abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 269 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník

    Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    29.5.2010 22:10 | Přečteno: 2181× | Linux | poslední úprava: 29.5.2010 22:09

    Tyto volby přinesly docela zajímavé okamžiky:

    1. Předseda vítězné strany rezignuje po volbách na svou funkci.

    2. Strana KDU-ČSL se poprvé po 89ti letech nedostala do PSP. Tato strana přitom získala mandát zatím ve všech volbách do Národní rady/Poslanecké sněmovny od vzniku samostatného státu (resp. od voleb 1921).

    3. První a druhá vítězná strana nemají dohromady ústavní většinu. Obě strany jsou na svých historických minimech.

    4. KSČM se propadla na pozici 4. strany. Počet mandátů si však zachová.

    5. Do PSP vstupují dvě nové strany a obě mají zisk větší než 10%.        

    Hodnocení: 70 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.5.2010 22:21 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    6. Poprvé naostro v politice zafungoval fenomén Český sen. (Viz Vynikající referát z hotelu Hilton.)
    29.5.2010 22:41 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Velmi pekne. Ten referat je hodne nadcasovy.

    gf
    29.5.2010 22:42 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    6. Poprvé naostro v politice zafungoval fenomén Český sen.
    osobne me prislo, ze bylo silene pruhledne, jak se nektere strany snazili manipulovat verejnost... viz billboardy s usmevavym necasem a zamracenym paroubkem. nebo bylo zajimave sledovat, jak si media vybrala jedno tema, jmenovite zadluzovani a zacaly neustale masirovat lidi, ze jedine pravice v cele s nejlepsim ministrem financi, dokaze zadluzovani zastavit. a kdyz to nebudeme resit, tak hned zitra CR zbankrotuje. a nikoho pritom nezajimalo, ze to byli prave oni, kdo ten rozpocet dostali tam kde je.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    29.5.2010 22:53 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Jasně a taky ta průhledná masáž, jak se objevovaly vývěsky s Julínkem, Topolánkem a Kalouskem coby mafiány a s ceníkem zdravotnických služeb (plomba za 430 a pod.). Nebo ta průhledná masáž některých médií (Aktuálně.cz) se svým seriálem na téma "Proč jít volit?".
    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    tomboytom-deviant avatar 29.5.2010 22:56 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Podívejte se na wikipedii, můžete se tam dozvěděk něco o státním rozpočtu a jeho schodku. Potom třeba přestanete papouškovat paroubkovy plky o nejhorším ministru financí Kalouskovi a vůbec všech pravicových vládách. By mě hodně zajímalo, jak by ČSSD sestavila ten státní rozpočet v době krize. Snad nikomu kromě švýcarska se to v té době na světě nepodařilo bez schodku. Stačí začít používat hlavu!
    29.5.2010 23:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Jenže krize zavinila jen část toho schodku. Druhou, neméně velkou má na svědomí nezodpovědná daňová reforma, což je dílo právě ODS a Kalouska.
    31.5.2010 09:01 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Diky aspon za ten pokus o danovou reformu. Nezodpovedna z vaseho pohledu ekonomickeho odbornika.
    29.5.2010 23:10 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    tak se schvalne podivejme pro jake rozpocty hlasoval ten zodpovedny kalousek

    kdyz uz jsme u toho... tak posledni vlada v cele s kalouskem prohlasovala, ze nas se krize netyka a budeme bohatnout jen trochu pomaleji... a nastrelila odhad vyvoje HDP, ktery byl skoro presny... co naplat, ze udelali chybu ve znamenku... to se stava
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    30.5.2010 23:08 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Kalouskův přehmat to neospravedlňuje, nicméně obecně bych podotkl, že součástí ekonomické krize je docela podstatně i psychologie, co lidi očekávají a čeho se bojí, vypukne-li panika. Takže občas může být to „nejlepší řešení“ i vlastním lidem nějaký čas lhát, zvlášť pokud jádro krize leží v zahraničí a je slušná šance, že se to výhledově zlepší.

    Samozřejmě se neodvažuji tvrdit, že zrovna v případě Kalouska bylo za tím seknutím něco víc než neschopnost.
    31.5.2010 08:38 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Technicka, pan Kalousek tehdy rikal, ze se nasich bank financni krize netyka, coz mel pravdu. Zadna z nasich bank pomoc statu nepotrebovala. To, ze pak nase ekonomika poklesla, byl dusledek vysoke (a prirozene) orientace na export.

    Ted si vemte, co by se stalo v ekonomice tesne pred hospodarskou krizi, kdyby oznamil, ze pristi rok dojde k propadu ekonomiky o 10% a vice procent, a podle toho sestavil rozpocet. Ekonomika by se zhroutila jeste vice, protoze by poklesla spotreba az prilis. Nemluve o tom, ze vlada, ktera rozpocet prosadila, uz nemela vubec zadnou moznost jej korigovat. Jednak by ji rozpocet nizsi ve snemovne neprosel diky uz neexistujici parlamentni vetsine, za druhe vetsinu toho rozpoctoveho obdobi dana vlada uz nebyla bohuzel u moci.
    31.5.2010 09:58 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Ano, to je dnesni verze, podivejme se tedy, co nejlepsi ministr financi skutecne rekl:

    HN: Není to ale jen otázkou času?

