abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    13.5. 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (73%)
     (5%)
     (11%)
     (11%)
    Celkem 256 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    1.10.2013 14:27 Zhasnutý slunce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Třeba Bahňáka.
    gtz avatar 1.10.2013 17:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Losnu
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.10.2013 14:29 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Piráty.
    1.10.2013 15:46 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Mate pro jejich volbu nejake argumenty? Osobne jsou pro mne neprijatelni tim, ze chteji ve jmenu svobody uziti dila pripravit o svobodu autory a drzitele prav k onem dilum. Nejhorsi je, kdyz jejich predstavitele zacnou se svou retorikou o tom, jak stavajici obchodni model digitalnich del nefunguje, a proto ze je s tim potreba neco delat. Asi si neuvedomuji to, ze politici zde nejsou od toho, aby autoritativne stanovovali obchodni modely a podminky, za kterych budou dila sirena. Od toho je tady svobodny trh.
    1.10.2013 16:12 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tomu nerozumim, jak by mohli pirati pripravit autory o jejich svobodu?
    Jardík avatar 1.10.2013 16:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Oni nechtějí připravit autory o svobodu. Dneska však nejde tak o autory jako ty různé vydavatele, co si dílo přivlasstní, dávají autorovi pakatel a bohatnou na tom jak prasata v žitě. Pro autory je dostatek možností bohatnout na svém díle, ale né na úkor jiných, jako třeba výrobců CDéček, DVDéček, flashek, harddisků, televizí, rádií, ... ty vydřidušké poplatky jsou naprosto stupidní. Rádiová stanice už jim za písničku jednou zaplatila pro vysílání všem, proč by měl tedy platit majitel firmy poplatek za to, že si tam pouští rádio a slyší ho i zaměstnanci, když už to bylo zaplaceno? Nebo totální stupidita, co vylezla z pana Svěráka, kdy vlastně kdokoliv, kdo řekne 2 slova "upeč třeba" je pod hrozbou žaloby, jenom proto, že ta 2 slova byla v nějaký jeho písničce. Třeba v tomto textu (které je autorským dílem) jsou za sebou 2 slova "na tom" ... kdo je od teď řekne v reklamě, musí mi platit poplatek! Tohle je naprosto debilní a takové praktiky musí skončit. Stejně tak musí skončit praktiky, kdyněkdo něco objeví a je za to souzen, jenom proto, že to někdo objevil před ním, protože se narodil dříve, i když to není okopírováno ale objeveno nezávisle na původním objevu. Chápu, že někdo zaplatil hodně na výzkumu, aby to objevil, ale je potřeba aby dokázal, že mu to teda okopírovali a že to neobjevili nezávisle na jeho objevu.
    Věřím v jednoho Boha.
    1.10.2013 16:32 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Falesny loki opet v akci.
    1.10.2013 17:51 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Uz jsem se vam to jednou snazil vysvetlit pod jinym nickem, ale vy delate obrovskou chybu v tom, ze predpokladate, ze omezovani svobody je zlo za kazdych okolnosti. Jakmile si uvedomite, ze tohle neni pravda, tak se jako domecek karet zbori cela vase ideologie. Coz se ale nikdy nestane, protoze by to znamenalo obrovskou ranu pro vase ego (http://www.psmag.com/politics/why-even-your-best-arguments-never-work-64910/).

    Vase ideologie je zalozena na nabozensky vire v urcity principy, ktere jsou opodstatneny jenom pocitem "ze to takhle ma byt", na nicem dalsim to nestoji.

    K tem autorskym pravum: tohle pro me neni moc zajimave politicke tema, nehraje to moc velkou v rozhodovani jestli piraty volit nebo ne. Moc se v tom nevyznam, ale jsem pro nejaky kompromis, napriklad u hudby nebo filmu bych snizil platnost autorsky prav na rekneme 5 az 10 let.
    1.10.2013 19:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    chteji ve jmenu svobody uziti dila pripravit o svobodu autory a drzitele prav k onem dilum
    chteji ve jmenu svobody uziti dila pripravit o svobodu příliš velká právs autory a drzitele prav k onem dilum

    There I fixed it for you...
    1.10.2013 19:24 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    "There I fixed it for you..."

    Nesnasim tyhle klise / memy / nebo jak to nazvat.
    1.10.2013 19:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    "Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty klišé / memy / nebo jak to nazvat zakázala."
    1.10.2013 19:58 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Tenhle meme je jeste trapnejsi.
    1.10.2013 17:20 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    chtel jsem hlasovat pro piraty, ale potom co jsem si precetl jejich nazory na volebnikalkulacka.cz uz me to jako moc dobrej napad neprijde:

    - legalizace travy

    - zviseni min mzdy na 10 000

    - zastaveni cirkevnich restituci

    - adopce buzikama

    1.10.2013 17:50 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    A tie zaporne veci su kde?

    Legalizacia a adopcie su pre mna kladne, na tie zvysne dva nemam jasny nazor.
    1.10.2013 18:37 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Pokud jde o legalizaci drog tak podle me by byl "idealni" nasledujici model (ktery ale bohuzel v praxi nemuze fungovat):

    - zvolit nejaky vhodny vek, treba 25

    - pred dosazenim veku zadny drogy, ani alkohol, cigarety, kofein

    - po dosazeni veku si delej co chces

    Bohuzel to v praxi nemuze fungovat protoze tim ze je legalizujes, tak se stanou snadno dostupny i dospivajicim, ktery se daji prilis snadno ovlivnit.

    Jak to tady asi dopadne kdyz si desetilety decka budou pravidelne vyhulovat mozek... ?
    1.10.2013 18:49 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    1) Trochu se mi zda, ze zakaz travy nema vliv na jeji spotrebu. Ve veku 15 - 16 let 42% vyzkouselo travu (http://zpravy.idnes.cz/uzivani-drog-v-evrope-marihuana-extaze-d9d-/domaci.aspx?c=A130528_134440_domaci_mzi).

    2) Je trava skodlivejsi nez hamburgery nebo kola?
    1.10.2013 21:18 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Současný program jsem ještě nestudoval, ale v tom starším šlo hlavně o dekriminalizaci, protože soudit ty babky je absurdní.

    Legalizací by se také dalo snadno dosáhnout regulace, ale to by tu první musely platit zákony. To je shodou okolností jeden z důvodů, proč asi Piráty volit půjdu. Jako jediní (pominu-li církev Svobodných) se totiž opravdu zasazují aspoň za transparenci byrokracie a případné její zjednodušení. Rád bych věděl o další takové straně, ale ouha, pořád slyším jen o těch parlamentních/podnikatelských populistech.
    3.10.2013 19:23 kapo | skóre: 15 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    A co takhle strana svobodnych obcanu? U nich mi prijde, ze chteji statni aparat zmensit a to dost radikalne. Celkem mne prekvapilo, ze se tady v diskuzi neobjevila ani zminka...
    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    1.10.2013 18:37 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Asi sa zhodneme. Ja som nielen za absolútny zákaz mäkých drôg a preklasifikovanie alkoholu, tabaku a aj panadolu na tvrdé drogy, ale aj za zrušenie definície minimálnej mzdy. Tak isto som za to aby sa nielen pokračovalo v cirkevných reštitúciách, ale aby sa zvýšila cirkevná daň zvýšila na šesť násobok DPH. Tak isto je podľa mňa nevhodné aby si homosexuáli brali deti z detských domovov. Tie patria predsa do kláštora, a cirkev bude mať dostatok finančných prostriedkov aby z nich vychovala armádu klerikov. Pracujúci ľud je predsa predurčený platiť za právo na prácu. A keď niekomu neostanú úspory z predchádzajúceho režimu na výchovu potomkov, tak môže svoje deti odovzdať do detského domova alebo rovno do kláštora.

    Ktovie prečo sa odmietali reštitúcie dedičom po ľuďoch falošne obvinených z bosoráctva,utýraných k smrti a okradnutých o majetok cirkvou. A kto vie prečo sa tieto skutočnosti zatajujú a radšej sa podporuje mamon aj v radách tejto organizácie.
    1.10.2013 18:48 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Kdyz stat neco ukradl tak by to mel vratit. To ze nekoho nemas rad neznamena ze je spravny ho okrast. S hlasanim takovych nazoru bych byl hodne opatrnej, protoze se muzou velice rychle obratit proti tobe. Sam nevis kde vsechno nema rad tebe...

    1.10.2013 19:11 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Cirkvi teda stačí aby poprela historicky doložené procesy s čarodejnicami a môžu ma dať na súd. A vyhrajú. Takže, ak som správne pochopil Tvoje decentné upozornenie, tak ten systém čo som načrtol je už znova v praxi a čaká sa len na zrušenie fyzickej reprezentácie majetku. Som nadšený.

    Mimochodom, ten majetok čo dostala cirkev od nimi umučených obetí dostala legálne? A vrátenie toho majetku dedičom obetí je podľa Teba krádež, klerik?
    1.10.2013 19:33 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Zkus to vysvetlit jeste jednou.

    Pri cteni prvniho prispevku jsem si myslel ze me nedava smysl kvuli slovenstine. Po precteni druhyho si zacinam myslet zes musel upadnout na hlavicku. Snuska nekoherentnich blabolu bez hlavy a paty...
    1.10.2013 20:03 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Klerik, a čo potrebuješ vysvetliť? Je to útrpné právo, strata majetku v prípade obvinenia z čiernej mágie? V tom prípade odporúčam knihu kladivo na čarodejnice. Poprosím nemýliť si s rovnomenným filmom.

    Ak sa chce ktokoľvek domôcť reštitučného práva, tak nech preukáže legálne nadobudnutie uvedeného majetku ktoré je legálne aj podľa súčastných zákonov regiónu na ktorý sa vzťahuje daná reštitúcia. Alebo bolo podľa Teba v poriadku upaľovanie bosoriek a kacírov a okradnutia dedičov obete justičnej vraždy o majetok?

