abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 994 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Události - Komentáře

    24.4.2009 11:25 | Přečteno: 1468× | nazařaditelné

    ...tak mně dnes při "přelecení" titulků aktuálního dění při ranním pití kafe napadlo, že prostě cítím potřebu se k některým těm titulkům, nebo i článkům vyjádřit. No a toto je onen výplod...



    Rok po odhalení zločinu nechce Fritzla žádná věznice - nečetl jsem - novinky.cz
    ...no nic divnýho, já bych se taky bál že "v mim vězení" tak maximálně do tejdne uklouzne v koupelně, přivodí si tim smrtelnej úraz a já budu mít problémy.

    Kocáb označil žhářský útok ve Vítkově za teroristický čin - četl jsem - novinky.cz
    ...jak taky jinak, tohle je kapánek moc, nevzpomínám si na podobně nechutnou událost v novodobé české historii, snad jen na trubkový bomby. A prezidentská milost? Konečně taky byla jednou využitá potřebně, ono je rozdíl omilostnit někoho kdo má jít sedět za "řízení bez papírů" (i když je fakt, že nevim za co měl podmínku a že se vyhýbal nástupu trestu) a třeba za omilostnění vrcholovýho sportovce...

    Lidem v Ústí nad Labem hrozí, že budou kvůli odpadkům vystěhováni - četl jsem - novinky.cz
    ...když je někdo nepoučitelný prase, tak co s nim jinýho?

    Bohemians 1905 mají po výhře nad Čáslaví blízko k postupu - četl jsem - sport.cz
    ...a co ste čekali kokoti? ;) To bylo jasný hned na začátku sezóny. Situace Fulneku je smutná a to prej jsme fotbalovej národ... :(

    Mátlová & Chrástek: Divoká líbačka! Kam kvůli slávě ještě zajdou?! - nečetl jsem - super.cz
    Kdo to kurva vůbec je? Koho tohle zajímá? Kdo to čte? Co to vůbec dělá na seznamu? :D

    Zeman: ČSSD nedůvěrou vládě během předsednictví porušila tradici - četl jsem - volný.cz
    ...hmmm, nevim co si mam o tomn mcelym myslet, snad jen dodám, že souhlasím s pouze třemi preferenčnímy hlasy a s přímou volbou presidenta...

    Pokus o rekord v posílání SMS skončil šokem. Přišel účet na půl milionu korun - nečetl jsem - idnes.cz
    ...debil, co dodat? :D

    V Izraeli jsou příchozí kontrolováni něžně, zevrubně a důsledně - četl jsem - ctk.cz
    ...to se mi líbí, tam se asi mrknu... :D


    ...no, byl to jen takovej rychlej průlet, seznam.cz mam tak nějak na oku pořád (protože tam mam mail) a zbytek vždycky jen tak narychlo skouknu, aby mi třeba něco neuteklo...

           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    24.4.2009 11:46 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Fritzl je slavný, novináře, čtenáře a diváky velmi zajímá. Taková pozornost je jistě nepříjemná nejenom jemu (ale za to si může sám), ale i těm, kteří ho budou muset hlídat.

    Pokud jde o tu milost, tak žádná nebyla udělena, jde jen o přerušení výkonu nepodmíněného trestu. Původně šlo o podmínku za nějaké krádeže, která byla po tom řízení bez řidičáku změněna na jednoroční (?) vězení. Udělení milosti by mohlo vzbudit dojem, že kradení není hodno trestu, je dobře, že k tomu zatím nedošlo.

    Zeman tvrdí, že ČSSD v minulosti preferovala zájmy země nad zájmy svými. Přinejmenším to neplatí to jeho vládě, vzpomeňme třeba na tunel, který provedl Ivo Svoboda. Ale Paroubek je horší. Škoda, že teď nebude premiérem, mohl by se do voleb znemožnit a zapadnout konečně na smetiště dějin. Půl roku s Paroubkem by se ještě přečkat dalo, ale jestli volby vyhraje…
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 11:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Pokud jde o tu milost, tak žádná nebyla udělena, jde jen o přerušení výkonu nepodmíněného trestu. Původně šlo o podmínku za nějaké krádeže, která byla po tom řízení bez řidičáku změněna na jednoroční (?) vězení. Udělení milosti by mohlo vzbudit dojem, že kradení není hodno trestu, je dobře, že k tomu zatím nedošlo.
    jj, dík za upřesnění, jestli měl podmínku za "čórky", je to samozřejmě jediné správné rozhodnutí.
    Zeman, Svoboda, Paroubek
    ...chtěl jsem se vyhnout politickýmu flame, proto to nebudu komentovat. ;-)
    Dalibor Smolík avatar 24.4.2009 12:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Pokud se nemýlím, o milost musí požádat sám odsouzený, což se myslím zatím nestalo. Takže milost v tomto případě udělena zatím nemůže.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    drc avatar 24.4.2009 17:39 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    A kde je to upraveno? Ústava akurát v článku 63 písmeno j) říká, že prezident uděluje amenestii.

    Dalibor Smolík avatar 24.4.2009 18:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Beru zpět, žádost o milost může za odsouzeného podat kdokoliv, tím pádem i někdo z okruhu prezidenta.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 24.4.2009 11:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Dnes mě zaujal článek v HN "Znectíš Rudou armádu, do Ruska se více nepodíváš". <br>

    Jsem též proti snižování úcty k lidem, kteří vybojovali 2. světovou válku.  Tady se děje ale něco na pozadí: trestné bude třeba kritizovat deportace a zásahy NKVD proti civiilnímu obyvatelstvu (tři až pět let vězení) .. Tak nevím. Za pár let bude trestné nazvat internacionální pomoc v roce 1968 okupací ..Zatím je ale zákon namířen proti zemím bývalého SSSR. Zatím.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.4.2009 12:29 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Dovolím si hnidopišskou poznámku: druhou světovou válku nevybojovala Rudá armáda, ale Sovětská armáda (a nebyla to "druhá světová", ale "velká vlastnecká").

    Zajímavé, je, že většina rusů které jsem kdy potkal na tom rozdílu docela bazírovala.
    24.4.2009 12:42 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Veľkú vlasteneckú nevybojovala Sovietska armáda - tak sa volá až od r. 1946.

    wikipédia
    24.4.2009 14:33 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    No jo, pravda. To je tak když si dostatečně informace neověřím.
    24.4.2009 13:02 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Za druhé světové to byla ještě pořád oficiálně Rudá armáda.
    vencour avatar 24.4.2009 13:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Mne jako první facka Rusákům do tváře napadl Vojcechovský.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.4.2009 11:58 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Mě za poslední týdny zaujaly dvě zprávy.