    To mohu vyloučit. Neznamená to ale, že to nebude mít žádný dopad na českou ekonomiku. Už na jaře jsme počítali s ochlazením ekonomiky z předchozího růstu 6,5 procenta na tehdy ještě konzervativních 4,8 procenta.

    HN: Ani to už neplatí.

    Je zřejmé, že kvůli finanční krizi bude to ochlazení větší. Nicméně česká ekonomika je ve velmi slušné kondici. A český bankovní sektor je absolutně zdravý. Pro Česko to tedy neznamená, že nebude bohatnout. Nestane se nám nic horšího, než že budeme bohatnout o něco pomaleji, než jsme zvyklí. Ale stále budeme bohatnout.

    31.5.2010 10:37 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Ne, tohle pan tehdy Kalousek nerikal. A Topolanek byl taky dobrej.

    Bezva, takze vam nevadi, ze vyznamny predstavitel statu lze a jeste ke vsemu tu lez vteli do nejdulezitejsiho zakonu roku? Verit mu mohl jenom idiot, vsichni ostatni vedeli, ze rust 5 % je nesmysl. Kdo mu uveril, tak na zaklade jeho lzi dost mozna prisel o penize, ale to vam zrejme taky nevadi.

    31.5.2010 10:49 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Pekne, tenhle rozhovor jsem nevidel, znal jsem jiny. No vidite, optimista selhal...

    Coz stale nevyvraci druhou cast komentare.
    31.5.2010 12:08 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Primo nevyvraci, ale co tim chcete rict? Kdyby pan Kalousek prohlasil, ze propad HDP bude 10 %, tak by ekonomika rostal o 15 %. Vyvratte mi tenhle vyrok, pokud to nedokazate, je pravdivy.

    31.5.2010 15:24 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Zaklady ekonomickeho chovani spolecnosti. Pokud spolecnost ocekava prudky propad, zacne prudce setrit naklady a vydaje, coz rustu rozhodne nepomaha.

    Nevim, na kolik to pan Kalousek tehdy delal cilene, na kolik selhali urednici dodavajici podklady atd. Ale podle konkretniho rozpoctu v krizovem obdobi, jehoz aplikaci nemel ani sanci ovlivnit, jej neodsuzuju.
    31.5.2010 17:56 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Vy jste ovsem nehovoril v obecne rovine, ale o Kalouskovi, podzimu 2008 a naslednem propadu. Takze jak napr. vite, ze spolecnost v rijnu 2008 propad neocekavala, a ze ho neocekavala diky jeho lzi?

    1.6.2010 20:33 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Fascinuje mne, kolik bylo expertu v te dobe, kteri odhadli prudky propad svetove ekonomiky jako dusledek padu Lehman Brothers. Skoda, ze nepracovali pro vladu USA :-(

    A ano, signaly existovaly, ale jasno bylo az v prubehu schvalovani rozpoctu o par tydnu pozdeji. Coz v dane politicke situaci znamenalo bud prosazovat dany rozpocet, nebo rici "je spatne, musime okamzite skrtat" (coz by znamenalo, ze neprojde). Ano, pan Kalousek neodhadl, ze se bankovni system nepodari vcas rozhybat. Jeho chyba. Jen nevim, kdo z ostatnich politiku nabizel jinou moznost.
    1.6.2010 23:06 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Fascinuje mne, kolik bylo expertu v te dobe, kteri odhadli prudky propad svetove ekonomiky jako dusledek padu Lehman Brothers. Skoda, ze nepracovali pro vladu USA
    sorry, jiz v zari 2007 se zdalo, ze neco neni v poradku. pamatuju si to docela dobre, protoze v tu dobu jsem zacal resit odjezd do US a nakup dolaru. ekonomika usa se dostala do pruseru jiz nekdy na prelomu prosinec 2007/leden 2008. pokles HDP spojeny s propoustenim a zaviranim fabrik byl dost jasny signal k tomu, ze neco neni v poradku. a bylo by hodne naivni si myslet, ze zdravi nejvetsi ekonomiky sveta neovlivni ty ostatni. krach lehman brothers prisel az nekdy v zari a spis jako takova tresinka na dortu plnych jinych lahudek
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    2.6.2010 13:17 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Sorry, ale uz v roce 2005 se objevovala prvni varovani, ze na realitnim trhu USA vznika velka bublina. A?

    Do padu Lehman Brothers byl trh hodne nervozni, zastavovaly se investice, ale HDP neklesal, pouze brzdil se rust. Teprve ve tretim kvartale roku 2008 se ukazalo, ze ekonomika uz vstoupila do dlouhe recese. Pad nastal totalnim zablokovanim bank po padu Lehman Brothers. Ano, to, ze je problem, se uz vedelo jasne od prvni poloviny roku 2008. To, ze to bude vice nez jen velka financni krize, se realne ukazalo az v prubehu druhe poloviny roku 2008.

    Takze jsme asi zili kazdy v jinem svete, zjevne jste mel k dispozici cisla a informace, ktera tehdejsi statistici a centralni banky nemeli.
    2.6.2010 14:02 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Takze jsme asi zili kazdy v jinem svete, zjevne jste mel k dispozici cisla a informace, ktera tehdejsi statistici a centralni banky nemeli.
    asi jo, tou dobou jsem zil ve statech, takze informace o stavu ekonomiky jsem mel skoro z prvni ruky... :-] takze: jednak se masivne zacalo propoustet uz zacatkem roku 2008 a jeste si zive vybavuju narky americanu, ze je propusti a oni jsou bez sance najit jakoukoliv praci. dal byla vcelku citelna inflace a brutalni oslabeni dolaru. coz napr. zdrazilo benzin z lednovych $2.0x za galon na kvetnovych $4.0x. toto se ve zdrave ekonomice asi moc casto nedeje. navic jednotlive staty byly nucene masivne skrtat sve vydaje opet jiz na jaro 2008... nejsou to sice tvrda cisla... ale vsem bylo vic nez jasne, kam se to riti...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    2.6.2010 21:39 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Ekonomika se nepropadla kvuli Lehmanum, ale to je jedno.

