abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | IT novinky

    Google na své vývojářské konferenci Google I/O 2024 představil řadu novinek. Keynote byl věnován umělé inteligenci (DeepMind, Gemini, Responsible AI).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 276 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník

    Vyvážené zpravodajství podle ČT

    8.3.2013 21:31 | Přečteno: 1265× | Osobní

    Tak jsem udělal tu chybu, že jsem se 7. a 8. března chtěl podívat, co se děje a učinil jsem tak srze Události ČT.

    Z prvních jsem se dozvěděl, že končí funkční období Klause, že druhý den nastoupí Zeman, že se bude dělat spousty šaškáren s korunovací, pardon inaugurací, že o půlnoci stáhnou vlajku, že s Klausem natočili den předem rozhovor (kdy ho budou vysílat/vysílali?) a několik replik z něj, a že má Klaus večer projev, který budou živě vysílat, že se proti Klausovi konalo pár happeningů (co že to je ten happening? To pro to není žádné české slovo?). Uprostřed a na konci pak bylo pár zpráv z doma i ze světa -- policie zase jednou odhalila daňový podvod, Severní Korea dostala přísnější sankce, tragedie ve Frenštátě (pokolikáté už?), KSČM v jižních Ćechách, soud o Baťův majetek, žaloba na libereckého primátora, DDOS na ČR, odsouzení jistého známého italského politika/důchodce/expremiéra/miláčka národa a mladých dívek (?), že je evropský týden mozku.

    Tak dobře, to by jakž takž šlo, kdyby polovina zpráv nebyla zaplácnutá tou jednou. Pořád je to ale ještě nic v porovnání s 8. březnem.

    Klaus odstoupil, že měl včera projev (co v něm bylo?), o půlnoci sundali vlajku, odletěl do Ameriky přednášet (kam? co?), Zeman nastoupil, někdo neumí ani napsat správně slib, děly se spousty šaškáren s korunovací, pardon inaugurací, Zeman je znatelně shrbenější (toho jsem si všiml) než Klaus a chodí pomaleji (to nám řekl jakýsi armádní velitel), Zemanovi příznivci (většinou členové SPOZ) se houfovali v Praze (jeden z nich nutil nic netušícím japonským turistům odznáček s novým Prezidentem), paní Havlová se umí obléknout výrazně lépe než paní a slečna Zemanovi (opět moje pozorování, byť Zemanovic oblečení bylo ve zprávách explicitně rozebíráno). Na konci jsem se pak stručně dozvěděl, že Rath dostal kauci, že před deseti lety byla tragédie u Nažidel, pokračování Frenštátu, kdy se bude volit papež, no a samozřejmě odpověď Severní Koree na sankce, Prezidentský speciál zabral bez pár minut tři čtvrtě hodiny.

    Takže pominu-li chudáka Železného a zpravodajský tým, co musel dva dny šaškovat s Událostmi na Hradě, pak mi vychází, že hradní výměna je událost zcela zastiňující, a to několikanásobně, všechno ostatní, dle ČT. Kdybych se chtěl koukat půl hodiny na zvířátka, pardon prezidenty, tak si zapnu bulvár (Primu nebo Novu). Od veřejnoprávního média očekávám, že bude informovat maximálně objektivně, bez zbytečných opiček (to zas Dvořák vymyslel hovadiny -- dotykové obrazovky a pochodující moderátoři...) a hlavně vyváženě. Tj. že se dozvím to hlavní, co se děje doma i ve světě, a ne že mi drtivá většina zpráv padne na výměnu šašků, pardon prezidentů, kteří stejně toho nemohou dělat o mnoho více, než klást věnce, či házet klacky vládě pod nohy, a cestovní reportáž o fanoušcích toho, či onoho :( Jsem zděšen, co se z poplatků obyvatel ČR financuje.

    Jedinou útěchou mi je, že alespoň Události v regionech jsou ještě v klasickém střihu (byť obsahová degradace pokračuje) a sem tam se objevují i celkem kvalitní reportáže, které si ale do hlavní zpravodajské relace bohužel málokdy najdou cestu.

