abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál

    26.10.2013 18:09 | Přečteno: 948× | poslední úprava: 26.10.2013 18:23

    Určitě soudruzi dad, JS, m-train, a další zde jim podobní bouchají šampaňským, když jejich favoriti vyhráli volby. Radují se a jásají. Už se těším na ty reakce, kterými vysvětlí, že to vlastně nevyšlo a že český volič je blb a demokracie, jak říká slinta, je k ničemu.

    Těžko asi pochopí, že tohle je možné jen v demokracii. Takzvané velké strany se stavájí malými, když se voliči nelíbí. Volil jsem ODS, protože jsem loajální. Volím ji, i když vím, že nebudou první, nadělala spoustu chyb, ale nemá totalitní tendence. Na rozdíl od socanů a komunistů. Volil jsem pravicovou stranu, která má naději v opozici se naučit chovat. Protože věřím, že tahle pravicová strana má šanci ještě se z něčeho poučit a dělat skutečnou pravicovou politiku, založenou na individuální odpovědnosti, vědomí, že si nejsme rovni v nadání, znalostech a tedy je nutné netrestat úspěšné, aby ti úspěšní měli zájem v téhle zemi podnikat, vytvářet pracovní místa, nechat lidem jejich peníze, projevit soidaritu s neúspěšnými. Dobrovolně se přidat k solidaritě s potřebnými. Opravdu s potřebnými.

    Tak tak, bolševický puč se nekoná, vládní koalice se budou tvořit těžko, lidé se budou učit dělat kompromisy a život jde dál. Bolševici pod rudými prapory. Přes zisk komunistů, levice prostě končí a odchází do rezervace. Naštěstí se bolševici nic nenaučí a z ničeho nepoučí.

           

    Hodnocení: 40 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.10.2013 18:11 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Mohl bys nam prosim vysvetlit, co je na ODS pravicoveho?
    Dekuji
    26.10.2013 18:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    ODS, po tom výprasku bud bude pravicová, nebo nebude vůbec. V každém případě z mého hlediska má pořád hodně pravicových prvků. Zatím.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    xkucf03 avatar 26.10.2013 18:38 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál

    Proč bych měl podporovat ODS a doufat, že se polepší, když můžu dát hlas Svobodným?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.10.2013 18:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Proč bych měl podporovat ODS a doufat, že se polepší, když můžu dát hlas Svobodným?

    V demokracii platí, že každý má možnost volit toho, koho si vybere a najít smysl své volby.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.10.2013 18:53 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    On se snad na neco ptal, ne?
    26.10.2013 18:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    On se snad na neco ptal, ne?

    A já sem s ním nepodepsal smlouvu, že mu budu vysvětlovat proč má někoho volit a proč nemá volit někoho jiného. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.10.2013 18:16 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Sľuby... niektoré...
    26.10.2013 18:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Předvolební sliby záleží na počtu mandátů. Pokud není nadpoloviční, je to jen vyjednávání možného. To je demokracie. Ta zatím funguje. Výsledkem jsou právě proběhlé volby.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.10.2013 18:22 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    To je skôr dôvod, prečo nevoliť.
    26.10.2013 18:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    To je skôr dôvod, prečo nevoliť.

    Kdo nevolí, nedá demokratické straně mandát. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.10.2013 18:30 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Jejich moznosti byly:
    1. "vladnout" jako tezka levice
    2. nevladnout
    Jestli od nich cekas priste neco jineho, tak ji mi Te lito. Budes velice zklamany.
    26.10.2013 18:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    tak ji mi Te lito. Budes velice zklamany.

    nelituj mě, já umím žít se svými pocity, tedy i se svým zklamáním. Na rozdlíl od mnohých jiných, zde účastných. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.10.2013 21:58 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Volil jsem ODS, protože jsem loajální.

    Nazdar dědku. Buď už si těžce vylitej, a nebo si byl několik posledních volebních obdobích v kómatu. ODS je zločinné spolčení, maskující se za politickou pseudopravicovou stranu a je to spolčení na převod peněz z veřejných rozpočtů na konta v Karibiku. Náprava už není podle mého soudu možná, už je to prolezlé těmi mafiány až přespříliš.