    Co myslite tema signalama? Predpovedi komercnich bank, CNB, IMF, atd. se nepocitaj? Zpravy od podniku z prumyslu take ne?

    Rovnou se skrtat nemuselo, stacilo upravit schodek. Jenze to by pan Kalousek mel po dvou letech vladnuti rozpocet se schodkem pres 100 mld. a to samozrejme nejde, navic by prislo vnivec recke sachovani s rezervama.

    29.5.2010 23:36 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Aaaaa, dalsi pan na holeni.

    Jestli to dobre chapu, tak rikate, ze za schodek v roce 2009 muze (plne/z velke casti - nehodici se skrtnete) krize. Je to tak?

    29.5.2010 23:38 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    A bude následovat odkaz na článek pana Michla?
    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    29.5.2010 23:47 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Ssssssssssst! Jeste mi ho vyplasite!

    30.5.2010 00:08 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Ten pan Michl ten deficit v roce 2009 svaluje na strany napříč politickým spektrem.
    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    30.5.2010 12:02 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Za schodky rozpoctu vzdycky muze aktualni vlada, to nevite?

    Michl je typicky predstavitel ekonomicko-analyticke mluvici hlavy, ktera buh vi odkud vytahla dalsi hausnumero. Stacilo by se zeptat, jak k nemu prisel. Jenze na to se koservativec zeptat nemuze, protoze ten ma zazite, ze mluvicim hlavam se bezmezne veri. Kdyz mluvici hlava rekne, ze za deficit muzou socani, ze musime splacet dluhy, privaztizovat zdravotnictvi, duchody, snizovat dane prime, zvysovat neprime, trh je nejlepci, atd. atp., tak se o tom zasadne nepochybuje, vyrok se stava axiomem.

    Pro seriozni analyzu jsou ty dva clanky k nicemu (to by musel Michl zverejnit, jak k cislum prisel, pak bychom take mohli posoudit, za kolik veci muze CSSD). Ale na zacpani ust koservativcu odkojenych Novou/CT/MFDnes/Lidovkami to bohate staci, sam jste se o tom presvedcil.

    Darth Phantom avatar 30.5.2010 00:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    . Poprvé naostro v politice zafungoval fenomén Český sen.
    Dneska sem se po dlouhé době opravdu zasmál. Křivohubý agent tajných služeb a bojovník za radar Alexanr Vondra obhajoval jiného mafiána íčka Langera. Řekl, že má velké zásluhy proto, že vybudoval institut stranického vzdělávání ODS cevro - výchova mladých stranických kádrů. O pravdu k popukání, ten agent Vondra, íčko, i Český sen. :-D)))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.5.2010 19:51 zadluzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    ty billboardy s Nečasem a Paroubkem ale byli zamířeny proti TOP09. Hádejte proč?
    Grunt avatar 30.5.2010 02:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Za to by měli být autoři min. nominování na Nobelovku. A nejvíc se mi na tom líbí jasně se nabízející, ale naštěstí autory nevyřčená závěrečná otázka: A co s tím budete dělat?

    Odpověď za mě: Nic. Protože ani nic nemůžu.

    Díky za dílo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Michal Fecko avatar 29.5.2010 22:27 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Dalo by sa povedať, že KDU-ČSL išla "k čertu" ;-)
    29.5.2010 23:19 Kaja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Volby lze charakterizovat strucne: Volici chteli zmenu. Asi nejlepe je to videt na tom, ze uspech slavi nejen TOP09 ale take napr. JUDr. Marek Benda.
    30.5.2010 13:47 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Ano, voliči chtěli změnu. Většině stačí i změna názvu strany.
    30.5.2010 16:25 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Tak tak. Je smutné, že se spokojili se změnou obalu a obsah většinu nezajímá.
    29.5.2010 23:20 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Mně tedy přijde, že Paroubek & his Boys měli za úkol jednou provždy (v předvolební kampani) znemožnit ČSSD. Povedlo se jim to dokonale :-)
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    30.5.2010 01:09 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Mě dokonce párkát napadaly až tak ujeté myšlenky, jestli náhodou není Paroubek trojským koněm politické konkurence, protože co jsem se díval kolem sebe, lezl na nervy všem zprava doleva (dokonce jsem averzi zaznamenal i u straníka ČSSD, "Mladého sociálního demokrata", takové angažované mám spolužáky :)

    Já jsem si ho v duchu hájil, že je pod tlakem médií, ale když jsem ho slyšel naživo v delším projevu (rozhlasový záznam předvolební debaty v Ústí), tak jsem pochopil, proč vyvolává takové pozdvižení. Arogance z jeho projevu přímo kapala, samé úhybné manévry, zjevně domluvené křoví, pěkně vulgární. Možná byl pod tlakem, ale minimálně v poslední době to prostě projížděl. Doufám, že se z toho ČSSD pořádně poučí. Potřebujeme dobrou opozici (pokud bude ČSSD v opozici ;)
    30.5.2010 01:23 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Paroubek byl tvrdě pod tlakem.

