abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 31
    včera 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 969 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    23.11.2008 19:05 | Přečteno: 1433× | (snad) smysluplné | poslední úprava: 24.11.2008 09:56

    Zhruba před dvěma hodinami byla v Gruzi ostřelována kolona polského presidenta Lecha Kaczyńskiego. Střely padly cca 30m od dobře označeného vozidla presidenta a to z ruského (podle všech smluv neexistujícího) stanoviska. Na české servery tato zpráva ještě nedošla, nicméně podle tiskové konference (na TVP1) prezidenta RP, se bez diskuze jednalo o Rusy...        

    Hodnocení: 62 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Kdo střílel?
     (47 %)
     (7 %)
     (5 %)
     (12 %)
     (29 %)
    Celkem 59 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    23.11.2008 19:48 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    No podle Reuters se jednalo o jihoosetince, strelbu do vzduchu a ta "vyprava" se nechazela 30m od hranic. A dorazilo to i na Idnes. Zajimave je, ze americke rakety svobody litajici do Pakistanu nebo Syrie nikomu nevadi :-D. Holt jsou to rakety miru a lasky.

     

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.11.2008 20:06 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    U idnes bych bral s rezervou i preklady reuters :-)
    23.11.2008 20:17 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    No vzhledem k tomu, ze Idnes je spis podporovatelem ultra pravicovych myslenek nasi soucasne vlady, tak bych spis rekl, ze je to prelozene dobre, ted ODS potrebuje Rusko jako toho spatneho, jinak radar nebude :-D. Podle originalniho zdroje mluvci toho gruzinskeho klauna rekl, ze to byli Rusove, ocity svedek ale rekl, ze to byli muzi v jihoosetinskych uniformach. Tezko rict.

    http://www.reuters.com/article/worldNews/idUSTRE4AM1V420081123

    Ohledne nedavne valky doporucuji dat tomu 30 minut a kouknout i na tohle: http://www.war080808.com/

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.11.2008 20:21 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    A to je rozdíl? Jihoosetinci jsou přece občany RSFR!

    23.11.2008 20:27 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    To je sakra rozdil :-D. I Rusove tvrdi, ze jsou to Osetinci, dokonce jako jediny je uznali jako nezavisly stat. Navic podle tve zvracene logiky Gruzinci tvrdi, ze jsou to vlastne Gruzinci, takze po Gruzincich vlastne strileli Gruzinci prevleceny za jihoosetince :-D.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.11.2008 20:40 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Aha. A proto Putin již dávno rozdal Jihoosetincum Ruské pasy a pak tam vtrhl s odůvodněním, že se jedná o Ruské občany a musí je bránit!

    Už to tu někde zaznělo. Výborný návod pro madarskou vládu. Rozdá pasy slovenským madarum, a pak obsadi pulku slovenska madarska armada :-D

    23.11.2008 20:48 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Radsi se podivej na ten dokument, ty rozumbrado... Jinak bys nemlel kraviny. Je urcite tendencni, ale pokud si clovek spoji A a B a prestane z tou nasi cechackovskou antiruskou naladou, tak mu to mozna dojde.

    Ty rusky pasy jim asi rozdali jen tak, vid? A slovaci urcite zacnou raketama nicit a masakrovat jizni slovensko, troubo.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.11.2008 21:22 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    pokud se místní maďaři vyzbrojí kalašnikovy a bazukami, co asi udělá slovensk policie potažmo armáda? troubo :-D

    23.11.2008 21:23 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Radsi bych se podival na ten dokument. Doufam, ze by nemasakrovala spici obcany, sic madary.


    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.11.2008 21:38 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    důvěřuji čechům, kteří v té oblasti v inkriminované době byli. A ti tvrdí, že Jihoosetinské civilní objekty zlikvidovala až Ruská armáda při nevybíravém honu na Gruzínskou armádu. A vzhledem k tomu, že stejné informace podávají kromě těch ruských naprosto  všechny zdroje (včetně například čínských a to už je co říct), nemám důvod s domnívat, že Ruský pohled je zrovna ten správný... nic jiného mi nezbývá, nebyl jsem tam.

    23.11.2008 22:59 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Byl tam jeden cech par tydnu pred konfliktem. A je to prokazatelny lhar. Jmenuje se senator Stetina. Jsem ochoten to prokazat u soudu. Konflikt zacala Gruzie, na tom se uz dnes shodnou vsichni, kdo do toho trochu vidi.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 06:59 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Konflikt zacala Gruzie tím, že přesunula svou armádu uvnitř hranic Gruzie?

    Ahá. Takže s těmi madary jsem měl pravdu. Konflikt začnou slováci, pokud si dovolí na jižním slovensku umístit policii nebo armádu!

    24.11.2008 08:04 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Mno, pokud vim, tak v Jizni Osetii nemela gruzinska armada co delat. Byly tam mirotvorne jednotky s mandatem OSN. Jejich sidlo zasahly rakety prvni. A zabily 10 spicich ruskych vojaku. Gruzinsti mirotvorci si strhli nasivky MC a pustili se taky do dila. Pak prisla rada na vrazdeni spicich civilu v Tshinkvali, ale to takovej ignorant jako ty nemuze pochopit. Podivej se na ten dokument, at si aspon udelas nejakej nazor. Jinak si u me bohapustej blb stejne jako senator Stetina.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 08:22 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Ruské jednotky jako mirove sbory? ROFL :-D

     

    To zní stejně blbě jak mírové sbory Hammasu v Jeruzalémě :-D A když už se Oháníš OSN, tak bys měl vědět, že tento vysoce impotentní a ostudný orgán nedokázal ve své historii vyřešit téměř žádný konflikt, tém méně konflikt s Ruskem, které má v RB právo veta, a tudíž je postižitelné jen pokud to samo uzná za vhodné :-D

    Dalibor Smolík avatar 24.11.2008 08:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Jednotkám OSN se podařila jedna věc - v roce 1953 zabránily, aby se komunisti roztáhli i do Jižní Koreje. :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.11.2008 08:43 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Tak chces flamovat nebo argumentovat? Prednasky o vlivu nebo nevlivu OSN si nech pro nekoho jineho. Protoze zrovna clovek s tak omezenym rozhledem jako ty me nema pravo poucovat.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 08:45 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    A uz jenom podle argumentace Izraelem je videt, ze jsi jeden z tech hlupaku, co nevi, ze pasmo Gazy je nejvetsi koncentracni tabor na svete. Uz 60 let.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 12:32 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Ano? A může za to kdo? Nejspíše Izrael, který byl snad 5x přepaden obrovskou přesilou?

    Kdybys místo šermování "idioty" navštívil knihovnu, věděl bys, že ten koncentrák v Gaze založily Arabské země spolu s otci nynějších obyvatel v Gaze bydlících.

    V roce 1945 se Palestina rozdelila na Židovskou a Arabskou část. Hned ten den vyhlásily všechny arabské země Izraeli válku a ponoukaly obyvatele bývalé palestiny k boji proti Izraeli. Takže ano, podle tvojí vysoce inteligentní logiky může izrael za to, že byl napaden přesilou, může Izrael za to, že Palestinci začali bojovat proti němu a může za to, že Palestinci na doporučení okolních arabských států opustili své domovy s odůvodněním, že až budou židé vyhlazeni, můžou se vrátit.