    První jsi zmínil, to je s tím Vítkovem. Tato událost je velmi tragická a smutná... Na druhou stranu se při její prezentaci média také "pěkně" vytáhla... Vzpomínám si, jak se nejprve o dotyčné rodině mluvilo jako o zaručeně bezproblémové. Pak ale vyšla najevo různá fakta: 1) otec byl v podmínce a pak měl jít i sedět, ale vyhýbal se trestu; 2) barák, ve kterém bydleli, nebyl vůbec jejich; 3) podle vodáren voda tekla; 4) ne všichni obyvatelé Vítkova soudí, že rodina byla bezproblémová...

    Též se bez jakéhokoli vyšetřování vytvořily závěry, že šlo o útok nějakých "extremistů" (neříkám, že nešlo, ale chtělo by to taky důkazy), čehož se hned chytli politici a předháněli se ve tvrzeních, kdo je chce víc potírat... A přitom před nějakými dvěma týdny byla v médiích informace, že si nějaké cikánské famílie vyřizovaly účty granátem. Ale tohle byli zaručeně náckové, protože prostě proto. Co takhle vytvořit nějaké další ministerstvo?

    Myslím, že je správné trest odložit, ale už nikoli dotyčného omilostnit. Uvidíme, jak se V. Klaus zachová.

    V každém případě je postup "médií" velmi mrzutý.

    Druhá zajímavá zpráva se týká "disidenta" Jiřího Pelikána a jeho minulosti, která je "pestřejší", než se dosud vědělo. Je zarážející jeho tvrzení "Musím říct, že jsme byli velice zpoždění, protože jsme si hrůzu a dopad politické represe uvědomili, teprve až dopadla na komunisty. Je dobré chyby uznat a postiženým lidem se omluvit. A to jsem, pokud jsem se s nimi setkával, také dělal.". To jsou všechny oběti jistě děsně rády, že se umíš omluvit...

    Korunu tomu ale nasadil další komunista Jiří Dienstbier: "Nemám rád hodnocení toho, co lidé tehdy dělali. Byla to jiná doba. Lidé po zkušenosti Mnichova i nacismu prostě věřili tomu, že se u nás nastolí spravedlnost." Tak proč se soudili kolaboranti s Německem? Byla prostě jiná doba, takže bohatě postačí, když se řekne sorry a všecko bude v pohodě, ne?

    (Já jen čekám, kdy se něco podobného jako na Pelikána vynoří i na Dienstbiera. Aha, byla vlastně jiná doba.)

    24.4.2009 12:06 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    A ještě k té vítkovské rodině... Obec jí nabídla nový domov v nějaké okolní vesnici, což matka odmítla; prý by se zpřetrhaly rodinné vazby...

    Dalibor Smolík avatar 24.4.2009 12:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Určitě rodina bezproblémová nebyla, to je jasné. Ale zajímalo by mě, co strašlivého někomu provedli, že mstitel  vybral trest upálení celé rodiny zaživa.


    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.4.2009 12:15 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    To nevím. Podle mě jsou tři možné varianty (samozřejmě jsou to jen moje domněnky!):

    1. Zapálil to jiný cikánský klan, např. kvůli penězům.

    2. Zapálili to náckové nebo jiný levicový výkvět z ideol. důvodů.

    3. Zapálil to někdo z rodiny.

    24.4.2009 12:56 Ahmed Al-Fahejni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    "Pan doktor povedal do marnice - tak do marnice." Kedze povedal ze to bol  teroristický cin tak su za tym teroristi! End of discussion! Jo a uz ostava zvalit existenciu ThePirateBay na teroristov, zbombardovat tu piratsku zatoku a bude pokoj... Niesi s nami? Si terorista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    24.4.2009 17:03 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    2. Zapálili to náckové nebo jiný levicový výkvět z ideol. důvodů.

    Bože, bože, to je zas blábol.

    "The term neo-Nazism refers to post-World War II far right political movements, social movements, and ideologies seeking to revive Nazism, or some variant that echoes core aspects of Nazism such as racial or ethnic nationalism or Völkisch integralism."

     

    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 17:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Nemá to smysl...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    drc avatar 24.4.2009 17:41 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Bože přestaňte se konečně pravo-levě hádat. Extrémista je prostě extrémista. Vídíte snad nějaký rozdíl v tom, jestli vás zastřelí komunista nebo fašista?

    24.4.2009 17:48 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    = nechte kecaly blábolit, hlavně ať je klid? Bohužel některé věci je nutné soustavně vyvracet, byť to některým silně leze na nervy. Už Joseph Goebbels totiž věděl, že stokrát opakovaná lež se nakonec stává pravdou.

    24.4.2009 19:48 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    > Bohužel některé věci je nutné soustavně vyvracet

    Mně se spíš zdá, že jistí lidé mají aktutní potřebu své názory vyzvracet.

    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 20:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ROFL!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.4.2009 12:40 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Milý spratku, nemusíš nám popisovat své fyziologické pochody při přispívání do diskusí. Jejich úroveň je tu všem dostatečně známá. A příště zkus i něco jako argument, možná pak bude tvé výstřiky brát někdo i trochu vážně.

    26.4.2009 12:10 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Stvoření, které je autorem tohoto komentáře, mi bude povídat něco o úrovni a argumentech? Kde to jsme? Na ÚV SZ?

    26.4.2009 13:20 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Ale budliky budliky ;-) Argumenty stále nic, že?

    26.4.2009 19:54 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Zato v onom komentáři to argumenty jen hyří. :-D
    26.4.2009 23:50 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    V tom odkazovaném článku na Wikipedii se to jimi jen hemží. Zkus to příště trochu lépe, možná se tomu pak zasměje i někdo jiný než jen ty sám. Nějak jsem se nedočkal potvrzení původního blábolu, že je neonacismus levicová ideologie.

    27.4.2009 00:14 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    1. Pravolevé dělení je nevyhovující, mnoho názorů na různé věci nelze obsáhnout na přímce jedním bodem nebo intervalem.
    2. Národní socialismus usiloval o to, aby se stát důkladně postaral o jedince od jeho zrození až do smrti. Kontroloval vzdělávání a kulturu s cílem vytvořit a udržet společnost oddanou státu a jeho představitelům (vládnoucí moci). Individualismus byl nežádoucí, hodnota společnosti byl nadřazena hodnotě jedince.
    3. Výše uvedenými vlastnostmi se vyznačoval také komunismus, který je obvykle řazen k levici. Proto k levici, pokud už toto dělení používám, řadím i národní socialismus.
    27.4.2009 02:01 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Jistě, my všichni známe politický kompas. Dokonce si i někteří zkoušeli vyplnit ten testík v angličtině a teď zažívají ničím neodůvodněný pocit, že tomu rozumějí, ačkoli to z principiálního hlediska myšlenkově postihnout nedokáží.