    Konekonců sloužil jako záminka pro odhadem třetinu národa a pro několik politických stran jako nastrčený nepřítel.

    Aniž bych chtěl Paroubka hájit, myslím, že kdokoli na jeho místě by se určitě nechoval uvolněně.

    Třeba Nečas založil celou svou volební kampaň jen na nenávisti k Paroubkovi.

    Myslím, že Paroubek musel dostávat strašné kapky, a že by se asi jiný člověk na jeho místě opravdu nechoval lépe. Snad jen kdyby to byl stroj japonské výroby.

    Prostě mysl voličů byla zaflákána nenávistí k Paroubkovi a strašením z dluhu, a tím pádem lidé jaksi už nepostřehli nic moc jiného. A příštích x let se ukáže, jestli toho budou litovat.

    Jinak pro jistotu, nevolil jsem ČSSD. Ale až se někdo z vás bude chovat uvolněně, když budete na sobě cítit uměle rozdmýchanou nenávist miliónů lidí, pak přijďte říct. Samozřejmě se pak přestanete chovat klidně, což poslouží jako důkaz, že pomluvy a nenávist měla pravdu.

    Ostatně i Bush potřeboval zvednout svoji nevalnou pověst, když prezidentoval v USA. A nalezení obětního beránka jako nepřítele, teroristy, se ukázal jako skvělý konept. Ostatně to vládcové používají jako trik už mnoho století – vymyšlení fiktivního nepřítele funguje od nepaměti.
    30.5.2010 08:41 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Ale vždyť ten třídní boj do kampaně vnesla právě ČSSD. Že se to nakonec obrátilo proti nim samým to je asi logický důsledek toho, že dnes je informovanost voličů výrazně vyšší než bývala za dob Marxe/Engelse/Lenina/Gottwalda.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    30.5.2010 08:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    ČSSD vnesla do kampaně verbální agresivitu, ODS fyzickou. A to je dost podstatný rozdíl.
    Dalibor Smolík avatar 30.5.2010 11:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    fyzickou agresivitu? je možné osvěžit moji děravou paměť?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 30.5.2010 11:56 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Taky bych rad.

    Od vajickove kanonady se tusim distancovali a Sobotka dostal pres hubu od cloveka, co nema s ODS nic spolecneho, ktery na nej uz drive podal zalobu kvuli dluhum, jez Sobotka mydlil jak Bata cvicky i v dobe konjunktury a ktery za jednu blbou ranu pesti dostane stejnou sazbu jako kdyby nekoho zabil.

    Ja dostat od nekoho jednu pecku tak dotycny maximalne vyfasuje pokutu nebo podnimku, ale spis se nad tim mavne rukou. Holt rovnejsi nez rovni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    30.5.2010 12:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Jo, distancovali se slovy, ze vajicka jsou jen takova legrace a ze pest si zaslouzil.
    Dalibor Smolík avatar 30.5.2010 12:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Přesně tak, napaden byl i Topolánek (štěrkem) a také nikdo netvrdí, že za tím stála ČSSD. Prostě tyhle incidenty se stávají, i když by se stávat neměly. Bylo by dost neprozíravé, kdyby za násilím stála opoziční politická strana ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.5.2010 12:08 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Jo, sterkem. Puvodni zpravy nestrannych medii hovorily o kamenech a zaplavily papir, stinitka a pixely krvavymi sramy. Pak vyslo najevo, ze ty sramy ma z jineho zraneni, ktere si zpusobil sam a vysetrovani se dostalo do bahna zhruba ve chvili, kdy dotycni vypovedeli, ze si je objednal nekdo uplne jiny, nez se cekalo. A za rok onen utlocitny hoch spachal sebevrazdu. Zrejme ze zhrzene lasky.
    Dalibor Smolík avatar 30.5.2010 16:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Detaily nejsou až tak podstatné, důležité je, že si útok neobjednal nikdo z politických protivníků. Nějaký blázen v publiku se občas najde ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.5.2010 17:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Jasne a obcas se jmenuje treba... Lee Harvey Oswald :-)