           

    Hodnocení: 64 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Ježek avatar 8.3.2013 21:36 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    ty mě děsíš. že bych se po více než roce podíval na čt, jak to tam prasej? :-(
    8.3.2013 21:47 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Ano a tento paskvil, ktery jste pekne popsal, je placen z dani a koncesionarskych poplatku nas vsech. Smutne.
    8.3.2013 23:22 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Bohužel privatizací státního majetku se ten to obecný problém nevyřeší. :-) ps. čt už dávno není řízena vůlí občanů ale vůlí pák který ČT ovládají. Takže privatizace zisků socializace ztrát... :-(
    Luk avatar 8.3.2013 23:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    ČT nikdy nebyla řízena vůlí občanů, nýbrž vůlí politiků (stačí se podívat na složení její rady, ve kterémkoli období - např. nyní je jejím předsedou expředseda poslanecké sněmovny). Samozřejmě, občané si ty politiky zvolili...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.3.2013 23:51 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    bohužel... :-(
    Luk avatar 8.3.2013 23:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Z daní to placené není, ČT naštěstí nedostává dotace. Ale těch 135 Kč měsíčně za poplatek není rozhodně málo.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Ježek avatar 8.3.2013 23:28 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    mě stačilo onehdá povídání genagena o tom, jak to chodilo u blbýho game page. když si to člověk extrapoluje na náročnější pořady, tak mu musí vstávat hrůzou vlasy na hlavě.
    8.3.2013 23:52 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    nemám televizi, podporovat je nehodlám...
    9.3.2013 00:12 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Obávám se, že pokud se současný status zruší, zmizí právě ta použitelná část. Přijde mi vhodnější snažit se o nápravu toho obsahu.
    10.3.2013 00:18 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Jako nejvhodnejsi cesta mi prijde poradna racionalizace nakladu a zprivatizovani.
    9.3.2013 20:15 AMD Faunomas Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    je placen z dani a koncesionarskych poplatku nas vsech. Smutne.
    Máš hned několik možností jak se této olbřímí daně (není to daň, je to poplatek z bedny), která tě tak neúměrně zatěžuje, zbavit.
    a) Vyhodit bednu z okna a dívat se už jen z okna
    b) Vzít palici a rozmlátit televizní a rozhlasový přijímač
    c) Sledovat TV Nova a jiné, kde se mimo jiné dozvíš, že zahrádkář kropil zahrádku a dostal pokutu, a máš tam i borce na konec. Můžeš předstírat, že nejsi koncesionářský poplatník.
    d) Můžeš si vyndat ze skříně portrét Václava Klause jako s. Fëannatar a hořekovat nad tím, že se Vencovi nedostává při projevu patřičné pozornosti. Zčásti tento výlev s. Fëannatara chápu, veřejnoprávní média jsou údernou pěstí antiklausismu, jak řekl blízký soudruh a spolupracovník Venouše Klause s. panoš Hájek.

    No ale ted vážně. Je to strašné, že už i do veřejnoprávní televize pronikají prvky bulváru. Ty interaktivní tabule a jiné šaškárny jsou příšerné, v tom souhlasím s Ferdou Fëannatarem. Je to názorný příklad toho, jak to vypadá, když se toho ujme bývalý ředitel komerční televizní stanice TV Hovna Dvořák. Trafiku mu zařídil bývalý úderník ODS s. Milan Úd 1, kdysi věrný soudruh Václava Klause.

    10.3.2013 00:16 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Existuje i dalsi moznost: plnit podminky stavajici legislativy, ale pri tom se snazit je menit. Treba i jen tim, ze budu verejne prohlasovat, ze mi proste neprijde spravne to, aby mne nas vseobjimajici stat nutil platit za sluzby, ktere jsem si neobjednal a ktere nevyuzivam. Tvorba ceske televize imho nestoji za moc - ruzna alternativni tvorba a tvorba pro minority mne nezajima, nechci na to prispivat... verejnopravni media jsou dobra leda tak pro pripad vyhlaseni mobilizace :-(
    10.3.2013 10:44 AMD Faunomas Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    plnit podminky stavajici legislativy, ale pri tom se snazit je menit.