    Nic ve zlém, pravolevá osa je dostatečná na vysvětlení politických extrémů i orientaci jednotlivých ideologií. Jen je třeba trošku vědět, jak na to. Tahle "definice" národního socialismu směřuje přesně k oné extrémní pravici. To s tím individualismem je ale poněkud nesmysl, chtělo by to něco vědět o hodnotách vštěpovaných Hitlerjugend, statusu příslušníku NSDAP i samotného "vůdce".

    Jednoduše si pleteš ideologii (nacismus) a politický režim (totalitní diktatura). Ano, z tohoto pohledu si měly stalinské Rusko i hitlerovské Německo hodně co říct. Jenže to nějak není odvislé od hlásané ideologie, ale od principů, na nichž funguje politická moc. Takže všechny tvé následné úvahy jsou mírně řečeno pasé.

    27.4.2009 09:31 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Já jsem toho názoru, že ani plocha pro vyjádření názoru nestačí. Tzv. „extremista“ může mít řadu názorů tzv. „normálních“, ale v několika se může od průměru značně odlišovat.

    Pokud chceš tvrdit, že vlastnosti, které jsem připsal národnímu socialismu, jsou extrémní, můžu s tím souhlasit. Totalitní režimy včetně komunismu v Rusku i u nás měly zmíněné cíle. Ale nebylo by lepší označit tento směr osy jako kolektivistický a směr opačný jako individualistický?
    27.4.2009 10:21 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    S tím extrémismem souhlasím prozměnu já. Ano, i extrémista může mít v řadě případů názory blížící se postojům většinové společnosti.

    Národní socialismus byl extrémní už jen pro to, že jako jeden z hlavních cílů prosazoval nadřazenost příslušníků německého národa jako "panské rasy" a programově chtěl fyzicky vyhladit všechny, které označoval za méněcenné.

    Pokud se v Německu třicátých a čtyřicátých letech dá mluvit o kolektivismu, tak jen v tom, co jsem uvedl výše. Byl pěstován v kmenovém duchu (teutonství) a odvozován z pseudopohanských tradic. V reálu šlo o prosazování eugeniky (výběr nejlepších a jejich rozplozování na úkor podlidí), práva silnějšího a hierarchické dělení společnosti, které je údajně vrozené a nezměnitelné.

    BTW, rozdíly lze nalézt v nejrůznějších věcech, které se navenek mohou tvářit obdobně či identicky. Například účelem komunistických lágrů měla být "převýchova", nikoli primárně fyzická likvidace. Rozdíly mezi lidmi totiž komunistická ideologie nebere jako primární, ale jako získané sekundárně. Nejsou tedy vrozené, ale lze je "změnit" (pod tím si lze představit ledacos, viz román 1984). To, že se nakonec ukázalo, že fyzická likvidace odpůrců je jednodušší, než se pokoušet je "předělávat", je bohužel v politice běžný jev (machiavellismus - "z hrobu se nemstí nikdo"). Nacistické koncentráky sloužily primárně k likvidaci a k otrockému využívání podlidí, a to včetně průmyslového využití jejich pozůstatků. (Nacisté převychovávali maximálně ty, kteří podle jejich kritérií spadali pod definici "árijská rasa".)

    Nacismus jednoduše směřoval hlavní sílu agrese směrem ven, komunismus směrem dovnitř (do vlastního národa). Jen tak naokraj, místní pravičáci by vlastně měli Stalina blahořečit, neb tolik komunistů a "Rusáků" jako on nezlikvidoval ani Hitler ani Franko. Taky je přímo ideálním prototypem silného jedince, který je schopen získat svým umem veškerou politickou moc a udržet si ji až do samotného konce. Mám ale takové podezření, že jim na něm vadí to, že neměřil alespoň metr devadesát jako správný chlapák a nemůže se tak stát s tímto závažným handicapem jejich nehynoucí modlou.

    Ve výsledku je samozřejmě jedno, z jakého důvodu bude člověk vaporizován. Z ideologického hlediska jde ale o dvě dost odlišná východiska a je zbytečné se dopouštět laciných generalizací, z nichž se pak dále dovozují logické i faktické nesmysly.

    27.4.2009 20:20 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Národní socialismus byl extrémní už jen pro to, že jako jeden z hlavních cílů prosazoval nadřazenost příslušníků německého národa jako "panské rasy" a programově chtěl fyzicky vyhladit všechny, které označoval za méněcenné.

    Celé je to o dost složitější. Komunismus navenek prosazoval internacionalismus, ve skutečnosti však měli Kominternu pod palcem Rusové. Nacisté sice hlásali rasovou nadřazenost, ale stačí se podívat na spojence nacistického Německa. Kromě Finska tam mnoho árijských národů nenajdeme, dokonce bych řekl, že většina německých spojenců se nacházela na opačném konci pomyslného rasového žebříčku :-)

    Pokud se v Německu třicátých a čtyřicátých letech dá mluvit o kolektivismu, tak jen v tom, co jsem uvedl výše. Byl pěstován v kmenovém duchu (teutonství) a odvozován z pseudopohanských tradic. V reálu šlo o prosazování eugeniky (výběr nejlepších a jejich rozplozování na úkor podlidí), práva silnějšího a hierarchické dělení společnosti, které je údajně vrozené a nezměnitelné

    Takové věci se občas děly, ale ve 30. letech Hitler realizoval i mnoho klasicky levicových sociálních vymožeností - přídavky na děti, odbory (samozřejmě nacistické), kolektivní zábava pracujících, kroužky pro děti, cosi jako dnešní Tripartita atd.

    Například účelem komunistických lágrů měla být "převýchova", nikoli primárně fyzická likvidace.

    O tom bych úspěšně pochyboval, jestli je v gulagu možné někoho převychovat. První nacistické lágry také sloužily k převýchově, vyhlazovací tábory byly vybudovány až v Polsku po roce 1941.

    27.4.2009 21:29 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    To s těmi neodpovídajícími spojenci... chce to víc nastudovat Machiavelliho ;-) Nepřítel mého nepřítele... Hitler byl typická liška, alespoň v počátcích své diktatury.

    Jistě že jsou věci složitější. Já rozhodně nejsem z těch, kdo tu někdy tvrdil opak. Jen se tak nějak internacionalismus nevylučuje s ničím z toho, o čem jsem mluvil. Má ale kořeny v jiné části marx-leninské ideologie - v tezi (doktríně) o světové revoluci. Bez níž totiž nemůže komunismus principiálně fungovat. Hitler expanzí "pouze" zajišťoval přislíbený životní prostor.

    První nacistické lágry byly zřizovány pro přestárlé, mentálně postižené, homosexuály či jinak nevyhovující. "While gradually intensifying their acts of violence to wreak havoc among the opposition in the run-up to the 1933 elections, the Nazis set up concentration centres in Germany, many of which were established by local authorities, to hold, torture or kill political prisoners and "undesirables" such as outspoken journalists and Communists." Nějak tam primárně o převýchovných táborech nic nevidím. Ne že by nebyly (viz zmínka na konci stránky), ale jak jsem řekl, jen pro ty, kteří byli primárně shledáni jako převychovatelní, tj. byli hlavně rasově čistí.

