkej až napíšou v novinách Lol Phirae je šulin. Budeš následně věřit že když to píšo uv novinách tak jsi opravdu šulin??? Začni myslet hlavou a ověřuj si co se kde píše....
    včera v jednom slov. internetovom debilníku bol dokonca titulok, že PREVERENÉ... a potom pokračoval tým nezmyslom, ako v tom českom titulku... vznikol z toho v komentároch lepší pokec ako Adelashow... a tento tu nemá zmysel pre humor
    16.8.2014 12:26 vladimir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak to si počkám na nějký důkaz a pak sebe budeš muset prohlásit za UBER pitomce...
    A když bude důkaz, budeš muset to samý udělat ty, pokud myslíš hlavou a ne šulínem.
    16.8.2014 17:23 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak to každopádně, naprosto s tebou souhlasím! :-) Padni komu padni, tak že se prosím přihlaš a nedělej ze sebe UBER kokota! :-)
    16.8.2014 22:45 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    najnovšie úspechy ATO ústami ukrajinských soldatov

    nepreložiteľné:))
    18.8.2014 20:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Myslím že bych to přeložit dokázal, ale rčení "sprostý jak dlaždič" by tím podstatně změnilo význam :-D
    19.8.2014 11:16 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Jelikož mi bylo divné, že se soudruh Zima již skoro tři dny nehlásí, tak jsem zapátral a zde je výsledek: Zima vycestoval na Ukrajinu inkognito jako Miroslav Roháč - a bohužel ho zajali Ukrajinci. :-D :-) :-D Soudruh tvrdí, že nepřišel za mrzkým žoldem v rublech, ale z přesvědčení.
    19.8.2014 21:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Tak ono je to ještě trochu jinak, Miroslav Roháč sedí doma v Banské Bystrici a směje se všem naivním blbečkům, kteří věří každé lži ukrajinských fašistů sponzorovaných USA :-) :-D :-) Čili stejný vymyšlený blábol jako ten o mrtvém studentovi na národní třídě.
    20.8.2014 14:46 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    To snad dá rozum, že je Roháč doma, když se za něj vydává ten debil Zima... Vám bolševikům to moc nepálí, co?
    20.8.2014 22:08 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANKETA
    Nenadávej mi do bolševiků, a smiř se s tím že voliči levice jsou už od dětství inteligentnější než voliči pravice :-D

    Ale teď něco k věci: Ukrajinská Pravda přinesla obsáhlý rozhovor s generálplukovníkem Vladimirem Rubanem, který se už tři měsíce věnuje vyjednávání v rámci ukrajinského konfliktu... Říká velmi nepěkné věci, a protože je to člověk který je vidí na vlastní oči denně, bral bych ho zatraceně vážně.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.