abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Svoboda a demokracie je někdy dřina

    4.4.2015 06:58 | Přečteno: 1028× | poslední úprava: 4.4.2015 06:58

    Mívám někdy zvyk si jít lehnout v pátek brzy večer a probudit se za tři čtyři hodiny, cvičit, psát, rozhlížet se co je kde zajímavého. Přečetl jsem si pár „vtipných”komentářů, pod svým posledním blogem, několik vyhrůžek a smál jsem se. Smál jsem se těm, co se mi pokoušejí vyhrožovat. Pochopitelně vyhrožují anonymně.

    Nakonec mám od včerejška dobrou náladu. Čtvrteční odpoledne a včerejší odpoledne jsem strávil se svými třemi vnuky a dvěma staršími dcerami. S těmi, jak je podle M-traina, Slinty naháním a prosím aby si mě všimly. Inu, pořídil jsem si se třemi krásnými manželkami, čtyři dcery, stejně krásné jako jejich matky a tedy se nenudím. Vnuci jsou skvělí. Dcery jakbysmet. Má přítelkyně za námi zajela, koupila dětem knížky. Bylo zábavné sledovat jak elegantně jim ty knížky podstrčila.

    Ještě k tomu minulému „prasečímu” blogu. Vždy, když bolševik měl nahnáno, nebo se ho něco dotklo, začal ječet, pomlouvat, manipulovat, vyhrožovat. Buď lidem doma, nebo těm, co považoval za konkurenty a soupeře. Jako třeba SSSR vyhrožoval Západu. Nikdy si své hrozby netroufl uskutečnit. Byla to příliš nejistá situace a vítězství nebylo na dosah. Válka s Německem ho poučila. Vítězství nad tímto jediným státem bylo strašlivě zaplaceno. Po té válce strašlivě zbrojil aby na to dojel.

    Podobně se chovají lidé, kteří se cítí ohroženi. Jestliže se jejich vyhrůžkám druzí lidé podvolí, přistoupí na jejich manipulaci, zjistí, že žádný ústupek není nikdy dost velký, žádné vysvětlení dostatečné a žádné konání dost dobré. Pokud se nepodvolí, anonymové křičet a vyhrožovat nepřestanou, ale to je asi všechno, co svedou. Do přímého střetu jako ti bolševici nikdy nejdou. Příliš zbabělí.

    Jestliže porozumíme takovému chování, tak jak máme, uleví se nám. Většina takto se chovajících se cítí nejistá a má potřebu se dostat do stavu jistoty, a tu jistotu jim poskytuje moc, kterou tímto chováním na druhými lidmi cítí. Aby si ji udrželi, proto lžou, pomlouvají, vyhrožují. Velmi často anonymně. Bojí se odvety. Z toho důvodu a z bezpečné vzdálenosti zpovzdálí vyhrožují.

    V jiném případě se cítí velmi sebejistí, jenže jejich sebejistota je nutí do kousků, na které nemají, obvykle se přecení a zjistí, že jsou tam, kde si nepřáli být. Není jednoduché vydržet tuto manipulaci, založenou na vyhrůžkách, pomluvách, osočování, ale každý, kdo dokáže těm manipulacím čelit, nenechá se jimi zastrašit, se stane svobodným.

    Svobodu nám nikdo většinou nedá, tu si musíme získat a udržet. Pokud si ji nezískáme a neudržíme, jsme otroci manipulací druhých lidí. To nejsou proklamace, to je čistá životní zkušenost. Někdy potřebujeme spojence, protože sami jsme slabí, ale ti se skoro vždy najdou. I tohle je holá životní zkušenost.

    Mnozí lidé mají pocit, že se vlastně nedá nic dělat. Jednou se něčeho domohli, a poté zase o svou svobodu přišli. Ano, svoboda není jednou provždy. Necháme-li si ji okrájet jako salám, zbude nám jen ten provázek, na kterém ten salám visel na háku. Necháme-li se zastrašit, nikdy nebudeme moci žít podle svých představ. Necháme-li se přesvědčit, že všechno, co děláme je špatné, nikdy nebudeme mít radost z toho, co děláme.