    Ano, to je jedna z možností. Ale to by musel sedět v Parlamentu Jakl vedle Hájka s Machem. A to je, jak jistě uznáš, velké sci-fi. Předložil jsem ti mnohem lepší alternativu, můžeš se dívat z okna a nebo bustu Václava Klause.

    Současné bulvarizační směřování ČT se může změnit, i když to šestileté období působení ředitele ČT je poměrně hrozivé. Holt ten Milan Úd zapracoval. Tendence komerčních televizí se těžko změní, spíš to směřuje do čim dál větších sraček, to je evidentní. Doufám, že teďka už tomu rozumíš, šmudlo :-)

    10.3.2013 19:57 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Zbytek postu vynechám, neb sním víceméně souhlasím, ale:
    d) Můžeš si vyndat ze skříně portrét Václava Klause jako s. Fëannatar a hořekovat nad tím, že se Vencovi nedostává při projevu patřičné pozornosti. Zčásti tento výlev s. Fëannatara chápu, veřejnoprávní média jsou údernou pěstí antiklausismu, jak řekl blízký soudruh a spolupracovník Venouše Klause s. panoš Hájek.
    Typický příklad argumentace protiklausovského tábora. Nejdřív dát nálepku, pak zesměšnit a vytknout buď programové disidentství (v případě Klause, tj. dělá všechno jenom proto, aby se zviditelnil a šel proti proudu) či bezmyšlenkovité idolování (v případě zastánců Klause, tj. Klaus je Bůh, Klaus má vždycky pravdu a je jednička) a zaobalit to anti-komunistickými výrazy (soudruh, úderná pěst). A věcná argumentace, či alespoň pokus o ní, chybí. Nějak jste tiše ignoroval, že jsem kritizoval i neúměrnou délku reportáže o Klausovi, nejen o Zemanovi a zvláštní typ polovičaté reklamy na sama sebe (natočili jsme poslední rozhovor s Prezidentem Klausem, teď vám z něj pustíme úryvky, ale chcete-li vědět, co v něm řekl, zjistěte si to sami).
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    9.3.2013 23:41 AMD Faunomas Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Ano a tento paskvil, ktery jste pekne popsal
    Jestli si myslíš, šmudlo, že TV hovna a jiné jsou zadarmo, tak to se setsakramentsky mýlíš. Náklady na reklamu se musí zákonitě promítnout i v cenách výrobků/služeb. Z ničeho jiného TV Hovna aj. nežije. Dej si facku, hňupe.
    10.3.2013 00:08 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Dej si facku, hňupe.

    Dneska jsi vypenil nejak rychle ;-)

    V pripade soukromych televizi mne ten podil na financovani tolik netizi. Pokud je pro mne nejaky produkt za danou cenu zajimavy, koupim si jej. Je mi celkem jedno, jestli jeho vyrobce nebo distributor plati reklamu v soukrome televizi. Stejne tak muzeme tvrdit, ze reklama v soukrome televizi zvysuje prodeje daneho produktu, ktery je tim o neco levnejsi - respektive to, ze vynos ze zvyseneho prodeje pokryje zaplacenou reklamu. :-)
    Jakub Lucký avatar 9.3.2013 07:16 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Protože jsem to studoval, televizi doma nemám a sleduji ji jen výjimečně, když jsem někde mimo (a to nejvíc sleduju reklamy) mi popisovaná situace přijde relativně dobrá. Výběr zpráv v principu odpovídá news values v kombinaci s méně zpravodajsky zajímavým dnem v rámci ČR

    Bojím se, že se v Čechách dějou v médiích mnohem větší zvěrstva než to co popisujete
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    9.3.2013 14:00 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT

    Na to se mi chce reagovat citací z odkazovaného článku:

    Little has been done to define equivalent factors that determine audience perception of news.

    Jinak řečeno autor zápisku se zjevně neztotožňuje s tím, co Česká televize považuje za důležité. Jestli to pomůže, mohu se přidat na jeho stranu.

    Druhý problém je, že, pokud si dobře pamatuji, současná taktika dramaturgie je vybrat jedno téma a jím vyplnit celé zpravodajství. Takže v tomto světle je zpravodajství České televize extrémní.