    Ty si dědku zase hulil a napsal sis deníček. Musím ti poděkovat, dědku, už jsem se dlouho tak nepobavil tvou ODS předvolební agitkou (ten blogísek Volím volíme nebo jak to bylo). Je to dobré poučení, jak vypadá poslední volič zločinecké organizace ODS, je to plesnivej uslintanej dědek. Díky, dědo :-)

    26.10.2013 22:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    už jsem se dlouho tak nepobavil tvou ODS předvolební agitkou

    Je vidět, že víš co je dobrýho, proto čteš mé blogy a všude mě vyhledáváš. Holt není ten obdiv vzájemný, mě jako bolševický pitomec vystačíš tady. Nemáš co nabídnout. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.10.2013 22:26 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Poslyš, dědku, ty jsi nadmíru sebevědomý. Plesnivé dědky nevyhledávám, kouknul jsem se na to na popud dadíka :). Ale fakt díky, dědkáči, moc jsem se pobavil. A ted se di pomodlit a vyčúrat a už nevotravuj.
    26.10.2013 22:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Plesnivé dědky nevyhledávám, kouknul jsem se na to na popud dadíka :).

    Milý vole, jsem rád, že ty i ten dement dadík čtete mé blogy, stále mě sledujete a učíte se ode mne. protože co by z vás dvou beze mne bylo. Jen pouliční špína. Takže jen tak dál. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.10.2013 22:36 Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    vyčůrat
    s tím bude mít problém - zbytnělá prostata
    26.10.2013 22:18 Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Vy tomu legračnímu stařečkovi nabízíte rohlíky? Zkuste vodku nebo rum.
    26.10.2013 22:04 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    To jsou jenom kecy na voko se strakama. Ve skutečnosti drží opilec disciplínu a volí Babiše, protože kluci ze stejné instituce drželi vždycky pospolu.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    26.10.2013 22:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Vozejku, zeptej se kolik platila STb tvýho tátu, jeho spis tedy není nic hezkýho. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.10.2013 22:23 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Opilecký stbácký dědulo, chápu, že jsi měl vždycky přístup ke spisům na nepohodlné kolegy, které jsi práskal, abys místo nich mohl jezdil vekslovat na Západ. Proto jsi volil dalšího stbáka Babiše a v hlubokém úklonu jej uctíváš. Charakter k charakteru. Rozpovídej se dál o své špinavé minulosti. Ani chlast, ani pánbíček tě z toho nevykoupí.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    26.10.2013 22:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Vozejku, tak a ted nám vyprávěj jak to s tím tvým tatíkem bylo :-) Tak za kolik se prodával?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 30.10.2013 17:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    ODS nikdy nevládla sama a musela korigovat své plány vůči svým koaličním partnerům. Do jaké míry byl daný stav přičiněním ODS nebo jejích partnerů je věcí důkladnějšího rozboru. To, že se rozjela policejní mašinérie, je spíš kladem než záporem Nečasovy vlády. Policie poprvé měla volnější ruce, proto mohla konat. To dříve neexistovalo. Nečas však dojel na svoji naivitu a neznalost politických intrik a tak ho "zlikvidovala" jedna milenka, kterou by si zkušenější frajer ošéfoval. Nic víc v tom není.
    ODS skončila špatně proto, že nejvíc kauz a mafiánských praktik padlo na hlavy jejích členů. Dostala proto svůj účet. TOP 09 proti ODS měla tvrdší program v sociální oblasti a přesto dopadla u lidí lépe. Lidé spíš akceptovali nepopulární opatření ve státním rozpočtu, než nekalé praktiky některých vrcholných členů ODS ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xkucf03 avatar 26.10.2013 18:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál

    Já ti nevím… na prvním místě socani, na druhém agent StB Bureš, na třetím komunisti a další dvě strany taky levicové, pak nevyzpytatelný Japonec, KDU-ČSL těžko říct a na ocasu Lišky. Já z toho tedy moc dobrý pocit nemám.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.10.2013 18:37 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Člověče, tvůj optimismus bych chtěl mít. V podstatě ve všem v zápisku se mýlíš (že ODS nemá totalitní tendence, že je pravicová). Když se dívám na výsledky voleb, tak nevidím stranu, která by neprosazovala socialismus (ty dvě nové neznám, takže se můžu mýlit). No snad to přežijem.
    26.10.2013 18:55 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    zdravim,

    sice bych to nemel rikat a nesouhlasim s tim, ale bylo by lepsi, kdyby vyhrali socani a komousi a byl by ve state na 4 roky klid. Ono pokud drzi 70% ceskeho hospodarstvi zahranicni firmy, tak jen tak puc neudelate. Par let na to potrebujete, ne mesice.

