abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:11 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 41 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20240514 mikrokódů pro své procesory řešící INTEL-SA-01051, INTEL-SA-01052 a INTEL-SA-01036.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na Londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Google na své vývojářské konferenci Google I/O 2024 představil řadu novinek. Keynote byl věnován umělé inteligenci (DeepMind, Gemini, Responsible AI).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.5. 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.5. 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.5. 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 279 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    21.10.2005 10:33 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše jdu tě nahlásit
    snad je blbost trestná
    deleted
    21.10.2005 10:54 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    mě nebaví koukat se na tu hřímající holohlavou svini

    Tak nekoukej. Ani nadávat nemusíš...
    21.10.2005 10:55 ivok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    (Snažit se) být bohatý a úspěšný se dneska nenosí? Nebo jsem to zas nepochopil... :-(
    21.10.2005 11:01 Premek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Nebo jsem to zas nepochopil... :-(

    Tak aspoň, že nejsem sám...

    21.10.2005 11:27 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Někdo by holt všechno chtěl zadarmo a když to náhodou někdo nenabízí a k propagaci používá naprosto běžný a ničim zvláštní metody reklamy a marketingu, je hned svině.

    No, kdo ví, třeba za 50 let nebudeme potřebovat peníze, protože všechno bude zadarmo a všech. A když mi pak kamarád zapíchne do rohlíku klacek, protože rohlíky budou opensource, takže do nich bude moct přispívat každej, budu asi jásat nad novou feature a posílat bugreport svýmu pekařovi, že tam zůstává díra, když klacek vyndám.

    (V následující verzi bude rohlík titanovej, aby se do něj nedal zapíchnout klacek. Opravíme díru, čimž přijdeme o nezajímavou feature a navíc se nikdo nenažere, takže tahle verze bude označená lichym číslem, protože neni stabilní)
    21.10.2005 11:50 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Zase to obvyklé překrucování výroků a vkládání nevyřčených slov do úst... Čtu ten zápis v blogu a pořád tam nemůžu najít výrok, ve kterém by autor volal po tom, aby vše bylo zadarmo. A ty vaše "ničim zvláštní metody reklamy a marketingu" jsou vyroky hranicici s davovou manipulaci (coz je asi jedina schopnost pana Ballmera, kdyz nebere v uvahu sebezesmesnovani v ocich "normalnich" lidi) a agresevni reklamou, ktere nevadi hlasat sebevetsi bludy za cenu ziskani dalsich ovecek...

    Jinak souhlasim, ze pan Ballmer neni svine -- on je spis zurici byk ;-) (nebo vul?, ale to by nam rekl spis jeho doktor :-)), viz zaznamy ruznych jeho vystoupeni.

    A k tomu rohliku: takovi pitomci, kteri hlasi bugy vznikle rozsirenim treti strany autorovi puvodniho produktu akorat obtezuji tvurce. Pokud by byl ten rohlik GNU/GPL, musel by tvuj kolega pridat do README zapis o tom, ze produkt "rohlik s klackem" vytvoril on na zaklade produktu "rohlik" od pana pekare. Pak se bug vznikly pridanim klacku hlasi tomu, kdo jej doimplementoval...

    Mimochodem takovy rohlik s klackem by byl opravdu uzitecnou utilitou pro uzivatele ohniste, kteri chteji na svem ohnisti vyrabet dokumenty typu .pr (peceny rohlik), zatimco bezny uzivatel by nadale stahoval od pana pekare ;-)
    θηριον ειμι
    21.10.2005 12:03 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    To nebylo překrucování ani vkládání nevyřčenýho, spíš jsem si do autora jen tak rejpnul, protože nemám rád tohle odsuzování Microsoftu. Microsoft toho pro odvětví informačních technologií udělal podle mě poměrně dost, něco dělat se snaží pořád a že za svoje produkty chce peníze, na tom neni nic špatnýho - firmy se většinou zakládaj práve kvůli tomu, že někdo chce zbohatnout, těžko někde pekaři pečou jen z přesvědčení, že bez nich by lidi umřeli. A co se týka reklamy Microsoftu, za sebe můžu říct, že je mi milejší, než fanatik přesvědčující mě, že opensource je za každou cenu lepší, ať se děje co se děje. A ať to čtu, jak to čtu, ten fanatismus na mé z tohohle blogpostu někudy kouká. Možná jen jednim přivřenym očkem, ale někde tam je schovanej a mě to nedělá dobře.
    21.10.2005 15:20 tucan | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Microsoft toho pro odvětví informačních technologií udělal podle mě poměrně dost, ...
    Jediné, co děla Microsoft dobře, je marketing. A ten dělá opravdu dobře. Otázka je, jestli je to přínos společnosti.