    Histori však dopadla trošičku jinak. Genocida se nezdařila, Izrael přežil, vyhrál, Arabské země se o Palestince nepostaraly ale vysraly se na ně, a ty teď očekáváš, že se o ně jako postará Izrael?

     

    Gratuluji. Vyhráls cenu obecního blba.

    24.11.2008 12:56 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    LOL. Normalni ctenar si po 5-ti minutach googlovani uvedomi, kdo z nas dvou je blb. Staci zadat do google historie Izraele nebo neco na ten zpusob. Doporucuji zvlaste ty prvni teroristicka leta. Vetsina tech teroristu ten stat vedla v nasledujicich letech. Na datumech, predpokladech, dusledcich a duvodech bych si te povodil jak male dite, zesmesnil si se sam.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 13:04 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    stejně jako terorista Washington řídil USA, hajzl jeden. Terrorista  Bolívar řídil Bolívii, terorista Garibaldi  sjednotil Itálii zmetek jeden, a terorista Castro dodnes vládne na kubě ( i když dnes už asi Castro číslo 2). Jééé, a zapoměl jsem na teroristu Arafata... :-)

    Historie není černobílá, ani jednobarevná, jak si ji pod náporem emocí představuješ, chlapče...

    24.11.2008 13:08 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Prosim, abys prestal urazet historii, negramote.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 13:24 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Jé. Až teď jsem si všiml, že to jsi ty, zde velmi populární Pinky z Jabber.cz.  Myslím, že další diskuze je zbytečná, přeji hezký den :-D

    24.11.2008 23:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Ještě štěstí, že jsi se s ukončením diskuze měl na co vymluvit, protože posledních několik příspěvků píšeš nesmysly...
    Quando omni flunkus moritati
    25.11.2008 06:10 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Vymlouvat ti to nebudu, očividně se neshodneme. Ale píši aspoň něco. Vyjádření Pinkyho neobsahovala prakticky nic. Jen ty seš debil, ty seš debil, ty seš debil... Samotného mě diskutovat skutečně nebaví.

    25.11.2008 08:44 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Co pises? Ze si nejsi schopny sehnat ani relevantni informace a meles kraviny? A misto abys argumentoval, tak se hrabes v tom, komu vsemu jsem tu slapnul na nozicku? Prakticky jsem ti dal moznost se podivat na nazory druhe strany. Ale ty mas tak semletej mozek mainstreamovou propagandou, ze je to hazeni granatu do zumpy.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    unknown_ avatar 25.11.2008 15:23 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Když mu dojdou argumenty, tak to takhle vypadá vždycky. 

    25.11.2008 17:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Ale píši aspoň něco. Vyjádření Pinkyho neobsahovala prakticky nic. Jen ty seš debil, ty seš debil, ty seš debil...
    Těžko soudit, co je lepší, když tvoje "aspoň něco" je naprostý nesmysl, kterému se lze vyhnout nalezením příslušného článku v pouhé wiki.
    Quando omni flunkus moritati
    24.11.2008 13:53 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Dosly argumenty. Proste...

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 14:05 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Nadavat nekomu do hlupaku a argumentovat pasmem Gazy jen ukazuje, jak totalne neznaly jste.

    24.11.2008 14:26 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Tak nas pane poucte. Jinak jste jen flamer bez argumentu.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 15:24 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Nemam zajem zvysovat vasi vzdelanost s ohledem na vase (dlouhodobe zname) ubohe chovani v diskuzich. Pro ostatni, zkuste si zjistit, proc ten "koncentracni tabor" v dnesni dobe existuje a kdo za jeho existenci v dnesni dobe zodpovida a stoji o ni.

    24.11.2008 15:27 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Blabla. Aha. Dalsi chudak.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.11.2008 22:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

     

    tou nasi cechackovskou antiruskou naladou

    Ta antirusácká nálada určitě vznikla sama od sebe a rozhodně neměla žádný důvod, neb český národ (stejně jako slovenský, polský, finský atd.) má s ruským medvědem jen a jen dobré zkušenosti. No jo, my Rusákům tak křivdíme...

    23.11.2008 23:03 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Finove? Slovaci? Lol, tak budeme hajit fasisty? Tady jsou opravdu odbornici... Ano, 68my rok bylo svinstvo, nehlede na to, ze americani delali a delaji to same... Kazdopadne hodnotit soucasne Rusko na zaklade spatne zkusenosti s CCCP je trosku... Divne. Kdyz jsem byl maly, tak me na zakladce docela sikanovali dva cikani, Drevnaci se jmenovali. Presto jsem schopen se romske mensiny i zastat. Prestoze mam velice negativni zkusenost.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.11.2008 23:19 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    > Slovaci? Lol, tak budeme hajit fasisty?

    Říká ti něco Československo? Slováci překvapivě neexistovali jen za války.

    > nehlede na to, ze americani delali a delaji to same...

    Klasická diskuze. "Někdo je špatný? To je možné, ale Američané jsou určitě ještě horší!"

    > Kazdopadne hodnotit soucasne Rusko na zaklade spatne zkusenosti s CCCP je trosku...

    Proč? Stačí se podívat na průzkumy, kolik Rusáků se slzou v oku vzpomíná na jistého generalisima... Příp. se podívat na Vladimíra Iljiče Putina, co dělá, a srovnat to s historií.

    > Kdyz jsem byl maly, tak me na zakladce docela sikanovali dva cikani

    Tímto se vysvětluje mnoho tvých názorů. Bolístka z mládí...

    24.11.2008 06:23 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Jasny. Mam slzy ve vocich.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 09:49 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Stalina miluji tak maximalne v Gruzii. Jinde totiz jeho pomniky uz davno nejsou... Doloz to, ze v Rusku nejake nezanedbatelne mnozstvi lidi vzpomina na Stalina! Ty jsi fakt trouba bez rozhledu.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 10:49 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    > Doloz to, ze v Rusku nejake nezanedbatelne mnozstvi lidi vzpomina na Stalina!

    Rozumím tomu správně, že mám dokázat, že existuje alespoň jeden Rusák, co vzpomíná na Stalina?

    24.11.2008 10:59 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Ne. Doloz ze takhle smysli nejaka vetsi skupina lidi v Rusku. Prece nebudeme rikat, ze se cesi vzhlizi v Hitlerovi, kvuli par pitomcum. Zatim jsem videl jen sochy Stalina na kazde druhe fotce z Gruzie.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 20:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Maximálně před dvěma měsíci jedna taková (bylo jich víc) zpráva proběhla i někt. českými médii.

    Darth Phantom avatar 23.11.2008 23:31 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Ty pinky, jak si tak čtu o těch Drevňácích, tak mě to jen utvrzuje v tom, že jsme se mohli kdysi v dětství znát. Nebydlel si v dětství v K.L.?

