abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    29.5. 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.5. 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 43
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1007 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Peníze Rómům

    3.2.2009 18:08 | Přečteno: 1649× | Zivot a tak

    Zaregistroval jsem zprávu, že zelený ministr školství Liška posílá žákům peníze. Až 7 tisíc na školáka. Musí však mít správný rasový původ. Chtěl bych se zeptat místních zastánců a voličů zelených (je to přeci "jejich" ministr) jak uchazeči prokazují rasovou čistotu.

    Když se budou rozdávat peníze, je to vždy šance pro méně poctive. Jak je tedy konkrétně ošetřeno prokazování rasové čistoty žadatele o tento prispevek? Jak se ošetří, aby někdo, kdo je jen málo tmavý, skoro úplně bílý nedostal těch 7.000 korun? Nebo co když o to požádá nějaký úplně bílý žák, a bude drze tvrdit, že je Rom?

    Není to sranda, to by tady mohl nějaký drzý běloch s horším výsledkem u prijmacek tvrdit, že je Róm, aby dostal bonusove body za rasu a studoval na úkor lepších uchazečů.

    P.S. Pokud by někomu připadalo, že zmíněný akt je pozitivní diskriminace, tak se jistě zmýlil, protože to by přeci byl hnusny rasismus a navíc zelení proti diskriminaci bojují.

           

    Hodnocení: 92 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.2.2009 18:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    A přesně tohle je to o čem je rasismus... Proč se musí rozlišovat podle rasy? Proč se prostě nerozlišuje podle finanční situace rodiny?
    unknown_ avatar 3.2.2009 18:15 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Poprve, co sem tvuj zapisek ohodnotil dobre. Diskriminace je vzdycky spatna. Bez vyjimky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.2.2009 18:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Poprve, co sem tvuj zapisek ohodnotil dobre.
    ...já taky...
    Michal Fecko avatar 3.2.2009 18:25 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    To teraz bude veľká "poptávka" v ČR po čiernom kréme na topánky u školákov :-)
    3.2.2009 18:31 bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

     Narodnost si muze zvolit svobodne kazdy jakou chce. Proto se z Cikanu stali Romove a proto se z Cecha muze stat take Rom. Kdybych studoval na gymplu tak do toho jdu, minimalne pro tu srandu

    =^..^= AmigaPower® avatar 3.2.2009 18:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    ...ale nezapomeň na to, že to jde pouze jednou ;-)
    AsciiWolf avatar 3.2.2009 21:13 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    +1 :-D

    4.2.2009 11:07 bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    Nechapu, zajdes na mestky urad nahlasit zmenu udaju a dostanes novou obcanku. Stejne tak do scitani lidu muzes vyplnit co chces. Narodnost != obcanstvi.

    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 11:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Jednou jsem to hledal jak to s tim je, a z toho co si pamatuju to jde jen jednou. Možná si to pletu, možná ne, možná se to změnilo, nevim... . . ...možná bude vědět google ;-)
    Narodnost != obcanstvi.
    ??? to jako: národnost romská = občanství romské? romistán? romania? :-D
    3.2.2009 18:36 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Posílá romským dětem deset milionů korun. Za peníze si mohou školáci zaplatit jízdenku do školy, koupit oběd, nebo pořídit počítač.
    Tomu neverim. Spis by to meli opravit na Za peníze si mohou školáci zaplatit lepší alkohol, víc drog, cigarety nebo značkové oblečení. Neverim, ze by si vetsina romskych deti z tech penez platila to, co si kazdej ne-rom plati sam, protoze to proste potrebuje. Proc by si meli platit veci, ktery oni nepotrebujou? Verim spis tomu, ze schrabnou penize, roztoci je nekde v hospode a pak pujdou zebrat o dalsi podporu. Jak tu jednou nekdo psal. Romska rodina dostala byt na hypo, nasla lidi, kteri od nich ten byt koupili. Za cast ziskanych penez splatili hypo (pokud ji neprevedli na ty novy majitele) a zbytek penez si nechali. Ovsem ne na nakup novyho bytu. To sli radsi zase kricet pres mestskej urad, ze chci dum, ze to je diskriminace.

