Portál AbcLinuxu, 1. listopadu 2024 00:44

Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...

22.9.2022 19:27 | Přečteno: 1399× | O všem možném | poslední úprava: 22.9.2022 19:25

Pěkný citát, který se dá použít jako definice výše uvedených kentusů

Cokoliv nemám rád, musí být zakázáno. Cokoliv mám rád, je lidské právo a musí být poskytnuto všem.        

Hodnocení: 29 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Jendа avatar 22.9.2022 20:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přidám dva svoje, ideologie si domyslete:

Nevěřím na negativní externality které nedopadají na mě.

Nevěřím na koncept osobního vlastnictví které není moje.
Denacifikovat
Petr Tomášek avatar 23.9.2022 09:00 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Nevěřím na negativní externality které nedopadají na mě.
To máš nalevo i napravo.
Nevěřím na koncept osobního vlastnictví které není moje.
No, však klasická definice komunismus je: „Co je tvoje, to je moje; co je moje, do toho ti nic není!“ :-)
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
22.9.2022 20:24 oposun
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
vim ze provokujes a asi se snaziš, aby sem Davkol zase placnul nejaky link - presto se zeptam:

co ma to uslovi spolecne s levici, statismem nebo komunismem
22.9.2022 21:11 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
že to říká zrovna taková levičácká svině jako seš ty
22.9.2022 22:26
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Agent je DavKol?
Fluttershy, yay! avatar 22.9.2022 22:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Agent je magor, který tady vždycky vyblije nějakou hovadinu, kterou našel na Facebooku, a zase zmizí.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
23.9.2022 08:11 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
kdyz se rekne levicacka svine, automaticky si vybavim ruskou filcku miriam
23.9.2022 14:02 /\.\.\.\
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
vybav si kolibáče
23.9.2022 15:24 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
miriam je vetsi svine, vetsi komous a vetsi debil

kolibace rad rozhodne nemam
27.9.2022 11:07 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
:-) chlapci, čo tak diskutovať na naše Tupky alebo váš Blesk?
23.9.2022 00:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokusy nějak smysluplně definovat "levici" a "pravici" jsou marné a předem prohrané.

Například v USA teď už pár let říkají "pravicový" politikovi, který má na programu zavedení vyššího cla a stavbu zdi na hranici země, která má zabránit volnému neregulovanému průchodu lidí.

To nevymyslíš.
What Big Oil knew about climate change
Fluttershy, yay! avatar 23.9.2022 00:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Marné, co třeba použít hned první větu z Wikipedie? Tu o hierarchiích.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
23.9.2022 11:05 johnyK | skóre: 2 | blog: uxblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
z te wiki bych pouzil i to dalsi:

Ačkoli je dělení politických pólů na pravici a levici vzhledem ke složitosti moderních požadavků ve společensko-politické praxi stále spornější, a to jak na úrovni domácí politiky národního státu, tak ještě více na úrovni mezinárodní, je odpovídající klasifikace stále běžná v každodenním životě a je rozšířená i ve veřejné sféře, například v masmédiích.

Používá se například k určení vlastního ideologického postoje a k identifikaci osob, politických skupin a stran, stejně jako k odlišení se od politických oponentů.

Otazkou samozrejme je, proc ma nekdo (ideologicky pravicove zalozeny) neustale potrebu (viz blog), se vymezovat vuci ostatnim, proc stale kontroluje vlastni ideologicky postoj?

Nekdo takovy, ktery je presvedcen, ze:
Nerovnost je nevyhnutelna, prirozena, normalni a zadouci

by mohl prece klidne spat, je ta hierarchie prece nevyhnutelna, prirozena a normalni. Ale ten dotycny neni klidny. Vidi kolem sebe i jine, kteri neveri na tu nevyhnutelnost a prirozenost. A dokonce to chteji asi zmenit. A to bude asi ten kamen urazu. :-)

Fluttershy, yay! avatar 23.9.2022 11:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...

„Spornější“ to je v rámci úzkého Overtonova okna, když se pár stran v rámci politického marketingu dohaduje, že „jsou pravice“ nebo „pro všechny“, případně když chce politolog profesuru a potřebuje k tomu vygenerovat nějaké publikace, přičemž se nabízí navázat na 7D politický kompas „ještě lepším“ 13D politickým kompasem.

Přitom relace „být levicovější (duálně pravicovější) než“ založená na těch hierarchiích je jednoduchá a přímočará. Jistě, nevede to na jednoduché lineární uspořádání, ale – no a co?

Klidně se tomu může říkat i jinak. Jeden používaný model je škála rovnostářství-maximalismus.