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.11.2008 06:19 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Jo
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 09:43 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Jsi snad Dřevňák? :-D

    24.11.2008 09:48 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Spis ty jsi idiot.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Darth Phantom avatar 24.11.2008 11:06 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Nejsem Drevňák, a šikanování Drevňáků se mi naštěstí vyhnulo. Klan Drevňáků byl poměrně známý klan, který terorizoval široké okolí. Je to ale hezké, že jsem poznal známého z dětství z 10 milionů lidí na základě 1 romského klanu :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.11.2008 00:09 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Finove? Slovaci? Lol, tak budeme hajit fasisty?
    Ano. Myslíš si, že Finové se do války proti SSSR zapojili z lásky k fašismu a k Německu? Ani omylem, chtěli jenom to, co jim Rusáci o rok dříve sebrali.
    Quando omni flunkus moritati
    23.11.2008 23:34 Jiri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    A ta antiamericka urcite vznikla taky sama od sebe.
    Darth Phantom avatar 23.11.2008 23:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Nojo. Mě by jen zajímalo, co je smyslem tohoto blogu. Jestli je to nějaká touha ukázat na ty ošklivé Rusy, co střílí po prezidentech (na základě nevěřených informací)Nebo jestli je to šíření nějaké ideologie, či šíření světonázoru.

    Jak tady správně pinky poznamenal, tak americké rakety mířící do Pakistánu a Sýrie  jsou zajisté posly lásky, míru, demokracie a porozumění mezi národy. Víc nemám co bych k tomu dodal, a jenom kroutím pořád hlavou nad smyslem tohoto blogu.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.11.2008 01:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    ...tak bacha na kroucení o víc než devadesát stupňů, ať si jí neukroutíš... :-D

    Darth Phantom avatar 24.11.2008 10:59 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Pořád kroutím a kroutím a pořád nemůžu přijít na to, co tím chtěl básník říci. Kroutím o 180 stupňů, už mě z toho bolí krční svaly a pořád tomu nemůžu přijít na kloub. Ten tvuj předešlý blog s vychrtlou bílou kočkou byl o dost lepší. A to se o kočky vůbec nezajímám.

    Předpokládejme, že jsem nestranný pozorovatel, co přiletěl  z vesmíru. Přečetl jsem si blog "Kdo chce zabít Kačku" na abclinuxu. Moje závěry z blogu zní: Nejezděte do Ruska, protože vás tam zastřelí. Území Ruské federace by neměli navštěvovat zvláště hlavy států, protože je tam čeká fyzická likvidace. Za každým stromem číhají agenti KGB v jihoosetinských uniformách, kteří vás v nestřeženém okamžiku pokropí dávkou z kalašnikova. V případě Polska to není zas až tak velká ztráta, protože tam mají ještě jednoho stejnýho naklonovanýho trpajzlíka :-). Jsou moje závěry správné?  

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.11.2008 12:27 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    No, nestranný pozorovatel z vesmíru by třeba nečekal, že všechny zápisky v blogu musí nutně mít nějaký účel. Taktéž předpoklad, že každá informace týkající se politiky musí nutně být součástí politické agenty, nemusí být mimozemskou civilizací brán jako samozřejmý a přirozený. Koneckonců, tento předpoklat není zcela sdílen ani všemi jedinci Homo Sapiens.

     

    Darth Phantom avatar 24.11.2008 13:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Dobře, budeme tedy vycházet z předpoklatu, že pozemšťané píší  své blogy jen tak z nudy a rozmaru a vlastně neví, o čem plácají. Asi to si tím chrěl říct. Co se týče mě, tak já píšu blog vždy s nějakým úmyslem (např. že by se měly psát háčky a čárky). Jak jsou na tom ostatní čtenáři abclinuxu to nevím.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.11.2008 13:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    No, asi tak nějak ;-) mně spíš zajímalo jak dopadne anketa a v zápisku jsem napsal pouze fakta které jsem měl v tu danou chvíli k dispozici, bez nějakýho hlubšího přemejšlení a přesvědčování čitatelů kdo je ten zlej...

    "Kdo chce zabít Kačku" se mi zdálo jako poutavý nadpis, dal jsem ho tam i přes to že jsem věděl, že ho ani nikdo zabít nechtěl a nepracuju v Blesku... :-D

    ...nehledě na to, že se mu teď všichni smějou proč se projíždí po hranici, když je tam stejně k ničemu, protože celou tu "záležitost" řeší EU. (no, proč? blíží se volby...)

    Darth Phantom avatar 24.11.2008 13:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    (no, proč? blíží se volby...)

    A je to tady, konečně si odhalil svou pravou tvář, si americký agent ve službách CIA! Po volbách to ale budeš mít spočítáno, a díky svému blogu budeš zařazen do tlustého svazku StB. Tímto jsem tě odhalil a další doznání už činit nemusíš.

    V podstatě už nemusím v diskuzi pokračovat. Možná snad jen s pinkym bych mohl pokecat o romském klanu Hrivňáků... :-D

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.11.2008 13:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Těsně vedle, jsem izraelskej agent ve službách mosadu a tímto blogem jsem se snažil proniknout do romského klanu Hrivňáků :-D

    PS: Bílá je na šukandu na Slovači, ale vychrtlý modrá s černym a vyžraná domácí tě pozdravujou... :-D

    Darth Phantom avatar 24.11.2008 15:31 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Nejenže si americký agent s krycím jménem amiga, ale koukám že si už proniknul i do redakce Blesku. Lucie Bílá je na šukandě na Slovači? Já nevím, Blesk nečtu, těžko říct.

    No co se týče těch tvejch koček. Já mít tolik koček co ty, tak jim všem dám baťůžek s mističkou a jednim Whiskasem na záda, a dal bych tomu volný průběh  ve volné přírodě.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.11.2008 15:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Nikoliv Lucie, byla to Věra (Mezi námi agenty neplést s Věra ). A Whiskas je móc nebezpečnej solenej "fujtajxl", kočičí baťůžky proto doporučuju plnit 1st Choice Super Premium ;-)  

    Darth Phantom avatar 24.11.2008 17:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Nojo, Věra nevypadá vůbec špatně :-).  S těma kočkama a baťůžkama jsem to myslel samozřejmě ze srandy, mám radši voříšky a ratlíky. Jinak abych obhájil svoje rusofilní působení na abclinuxu. Kdysi jsem působil jako agent KGB v Československu.

    Časy se už trochu změnily, a v Kremlu už nesedí Leonid Brežněv s obočím okolo celé hlavy :-). Dnes působím jako agent FSB (Федеральная служба безопасности Российской Федерации ) a musím používat trochu modernější metody. Takže až se na abclinuxu objeví blog "Kdo chce zabít Obamu?", tak přispěchám se svým výkladem skutečnosti :-D.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.11.2008 19:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Kterou z těch Věr máš na mysli? :-D :-D :-D

    Darth Phantom avatar 24.11.2008 22:02 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    No samozřejmě tu první, to je moje favoritka, to přece dá rozum :-D

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 24.11.2008 22:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    No a abych to shrnul, než pudu spát. Odhalil jsem pravé příčiny blogování zdejšího diverzanta s krycím názvem amigapower. Na základě romského gangu Hrivňáků jsem odhalil dávného známého z dětství z 10 milionů lidí. Takže moje vyšetřovací metody a výsledky jsou více než výmluvné. Takže kdo se bude pokoušet v blogu šířit nějaké závadné ideové myšlenky pod různými krycími názvy, se zlou se potáže (pokud budu online). Teď  už ale du spát a tak dobrou noc :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 24.11.2008 22:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Takže kdo se bude pokoušet v blogu šířit nějaké závadné ideové myšlenky pod různými krycími názvy, se zlou se potáže

    Nepotáže. Budu se schovávat v křoví a jako správný diverzant budu útočit ze zálohy.:-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.11.2008 22:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    To mně zajímá, povídej :-D

    24.11.2008 09:46 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    To je fakt, ta má taky nějaký důvod. Např. ten, že byla 40 let pěstována ve školách, kde se děti učily o zlém americkém imperialistovi. Ostatně, stačí se mrknout třeba na video o "americkém broukovi", to je takové nejzábavnější (a nejprofláklejší), i když to moc k smíchu není...