    Proc jim sakra radsi nedaji rovnou ty veci? To je jako davat homelessovi penize na vlak, ktery za rohem roztoci za alkohol.
    3.2.2009 18:58 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Osobne s tou posahanou pozitivne diskriminujici dotaci nesouhlasim, ale vas prispevek se mi zda dost xenofobni. Hazet vsechny do jednoho pytle je velice spatne.
    3.2.2009 19:52 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    > Hazet vsechny do jednoho pytle je velice spatne.

    Naprosto souhlasím. Házet všechny "bílé" do jednoho pytle a za trest jim odpírat peníze je nechutný rasisticky motivovaný útok.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 20:23 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    ale vas prispevek se mi zda dost xenofobni.
    Ale to jsou úplně všechny příspěvky a blogy pana Fauna. Pan Čech totiž nic jiného než šířit xenofobii a rasismus neumí.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.2.2009 20:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    WTF? JiK je kromě Fauna ještě CET? :-D ...no to už je normální mozkový spiknutí... :-D
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 20:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Fakt jo? :D To už je na docenta Chocholouška. Ten Faun nemůže být normální :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 4.2.2009 08:59 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Chochol - ouška. to nemoze byt nahoda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 09:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    :-D :-D :-D
    xxxs avatar 4.2.2009 09:41 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    chocholky na uskach ma rys a niektore veverice. vidim to tak, ze fantom beha po lesoch a ublizuje zvieratkam.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 10:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Devon Rex taky, ale těm ty ouška nedržej otočený...
    xxxs avatar 4.2.2009 11:04 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    tak to by si mal phantomovi jednu darovat. devonske nekonciace otacanie by ho zabavilo na dlho.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 11:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    (900€)
    xxxs avatar 4.2.2009 12:09 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    svinska hyperinflacia.
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 12:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    Bavíte se dobře, chlapci? :-D :-D. Mě by jenom zajímalo, proč Jiřího Fauna tolik tíží romská otázka v ČR, když o sobě tvrdí, že žije v nějakém Prdelákově v JZD za oceánem. On to opravdu nikdo nevidí, co tady ten chlapeček v uniformě důstojníka SS píše?

    Zatím je to dobré, Faunovo pistolky jsou zatím jen plastové. Pan Čech se často nudí a tak až zaklapne Mein Kampf, tak napíše nějaký rasistický a xenofobní blog. Udělá to ve Faunovo velmi pozdním odpoledni.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 12:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Protože přestože žije jinde platí v ČR daně?
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 13:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Mě je nějakej Faun ukradenej a kde platí daně taky. Jsem jen zvědav, co zase vyleze z Faunovo fašounské palice v příštím příspěvku nebo blogu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 13:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Tak proč tvrdíš že tě to zajímá, když pak tvrdíš, že je ti to ukradené, dej si sprchu, nevíš co žvatláš...
    Mě by jenom zajímalo, proč Jiřího Fauna tolik tíží romská otázka v ČR, když o sobě tvrdí, že žije v nějakém Prdelákově v JZD za oceánem.
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 13:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Nezajímá mě Faun jako takový a kde platí daně. Mě jen občas zajímá, co vyleze za zvratek z jeho fašounské kebule.
    dej si sprchu, nevíš co žvatláš...
    Uklidni se, synku. Těch nesmyslů, co žvatláš ty je mnohem více.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 13:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Jasně, žvatlám tak strašně, že ti odpovídám na tvé hloupé dotazy korektními odpověďmi, chjo jsem já to ale blbec, ale prostě si to nějak nemůžu odpustit...
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 13:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    chjo jsem já to ale blbec,
    No konečně si to už přiznal :-D. Nejde jen o tuto diskuzi, ale o mnoho dalších. Korektní dotazy... Korektní dotaz je, co Fauna nutí psát xenofobní blogy a příspěvky.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 13:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    A teď si představ, Marku, že by se lidé posuzovali nejen podle barvy kůže, ale třeba i podle ošklivosti. Ty by si na tom nebyl zrovna nejlépe :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 13:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    . .. ...oops... .. .
    Václav 4.2.2009 15:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Phantome Phantome… Ty tvoje kydy už zachází daleko, nemyslíš?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 15:05 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Asi jo. To už jsem trochu přepísk :-). Ale mě se Marek moc vizuálně nelíbí... :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 15:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Próč né? A kdo se ti tady teda vizuálně líbí? :-D :-D :-D
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 15:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    No přece ty, kocourku, protože máš velmi přitažlivou bradku jako Blekota z Arabely :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 4.2.2009 14:34 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    bavime. dokonca by som aj mohol napisat, co vidim, ale ak nahodou vidim nieco ine, tak som pravdepodobne nahnednuty fasista. a ja uz nechcem byt fasistom.
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 14:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    ale ak nahodou vidim nieco ine, tak som pravdepodobne nahnednuty fasista
    Pan Faun zřejmě vidí ze země za oceánem až do České republiky a do romské kolonie. Já už Fauna nechám být, stačí si přečíst jeho příspěvky a blogy.
    A je to tu! Prvý perzský humanitárny fotoaparát sa dostal na nízku orbitu. Neveriaci psi neverili, že palivom plnené rúry dokážu zaletieť ďalej ako za Bulharsko, no Alah je mocný.
    Rozhodl si se nebýt fašistou a píšeš tyto "oduševnělé" blogy. To je podle tebe blog? Taky jsem ti ochoten zaslat 5€ na novou didaktickou klávesnici, aby si se konečně už naučil psát velká písmena.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 4.2.2009 15:10 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    pod blogom som svoj postoj k iranu vysvetlil. ja mam perzanov rad, ale ako kazda islamska krajina, aj oni sa budu musiet so svojim nabozenstvom vysporiadat a oddelit ho od politiky a prava.