    Některé sociální výhody Hitler sice realizoval, ale jaksi jen pro příslušníky německého národa, že ;-) Ale to se taktéž nevylučuje s kmenovým principem, o němž jsem mluvil. Jednoduše je kmenové zřízení sociálně z principu podstatně méně strukturované. Ale socialismus to z jeho režimu vážně nedělá.

    "Převýchova" se neděla v gulazích, to byly hlavně tábory zřízené pro otrockou práci a psychickou i fyzickou likvidaci nepohodlných. Mluvil jsem obecně o komunistických lágrech. Stačí se podívat třeba na Čínu nebo Severní Koreu, když tam režim nastoupil. Taky jsem říkal, že každý diktátor rychle pochopí, že fyzická likvidace je jednodušší, bezpečnější a spolehlivější.

    BTW, tak nějak stoupencům "levicového nacismu" nedochází, že pokud vezmeme jejich demagogickou metodu srovnávání obou ideologií a režimů do důsledku, nic nám nebrání použít ji obráceně, a prokázat tak extrémní pravicovost stalinského Ruska. A to pouze na základě domnělých podobností a triviálních analogií.

    28.4.2009 10:57 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    BTW, tak nějak stoupencům "levicového nacismu" nedochází, že pokud vezmeme jejich demagogickou metodu srovnávání obou ideologií a režimů do důsledku, nic nám nebrání použít ji obráceně, a prokázat tak extrémní pravicovost stalinského Ruska. A to pouze na základě domnělých podobností a triviálních analogií.
    Žádné demagogie se nedopouštím a to, že pravolevé dělení je nevyhovující, píšu už výš, a taky proč. Pokud autoritativní vládu a kolektivismus označím za znak pravice, můžu klidně říci, že jak Hitler, tak Stalin byli pravičáci.
    28.4.2009 16:31 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Už jen stručně, viz níže. Jen opakuješ, co jsem předtím zformuloval jinými slovy. Až na "drobnou" výjimku - autoritativní vláda není znakem levice. Viz Frankovo Španělsko, Pinochetova Chile, libovolná absolutistická monarchie atd. atp. A pravolevé dělení skutečně stačí, jen člověk nesmí mít v těch pojmech a jejich významech takový hokej, např. trapné přesvědčení kovaných pravičáků: pravice = svoboda a demokracie, levice = totalita a nesvoboda. O tom to vážně není. Štěstí, že alespoň zahraniční politologové, filozofové a obecně vědci zabývající se oblastí společenských věd nejsou takoví demagogové.

    28.4.2009 10:51 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Národní socialismus byl extrémní už jen pro to, že jako jeden z hlavních cílů prosazoval nadřazenost příslušníků německého národa jako "panské rasy" a programově chtěl fyzicky vyhladit všechny, které označoval za méněcenné.
    S první částí můžu souhlasit, s druhou ne. Hlavním cílem bylo uchopení moci a ovládání společnosti, s čímž souviselo odstraňování (tedy zabíjení) odpůrců, a to i z vlastních řad. Dlouhodobějším cílem bylo vybudouvat obrovskou říši pro německý národ a další rasově vyhovující jedince. Vyhlazování je jeden z prostředků, kterým lze k takovému cíli směřovat, což národním socialistům nakonec nijak nepřekáželo, jsou však i způsoby šetrnější k nežádoucím. Dokonce i u Židů byla zpočátku snaha je, i když po zlém, vystrnadit za hranice říše. K tomu přišlo vhod sionistické hnutí, jehož cílem bylo přestěhováním Židů do Palestiny.

    BTW, rozdíly lze nalézt v nejrůznějších věcech, které se navenek mohou tvářit obdobně či identicky. Například účelem komunistických lágrů měla být "převýchova", nikoli primárně fyzická likvidace. Rozdíly mezi lidmi totiž komunistická ideologie nebere jako primární, ale jako získané sekundárně. Nejsou tedy vrozené, ale lze je "změnit" (pod tím si lze představit ledacos, viz román 1984).
    Je snad zřejmé, že rasovou či etnickou příslušnost nelze změnit, je dána geneticky. Dodnes mezi národními socialisty rozšířené poučky, jak podle vnějších znaků více či méně spolehlivě poznat např. Žida. Ale ve Třetí říši bylo rozhodující to, co stálo na papíře, protože fysiognomické poučky obecně neplatí. S dostatkem peněz a úplatným úředníkem se dal původ změnit, i když to někdy přišlo hodně draho.

    Na druhou stranu dělnický nebo buržoazní původ je také vrozený a zamaskovat se dá jen u malého dítěte tím, že se odloží.

    28.4.2009 16:20 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Na druhou stranu dělnický nebo buržoazní původ je také vrozený a zamaskovat se dá jen u malého dítěte tím, že se odloží.

    Sorry, ale po tomhle typu výroku odmítám dál diskutovat, neb jde o exemplární demonstraci pravicového myšlení v praxi. Ze stejného ranku jako:

    "Mrtvý indián, dobrý indián." - též cikán, černoch atd., aneb příklad humánní pravicové politiky ve vztahu k etnickým menšinám.

    "Jednou komunista, vždycky komunista." - dosaď socan, levičák, socka aj., aneb vzorový příklad politické korektnosti, tolerance a otevřenosti vůči odlišným názorům podpořený vírou v nezpochybnitelné hodnoty demokracie a humanity.

    "Čechy Čechům." - aneb představa řešení otázky mnohonárodnostního státu, zejména v otázkách otevřenosti pracovního trhu a rovnosti příležitostí.

    A dalo by se pokračovat dál. Nic ve zlém, ale tohle jen dokládá vše, o čem jsem mluvil teď i v minulosti. Pravicově pozitivní prostě selektují společnost. Je celkem jedno, co konkrétně si vezmou jako klíč, základní princip je stále týž. Nezlomná víra ve své domnělé výjimečné schopnosti a osobnost kombinovaná s nevyvratitelným přesvědčením, že jistá část společnosti je prostě plebs, lúza, postradatelní.

    28.4.2009 16:22 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

     A jen tak mimochodem, ne, nebylo to do živého, z dělnické rodiny nepocházím a mezi blízkými příbuznými nikdo takový není (když už by měl někdo nutkání kádrovat).

    28.4.2009 16:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Vztekáš se zbytečně, neb si citované souvětí nepochopil. Podstatou bylo spojení rodičů a potomka a na něm založené kádrování. Pokud dnes rodiče odloží dítě do baby-boxu, a nebudou jej chtít o pár týdnů později zpět, blíží se možnost identifikace dítěte jako potomka těchto rodičů nule.