    Nekdy premejslim, jestli jses opravdu tak naivni nebo jestli to hrajes.
    Dalibor Smolík avatar 30.5.2010 17:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Nekdy premejslim, jestli jses opravdu tak naivni nebo jestli to hrajes.
    Tak tohle mě začíná zajímat ;-) To jako, že si to strana objednala sama, aby zdiskreditovala soupeře? Něco jako hořící Reichstag? Ale no tak, jsme v Česku .. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.5.2010 10:37 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Ale no tak, jsme v Česku
    To ma byt argument?
    Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 11:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    To byla trochu nadsázka. Já nejsem moc přítelem konspiračních teorií, většinou skutečnost je šedivá a nezáživná :-). Ale je fakt, že i u nás občasné vraždy (Mrázek, Kočka) politické a mafiánské pozadí mají. U těch volebních kampaní jsou to ale akce dost slabé :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.5.2010 11:54 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Aha, takze jen placnuti, kdyz neni co rict :-)
    Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 15:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Žádné plácnutí. Chci jednoznačně říci, že za vajíčkovou aférou, za štrkem nebo ránou do hlavy Sobotkovi není žádná promyšlená akce s politickým pozadím. Akce typu Mrázek jsou úplně jiného typu. Stačí?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.5.2010 15:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Proste jenom rozhorceni obcane, co sli kolem a nahodou meli vajicka nebo utopence. Staci. Bohate.
    Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 15:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    U těch vajíček - to byla ze začátku recese, hodilo se to na Facebook a pak už to šlo samo. Lidé se bavili. Bez ohledu, že ta forma protestu není zrovna vhodná. Ale určitě v tom "nebyla ODS", jak to Paroubek ze začátku tvrdil. Pak i on od tohoto tvrzení ustoupil.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.5.2010 16:03 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    U těch vajíček - to byla ze začátku recese, hodilo se to na Facebook a pak už to šlo samo. Lidé se bavili.
    a nekteri z nas se budou bavit, jak tato facebookova generace s vajickama bude platit skolne. uz se tesim, jak jim za to budou chodit *skutecne* statisicove slozenky. ale maji co chteli.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 23:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    uz se tesim, jak jim za to budou chodit *skutecne* statisicove slozenky. ale maji co chteli.
    To mi připomíná strašení Miroslava Štěpána opozicí v roce 1989 :-)
    Pokud vím, tak školné se má splácet z platu a jen v případě, že absolvent sežene práci a nemají to být statisícové částky. A na složenkách určitě nebudou.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.6.2010 00:18 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Pokud vím, tak školné se má splácet z platu a jen v případě, že absolvent sežene práci a nemají to být statisícové částky.
    jste si tim opravdu jisty? napr. top09 nemluvi o zadnem odlozenem skolnem, ale o normalnim skolnem, kteremu jen rika ,,osobni motivace studenta''. dal... nevidim moc rozdil v tom, jestli si lidi budou brat na skolne pujcku nebo pujcku, kterou budou moct splacet az kdyz budou vydelavat.

    a ze to nebudou statisicove castky? to je naivni... pro srovnani... v soucasne dobe se poplatek za prekroceni studia pohybuje nekde mezi 15 az 30 tisici za semestr. podle skoly a oboru. tak si to hezky vynasobte deseti. a hned jsou to statisice.

    neni nad to zacit svuj produktivni zivot s hezkym dluhem na krku!
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    1.6.2010 08:49 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    neni nad to zacit svuj produktivni zivot s hezkym dluhem na krku!
    jj, a což teprv nějaké bydlení ... kdo dá hypotéku člověku se statisíci dluhu na krku?
    1.6.2010 09:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    neni nad to zacit svuj produktivni zivot s hezkym dluhem na krku!
    To všichni v této zemi, dokonce již novorozenci. Nevím, proč se na to zapomíná a snahy s tím konečně skoncovat se kritizují. Nebylo by snad lepší všechny ty ohromné peníze, které se dnes platí na úrocích z dluhu, dávat někam jinam? Společnost musí změnit uvažování, tak jako každá slušná odpovědná rodina.
    1.6.2010 13:23 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Nebylo by snad lepší všechny ty ohromné peníze, které se dnes platí na úrocích z dluhu, dávat někam jinam?
    Jasně, např. nakoupit F-16, další Pandury, zavlažit ještě víc tunelů deštíkem státních zakázek a tak. I kdyby ty peníze k dispozici byly, vsaďte se, že by nešly tam, kam si představujete, že by bylo je tam dávat.
    Společnost musí změnit uvažování, tak jako každá slušná odpovědná rodina.
    To si musíte vybrat, buď rodina, anebo každý individualisticky sám za sebe. V rodině např. funguje většinou extrémní progrese podílení se na financování z výše příjmu. V rodině většinou funguje pro jednotlivce "nevýhodná" solidarita silnějších se slabšími. Tohle je ale podle pravicové politiky fujfujfuj.
    1.6.2010 13:53 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Proč by nezadlužujícíse stát (společnost) musel fungovat tvrdě individualisticky až na úroveň jedince? (původně mě dostalo to zcestné srovnání státu a rodiny, ale s tím začal Petr už v předcoyím příspěvku - i když ne tak zcestně)
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    2.6.2010 11:21 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Nevím, proč se na to zapomíná a snahy s tím konečně skoncovat se kritizují.
    můžeš uvést nějaké konkrétní příklady?

    - tedy jednak těch snah, a jednak té kritiky

    v obecné rovině jsem si nějak nevšiml, že by kdokoliv řekl cokoliv proti vágně vyjádřené myšlence "měl by se snížit státní dluh"
    31.5.2010 16:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Vzdyt to tvrdim, nahodni kolemjdouci :-)
    30.5.2010 09:33 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Tridni boj existuje nezavisle na tom, jestli ho nekdo nekam vnese nebo ne. Samozrejme, nekteri lide si v opojeni "we are all individuals" mohou myslet, ze uz je to passe. Ale neni.

    Tridni boj bude existovat do te doby, dokud budou mezi lidmi nemale mocenske rozdily (v dnesni dobe jsou vyjadreny penezi, za feudalismu to byl take treba slechticky stav a podobne, toho jsme se uz nastesti zbavili). Tyto mocenske rozdily prave definuji ony tridy.
    30.5.2010 11:12 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Tridni boj od CSSD? Kde? Kdy? Jak?

    Myslim, ze Marxe/Engelse/Lenina/Gottwalda byste si mel nastudovat v prvni rade vy.