    Nenašli sa žiadne výsledky pre "didakticka klavesnica".
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 15:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    pod blogom som svoj postoj k iranu vysvetlil.
    Ti Peršané vyhrožují těm nevěřícím psům tak maximálně slovně. Asi i proto, že se k hranicím zprava i zleva blíží demokratičtí američtí tankisté a pistolníci, aby prodloužili ropnou trubku z Iráku až do Iránu. Irán, pokud vím, se kromě irácko-iránské války žádného válečného konfliktu asi 400 let nezůčastnil.
    Nenašli sa žiadne výsledky pre "didakticka klavesnica".
    Tu klávesnici mám pro tebe připravenou doma. Naučíš se na ní psát velká písmena a také to, že se nepíše "Nenašli", ale "Nenašly".
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 15:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    "Nenašli", ale "Nenašly"
    Tak teď si šláááp do pořááádnýýýho hóóóóvna :-D Ona je totiž slovenská gramatika trošku jiná od tý naší... :-D
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 15:28 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Do prdele :-D. Ale ta moje klávesnice umí psát velká písmena a pan Větvička nikoliv. Teď se budu brodit v těch sračkách ještě pěkně dlouho :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 15:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    xxxs avatar 4.2.2009 15:38 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    radsej od konca. posledna veta je skopirovna z google. aj google sa moze mylit, no nemyli. slovensky pravopis je jednoduchsi ako cesky, sloveso ma na konci vzdy "i".

    viem pisat veke pismena, dokonca aj pozit diakritiku. staci si pozriet zmieneny mikroblog. normalne ich ale nepouzivam, unavuje ma to.

    k tym 400 rokom- link (nepodstatne). dolezite je, ze mozu byt nebezpecni a maju pouzitelny nosic na jadrove hlavice. ano, su tu aj ini, ale kazdy dalsi jadrovy kovboj je dalsie riziko.
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 15:48 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    viem pisat veke pismena, dokonca aj pozit diakritiku.
    Seš Freddy Krueger, co má místo rukou ocelové pařáty a netrefí se na Shift? Taky si pane Větvičko líný, a díky tomu tady musí číst x návštěvníků tvoje pahýly a větvičky.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 4.2.2009 16:26 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    fredy je kamos.

    text s absenciou diakritiky sa cita tazsie. mozog sa namaha a tym sa trenuje. takouto nenasilnou formou zlepsujem mozgy citatelov.
    kotyz avatar 4.2.2009 20:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Koukam ze mas novyho kocura a novy obri pomalusenacitajici obrazky na webu. ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 21:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Koukam ze mas novyho kocura
    ;-)
    novy obri pomalusenacitajici obrazky
    ježišmáááárjáááá!!!! kde???? jakýýý??!! :-D