    Jakub Lucký avatar 9.3.2013 14:18 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    K citaci: Ano, je to pravda, obvykle se utěšujem, že Galtung-Rugeová to zkoumala na novinách a nikdo nekupuje noviny naplněné věcmi, které ho nezajímají.
    Jinak řečeno autor zápisku se zjevně neztotožňuje s tím, co Česká televize považuje za důležité. Jestli to pomůže, mohu se přidat na jeho stranu.
    Myslím, že oba víme, že názory lidí zde na ABClinuxu jsou obecně spíše okrajové. Nechci vyloženě hájit ČT, nějak mi nepřijde "geniální", ale taky mi zatím nepřijde, že by docházelo k excesům
    Druhý problém je, že, pokud si dobře pamatuji, současná taktika dramaturgie je vybrat jedno téma a jím vyplnit celé zpravodajství.
    Usuzujete s popsaného incidentu, nebo je to dlouhodobý jev? Pokud to berete z tohoto konkrétního incidentu, pak vám jen odpovím, že jde o specifickou situaci (jako královský svatba v Británii či volby v USA)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    9.3.2013 17:25 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Myslím, že oba víme, že názory lidí zde na ABClinuxu jsou obecně spíše okrajové.

    Jistě. Kladu si ale otázku, jestli každý není svým způsobem okrajový. Pak se hledá průměrný divák těžko a dává větší smysl pestré zpravodajství, kde si každý najde něco. (Uznávám, že český prezident se týká každého, takže je to dle vaší teorie ideální téma. Ale třeba výbuch ve Frenštátu se takto obhájit nedá.)

    Usuzujete s popsaného incidentu, nebo je to dlouhodobý jev?

    Nikoliv. Když se soutěžilo o ředitele, tak tohle byla prezentovaná dramaturgie.

    Jakub Lucký avatar 9.3.2013 17:40 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Jistě. Kladu si ale otázku, jestli každý není svým způsobem okrajový. Pak se hledá průměrný divák těžko a dává větší smysl pestré zpravodajství, kde si každý najde něco.
    Souhlasím s vámi (a mám pocit, že i spousta výzkumníků). Výzkumy, co jsem tak viděl vesměs směřují k nějakému výsledku podle teorie 80/20

    Pokud jde o výbuch ve Frenštátu, ten bohužel naplňuje teorii zpravodajských hodnot taky, konkrétně "negativita" a "blízkost". Pravda, nemuseli by z toho dolovat co se dá další týden.
    Nikoliv. Když se soutěžilo o ředitele, tak tohle byla prezentovaná dramaturgie.
    Zajímavé. Tenhle krok si asi vysvětlit neumím a asi by se mi jako divákovi také moc nelíbil. Ačkoliv, pokud je ta jedna zpráva udělána dobře a správně (z pohledu mediologie), tak to nutně nemusí být úplně špatně
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    9.3.2013 18:11 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Tenhle krok si asi vysvětlit neumím

    Jestli si dobře pamatuji, tak tehdy Události měli sotva 25 minut a lid si žádal více času.

    Jakub Lucký avatar 9.3.2013 18:49 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Tak pak bych volbu: "Přidaný čas dáme jedné zprávě denně, která nebude štěk ale řádně udělaná reportáž" považoval za dobrou volbu. Ačkoliv se zjevně netrefili ABCLinuxu do noty...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Marcela* avatar 9.3.2013 09:45 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Z událostí posledních dní mě nejvíc zaujala zpráva ohl. Severní Koreje, která hrozí "preventivními útoky" na USA + vypověděla smlouvu o neútočení s jihem. Tamní šílený režim je jak vidno schopný všeho a je jen otázka, jak jsou technicky vybaveni na takový útok.. Bude zajímavé sledovat, jak se k tomu postaví Čína..

    TV moc nesleduji, když už tak nejčastěji pořady o přírodě & zvířátkách na ČT2 či dokumenty na ZOOMu :-).