    30.5.2010 16:22 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Tridni boj od CSSD? Kde? Kdy? Jak?
    Eh? Už jen institut progresivní daně je hezky uplatnitelný. Ale např. onen Paroubkův projev v Ústí, kde hřímal, že "si holt bohatší koupí menší auta a méně kaviáru, oni to přežijou"... To ti nepřipadá jako dělení společnosti na třídy?
    30.5.2010 16:47 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Levice dělí společnost na třídy kdykoliv mluví o hájení zájmu "obyčejných" lidí, trestat úspěšné tím, že jim bere a dává méně úspěšným. Z úst papalášů to působí mimořádně trapně a směšně.
    30.5.2010 18:44 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Obdivuji cloveka, ktery vymysli tahle hesla a pak je distribuuje mezi neoliberaly. Ma neobycejny smysl pro absurdni humor a vynikajici schopnost delat z libi blbce, aniz by si toho vsimli.

    Jasne, pane Kratky, zostreny tridni boj u nas prosadil uz Klaus, v zapadni Evrope a Americe zuri od nepameti. Pak prisel pan Kalousek s Topolankem, dane narovnali, a od te doby nase zeme jen vzkveta.

    Spolecnost se na tridy deli, to je trivialni empiricky fakt. Jestli "holt bohatší koupí menší auta a méně kaviáru, oni to přežijou" povazujete za tridni boj, tak naprosto nemate pradstavu, jak tridni boj vypada. Ve skutecnosti v situaci, kdy nizsi a stredni vrstvu ceka masivni snizeni zivotni urovne, jsou takova opatreni jedinym zpusobem, jak udrzet spolecnost pohromade.

    30.5.2010 11:08 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Aniž bych chtěl Paroubka hájit, myslím, že kdokoli na jeho místě by se určitě nechoval uvolněně.

    Ale sef parlamentnej strany nie je ktokolvek. Takychto ludi je momentalne 5 v state (1:2 000 000). Takze jedna zo schopnosti sefa strany musi byt nie len vediet kecat a inspirovat atd., ale aj uniest tlak medii, antisympatizantov, vnutrostranickej opozicie a inych. Sef strany si nemoze davat latku na porovnanie rovnaku ako priemerny clovek. Pokial si ju dava dopadne ako Bradavica.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    30.5.2010 12:30 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Vcera jsem videl jak Paroubek sve svem prvnim vystoupeni mel po boku prase kurwu nejvesti, svini picovskou Bendu hajzla. Na to rikate co? Bendu okamzite popravit
    the.max avatar 30.5.2010 20:33 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Na kazdou svini se nekde vari kotel s vodou. Ne ale ted vazne. Doufejme, ze Slegr nepodlehne oranzovemu tlaku a nevzda se poslaneckeho mandatu, nebot tim by zajistil, ze se do PS dostane prave Benda, coz by pro nej znamenalo poslaneckou imunitu. Pokud ale zustane mimo, je tu sance, ze se aspon nektere veciz acnou vysetrovat. Otazka je, jak moc bude vysetrovani ovlivnovano.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    31.5.2010 08:59 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Paroubek byl pod tlakem, ktery ale sam vyvolal. Siril lzi typu plakatu, ktery obvinoval mistni konkurencni politiky z vyvolani svetove hospodarske krize. Cilene utocil na jednotlive osoby u konkurencnich stran, coz mu pak oni oplatili presne mirenou kampani pouze proti nemu.

    Co z programu CSSD prezentovali v predvolebni kampani? Regulaci cen energii (ktera stejne probiha), zruseni zdravotnickych poplatku (z cehoz zacali nenapadne couvat tesne pred volbami), vracenim prvnich tri dni nemocenske. A pan Pecina (v Praze podporen panem Hulinskym) slibovali boj proti korupci (pritom jejich protikorupcni balicek pred volbami toho fakt moc nenabizi).

    O tom, ze zem zamorily plakaty, ktere se oficialne k CSSD nehlasily, ale utocily cilene na konkurenty, ani snad nemluve.

    Paroubek si vybral styl kampane, vyzral si to nastesti az do konce. Nikdy jsem se netesil na jeho tiskovku tolik jako na tu jeho posledni. A to jsem par let zpet v nem nejaky dobry potencial pro CSSD i videl (po Grossovi vypadal nadejne).
    30.5.2010 01:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Obávám se, že zlepšení hned tak nepřijde. Historie se opakuje, jako po Zemanovi přišel Špidla, i po Paroubkovi nejspíš přijde někdo nekonflitní, příjemný a milý (Sobotka? Hašek?). Ať to bude kdokoli, média ho budou opět chválit, jaký je to pokrok oproti tomu hulvátovi Paroubkovi, a s ČSSD to půjde od desíti k pěti jako za Špidly.

    Jakkoli se mi příčí počínání Miloše Zemana od roku 2002 (a zejména jeho poslední akce, která vyvrcholila dneškem), v jednom má naprostou pravdu. Šéf levicové strany - a v našich podmínkách dvojnásob - nemá být miláčkem médií a pokud se o to bude snažit, dopadne to špatně.

    30.5.2010 11:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    No, predevsim by se mel postavit pomnik Kalouskovi a firme, ktera se TOP09 starala o medialni obraz. Presvedcit jinak pricetne lidi, ze Kalousek, Janota, Schwarzenberg, Parkanova a dalsi a dalsi jsou ona kyzena zmena... ze Kalousek, ktery ma na hrbu podstatnou cast castky ze slozenky, kterou rozesilal je odpovedny hopspodar, ze Schwarzenberg, ktery prikryl Cunkiadu, cahroval s kaprikama, delal kryti Kosovu, uplacel pri restitucich je nejaka moralni autorita a nasleduji zastupy dalsich a dalsich...