    O tohle totiž v takové situaci jde manipulantům. Vysvětlí vám, že cokoliv jste udělali, je špatně, pokoušejí se vám podstrčit, že všechno, cokoliv jste udělali je bez ceny, bez hodnoty. Říká se tomu manipulace za pomoci hodnocení. Ovládám tyhle manipulace, stejně jako ovládám obranu proti nim. Už bylo řečeno. Obrana je snadná. Stačí se tomu začít smát, protože rozumíte jejich cílům, znáte jejich možnosti. Moc jich nemají. Pouze jen opakovat stále stejné a pokusit se přesvědčit vás, že věci jsou jak jsou.

    Ale oni sami nakonec jsou opravdu jen a jen ty prasata, co vidí svět a lidi kolem sebe svým prasečím pohledem. :-)

           

    Hodnocení: 48 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.4.2015 07:16 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Diky za pekny blogpost.
    4.4.2015 07:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    :-) Díky
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2015 12:08 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Už jsem se ptal a zeptám se znovu:

    A co vidí svýma prasečíma očima Jílek?
    4.4.2015 12:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jílek vidí prase Radovana a jemu podobné. A nauč se mít vlastní slogany, slouho z blbákova! :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2015 18:26 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    No tyvole, jako nechci kecat, ale

    ...

    sice mne tendle blog vůbec nezajímá, a proto se k samotnému blogu nebudu vyjadřovat, ale milej pán Jílek mi přijde jako trošku debil. Tady každýmu nadává co to jen de a na každýho dělá machra. Třeba tady naférovku někoho přirovnává k praseti ... jinak bacha, ta tvoje moudra jdou aplikovat i na tebe víš :) prej že prase vidí svět prasečíma očima. Aneb, když vidíš lidi kolem sebe jako prasata sám seš prase. Komický je milej pane, že vidíš plno lidí tady jako prasata. Vycházím z tvýho chování... Takže bacha, podle tví poučky si taky prase. Aneb každému co jeho jest :)

    Jako když tady chceš oxidovat, tak aspoň do nikoho nejebej, von pak nebude ve většině případu jebat nikdo do tebe víš.
    4.4.2015 18:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    No květináči, Neboli Vladimíte Zimo máš dost chabou zásobu výrazů, co by přesně vyjádřily, co vlastně chceš říct. Tak si to zformuluj, s někým to prober, hlavně ale ne ze Slintou, ta má potíže s formulací. Pak mi napiš. :-)

    podle tví poučky si taky prase

    podle čí poučky?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2015 19:03 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jakej zimo doprdele ? Co proboha se slintou? Kdo to je a proč mu tak říkáš? Nehrabe ti tak trošku? A tu "tvojí" (dobře, tak od tvího kamarádíčka) poučku si najdi sám chlape, je v minulím blogu, u kterýho už sem taky zanechal WTF koment ... BTW, to že někomu prostě říkáš slinta opět potvrzuje můj dojem, že vidíš lidi tady kolem sebe jako prasata. Takže budeš asi prase i ty sám. Ale to sem neřek já chlape :) to řek tou poučkou ten tvůj "ani nevím kdo" ...
    4.4.2015 19:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Nerozčiluj se květináči=Zimo, praskne ti žilka a si v Pánu, nebo do smrti omezenej. :-)

    minulím

    v čem?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2015 19:21 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    jsi mimo jak Jardík ... co furt žvaníš něco o zimovy tyvole?
    4.4.2015 19:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    žvaníš něco o zimovy tyvole?

    Vůl vidí druhé volskýma očima :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2015 20:00 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Rozhodně v tom jak jebat do lidí si dobrej, ale děláš to dost nečistě a sviňácky (aah, a jsme u toho ...). Odvádíš rozhovor od tématu "pán je prase protože se k ostatním chová jako kdyby byly prasata (takže je i tak vidí)". Aspoň že už nesereš se zimou. A chováš se fakt hnusně ... se nedivím že tady do tebe každej střílí.
    5.4.2015 00:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    A chováš se fakt hnusně ... se nedivím že tady do tebe každej střílí.