    kotyz avatar 4.2.2009 22:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Jenom tady. Nic lepsiho do ceho bych si moh rejpnout sem tam nenasel :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 22:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Nebylo možný to udělat jinak než PNG, JPG neumí průhlednost a GIF vypadal jak v 32 barvách :-D
    kotyz avatar 4.2.2009 22:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Jeste bys moh na wikipedii napsat neco o otaceni ousek ;-) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 22:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Phantom Alien to už má určitě rozepsaný... ;-)
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 22:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Néé. Já mam teď rozepsanýho ajatolláha Chameneího. :))))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 18:38 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    No já už dlouho říkám, že se na nějakou střední nebo na učiliště ještě přihlásím :-D
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    3.2.2009 18:55 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Jen pro úplnost - sice nepatřím mezi ty vyvolené, ale to se přeci nějak ošéfuje, stačí sehnat jeden podpis navíc - o houby jde, ne? :)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    3.2.2009 18:39 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    COŽE??? To se mi snad zdá! :(
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Luk avatar 3.2.2009 18:58 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Čl. 3 LZPS:
    1. Základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině, majetku, rodu nebo jiného postavení.
    2. Každý má právo svobodně rozhodovat o své národnosti. Zakazuje se jakékoli ovlivňování tohoto rozhodování a všechny způsoby nátlaku směřující k odnárodňování.
    Co na to ústavní soud? ;-)

    (Koho by to zajímalo, tak podrobnosti jsou tady.)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    3.2.2009 19:08 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Myslím, že dotace není základní právo a svoboda. Ale čl 26. Mezinárodního paktu o občanských a politických právech už vypadá lépe:
    "Všichni jsou si před zákonem rovni a mají právo na stejnou ochranu zákona bez jakékoli diskriminace. Zákon zakáže jakoukoli diskriminaci a zaručí všem osobám stejnou a účinnou ochranu proti diskriminaci z jakýchkoli důvodů, např. podle rasy, barvy, pohlaví, jazyka, náboženství, politického nebo jiného přesvědčení, národnostního nebo sociálního původu, majetku a rodu."
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Luk avatar 3.2.2009 20:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Myslím, že dotace není základní právo a svoboda.
    Je dost možné, že odst. 1 není v tomto dostatačně silný. Proto jsem uvedl i odst. 2, kde je zakázáno jakékoli ovlivňování volby národnosti. Pokud program jednoznačně hovoří o Romech (které nelze spolehlivě identifikovat jinak než národností), pak jde o ovlivňování volby národnosti, protože kdo si zvolí jinou než romskou národnost, je podle popisu programu z možnosti získání dotací vyloučen (Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vyhlašuje dotační program „Podpora romských žáků středních škol" na období leden - červen roku 2009 (dále jen Program).).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.2.2009 12:27 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    Taky si myslím, že to není základní právo. V jejich chápání světa jsou to jejich prachy a jejich svaté právo. :-(

    3.2.2009 19:45 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    Já jsem myslel, že jsem na pseudohumanisty fakt nasranej, ale tohle je naprosto neuvěřitelné...

    > Program na podporu romských žáků středních škol už vyhlašujeme od roku 2003.

    Takže kradou peníze už dlouho, jen se to nevědělo.

    > O peníze rodina žádá prostřednictvím školy, žádost musí podepsat také romský sociální pracovník.

    No to je úžasné, o (taky) mých penězích bude rozhodovat nějaký zmrdský kádrovák s čistou rasou...

    > Škola pak dohlíží i na to, jestli student utrácí peníze skutečně za věci, které potřebuje ke studiu a k docházce.

    Ano, pracovníci ve školství nemají roupama co dělat, tak ať pečlivě hlídají naše nové Árijce, jestli si ty penízky hezky užili.

    Přeju cikánům to, čeho se bojí nejvíc -- skutečně rovného přístupu.

    3.2.2009 19:45 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    > rovného přístupu

    rovný přístup

    3.2.2009 20:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Si blbec.
    3.2.2009 20:20 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    To jsme oba. Ty jsi řekl o pár příspěvků výš de facto to samé.

    3.2.2009 20:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Ne neřekl, například jsem neřekl tohle:
    Ano, pracovníci ve školství nemají roupama co dělat, tak ať pečlivě hlídají naše nové Árijce, jestli si ty penízky hezky užili.
    Ani de-facto.
    3.2.2009 20:28 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    Pokud uděláme průnik témat, o kterých jsme oba psali, tak je to de facto to samé. (Nehledě na to, citovaný odstavec byl tím nejméně významným, který jsem napsal.)

