abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 4
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Rozcestník

    Malý bezobsažný příspěvek

    21.4.2012 07:01 | Přečteno: 1216×

    Malý bezobsažný příspěvek o FreeBSD 8.3 a jiných radostech jednoho staříka, co se zabývá open source. A nejen open source, ale třeba očekáváním dalšího vnoučka.

    Nainstaloval jsem si FreeBSD 8.3 a mám z něj radost. Co jsem nainstaloval, to funguje, a co víc, funguje bez problémů. Navíc jsem si nainstaloval, mimo jiných aplikací, které potřebuji, „Alpine” což je vlastně starý „Pine.” Nastavil a zkouším si v s ním hrát, co všechno dovede. Mutt, už jsem kdysi dávno vyzkoušel, ještě dávněji Pine, takže dnes mírně vylepšený „Alpine” je prostě hračka, kterou sice nepotřebuji, ale pořád mě baví hračky z konsole. Také jsem poprvé vyzkoušel Acidrip a Mencoder, protože jsem potřeboval ripovat některá DVD. Nikdy jsem to předtím nedělal a překvapila mě ta samotná jednoduchost celého procesu. Jo, jeden se diví jak je to jednoduché, když to prubne.

    Další hračka, o něco živější než je „Alpine,” nebo ripování je na cestě, protože se má narodit, jak jsem se dozvěděl ve čtvrtek od Katky, další vnouče. Během tří let třetí. Tak, tak. Děti se mají rodit. Jak do dobrých, tak méně dobrých časů. Když se rodí děti, dávají lidé najevo buď strach z budoucnosti. Nebo i přes svůj strach dávaí najevo naději v lepší časy. Nejvíc dětí se prý rodí za války, nebo naději v dobré časy. Nejméně se jich rodí v dobách blahobytu. Tam lidé podléhají panice, že blahobyt poklesne a oni nebudou moci se uživit, ani sebe, ani děti. A nakonec se přesvědčí, že se uživí všichni.

    Když ten blahobyt poklesne, nastanou těžké časy, pak začne fungovat onen pud sebezáchovy, který nutí zřejmě lidi ve zlých časech přivádět děti na svět. Genetické a přírodní zákony jako takové v nás fungují. Nakonec, stejně nikdy nevíme, kdy se dostaví zlé časy a kdy dobré časy.

           

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.4.2012 08:36 Socdem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    To sú pravicové klamstvá. Keď ľudia žijú v chudobe, neplodia deti, pretože ich nechcú privádzať do toho marazmu, v ktorom by museli žiť. Človek potrebuje istoty, strechu nad hlavou, slušnú výplatu alebo primerane vysoké prídavky. Inak deti nebudú a bude treba dovážať pracovnú silu z Afriky, Vietnamu a pod.
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.4.2012 09:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    To sú pravicové klamstvá.
    Kdyby jen to, to je evidentně celý (rozuměj: Ten propagandistickej závěr docela zajímavýho zápisku, kterej si prostě nemoh odpustit.) zcestný a tou genetikou tomu nasadil korunu...

    Stručně: Zvířata ploděj víc potomků v horších časech z jednoho prostýho důvodu, "čím víc jich bude, tím víc potomků má šanci na přežití a zachování druhu" - Jak vidíte pane Jílek, zvířata nepřemejšlej nad starýma, slabýma, nebo nemocnýma jedincema, je to čistě boj o zachování genomu. Nedělám si naděje, že Vy byste s ledovim klidem nenechal přestárlý, slabý a nemocný pochcípat a přes jejich těla si potom nešel koupit vaši legendární o pět korun levnější bagetu, ale Vy a humanita k sobě pasujete asi jako já a konzole...
    21.4.2012 11:23 cba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Vy a humanita k sobě pasujete asi jako já a konzole...