    Mimochodom, tá rímska košeľa neškrtí?
    1.10.2013 19:38 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Kdyz stat neco ukradl tak by to mel vratit.

    Jeeej, tak to aby cirkev vratila majetek tem zavrazdenym, upalenym neboztikum... Cirkevni restituce jsou fakt smesne.
    1.10.2013 23:54 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    IANAL, ale nemohl by ses s nima soudit pokud nejakymu tvymu predkovi neco ukradli? Samozrejme na to bys asi potreboval dukazy a ne jenom opakovat komunistickou propagandu...
    2.10.2013 07:31 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ahoj klerik,

    Takže keď královna Mária Terézia zakázala cirkevné súdy kde odsudzovali za čarodejníctvo, tak konala na základe komunistickej propagandy? To mi nejako nesedí. Veď zakladatelia komúny sťali jej dcéru počas francúzskej revolúcie.
    2.10.2013 09:33 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Nardar kleriku (popravde nevim co to znamena ale podle kontextu usuzuju ze je to neco jako "kamarad" :-) )

    Nez zacnes delat rozumy tak si precti neco o historii. Zacit muzes treba tady.

    2.10.2013 18:25 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ďakujem za link, ale jedná sa len o povrchné zhrnutie. Na základnej škole sme sa o tom učili viac. Odporúčaš mi preto zabudnúť vzdelanie tak ako to robia klerici? Ešte by si mohol prihodiť nejakú cirkevnú dogmu. Ale, sklamem Ťa, ja cirkev nepodporujem tak ako Ty. Pri vstupe do semináru po Tebe vyžadovali zabudnúť fakty?
    2.10.2013 19:37 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ale, sklamem Ťa, ja cirkev nepodporujem tak ako Ty.
    Nazdar kleriku. To si pis ze v tomhle cirkev podporuju. Zrovna tak jako bych podporil tebe kdybys chtel ziskat zpatky majetek ktery ti nekto ukradl. A to i presto ze nejses zrovna muj oblibenec... ;-)
    2.10.2013 19:56 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Takže podporuješ navrátenie majetku cirkci vrátane toho čo získali pomocou obzvlášť brutálnych lúpežných vrážd kde nevinné obete obvinili z čarodejníctva, mučili a utýrali k smrti. To vieme, to si už priznal dávnejšie.

    Ale, musím Ťa sklamať. Ja som klérum neprijal za ornát a cirkev podľa mňa nikdy nemala užitočné miesto v spoločnosti. Niesom klerik tak ako ty. Tá rímska košeľa Ťa neškrtí?
    2.10.2013 20:05 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ale no tak kleriku, uz zase ta komunisticka propaganda?
    2.10.2013 20:25 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Wtf?! Jaka komunisticka propaganda? Na jednu stranu tady posilas clanky z wikipedie, at se clovek priuci, a na druhou stranu tady meles takove nesmysly... Jediny, kdo je ovlivneny propagandou, ci dela, jako by se nic nestalo, jsi ty. Pripominas mi par lidi, co popiraji existenci holokaustu a koncentracnich taboru.

    Kdyz uz jsme u tech vrazd, co mi povis treba na vyvrazdeni templarskeho radu, krizove vypravy (mimochodem detska krizova vyprava ti nic nerika?), upaleni vice nez 6 milionu nevinnych divek na hranici, pronasledovani zidu, osvicencu apod...? Co sireni krestanstvi (teda katolicismu - krestanstvi s tim davno nema co docineni) mecem a krvi? Bavil jsem se o tomhle s jednim ortodoxnim krestanem a shodli jsme se na tom, ze cirkev se ve stredoveku chovala opravdu priserne a ma na svedomi mnohem vice lidi, nez nacisticky holokaust. Fujtajbl, nedivil bych se, kdyby cirkev byla jiz davno zrusena.

    Z jineho soudku:

    "Rozdej vsechen svuj majetek a kracej se mnou" Jezis Kristus
    2.10.2013 23:48 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    K detske krizove vyprave:
    Ve Francii se objevil malý pasáček jménem Štěpán, který hlásal, že je povolán vést malé křižáky a osvobodit Kristův hrob. Je prý Bohem vyvolen a samo moře se před nimi cestou rozestoupí. Vzbudil obrovské nadšení a přidávaly se k němu houfy chlapců i dívek. V Německu se podobně projevil chlapec jménem Mikuláš. Za Štěpánem a Mikulášem se vydaly desetitisíce dětí, i když jim to rodiče zakazovali.
    - zdroj (emphasis mine)

    vazne ti neco takovyho pripada pravdepodobny? Me to prijde jako pohadka...

    ----

    templari:
    According to some historians, King Philip, who was already deeply in debt to the Templars from his war with the English, decided to seize upon the rumors for his own purposes. He began pressuring the Church to take action against the Order, as a way of freeing himself from his debts.
    - zdroj

    Nicmene souhlasim ze to ze se tomu tlaku podvolili bylo naprosty selhani cirkve.

    ----

    Hony na carodejnice nepopiram ani neobhajuju. Nicmene pokud tim "6 milionu nevinnych divek na hranici" myslis pocet upalenych carodejnic, tak to je priklad presne ty propagandy o krery mluvim. Mohl bys poskytnout nejaky verohodny zroj ktery uvadi tohle cislo? Pokud mluvis o necem jinem tak se rad necham poucit a priznam chybu.

    ----

    pokud jde o srovnani s holokaustem, tak myslim ze neni uplne fer srovnavat pocet obeti za 1000 let stredoveku vs 5 let radeni hitlera...

    A treba takovy Stalin ma sam na svedomi asi 40 000 000...

    Cimz samozrejme neobhajuju zversta co se staly ve stredoveku.

    ----

    Potom jsem jeste nahore zahlid neco cirkvi ktera mucila lidi aby odevdali majetek. Byl by nejaky zdroj? Protoze tohle byla typicky komunisticka taktika.
    gtz avatar 3.10.2013 00:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Kde přišla církev ke svému majetku?

    Kolik válek se vedlo kvůli nějakému vyznání nebo přesvědčení?

    Stalin ma sam na svedomi asi 40 000 000
    tak to si děláte prdel ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.10.2013 08:37 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tak to si děláte prdel ...
    Těžko se to chápe, ale v tomto si prdel nedělá, přímo má (Stalin) na svědomí několik milionů až možná dvě desítky, zbytek jsou obětí uměle vyvolaným hladomorem, který má na svědomí.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    3.10.2013 18:28 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Doporucuju precist treba tohle. Jsou tam i zdroje od ruznych autoru, svedku apod. Takze to neni muj ci komunisticky zvast. Pise se tam mnohem o vyssich cislech. Zda se mi, ze nemuzes rozkousnout pravdu a priznat, ze to byla zlocinecka a zlodejska organizace, ktera si navraceni majetku ani zdaleka nezaslouzi. Ono je nekdy opravdu tezke unest pravdu, znam to z vlastni zkusenosti.
    gtz avatar 2.10.2013 20:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Pro církev není v naší společnosti místo. Doufám jen, že navrácení jejich majetku nová vláda zruší.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.10.2013 18:46 AMD Faununu colonel Gaddafi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    že navrácení jejich majetku nová vláda zruší.
    To uz nejde navic tu zlodejnu posvetil i Ustavni soud.
    gtz avatar 3.10.2013 19:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Třeba s tím Zemam něco udělá. Kdyby měla levice po volbách většina jak ve sněmovně tak i v senátu tak by se snad s tím dalo něco udělat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    435/2001 avatar 3.10.2013 18:38 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Môžem otázku? :)

    Prečo, keď tu všetci tvrdíte, že ste za slobodu, upierate niekomu právo na vlastný svetonázor? Kto verí v Boha, ešte nie je klerik - môže byť laik:). Za toho totáča som stretla normálnych ľudí, ktorí si zachovali napriek vymývaniu mozgov a tiež nátlaku tie vyššie princípy, ktoré som tu už niekde spomenula. Oni (a teraz nemyslím tých, čo druhých buzerovali, že si cez obedňajšiu prestávku idú posedieť v dóme, a pritom si tajne krstili deti niekde v zapadákove pri Dukle) boli tí, ktorý si zachovali pojem "dobra" a "zla"a rozoznávali ich. Aj napr. za toho nášho klérofašizmu oni zachránili najviac ľudí pred deportáciami.

    Za názor, ak sám ten človek neuráža vás za ten váš, sa inému vysmievať - to je popretie tých slov o slobode. My v Boha neveriaci veriacich chápať nedokážeme... nemáme ich zážitky. Vnímame svet inak. Ale to neznamená, že nám nemôžu a nemajú nič čo povedať. Sú medzi nimi veľmi hlboko premýšľajúci ľudia, od ktorých sa dá vo všeličom poučiť.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    3.10.2013 18:58 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Strucne, ja to vidim asi takhle. Pokud mi ma nejaka informace pomoci, rad bych vedel, jak k ni ten clovek dosel, musim vedet, jak moc je relevantni. Pokud mi to neumi sdelit, je to sice mozna zajimava zkusenost, ale tezko se na zaklade toho budu nejak rozhodovat.

    Takze "dostal jsem pocit, ze buh existuje" je proste neco, co mi je k nicemu. Na zaklade toho se nemuzu nijak rozhodnout.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    3.10.2013 19:43 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Tu nikto nikomu právo na názor neupiera. Ale každý je za to aby jednotlivec bol zodpovedný za šírenie svojho názoru alebo názorovej propagandy. Nebol to náhodou Galileo čo musel odvolať ze zem sa točí okolo slnka aby ho cirkev nezavraždila? Iný také šťastie nemali.