    Vážně a každej? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 00:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Neztrácej nervy, pokud se nechceš rozčilovat a padat do deprese, nepouštěj se do lidí, na který nemáš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 09:37 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Neztrácej nervy, pokud se nechceš rozčilovat a padat do deprese, nepouštěj se do lidí, na který nemáš. :-)
    ty seš fakt zábavnej, dědku :-)
    5.4.2015 09:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    ty seš fakt zábavnej, dědku

    Nepochybně, mnohem zábavnější než ty. Smiř se s tím. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 15:06 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Proboha proč bych měl z někoho jako si ty padat do deprese ?? Nefandíš si tak trochu chlape? A furt odcházíš od tématu "pán jílek je prase protože vidí v lidech okolo prasata".
    5.4.2015 15:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Proboha proč bych měl z někoho jako si ty padat do deprese

    Tak jak se vyjadřuješ k blogu, se zdá, že už v ní seš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 15:16 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    eeeeeeh? a zase odcházíš od tématu ..... sakra fix chlape, tvůj styl vedení debaty je fakt hroznej
    6.4.2015 10:45 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Proboha proč bych měl z někoho jako si ty padat do deprese ?
    to je jeho cíl, snaží se někoho zdeptat, aby se mohl sám cítit lépe

    je to jako závislost na alkoholu, potřebuje svou denní dávku, těch několik málo hodin s klienty obětmi mu nestačí, na nadřízené a znovunalezenou :-) rodinu si netroufá, tak si natankuje zde, a ještě se slevou
    6.4.2015 10:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Máš se mnou problém viď. Chápu tě, nemáš na víc, než štěkat jako ratlík anonymně na abíčku. Ale jo, proto sem píši, aby si slabší jedinci jako ty, mohli alespoň trochu ulevit. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 11:33 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    slabší jedinci
    Co tím chtěl básník říci? Že by byl rád větším a ještě větším, až by byl největším na celém světě? Mindrák z tělesné a společenské výšky? Existenciální strach, schizoide?
    6.4.2015 11:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Existenciální strach, schizoide?

    Všechno co mi přisuzuješ je o tobě. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 14:31 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Není :-).
    6.4.2015 14:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Není

    Bohužel je, ty vidíš a podezíráš lidi kolem sebe ze stejných potíží, kterými trpíš sám. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 15:38 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Není:-).Ty potíže máš ty, ne já.
    6.4.2015 15:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jo a jako s čím? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 15:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Vypadá to jako soudružka slinta, co mi pořád chce něco sdělit. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 15:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jinak slinto, asi před dvěma hodinami jsem říkal Daliborovi, že se snažíš mne urazit, je hezké že si říkáš jako postřik, ale už si nudná. Ztrácíš schopnost mě jen urazit, nebo něčím překvapit. Je dojemné jak se snažíš vyhrát. Vypadá to, že tvůj životní cíl je vyhrát nade mnou. :-) No jen se snaž! :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 16:48 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    teď si hezky popsal své potíže
    6.4.2015 16:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    teď si hezky popsal své potíže

    Jen tak dál :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 17:16 LOL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Vy konzultujete své potíže na abc linuxu s panem Smolíkem? Kolik pan Smolík bere na hodinu?
    6.4.2015 18:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jasně. Smolík mě vyslechne. Dostane 500. Já ho vyslechnu, dostanu 500. No nekup takový kamarádství :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 18:46 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Já si myslím, že zneužíváš loajlitu toho, na rozdíl od tebe, slušného pána, zatahuješ jej do svých osobních konfliktů a sporů a jemu to není příjemné. Není to fér a je to důkaz o tvé infantilitě a slabosti :-).
    Dalibor Smolík avatar 6.4.2015 20:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Co se týká mě, nenechávám se zatáhnout do ničeho, co se mě netýká nebo mi nepřísluší komentovat, takže v pohodě. Diskuze beru jako určitý "brainstorming" při řešení skutečných a vážných osobních problémů, kterým musím čelit. Pokud jde ale o komentování nějaké obecnější otázky (např. ekonomické), svůj názor prostě vyjádřím, což jsem dělal vždycky.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.4.2015 21:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jo jasně, docela mě pobavil tvůj názor. Jak ušlechtilé. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 6.4.2015 20:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Tomu se říká koloběh peněz :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.4.2015 11:59 přítel Lutherán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    https://www.facebook.com/jankilek.cz/photos/pb.123356911031919.-2207520000.1428313938./155762847791325/?type=3&theater