    + 1
    21.4.2012 11:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    To víš Honzo, celoživotně svým jednáním tvoje tvrzení dokazuji :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 12:24 cba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Jílek má zase pravdu Amigo, skutečně celý život potvrzuje, co napsal. Chlastal, fetoval a vykašlal se na děti ze 3 manželství - prostě asertivně dělal vždycky to, co vyhovovalo zejména jeho egu.
    21.4.2012 12:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Škoda, že nejsi podepsaný, mohl si mi tohle všechno říci do očí. :-) Ale na to nemáš koule :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 15:43 cba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Musíš to antický krasavče akceptovat písemnou formou. Zase to máš jednodušší - můžeš se líp bránit proti písemnému projevu, např. kdyby to nebyla pravda :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
    21.4.2012 15:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Jasně, jsem třikrát rozvedený, mám čtyři děti, řádně jsem na ně platil, vychoval jsem je podle svých možností, stýkal jsme s e snimi pokud to okolnosti dovolovaly a pokud bys mi do očí řekl, že jsem se o ně nestaral, skončil by si ve špitálu. :-) S frakturou čelisti, minimálně. :-) To pochopitelně neriskneš. Nebo u soudu, kde by si ty lži musel prokázat, což by tě asi bolelo víc. takže jsi bezkoulák, co nemá ani na jedno. :-) Jinak, co tu píšeš je projev mindráku, toho co nemá na to si ani někoho najít a pořídit si ty děti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 18:35 cba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Chlastals, platils pouze povinné výživné a děti jsi začal hledat, až byly holky plnoletý, podle svých vlastních slov, přes XichtBuch, abys měl v důchodu zaopatření. Je tam nějaká nesrovnalost, kterou je potřeba upřesnit (třeba, že ses s dětmi stýkal, pouze pokud to střízlivost dovolovala), 40-ti letá oporo Národní fronty, co měl na parníku na starost odborářskou nástěnku :-) :-) :-) :-)? Spíš si zkontroluj, zdali tvoje příbuzenstvo není právě na Václaváku ;-).
    21.4.2012 18:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Moje příbuzenstvo pasáčku vepřů by se k takovému bolševickýmu póvlu na Václaváku nesnížilo, měl bys tam nahnat prasata, aby jich tam bylo víc. :-) Moje dcery mě milují tedy si jejich štěstím nelam hlavu bezkulkáči. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 18:55 cba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Moje dcery mě milují

    To je těžká filozofická proměnná - oni tě milují za to, že ses na ně v jejich dětství vysral, nebo tě milují za to, žes jim jejich dětství nekazil svou přítomností, a mohly vyrůstat ve spořádaných poměrech? Prosím o vysvětlení, já téhle terapyjy moc nerozumím :-(.
    21.4.2012 18:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Prosím o vysvětlení, já téhle terapyjy moc nerozumím :-(.

    Bezkulkáčům impotentním jak fyzicky tak duševně se těžko něco vysvětluje, tak se smiř s tím, že zůstaneš impotentní a dementní.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    AsciiWolf avatar 21.4.2012 21:16 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    zvířata nepřemejšlej nad starýma, slabýma, nebo nemocnýma jedincema
    Blbost. Minimálně u sociálních zvířat (mezi něž patří i člověk) tomu tak není.

    Například u vlků je tomu tak, že smečka se o staré či nemocné jedince stará, ovšem pouze do doby, dokud nepředstavují pro smečku riziko - "nejslabší článek řetězu". Předpokládám, že u ostatních sociálních zvířat to bude podobné...

    21.4.2012 12:26 lmb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    To sú ľavicová klamstvá. Počet dětí vs. sociální zajištěnost spolu nekorelují. V mnoha případech majetné páry dělající kariéru nemají potomka, protože by jim starost o něj překážela a naopak chudí žijící v sociálním bytě jich mívají nadprůměrný počet.

    To nemáte na slovensku rómy, resp. cikány ? Životní úroveň na hranici bídy a 6 a více dětí v rodině není nic neobvyklého.

    21.4.2012 14:28 Socdem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    To je prejavom rómskej kultúry a tradície. U väčšiny je kultúra a tradícia taká, že treba mať najprv prostriedky až potom deti, aby si im mohol dať dobré vzdelanie. Zväčša.
    21.4.2012 15:19 lmb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    U väčšiny je kultúra a tradícia taká, že treba mať najprv prostriedky až potom deti, aby si im mohol dať dobré vzdelanie. Zväčša.
    *citation needed*
    21.4.2012 15:35 Socdem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Z citácie sa nenajeme
    Petr Tomášek avatar 21.4.2012 12:45 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Další socialistický debil. Jako by nestačilo to stádo hovad na václaváku :-/
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    21.4.2012 14:30 Socdem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek

    Tpicky pravičiar. Agresívny, drzý, vulgárny... Nečudo, že z vašich radov vznikol fašizmus a nacizmus.