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    9.3.2013 10:11 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Nikto nie je tak hlúpy, aby použil preventívny útok ako zámienku na útok na iný štát, prípadne aby použil nukleárne zbrane.
    9.3.2013 15:00 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Krome Americanu, kteri to udelali jiz 2x v tomto stoleti a potreti tim vyhrozuji. SK se jen opici. Ja jsem si to myslel taky, pred utokem na Irak, ze "nejsou tak hloupi".
    gtz avatar 9.3.2013 17:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    ze "nejsou tak hloupi".
    Opět si položme otázku proč.

    Z toho nám plyne pouze jedno slovo "ROPA"
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.3.2013 18:56 kuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Nepřijde ti že je to něco trochu jiného?
    9.3.2013 20:29 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    USA nespochybniteľne dokážu podobné hrozby splniť. V princípe je to ako trtko s namierenou zbraňou.

    Takže máš pravdu, NK je v mierne odlišnom postavení. Tiež trtko, ale na rozdiel od USA by nedokázali recipročne vymazať tretinu severoamerického kontinentu. Takže takmer bez zbrane

    BTW, pre viac objektivity popátraj v pamäti, pretože aktuálne vyostrenie situácie nespôsobil Kim stávajúc ľavou nohou z postele.
    24.3.2013 21:36 tydýt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Krome Americanu, kteri to udelali jiz 2x v tomto stoleti
    nějak sem si nevšiml že by za posledních dvanáct let někde použily jadernou bombu
    gtz avatar 9.3.2013 17:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    aby použil preventívny útok ako zámienku na útok na iný štát
    Kolikrát to udělal IZRAEL?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Petr Tomášek avatar 9.3.2013 22:18 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Ani jednou.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    gtz avatar 9.3.2013 22:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    víc než jednou a dělá to stále a neustále.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Marcela* avatar 11.3.2013 10:29 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Nikto nie je tak hlúpy, aby použil preventívny útok ako zámienku na útok na iný štát, prípadne aby použil nukleárne zbrane.
    V případě fanatických ditátorů, kteří s klidem nechávají živořit a hladovět své obyvatelstvo ve vytvořeném megalágru, nelze spoléhat na zdravý rozum.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    gtz avatar 9.3.2013 13:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Marcelo to je jen takové lomození zbraněni. Nic jiného. A technologii na to již mají. Mají raketu která je schopná doletu až 10 000km tedy i k nám i do USA.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.3.2013 20:43 AMD Faunomas Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    nejčastěji pořady o přírodě & zvířátkách na ČT2 či dokumenty na ZOOMu .

    Tam jsou pěkná žvižátka, viďte soudružko :-). A nejen žvižátka, ale i celkem obstojné historické a jiné dokumenty. Myslím na té na té Primě ZOOM. Musím konstatovat, soudružky a soudruzi, že Prima ZOOM je první sledovatelný kanál, co vyplaval na povrch z hoven komerčních televizí za dvacet let. Muselo uplynout hodně času, než ze sraček a kulturního dna vyplaval první obstojný kanál. To dno je velmi hutné a má pevný základ.

    Uplynulo mnoho Esmerald, Rosalind, Ordinací v růžové zahradě, barbarů Conanů, Terminátorů, MacGyverů, Stevenů Saegalů ve 128-osmé repríze, než z těch hoven vylezla jakž takž stanice. I když už tam trochu vaří z vody a nastavují kaši. Ale i tak palec nahoru. To se nám to teďka příroda probouzí, viďte soudružko. To pnutí a probouzení přírody, je to pěkné že :-)

    Marcela* avatar 11.3.2013 10:23 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    V pátek mě zcela dostala malá lenochoďátka v pyžámkách z lenochodího útulku, soudruhu! :-)

    Ano, zaplaťbůh za Primu ZOOM, i přes ty neustále se opakující upoutávky. Doufám, že výhledově nezruší či nějak nezfúzují ČT2, jako se to stalo v Českém rozhlasu, soudruhu. To bychom asi přestali platit koncesionářské poplatky, páč už by nebylo zač..
    To se nám to teďka příroda probouzí, viďte soudružko. To pnutí a probouzení přírody, je to pěkné že :-)
    Jj, už kvetou sněženky a raší tulipány. A vzhledem k letoší mírné a dloouhé zimě by mohla být bohatá úroda všeho a zemědělci možná budou plnit plány na 150 %, soudruhu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Rezza avatar 9.3.2013 11:37 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Ac pojem "verejnopravni" televize moc nechapu, tak z toho co ma delat uz nevidim vic dulezitou vec nez vymenu prezidenta. A to jsem se na ni nedival.
    9.3.2013 14:12 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT

    Kdyby to byla událost neočekávaná, tak to pochopím. Ale pokud nás na tuto událost média připravují již měsíc, ne-li déle, pak se akorát škodolibě usměji, až si budou moderátoři opět „stěžovat“, jak to byla vyčerpávající akce.