    Vysku basnik dohani objemem hmoty a chybejici krasu vybranym vkusem v oblekani :-)
    6.4.2015 12:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Děkuji ti za zájem a reklamu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2015 23:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    tak aspoň do nikoho nejebej, von pak nebude ve většině případu jebat nikdo do tebe víš.
    S tímhle výrokem bych nesouhlasil - tady to nefunguje a leckde jinde taky ne, abíčko není výjimka. V nedávném blogu (přesně již nevím ve kterém, ale to není podstatné) jsem se zmínil, že pro nás američtí vojáci nepředstavují žádné nebezpečí, ale spíš záruku demokracie - dobrá, o tom se dá diskutovat, zda jsem měl pravdu - ale byl jsem rovnou označen za blbce a nebo za někoho, koho Američané platí. Jako by se tady toleroval jediný názor, od nějž není radno se odchýlit. No a v těchto podmínkách dokážu pochopit, že vzplanou vášně ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.4.2015 20:41 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Inu, jak se říká, podle sebe soudím tebe. Takže kdo jinému do prasat nadává, sám prase je. O slouzích platí totéž, navrch s tím že se rádi porvou za své pány.

    Od inteligentního člověka bych očekával že bude schopný představit si pohled z druhé strany, opačného názoru. Asi jsem se zmýlil, tedy s tou inteligencí.

    Jenže i staří Řekové ve svých nejskvělejších časech považovali všechny ostatní národy za barbary, primitivy, prasata s pohledem prasečíma očima, i když jejich civilizace byly o tisíce let starší než ta řecká. Takže se vlastně nakonec stalo to co jsem očekával, přišla hrubá reakce agresivního pravicového primitiva, neschopného špetky empatie. U samozvaného psychoterapeuta hrubý profesionální nedostatek.
    4.4.2015 21:07 Zeryk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    hrubý profesionální nedostatek.
    V tom se myslim mylite. Bylo to zde v minulych letech diskutovano. Zrovna tak, jako fotbalovy trener nemusi umet kopat do mice jak Maradona, zrovna tak nemusi byt terapeut empaticky clovek s porozumnenim k lidem. Nechci to zde dohledavat, ale matne si vzpominam, ze se objevily nazory, ze prave ono agresivni, hrube chovani neni na zavadu, dokud je kladen duraz na dodrzovani stanovenych pravidel. Terapeut nemusi byt pritel lidi.

    Dokonce byly nazory, ze kdyz je pacient terapeutem srazen k zemi a je mu neustale naznacovano, ze se musi zvednout sam, tak ze to je nejlepsi cesta k uspechu.

    Co Vas mozna prekvapuje je skutecnost, ze se pan Jilek zde k vetsine diskutujicich chova jak ke svym pacientum. To neni neobvykle, u vetsiny psychiatru se stane, ze se po letech praxe sami takrikajic 'zblazni' , nebo jinak receno, je to deformace zpusobena povolanim.

    5.4.2015 06:08 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jo, to je pravda, pár mozkoškrabů už jsem v životě viděl, u některých bylo zjevné že je na čase ponechat jim bílý plášť, a odebrat klíče.

    Jenže pokud terapeut není empatický, tak není nic víc než biologická ELIZA, a jeho služby by mohl nahradit dobře vycvičený mluvící papoušek.
    5.4.2015 09:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jo, to je pravda, pár mozkoškrabů už jsem v životě viděl,