    Darth Phantom avatar 24.11.2008 11:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Ty už taky přestaň konečně mlít tim svym myším pantem. Mě spíš připadá, že ty máš toho amerického brouka v hlavě a děláš stejnou propagandu jako komunisti. Ano, v padesátých letech se skutečně šířily takové povídačky o tom, že mandelinka bramborová z USA ničí úrodu. Stalin a mandelinka jsou tvojím hlavním esem v rukávu?

    Moji rodiče prožívali dětství v padesátých letech. Dnes na nich nepozoruji, že by si mysleli to, že když ve sklepě zčernají brambory, tak je to dílem amerických imperialistů. Kdo měl rozum, tak to bral s rezervou. Stejně jako dnes ten kdo má mozek neuvěří seriálu MacGyver. MacGyver umí udělat z propisovačky raketu s plochou dráhou letu s jadernou hlavicí. Je tohle ta správná výchova a to, čemu by měli děti od útlého dětství věřit? Takže přestaň mlít hubou a zalez co nejdál do tý svý myší díry.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 24.11.2008 18:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Na MacGyvera mi nesahej!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 24.11.2008 18:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    :-D Doufám, že je to míněno jako vtip. Předpokládám, že se nechceš hádat o přiblblosti/oduševnělosti tohoto seriálu :)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 24.11.2008 18:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    MacGyver rulezzz!!!

    MacGyver je nepřekonatelný, alespoň tedy oproti kravinám typu How I met your mother, špatným parodiím na StarTrek a podobně!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 24.11.2008 18:58 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Bezva :-) .  Vidím , že polistopadová doba na tobě už zanechala trvalé následky. Vzhledem ke tvému datu narození ti to ale nezazlívám a není se čemu divit... :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.11.2008 20:09 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Co máš pořád s tím MacGyverem? Něco mi uniklo? Někdo ho sem cpe, někdo tady o něm píše oslavné ódy? Někdo ho doporučuje jako dílo hodné shlédnutí, nebo dokonce následování?

    Darth Phantom avatar 24.11.2008 22:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    No tak ti to v kostce vysvětlím. McGyver je americký superagent, který dokáže všechno na světě. Toto "dílo" není prezentováno jako pohádka, ale jako seriozní seriál. V tom spočívá jeho komičnost, protože co McGyver vyrobí umí vyrobit z pumpičky parník, což  asi moc reálné není.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 24.11.2008 23:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    ...McGyver vyrobí umí vyrobit z pumpičky parník...

    No, vidíš. Pat a Mat jsou proti němu amatéři! ^_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.11.2008 23:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    ...je prostě hustej!

    =^..^= AmigaPower® avatar 25.11.2008 00:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    ...mimochodem, vyděl někdo epizodu 44, kterou nám Vláďa tehdy scenzuroval-nepustil?

    May 4, 1987
    FOR LOVE OR MONEY
    Episode #44 (#40192-044)
    MacGyver is willing to help rescue a human-rights activist from a Czechoslovakian psychiatric hospital, but he doesn't relish working with a ruthless freelance agent who makes her own rules.
    Written by: Doug Heyes, Jr.
    Directed by: James L. Conway
    Guest Starring: Deborah Adair as Diana Rogers, Walter Addison as Anton Dubcek, Oksana Olijar as Viera Dubcek, Reuven Bar Yotam as Krug, Raymond O'Keefe as Zorkin, Tom Ormeny as Baranov
    Nielsen Ratings: 12.3 rating / 20 share / 3rd (39th overall)

     

    Darth Phantom avatar 25.11.2008 11:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Abyste se najednou všichni nepřetrhli s obhajobou MCGyvera :-). McGyver je pohádka (podle mě spíš oblbovací kravina), jejíž sledování ve mě vyvolává spíš salvy smíchu, než souhlasu. McGyver a další hovadiny jsou pro mě spíš ztrátou času, než nějakou smysluplně strávenou relaxací u televize.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.11.2008 11:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    A-team rulez! :-D

    25.11.2008 18:45 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Stejně jako airwolf :-D.
    25.11.2008 22:00 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    V čem se tváří seriózněji než taková pohádka o létajícím ševci? :P

    JiK avatar 25.11.2008 22:46 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    protoze letajici svec neni zadny proradny agent angloamerickych zidozednaru, ktery nam chce ukrast nase lepsi zitrky, ne?
    Darth Phantom avatar 26.11.2008 12:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Kriste pane, další "ideolog". Pane Cechu, co neumíte psát háčky a čárky, přestaňte už psát hlouposti. Já tomu rozumím, že žijete v zemi Velkého bratra za oceánem. Klidně si vychovávejte svého syna v duchu americké demokracie v Iráku. Váš syn sice nebude chodit do pionýra, ale může získat Purpurové srdce im memoriam v Iránu. Nebo jinde? Těžko říct, až váš syn vyroste tak bude Velký bratr ovládat už možná půl světa.

    Ano, pro mě je lepší česká pohádka O létajícím ševci, než vymyšlený agent, co se dovede vyprostit z pout na nohou a rukou a v poslední vteřině se vyprostí před rozpůlením od jakéhosi kyvadla se sekerou. Že žijete v Americe a sledujete americké seriály, je vcelku pochopitelné. Ač my se zde v ČR nenacházíme na území USA (zatím), tak sledujeme přihlouplé seriály taky od rána do noci. Tímto moje příspěvky o americkém superakčním hrdinovi končí, a v této rovině odmítám dál diskutovat.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    25.11.2008 17:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    ...mimochodem, vyděl někdo epizodu 44, kterou nám Vláďa tehdy scenzuroval-nepustil?
    ?
    Quando omni flunkus moritati
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.11.2008 22:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Mac zachránil Dubčeka...

    Darth Phantom avatar 26.11.2008 11:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    ..mimochodem, vyděl někdo epizodu 44,

    Ne, epizodu 44 jsem neviděl. O cenzuře nic nevím, a připadá mi to jako snaha o nějaký primitivní antikomunismus. Koneckonců bych za to byl Vláďovi velice vděčný. Pravděpodobně jsem přišel o kulturní zážitek, že ještě před tím než McGyver osvobodil Prahu před sovětskými okupanty, tak spáchal atentát na Heydricha, byl vůdcem pražského povstání a vyvěšoval v roce 1945 americkou vlajku v Reichstagu nad Berlínem.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.11.2008 13:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Darth Phantom avatar 25.11.2008 16:25 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Přesně tak. Na rozdíl od MacGyvera je Pat a Mat pohádka, a nesnaží se se servírovat mládeži nějaké kraviny o fiktivním agentovi. A tak já říkám: Pat a mat ruleezzz! :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 25.11.2008 16:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    ...je Pat a Mat pohádka...