    Takí ako ty by najradšej ľudí s opačným názorom zatvárali do koncentračných táborov.

    21.4.2012 14:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Nečudo, že z vašich radov vznikol fašizmus a nacizmus.

    Pokud se dobře pamatuji Hitler propagoval národní socialismus a Benito Musolini byl původně marxista, socialista. Tak nevím, nějak mi vychází, že z levicových proudů vzešel proud fašistický i nacistický. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 15:36 Socdem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    A preto sa volajú extrémna pravica...
    21.4.2012 14:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 15:38 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    100.000 podle tvých slov hovad, to je velmi demokratický přístup k názoru jiných lidí. Počítej s tím, že jednou můžeš být mezi těmi, které tahle politika poškozuje, i když teď třeba seš vychechtanej.
    21.4.2012 12:55 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Rozumíte někdo současné politické situaci a postoji ODS, která navenek deklaruje, že se "nebojí" předčasných voleb? Vždyť ODS musí být jasné, že jí čakají velké ztráty. Nečasovi musí být jasné, že končí. Proč to dělají? Je za tím opravdu snaha tlačit na poslance, aby vládu podpořili? Tomu nevěřím, určitě by těch několik málo uměli přesvědčit jinak - mohou jim zajistit funkce ve sněmovně atp. Proč hrají vabank a nepřipouští i jinou variantu než předčasné volby nebo novou trojkoalici. U moci by se přece snadno udrželi i s menšinovou vládou, nikdo kromě ČSSD a KSČM volby nechce... Máte někdo racionální vysvětlení toho, co se děje?

    Tyhle blogy navštěvuje hodně lidí, aby diskutovalo o politice, tak proto se ptám zde.
    21.4.2012 13:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Rozumíte někdo současné politické situaci a postoji ODS, která navenek deklaruje, že se "nebojí" předčasných voleb?

    Jistě, že se jich nebojí, protože žádné nebudou. Těm "nezařazeným" poslancům je zcela jasné, že buď sklapnou a nebo jdou od válu a prebend. Schválně, jestli si troufnou? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 13:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    A navíc, já se Nečasovi, nedivím, tímhle vzal veškerý vítr z plachet všem vyděračům z VV. Ti ted serou v koutě strachy aby sněmovna neskončila a udělají všechno pro to aby mohli pokračovat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 13:45 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Já bych skoro řekl, že ODS by ani předčasné volby moc nevadily. Vyhraje ČSSD+KSČ, a za ty svoje 4 roky se totálně odkopou.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    21.4.2012 13:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Reformy jsou třeba, to jo a ty socani neudělají, tedy udělají takové, že na ně doplatí opravdu všichni.. Co se děje dnes může snad několika lidem ve vládě otevřít oči, aby si vláda skutečně uvědomila, na kom stojí a neničila ty, kteří ji volili. Pokud si to neuvědomí, pak ať ji vezme čert, ale pořád doufám, že se proberou a začnou myslet skutečně pravicově.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 14:07 groovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    S časem po dobu "reforem" se jim stále snižují šance na procentní zastoupení v parlamentu, proto je logické raději provést volby dříve než v normálním termínu. Podstatné je, že bez ohledu na výsledek předčasných voleb zůstanou u koryt stejní pašíci (napříč politickými stranami). Mám na mysli ministerstva, kraje, města, státní podniky a nebo se státní účastí.
    21.4.2012 14:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Mám na mysli ministerstva, kraje, města, státní podniky a nebo se státní účastí.

    Jo, tohle je neštěstí. Ale čím menší stát, tím menší možnosti pro tyhle lidi. Pochopitelně budou pořád, ale nebudou mít tolik příležitotí ke kradení.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 14:24 cba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Rozumíte někdo současné politické situaci a postoji ODS?