JS tu měl takovou teorii s trojúhelníkem, na to jsem zatím nenašel žádný praktický protipříklad.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
23.9.2022 22:19 johnyK | skóre: 2 | blog: uxblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
tak jsem si to promyslel a musim rict, ze ti davam za pravdu, kdyz jsi napadl to 'spornejsi' z te wiki. Take rozumim proc jsi to udelal, to 'spornejsi' by tak trochu mohlo 'nahravat' Kralikove vypovedi, ze je to s tou levici a pravici 'problematicke'.

Souhlasim tedy s tim, ze i pres obrovsky narust spolecenske problematiky se ta definice nezmenila a plati neustale a vsechno to stoji a pada s tou hierarchii.

Akorat ted mame problem s Kralikem, ktery asi bude argumentovat, ze mame sice teoreticky pravdu s tim, ze definice pravice a levice je jasna, ale prakticky nam to nepomuze, protoze ti konkretni akteri tu ideologii pouzivaji jen kvuli tomu vymezeni oproti politickym protivnikum.

Kdyz bych si smel dovolit kolegu Kralika opravit, tak bych rekl:

'I pres to, ze je definice pravice a levice jasna, jsou v praxi tyto ideologicke protipoly zneuzivany pouze k tomu, vytlacit protivnika, jeho mineni, navrhy reseni z rozsahu Overtonova okna.'

Ja si myslim, ze tohle mel Kralik napsat, jestlize by chtel byt precizni.
Fluttershy, yay! avatar 23.9.2022 22:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
ti konkretni akteri tu ideologii pouzivaji jen kvuli tomu vymezeni oproti politickym protivnikum

To je taky nějaká politologická teorie, resp. dvojice soupeřících teorií, že politické strany buď přímo reprezentují zájmové skupiny, nebo jsou to generické entity, které si teprve podle situace hledají své konstituenty. On je to samozřejmě prakticky nějaký mix obojího, potažmo při profesionalizaci politiky i převládá to druhé, přesto stále existují případy, kdy lidé v politice (nejen elektorální) řeší zájmy své komunity. (Akorát holt když jde do parlamentní politiky oligarcha jako Babiš, tak říct na rovinu, že hodlá převzít stát a začlenit ho do svého holdingu, by mu asi mnoho voličů nepřineslo, tak jim musí věšet bulíky na nos.)

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
25.9.2022 12:31 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Když se tady toto téme řešilo posledně (asi před deseti lety), tak jsem dospěl k závěru že levice je množina lidí, kteří se navzájem považují za levičáky" (no, přesněji transitivní uzávěr). Asi jediná funkční definice.

Samozřejmě mezitím se situace změnila a dnes toto platí pro pravici.
25.9.2022 21:32 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
To je dobrá definice :)
23.9.2022 09:32 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Pokusy nějak smysluplně definovat "levici" a "pravici" jsou marné a předem prohrané.

Například v USA teď už pár let říkají "pravicový" politikovi, který má na programu zavedení vyššího cla a stavbu zdi na hranici země, která má zabránit volnému neregulovanému průchodu lidí.

To nevymyslíš.
Ale jo, tohle je naprosto normální konzervatismus, to byla pravice vždycky. To jenom naše generace má zkreslený pohled, protože konzervatismus byl v devadesátých letech prakticky mrtvý a naprosto přehlušen volnotžní ideovlnou.

Daleko zajímavější je ten sílící důraz na poctivou práci obyčejných poctivě pracujících, v konstrastu s prohnilými socialistickými korporacemi. Není takový problém najít hrdého MAGA-hat který klidně prohlásí že podle něj "bohatsví vzniká poctivou prací a ne tím že vlastním nemovitost".

A samozřejmě, volání po ozbrojené lidové revoluci která ten prohnilý "crony" kapitalismus svrhne a nastolí nový, spravedlivější režim. To máme i tady minimálně v jenom exempláři (ale spíš ve dvou).

Každopádně, ještě bude sranda.
23.9.2022 23:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Například v USA teď už pár let říkají "pravicový" politikovi, který má na programu zavedení vyššího cla a stavbu zdi na hranici země, která má zabránit volnému neregulovanému průchodu lidí.

To nevymyslíš.
Mimochodem, další taková záležitost: V US se rozhodli podpořit US-based výrobu čipů dotacemi ve výši 52 miliard dolarů.

Neměly proti tomuhle už dávno vzplamout vášnivé protesty pravičáků? Vždyť přece "víme", že dotace nás přivedou do tuhého socialismu! Okamžitě zrušit, nesnad?