    Dobrá tedy. Pokud jsem podle tebe blbec JEN kvůli citovanému odstavci, tak jsem blbec sám. Beru tedy zpět (pouze pro případ podmínky výše).

    3.2.2009 20:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Taky se mi nelíbí část:
    zmrdský kádrovák s čistou rasou...
    Takže ano až zmíněné dvě citace souhlasím, že jsme oba řekli de-facto totéž.
    3.2.2009 20:38 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    V čem se to fakticky liší od tvého "Proč se musí rozlišovat podle rasy?"?

    =^..^= AmigaPower® avatar 3.2.2009 20:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    ????????? cože ????????? :-D
    unknown_ avatar 3.2.2009 20:22 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Nevidim problem v tom, ze to budou hlidat - vzdyt to je prece vhodny, kontrolovat, jeslti ty nase penize utraci tak, jak maji.
    3.2.2009 20:31 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    A ty nevidíš problém v tom, ře to dostanou jen nějaké děti? Ať už modré nebo fialové, je to nesmysl!
    3.2.2009 20:40 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    Řekl bych, že se baví jen o tom kontrolování přidělených peněz, nikoli o samotném přidělování.

    3.2.2009 20:37 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    Tyhle kontroly budou stát hodně úsilí (a tedy i peněz) a navíc dost záleží na výkladu. Co když si cikáně koupí třeba počítač, na kterém bude mít jen hry? Je to pořád počítač pro výuku? Nebo když si dítě nechá proplatit učebnici a pak ji prodá, jak se to bude hlídat?

    Proto bych řekl, že je lepší přispívat finančně slabým na nekonkrétní věci určité oblasti (např. na vzdělávání atd.). Podmínka pro ponechání této pomoci by byla např. docházka a schopnost pokračovat ve studiu -- to se dá ohlídat celkem dobře. I když se určitě hodně peněz utratí za jiné věci, než na jaké byly peníze určeny, stále je to podle mě méně než v případě výše.

    3.2.2009 20:46 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    A samozřejmě jako pozitivní vidím prospěchová stipendia.

    =^..^= AmigaPower® avatar 3.2.2009 20:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Podmínka pro ponechání této pomoci by byla např. docházka a schopnost pokračovat ve studiu -- to se dá ohlídat celkem dobře. I když se určitě hodně peněz utratí za jiné věci, než na jaké byly peníze určeny, stále je to podle mě méně než v případě výše.
    Souhlas
    unknown_ avatar 4.2.2009 17:31 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    To zní docela rozumně.
    Fluttershy, yay! avatar 3.2.2009 23:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Ja su Rom!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2009 00:16 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    mimochodem, zkuste tu nekdo popsat, jak by se mely resit problemy spojene s timto etnikem, aby to neslo nazvat jako diskriminace, rasismus, atp.

    je diskriminace i to, kdyz maji studenti vetsi slevu na dani, je diskriminace i spolecne zdaneni manzelu,...?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    4.2.2009 00:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Co takhle povolit příspěvky VŠEM dětem bez rozdílu barvy/rasy/národnosti? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    4.2.2009 00:57 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    s tim nepolemizuju a souhlasim. ja se ptam na reseni problemu spojenych s timto etnikem...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    4.2.2009 07:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Jaké máte pořád problémy?
    4.2.2009 11:04 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    S jakým etnikem?
    4.2.2009 15:33 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    1. Opravdu rovný přístup.

    2. Přísnější tresty za překračování zákonů.

    3. Nekompromisní ukládání trestů.

    (4. Posílení bezpečnosti na rizikových místech.)

    To je rozumná platforma, na které se dá stavět. Až pak můžeme vymýšlet a provozovat "cikánské sociální pracovníky" nebo jiné koniny.

    4.2.2009 17:50 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    ani jeden z tech bodu se nasnazi resit pricinu a posledni tri resi jenom dusledky (nektere). ale je fakt, ze policejni stat by dokazal vyresit ledasco...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 18:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Návrh řešení romské otázky je znám už od 25.7.1996. :-D
    4.2.2009 19:03 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    > ani jeden z tech bodu se nasnazi resit pricinu

    To mi chceš opravdu tvrdit, že nějaká ne směšná výše trestu za vážný zločin nepůsobí preventivně?