    Mno, což takhle definice pohádky?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 25.11.2008 17:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    K definicím pohádky nedojde. Když už se musí dnes bojovat proti Rusku zakládáním blogů na abclinuxu, tak by bylo možná dobré vyjít z McDonaldu nebo multiplexu, a prolistovat nějakou tu učebnici dějepisu. Už jsem to někde psal, ale pro nadšené obhájce McGyvera to připomenu ještě jednou. Nebudu se pohybovat v rovině fiktivních hrdinů.

    Československo neosvobodil McGyver nebo James Bond, ale armády maršála Koněva. Že byl maršál Koněv původně dřevorubec, který ani jednou nevystřelil z pušky a dotáhl to na maršála polních vojsk, je věc jiná :-). Takový velitel není jistě tím nejlepším. Na druhé straně k Berlínu táhla vojska maršála Žukuva, který byl vynikajícím velitelem  a jedním z nejlepších stratégů druhé světové války.

    Ani na druhé straně se nezahálelo a začalo se bojovat. Došlo k tomu sice až v roce 1944, kdy už bylo o výsledku války prakticky rozhodnuto. Pomineme dnešní masovou televizní produkci a nebudeme mu říkat vojín Ryan, ale generál Patton. Generál Patton byl také poměrně dobrým velitelem, ale také se hnal bezohledně za svým cílem, díky své snaze zabrat pro svůj prapor co největší území (přes vysoké ztráty) a nedal vůbec na Montgomeryho. Zatímco na východní frontě probíhaly masakry jako karpatsko-dukelská operace, tak se na západní frontě připravoval největší masakr spojeneckých výsadkových vojsk s názvem Market Garden v Holandsku. Drtivá většina spojeneckých výsadkářů byla vysazena úplně na jiném místě, a mnozí na zem ani nepřistáli. Byli totiž už mrtví ve vzduchu na padácích. Americké zásobovací letouny shazovaly čokoládu a potraviny pro své "spojence" v uniformách SS. 

    Dál už to nebudu rozebírat jak to dopadlo, to asi každý ví. Jen jsem chtěl připomenout poměrně nedávnou historii, na kterou se dnes často pod vlivem různých McGyverů zapomíná. Nezlob se, ale McGyver je podle mě kravina, kterou už tady nechci dál rozebírat.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 25.11.2008 17:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Jak souvisí ten popis událostí z WW2 s MacGyverem? A konec konců by jistě stálo za zmínku, že Američané seděli v Plzni a dál (na Prahu) nemohli, zatímco v Praze bylo ohroženo Pražské povstání a na východě se ještě těžce bojovalo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 25.11.2008 17:43 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    McGyver nesouvisí nijak s druhou světovou válkou. Jen jsem chtěl nastínit, jak by si to dnešní generace mohla pod vlivem těchto hovadin vykládat. Já sám pocházím z části západních Čech, které osvobodila americká armáda. V předlistopadovém období se tato skutečnost samozřejmě tutlala a musely se vyvěšovat sovětské prapory. 

    Dnes žiju jinde, a tendece s vyvěšováním praporů se obrátila přesně naopak. Dnes by politici nejradši vyvěsili všude americké prapory, jenže to nejde kvůli historickým faktům :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 26.11.2008 14:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    To je mi zajímavé, že u nás, na východě, se u pomníků (Rudé armádě) vyvěšuje maximálně tak česká vlajka, výjimečně ruská (to jen u těch nejvýznamnějších pomníků).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 26.11.2008 17:14 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Co visí u pomníků sovětské armády je mi celkem jedno. Zaplaťpánbůh za to, že se díky modernímu čecháčkovstí ještě nezbouraly a nevystavěl se na tom samém místě pomník Mickey Mouse. Ano, sovětští vojáci byli z východu. Vojín Ryan byl ze země vzdálené tisíce kilometrů za oceánem a do Evropy se mu dlouho nechtělo. Nato že se vylodil necelý rok před koncem války, si toho urval poměrně dost. Ty si z dnešní učebnice dějepisu pamatuješ zřejmě asi jenom "co by kdyby". Teď narážím na demarkační čáru. Američané osvobodili malý kus západočeského regionu, ze kterého pocházím. Jak to bylo s tehdejší prezentací v předlistopadovém období jsem již psal. Ano, on ten hnusný sovětský okupant nechtěl pustit vojína Ryana dál než do Plzně. Vojín Ryan se vylodil z čisté lásky k Evropě a Československu. Na demarkační čáře se dohodly obě vítězné mocnosti. Tím to pro mě z hlediska historického hasne, a teorie "co by kdyby" jsou z říše snů.

    Nechci tě označovat za hlupáka (a vůbec si to nemyslím), ale označovat McGyvera za vrcholné dílo televizní produkce mi přijde trochu úsměvné a krátkozraké. Tvůj zrak nedohlédne dál než za KFC a McDonald a doma sleduješ se zaujetím fiktivní kraviny o McGyverovi. Umíš se také vyprostit z pout na nohách a rukách v poslední vteřině se zachránit před rozčtvrcením kyvadla se sekerou? Ty jsi, abych tak řekl, typický produkt dnešní masové televizní produkce. Jen si klidně zakřič "McGyver ruulezzz!" , v dnešní době se to zaplaťpánbů už může. Zatímco ty nejsi možná ještě ani plnoletý, tak já jsem žil skoro půl života v předlistopadovém období. Možnost porovnání díky tomu, že jsi v roce 1989 ještě neexistoval, taky nemáš. Takže to je můj pohled na tebe.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 26.11.2008 19:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Dovolím si upřesnit:

    1. Mé znalosti nejsou založeny na učebnici dějepisu, jelikož ji nevlastním. ^_^
    2. KFC/McDonald's nemám rád a nebyl jsem tam, ani nepamatuji.
    3. MacGyvera neberu vážně, nýbrž jako dobrou srandu.
    4. Plnoletý jsem a za dob revoluce jsem byl počat, nicméně nejen osobními zážitky je člověk živ.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.11.2008 19:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    1. no comment...  ^_^

    2. proč? KFC/McDonald's/Burger King jsou ňam ňam, stravuju se tam v časový tísni a na cestách...

    3. Jak taky jinak ( i když většina těch pí*ovin co vymejšlí opravdu funguje)

    4. viz bod 1.

    Fluttershy, yay! avatar 26.11.2008 20:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    ad 2) Předražené...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.11.2008 20:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    ad 2) ...a co dneska neni ;-)  Nicméně takovej třímasovej Whopper co má asi (nevim přesně) 350g kterej se nacpeš nadoraz za 9,99PLN (á75Kč) mi nepřijde zas tak špatný v provnání třeba se smažákem v hospodě...

    Darth Phantom avatar 26.11.2008 23:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Takže je tvojím ideálem spíš 150-kilový Američan, co závodí v požírání mrtvých krav a zapíjí tu Budweiserem, než ruský nevolník, co žere jen boršč a brambory :-D. Radši už to nebudu dál rozvádět, aby opět nepřispěchal ideový vůdce George S. Cech (JiK), co má neustále potřebu omílat ve svém blogování nutnost trestných výprav do Iráku a pionýrský tábor v Guantánamu.