    A proč jsem to vůbec psal? Očekával jsem, že si domyslíš, že jde o narážku na (ne)změnitelnost „závadných“ vlastností jedince z pohledu komunistů.
    28.4.2009 17:36 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Předpokládám, že nic netušíš o Marxově pojetí třídy o sobě a pro sebe, o úloze jazyka v procesu uvědomování tříd, stejně tak i úloze intelektuálů na jeho formování. Jinak bys totiž podobnou věc vůbec nemohl tvrdit.

    Marxova filozofie z principu chápe jazyk jako nástroj, jímž se formuje myšlení (obsah i forma). Myšlení z jeho pohledu není neměnné, ba právě naopak. BTW, i z toho důvodu je takový prostor v 1984 věnován problematice newspeaku, i proto jsou některé feministické proudy tak nakloněny nejen marxismu, ale i "genderovým" změnám v jazyce.

    Já tu větu pochopil přesně tak, jak byla myšlena. Nevztekám se, jen si nemyslím, že by měla další diskuse větší smysl, protože se stále a znovu vracejí věci, které byly už dříve (nejen tady) vyvráceny fakty.

    To, co označuješ jako kádrování, je ve skutečnosti hodnocení lidí z pohledu tzv. askripce (Talcott Parsons). Je běžné například v tradičních společnostech feudálního typu. Komunistické kádrování je trošku jiného ražení a sleduje podstatně odlišné cíle. Primárním cílem byl programový předvýběr politických elit a potlačení nežádoucích názorů či nucení k jejich změně.

    29.4.2009 13:28 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Tady se shodneme jen na zbytečnosti další diskuse. „Potlačení nežádoucích názorů“ je zde pěkným eufemismem pro odstranění (likvidaci) režimu nepohodlných lidí a „nucení k jejich změně“ zakrývá důležitý nedostatek nově nastolených pravidel, tedy to, že se do nich poškození nemohli za žádnou cenu vejít, jejich likvidace tak byla předurčena.
    29.4.2009 23:05 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Ano, opravdu nemá smysl dál diskutovat, když druhá strana evidentně vlastně netuší tak úplně, o čem se vlastně mluví, a vykládá cosi jen proto, že má jakousi nutkavou potřebu ke všemu se nějak vyjádřit.

    Nikdo tu nezpochybňuje zločiny komunismy (či jakékoliv jiné totalitní diktatury). Řeč tu celou dobu byla o tom, že věci, které se navenek mohou jevit za jistých podmínek shodně, mohou mít zcela jiné příčiny. Proto je tvorba jakýchkoliv analogií silně ošemetnou věcí, protože ke skutečnému poznání podstaty věcí téměř nikdy nevede. Neboť demagogické uplatňování jediného pohledu, názoru, vzoru atd. na vše směřuje pouze k tomu, že při výskytu věcí, jež dle své utkvělé představy onen dotyčný nedokáže vysvětlit, má celkem omezené možnosti volby, co s tím. Takže buď před nimi trapně (a trpně) zavírá oči či "jen" bezradně krčí rameny. V obou případech to však svědčí pouze o tom, že se ve své podstatě od kovaných svazáků a komsomolců, církevních inkvizitorů nebo fanatických nácků ničím neliší a bude nucen opakovat všechny jejich chyby.

    Dokud se bude tragičnost jedné doby zveličovat na úkor druhých, bude se tu soustavně otevírat prostor pro totožné totalitní myšlení, lámaní věcí přes koleno a politický extrémismus. Jedinou cestou, jak se jim vyhnout, je otevřený přístup k poznání jejich příčin. To ovšem předpokládá v prvním kroku sejmout ideologické brýle, přestat se ohánět sice efektně znějícími frázemi (bohužel jejich nekonečným omýláním již zcela vyprázdněnými) a připravit se na to, že ta poslední vlastnost, jíž se vyznačuje pravda, je krása nebo líbivost.

    Na závěr doporučuji trochu samostudia. Hlavně si ujasnit základní pojmy (a příště se je už pokusit nezaměňovat), s nimiž se tu operovalo - politický režim, ideologie, politická levice a pravice (myšleno skutečné rozlišování, ne dojmologie) aj. Taky to chce vidět méně často rudě, když se v diskusi objeví něco, s čím člověk nesouhlasí, a lépe číst anebo poslouchat, co mi to druhá strana vlastně sděluje. A odpustit si ty zbytečné tirády na téma demokracie a svoboda, když dojdou argumenty.

    30.4.2009 01:34 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Oprava: komunismy > komunismu, omýláním > omíláním.

    30.4.2009 17:22 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Teda, tohle je docela síla. To se málokdy vidí.
    make menuconfig, not war!
    30.4.2009 17:55 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Ano, bohužel, nepředpojatý přístup se fakt málokdy vidí... ;-) Ale já vím, nejspíš byla myšlena arogance, sebestřednost, levičácká vypatlanost a absolutní mimóznost. Začínám si na objektivní kritiku a nezaujatá hodnocení zvykat.

    =^..^= AmigaPower® avatar 30.4.2009 18:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...no, já bych spíš řek "takovýhle vlákno", fakt klobouk dolů... ;-)
    30.4.2009 20:11 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Přesně tak. Až jsem si z toho musel otočit ouška. ;-)
    make menuconfig, not war!
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2009 00:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...nic proti, ale podle mně je nacionalismus přece nezávislej na jakýkoliv politcký orientaci. ;-)
    kotyz avatar 27.4.2009 00:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Myslim si to samy.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.4.2009 02:02 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Nacionalismus a neonacismus jsou dvě samostatné ideologie.

    27.4.2009 02:04 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Jo, málem bych zapomněl - ;-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2009 09:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    jj, sorry, blbě jsem to slovo přečet... :-D
    27.4.2009 09:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Nacionalismus není plnohodnotná ideologie, jde spíše o zpolitizované vlastenectví. Za cíl má udržení jazyka, kultury, vlasti a národa pro příští pokolení. Ze samotného nacionalismu ale nevyplývá, jak to zařídit.

    Národní socialismus ve své starší i novější podobě přináší přesněji rozpracované představy, jak toho dosáhnout.
    27.4.2009 10:24 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Nacionalismus samozřejmě je samostatnou ideologií. (Neo)nacismus jej pouze programově využívá jako jeden ze svých základních politických požadavků.

    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 17:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    +1
    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 17:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Oni ti vlastně zakázali tag BIG, že? ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 17:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...no, bastardi!!! =^..^=
    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 17:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    To vole, to je nějaký nový kočičí smajlík? IMHO rulézní, konvertuj na eastern-style smajlíky!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 18:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...to je tak složitý, že bych si to v životě nezapamatoval! (o.O)
    25.4.2009 00:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Fakt? Hurá.
    Quando omni flunkus moritati
    24.4.2009 19:47 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    A co je na extrémismu špatného? Exrémista je homosexuál. Extrémista je uživatel GNU/Linuxu. Extrémista je zrzek. Extrémista byl i Galileo Galilei. Na extrémismu nevidím nic špatného...