    Tou dobou se stala řada událostí. Například Evropská unie zosobněná Barrosem a Thajsko zahájili jednání o vytvoření zóny volného obchodu. USA oficiálně požádaly Japonsko o vyšetření, proč dopis adresovaný císaři půl dne před útokem na Pearl Harbour nebyl doručen. O situaci ve Venezule nebo Číně nemluvě.

    Rezza avatar 10.3.2013 12:06 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Ale tohle jsou veci, ktere patri nekam na CT24. Kazdopadne byl jsem pred inauguraci Baraka ve Statech a tam tech par dni nebezelo skoro vubec nic jineho a bral jsem to jako extrem.

    Ze to byla u nas proste nejdulezitejsi udalost, o tom neni pochyb. A proste tak se ji venovali.
    10.3.2013 19:38 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    K tomu asi jediná poznámka - mezi amerických a českým prezidentem je sakra velký rozdíl a nejen v tom, že jeden je prezidentem v prezidentském systému a druhý v parlamentním.

    Samotná zpráva by mi nevadila, kdyby nebyla neúměrně dlouhá, nebyla evidentně vyplněná zbytečnostmi o tom, jak občan z tydýtova jede pozdravit nového prezidenta (to podle mého názoru na nekomerční televizi nepatří) a cestou rozdává odznáčky japonským turistům, a nebyla vysílaná v noci na hradě, kde tou dobou stejně nikdo není. Že je ve skoro padesátiminutových zprávách dohromady pouze pět reportáží, z čehož tři jsou rekurentní (prezidentská výměna byla dvoudenní, na tragédii ve Frenštátě už parazitují dlouho, na výměně papeže též), jedna v porovnání s tím, co se děje ve světě, zcela bezvýznamná a nepatří než do souhrnu (desáté výročí Nažidel) a ta poslední je s ohledem na to, jaký ji evidentně redaktor přikládá význam značně krátká (krize v Korei s možným atomovým vyústěním)... Jinými slovy, od ČT čekám vyvážené věcné zpravodajství a ne reportáže bulvárního střihu s věcným obsahem zcela neodpovídajícím délce.
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Bystroushaak avatar 9.3.2013 19:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Fhuf, tolik nepodstatného šumu k odfiltrování. Jsem rád, že už televizi nemám.
    Marcela* avatar 13.3.2013 15:18 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvážené zpravodajství podle ČT
    Ještě postřeh ohledně médií. Miloš Zeman ve svém inauguračním projevu zmínil boj proti /většině/ médií, za což ve Vladislavském sále sklidil potlesk od ostatních politiků. Proč tohle zastrašování?

    Zřejmé pohnutky Miloše Zemana jsou výstižně popsány v komentáři Martina Fendrycha
    Média nejsou svatá, bohužel se občas stávají nástrojem lidí jako je Zeman, Šlouf, Kuba (ODS) a dalších. Ale v zásadě svoji hlídací roli plní. Důkazem toho jsou stovky popsaných kauz a také to, jak hojně jsou novináři od politiků napadáni. Mistři v útocích na média jsou Václav Klaus a Miloš Zeman, tato politická, jednovaječná, nedeviovaná dvojčata. Proč jim asi média tolik vadí?
    Je zřejmé, proč Zeman nenávidí novináře a proč se jich zároveň bojí. Mísí se tu minulost, přítomnost a budoucnost. Strach z dalších odhalení. Proto musel z médií na Hradě udělat nepřátele a do boje proti nim vyzval politiky. Ty politiky, kteří netleskali ani boji s kmotry, ani boji s neonacisty, ale jen a jen boji s novináři.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.