    Takže nech nesú aj klerici zodpovednosť za šírenie názorov. Napríklad toho, že kondómy nechránia voči AIDS ale naopak šíreniu tej choroby napomáhajú. Ktorý že klerik sa s tou lžou preslávil?
    435/2001 avatar 3.10.2013 20:45 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Poznáte tú báseň od Novoveského, ktorú napísal niekedy v tých (po tých) rokoch prenasledovania?

    Je taká múdrosť: kľaknúť si pred koncilom, priznávať kardinálom blud a blúdenia a bludy,

    radšej si pokľaknúť, než klesnúť na hranici, radšej skryť pravdu v sebe kdesi akoby v klenotnici, potom si doznať, že sa predsa krúti. Však, súdruh Galilei, je taká múdrosť?!

    Lež nad mudrca múdrejšie je dieťa, ten rozprávkový chlapček nerozumne smelý, ten chlapček, ktorý skríkol hlasito, až beda, že kráľ je nahý, že nahý je celý.

    Vytýkať donekonečna veriacim stredovekú inkvizíciu, za ktorú navyše mohla hierarchia mocenskej inštitúcie - cirkvi - mi pripadá asi tak, ako keď na nás vždy vytiahnu tie argumenty s tou zradou s Hitlerom... Nebudem to rozmazávať, ale to je také účelové vytrhávanie z historického kontextu. Kdežto problém je nadčasový. A na jeho pozadí sa striedajú politické režimy, mocenské zoskupenia...

    Neviem, kto sa preslávil tou osvetou, ktorú spomínate.:) Ja som hovorila o tom, že tí ozajstne veriaci (v silu "dobra", "lásky", ak je slovo Boh nežiaduce) odolávajú lepšie všetkým podobám zla. To je tak asi všetko. A že ak niekto verí, nech to "dobro" a "lásku" nazýáva aj Boh, tak je múdry ako to dieťa.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    435/2001 avatar 3.10.2013 20:47 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    P.S. ja taká bohužiaľ nie som:), ale dobre padne takých stretnúť
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    3.10.2013 20:48 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ale každý je za to aby jednotlivec bol zodpovedný za šírenie svojho názoru alebo názorovej propagandy.
    Kleriku,

    1. slovem 'kazdy' myslis jenom sam sebe nebo i nekoho jinyho? Nebo jsi to tam dal jenom abys svymu tvrzeni pridal vahu?

    2. slovem 'zodpovedny' mas asi na mysli ze kazdyho kdo ma nazor ktery se ti nelibi popravime/zavreme tak jako to delali komunisti? Tak v tom se neshodneme. Ja jsem za absolutni svobodu slova. A myslim ze i ty bys mel mit pravo rict svuj nazor, i kdyz podle toho co jsem zatim slysel jsou tvoje nazory jenom hromadka ***** ...
    3.10.2013 21:57 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Áno, veď tak to robila cirkev. Prečo jej chyby prisudzuješ iným, aby si ľudí zviedol z cesty pravdy a osvietenia?

    Argument typu : A vy zas v Amerike bijete černochov vypovedá o diskutujúcom. Nemal by si ho opakovane používať. Je to nápadné a vypovedá to o Tebe naozaj dosť.
    3.10.2013 22:54 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Áno
    Takze bys chtel zabijet lidi za jinej nazor? (at uz to tak delal v historii kdokoli)
    4.10.2013 20:04 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Tebe sa pri každom slove podobnom s Amen vybavuje potreba vraždy? Áno, ani v tom s Tebou nesúhlasím.
    4.10.2013 21:32 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Jasne kleriku, to bude podobnosti se slovem "amen". Prece by to nemohlo byt kvuli tomu cos napsal...

    Ja:
    ... mas asi na mysli ze kazdyho kdo ma nazor ktery se ti nelibi popravime/zavreme tak jako ...
    Ty:
    Áno
    5.10.2013 02:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ano, ano, tady někdo nechápe slůvko "ano"... Připomíná mi to tenhle obrázek...
    5.10.2013 13:41 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    1. Ano != Well

    2. Netvrd me ze ve vete "Áno, veď tak to robila cirkev." to muze znamenat cokol jinyho nez souhlas. To by bylo jako se snazit uplest z ho*na bic...
    5.10.2013 13:57 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Áno, tá veta sa vzťahovala k Tvojmu tvrdeniu "mas asi na mysli ze kazdyho kdo ma nazor ktery se ti nelibi popravime/zavreme tak jako to delali komunisti" ktorým obhajuješ hrdelné zločiny cirkvy. Keď to mohli robiť iný, tak to podľa Teba mohla robiť aj cirkev. A Cirkev by mala byť podľa Teba odmenená navrátením majetku, kdežto rovnaké hyeny ako komunisti alebo fašisti majú byť mimo zákon aby nekonkurovali cirkvi v rovnakom podnikaní.

    Klerik, Chceš navrátenie majetku obetiam. Ktorým, tým čo im nič neostalo alebo tým čo kradli rovnako ako zlodeji čo ich okradli?

    PS: Rímska košeľa je súčasť Tvojej uniformy. Ja som neni klerikom, ja s cirkvou nemám mať čo dobrovoľne spoločného. Neškrtí Ťa? Lebo zapínanie toho goliera nevyzerá byť pohodlné.
    5.10.2013 21:42 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    "mas asi na mysli ze kazdyho kdo ma nazor ktery se ti nelibi popravime/zavreme tak jako to delali komunisti?" je otazka ne tvrzeni. Proto je tam ten otaznik. A myslim ze i bez neho by melo jit poznat ze se jedna o otazku.

    Mohl bys me vysvetlit jak touhle otazkou neco nebo nekoho obhajuju?
    Keď to mohli robiť iný, tak to podľa Teba mohla robiť aj cirkev.
    Precti si tu celou diskuzi jeste jednou a treba si vsimnes ze nic takovyho jsem nikdy nerekl ani nenaznacil.
    Klerik, Chceš navrátenie majetku obetiam. Ktorým, tým čo im nič neostalo alebo tým čo kradli rovnako ako zlodeji čo ich okradli?
    Kleriku, chci navraceni majetku komukoli kdo muze dokazat ze mu byl ukradeny. Kdyz cirkev dokaze ze ji stat okradl tak chci vraceni majetku cirkvi. Kdyz ty dokazes ze cirkev ten majetek ukradla tobe tak budu chtit aby ho vratili tobe, atd. Nevim co je na tom tak slozity...
    5.10.2013 22:43 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Takže podľa Tvojich slov sa majú uchádzať o navrátenie majetku aj arizátori. To už dáva ucelenejší prehľad o Tvojich pohnútkach.
    7.10.2013 02:05 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    I'm not going to dignify that with an answer ;-)
    5.10.2013 13:28 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Áno. Obhajuješ hrdelné zločiny cirkvi tvrdením že podobné zločiny páchali aj iné nádorové skupiny ako komunisti. A na základe tej obhajoby chceš dosiahnúť aby sa tá cirkevná zločinecká skupina dostala k ďalším financiám na ich podporu. Je cirkev organizovaná keď si najíma takých ako si Ty? Lebo ja naozaj nevidím rozdiel v chovaní cirkvi, komunistov a mafie.
    5.10.2013 13:50 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    1. nekolikrat jsem tady psal ze nic nebhajuju. Jenom rikam ze je potreba se nad historii trochu zamyslet, ne jenom opakovat to co ti v prvni tride rikala pani ucitelka, ktera byla v KSC.

    2. Tohle pod-vlakno vubec neni o cirkvi ani a o komunistech, ale o tobe. Zacina to tim ze jsi napsal:
    Ale každý je za to aby jednotlivec bol zodpovedný za šírenie svojho názoru alebo názorovej propagandy.
    Ja jsem se te zeptal jestli to fakt myslis tak jak to zni.

    A ty jsi rekl Ano.

    A ted se to snazis zakecat kopanim do cirkve a do me atd...
    5.10.2013 14:11 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    1. nekolikrat jsem tady psal ze nic nebhajuju. Jenom rikam ze je potreba se nad historii trochu zamyslet, ne jenom opakovat to co ti v prvni tride rikala pani ucitelka, ktera byla v KSC.

    Ty jsi ale m***r. Kdo ma komunisty poznamenany mozek jsi nevice ty.
    5.10.2013 21:32 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ale ale tady se nekdo zlobi za pravdu...
    Ty jsi ale m***r
    machr?
    5.10.2013 22:19 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ale ale tady se nekdo zlobi za pravdu...

    Kde jsou nejake fakta? Ja jsem ti posilal, ty je zatim celou dobu ignorujes. Jediny tvuj argument je ten, ze nase pani ucitelka byla z KSC a nemame ji verit. Asi se pokousis trochu trollovat, nebo ja uz nevim.
    5.10.2013 22:42 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ja jsem ti posilal, ty je zatim celou dobu ignorujes
    na ten tvuj doc mam v planu se podivat. Snad na to budu mit cas zitra...
    Jediny tvuj argument je ten, ze nase pani ucitelka byla z KSC
    jediny argument to nebyl, ale validni urcite je.
    5.10.2013 14:17 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Zamysli sa nad Tvojimi slovami na základe ktorých vznikla táto debata a nesnaž sa nahovoriť že jediní zlodeji a vrahovia čo majú právo na vrátenie majetku sú cirkev.

    A, áno. Som naozaj za to aby každý znášal následky za šírenie svojho názoru, a v Tvojom prípade aj propagandy. Môj názor na vec je daný overenou históriou. Tvoje obhajoby sú založené iba na zaujatosti voči konkurencii. Takže ak považuješ odmietanie sponzorovania spoločenstva vrahov a zlodejov za kopanie do obete, tak je to Tvoj problém. Vidíš veci len z uhla Tvojho chlebodarcu a odmietaš akúkoľvek pravdu bez ohľadu na to či je historicky doložená.
    5.10.2013 21:53 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    A, áno. Som naozaj za to aby každý znášal následky za šírenie svojho názoru, ...
    Dobre zes to aspon priznal. Snad prvni dustojna vec cos v tyhle diskuzi udelal ;-) Navic me to dava jasnej moralni high-ground.
    Môj názor na vec je daný overenou históriou.
    Tak proc jsi sem jeste nehodil odkazy na zdroje? Nebo ze bych mel s tou pani ucitelkou v prvni tride pravdu?