    Buď má někdo názory, se kterými souhlasím, nebo se kterými nesouhlasím. A jestli jsou extrémní nebo středoproudové, to je jedno.

    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 20:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    A co je na extrémismu špatného?

    V podstatě nic, jen je špatné, když je něco extrémisticky prosazováno (viz případ fašismu/komunismu v praxi a podobně). Na druhou stranu máš pravdu v tom, že je špatně zakazovat extrémistům vyjadřovat se.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dalibor Smolík avatar 24.4.2009 20:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    A co je na extrémismu špatného?
    To nevím, ale ze své životní zkušenosti vím, že málokdy extrémistický názor byl ten správný. Vždycky funguje tzv. "střední cesta", život je totiž barevný - nikoliv černobílý. Od všeho trochu něco. Tak to dlouhodobě funguje. Prosím nezaměňovat s také pravdivým heslem "Žádná žena není trochu těhotná" :-), to je úplně jiný úhel pohledu na věc.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.4.2009 20:22 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    > To nevím, ale ze své životní zkušenosti vím, že málokdy extrémistický názor byl ten správný.

    Vždyť jsem dal příklad: Galileo Galilei. To je tak, když se z extrémního názoru stane štřední proud... Zrovna ve vědě je mnoho takových "extrémistů". A v politice byli samozřejmě také -- například za (první) republiku vděčíme taky "extrémistům".

    > Vždycky funguje tzv. "střední cesta", život je totiž barevný - nikoliv černobílý.

    Ale pozor, aby se ze zlaté střední cesty nestalo něco bez názoru a tvaru. Například: jeden může chtít jít z Prahy do Liberce a druhý do Pardubic. Zlatou střední cestou může být například jít do Hradce. A mnou popisovaný jev by zde byl třeba nejít nikam...

    Dalibor Smolík avatar 24.4.2009 20:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Například: jeden může chtít jít z Prahy do Liberce a druhý do Pardubic.
    Pozor - tady jde o konkrétní úkol. Má se jít do Liberce. Někdo chce jít pěšky, druhý autem. Může dojít ke kompromisu - pojede se na kole. Ale střední cesta není putování do Hradce ani zůstat doma.
    Střední cesta většinou funguje tam, kde je hodně názorů, které se nedají explicitně prokázat. Většinou je to v ekonomice nebo politice. Uznávám, že je třeba extremistické názory vyjádřit a pojmenovat - tím se ukáže jedna strana, druhá strana - a hledá se optimální řešení mezi tím s ohledem na konkrétní podmínky. Ale to by bylo na velmi dlouhý rozbor ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    default avatar 26.4.2009 01:41 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    život je totiž barevný - nikoliv černobílý

    To je pravda. Vždycky, když slyším někoho básnit, jak jsou Windows skvělý systém, vidím rudě. :-D

    24.4.2009 19:41 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Bože, bože, to je zas blábol.

    Tak je na Wikipedii blábol, no... A co já s tím mám dělat, to jim to mám opravit?

    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 19:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Jo!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    24.4.2009 22:40 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    To by dalo moc práce. Především by musela zmizet ta zavádějící projekce na jednorozměrný prostor (levice-pravice).
    25.4.2009 12:46 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Ty jsi komik ;-) Přesně tuhle reakci jsem čekal už včera, když jsem to psal. Jen jsem čekal, jestli budeš skutečně tak trapný a uděláš to. Když nejsou vlastní argumenty, začneme zpochybňovat zdroj, na nějž se odvolává druhá strana, že? Ten článek na Wikipedii to téma rozebírá minimálně stokrát víc, než bys byl ty kdy schopen vůbec dát dohromady.

    Darth Phantom avatar 24.4.2009 17:59 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    4. Nejspíše to zapálili holohlaví vypatlanci jako ty, kteří si předtím zahráli hru Matiční ulice, kde se střílejí cikáni. Kolik si už zastřelil cikánů, skrčku, a jak ti ti hra šlape pod wine?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 24.4.2009 20:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Že mě to nenapadlo dřív…anitiFA. Teď už jen zjistit proč zrovna myši.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 24.4.2009 20:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Na tom snad není nic špatného, že nejsem fašon jako freshmouse a Faun. V žádné antifa ale nejsem. Tož tak.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 24.4.2009 20:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    fašon jako freshmouse a Faun

    Na to si přišel jak?

    V žádné antifa ale nejsem.

    Já na to jednou přijdu. To si piš.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.4.2009 22:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Heh, výlev tohoto typu je pro „antirasisty“ typický. Označovat někoho za „holohlavého vypatlance“ nebo nazývat jiného „černou sviní“ vyjde nastejno.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 23:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...no, já bych řek, že v tomhle konkrétnim případě jde rasizmus/nerasizmus trošku stranou, magor co se rozhodne upálit živý bytosti je prostě vypatlanej magor ať zastává jakejkoliv názor...
    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 23:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    <provokace>Hitler byl také živou bytostí. Byl na něj připravován atentát. Byli atentátníci vypatlaní magoři? (Ponechme stranou, že nešlo o upálení.)</provokace>
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 23:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...a udělal na něj někdo atentát před rokem 1933, kdy byl ještě nikým? Nebo snad ten čórkař bez řidičáku dobyl skoro celou evropu, že to porovnáváš? Hodil bys ty někomu do baráku molotova? No ne! Protože nejsi magor! (-_^)
    Grunt avatar 24.4.2009 23:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Ježiš, zas. Opravdu si myslíte, že kdyby jste zaživa upálili stréca Áďu před dvaatřicátým, tak situace nevygraduje až do té podoby do které se dostala? Opravdu si myslíte, že NSDAP = Adolf Hitler? Nechci se zas ohánět nějakým Zeitgeistem nebo něčím podobným, ale opravdu věříte, že za vším stal jeden muž a za oponou chlastali pivo? Jsem naivní já a vy?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.4.2009 00:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    No samozřejmě že nevěřim, to byl jen příklad že se něco takovýho nedá porovnávat...
    Fluttershy, yay! avatar 25.4.2009 00:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...před rokem 1933, kdy byl ještě nikým?

    Už v roce 1923 seděl v lochu (a psal Mein Kampf).

    Nebo snad ten čórkař bez řidičáku dobyl skoro celou evropu, že to porovnáváš?

    Dobyl Evropu, nedobyl Evropu. Kradl poklopy od kanálů, nekradl poklopy od kanálů. Není to fuck?

    Hodil bys ty někomu do baráku molotova? No ne!

    Aby ses' nedivil.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.4.2009 00:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...já bydlim na sedmim :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.4.2009 00:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...před rokem 1933, kdy byl ještě nikým?