    Takze pratele, drzme se, jedme sesupem ke krachu. Ted to zacne, zalepime Liberec, Diag Human, rozjedeme ekologickou zakazku, vyvedeme prachy na duchody do soukromych fondu, ktere nam sice neprinesou vic penez, ale za to budou negarantovane (maximalne dodatecne statem) a spousty a spousty dalsich. Jeste budeme se slzou v oku vzpominat na vlady, o kterych jsme tvrdili, ze spatne hospodari.
    belisarivs avatar 30.5.2010 11:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Na D-fensovy se do Scharzenberga docela opreli.

    Borec o nem napsal, ze ty jeho reci jsou jako polyuretanova vyplnovaci hmota be spreji.

    Leze z nej spousta peny ale malo materialu. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    Vykook avatar 30.5.2010 13:46 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Staci se podivat do leveho sloupecku do casti odkazy.

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    30.5.2010 11:58 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Parkanová nebyla do PSP zvolena. Janota byl až do počátku úřednické vlády nepolitický úředník, kterého si na MF držel kromě Tlustého každý ministr.

    Mátu tu šokující odhalení. Ještě bych poprosil nějaké důkazy o krytí Čunkiády, Kosova, úplatcích při restitucích a pod. Bez důkazů (nebo alespoň důvodných podezření) to je, jako byste nic neřekl.
    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    30.5.2010 12:05 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Je mi celkem lhostejne jestli byla ci nebyla zvolena, byla soucasti te party, to bohate staci.

    Co se tyce cunkiady, lide s luxusem pameti si pamatuji jeho slova o tom, ze odstoupi, kdyz a bla bla bla, jeho soukrome vysetrovani (pri kterem, jak se ukazalo nebyl spis kompletni, pokud pominu vubec absurditu takovychto akci). A dukazy o Kosovu a uplatcich (ke kterym se sam ve slabe chvilce priznal... kdes byl uplynule tri roky?
    31.5.2010 08:50 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Co se tyce Cunkiady, nevim jak vy, ale ja si pamatuju, ze policie vysetrovani odlozila, pan Schwarzenberg se na sve vlastni naklady pokusil skrze soukromou renomovanou detektivni kancelar ziskat nejake dukazy, ty se realne bohuzel nenasly. Detektivove proste rekli, ze Cunkova verze je pripustna a nelze ji vyvratit. Tehdy mel pan Schwarzenberg moznost potopit Topolankovu vladu kratce pred predsednictvim EU, coz mu asi na zaklade poskytnutych informaci jako uplne nejlepsi reseni pro nasi zem nevychazelo (ovsem naopak velkemu eurooptimistovi Paroubkovi to bylo sumak o par mesicu pozdeji). Ne, ze bych z toho skakal radosti, ale z jisteho pohledu to chapu. I tak se povedlo nakonec Cunka odklidit. Dalsi komentar?
    31.5.2010 09:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Jako Radio Jerevan dobry, ale neodlozila to policie, ale peclive vybrany statni zastupce. Necely den pote, co dostal spis o nekolika tisici stranach.

    Ta renomovana detektivni kancelar dostala spis (neuplny) a ukol zahrat to do autu. Jinak si nedovedu predstavit co a jakym zpusobem by mela nejaka soukroma detektivni kancelar vysetrovat.
    31.5.2010 10:55 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Ups, jasne, vim, ten podivny statni zastupce. Sorry, nejak mi to po ranu vubec nemysli.

    Ta detektivni kancelar toho nakonec vysetrila v podstate vice nez nase policie. Je otazkou, zda by se nechala najmout prave pro takovou manipulaci, jako vy predkladate. Co nejaky dukaz, ze tomu tak bylo? Realne, existuje nejaky nevyvratitelny dukaz proti Cunkovi, za ktery by mohl byt odsouzen :-(
    31.5.2010 11:08 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Bohuzel, tezko rict co by mu nakonec u soudu mohlo zlomit vaz. Byla tam spousta nevyjasnenych veci a podivnosti typu vic obcanek, penize nejasneho puvodu, ztracene diare. Co mne ovsem zarazi je, ze normalni smrtelnik jde k soudu a bud bude odsouzen nebo ne. Cunek ma Salichova. Kdyby ho nechali dojit az k soudu a dukazy by byly opravdu tak chatrne/vykonstruovane, soud by to smetl a mel by klid pro jednou.
    30.5.2010 12:06 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie

    Parkanova byla zvolena.