    5.10.2013 22:38 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Potrebuješ odkazy na informácie o Husovi v Kostnici, Johanke z Arku, alebo chceš odkazy iného typu? Vidím, že Ťa pri nábore pekne vypláchli že si stratil aj elementárne znalosti. Alebo chceš povedať že to podľa Tvojich kresťanských meradiel neboli obzvlášť brutálne trestné činy cirkvi keď zabíjala nevinných? To by negovalo hoci aj prikázanie "nezabiješ " . Ale, skor sa mi vidí, že tu chceš prezentovať názor že cirkev má zvrchované právo. Nad spravodlivosťou a aj nad ľudským životom a majetkom. Len si zabudol povedať či každá, alebo len tá čo Ťa živí z predaja odpustkov.
    435/2001 avatar 3.10.2013 20:50 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Novomeský:)... prešmyklo sa
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    2.10.2013 20:07 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    a jestli "rimska kosile" je nejaky novy slang pro tricko, tak ne, neskrti ;-)
    2.10.2013 11:36 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    nemohl by ses s nima soudit pokud nejakymu tvymu predkovi neco ukradli?

    Je proste nejlepsi poprit sebe v dalsi vete.

    Ono staci zacit pouzivat mozek a ne byt ovce ODS a propagovat jejich lzivou ideologii :-)
    2.10.2013 11:56 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ODS?
    2.10.2013 12:30 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ty jsi argumentoval nesmyslne komunisty, ja argumentuju ODS.
    2.10.2013 14:09 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    komunisti tady vymyvali lidem mozky 40 let...
    2.10.2013 15:47 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    A soucasni politici 20 let (to si sposta lidi nedokaze priznat; vetsinou jsou to lide, kteri na komance nadavajia pritom jejich vladu stezi zazili). Neboj, mam vlastni rozum a je mi jedno, co tvrdi komuniste. Proste cirkevni restituce jsou nejen neopravnene, ale taky je to jeden z nejvetsich tunelu, co se za vlady skrbliku uskutecnil. Ono nerikej mi, ze by normalni clovek (respektive politik, tech je ale jako safranu), trochu historicky vzdelany, pristoupil na tuto frasku (i nehlede na statni zadluzenost).
    2.10.2013 15:59 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Pozn.: Aby to nejak spatne nevyznelo, nijak komunisty nehajim ani se jich nezastavam.
    1.10.2013 21:21 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    - zastaveni cirkevnich restituci

    Pokud jsem správně pochopil nějaké jejich vyjádření, jsou pro vyrovnání, ale asi se jim nelíbí současná podoba toho procesu.

    - adopce buzikama

    To je naprosto marginální problém. Podstatné je, že systém adopce v Česku prakticky nefunguje ani pro heterosexuální páry. Pokud se opraví od píky, je mi celkem putna, jestli bude moct adoptovat i těch několik homoušů.

    1.10.2013 23:51 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Pokud jsem správně pochopil nějaké jejich vyjádření, jsou pro vyrovnání, ale asi se jim nelíbí současná podoba toho procesu.
    Aha, tak to tam meli vic rozvest. To ze je soucasna podoba spravna nerikam (popravde o detailech nic nevim), ale vyrovnani by melo probehnout.
    1.10.2013 14:47 ocko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Žádné jiné přijatelné pro tebe nejsou, protože neumíš napočítat víc než do sedmi (ANO/ČSSD/KDU/KSČM/ODS/SZ/TOP/), nebo protože chceš volit levici (a proto ten výběr)?
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.10.2013 14:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Kakaový očko, dej si facku a už nic nepiš...
    1.10.2013 14:59 ocko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Přečti si to co jsem napsal ještě dvakrát, dej si facku a zkus odpovědět.
    1.10.2013 15:05 joudamAtEs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?

    Doporučuju Volební strom :)

    http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=10&t=26066&start=120#p601972

    1.10.2013 15:07 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    jako dosud, soudruha pana jílka
    1.10.2013 15:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?

    jako dosud, soudruha pana jílkaspojené bolševické nicky slinta a dad opět projevily svou "moudrost". Amigo ODS to jistí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    AsciiWolf avatar 1.10.2013 17:11 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Amigo ODS to jistí. :-)
    Not sure if troll...
    1.10.2013 17:32 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ODS pouzivala statem pridelene prostredky zastupitelstvu na soukromou podporu starosty, alkoholika a pacienta z Bohnic, na nesmyslne podnikatelske aktivity Jilka, ktery k teto cinnosti ani nema opravneni.

    Je potreba volit takove strany, ktere zastavi tohle bolsevicke rozkradani statu byrokratickym prebujelym aparatem.
    1.10.2013 18:23 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ODS pouzivala statem pridelene prostredky zastupitelstvu na soukromou podporu starosty, alkoholika a pacienta z Bohnic, na nesmyslne podnikatelske aktivity Jilka, ktery k teto cinnosti ani nema opravneni.

    Mate pro toto sve tvrzeni nejake dukazy?

    Je potreba volit takove strany, ktere zastavi tohle bolsevicke rozkradani statu byrokratickym prebujelym aparatem.

    Souhlas.
    1.10.2013 22:12 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Touhle promocni akci starosty Kbel (a jeho historii) se zivnostnik chlubil tady na abicku, i na svem webu, vcetne fotodokumentace. Je pravdou, ze k tomu jeste potreboval tehdejsi dodavatelku segedinu Ritu, ktera v zastupitelstvu sedela.

    Vzdelani na terapeutickou praci nema, proto musi delat pod tzv. dozorem kvalifikovane osoby, a pouziva jeji ordinaci. Ostatni terapeuticke cinnosti dela na vseobecny zivnostensky list jako poradce, snadno dohledatelne.

    Ale je to jako akce Smejdu - kdyz mu na to lidi naleti, je to jejich problem.
    1.10.2013 22:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Falešný loki, falešný Jílek, a další falešné nicky, tihle lidé tenhle portál zcela zničí, konečně, když je to jedno adminům a majitelům, tak se nedá nic dělat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    xkucf03 avatar 1.10.2013 22:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?

    Administrátorům to jedno není, falešný Jílek se řeší ;-) Falešný loki ne – loki má smůlu, že nemá registraci, nemůže si nárokovat tyhle čtyři písmenka, stejně jako třeba nepřihlášená SKK.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    1.10.2013 23:27 a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    falešný Jílek se řeší
    Neni treba, rozhodl jsem se projekt "Falesny Jilek" ukoncit.
    2.10.2013 00:31 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ukoncit.

    řekl bych, že je to škoda. Přineslo to IMHO jednu dost významnou novinku - pan Jílek se s brekotem obrací o pomoc na adminy. Tak brzy jsem to fakt nečekal. Věčně se holedbá, jak je mu všechno jedno, jak si umí poradit sám a najednou tolik starostí o ten portál :-)
    2.10.2013 00:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    pan Jílek se s brekotem obrací o pomoc na adminy.

    Můžeš mi přijít utřít slzy. :-) Hrdino, zeptal jsem se jen jestli je to v pravidlech, takže já si zřídím pod něčím zdejším jménem účet a budu mu dělat ostudu a on bude hrdina vid, když to bude trpět. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.10.2013 00:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ale jak říkám, mě je to jedno, pokud si majitelé nechají zničit portál, pak mají na to právo, je jejich.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.10.2013 11:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Nikdo kromě tebe a SKK s tím zatím, pokud vím, neměl problém.
    2.10.2013 11:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Jasně, tuhle odpověd sem čekal, ted dva a kde je napsáno, že za týden jich nebude osm?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    435/2001 avatar 2.10.2013 06:53 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    To je otázka na adminov, koľko aktívnych účtov má Jílek- prípadne bude mať až splní túto "hrozbu".

    "Ostudu" sa veľmi snažíš svojim neustálym slintaním, vozejkovaním a dadovaním robiť iným ty. Inak by ťa už dávno prestali brať na vedomie. Nie si naozaj ten dôvod, prečo sem chodím čítať diskusie a tvoje blogy fakt nečítam, pretože dopredu viem, na čo sú obsahovo zamerané a to ma nezaujíma. Áno, bývajú tu zaujímavé diskusie, ale nenamýšľaj si, že sú to tie, ktoré sa točia okolo teba. Už i mne tá tvoja monotematickosť ( ja ja ja) pripadá vrcholne otravná.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    2.10.2013 07:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Slinto, ty vždycky víš co se stane. A pak se to stane. :-)

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    435/2001 avatar 2.10.2013 06:14 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?

    Administrátorům to jedno není, falešný Jílek se řeší ;-) Falešný loki ne – loki má smůlu, že nemá registraci, nemůže si nárokovat tyhle čtyři písmenka, stejně jako třeba nepřihlášená SKK.

    Ale SKK je zaregistrovaná prezývka, takže ako? Tú si môže tuto Jílek požičivať a písať pod tými troma písmenkami v mene zaregistrovanej SKK všetky tie falošné pornografické "komentáre"? Pokiaľ ide o "kvalitu portálu", tá tu občas bývala aj v tých mimolinuxových diskusiách, ale s Jílkom samotným to klesne pod nulu. A tam kde je jílek, nič iné neporastie.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    2.10.2013 11:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Tvůj účet si nikdo požičat nemôže (neměl by moct) a pokud někdo napíše anonymně pod jménem SKK, tak je očidivné, že to není napsáno pod tvým účtem. Takže ono stačí důsledně používat svůj účet a nemixovat přihlášené a anonymní komentáře a neměl by být problém...