    Už v roce 1923 seděl v lochu (a psal Mein Kampf).
    óóó pardon, byl už vééélkým spisovatelem, protože napsal (nadiktoval) knihu pro opravdu náročného čtenáře, obsahově možná i zajímavou, ale co musim vypíchnout nad všechno ostatní... ...ten jedinečnej styl, neco jako přerývanej rým (nebo spíš přerývaná kapitola), moc, moc, moc dobře se to čte, vřele doporučuju...
    24.4.2009 23:45 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Můj příspěvek byl o „antirasistech“, ne o vypáleném domě.
    24.4.2009 12:11 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    A třetí článek mě zaujal! Je pravděpodobně recesistický. Mladý zmrd poučuje Evropu (a hl. naši republiku) o pol. korektnosti. K popukání.

    24.4.2009 12:40 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Napsal pěkné blbosti, ale je dobré, že je může zveřejňovat.
    24.4.2009 19:50 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Ano, taky doufám, že v psaní neustane -- rád si přečtu něco dalšího.

    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 12:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    šlo o útok nějakých "extremistů" (neříkám, že nešlo, ale chtělo by to taky důkazy)
    ...to je pravda, kdyby to byli "necikáni", nikde by o extrémistech nepadlo ani slovo...
    Myslím, že je správné trest odložit, ale už nikoli dotyčného omilostnit.
    S doplněnými informacemi zastávám ten samý názor.
    default avatar 24.4.2009 14:31 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 14:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Co je tady k smíchu? Zrovna bastlim nálepku na auto... ;-)
    24.4.2009 12:47 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Proč došlo na „extremisty“? Protože se to náhodou stalo den po smutečním průvodu v Ústí nad Labem, kde se nic špatného* nestalo. Samozvaní ochránci před „extremismem“ tak získali další vytoužený, i když možná falešný terč kritiky.

    *) V úvahu by připadaly snad některé projevy před pochodem, ale ty jsem ještě nenašel.
    24.4.2009 14:10 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    znovu se nabizi otazka, kdo to vlastne zapalil. byl to nejake magor, nebo slo o dobre naplanovanou (zalozni) akci, ktera ma oduvodnit dalsi "utahovani sroubu"?
    24.4.2009 15:01 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Je dokonce možné, že to opravdu byla dobře plánovaná akce, která jen měla vypadat jako dílo nbějakého magora. V jednom televizním zpravodajství (bohužel už nevím ve kterém) se dokonce zmiňovali o tom, že těsně před útokem byla v domně vypnuta elaktřina.

    Celé je to takové podivné - na čin, který má jen vyvolat strach (a oduvodnit to "utahování"), je to provedeno až příliš dobře, ale na hromadnou vraždu upálením zas přiliš špatně, navíc ještě to načasování ...
    drc avatar 24.4.2009 17:48 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Vy si fakt myslíte, že to někdo v Parze vymyslel, řádně vyplnil formulář a speciální ultratajná jednotka to provedla? (Tedy pokusila se za živa upálit 3 lidi.) Tak to je skoro na Chocholouška.

    Pardon. Ja zapoměl, že svět je pod kotrolou židozednářů a nadnárodních korporací. Teď už to dává smysl. Ti, kteří ještě neprozřeli, se mohou podívat na úúúžasné naučné filmy. A ti, kterým je to jasné, mi mohou pomoci v boji s těmito parazity lidstva, kteří hamouní nanotechnologie pro sebe. Moje číslo účtu je:...

    24.4.2009 18:14 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Ale kdepak spiknutí, to bych v tom určitě neviděl, učitě ne vládní (to by se už dávno rozkecalo), natož židozednářskorporativistické :-)

    Jen se opravdu divím tomu provedení - pokud by tam byla hozena jediná obyčejná zápalná láhev, je jasné, že to udělal nějaký rasistický magor.

    Pokud by dům schořel do základů, včetně veškerých osob nacházejícíh se uvnitř, je to jasná likvidace.

    Pokud by schořel jenom dům, je to žhářství nebo pokud o "vyčištění" pozemku.

    Jenže tohle je takové divné, bylo použito několik zápalných lahví, v domně se vypla elektrina a ještě to bylo den po výhorčí holocaustu.

    Další zajímavá vlasnot je celkem podivný majetkový vstah - obyvatelé tam bydleli nelegálně (takže to vlastně byly squatteři), ale protože donedávna nikdo nevěděl, čí dům vlasně je, tak to nikomu nevadilo. Jenže právě v době události se ozavíralo dědické řízení a byli informování skuteční dědici, bydlící v Německu.

    Prostě se mi to nezdá jako běžný rasitický čin, ani jako dílo organizovaníého zločinu, dokonce ani jako pokus o vyčištení pozemku. Buďto máme v ČR nějakou obdobu Kukluxklanu (tj. rasisty, kteří jsou opravdu dobře organizovaní), nebo je to celé ještě podivnější ...

    24.4.2009 18:53 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Též se bez jakéhokoli vyšetřování vytvořily závěry, že šlo o útok nějakých "extremistů" (neříkám, že nešlo, ale chtělo by to taky důkazy), čehož se hned chytli politici a předháněli se ve tvrzeních, kdo je chce víc potírat... A přitom před nějakými dvěma týdny byla v médiích informace, že si nějaké cikánské famílie vyřizovaly účty granátem. Ale tohle byli zaručeně náckové, protože prostě proto. Co takhle vytvořit nějaké další ministerstvo?

    Tohle mě na celém případu udivuje nejvíc. Zatím nemáme žádné informace o pachatelích, natož o jejich motivaci. Přesto se všichni předhánějí v odsuzování pravicových radikálů. Vzpomínám si na případ z Německa někde ze začátku 90. let. Při požáru domu se žadateli o azyl uhořelo několik lidí. Okamžitě se spustil obrovský povyk, policie zatýkala skinheady, masové demonstrace po celém Německu atd. Potom se ukázalo, že dům zapálil jeden z azylantů.

    24.4.2009 20:03 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    To víš, máme tady několik metrů.

    Když někdo karikuje Bushe jako opici, je to děsná legrace. Když někdo karikuje Obamu jako opici, je autor karikatury nácek a snad i Hitlerův brácha... A tak je to v politicky korektním světě se vším... (Doporučuji článek, na který jsem výše odkazoval, ten je toho plný.)