    > a posledni tri resi jenom dusledky (nektere)

    Přestože to řeší i příčiny (viz výše), tak i kdyby to řešilo pouze důsledky, jak můžeš napsat "jenom důsledky"?

    > ale je fakt, ze policejni stat by dokazal vyresit ledasco...

    Jaký policejní stát? Nejsi ty "humanista"? No jistě, vražda kvůli stokoruně, to není vůbec negativní jev, to je jen roztomilý projev kulturní odlišnosti, který většinovou zatuchlou a tmářskou společnost jen a jen obohatí...

    Nezbývá, než ti popřát život v nějaké kulturně bohaté oblasti typu Chánov, Janov nebo slovenský Luník IX. Humanistům je tam hej, ti nikam nezablouděj!

    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 19:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    No jistě, vražda kvůli stokoruně, to není vůbec negativní jev
    Jaká vražda?! To bylo nedorozumění! Ten cikán bodal do kabátu, on nevěděl že je v něm chlap! :-D
    4.2.2009 19:45 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    A navíc to byla sebeobrana. :-)

    4.2.2009 21:04 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    že nějaká ne směšná výše trestu za vážný zločin nepůsobí preventivně
    to je pekne manipulativni argumentace, ale co se da od takovych jako ty cekat... co treba pripady drobnych kradezi, kapsaru, prostituce, ... ty posleme na 20 let do basy a je to... tim se vsechno vyresi a jim se to v te hlave hned rozlezi...
    Přestože to řeší i příčiny (viz výše)
    neresi to priciny, ani v nejmensim. vysoke tresty tak maximalne zabrani v pachani trestne cinnosti. ale muzes mi vysvetlit, jak presvedci ty lidi, aby zacali chodit do prace a posilat decka do skoly a chtet po nich, aby mely aspon tu maturitu!
    Nejsi ty "humanista"? No jistě, vražda kvůli stokoruně, to není vůbec negativní jev, to je jen roztomilý projev kulturní odlišnosti, který většinovou zatuchlou a tmářskou společnost jen a jen obohatí...
    zkus se laskave zamyslet (ale to by na tebe asi bylo moc), proc by nekdo kvuli stokorune kradl (vrazdil, chces-li), kdyz je to tak neefektivni zpusob ziskavani penez. co treba proto, ze nema lepsi zpusob ziskavani penez... rikejme mu treba prace... kterou nema proto, ze ho nikdo nechce zamestnat... a treba i proto, ze nema vzdelani... ktere nema proto, ze ho rodice nenutili studovat... atd. vicemene takovym lidem bude asi uplne jedno jestli budou ,,sedet doma'' nebo ,,sedet v base'' v pripade, ze je chyti...

    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    4.2.2009 21:36 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    > to je pekne manipulativni argumentace,

    Každá argumentace se snaží někoho o něčem přesvědčit, tudíž je argumentace manipulativní už ze své podstaty.

    > co treba pripady drobnych kradezi, kapsaru, prostituce, ... ty posleme na 20 let do basy a je to...

    To je ale pěkně manipulativní argumentace!

    Kapsáři, drobní zlodějíčci a další nejsou extrémně nebezpěční, v base by jen zabírali místo a je tedy lepší jim dát nějaké obecně prospěšné práce typu zametání ulic (ale zároveň smí obsazovat jen ta místa, o která není zájem v netrestané společnosti).

    > neresi to priciny, ani v nejmensim. vysoke tresty tak maximalne zabrani v pachani trestne cinnosti.

    Eh? "Maximálně zabrání trestné činnosti"? To je ti málo?

    > ale muzes mi vysvetlit, jak presvedci ty lidi, aby zacali chodit do prace a posilat decka do skoly a chtet po nich, aby mely aspon tu maturitu!

    Třeba tak, že za trestnou činnost jsou přiměřené tresty, které je odstraší. Peníze tedy získávají tzv. prací. Posílání dětí do školy -- to samé. Nevím, jestli ze sebe magora děláš, nebo jsi fakt pomalejší.

    > proc by nekdo kvuli stokorune kradl (vrazdil, chces-li), kdyz je to tak neefektivni zpusob ziskavani penez. co treba proto, ze nema lepsi zpusob ziskavani penez...

    Zvláštní. Např. Sahulu ubili výrostci, co předtím byli v baru, kde pili. Jelikož v tom baru pití pravděpodobně nebylo zdarma, museli jej zaplatit, ergo kladívko peníze patrně měli.