    2.10.2013 13:31 nemám čas prihlasovať sa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Administrátorům to jedno není, falešný Jílek se řeší ;-) Falešný loki ne – loki má smůlu, že nemá registraci, nemůže si nárokovat tyhle čtyři písmenka, stejně jako třeba nepřihlášená SKK.

    Ale SKK je zaregistrovaná prezývka, takže ako? Tú si môže tuto Jílek požičivať a písať pod tými troma písmenkami v mene zaregistrovanej SKK všetky tie falošné pornografické "komentáre"? Pokiaľ ide o "kvalitu portálu", tá tu občas bývala aj v tých mimolinuxových diskusiách, ale s Jílkom samotným to klesne pod nulu. A tam kde je jílek, nič iné neporastie.
    Takže si to,kralyk, rozoberme. Loki má smolu, lebo je neregistrovaný (hoci pôvodný loki je rozoznateľný od toho teraz novoobjavujúceho sa), a na neregistrovanú prezývku má nárok hocikto. Ale ja som si SKK aj preto, že niektorí tvrdili, že to má byť zárukou nezneužívania môjho nicku, zaregistrovala. Napriek tomu ju používa Jílek a zrejme aj ďalší - a po tvojej poznámke vyššie mám dojem, že to nielen schvaľuješ, ale o tom zenužívaní mojej prezývky niečo aj vieš. Alebo že by nie?

    Na druhej strane, falešný jílek sa řeší, aj keď pod menom "jílek, jilek" a pod. tu nie je nikto neregistrovaný, takže nechápem, prečo by to mal byť iný prípad ako falešný loki, ktorý zneužíva prezývku neregistrovaného lokiho.

    Ďalej: nikde som nepísala o zneužívaní môjho účtu, ale o zneužívaní mojej prezývky SKK, pod ktorou je - alebo nie? - konkrétna osoba. Aspoň pre autorov osobných (často nejapných)poznámok smerujúcich k povolaniu, národnosti, veku a pod. Vrátane opakovania všelijakých výmyslov na adresu SKK prevzatých z agentúry JJ.

    Tomu tvojmu prehlasovaniu, s čím a za akých okolností by "neměl by být problém" sa veriť nedá, pretože problém je už s tým, ako nereaguješ na problém, ale na to, čo sám chceš - nechceš za problém uznať-neuznať alôebo vydávať. A vôbec, najprv si ujasni, kde robíš chyby sám a potom raď.
    2.10.2013 13:33 nemám čas prihlasovať sa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    aj keď pod menom "jílek, jilek" a pod. tu nie je nikto zaregistrovaný ...(opr. preklepu)
    2.10.2013 13:36 nemám čas prihlasovať sa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    pôvodne to bolo dobre:)... alwe to je dôsledok toho prekrúcania faktov a hier so slovíčkami zo strany kralykov
    2.10.2013 13:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ty máš vždycky viníka slinto :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.10.2013 15:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    a po tvojej poznámke vyššie mám dojem, že to nielen schvaľuješ, ale o tom zenužívaní mojej prezývky niečo aj vieš. Alebo že by nie?
    Děláš si ze mě srandu?

    Tak zaprvé, já pro psaní na ábíčko používám svůj účet a nic jinýho. Ničí přezdívky sám "nezneužívám", ani nemám přístup k údajům o tom, kdo co zneužívá nebo nezneužívá, protože nejsem admin ani moderátor.

    Zadruhé, máš pocit, že máš práva na něco, na co ti práva nenáleží - na přezdívku.

    AbcLinuxu nikomu žádné právo na přezdívku negarantuje - ani tobě ani Jílkovi ani nikomu jinýmu. Přezdívka je prostě shluk písmem, bajtů, říkej si tomu jak chceš. Na co ale máš právo (pokud vím) na Abc je tvůj účet (nikoli přezdívka!) a na ten by ti nikdo jiný neměl šahat a také by někdo neměl mít možnost vytvořit účet, který není k poznání od existujícího - to je to, co se řeší aktuálně u Jílka.

    Vzhledem k tomu, že na přezdívku nemáš žádné vlastnické právo, tak ani v zásadě neexistuje zneužití přezdívky, protože anonymně (ie. když uživatel není přihlášen) tady může pod jakoukoli přezdívkou psát kdo chce co chce - s tím prostě musíš počítat. Z toho důvodu jsou taky jasně odlišeny příspěvky od přihlášených a anonymních účtů.

    Takže není pravda, že registrací získáváš neomezené vlastnické právo na pžezdívku, registrací získáš vlastnické právo na účet, který sis zaregistrovala. Nic víc, nic míň. Mělo by to stačit.

    To, že nejsi ochotna obětovat těch pár sekund na příhlášení a/nebo pokud ti z nějakého důvodu prohlížeč zapomíná příslušný koláček, tak to promiň, ale to je čistě tvůj osobní problém a není pěkné házet vinu na Abc nebo ostatní. Pokud budeš potřebovat pomoct s konfigurací prohlížeče (aby si přilhášení pamatoval), máme tady poradny a blogy, jistě se najde někdo ochotný poradit.

    Závěrem dovol, abych vyjádřil zkladmání nad tím, jakým způsobem tady ze mě děláš zloducha kvůli věci, která se mě ani netýká.

    P.S. Nejsem admin ani mod, takže negarantuju správný výklad práv na AbcLinuxu. Takhle tomu rozumim já.
    2.10.2013 15:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Milý kralyku, jako už několikátý člověk zažíváš zlobu oné dámy, která vždy a zasadně viní ze svých potíží ty druhé, obvinuje je z toho, co dělá sam. Nepřeju ti tohle zjištění, jenže u ni se tomu nevyhne ten, kdo s ní není souhlasící. Já o tom vím svoje už deset let. Nijak mě nepřekvapuje a nakonec, mám z ní jen srandu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.10.2013 15:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ty kuš ;-) Spory vás dvou se mě netýkají a ani nechci, aby se mě týkaly. Já SKK za nepřítele nemam (že ona mě má je smutné, ale co nadělám) a s nějakými osobními válkami tady pokud možno nehodlám začínat ani se k nějakým přidávat.
    2.10.2013 15:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    s nějakými osobními válkami tady pokud možno nehodlám začínat ani se k nějakým přidávat.

    To je bezva, ale pokud si tě vybrala za nepřítele, pak nevím nevím :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    435/2001 avatar 2.10.2013 16:03 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    na mě má je smutné
    Nemám! Si sympatický mladý muž a bodaj by bolo viac takých! To, že napíšem, čo si práve myslím-domnievam sa na základe nejakej Tvojej reakcie či výroku vôbec neznamená: A/ že sa nemôžem mýliť B/ že ak by som aj mala nejaké dôvodné námietky, vyvolalo by to u mňa nejaký trvalé negatívne citové rozpoloženie a zapríčinilo negatívny vzťah

    už to tu čítam dosť dlho, aby som vedela, čo od koho čakať, a ty rozhodne nepatríš k tým, ktorých by som si nevážila za to, ako sa správajú k ľuďom (vrátane mňa samej)
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    2.10.2013 16:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ok ;-)
    435/2001 avatar 2.10.2013 17:15 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    už sa na to vykašli:))... som tam pridala ešte jeden elaborát... a pomyslela som si, že to máš takú výchovu k manželstvu a rod.:))... budeš pripravený na debaty s manželkou a dcérami
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    435/2001 avatar 2.10.2013 17:08 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Prečo by som si mala robiť srandu? Kde si našiel moje tvrdenie, že ty by si písal pod SKK také primitívne komentáre. To by som na Teba nikdy netipovala - ale na druhej strane, si tu domáci a je jasné, že je bližšia košeľa ako kabát a tak možno preto podľa môjho názoru snažíš (ale napísala som tam tú otázku "Alebo že by nie?") obhajovať vlastne neobhájiteľné. Čím som dala najavo, že to na mňa síce tak môže pôsobiť, ale môžem to zle chápať.

    Myslím, že som argumentovala logicky a k veci, pokiaľ ide o falošného lokiho a falošnej SKK... Okrem toho, tie výroky "z úst" falošnej SKK boli oveľa ťažšieho klaibru, ako výroky falošného lokiho, takže už to by som nestrkala do rovnakého súdka. Ja viem, že som tu silou mocou mala byť onálepkovaná ako "genderistka" alebo "feministka", pseudointoš a či to oné... multikulti:). A navyše tu bol pokus urobiť zo mňa prostredníctvom sfalšovanej SKK ešte niečo oveľa horšie- na úrovni tých trápnych a vrcholne nevkusných Kameňákov, čo - súhlasím - môže byť neuvedomelým či uvedomelejším pokusom o zničenie tej spomínanej úrovne portálu (Ale nemyslím, že by to tu prešlo, to by tá väčšina musela mať rovnaký mizerný vkus.)
    ani v zásadě neexistuje zneužití přezdívky, protože anonymně (ie. když uživatel není přihlášen) tady může pod jakoukoli přezdívkou psát kdo chce co chce - s tím prostě musíš počítat... Takže není pravda, že registrací získáváš neomezené vlastnické právo na pžezdívku,
    ale vži sa do toho, keby niekto tak primitívny písal úporne tie hovadiny pod tou tvojou... a okrem toho, jilek, jílek sa vraj r e š í... Ako to? Jílek je tráva, a jilek sa tu nikto nevolá...a u mňa predsa platí, že ak SKK píše prihlásená, tak by nemal byť problém, lebo vraj je potom jasné, kto vlastne píše. No ono by to malo byť jasné, i keď náhodou píšem neprihlásená, ale ja, sama za seba. Keď je evidentbné, že to píšem ja, tak moje neprihlásenie vadí- keď je evidentné, že dotyčný falšovateľ je niekto iný, čo je ľahko rozpoznateľné, vtedy neprihlásenie a ukradnutie nicku nevadí...Môjho. U lokiho je smola, že nemá nick zaregistrovaný a faloš. jilek bude riešený...
    Pokud budeš potřebovat pomoct s konfigurací prohlížeče
    Viem si nastaviť zapamätanie hesiel a kadečo iné, ale väčšinou to nerobím (a okrem toho, dnes som napr. bola na chvíľu na pracovnom pc a preklikla som si len na malú chvíľku popri práci:).
    abych vyjádřil zkladmání nad tím, jakým způsobem tady ze mě děláš zloducha
    K tomu, ako ťa vnímam, som sa vyjadrila, myslím, že s tým zloduchom dosť preháňaš:). A napokon: dúfam, že som ti svoje argumenty, prečo tá tvoja rakcia na moje námietky voči odlišovaniu falošného jilka a falošného lokiho od falošnej SKK vo mne vyvolala nesúhlas, vysvetlila dostatočne.