    To, co se stalo ve volbach je megaprusvih.

    Bud tu mame dalsi volby na jare a jeste vice populisticke.

    Anebo po par vhodnych zakonech pro potravinarsky a chemicky prumysl pro nejmenovany holding tu mame dalsi vladu socdem (coz je taky prusvih na 4 roky) a jeste dobre vydiranou a prubezne diskreditovanou.

    Mozna, ze by se toto dalo nazvat hospodarskym rudym pucem. Babis neni Bata, ale to jaksi ceskemu volici nedochazi. Jen podotknu, ze proti Babisovi nemam jako podnikateli moc vyhrad a mam k nemu urcity respekt, ale politicky s jeho hnutim nesouhlasim.

    V klidu priznam, ze na volby kaslu a nevolim. Ono si staci spocitat, kam pujdou 2 davy a o kolik jsou Vase nazory v mensine s nazory ve spolecnosti. Defakto jsem mel pocit, ze nebylo koho volit - chybi nejak ty osobnosti. A mysleni lidi se nemeni za 3 mesice pred volbami reklamnimi poutaci.

    gf
    xkucf03 avatar 26.10.2013 19:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Ono si staci spocitat, kam pujdou 2 davy a o kolik jsou Vase nazory v mensine s nazory ve spolecnosti.

    Volit nešlo 40 % lidí – a to už je celkem silná skupina občanů, která může něco změnit. Neříkám, že se všichni seberou a půjdou volit jednu stranu, ale i tak je to nezanedbatelné. Další věc je, že strany dostávají finanční příspěvek za hlas (i když se nedostanou do parlamentu), což jim pomůže do dalších voleb.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.10.2013 20:35 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Kdysi mi nekdo chytry rikal, ze geniove se musi narodit a musi take dostat prilezitost. Totez plati i o osobnostech v politickem zivote.

    Logicky si clovek pred volbami spocita ty osobnosti, co budou rozhodovat. Rekneme "primerene" vudce stran nebo pripadne tymy.

    No a nejak Ty nove osobnosti nevidim. Anebo treba maji jiny program nebo neco s cim clovek absolutne nesouhlasi.

    Ano, vim o cem mluvite. Velmi dobre. "Mohlo" by to eventuelne pomoci - minimalne dalsi prostredky pro strany. A je zajimavou otazkou, kdo tvori tech 40% ?

    To, co mi tady chybi je normalni program nejake politicke strany. Obecne receno, aby nekdo rekl, ze tady chybi pouze toto a je potreba pridat pouze nezbytne. A nedelat nic dalsiho. A aby k tomu byla i nejaka duvera. Kdybych to mel popsat, tak to bude na 2 stranky, ale kdyz mi to nekdo rekne dobre, tak s nim budu souhlasit a jdu ho volit.

    Dalsi asi dulezitou veci je, ze spolecnost (lide) se meni v case. Neni to neco, co je stale a reaguje to stejne na stejny impuls. Moralka se meni v case.

    Pridam tady jednu pro me zajimavou myslenku. Pred casem jsem premyslel, jak moc je dulezite pro podnikatele, kdyz se zmeni dane o jedno procento vice. Pokud mate 1% zisk z obratu zisk, tak asi hodne. Ale pokud ne a stavite sve podnikani na tom 1%, tak je neco spatne. Protoze pak neni mozne vyrovnat i jinou ztratu ve vysi 1%, kterou nezpusobi politici. Ale treba jen pocasi. No a to je vlastne to, co nam politici nabizi. To jedno procent. Jenomze Vy potrebujete mit treba 20-30% zisk a z toho tvorit rezervy, investovat a vyzit.