    > rikejme mu treba prace... kterou nema proto, ze ho nikdo nechce zamestnat... a treba i proto, ze nema vzdelani... ktere nema proto, ze ho rodice nenutili studovat... atd.

    Na Slovensku otevřeli gymnázium pro cikány. Už ho ale zavřeli. Pro nezájem...

    > nebo ,,sedet v base''

    Sedět v base, to je problém. Když je někdo tak nebezpečný, že si nemůže trest odpykávat v base, rozhodně by v té base neměl sedět, ale pracovat. Zaprvé, aby si vydělal na jídlo a ubytovné (basa není sociálka), zadruhé, aby něco přispěl společnosti za svou činnost, a zatřetí, aby si i něco třeba vydělal na časy, kdy bude venku z basy.

    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 21:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Kapsáři, drobní zlodějíčci a další nejsou extrémně nebezpěční, v base by jen zabírali místo a je tedy lepší jim dát nějaké obecně prospěšné práce typu zametání ulic (ale zároveň smí obsazovat jen ta místa, o která není zájem v netrestané společnosti)
    To si jako myslíš, že by ty silnice zametali? :-D Ne, nakonec by šli stejně sedět za to, že to neodmakali!

    To chce speciální zařízení s lehkou ostrahou a každej den vyvést do práce (pod dohledem), taková práce by byla normální "zakázka" od "města/silnic a železnic/nevim čeho ještě" a zadavatel by za ní samozřejmě musel zaplatit (samozřejmě míň než za profi firmu takže by se mu to vyplatilo) a ze zisku by se financovala ta "střežená ubytovna"... . . ...možná by se i makat naučili, když by museli...
    4.2.2009 11:54 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    je diskriminace i to, kdyz maji studenti vetsi slevu na dani, je diskriminace i spolecne zdaneni manzelu,...?
    Pokud budou mít větší slevu na dani jen studenti vietnamské národnosti, pak je to diskriminace. Pokud bude společné zdanění manželů platit jen pro Cikány, pak je to diskriminace.
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    4.2.2009 11:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    No to samozřejmě záleží na tom jakou diskriminaci uvažuješ, pokud budeš uvažovat diskriminaci rasovou, tak nepochybně, pokud budeš uvažovat diskriminaci nestudujících oproti studujícím, pak je argument toho na koho reaguješ zcela validní.
    4.2.2009 12:14 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Mluvil jsem o diskriminaci z hlediska našich zákonů, především z hlediska Listiny základních práv a svobod:
    Základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině, majetku, rodu nebo jiného postavení.
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    4.2.2009 12:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Na tu ti samozřejmě kašlu ;-) Že politici něco sepíšou nic neznamená.
    4.2.2009 13:03 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Na tu ti samozřejmě kašlu
    …ale to je asi tak vše, co s tím můžeš dělat. ;-)
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    vlastikroot avatar 4.2.2009 00:34 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Nejlepsi by bylo davat romum pocitace s linuxem, naky totalni neprodejny sunky. Ne prachy.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 08:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Kolik gramů je za takovej počítač? :-D
    4.2.2009 08:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Záleží čeho...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 08:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    ...a co máš? :-D :-D :-D
    4.2.2009 08:42 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Myslím, že sehnat bych dokázal všechno... Uděláme ABCLinuxu fetsraz? :D
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2009 08:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Jestli přijdou i ty cikáňata počítačema, tak jsem jednoznačně pro... :-D
    4.2.2009 13:12 Anju
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    "Program na podporu romských žáků středních škol už vyhlašujeme od roku 2003"

    Takže tohle není výmysl Lišky... jsem to zaregistroval už tenkrát, když to byla v roce 2003 novinka. Takže nadáváš na špatného člověka. Tohle má původ u socdem... Akorát moc nechápu, proč tuhle rasistickou vymoženost poiřád drží. Vždyť od roku 2003 bylo ministrů školství plno... Asi všichni rasisti...