    Bylo by vcelku zajímavé vědět, co by se stalo, kdyby toho pro nás Bill tolik neudělal a cesta se ubírala tou "unix" cestou.

    Asi by se nezměnilo nic. Rejžovaly by akorát jiný firmy (sgi, at&t a spol.) No, ale zase bysme používali kvalitnější systém, no né? ;-)
    21.10.2005 17:13 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Kde berete jistotu, že kdyby MS neměl svých 96% (nebo kolik trhu vlastně má pro svoje OS), tak by ho nahradily OS vzešlé z UNIXU ? MS určitě nemá prsty v tom že IBM přestala vyvíjet svůj OS/2 kterým se snad dalo v pohodě MS Windows konkurovat. Ani MS nemůže za to že žádná firma nevyvinula jiný OS kterým by mu konkurovala. Linux jak je vidět z jeho nepatrné rozšířenosti asi konkurencí také není. Balmer konec konců dělá jen to co dělat má. A asi to dělá zatraceně dobře, když je MS stále jasnou jedničkou na trhu desktopových OS.
    Luk avatar 21.10.2005 17:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    A kdopak původně vyvíjel OS/2? A kdo na jeho základech vybudoval NT? :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.10.2005 20:02 tucan | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Kde berete jistotu, že kdyby MS neměl svých 96% (nebo kolik trhu vlastně má pro svoje OS), tak by ho nahradily OS vzešlé z UNIXU ?
    Samozřejmě, že tu jistotu nemám .... Ovšem srovnámeli historii unixu a OS/2 a velikosti komunit, tak bych si vsadil na unix-like systémy. Ovšem tím nic proti OS/2, určitě je to velmi kvalitní systém. Koneckonců ustál i nájezd Billových programátorských hord :-).

    Ne, vážně. Uznávám marketing MS. Ale marketing dobrý systém neudělá. No a o tom to asi je.
    21.10.2005 21:19 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Tak já nevím pánové, ale mě se zdá že MS měl svého času nějakou dohodu o společném vývoji OS s IBM. Každý šel vlastní cestou vývoje a měla být zajištěná i kompatibilita mezi těmi dvěma OS, (nebo z toho pak měl vyjít jeden, to už přesně nevím). Po čase se nějak rozešli a IBM po čase s vlastním OS praštila. Jsem lenoch a je mě mizerně, asi od ptačí chřipky, tak nebudu hledat zdroje informací a zůstanu u toho co mě nějak uvízlo v paměti. Jinak stejně žádný OS neměl a nebude mít na Amigu :-)
    22.10.2005 02:06 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Dohodu měl i Hitler se Stalinem. O tom to není.

    O tom co by mělo být se můžeme přít, o tom co je se nemá cenu bavit. Kde je GNU/Hurd? Proč skončil BeOS?

    No a Amiga? Jo, to bylo dobrý, dobrý asi jako Beta proti VHS. Kde jsou dnes oba dva. :)
    22.10.2005 14:21 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Proč skončil BeOS?

    Protože Microsoft uzavíral s prodejci PC smlouvy, podle nichž pokud chtěli prodávat PC s OS Windows, tak je mohli prodávat jen s OS Windows a nesměli prodávat konkurenční OS. Soud viděl toto chování jako zneužití monopolního postavení. Firma Be Inc., která BeOS vyvíjela, vysoudila na Microsoftu za to nějaké odškodné.

    BeOS není zcela mrtev, exisuje free/open projekt HaikuOS, ale je samozřejmě otázka, nakolik má nějakou budoucnost.