    Takze tak par (mozna hodne vysoko umistenych) myslenek.
    xkucf03 avatar 26.10.2013 21:49 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    normalni program nejake politicke strany

    To by teoreticky měla být ODS (jakožto konservativně-liberální pravicová strana) a ČSSD (jakožto demokratická levice). Jenže ODS je vytunelovaná a zdiskreditovaná a reálně dělá levicovou politiku. A ČSSD se propadla do nejhlubší žumpy za Paroubka a dodnes se z ní nevyhrabala (a ani předtím to nebylo nic moc). Pro mě jsou tyhle strany nevolitelné. Volební projekty na jedno použití (spíše by se dalo říct podnikatelské záměry) do politiky prostě nepatří. A kdo tu pak zbývá? KSČM (pro levičáka asi lepší volba než dnešní ČSSD, ale nejsem levičák, tak nechci až tolik hodnotit), pak nějací populisti, exhibicionisti případně recesisti, ty ignorovat a pak nějaké strany, které to asi myslí dobře, nejsou prohnilé, ale nesouhlasím s jejich programem. A pak tu jsou Svobodní – s jejich programem souhlasím (byť třeba ne na 100 %, ale ta shoda je největší) a líbí se mi jejich styl práce a jak rostou (tím nemyslím jak rychle, ale jakým způsobem). Jednou z nich bude stabilní silná strana, která tu bude vládnout, taková „ODS udělaná správně“. Ale aby se to povedlo, je potřeba je podporovat a volit už teď. Raketový růst z nuly na 15 nebo víc procent není přirozený a spíš značí něco podezřelého (typicky podvodný volební projekt, nebo výjimečně radikální změny ve společnosti). Jejich preference a členská základna budou růst postupně a tak to má být.

    Pridam tady jednu pro me zajimavou myslenku. Pred casem jsem premyslel, jak moc je dulezite pro podnikatele, kdyz se zmeni dane o jedno procento vice. Pokud mate 1% zisk z obratu zisk, tak asi hodne. Ale pokud ne a stavite sve podnikani na tom 1%, tak je neco spatne.

    Souhlasím. Ale ty změny, co tu politici dělají, jsou hlavně o neustálém chaosu a nejistotě. Systém je příliš složitý a daní je příliš mnoho, aby lidé na první pohled neviděli, kolik je ten stát stojí, a taky aby politik mohl tuhle přidat a támhle ubrat, ve skutečnosti nic nezměnit, ale sklidit za to politické body u části voličů. Případně nějaký obor zvýhodnit na úkor jiných (za to zase dostane peníze na billboardy a s nimi vyhraje další volby). Pak to všichni (ať už se prohlašují za levici nebo pravici) svorně záplatují rostoucím státním dluhem a to je časovaná bomba. Nakonec pak asi fakt přijde ta KSČM, která už přes dvacet let nic nezkazila, udělá měnovou reformu a bude vymalováno. Průser je v tom, že nikdo neví, kdy to bude – resp. někteří to vědět budou a ti se včas připraví. Ostatní socialistické strany (ODS, ČSSD a další) se na to budou tvářit pohoršeně a asi zase převezmou moc, ale ve skutečnosti budou rádi, že za ně komunisti udělali tu černou práci. A celé to začne nanovo. Tedy pokud se lidi konečně neprobudí a neprokouknou tenhle podvod.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.10.2013 22:58 pyc0
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Coz o to, program Svobodnych mi zni jako jeden z nejprijatelnejsich, ale obavam se ze uz nekolikrat promarnili prilezitost se do Parlamentu dostat a na nejaky stabilni rust, kdy nekdy "priste" prekroci hranici vstupu je spis prani nez pravdepodobny vyvoj. Podivejte se jak se vysvihly rychlostrany Babise, Okamury a minule Barty. Svobodnym chybi penize, medialni paky a silna charismaticka osobnost. Proti Machovi nic nemam, ale uspech u plebsu s akademickou retorikou a submisivnim dojmem neziska. Bohuzel, tak to funguje :(
    xkucf03 avatar 26.10.2013 23:08 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál

    Byl bys radši, kdyby dopadli jako VV? Já tedy ne.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 26.10.2013 22:49 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál

    Oficiální vzkaz od Svobodných:

    Strana svobodných občanů děkuje všem svým voličům za důvěru. Svobodní získali 122 526 hlasů (2,46 %). Děkujeme voličům a všem aktivním příznivcům, kteří v uplynulých měsících aktivně šířili myšlenky Svobodných.