    Luk avatar 4.2.2009 15:32 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Vždyť od roku 2003 bylo ministrů školství plno... Asi všichni rasisti...
    Spíš to vůbec neřešili. Možná ani nevěděli, že tam nějaký takový program je - dostali něco k podpisu a podepsali to. Nedělám si iluze, že ministři čtou vše, co podepisují.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.2.2009 15:40 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    Tak třeba s. Milan Urban si chvíli po důležitém hlasování už ani nepamatuje, jak hlasoval, protože prý hlasuje o tolika věcech, že ztrácí přehled. Chudák. Ale zase má pěkný knír, takže to byl v podstatě dobrý socdem ministr...

    Luk avatar 4.2.2009 17:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Tak třeba s. Milan Urban si chvíli po důležitém hlasování už ani nepamatuje, jak hlasoval, protože prý hlasuje o tolika věcech, že ztrácí přehled.
    Někdo si to nemusí pamatovat už proto, že vlastně ani nehlasuje. Vzpomínám, jak některý z poslanců ODS stiskl hlasovací tlačítko za svého kolegu, který k němu nestíhal doběhnout v limitu. Všiml si toho Pavel Dostál a hned to hlásil jako ve škole: "Mačkal dvě tlačítka! Já to viděl!" :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    unknown_ avatar 4.2.2009 17:51 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Tak zas za ty penize by se pan poslanec mohl uracit u toho tlacitka byt :-D
    Luk avatar 4.2.2009 21:13 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Asi se mu udělalo nevolno z těch keců, kterým se říká "podrobná rozprava", a musel jít ven :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.2.2009 19:15 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    A: "Pačelko, pančelko, Macek mě bouchnul!" B: "Drž hubu Davide, nebo dostaneš druhou..." :-)

    Nicméně jsem viděl dokument o Itálii (mimochodem, aktuální s. manželka s. Paroubka v jednom rozhovoru tvrdila, že její aktuální muž a Silvio mají mnoho společného a skvěle si rozumí, přestože stojí na jiné pol. straně spektra... :-)), kde za sebe poslanci hlasovali nejprve tak, že přes sousedovo tlačítko dali noviny a stiskli jej, ale pak se přestali stydět a normálně obešli několik zařízení a namačkali, co potřebovali. :-)

    AltOS avatar 5.2.2009 00:02 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům
    Nebo co když o to požádá nějaký úplně bílý žák, a bude drze tvrdit, že je Rom?

    Asi chlapci z novin zapomneli napsat, ze se vyviji revolucni metoda odhaleni puvodu kazdeho jedince, a to na bazi detekcni metody ve stylu lakmusovych papirku, ktere se chovaji agresivne pri doteku kuze, ve ktere je vice pigmentu, nez-li mnozstvi nez male.

    No a k samotne pozitivni diskriminaci (spis reakce na celou diskuzi, ktera se neda docist):

    No a co. Jak jinak zaradit tu zbyvajici cast do spolecnosti?

    Nerikam, ze to je fer a urcite, bych nebyl rad, kdybych napr. nepostoupil vys, kvuli prave tomuto (i kdyz ze zakona bych se o tom nesmel dozvedet), ale koneckoncu - je lepsi aby i ti poctivi (placnu 30-50% tech pracovite-poctivych) prichazeli o "nam", prakticky bezne moznosti? ... Tudiz aby se v rodine Gynovych po navratu domu konaly veci ve stylu "Ne Borka, tag si vem, du na manazeera, more, a bude bare love. To se budu vica snazit, at uz konecne pochopjej, ze nejsem k nicemu, more..." vs. "Ty skurveny gadza me zas poslala do pici, na ne seru... Decka... nenechte si diktovat od tech bilych fasounskej Hustleru!".

    Mno... vim, ulitlej priklad, ale co uz... JiK preci potvrdi, jak se lily prachy do cernoskych ghettos ve Philly, D.C., L.A., atd. Na tentyz ucel, stejny efekt. Jen s vetsi trpelivosti... A kdo je Mr. President now? ;-)
    microcz avatar 13.2.2009 18:22 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Peníze Rómům

    ja si myslim ze urcita pozitivni diskriminace je potrebna, nemyslim si ale ze vhodnou motivaci je zrovna vyplaceni 7 tisic ze statniho rozpoctu. U prijimani na skoly bych treba ohled trochu bral, ze bych treba vyhradil nejaka dve tri mista pro zaky, kteri sice nesplnili pozadovany limit, ale evidentne je po zvazeni situace videt ze vysoce prekrocili limity, ktere jim stanovila socialni situace a prostredi v kterem vyrostli.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.