    21.10.2005 12:15 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    A abych ještě dodal k tý reklamě, základem úspěšný reklamy je právě manipulace s lidma a hlásání šikovně schovanejch nesmyslů. Někdy stačí šikovnej vtip, kterej si člověk zapamatuje, nebo písnička, někdy známá osobnost, někdy se k tomu musí přidat šikovně vyjádřenej nesmysl a někdy je potřeba analýza srovnávající nesrovnatelný tak, aby to navíc nevypadalo jako srovnávání, protože srovnávat se nesmí. Všechno jsou to ale běžný praktiky, který používaj všichni, protože prostě fungujou => lákaj zákazníky => vynášej peníze.
    21.10.2005 15:06 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    ABC aka lZIVE :-/
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    k propagaci používá naprosto běžný a ničim zvláštní metody reklamy a marketingu
    kdyby rekl jen tak neco, asi bych to nechal byt. jenze tahle veta je zvlastni proto, ze "inovativni Microsoft" je ten nejdokonalejsi oxymoron, co jsem kdy slysel! nicim zvlastni? naprosto bezny? mozna, ale rozhodne ne slusny a moralni. a proto jsem se ozval a nestydim se za to.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    nosi, ale jde to i slusne. a pokud nemas dostatecny moralni kapital, abys to odsoudil, kdyz se to deje neslusne, pak te lituju.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    21.10.2005 11:45 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Každá firma musí tvořit zisk. Když ho netvoří je něco špatně a vedení se zodpovídá správní radě z toho proč netvoří zisk. Pro MS to platí určitě také. Tak čemu se potom divíte ? Snad ne tomu že se MS snaží tvořit zisk ?
    21.10.2005 11:54 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Skoro bych rekl, ze se kolega nedivi snaze MS mit zisk, ale metodam a vyrokum, ktere pouziva pan Ballmer -- a s tim nezbyva nez souhlasit. I kdyz je pravda, ze davova manipulace je dnes podstatou reklamy (coz je duvod, proc se snazim reklamu ignorovat a stve mne ta jeji neustala podlezavost -- nejvic me stve, kdyz mi v reklame po americkem vzoru tykaji).
    θηριον ειμι
    21.10.2005 11:58 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Fakt nevím, co proti tomu Ballmerovi pořád máte. Těch pár videí z vývojářské konference MS? Microsoftí reklamy mi nepřipadají nijak vyjímečné.

    Developers, developers, developers! Yeeeh!
    deleted
    21.10.2005 12:09 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    I LOVE THIS COMPANY!!! :-)

    Např.: Současná reklamní kampaň na MS Office mě vytáčí, vždycky když ji vidím. Nezdá se mi příliš férové označovat kohokoliv, kdo nepoužívá mnou nabízený produkt (navíc v aktuální verzi), za dinosaura. A to ve mne ta reklama opravdu evokuje (a myslím, že to není jen subjektivní pocit, ale záměr). Je to jen trochu slušnější forma vydírání: "Když si nekoupíš to co ti nabízím (vnucuju), seš blbec a já to všem povím."
    θηριον ειμι
    masožravá palma avatar 21.10.2005 15:04 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Ja z téhle kampaně mám dojem, že MS Office je dinosaurus určený k vyhynutí, a tohoto pocitu se budu držet.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    21.10.2005 15:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Ono se to objevuje i v jiných reklamách. Aspoň podle tohoto popisu, já tu reklamu neviděl…
    Copak toho není dost?
    21.10.2005 16:38 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Popis té reklamy je tak trochu -hmm jak to říct- zaujatý. V Praze je ta reklama k vidění docela často (u autobusových/tramvajových zastávek), nijak agresivní mi nepřijde a určitou míru vtipu bych jí i přiznal. Je to reklama zaměřená na upgrade na nové Office. http://www.microsoft.com/cze/onas/kampan.mspx To, co je v těch dvou pdf sice není to, co jsem viděl na plakátech, ale představu si z toho udělat lze.
    deleted
    21.10.2005 16:45 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    IMHO trochu slaboduché, ale jinak normální reklama, nic urážlivého tam nevidím, to jsou horší kusy.
    Copak toho není dost?
    21.10.2005 16:23 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Jo, jasně, a každej kdo používá baterky Duracell je růžovej králíček...
    Nikola Ciprich avatar 21.10.2005 12:19 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    ja uz se snazim tohle proste ignorovat, ale jak se MS zacal navazet do ruznych snah o prosazovani levne vypocetni techniky vybavene free softwarem do africkych zemim, tak to mne opravu zvedlo ze zidle...
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    21.10.2005 14:29 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Jo, a k tomu prece jako rozhodne vyhodnejsi reseni nabizeli(nevim v jakem je to stadiu ted)levne a orezane Windows, coz v jejich podani znamenalo Win bez podpory prace v siti a max. 3 spustene programy najednou.
    21.10.2005 12:32 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    ale v tom případě si kolega k podpoře svého tvrzení vybral poněkud nevhodný citát (na kterém při sebevětším zkoumání nevidím nic divného)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    21.10.2005 17:17 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Metody používané panem Balmerem nejsou o nic horší nebo lepší než to co dělá každý jiný prodejce. Balmer možná vypadá jako blbec a jedná stejně, ale určitě to blbec není a prodává MS produkty celkem dobře.
    21.10.2005 18:09 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer
    Á-ha. Tak už vím koho má JXP na mysli když píše o lingzacích...
    tak to zrovna ne, kdyby sis vsiml, tak ja o Linuksacich v tomhle blogpostu pisu, jen je nazyvam jinak. Alespon tohle ja si pod tim terminem predstavuju a odvazuju se sebevrazedne rict, ze v necem JXP chapu.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.