    Svobodní získali více než trojnásobek hlasů oproti předchozím volbám a jsou tak jedinou pravicovou stranou, která navzdory trendu naopak posílila. Výsledek potvrdil upevnění Svobodných na české politické scéně a je dalším krokem k prosazování našich programových myšlenek.

    Svobodní se cítí být nyní silnější a připravenější na všechny další volby. Vaše podpora pro nás má zásadní význam.

    Republikové předsednictvo Svobodných

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.10.2013 19:01 Jirka | skóre: 25
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Pěkně jste to pos**li, vážení voliči, tahle země mít stabilní vládu snad nikdy nebude.
    (troll)Aspoň že pan prezident má rozum.(/troll)
    Dokud to funguje, nešťourej se v tom!...
    26.10.2013 19:20 Xhv11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    to ale neznamená že budeš dále parazitovat na společnosti slušných lidí!
    26.10.2013 19:56 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    prvni povolebni special, ja kupuju ostrov v karibiku a potrebuju doplnit bankroll, anyone?
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    26.10.2013 22:58 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Drive jsem byl hodne zapalenym volicem ods a mezi jejimy cleny mam dodnes mnoho velmi dobrych pratel. S ods uz mi vsak dosla trpelivost: po dvaceti letech mame stale socialisticke zdravotnictvi a skolstvi, ba co vic studenti si ani nemusi platit skolne. Tyto volby jsem dal sanci svobodnym.
    Agent avatar 26.10.2013 23:06 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Tak nám řekni jak to vypadá v zemích kde se nějaké školné platí - JůEsEj, VB třeba (preference oborů přinášející okamžitý zisk, zadlužování studentů, školy přeměňující se na mlýnky na vydělávání peněz, přičemž výuka jde do háje, preference movitých zahraničních studentů).
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    27.10.2013 00:30 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Porovnejte si prosim kvalitu kontinentalnich vysokych skol(cest vyjimkam) se skolami ve VB a USA. Osobne nevidim duvod, proc by si clovek nemel zaplatit za sluzbu, kterou vyuziva. Nevidim na tom vubec nic spatneho. Dnes nase skoly generuji tisice a tisice nezamestnatelnych absolventu humanitnich oboru magickych nazvu. To opravdu nejsou lide, kterym bych chtel ze svych dani prispivat na vzdelani. At si lide studuji klidne i ty uzasne nepotrebne obory na filozofickych fakultach, ale za sve. To bychom potom videli, jaky je o tyto obory realny zajem. ;-)
    26.10.2013 23:36 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Tyto volby jsem dal sanci svobodnym.
    Neblbni, kdo by to byl řek. Přemýšlel jsi užněkdy nad tím, že by si dal šanci odborníkům z Národního ústavu pro duševní zdraví, je to sice zbytečný ústav, ale myslím, že by se ti tam podívali na zoubek a pomohli ti. Myslím, že vylízanej mišuge, co pindá na linuxovém serveru několik let o socialistickém zdravotnictví a školství tam patří.
    26.10.2013 23:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Myslím, že vylízanej mišuge, co pindá na linuxovém serveru několik let

    Naprosto skvěle osobní ohodnocení. Jen tak dál, pokračuj v tom uvědomování, zatím mimo několika nepříliš kvalitních nadávek, si nic nevyprodukoval, co by na tomhle serveru stálo za řeč. :-) A uč se od chytřejších než si ty. Třeba od Lokiho, nebo ode mne. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.10.2013 00:10 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Hehe dědku, ty jsi neodbytný :-). Ale ted už Zdrávas (třikrát) Otčenáš dvakrát, vyčůrat, nadrandit prostatu před modrym ptákem a spát.
    27.10.2013 00:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Ti říkám, že si omezenec, co jen opakuje starý kydy a nic jinýho se nezmůže. Ani argumenty, nic. Ale to je stará bolševická pohádka, jen nadávky a jinak nic. Pozdravuj svoje třídní nepřátele a soudruhy ve zbrani, jako je slinta a dad, jste asi na stejný argumentační úrovni. jeden je nejchytřejší protože je strojní inženýr, druhá učitelka v cikánským lágru, nikde jinde ji učit nenechají a ty sám jen perlíš dědkama, trochu chabý. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.10.2013 00:25 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Je mi te mistni levicove elity celkem lito. My mame, pane Jilku, radost z osobniho uspechu a hrdost. Oni maji jen zavist, zast a strach z toho, ze by se na volnem trhu bez statnich podpor nedokazali prosadit.
    27.10.2013 00:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    tak jsem rád, že pořád je víc lidí pravicovýho smýšlení a ti dadové, slinty fantomové, mají jen ty bolševický bláboly, co produkují asi 160 let, pořád jim nedochází, že to nefunguje a melou jedno a to samý.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.10.2013 00:34 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    , ze by se na volnem trhu bez statnich podpor nedokazali prosadit.
    Výborný, pokračujte :-D. Jste skvělí šaškové, díky za pobavení :-D. Fakt výborný palec nahoru! :-D
    27.10.2013 00:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Jste skvělí šaškové, díky za pobavení