    Úplně nejzajímavější na tom ale bude (jestli se ukáže, že to zapálil některý z cikánů), že se to všechno bude obracet zejména proti cikánům. Bohužel na tom nejvíc profitují levicové volnočasové skupinky typu Dělnická sračka.

    kotyz avatar 24.4.2009 12:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Tu podminku mel za kradeze barevnejch kovu, slysel sem to vcera nebo predevcirem na CT1.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    24.4.2009 13:40 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    zapaleni domu ve vitkove je sice trestuhodne, nicmene se celkem mlci o tom, ze dotycni v tom dome nemeli co delat, nebyl urceny k obyvani a uz vubec ne pro ne. na cele udalosti nese prevaznou vinu stat, ktery dlouhodobe nevyuziva zakonnych prostredku k umravneni cikanu, ale naopak je v zahalce podporuje, prokrmuje je z nasich dani a jeste je pred nastvanymi lidmi za nase penize chrani.
    drc avatar 24.4.2009 17:52 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Jak je to vlastně celé jednoduché! Spíš tam kde nemáš tak se nemáš co divit, že tě někdo zapálí. Takhle kdyby se na pár hodin zhaslo co? To by stačilo pár ran trubkou a následně by zavládl mír a spravedlnost.

    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 17:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Ono to s těmi nepřizpůsobivými sociálními skupinami není snadné: ať se jim dá libovolné bydlení, vybydlí jej. Proto vidím jako jedinou schůdnou cestu pracovní tábory, jenže to by neprošlo přes pseudohumanisty.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    drc avatar 24.4.2009 18:00 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 18:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    No... a prošlo by to přes Džamilu? Uhla? Jim podobné?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    drc avatar 24.4.2009 18:17 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    No ja bych jim to ani nenavrhoval. Jenom jsem poukazoval na to, že už se to zkoušelo. Podle toho co jsem o tom četl se očekávané výsledky zpravidla nedostavovaly.

    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 18:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Jenže co s těmi Indočechy? Postřílet? Poslat zpět na Slovensko, do Maďarska, Rumunska,...?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    drc avatar 24.4.2009 18:22 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Nevím. Ale IMHO existují nějaké etické a morální imperativy ne?

    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 18:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Jak pro koho. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 18:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Koupit každý rodině dva valachy, maringotku a snížit minimální povolenou rychlost na D5?
    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 18:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Do toho bych nešel, mohly by se nám začít ztrácet při nejmenším slepice.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 24.4.2009 18:39 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Dr. Sládek by věděl jak na to :-). Jenže už neni v Parlamentu :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kotyz avatar 24.4.2009 23:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Kdyby jim je pred padesati (vlastne dneska uz spis sedesati) lety nesebrali, mohlo to dneska vypadat jinak ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 24.4.2009 23:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Ono toho bylo víc. Ty alespoň trochu asimilované zrušili nacisté za WW2 (první průser), pak sem bolševik nasunul ty neasimilované z Maďarska a Rumunska (druhý průser) a pak je navíc násilně usadil (třetí průser).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 25.4.2009 11:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    A pak je prestali nutit do prace a zacali jim vyplacet "né, dig podpóry móre" a to byl posledni pruser.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    24.4.2009 13:58 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře

    Bohemians 1905 ... mate u me velky plus. Sice to ty seredny kocicky nevyvazi, ale pote co zjistuji, ze Bohemians 1905 je v oblasti vaseho zajmu, jsem ochoten vasi uchylku tolerovat.

    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2009 14:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    ...v tom případě jsem ochoten tolerovat vaši averzi proti kočičkám ;-)
    AltOS avatar 25.4.2009 01:16 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Události - Komentáře
    Je velice zvlastni, jak jedna obliba byti "soucasti neceho" v podstate dokaze dosti modifikovat nazor na cloveka, o kterem nebylo do te doby znamo, ze se o "tutez soucast" tez zajima ("zajima"?), a tudiz se dokaze "porvat" prave s tou svoji nechuti povolit se pochopeni oblib te dane osoby.

    Asi uz neuslysime nic o "ufounech", popr. "blaznech" (fuck the link...).

    God bless the Dad.
    25.4.2009 13:14 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Ešte tu chýba thread o SMS-kách ;-)
    Pokus o rekord v posílání SMS skončil šokem. Přišel účet na půl milionu korun - nečetl jsem - idnes.cz
    ...debil, co dodat? :
    No ja som o tom niečo čítal a mám pocit, že dvaja teenegeri mali predplatené "neobmedzené" množstvo SMS-iek. Tak prečo neskúsiť urobiť rekord? V Guinessovej knihe je potrhlých rekordov mnoho. No a ku cti mobilného operátora slúži to, že ten účet vraj nebudú musieť zaplatiť, pretože bol vystavený neoprávnene.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.4.2009 14:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ešte tu chýba thread o SMS-kách ;-)
    Netušim, přečtení titulku mi na diagnózu stačilo ;-) Tady v PL byl případ, že nějakej autobusák poslílal ze služebního telefonu smsky na nějakou soutěž, přišel účet asi za čtvrt mega (v Kč), vyhodili ho z práce a měl to zaplatit. Celá věc skončila u soudu, kterej vyhrál, protože on "nevěděl". Účet neplatil, protože nemel ve smlouvě, že něco takovýho nesmí a když to udělá-zaplatí si to + dostal odškodný za to že ho vyhodili... :-D
    kotyz avatar 25.4.2009 15:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ešte tu chýba thread o SMS-kách ;-)
    Nekdy se vyplati bejt blbej. Jako ta pani v americe co susila psa v mikrovlce. Od toho pripadu to pisou do manualu -> nepouzivejte k suseni drobneho domaciho zvirectva. :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    25.4.2009 18:22 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ešte tu chýba thread o SMS-kách ;-)
    Podle všeho je zrovna tato historka vymyšlená.
    Darth Phantom avatar 25.4.2009 18:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ešte tu chýba thread o SMS-kách ;-)
    Správně. Američané jsou chytří, vzdělaní, hubení, a psi do mikrovlnky nestrkají :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    25.4.2009 18:48 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ešte tu chýba thread o SMS-kách ;-)
    Možná někdy někdo psa do mikrovlnky strčil, ale nesoudil se. Nebo se soudil, ale nevyhrál. Mnoho příběhů o tom, jak hloupý Američan vysoudil díky své hlouposti velké peníze, je vymyšlených. To platí i pro populární historku s tempomatem. Na druhé straně je fakt, že některé těžko uvěřitelné případy jsou bohužel pravdivé.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.4.2009 21:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ešte tu chýba thread o SMS-kách ;-)
    ...hmmm, Capitalism Magazine, to určitě čte JiK Faun :-D
    26.4.2009 08:21 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ešte tu chýba thread o SMS-kách ;-)
    Tohle byl nejlepší článek, který jsem našel. Spousta dalších zdrojů je plná chyb, polopravd a lží (např. tady nebo tady). Pistole byla perfektně funkční a dělala přesně to, co dělat měla. Hlavními viníky jsou rodiče, kteří nechali zbraň v dosahu dětí, a částečně i babysitter. Ve dvanácti letech by už mohl vědět, že se zbraní se vždy míří do bezpečného místa. Výrobce ani prodejce s tím nemají nic společného.
    kotyz avatar 25.4.2009 21:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ešte tu chýba thread o SMS-kách ;-)
    Ale je hezka a zabavna! ;-) A vsichni ji znaji.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.