    K hlavním argumentům Georga patří létající švec. Já nemám žádné potřeby zakládat blogy na šíření osvěty. Takže si klidně žerte suši nebo špagety a dobrou noc všem. Dobrý den přeju i Georgovi S. Cechovi v zemi Velkého bratra na druhé straně zeměkoule.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.11.2008 23:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    jj, to ale asi nás všech, šedesátikilovejch ;-) ...no a budweiser volim ten z Budějovic ;-)

    Fluttershy, yay! avatar 26.11.2008 23:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    U Rusa jsi opomněl vodku!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.11.2008 14:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    K definicím pohádky nedojde. Když už se musí dnes bojovat proti Rusku zakládáním blogů na abclinuxu,

    ...proč mi furt strkáš do huby nějakej antirusizmus???

    Darth Phantom avatar 26.11.2008 18:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    ..proč mi furt strkáš do huby nějakej antirusizmus???

    Co si asi tak může průměrný návštěvník odnést z blogu z názvem "Kdo chce zabít Kachnu?". Nějaké úmysly si měl, a tak přestaň se mnou laškovat :-). Nebo vytáhnu zpátky do protiútoku a ke slovu se dostanou i takzvané "Stalinovy varhany". Stalinovi varhany byl nejúspěšnější raketomet druhé světové války. Pro německého důstojníka Helmuta von Sajrajta v helmě SS se dvěma blesky byl svištivý zvuk raketometu "Kaťuša" často posledním zvukem, co v životě slyšel. Naposledy zvednul pravici,ulítla mu helma Waffen-SS a odebral se do árijského nebe Vallhala. O několik let později jej následoval i Vůdce a říššký kancléř Adolf Hitler, který už pomalu dohlédl na vojska maršála Žukova ( pozor nezaměňovat, nebyla to vojska maršála McGyvera, ani plukovníka Bonda).

    Co se týče mé politické orientace, tak vůbec nejsem zastáncem nějakého směřování na východ, spíše naopak. Před několika lety jsem pracoval pro rádio Svobodná Evropa a proti Američanům vůbec nic nemám. Pohyboval jsem se ve velice kultivovaném mnohonárodnostním prostředí, a mohl jsem si zdokonalit svou chatrnou angličtinu. I přesto si ale myslím, že se český jazyk nevyvinul z indiánského nářečí kmene Navajo, ale ze slovanských základů. Rusky mluvící národy byly v rádiu snad nejpočetnější skupinou po Američanech. Na politice USA se mi nelíbí to, že si dnešní Velký bratr může v dnešním světě dělat prakticky co chce.

    Ani já nechci zkreslovat a předstírat, že neexistoval rok 1968. Je to tak, sovětské tanky, které nás osvobodily v roce 1945, nás přijely v roce 1968 "osvobodit" znovu. Snaha byla jasná - zastavit demokratické tendence v tehdejším Československu a zachovat si svou sféru vlivu z druhé světové války. I přesto se mi nelíbí tendence označovat éru 80-tých let za epochu sovětských tanků. Já jsem prožil v těchto letech své dětství a snaha připodobňovat toto období k tomu, že když někdo šel do sklepa pro brambory tak na něj vystřelila sovětská samohybná houfnice, je poněkud nejapné. Ani když jsem šel do krámu pro chleba, tak mi nepřejel nohu tank T-34. Ti vojáci tady byli, ale byli zavření v kasárnách a oprašovaly laufy z druhé světové, a čekali na příkaz Leonida Brežněva z Kremlu. Všimnul jsem si pouze toho, že jsem musel chodit do pionýra a získávat body účastí v soutěži "O zemi, kde zítra znamená již včera" kvůli tomu, abych zlepšil své vyhlídky pro přijetí na střední školu.

    Už radši své bezduché blábolení zakončím. Nepiš ale už ale radši blogy " Kdo chce zabít Obamu" aby si lidi nemysleli, že to chtěli udělat agenti KGB v jihoosetských uniformách. Po zveřejnění totiž přijdu já, a přijdu s vysvětlením, že to nebyli ruští mužici a burlaci, ale Ku-Klux-Klan. A tak přestaň laškovat, nebo si pro tebe dojedu do tvojeho kočičího baráku a praštím tě garmoškou (harmonikou) přes prsty :-D. To je myšleno samozřejmě ze srandy, a vůbec tě tady nechci označovat za amerického imperialistu nebo troubu :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.11.2008 19:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    :-D při odletující helmě jsem se málem počůral :-D

    S raketometem máš asi pravdu, protože nějaký jiný raketomety si ani nevybavuju, nicméně myslim, že helmut sklapnul půlky spíš když se na něho řítila pověstná ruská pěchota, samozřejmě v doprovodu T-34/76 (80), protože to by se pos*al snad každej...

    Dětství v osdesátých letech jsem si prožil taky a popsal bych je zhruba stejně, až na pionýra, kde takový "grázly" jako já nebraly :-D

    =^..^= AmigaPower® avatar 26.11.2008 19:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    ...dokonce jsem byl jednim ze dvou lidí ve třídě, kdo měl zakázáno si dopisovat se sovětským kamarádem... :-(

    Darth Phantom avatar 27.11.2008 13:55 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Jó? Já jsem taky měl nějakou adresu, ale psát mě moc nebavilo a tak jsem se na to vy*ral. Povinné to ale myslím  nebylo. Bylo to ale "žádoucí", dá se říci :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.11.2008 21:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    jj, přesně tak, žádoucí ještě bylo, mít předplacenej огоньок... ;-)

    JiK avatar 26.11.2008 20:18 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Co se týče mé politické orientace, tak vůbec nejsem zastáncem nějakého směřování na východ, spíše naopak. Před několika lety jsem pracoval pro rádio Svobodná Evropa a proti Američanům vůbec nic nemám. Pohyboval jsem se ve velice kultivovaném mnohonárodnostním prostředí, a mohl jsem si zdokonalit svou chatrnou angličtinu.
    No, o tve orientaci nemusis nic rikat, tvi ctenari jsou preci svepravni a obrazek si udelaj sami, ne?? A k te praci, jen pro poradek se zeptam, nejmenujes se naaahodou kapitan Minarik? :-) Ono by to vzhledem k "vyvazenosti" tvych nazoru vcelku sedelo.
    Darth Phantom avatar 26.11.2008 20:46 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Hluboce se skláním před tvojí hlubokomyslností a vtipností. Také ti dávám za pravdu v tvé teorii o angloamerických židobolševicích. Když už neumíš psát háčky a čárky, nepocházíš z náhodou z cechu židobolševiků? Anebo si Čech, co zapomněl na diakritiku? Kapitán Minařík jsem být nemohl, protože mi byly v té době 2 roky. Dejme tomu, že jsem si tady chtěl zahrát na kapitána jaroše, který padnul v bitvě u Sokolova a pod vlivem vojínů Ryanů se na něj často zapomíná.