    Zatím dlouhodobě za vola si ty. :-) Prostě nemůžeš zapřít, že největší blb si tu ty, jasně vedeš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.10.2013 00:40 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Ideologicky rozdil je zjevny, ale kdyz nic jineho, alespon se dokazeme vzajemne pobavit. :-)
    27.10.2013 00:42 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Souhlasim.
    27.10.2013 00:44 :-D
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    co jen opakuje starý kydy a nic
    to je naprosto přesný popis, jenomže si zřejmě ani vy, ani autor neuvědomujete, koho ten výrok doopravdy vystihuje
    27.10.2013 00:59 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Nu, jestli vam prijdou me prispevky ponekud monotonni, mate moznost je ignorovat ;-) Btw ja si naopak myslim, ze s ideologickou opozici je treba se prit neunavne a permanentne.
    27.10.2013 11:21 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Někdy mi případáš, že jsi takový klon nebo potomek toho místního obstarožního opilce, protože píšeš v podobném duchu, akorát na rozdíl od něj jsi zjevně inteligentní a vzdělaný, takže z dlaždičova vrhu být nemůžeš - ten se na všechny svoje děcka vykašlal a byl jenom překvapen, že mu ten ohavnej stát přikázal, že na ně musí platit výživné. Možná proto tak souhlasí s tvou vizí zrušení státních institucí ;-). Já osobně bych státní byrokracii zrušil taky, jenom na rozdíl od tebe vidím, že jde o utopii, která je nerealizovatelná kdekoliv ve světě.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    27.10.2013 12:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Vozejku z opice se člověk vyspí, nebo může jako já dlouhodobě abstinovat a je z něj zcela normální člověk, dement tvého typu, tuhle šanci nemá. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.10.2013 02:04 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Jaký nadávky, dědek jsi, plesnivej taky a oplzej taktéž :-). A jestli jsi si myslíš, dědku, že jsi přinesl nějakou převratnou myšlenku, jak byla zachráněna demokracie že jsi volil zločince, tak to tomu se může normální šlověk tak akorát pousmát. Že ty sis zase cvaknul, dědku, nějakej rybízák z krabice, chlast ti určitě ještě chutná, jinak bys nemohl plodit takové úsměvné texty. Ty sis cvaknul lahodné čůčo z rybízu, a dělaly se ti z toho boule za ušima, jak ti to chutnalo :-D :-D
    27.10.2013 06:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    nějakej rybízák z krabice, chlast ti určitě ještě chutná,