    Myslím, že tady máš vysvětlení, proč u modrých ptáků lež vítězí nad pravdou.

    http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=740927
    27.4.2012 22:07 Vo co de?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Zmenu hospodarskeho a politickeho systemu vyvola jen vyjimecne hluboka hospodarska krize. Proto je bezvyznamne o soucasne situaci diskutovat.
    21.4.2012 15:03 groovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek

    FreeBSD je skvělý systém, na 7.4 nám běží mail a sql servery + data storage a nemůžu říct jediné křivé slovo. Na noťasu mi ale zatím běží Linux, protože Free/NetBSD neumí suspend na disk (hibernaci), funkcionalitu pro mě klíčovou. Přesněji neumí ACPI S4. S4bios sice ano, ale jen na velmi omezené množině hardware. Rád se nechám poučit, pokud se v tomhle u nové verze něco změnilo.

    Sice bych měl k Vašim názorům tisíc a jednu výhradu, ale pořád mi přijdou reálnější než ty až dětinsky-naivní oponentů typu dad, JS, p. Zima apod. Přestože to můžou být lidé v oboru vzdělaní, co se týče pochopení politiky, ekonomie, mezilidských vztahů, psychologie jedince - pohybují se na hranici imbecility. Pokaždé nestačím kroutit hlavou, když se dočítám, že u rovnice se nemusí levá strana rovnat pravé (výdaje vs. příjmy ani v dlouhodobém horizontu), že lidé upřednostňují obecné blaho anonymních spoluobčanů na úkor osobního, že když chybí peníze na splácení dluhů, tak se "prostě dotisknou" a podobné perly.

    21.4.2012 15:15 bca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Škoda, že nejsi podepsaný, mohl si mi tohle všechno říci do očí. :-) Ale na to nemáš koule :-)
    21.4.2012 15:21 groovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Jestli se pohybuješ přes víkend v Praze, tak ti to klidně face to face zopakuju. Kontakt na stumpish (na) email.cz .
    21.4.2012 15:40 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Seš pašák, jak umíš pracovat s angličtinou
    21.4.2012 15:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    že lidé upřednostňují obecné blaho anonymních spoluobčanů na úkor osobního,

    Lidé si velmi cení solidarity, altruismu, ale instiktivně cítí, tedy ta nepatologická většina, že všechno má své meze. A že sice mají druzí lidé žádat, abych se z lásky k nim, třeba i zničil, ale nevyhovím tomu, protože tohle nemám za povinnost. Ale mají právo to žádat a já mám právo jejich žádost ignorovat. I s tím, že jsem v jejich očích sobec. Což je mi v takovém případě zcela lhostejné.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 15:44 Socdem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek

    Čiže si taký pravicový egoista.

    Uvedom si, že nežiješ v nejakej bubline. Tvoje predstavy sú pekné, ale keď má spoločnosť iné predstavy, tak sa buď prispôsobiš alebo sa odsťahuješ do Somálska.

    21.4.2012 16:13 groovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Jj, celkem souhlas ale zdůrazňuji slovo upřednostňují. Velmi nepravděpodobně se někdo rozdělí o svůj příjem, pokud by tím ohrozil své režijní výdaje (nájem, energie, potraviny, splátka úvěru apod.). Další otázkou je většinou subjektivní hodnocení osoby žadatele. Pokud můžu vnést svoji zkušenost, tak se chovám jako sobec k žebrákům kteří nic nenabízí, tzn. ani originalitu žádosti o příspěvek, natož nějakou hodnotu v podobě např. performance nebo jiné přidané hodnoty. Nebo mám pochybnosti o věrohodnosti žádosti, např. sbírka na nezaopatřené děti, onkologické pracoviště, humanitární pomoc pro zemi třetího světa, útulky pro zvířata apod., kde jde o byznys u kterého se do cílové skupiny dostane sotva 10% z vybraných peněz. Sám rád podporuji třeba malé kapely koupí jejich CD/DVD přímo na koncertě nebo daruji oblečení, hračky po dětech do konkrétního dětského domova.