Oh wait, oni to částečně podpořili i Republikáni (17 z 50 senátorů). Co teď s tím. No asi budeme muset usoudit, že Republikáni jsou z třetiny socialisté...
Fluttershy, yay! avatar 24.9.2022 00:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
To nebude tak horké, co jsem tak slyšel, je to prakticky nepodmíněný příjem, takže ty firmy si můžou skoupit akcie, vyplatit CEO a něco zpátky přispět na politické kampaně.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
JiK avatar 24.9.2022 02:10 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Kolik procent toho co bidenovi komousi letos promrdali a promrdaji to je? 1%? 0.1%? At máme perspektivu k tomu žvanění.
26.9.2022 15:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Nemámš tušení. Myslel jsem si, že jde o princip.
23.9.2022 04:46 \/
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Rovnako napíšem krátko ako si napísal ty.

Píšeš hlúposti, vyplývajúce z tvojej krátkozrakosti.
23.9.2022 17:39
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

tapetování, trolling

Zobrazit komentář
Jendа avatar 23.9.2022 17:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Ne, Streisand effect není když jeden kokot tapetuje hovnama, ale když se na to smazáním upoutá široká pozornost.
23.9.2022 04:56 \/
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mimochodom všímam si "zaujímavé" príspevky na fóre o linuxu.

Neviem do akej miery len tie otázky tlačia na myseľ alebo tu niekto robí sociologický prieskum......

Je to na zamyslenie.
23.9.2022 09:30 ++
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
vzhladom na IT zameranie servera zrejme pojde o nacvik sebaironie...
23.9.2022 06:55 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
:-D
23.9.2022 09:23 Daheim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano, musi byti poskytnuto vsem, ale samozrejme za penize nekoho jineho! ;-)
23.9.2022 19:20 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kapitalismus dává opakovanou šanci uvěřit lžím(slibům), komunismus vydává své lži za konečnou pravdu (logicky tedy opakování netřeba).
JiK avatar 23.9.2022 19:41 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
“I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned.” ― Richard P. Feynman
24.9.2022 11:31 Heimat
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Cele je to o prerozdelovani, ktere znamena zestatneni casti zdroju jednotlivce bez ohledu na jeho vuli. Volby jsou uchylne, jelikoz lid voli podle toho, kdo mu slibi cast zdroju nekoho jineho ci pripadne neco, co se zatahne dluhem. :-D Bohuzel takovych levicaku a etatistu pribyva. Nejsou ochotni a schopni o sebe se starat, tak spolehaji na stat, ze za ne rozhodne a postara se ze zdroju, ktere nasilim sebral nekomu jinemu. Z techto lidi je mi stydno!
24.9.2022 14:53 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
to co Heimat napsal a hlavně jak to napsl nám ukazuje, že exituje ještě jedna, mnohem lepší definice levice - pravice.

Všimněte si prosím toho tónu, v jakém je příspěvěk podán. Je to takový ten útočný styl, plný absolutniho přesvědčení o vlastní pravdě. Je to styl, který nám tu leta prezentoval pan Jílek, kterému při té příležitosti přeji, aby mu země byla lehká.

Ten samy útočný styl byl vlastní i Gottwaldovi nebo jiným kovaným komunistům. Byl tedy pan Jílek levičák? Je Heimat levičák? Já jsem přesvědčen, že ano.

A co je s těmi republikány o kterých píše Kralyk, kteří souhlasí s těmi dotacemi? Jsou to také levičáci? Zde nesouhlasím, tito politici patří k pravici.

Jistě nyní tušíte, jak to je s tou definicí. Levičáci vytrubují tu svoji neměnou pravdu přímo a bez ostychu a zdůvodnění, pravičáci za sebe nechají mluvit von Hayeka a nebo Miltona Friedmana.

Jednoho by nenapadlo, že Jik je vlastně levičák.
24.9.2022 18:57 Heimat
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Ja nepisi zadnou svou pravdu. Pisi objektivni fakta. Prerozdelovani proste znamena, ze ti stat vezme cast zdroju bez ohledu na tvou vuli. Nebo je to snad jinak? Ne, neni. To musis uznat i ty dade.
27.9.2022 13:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Prerozdelovani proste znamena, ze ti stat vezme cast zdroju bez ohledu na tvou vuli. Nebo je to snad jinak? Ne, neni.
Problém není v tom, že by to nebyla pravda - je to pravda a stejnětak je pravda, že stát nakládá s těma prostředkama často špatně.