    30.5.2010 12:23 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Tak to jsem si zřejmě spletl s nějakým průběžným výsledkem. V jednu dobo to vypadalo, že bude přeskákána lidma pod ní. Omlouvám se.
    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    30.5.2010 12:24 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Já si to pamatuju jinak. Musím skutečně poprosit o nějaký důkaz.
    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    30.5.2010 12:28 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Toho jsem si vsiml, ze si to pamatujes jinak. Ostatne jsi tak zblbly, ze zadas o dukaz sam sebe :-)
    30.5.2010 11:12 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    ad 1.) Scenar podobny volbam na Slovensku v 98. HZDS vyhralo volby, ale nemohlo zostavit vladu. Malo na to 3 pokusy, co zabralo tusim 3 mesiace, pocas ktorych upratovali a skartovali na ministerstvach co sa dalo (plus tusim este dosadzovali ludi kam mohli), ale po 3 mesiacoch zaspieval Meciar v STV, ze neublizil (co tie nie je pravda, vid Remias) a ze ide od nas. A tvrdil, ze je to uz navzdy. Co nedodrzal, ale to asi nikoho neprekvapilo, pretoze to nebol ani prvy ani posledny slub co nedodrzal (v com sa tiez podoba momentalnemu odstupivsiemu).
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    30.5.2010 12:02 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Včera jsem se málem pochcal smíchy když jsem videl volební štáb ČPS. Taková banda pošuků a pseudoliberálů!

    Vlevo budoucí ministryňe školství (vysoky boty az tesne pod kolena :-)), potom ministr financii s trickem zakasanym v jeansach (OMG!), dale premier (kozeny gate, kozeny kabat a sitovany tricko s lebky a hustej cross na krku z vietnamskyho butiku :-)) Je to vubec muz nebo zena? :-/)

    90% z nich ma dredy nebo cop a mene nez 25 let....
    30.5.2010 12:31 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    No jo, ale proč to nezkusit ?
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    belisarivs avatar 30.5.2010 12:55 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    No potes prase. Fakt docela cumim.

    Pan Kaderavek nikde :-(
    IRC is just multiplayer notepad.
    30.5.2010 15:16 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Měli se spojit se zelenými. Myslím že jejich programy se vzájemně nevylučovali, ale doplňovali. Dostaly by se snad nad 5%. Prý ale zelení nechtěli, asi by se museli dělit o příspěvek :-( Tak tam není nikdo :-(
    30.5.2010 16:18 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    I kdyby se spojili, bylo by méně než měl Zeman nebo Bobošíková, kteří se také do sněmovny nedostali.
    Dalibor Smolík avatar 30.5.2010 16:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Piráti skončili tam, kam patří. V muzeu kuriozit ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.5.2010 16:59 rudiik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Nezbývá než dodat, že máte vševystihující patičku... ;-)
    Dalibor Smolík avatar 30.5.2010 17:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Opravdu? -). Není moje. Výrok patří Miroslavu Horníčkovi.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.5.2010 16:56 rudiik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Taková banda pošuků a pseudoliberálů!
    Obdivuju tvoji schopnost odezirani, kdy pohledem na par fotek (nebo mozna na par lidi u stolu) rovnou vis, co maji v hlave a umis je tak mistrne zaradit. Nedelas ty nahodou na personalnim nebo v HR?
    90% z nich ma dredy nebo cop a mene nez 25 let....
    Opet uctyhodna ukazka tve nedosazitelne bystrosti. Btw, delka, barva, strih, sila a jine parametry vlasu maji nejaky politicky relevantni rozmer? Wow, to je mi novinka. To bychom mohli oznacit tretinu snemovny za bandu nacku, protoze se jim lesknou plesky...

    Tyhle radoby desne inteligentni komentare opravdu miluju...
    30.5.2010 17:02 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    A proč je tedy výskyt takových individuí s dredy a culíky v ČPS v množství větším než malém, pozoruhodně nápadném oproti jiným stranám?
    Grunt avatar 30.5.2010 17:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    A to radši ani nechtěj vědět, kolik z nich je homosexuálů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.5.2010 19:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Já považuju za správné, aby jich bylo v každé straně a v parlamentu srovnatelně jako v běžné společnosti. Jde o poměr a ne o absolutní počet.
    rudiik avatar 30.5.2010 17:20 rudiik | skóre: 16 | blog: rudiikuv miniblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Možná proto, že nejsme skupina profesionálních tlučhubů, ale normální lidé, jaké potkáš v jakémkoli kolektivu ;-) Nicméně pokud tvůj obzor končí u délky vlasů, tak se to hůř vysvětluje...
    KDE 2.0 .. KDE 3.5.10 -> KDE 4.1 .. KDE 4.4.5 -> E17 Alpha/Beta -> Trinity 3.5.12 -> GNOME 2.30 -> KDE 4.6.5
    30.5.2010 19:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Můj obzor nekončí u vlasů, to opravdu ne, jen se ptám, proč by zastoupení takových lidí mělo být u vás několikanásobně větší než jinde a i v normální společnosti, dke se pohybuji (škola, práce, Brno) nevidím takovou koncentraci culíkářů a dredařů. Opravdu vypadáte jako exoti.
    31.5.2010 00:44 Jiří Kadeřávek | blog: jkblog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Podívej se třeba na fotografie z CF ČPS. Vypadají normálně, že? Takže přání otcem myšlenky. Jinak zrovna v Brně vypadají Piráti až příliš konformě. Přijď se podívat do naší kanceláře, ať vidím, jak vypadáš ty. Udělám na Tebe pukrle :)
    31.5.2010 20:58 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Tak fajn. Přijdu pokecat. Kdy a kam se můžu stavit?
    31.5.2010 13:31 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se parlamentní volby 2010 zapíší do historie
    Btw, delka, barva, strih, sila a jine parametry vlasu maji nejaky politicky relevantni rozmer?
    ano, mají
    Wow, to je mi novinka.
    v tom případě máš ještě mnohé co se učit ...

    v "inteligentnosti" komentáře si nijak nezadáš s tím, na který reaguješ, a to mě rmoutí :-/

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.