    Celý problém je v tom, že civilizace se snaží zvrátit přirozený výběr, tzn. ochránit i slabé jedince před eliminací, ale nikdy nemůže už z principu dosáhnout efektivity přírody. Nepotřebná pracovní místa a s nimi spojený příjem, který neměl být nikdy vyplacen, handicapovaní jedinci, kteří by ve volné přírodě přežili řádově minuty chránit a udržovat při životě atd. Vytváří se umělé systémy typu státního uspořádání, kdy ty založené na tom čemu se říká volný trh zatím přežily nejdéle, navzdory některým snílkům, kteří věří v plánované hospodářství, které se opakovaně historicky znemožnilo. Učebnicový ekvivalent pro paraziticko-hostitelské systémy z biologických oborů.

    22.4.2012 18:34 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Kde prezil volny trh bez statniho usporadani, prosim vas? Prectete si neco o ekonomicke historii, o tom, jak se z rozvojovych zemi staly rozvinute a pak vykladejte neco o "efektivite trhu". _Kazda_ rozvinuta zeme si na pocatku sveho rozmachu chranila svuj zacinajici prumysl, vyjimky neexistuji.

    Pokud by byla pravda, co tvrdite, tak by clovek, jako kooperujici jedinec v prirode naprosto selhal. Zvitezila by soliterska zvirata.
    21.4.2012 16:09 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Ne, vy to nechapete. Kdyby neexistoval geneticky podmineny altruismus, neexistovala by zadna spolecnost, civilizace, nic.

    Proc je tit-for-tat uspesna strategie? Dokud nepochopite tohle, nemate sanci pochopit, co rikame.
    21.4.2012 16:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Jistěže existuje, neházejte mi tu odkazy, myslím, že jsem se o to začínal zajímat dřív, než tušíte, jenže i ten altruismus je omezený v zájmu přežití jednotlivce i ve stádě antilop. Já chápu co říkate, já jsem to čtyřicet let zažil a takovou minimální míru altruismu jaká byla vidět v "rozvinutém" socialismu se viděla málokde na světě. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 17:35 groovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Ač Vámi zadaný link se otevřít nepodařilo, alternativní pod keywords "Understand The Modern Monetary system" od jakéhosi Cullen O. Roche ano. Pamflet přečten, ale jaksi mi uniká pointa. Hledal jsem i definici pro tip-for-tat, ale "The Evolution in Cooperation" je jen jeden z názorových proudů, nic převratného co by mělo ostatním otevřít oči. Vy si zřejmě neuvědomujete, nebo ano a o to je to horší, že pod zástěrkou kooperace přežívá armáda parazitů jejíž jste možná součástí a to z čistě matematického hlediska není optimální varianta. Můžete namítnout, že společenské soužití není determinováno optimem, ale rád bych slyšel zdůvodnění takového postoje.

    22.4.2012 18:23 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Matematicky optimalni varianta neexistuje (zalezi na tom, jak hraji ostatni hraci a jakou mate casovou preferenci, jaka je vase omezena racionalita a dalsich faktorech). Proto ani nema smysl se po ni pidit. Staci to jako zduvodneni?

    To co ekonomove nazyvaji "efektivni" pripousti vetsinou tolik reseni, ze neni mozne mezi nimi vybrat. Kazdopadne, to co rikate o te armade parazitu je prave hloupost - nikdo nechce parazity, ani ti co kooperuji. Ale resenim neni zruseni kooperace (coz prave krasne vystihuje strategie tit-for-tat - mimochodem "prakticky nejlepsi" znama strategie na veznovo dilema - upraveny tit-for-tat - _neni_ matematicky optimalni).
    25.4.2012 08:16 Vo co de?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    tip-for-tat=neco za neco
    21.4.2012 18:17 V
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Přestože to můžou být lidé v oboru vzdělaní, co se týče pochopení politiky, ekonomie, mezilidských vztahů, psychologie jedince - pohybují se na hranici imbecility.
    jak tě tak čtu,spíš se ta hranice pohybuje kolem tebe
    21.4.2012 18:36 cba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Groovy vypadá na gramotnějšího klona místního terapérda.
    21.4.2012 21:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Groovy vypadá na gramotnějšího klona místního terapérda.