    Pokud je tvým jediným argumentem v této diskuzi cech zednářů a kapitán Minařík, tak si u mě hlupák s vymletym mozkem, co připravuje svého synka na trestnou výpravu do Iráku. O kapitánu Minaříkovi a cechu s tebou diskutovat nebudu. Uvádím zde pouze historické fakty, nic víc. Najdi jediný fakt, který bys dokázal zpochybnit. Ted se ukaž, hrdino s Purpurovým srdcem na hrudi. U mě i nadále zůstáváš přihlouplým blbečkem.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 26.11.2008 20:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Víš ty vůbec, o čem Vojín Ryan byl?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 26.11.2008 21:05 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Ano, vím to. Byl to vymyšlený voják, po kterém pátrala celý příběh skupina Toma Hankse. Hollywoodský příběh je holt hollywoodský příběh.

    Vojína Ryana jsem viděl několikrát. Až na nesmyslný příběh je to hodně vyvedený a realistický film o vylodění v Normandii. Proti těmto filmům nic nemám. Nějaké další otázky či nejasnosti?

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.11.2008 23:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    No jasně že mam! ;-) Co říkaš na čtyři v tanku a psa? A teď bombónek pouze pro znalce, v seriálu použitý tank byl: T34/76, T34/80, nebo IS-2 ? :-D

    (PS: je tam chyták)

    Darth Phantom avatar 27.11.2008 13:41 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Co říkaš na čtyři v tanku a psa?

    To si mě docela potěšil, protože jsem si vzpomenul na svoje dětství. Když jsem byl s bráchou "venku", tak se mě můj starší bratr často snažil zbavit pod záminkou, že dávají v televizi Čtyři z tanku a pes. Já jsem tenkrát neuměl číst v televizním programu a neuměl sem ještě pořádně hodiny. A tak jsem bráchovi dost často naletěl. Můj bratr si díky tomu mohl dopřávat cigáro (papyrosku) značky Start, které kouřil ve sněhovém bunkru pod vlivem sovětských válečných filmů. Taky si párkrát vystřelil z kapslíkové pistolky, což já jsem ještě tenkrát nemohl.

    V dětství jsem samožřejmě "Čtyři z tanku" hltal a líbilo se mi to, protože jsem z toho neměl rozum. Nedávno dávali tento seriál na Primě, a tak jsem se na něj podíval znovu. Pokud bych to měl zhodnotil, tak je tento seriál dost velká ideologická kravina. Jakej tank to byl nevím, ale předpokládám, že to byl nějaký prototyp z roku 1968 :-).

    Nedávno jsem v televizi viděl ale jiný "film". Zhruba popíšu, o co v něm šlo. Šlo o moderní hrdiny z vrtulníku Apache, kteří bojovali v Rusku nebo bůhví kde ještě proti nepřátelům. Pozemní hrdina (samozřejmě se známou vlaječkou na rameni) kosil desítky ruských mužiků, ošátkovaných šašků v turbanech a dalších nepřátel americké demokracie. Ztráty na americké straně nulové, zatímco na straně mužiků a šašků v turbanech byly stovky. Po vítězné misi si vojáci zakřičeli "Jůesej, jůesej!". Konec filmu se nesl ve znamení dojemného salutování před vlajkou v národních barvách. Nemohl jsem uvěřit svým vlastním očím a tomu, jaké kraviny se dnes v televizi servírují dnešním divákům. Taky pořádný výplach mozku, co říkáš? Žádné varování, že je film určen pro lidi se sníženou inteligencí před začátkem filmu neběželo.

    Jestli je přiblblejší Čtyři z tanku a nebo film o hrdinech z vrtulníku Apache, to nevím. Jen  ten hrdinech z vrtulníku je o něco modernější a využívá současnou výzbroj a metody.

     

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.11.2008 21:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Čtyři v tanku je sice propaganda jak hovado, ale je to aspoň "vo něčem", já jsem to jako malej neviděl, ale o to víc jsem si to užil teď na TVP, ten film s apachem jsem sice neviděl, ale dovedu si to představit, konec, americká vlajka, potlesk, slzy štěstí a klapka naděje producentů na druhej díl... :-D

    PS: jo, a ty tanky měnili asi podle toho kde točili, jen IS-2 tam nepatří ;-)

    Fluttershy, yay! avatar 26.11.2008 23:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Hollywoodský příběh je holt hollywoodský příběh.

    Ten nesmyslný příběh je postaven na vykontrastování příkazu a záchraně člověka spojené s (nedobrovolným) obětováním se jiných lidí. To se mi nezdá moc blbé.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 26.11.2008 23:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    "záchraně"→"záchrany"
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 27.11.2008 12:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    "záchraně"→"záchrany"

    Znovu musím připomenout, že se jednalo o fiktivní záchranu a pohrávání si z divákovovými emocemi a jeho peněženkou. Celý hollywoodský příběh se točí okolo nesmyslu, zbytek je víceméně pravda. Ono to s tou "rozhodující" akcí ve světových dějinách nebylo zas až tak slavné. O tom, že se chystá vylodění v Normandii, si cvrlikali i vrabci na střeše. Němci byli na vylodění poměrně dobře připraveni. Byli spíš zaskočeni tím, že k tomu skutečně došlo, a to na nejméně vhodných a  nejvíce očekávaných místech. Omaha beach by se měla spíše jmenovat  jako pláž zbytečně ztracených životů. Nechybělo mnoho, a spojenečtí vojáci (nejenom američtí, ale i Agličané, Kanaďané a myslim že ještě někdo) mohli veslovat zpátky na prérie anebo do Londýna. Průhledná spojenecká taktika zmařila tisíce životů.

    Když se Hitler dozvěděl o vylodění Spojenců v Normandii, tak tomu nepřikládal nějaký zvláštní význam. Seřval Rommela za to, že ho v noci budí v jeho hlavním stanu a šel chrápat dál s Evou Braunovou. Jak se hluboce mýlil, jej musel přesvědčil až polní maršál Rommel. Ervin Rommel, známý jako "Liška pouště", proslul svými výbornými operacemi v severní Africe. Při vylodění v červnu 1944 bylo o válce téměř rozhodnuto, a na východní frontě probíhaly mohutné ofenzívy sovětské armády. Byl to polní maršál Rommel, který doplatil na údajnou účast na atentátu na Hitlera. Rommel nebyl žádným fašounem ani esesákem ( i když velel také vojskům Waffen-SS) a musel spáchat sebevraždu. Byl jedním z nejlepších stratégů na německé straně.