Problém je, že řekneš A a neřekneš B, a sice že tohle se děje i v soukromé sféře. Když koupim nějakej produkt, kolik z těch peněz reálně jde lidem, kteří pozitivně přispěli k jeho vytvoření, a kolik se přerozdělí nějakému meetingovému povaleči, který nepřispěl nic, nebo dokonce negativně? Ani moc nemáme možnost se to dozvědět. Zajímalo by mě, kolik reálně existuje skrytého zdanění tímhle způsobem. U státní daně alespoň víme, kolik to je, je to na každé účtence, každé výplatní pásce a každém daňovém přiznání.

Možná proto ti nevadí, když se to děje v soukromé sféře - co oči nevidí, to srdce nebolí.
27.9.2022 19:48 Heimat
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
To, co popisujes, se jiste deje v soukrome sfere, ale rozhodne mene nez u statu. Dalsi veci je, ze zakaznik za neco plati dobrovolne ze sveho rozhodnuti. Sam se rozhodl za sve zdroje za danou cenu neco koupit. Ale stat? Ten bere a nepta se, jestli sam chces, proste bere a kdyz nedavas, tak te nakonec zavrou. To je ten zasadni rozdil.
28.9.2022 10:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
To, co popisujes, se jiste deje v soukrome sfere, ale rozhodne mene nez u statu.
Při porovnání státu a např. nějaké vybrané firmy pravděpodobně ano (už jen kvůli velikosti), při porovnání s celým trhem o tom silně pochybuju... Trh velmi pravděpodobně proplítvá fantastické množství zdrojů...
Dalsi veci je, ze zakaznik za neco plati dobrovolne ze sveho rozhodnuti.
V případě státu se taky můžeš rozhodnout, kdo ho má vést, např. můžeš hlasovat pro stranu, která ti sníží daně. Ano, je pravda, že pokud tě ostatní přehlasují, bude to pro tebe mít potenciálně nepříjemné důsledky, ale to platí v trhu taky.
27.9.2022 22:23 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
nene, Vy jste pane jen závistivý levičák.

Stát jsme totiž my - všichni. A my všichni jsme se nějakou demokratickou cestou dohodli, že si vzájemně rozdělíme výsledky našeho snažení. Existují avšak jedinci jako Vy, Jik a jiní, kteří plni závisti nechtějí dodržovat naši společnou dohodu a rádi by dostali ze společného koláče tak nějak více.

Bohužel nám zatím všichni tací neprozradili, podle jakého klíče se má to rozdělování dít. Jde pouze o závist - navíc levičáckou závist, která se vyznačuje arogantním tónem požadavků, kdy se vlastní mínění vydává za pravdu - přesně jako za komunistů.

Kolego styďte se - podle ortografie Vašich příspěvků zde jste zcela jistě 'myslící' člověk, který má určitě na víc než na nepodložené výkřiky.
27.9.2022 11:28 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
pán Jílek mal rusnácke korene po matke, na ktorú bol emocionálne naviazaný... furt sa hrdo hlásil k Záporožskej Siči, hoci ja som tie kozácke korene brala s rezervou, lebo on mal rád westerny s tými neohrozenými masovými vrahmi, ktorí heroicky pozabíjali iných masových vrahov, aby oslobodili od nich niekoľko slečien zo saloonu

dosť nezriadene nasával všelijaké múdrosti z knižiek a potom si plietol pojmy s dojmami... myslel si o sebe, že je konzervatívec a pravičiar, ale bol by z neho výborný ľudový komisár

nech odpočíva v pokoji
xxxs avatar 27.9.2022 13:24 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
"dosť nezriadene nasával všelijaké múdrosti z knižiek a potom si plietol pojmy s dojmami"

skoro akoby si o sebe pisala.
27.9.2022 13:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Svoje chyby vyčíst druhým je její běžný modus operandi...
xxxs avatar 27.9.2022 22:24 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
inak, plateni proruski diskuteri zase vyrazne zvysili aktivitu. ak v piatok nieco zadrie aj zdenek2008, tak by som bol ochotny sa stavit, ze im po pauze zacali znovu posielat vyplatu.
27.9.2022 21:45 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
pán Jílek mal rusnácke korene .... lebo on mal rád westerny
tak proto on nosil pořád ten klobouk ...
25.9.2022 08:07 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je definice současného levicového aktivismu, a ne toho co píšeš. Kdyby současní levicoví aktivisté zažili jen polovinu z toho, co předváleční stoupenci KSČ a ČSSD.zažívali dnes a denně na vlastní kůži, tak by se z toho posrali až za ušima.
Gréta avatar 25.9.2022 18:31 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

musí pls napsat tučně :D ;D

oslavná píseň na pana soudruha generalisima prezidentčíka Petra Pavla Pávka 🎶🫡🦚🎶
27.9.2022 00:58 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
znova se tě ptám, Kolibáči, proč jsi smazal můj blogspot?
30.9.2022 08:25 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.