    jak je vidět, nestačíš na sofistikovanější odpověď, zdá se že ti chybí slovní zásoba a vyjadřovací schopnost, moh bys mluvit na socanský demonstraci, tam by ses ztratil.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.4.2012 13:08 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    A to říká člověk který nevrazil do svobodného softwareu a komunity ani halíř, nikomu nepomáhá, žije jenom na sebe a akorát ze systému bere. :-) Jseš parazit šuline. :-)
    24.4.2012 14:27 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Definice komunity podle Jílka: slovo participuje vyměníme za parazituje a "v zájmu společných cílů" nahradíme "v jeho sobeckém zájmu."
    24.4.2012 23:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Ládíku, máš malou slovní zásobu a omezenou inteligemnci. Ale musíš s tím žít ty, tak se můžeš klidně divit, ale pitomcům tvého typu peníze do rukou nepatří, mohli by si jimi jen ublížit. :-) Trubko ze vsi. Když přijdeš mezi lidi, oklep si hnůj ze dřeváků.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.4.2012 03:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    :-)))) dobrý parazite, ještě něco přihod at se projevíš. :-)))) takže si to zopakujme ještě jednou. Vy jste komunitě kolem GPL licence a linuxu nikdy nepomohl ani malíkem, nikdy jste do svobodného softwareu nevložil žádné své peníze(nepočítám ty z české televize a z odvykačky protože to platím já/my co se živí ne státní zprávou a státními podniky) a nikdy nevložíte protože jak už jste napsal jste "Kapitalista" :-))))) který bydlí v paneláku jež dostal za sociků přídělem, jíte nějaký skažený bagetky s tuňákem a píšete svoje zvratky na ABÍČKO, nevím proč, protože pro komunitu jste dle mého soudu NULOVÝM PŘÍNOSEM.... Jste parazit který si hraje na to co není, přesně jak to popisuje Jan Keller. Jste PARAZIT této společnosti. :-)
    25.4.2012 08:41
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    To platis tim, ze si Zimo chodis pro davky?
    25.4.2012 08:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Ládíku, pořáíd opakuješ tři slova, je vidět, že ti stranický školení podobně jako tvému idolu vygumovaluý zcela mozek, a ty dřeváky si nezapomen umejt, seš mezi lidma, ne mezi dobytkem u vás v hospodě.

    státní zprávou posíláš státní zprávě zprávy? I ty šibale. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.4.2012 09:04 kretén
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Faktem bohužel je že ty tři body platí, žalude. :-) Jsi ve svém věku Socka, volící pravici, nemajíc rodinu, zaměstnán ve státní správě a sosajíc ze státu peníze za své brilantní odhady pro naši milou ČESKOPU TELEVIZI. uŽI SI DEN TY PARAZITE! :-)
    25.4.2012 09:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    neprožívej to tak kreténe, nebo tě klepne z toho. Pořád stejně omezená slovní zásoba a argumenty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.4.2012 08:26 Vo co de?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    protože pro komunitu jste dle mého soudu NULOVÝM PŘÍNOSEM

    Nesouhlasim. Naopak, komunitu tyto blogy ztmeluji. Ruzne charaktery nachazi charaktery stejneho zamereni, podpori a rozvinou hodnotny namet, nebo si anonymne ulevi poslanim nekoho 'do pr...e' bez rizika ze prijdou o zuby jako za starych casu po par pivech v hospode.
    26.4.2012 09:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Nuda, dade, nuda, nudnejsiho chlapa nez ses ty sem nepotkal. Vcetne Ladicka. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.4.2012 10:04 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Jdi si dát bagetu, udělej nějaký to video v televizi za státní prachy, vydindej z lidí nějaký rady ohledně chlastu, to ty znáš nejlíp a napiš další blog o tom jak sis zasklil balkon v paneláku šuline. :-)
    26.4.2012 21:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    jasně a pak mi ty blogy umistují na titulní strámnce, protože je zaujaly, tak nezávid.Zrovna jeden takový blog o všedních věcech zaujal na iDnes redakci. :-) neber si to tolik, nejsi nadanej a nemáš na víc než prostinké rádoby urážky, prostě Ládíček Zíma. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2012 08:06 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    No tak to je paráda že tě štou na IDNES. :-)A co takhle podporovat svobodnej software ty kapitalistickej žalude? :-))
    27.4.2012 18:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Tak tě leda kopnout do prdele. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2012 10:21 jenda jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Tak mi to nedalo a podival se na ty jeho blogy na MF Heute, když se tak chlubí. Nevím, z čeho získal autor pocit, že je úspěšný, neboť:

    - Jeho karma 11,30 je tak na třetině hodnocení kvalitních blogerů.