    Vraťme se zpátky na Omaha beach a k hollywoodskému pojetí příběhu. Že se američtí vojáci šťourali plechovými rourami v písku, aby mohli vyhodit Helmuta v bunkru do povětří, ze zakládá na pravdě. Myslim že se tim rourám řikalo bangalory, nebo tak nějak. Že tich plechových rour bylo málo a nemělo k nim vůbec dojít, je také dobře ve filmu naznačeno. Zmatek a panika je taky dobře znatelná. Že spojenečtí vojáci přišli na to, že je ostřeluje Helmut laufem z plzeňské Škodovky (český pracovník vyráběl výzbroj pro wehrmacht) pomocí zrcátka přilepeného žvejkačkou na kouzelné hůlce, se mi nechce věřit. Podle mě nebyli spojenečtí vojáci manekýni, kteří se chtějí před bitvou trochu napudrovat a nalíčit pomocí zrcátka. O žvejkačce v hubě nepochybuji, ale o povinné výbavě každého spojeneckého vojáka zrcátkem, to už pochybuji velice silně. Že to Helmut práskal z bunkru pomocí kulometu MG-42 hlava nehlava a až se mu z toho kouřilo z helmy a kulometu, je pravdivé. I když těch Helmutů moc nebylo i díky tomu, že Hitler chrápal ve svém hlavním stanu, a nedal na varování Rommela, tak to spojeneckým vojskům pomocí děl ze Škodovky a kulometů MG-42 pěkně zavařili. Po dalších a dalších vlnách vylodění se nakonec bunkr i s Helmutem podařilo dobýt. Taky bych byl nasranej, kdyby mě Helmut odprásknul mnoho mých spolubojovníků, a pravděpodobně bych se s ním také vypořádal po dobytí pomocí granátu hozeného do zákopu.

    Takže jsme dobyli pláže v Normandii :).  Nějaký ten kilometr od pláží nečekali spojence nějaké masy Helmutů, ale dětští vojáci v uniformách HitlerJugend. Ač byli tito vojáci poměrně zfanatizovaní a odhodlaní, tak díky tomu, že ještě nedorostli do uniforem, nemohli být pro spojence nějakou výraznější překážkou. Samozřejmě se to s postupem času a dobýváním území podstatně měnilo, a Hitler se začal probouzet ve svém hlavním stanu a přestal snít o tisícileté Říši na východě i západě.. Dorazilo i nějakých pár ostřílených "von Trautenberků" z východní fronty. Von Trautenberk si ještě léčil omrzliny nosu od Stalingradu a nezapomněl ani na Vasilije Zajceva, který mu už nestačil ustřelit helmu. Pomalu už mu to začalo docházet, že bude muset začít pomalu schovávat Železný kříž za zásluhy od fuhrera. Von Trautenberk nedostal Železný kříž za válečné operace, ale díky tomu, že velel Einsatzgruppen  SS na východní frontě. Einsatzgruppen byli rasoví válečníci, co házeli lidi do jam, vypalovaly vesnice a věšeli civilní obyvatelstvo na stromy. Na pojízdné plynové komory už nedošlo, nebyl už čas. To jsem jen chtěl taky připomenout.

    Když to celé shrnu, tak vojín Ryan je dobrý film. Nešlo v něm ale o zachraňování fiktivního vojína, ale o to, že i spojenci byli hrdinové, kteří ale museli poslouchat rozkazy svých velitelů, jako každý jiný voják na světě.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    28.11.2008 22:36 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Tys musel tu Ameriku hodně milovat, když ji teď tak nenávidíš a naopak zveličuješ zásluhy Stalinova SSSR. :-P

    30.11.2008 04:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Tak tomuhle se říká ukázkový blábol.
    Quando omni flunkus moritati
    Darth Phantom avatar 30.11.2008 16:59 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Čemu? Laskavě vysvětli v čem, a neplácej prázdnou slámu okolo, rozumbrado.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 26.11.2008 21:22 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Jen malá oprava. Dál u mě zůstáváš přihlouplým tajtrdlíkem, co šíří ideovou osvětu Velkého bratra zakládáním blogů na abclinuxu.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 26.11.2008 19:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Rusismus, jazykový prostředek přejatý do jiného jazyka z ruštiny nebo podle ruštiny v něm vytvořený.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.11.2008 18:56 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    No sice byl McGyver občas o tom, že bojoval jako agent proti SSSR, ale ne všechny díly. Každopádně ty vynálezy byly docela reálné (řekl bych, že hlavně na začátku seriálu). Problém s uvěřitelností byl hlavně v tom, že v daném časovém limitu, by danou úlohu asi nestihl vyřešit.
    23.11.2008 20:02 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Sakra... ehm, jak ze zacinala prvni svetova valka? 

    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    23.11.2008 20:03 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Ale vlastne tedka ho nezabili. Skoda. Tak to nam ten pseudo-mir snad jeste chvili vydrzi. 

    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    23.11.2008 20:05 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Jako ze by Polsko vyhlasilo valku jizni osetii? Nebo snad Rusku? :-D

    Kdyz si ctu o bojeschopnych 20 vrtulnicich Apache v britske armade, prijde mi takova vize i za ucasti USA pri soucasnem angazma jejich expedicnich armad za usmevne :-D. Rusaci by nas umlatili cepicema :-D.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    24.11.2008 10:40 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Chtel bych videt jak by ti Rusaci do tech cepic chytali britske Tridenty :-)
    24.11.2008 10:44 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Pokud by doslo na Tridenty, tak bys to rozhodne uz nevidel :-D

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.11.2008 20:05 Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Na ČT24 už to dávno proběhlo :-)

    23.11.2008 20:06 Analfabeth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Kačku nechce nikto zabit, on v tej kolone neišiel sam ;-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 23.11.2008 20:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

     

    Kačku nechce nikto zabit

     

    To by jsi se divil ;-)

     

    23.11.2008 20:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Myslim, ze vetsine Polska by ten jesitnej skret neschazel. Krome toho, maj v zasobe jeste jednoho stejnyho.

    =^..^= AmigaPower® avatar 23.11.2008 21:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    +1 za ješitnýho skřeta :-D

    23.11.2008 22:55 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    druhý střelec, samotný Lech Kaczyński (?) z budoucnosti :-)
    23.11.2008 23:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Tak jsem si o tom pocet. Slyseli vystrely, nikdo nevi odkud a kam. Jenom paranoidni mopslik a dobre zaplacenej grazl maji jasno. Slo o atentat na ne. K tomu jen tolik: kdyby to tak bylo, uz by vychazely jejich nekrology. 

    JiK avatar 24.11.2008 04:30 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    Evropska unie by ted mela zaujmout rezolutni stanovisko a dohodnout se, ze kdyz budou priste strilet ted-uz-osvobozeni-nositelé ruskych pasu na nejakeho prezidenta EU, tak ze uz se jako fakt a doopravy zacne dohadovat o tom, ze zaujmeme jednotne stanovisko a napiseme jim ostrou nótu. Pekne drsne, nemilosrdne, na kridovem papire.

    To jednotne stanovisko je dulezite, abysme drzeli linii proti Americke agresivite a aby bylo jasne, kdo ma jit do Mockvy donest za EU kapitulaci, kdyz uz-zas-prezident-Putin vypne jednoho studeneho zimniho rana Evrope plyn.
    Michal Fecko avatar 24.11.2008 07:44 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

     

    Pekne drsne, nemilosrdne, na kridovem papire.

     

     

    Drsnňák jeden! :-D

    24.11.2008 09:52 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Já bych jim za trest prodával jenom příliš křivé banány!

     :-)

    24.11.2008 11:20 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Když tak čtu ten nadpis, tak mě ještě napadá, kdo chce zabít Kočku... :-D

    24.11.2008 18:32 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.
    pes, (fresh)mouse. duricko.. takovejch by chtelo a kocka jen jedna :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.11.2008 09:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo chce zabít Kačku? Aneb střelba v Gruzii.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.