    Koukám, že máš teda chutě, rybízák. Pak se nedivím, že ti v tý palici tak hrabe. Volil jsem řádně registrovanou politickou stranu, které neumětelové tvýho typu, když už nemá moc, nadávají, ale radši anonymně, co kdyby vid? Jinak, jak říkám, úsměvné texty ano, pokud se lidé u mých textu usmívají, je to stejně dobře, jako když u nich přemýšlejí, ale takoví jako ty, těm přemýšlení nehrozí. Ti opakují pořád jak chtějí spasit svět a nespasí ani sebe. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 26.10.2013 23:19 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    To co jste napsal p. Jílek, myslím charakterizuje stav naší politiky a potažmo společnosti. Lidi místo toho, aby ty strany vytrestali za jejich (ne)činnost a poslali je k čertu (alespoň na jedno období jako Lidovce), tak je furt volí. I když tentokrát se to zaplaťpánbu už tak trochu stalo. Příště by si alespoň více vážili důvěry svých voličů.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    27.10.2013 00:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Já myslím, že ať už to dopadlo jak chtělo, ukazuje se, že demokracie tu je, že lze vyměnit lidi i strany a nikdo v demokracii, nemá nic jisté. Ani ODS, ani socani, prostě nikdo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.10.2013 00:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Socialista je člověk,který vám dá peníze v nouzi,do které byste se nikdy nedostali,kdyby vám je předtím nesebral,, Lidová slovesnost :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 27.10.2013 12:49 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Tak v tom případě by mě zajímalo, jestli sme tu měli socialistickou vládu, protože zvyšovala DPH, zdražovaly se nejen energie. Ale zase díky zastropování pojistného nechali více peněz těm nadstandardně příjmovým.

    Já jen když si přečtu co ste napsal, připadá mi, že volíte na základě ideologie, podobně jako bolševici volí ideologicky. I když ta ideologie se liší, ale principiélně je to podobný.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    27.10.2013 13:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    jestli sme tu měli socialistickou vládu, protože zvyšovala DPH,

    ODS nedělala pravicovou politiku za posledních tři a půl roku a po právu na to dojela. Pokud by ji dělala, měla by svých dvacet procent, možná víc a sestavovala by vládu. Volil jsem v těhle volbách ODS, protože představila kvalitní kandidátku a tedy jsem ji dal šanci. Pokud bude dělat pravicovou politiku, bude znovu mít za čtyři roky dvacet až pět a dvacet procent, což na vládnutí v koalici stačí. Bude-li se v koalici chovat stejně hloupě jako se chovala v poslední době, pak ji nepomůže ani svěcená voda.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.10.2013 22:08 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    protože představila kvalitní kandidátku a tedy jsem ji dal šanci.

    Dej pokoj, dědo, nekroužkouval si taky JUDr. Bendu, turbodoktora z Plzně? :-). Já bych to charakterizoval asi takto: Vždycky se najde u každé strany tvrdé jádro těch nejblbějších, mezi které se můžeš směle zařadit, no a ty je budou volit, i kdyby byl přeceda Al Kapone. Kvalitních doktorů práv není zkrátka nikdy dost :-D.

    Ty si úplnej politolog, dědo, zase něco napiš nějakou oslavnou odu ať je trochu veselo :). To mě úplně stačilo, jak chytří voliči ODS kroužkovali JUDr Bendu, to mluví za vše. Málokdo se s tim ale ještě chlubí a tak zas něco napiš, ať je tady zas o něco veseleji, dědku! :-D

    28.10.2013 01:10 njn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    nějak mu nefungují slinné žlázy, nevylučují jedy, jak by měly, to pak už s ním není ta sranda, co kdysi bývala
    28.10.2013 01:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgární

    Zobrazit komentář
    AsciiWolf avatar 27.10.2013 11:18 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    +1
    27.10.2013 11:27 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    Těžko říct co z těchto voleb vzejde pro další volby. Do teď hodně lidí, kteří uvažují povrchně mohlo říct: "Teď byla ukormidla ČSSD a podívejte jak to po..., jdu volit pravici.". Bez ohledu na to, že kolikrát výsledky politických rozhodnutí začínáme sklízet až v následujících volebních období, kdy už může být u kormidla jiná vláda. Jak bude pro příští volby uvažovat většina, která se rozhoduje takto povrchně, nebo ještě hůře na základě předvolebních kampaní? Nechá se ovlivnit právě jen touto kampaní, nebo ji současná patová situace donutí přemýšlet nad konkrétnímy kroky jednotlivých stran v půběhu celého volebního období? Obávám se, i z vlastní zkušenosti :-), že a je správně. :-/ Ale to ukáže jen čas.
    29.10.2013 16:13 achtung!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rudé prapory poklesly, parlamentní demokracie žije dál
    To, ze nekdo muze verejne obdivovat charakter stbaka Babise jako svuj idol, docela dost napovida o charakteru nebo minulosti obdivovatele. Je videt, ze varovani pred nejvetsi luzou spolecnosti, udavacich, je stale aktualni.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.