    - Polovina blogů nemá vůbec žádnou reakci v diskuzi

    - V ostatních je buď dotaz, proč jsou blogy tak dlouhé a co tím chtěl autor říci, nebo komentáře ve stylu:

    1) teda, tak sebestředný blog se jen tak nevidí :-):-) 6.4.2012 19:08

    2) tak teď už víme, co máte v kuchyni, co vaříte, prostě co VY máte rád. Ještě chybí plánek, takhle nevím, kde máte mikrovlnku a kde ledničku! Hodnocení bloggera= Sebestředný egoista....a ještě ho něco pudí o všech svých hnutích a pocitech informovat veřejnost, aby se také mohla jeho osobou kochat.. včera 15:16

    - Kladné ohlasy jsou od dvou osob ženského pohlaví, které asi známe i z ábíčka.

    V rámci objektivnosti ale nutno podotknout, že i takové hodnocení na levicovém plátku MFH může stačit někomu s mdlejší inteligencí ke štěstí, a já mu to přeji.
    27.4.2012 18:06 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Sebestředný egoista..
    tak to je dost velké sklamání, že to kde-kdo z těch blogů napoprvně vyčet :-(

    27.4.2012 19:12 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Překvapil mne závratný počet diskutujících na Heute, avizovaný zdejším podnikatelem v oblasti chlastu. Když opomenu skutečnost, že na normálních blozích jsou diskuze v řádech vyšších desítek, ale spíš stovek, tak ze sedmi jím avizovaných příspěvků jsou dva jeho a dva jeho věrné přítelkyně, která ho důvěrně oslovuje Jene, a doprovází ho, kam se vrtne. To milý Jene není mnoho :-), počet přečtení si pochopitelně můžeš naklikat sám, ale nejmenovaná soudružka musí přidat v pozitivní diskuzi :-) :-) :-) :-).
    27.4.2012 19:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Já si nemusím nic klikat, jsou tam moje blogy, pod kterými není žádná diskuse a nijak mě to netrápí, víš pasáčku vepřů. Já jen uvádím na pravou míru lživá tvrzení tvá a tobě podobných. :-)http://janjilek.cz/blogy/omyl-pana-kurase
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2012 18:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Pokud jsem si všiml, tak pod posledním blogem, který byl jeden z těch mých pěti, které redakce doporučila ke čtení běhen čtyř měsíců je sedm komentářů, takže slinto uslintaný blábole ublábolený, zase kecáš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.4.2012 15:46 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Prochlastal ses až k paranoidní psychóze-pořád tě pronásledují všelijací dadové, Ládičkové, ženský, bolševici.Nebudu tě,magore, posílat do prdele jak se stalo dobrým zvykem všude,kam ses vnutil,protože bez diskuzí s tebou by zde nebyla žádná legrace.Doufám, že ještě víc rozvineš své tvůrčí schopnosti a nebudeš psát blogposty jenom obden,ale každou hodinu.Všichni se na to jistě moc a moc těší.
    26.4.2012 21:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Všichni se na to jistě moc a moc těší.

    Pochopitelně, proto mám tolik čtenářů. :-) A proto zamindrákovaní nepodepsaní jedinci ytak reagují. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 21.4.2012 21:16 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    K očekávání 3. vnoučka gratuluju :-)

    A bohužel teď z jiného soudku.

    Je tu v diskuzi zmínka o stádu hovad a hrozbě dalších předčasných voleb...