    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    2.10.2013 17:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Možná že jde prostě o nedorozumění - u Jílka se neřeší anonymní imitátoři, ale tento falešný registrovaný Jílek. Pokud by si někdo registroval účet se jménem SKK nebo takovým, který by měl jmenovku vypadající stejně jako SKK (třeba použitím písmena K z azbuky nebo nějakým podobným trikem), tak by se to taky řešilo. Takže Jílek ani nikdo jiný nemá oproti tobě žádná práva navíc.
    435/2001 avatar 2.10.2013 17:53 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tak to som si nevšimla... a je divné, že sa pod tým istým nickom/menom môže zaregistrovať ešte niekto ďalší
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    2.10.2013 19:24 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    On je rozdíl mezi nickem a username. Nick může být libovolný viz kauza Miriam.
    435/2001 avatar 3.10.2013 00:33 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Dá a meniť používateľské meno, prezývka a ako som si všimla, praktizuje sa aj viacnásobné registrovanie pod rôznymi menami a prezývkami, ktoré jediný "majiteľ" tých účtov strieda, takže chvíľu ako by tu nebol - a potom sa zase ukáže s nejakým novým duchaplným blogom alebo príspevkom do diskusie. Niektoré sú také stupídne, ako keby ich jedna mater mala:).
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    3.10.2013 02:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    To se tu dělo i za dávných časů - viz kauza JiK/Faun...
    435/2001 avatar 3.10.2013 17:28 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tak som práve zistila, že a mi niekto dostal na môj účet a doplnil mi tam, že používam distribúciu "ocko" (myslím, že prečítal bývalé heslo, len nepoužil prvé písmená)... tak som mu tú jeho "distribúciu" trochu upresnila

    ochrana pred zneužitím cudzích účtov je zrejme nespoľahlivá:)... že by cap záhradníkom?
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    435/2001 avatar 3.10.2013 17:47 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Za standardních okolností nelze činnost superuživatele omezit, což lze považovat za vadu bezpečnostního návrhu systému, protože správce může v systému provést jakoukoliv činnost a posléze o ní zničit všechny stopy a důkazy... ...Pro správce systému nejsou ve většině případů jádrem systému vyhodnocována oprávnění a jiná omezení, která jsou jinak pro běžné uživatele limitující. V některých případech však může být správce systému omezen, avšak toto omezení může sám snadno zrušit.
    tak ťažko povedať, čo si o tom myslieť...
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    gtz avatar 3.10.2013 17:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Změnit si heslo nebo dát heslo pekelně dlouhé.

    Proč by to dělal někdo z adminů, stejně by se poznalo kdo to dělal. Napište adminům ať to zdůvodní.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    435/2001 avatar 3.10.2013 18:13 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Trochu som si to heslo vylepšila - okrem toho už sa mi to stalo a tak dosť často mením heslá a mám všade iné, takže mávam z toho mišmaš; niekedy sa neviem dobyť do e-mailovej schránky alebo na blog:).

    Adminom som už písala, ale to nemá zmysel. Ak je to navyše tak, ako som to citovala z wikipédie... tak potom je možné čokoľvek. Je to i tak iba také detinské vyťahovanie.(Som veľký hacker a vtipkár!)
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    3.10.2013 18:27 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Nevim, jake jste mela heslo, ale pokud takove, jako miva vetsina lidi, tak neni velky problem to pro nekoho uhodnout slovnikovym utokem. Takze bych nehledal chybu hned u adminu.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    435/2001 avatar 3.10.2013 18:52 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    nebolo síce dosť dlhé, ale bolo to jedno v týchto končinách dosť zriedkavé z niekade z Porýnia pochádzajúce meno po stredovekých nemeckých kolonizátoroch:)... som na ten deják zaťažená... myslím že uhádnuť ho nebolo tak ľahké
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    3.10.2013 20:51 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    To máme tak 1500 pokusů, přičemž při dvou sekundách (nevím, má abc retry limit?) na pokus to není ani hoďina.
    435/2001 avatar 4.10.2013 08:30 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ak to niekomu stojí za čo len hodinu námahy, prosím:)

    nepoviem, keby som bola obranný systém USA, alebo niečo podobné... ale že niekto musí takto bojovať so mnou, to sa teda fakt čudujem ;-)
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    4.10.2013 22:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Námahy? Skript udělá za deset minut a pak to nechá běžet na pozadí.
    3.10.2013 22:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    nevim, odkud je to citace, ale je tak trošku mimo ... na omezení správce mi nepřijde nic nestandardního (ve smyslu technickém, že to snadno lze, nikoli v tom smyslu, zda se to běžně dělá), a že si správce může tato omezení sám snadno zrušit je už úplný blábol
    435/2001 avatar 4.10.2013 08:21 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tá citácia je z wikipédie (českej), myslela som, že na wikipédiu je spoľah:)

    pozerám, že mi niekto vymenil môj nový avatar za starý:),pre istoru som si zmenila zase heslo - na komplikovanejšie... ale možno sa to deje všetko len čisto náhodne
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    4.10.2013 20:36 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    aha ... no, jenže ten článek píše převážně o Windows (tedy, ne že bych mohl potvrdit/vyvrátit správnost toho textu pro ně), myslel jsem, že se tu bavíme o Linuxu ...
    4.10.2013 21:42 to som jaaa:)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tak ja sa ťažko budem baviť na tieto témy nejako zasvätene:)))

    ale je fakt, že dnes som priebežne ( už v práci:)) zistila, že mám namiesto večerníčka zase starý avatar - tú milú blond lamu ... a potom doma mi dosť dlho trvalo, kým som tam zase narvala toho deduška na dobrú noc

    zase som si zmenila heslo, teraz je pekelne silné, má pol metra:))
    7.10.2013 21:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tak ja sa ťažko budem baviť na tieto témy nejako zasvätene:)))
    no tak to bych ani neočekával :-)

    v tomto případě je klíčové sprosté slovo "selinux"(*), ten umí zakázat přístup i správci, a to včetně možnosti změn v definované bezpečnostní politice - čili správce si ji připraví, a jak ji aplikuje, tak tím vlastně zahodí svoje práva, a jestli udělal někde chybu, tak už má prostě smůlu

    (*) popř. "apparmor", ale ten neznám a nebudu kvůli jedný nepřesnosti na Wiki zkoumat, jestli to vše umí taky ...
    8.10.2013 17:46 :)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    no tak to bych ani neočekával
    ale bola by to strašná sranda:)
    gtz avatar 1.10.2013 22:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    nezničí ho, díky přístupům se zvedne rating serveru a případně i jeho cena. Majitelé na to prdí zvysoka už nevím kdy zde byla nějaká změna.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.10.2013 22:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Tak já sem chodím občas, někdy dva blogy, někdy tři, pak odejdu, zase vrátím. mám kde publikovat, pokud potřebuju něco kolem linuxu, najdu si to i jinde. :-) Já o linux zájem mám, amaterský, ale mám.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.10.2013 23:09 Jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tihle lidé tenhle portál zcela zničí

    Právě, a přitom já tady kultivovaně rozebírám filozofická témata o slintách, prasatech, bolševických kamarádech z mládí, a svých nemanželských dětech.

    Ale třeba když se portál zničí, tak budou aspoň víc než stávající nula komentářů na mých fantastických blozích třeba v Babiš Heute.
    1.10.2013 23:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    To tady rozebiras ty, ja sem jen pisi blogy, na ktery slinta, vozejk, dad a jim podobni reaguji tak jako ty ted, ale muj portal to neni. Ja se jen bavim tvym mindrakem zarputilosti s jakou stridas ty nicky. A mam te za vola, podobne jako ty dva tri dalsi. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.10.2013 23:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    mých fantastických blozích třeba v Babiš Heute.

    Ty mi to nebudeš věřit, ty neděláš nic jinýho, než zvyšuješ mou popularitu a děláš všechno proto, aby si mi přihrál spojence. Všimni si jak už lidé reagují, už mnohým dochází, že ne já, ale ty, slinta, vozejk jste ty škůdci tohoto portálu. :-) Jinak píši na iDnes, když mám pocit, že ten blog tam patří. Navíc mi podstrkuješ jakési ambice. Ano mám je ale, já si je naplňuji zcela jiným druhem literatury, tam mám komerční úspěch a jsem s ním spokojený. Blog je pro mne jen takový útvar, kam píši o Debianu, holkách, minulosti, navíc to nikoho neuráží. Každý má možnost je nečíst, jsou podepsané, jsou ode mne a nikdo je nemá povinnost číst. Lidé, kteří se ohánějí svobodou, se ji pokoušejí mě vzít. Jenže já si ji vzít nedám pod žádným nátlakem a vyhrůžkami. těch se totiž nebojím. Ty a tobě podobní na mě zkoušejí jen to, čeho se bojí sami nejvíc. A proto anonymně. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    435/2001 avatar 2.10.2013 06:34 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    že na Teba vôbec reagujem:)...