    V podstatě jsou protesty ve stejném duchu, jako byla tzv. Holešovská výzva, jen s výraznějším zastoupením odborářů a jejich bossů /což je de facto prodloužená ruka ČSSD/

    Na masové demonstrace, řev a pískot mají jistě nespokojení lidé právo, jenže naštvanost není program. A reálný, konstruktivní program, než všechno rozbourat, nevidět... Ani v holešovské výzvě, ani v dneším srazu... Takže. Chtějí svrhnout vládu. Svrhnout prezidenta. Nové volby. Tentokrát demokratické? Ale jaké, to už se neví..

    Průzkumy uvádějí, že by v nových volbách vyhrála na celé čáře ČSSD spolu s KSČM. Uvědomují si to ti lidi, co přijeli do Prahy demonstrovat? Proč tedy rovnou nerozbalí transparenty s třešničkami a nenafouknou oranžové balónky...?

    Je smutné, kolik lidí nepřemýšlí logicky a rychle zapomíná na minulost, je srozuměno mj. i s tím, aby se podíleli na nové vládě komunisti. Vkládají naděje do socanů a věří, že komunisti jsou již slušní a neškodní? Nebo snad čekají na zázrak? Že se zjeví nějaká nová politická strana, která nás vytáhne ze šlamastiky a mávnutím proutku zjedná spravedlnost? Strana, která dokáže, že stát může žít z podstaty, natiskne tuny bankovek, udrží, ba zvýší životní úroveň všech, a pak ten milý stát bude jen šikovně s úsměvem obsluhovat státní dluh...?

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.4.2012 21:23 Narcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Národ je úplně tupej a vůbec není schopen pochopit naši svazačku Marcelku, která se právě vrátila z Václaváku, kde upřímně pracujícím vysvětlovala, že jsou úplně pitomý, když nedřou jako koně za 300.000 korun měsíčně jako Naďová od bývalého svazáka Nečase.

    Nejhorší je, že ta lůza je schopná ve volbám zvolit někoho jiného, než křišťálově čistého Kalouska, filozofa Bártu nebo ptáka Dočase. Všechny demonstranty demokraticky vystřílet, že jo svazačko?
    21.4.2012 21:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Na tebe bychom mohli udělat malou štvanici, hrst rýže, hrozinky a pak za tebou pustit smečku, schválně Narcelko, jak dlouho by si vydržela? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 21:34 Narcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Jsem si jist, že vaše parta, trénovaná v dobách Národní fronty, je schopna používat ta nejtěžší svinstva, takže tvoji výhružku nezpochybňuji. Demokracie musí vyhrát za každou cenu.
    21.4.2012 21:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    No trošku bysme si pohráli, aby ses Narcelko trochu proběhla. Jinak si stejně k ničemu, děti nerodíš, a uklízet pořádně určitě taky neumíš. Kecy, to si stačí pustit televizi. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 22:06 lmb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Njn, takoví jako vy, kteří tak krátkozrace podléhají emocím jsou ideálními ovečkami pro mocichtivé pastýře kterým je u zadku, jestli mají plášť modré, oranžové, zelené, černé nebo červené barvy. A kouřit si ho nechají klidně za půl mega měsíčně a ani se u toho nezačervenají. Vy vážně věříte tomu, že v se letech 1998 až 2006 přerušily všechny penězovody, že na všech krajských a obecních zastupitelstvech kde vládla/ne socdem. taktéž ? Pochybuju ale že vás nebo i nás ostatní tato víra uzdraví :-/
    25.4.2012 08:42 Vo co de?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    A co ta demonstrace vyřešila? Komu pomohla a jak? Mám dost nepříjemný dojem že napomohla akorád tak k ustanovení nových zakonů omezujících svobodu projevu. Nic víc, nic méně.
    Agent avatar 21.4.2012 21:40 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Doporučuji shlédnout toto: http://www.ceskatelevize.cz/specialy/hydepark/20.4.2012/

    "Proč tedy rovnou nerozbalí transparenty s třešničkami a nenafouknou oranžové balónky...?" Třeba někteří volí Piráty..., nebo jinou stranu.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    25.4.2012 07:21 bzzzzzzzzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    di už do prdele jylku
    25.4.2012 09:01 kretén
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malý bezobsažný příspěvek
    Poser si cecky a protáhni anál!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.