    Keď hovoríš o Tvojej slobode, ktorú si nenecháš vziať tými všetkými útočníkmi, ktorí by ťa o ňu chceli obrať, hovoríš vlastne o svojich deštruktívnych inštinktoch, ktoré obraciaš proti okoliu, aby si neublížil sebe. Inak ich skrotiť nevieš. Ty sa vlastne takto obraňuješ pred svojou bezhraničnou ničivou nezdržanlivosťou, ktorá by ťa inak zničila.

    To, čo ty pokladáš za slobodu, je len Tvoja vlastná neovládteľná zvieracia pudovosť. Ja Ťa vidím cez ten monitor ako sa zlostíš a "hádžeš po zemi" ako tvrdohlavé decko, ktorému nesplnili želanie, keď na teba nikto nereaguje. Viem, že je to zbytočné a že ťa to privedie len do ešte väčšej vývrtky a že je neskoro, aby sa to ešte mohlo zlepšiť... Ale na druhej strane, treba ti to povedať rovno. Proti tvojej nespútanej zlobe niet iná obrana.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    AsciiWolf avatar 2.10.2013 00:18 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tihle lidé tenhle portál zcela zničí
    Že to říkáte zrovna Vy...
    2.10.2013 00:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Já se ho nesnažím ničím zničit, občas sem dám blog, a reaguji jen na ty, co mají pocit, že se můžou ke mě chovat tak jak s e chovají.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    AsciiWolf avatar 2.10.2013 01:40 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    reaguji jen na ty, co mají pocit, že se můžou ke mě chovat tak jak s e chovají.
    Problém je, že Vaše chování je ve výsledku většinou mnohem horší, než to jejich...
    2.10.2013 01:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Jo, to už tak bývá, ti, co si začnou rvačku si pak stěžují, že jim teče krev, ti co nechají ty co rvačku rozvinout, se diví, že teče krev a není to ani trochu hezké. Tak už to v tom životě bývá.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    AsciiWolf avatar 2.10.2013 13:54 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Problém je, že tu rvačku dost často začínáte Vy - zbytečným trollingem, urážkami, vulgarismy a reagováním na komentáře (jiných) trollů.

    Zbytečně "pícháte do vosího hnízda", což Vás nejspíš baví, ovšem ostatní uživatelé tohoto portálu na to nejspíš mají trochu odlišný názor...

    2.10.2013 14:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    což Vás nejspíš baví,

    napřed to baví je, já se bavím až pak :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.10.2013 15:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    2.10.2013 01:43 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Jo a tím právě generuješ kladnou zpětnou vazbu všeobecného hatingu.
    2.10.2013 01:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Pokud je to ke mě, tak asi tak. :-) Nejsem odpovědný za cizí pocity, nebo za to, že se lidi neovládají. Pokud se neovládají, nezvládají své pocity, žije se jim těžko. Tomu rozumím. Ale nemám žádnou povinnost jim život ulehčovat. Nota bene, když oni sami si ho neulehčí a třeba ten blog nepotevřou.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.10.2013 03:09 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Čímž jsi ale (jednou) z (hlavních) příčin těch trollů. A protože podle tvých slov trollové tenhle server zničí, tak jsi jednou z příčin hypotetického zničení serveru.
    2.10.2013 06:25 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Fakt nam chcete pane Jilku namluvit, ze jste nektere anonymni komentare pod vasimi vlastnimi blogy nepsal vy sam? Jako vazne?

    Ono to mozna bude znit jako tautologie, ale je takova zivotni pravda: "Chytri lide nejsou blbi."
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    2.10.2013 07:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    napsal jsem jen ty komentáře, kde jsem přihlášený, takže někdo dostal nápad s několika účty, už o něm hovoří po několikáté, a začíná to být zábavné. A bude to pokračovat dál. Protože tohle když někdo spustí, tak většinou to nezastaví. Mám jeden účet, víc jich nemám, tot vše. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.10.2013 09:28 Jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    tihle lidé tenhle portál zcela zničí

    To je pusta manipulace za pomoci hodnoceni. Jinak tady nikdo neni zodpovedny za tvoje pocity ;-).
    1.10.2013 19:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Slinto, to už si říkala, zas něco novýho. :-) Nebo, že by dad? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.10.2013 23:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ...to si ho rači utrhnu a hodim kočkám na hraní...
    1.10.2013 15:39 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Vsechny zminene strany podporuji amoralni vysi spolecenskeho prerozdelovani, a proto je pro mne jejich volba absolutne neprijatelna.
    Michal Fecko avatar 1.10.2013 15:55 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    KSČM a konkrétne ortodoxnú Stalinistickú názorovú platformu... Nič iné ako veľkú oktobrovú socialistickú revolúciu si ČR ani SR nezaslúži.
    1.10.2013 16:00 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    zas budou nejake volby? o_O
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    1.10.2013 16:07 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    koukam, ze tu rada lidi vesele klika na KSCM, ale kdyz pak prijde na to, tak to zase hodej Kradouskovi ...
    1.10.2013 16:53 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    no, když přijde na to (a bude se mi hodit jít k volbám), tak to asi hodím Pirátům, nicméně nechápu, jak to (nebo ten Kraďousek) souvisí s tím, že tu klikám na KSČM - otázka přeci je, koho má jít volit Amiga, nikoli koho jdem volit my, ostatní čtenáři ...?
    Jardík avatar 1.10.2013 16:09 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    IMHO nevěřte hlavně nějakým těm předvolebním průzkumům. Jsou falešné, až to bolí, a jejich cílem je jen propagace těch vovolených stran, aby vám bylo vnucováno, že ostatní nemají šanci a lidi na to skáčou a ty 'jakoby' preferované strany volí. Nejlepší by bylo, kdyby to bylo zakázáno, každá strana dostala poctivě hoďku zdarma v té televizi, aby představila program. Nepřijde mi správné, že ČT pořád propaguje tu a tu velkou stranu a zbytek se tam nedostane. Volby považuji za zkorumpované s předem známým výsledkem. Neříkejte mi, že jsou naši ovčané tak vypatlaní, že by pořád volili ty 2-3 stejné strany, pořád dokola, když vidí, jak je to všechno plné korupce a že pro ně nic pořádného nikdy neudělali, hážou jim klacky pod nohy stupidní a zbytečnou byrokracií na povolenky na všechno, daně na to, co si koupily a už z toho daň zaplatily při nákupu, pak další daň a další a další. Lidi jsou buď vypatlaný ovčani a nebo je to zkorumpovaný, tak to vidím já.
    Věřím v jednoho Boha.
    1.10.2013 16:14 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Nejlepší by bylo, kdyby to bylo zakázáno,
    to je take muj nazor. Vidim v tom skutecne hodne manipulacniho potencialu.
    1.10.2013 17:13 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    zakazat, omezit, zrusit ! :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    1.10.2013 16:42 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    To je mi ale výběr, něco jako: „Chceš oběsit, gilotinovat nebo zastřelit?“ :-)
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    1.10.2013 16:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    A jeste davaji mozost postavit si gulag a stravit v nem par let, nebo takovy vetsi a zadratovat hranice. Nadejne vyhlidky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.10.2013 16:59 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Jen tři možnosti tam byly.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    3.10.2013 18:12 AMD Faununu colonel Gaddafi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    nebo takovy vetsi a zadratovat hranice
    Nojo, dedo, ale ty si s tim problemy nejak nemel. Sice si asi nebyl nejvetsí sajba plukovnik StB, ale spis neco jako major Hradec, kdyz jezdil pracovne do Hamburku v Majorovi Zemanovi :-D
    1.10.2013 17:28 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    lidi jako ty by neměli chodit k volbám a to říkám jako volič levice, přemýšlel jsi nad tím, že si hodíš provaz?
    1.10.2013 17:34 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    lidi jako ty by nemeli chodit k volbam, premyslel jsi nad tim, co znamena demokracie, nebo chces zase bolsevicky stat ovladany kmotry?
    1.10.2013 18:38 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    chcípní
    gtz avatar 1.10.2013 17:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Stranu žehu, přátel piva a koček :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.10.2013 09:35 ocko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Stranu přátel žehu koček?
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.10.2013 12:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Vony sou nějaký prázdniny, nebo proč nejsi ve škole blbísku?
    2.10.2013 14:26 ocko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    "Ony jsou nějaké....?"

    Do té školy se vrať ty, hloupý osle.

    Jsem stejně starý jako ty (fyzicky), jen mentálně jsem na tom (a to nejen momentálně) podstatně líp.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2013 04:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    To jó blbísku, tebe typuju tak maximálně na druhej stupeň základky někde v nějaký prdeli po D1 směr asie... :-D

    5.10.2013 10:04 to som jaaa:)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    to bude asi ten "ocko" čo sa mi nasáčkoval na účet:)

    učí sa hackovat , tro/u/lko
    Chytrex avatar 8.10.2013 11:41 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Tos posral, chachaři by se s takým individuem vůbec nesrali..:D On musí být někde dál směr asie.. :D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    1.10.2013 17:59 hjkgkjhg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    SPOZ jsou obrezanci, coz krasne ukazuje zeman svou podporou nezplynovatelnych. CSSD si myslim je pouze levicova obdoba ODS (zkratka a dobre picusove na entou). V KSCM je minimalne jeden zkorumpovatelnej (tusim dolejs, video se da najit) a minimalne jeden flakac z europarlamentu (tusim ze ransdorf, video se taky da najit). Nicmene se obavam ze KSCM z techto tri stejne vychazi nejlip :-/ (ale volit je nebudu, volim piraty).
    1.10.2013 18:29 Senior database developer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    brácho a nad TOP09 si nerozmyslal?
    1.10.2013 18:41 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ODS verze 2 vcele s Kradouskem? :)
    1.10.2013 18:51 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Co ukrad?
    1.10.2013 18:59 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Treba zde. Na rovinu to o nem rekla sposta lidi, vcetne tech vlivnych. K tomu, i kdyby nic neukradl, hulvat a alkoholik je opravdu priserny. Mnohokrat horsi nez Zeman.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.10.2013 23:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ...neadekvátní vtip... ;-)
    xkucf03 avatar 1.10.2013 18:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?

    V anketě chybí checkboxy!

    (víc lístků v obálce → hlas nedostane ani jedna strana)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    1.10.2013 19:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Dej tam do obálky všechny tři! Tahle skupinka za to opravdu stojí :-D
    1.10.2013 19:50 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Proc v ankete chybi Romska demokraticka strana?
    gtz avatar 1.10.2013 21:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Protože 99% voličů této strany neumí číst ani psát. Zbylé 1% jsou bílí činovníci placení z našich daní nebo z dotací Eu pro pomoc špatně přizpůsobivým komunitám.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.10.2013 21:33 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    to je duvod proc se ptam, nikoli odpoved na muj dotaz ...
    1.10.2013 20:05 Jan Jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ale už teď je mi jasný, že v úvahu přicházej jenom tři hlasovací lístky
    dada ani slintu volit nebudu :-D :-D :-D
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.10.2013 21:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    mas recht jmenovce, jen s tim blogem to budes mit tezky :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.10.2013 23:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Stripter?
    1.10.2013 23:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    myslis, ze ti ji ukaze? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.10.2013 23:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Jako ten blog sem myslel, strider/stripter, já nemyslim furt na šukání jako Vy... :P
    2.10.2013 10:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    až v mým věku budeš myslet na šukání, budeš vědět, že si zdravý, při smyslech a naživu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 2.10.2013 18:02 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Přesně. Co je na šukání špatnýho?
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    2.10.2013 10:30 Jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Řekněme spíš, že má ten mozek svým chlastem už vyšukaný, a jiné závity mu tam nezbyly.
    2.10.2013 10:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Řekněme spíš, že má ten mozek svým chlastem už vyšukaný, a jiné závity mu tam nezbyly.

    prozrazuješ na sebe hezký věci. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 1.10.2013 21:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    No až komanči chytia 97% ako v tvojej ankete, minimálne v ďalších voľbách by som ich dobrovoľne volil.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.10.2013 23:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    ČSSD (3 %)
    SPOZ (0 %)
    KSČM (97 %)
    Celkem 35 hlasů
    2.10.2013 19:33 kouba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Až komanči chytí 97 % v republice, tak je budete muset volit nedobrovolně.
    2.10.2013 06:56 nekomu nista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Mnozí tu předpokládají, že 9x% pro komunisty je výsledkem recese.

    Já sám jsem rozhodnutý to tam KSČM hodit. A to přesto, že nevěřím v komunismus, mám přečtené Souostroví Gulag, Řešení Gama, několik knih od Pavla Kohouta na toto téma.

    Věřím, že česká 'pravice' si potřebuje sáhnout na dno, ale koho z levice si vybrat? SPOZ - naprosto nepředvídatelná. ČSSD - neprůhledná a nespolehlivá strana, která již mnohokrát zradila své voliče. Proto budu volit KSČM, i když se mi asi díky mohutné protikomunistické masáži bude cukat ruka.
    2.10.2013 08:11 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Videl bych to taky tak. Je potreba tu propagandu o KSCM znehodnotit podobne, jako se to povedlo s CSSD v roce 1998. Ve vsech okolnich zemich uz postkomunisticke strany vladly, jenom u nas se stale predstira, jaka by to byla katastrofa. Ctvrt stoleti po listopadu jsou uz neustale vymluvy na komunisty dost trapne.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    2.10.2013 08:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ano, komuistická strana je spolehlivá. Spolehlivě vyřídí všechny třídní nepřátele. Nebude ji to dlouho trvat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.10.2013 15:13 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Tedy volit je nebudu, ale myslím si, že by si zasloužili se "namočit" ve vládě, aby je levicoví voliči začali vidět v reálných barvách (nebo aby se ta strana obrodila).
    Marcela* avatar 2.10.2013 08:32 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Jak říká králíček, nejlíp bude šoupnout do obálky všechny 3 oblíbené strany, aby nebyla ani jedna ošizená ;-) :-) ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Agent avatar 2.10.2013 18:22 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Já bych vám ho tam taky šoupnul... ten lístek.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Marcela* avatar 3.10.2013 10:15 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Šoupněte si ho sobě.. víte kam.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Agent avatar 2.10.2013 18:22 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Nevím jestli tě zajímá můj názor, ale zkusím to. Na KSČM mi vadí:

    Díky nim byl tuneldědek na hradě

    i díky nim tu máme zákony na šikanu lidí, kdy lze na kohokoliv dát nálepku pedofil a tím ho odrovnat z veřejného života pokud někomu vadí - tzv. presumpce viny

    že se zastávaj homoušů - tzv. registrované partnerství je i jejich zásluha, ale vem to čert. Ty mi až tak nevaděj.

    Hlasovali i pro tzv. šmírovací zákon.

    Jediné co je jisté je to, že nelze volit tzv. demokratické strany. Všechny polistopadové strany měly v názvu demokratická nebo se aspoň demokracií zaštiťovali, včetně KSČM. A pokud se některá postaví proti feminismu, proti svatbám homosexuálů, proti EU, nebo nedejbože za zájmy pracujícího (nejen) bílého občana, tak to má dopředu spočítané. Zrušej ji.

    I přes to všechno považuji KSČM za menší zlo než tuneldědka nebo kradlouska. I to samo o sobě vypovídá o stavu naší země.

    Já osobně se budu rozhodovat mezi Piráty, Okamurou a Komančema. I když mě všichni zmínění něčim serou. Pirátský program
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Agent avatar 2.10.2013 19:25 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Zemanovci - kromě Švihlíkový (vážně netušim proč se k nim dala) nemaj co nabídnout

    Socani - když vidím lidi typu Škromacha, je mi nějak blivno, ze Šloufa je mi zas šloufl
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    2.10.2013 19:31 kouba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    To jsou samé argumenty jako z hospody od půllitru.

    Ten nejdůležitější argument proti KSČM chybí, a to mnohostranně a opakovaně potvrzovaná hodnotová, personální i zahraničně-politická kontinuita s režimem, který v Československu zavíral a násilím umlčoval opozici. Před tím ostatní věci blednou. KSČM může volit jen člověk bez cti nebo bez znalosti nedávné historie.
    Agent avatar 3.10.2013 13:24 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Dyť to je v podstatě hospodská debate ne?

    Volit bývalé svazáky a komouše jako p. Načas může jen bezskrupulozní člověk.

    Umlčování opozice je běžný nástroj jakéhokoliv režimu. Zkus dneska vystupovat nedemokraticky. V lepším případě tě budou ignorovat jako třeba Piráty, viz zde: http://corwin78.blog.root.cz/2013/09/22/radeni-copyrightove-mafie/ koment č. 19 asi zjistíte, že navzdory mediálnímu obrazu, který média uměle vytvořila, protože nás v jiných tématech cíleně ignorují (a to cíleně myslím zcela vážně - např. zde na Ostravsku vím od spřátelených novinářů, že o nás nesměji psát a ČT na tom není lépe, viz např. ututlání výsledku studentských voleb, které Piráti s přehledem vyhráli), nebo tě rovnou rozpustí jako DS
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    3.10.2013 14:08 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Tak koho si vybrat?
    Volit bývalé svazáky a komouše jako p. Načas může jen bezskrupulozní člověk.

    Já z principu nevolím nikdy, protože nevěřím nikomu z těch politiků, ale úplně nejvíc mi vadí bývalí bolševici a hlavně stbáci, kteří jsou teď ozdobou tzv. pravicových nebo liberálních stran, kam vítr, tam plášť (pozor citace, ať mne nikdo nestíhá). U těch komunistů, co u komunistů zůstali, aspoň člověk ví, na čem je, což u týpků Kalouska, Paroubka nebo Nečase (aktivních v bývalé Národní frontě) chybí.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Agent avatar 3.10.2013 19:01 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Ještě bych k tomu dodal toto: nevidím svět tak černobíle jako ty. Komunismus nebyla jenom padesátá léta, bylo tu taky Pražské jaro. Spousta věcí byla nařízena z Moskvy podobně jako dnes z Bruselu. Já neobviňuju režim, vinu nesou vždycky konkrétní lidi.

    Ano vím, že tu byla zadrátovaná republika, vládla tu protekce která tu zůstala dodnes, že se tu hlavně v padesátých letech na příkaz z Moskvy děly zvěrstva. Ale taky to byla doba, kdy bylo k dispozici velmi dobré zdravotnictví, kdy nás studenti mohli reprezentovat na různých olympiádách, protože tu bylo dobré strukturované školství, nepotřebovali jsme tolik PR odborníků, ma(na)gorů, reklamních režisérů, mluvčích. A nebyl problém sehnat kvalitního řemeslníka.

    Zahraničně-politická kontinuita - v tom, že nesouhlasí s agresemi USA a NATO se s nima shodnu.

    Ale já nežiju neustále v minulosti, s minulostí sem se srovnal. Nebaví mě neustále bojovat minulé bitvy.

    Pro voliče KSČM nezbývá než doufat, že se strana zbavila kariéristů a ti co zbyli se poučili. Nicméně já je volit nebudu. Už sem rozhodnut.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    3.10.2013 19:24 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Velmi kvalitni komentar. +1
    Agent avatar 2.10.2013 19:52 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak koho si vybrat?
    Jinak si myslím, že by bylo nejlepší nechat tam Rusnoka dál 4 roky. Lidi by se nenervovali s volbama a byl by kvid.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.