    Aha, už chápu tvůj postoj. Dokonce víš, kdo je empatický a kdo ne. :-) Ti mozkoškrabové ti zřejmě prospěli, ale mnoho lidí, zdá se že i ty, pak ty co jim prospěli, mají za příčinu svých potíží. Nějak si ovšem nevšimnou skutečnosti, že za své potíže si mohou jen a jen sami. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2015 21:16 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    eeee, sem se v tom ztratil ... kdo je vlastně ten primitiv?
    4.4.2015 21:25 kdo je vlastně ten primitiv?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    No přece ten autor tohoto blábolu, dohromady s obstarožníma děvkama, které ho občas obslouží, než táhnou za lepším, a po kterých zbydou jen nemanželský spratci.
    4.4.2015 21:34 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    jo ahá, už sem se lekl že já. Taky už mi jedna dobrá duše řekla že sem magor :( mne to zasáhlo :(
    4.4.2015 21:39 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    schválně sem řekl dobrá duše, byl to podle mne fajn člověk, měl na profilovce lišku myslím. Samozřejmě že nadávka od takovýho vocasa jako je jílek by mne nezasáhla. Von je mimo, furt něco kecá o zimovy a slintovy, ať je to kdo je to, a umí jen do ostatních hloupě jebat.
    5.4.2015 00:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    po kterých zbydou jen nemanželský spratci.

    Po tobě nezbudou žádné děti vozejku, protože žádná si je s tebou nepořídí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 06:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Původní dotaz zněl: "A co vidí svýma prasečíma očima Jílek?"

    Což byla zřejmá narážka na citát v minulém blogu (kde jsem se odpovědi nedočkal): "Prase vidí svět prasečíma očima."

    Chtěl jsem si ověřit jestli si Jílek uvědomuje obousečnost toho výroku, a výsledek naplnil moje očekávání. Neuvědomuje. Pro něj jsou ostatní prostě prasata, a on vyšší bytost předurčená k tomu, aby je hnala správnou cestou. Správnou podle něj, pasák vepřů samozřejmě ví nejlépe kam má stádo táhnout.
    5.4.2015 08:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Milý rRdovane, ty plně naplňuješ ten výrok a je vidět, že tě trefil. Mohl si mlčet a bylo, holt ses vydal na cestu, ze které máš jen a jen depresi. :-) Jinak, už tu jeden citoval tu větu, kterou jsem ho naučil. "S žádným Radovanem jsem nepodepsal smlouvu, že mu budu odpovídat na jeho otázky, tak jak on si přeje." :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 09:35 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Řekl bych, že mluvíš o sobě, a že ty deprese se dostaví u tebe pokaždé, když prohraješ tyhle virtuální souboje. A ty je vždycky prohraješ, mistře. :-).
    5.4.2015 10:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    A ty je vždycky prohraješ, mistře. :-)

    A kdo určuje vítěze ve hře, kde nejsou pravidla? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 10:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Vypadá to že jsem se nevyjádřil dost jasně, takže to napravuji:

    "Chtěl jsem si ověřit jestli si Jílek uvědomuje obousečnost toho výroku, a výsledek naplnil moje očekávání. Neuvědomuje, na rozdíl ode mne."

    Takže mi odpovídáš podle mých plánů, nikoliv přání. Vlastně jsem v téhle diskuzi ten pasák vepřů já, a ty klušeš podle toho jak tě šlehám proutkem, čuníku :-D
    5.4.2015 10:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Vypadá to že jsem se nevyjádřil dost jasně, takže to napravuji:

    No, vyjádřil ses jasně a nedostal si odpověd, kterou si chtěl. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 10:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Odpovídáš pouze sám sobě. Svá tvrzení vydáváš za své argumenty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 10:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Vlastně jsem v téhle diskuzi ten pasák vepřů já,

    Inu, když jinak nedáš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 10:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Ty ses ale rozparádil, čuníku. Pozor abys nepotřeboval psychoterapeuta, nebo jiného mozkoškraba 8-O
    5.4.2015 10:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Ty ses ale rozparádil, čuníku.

    Jak snadno naplníš ten Luterův výrok. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 11:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Pozor abys nepotřeboval psychoterapeuta,

    Pořád se zmiňuješ o potřebě psychiatra. A také o tom, že jsi jich pár poznal. V hospodě to asi nebylo, studium v tomto směru jsi zřejmě neabsolvoval, tedy asi jako pacient a klient. Z toho důvodu vidíš kolem sebe samé pacienty psychiatrických zařízení. Ale oni nejsou všichni pacienti, to se mýlíš, to jen v tvých očích jsou, podobně jako v tvých očích jsou lidé kolem tebe prasata. :-)

    Jenže na ten Luterův výrok vždy naskočí lidé, které nikdo nejmenoval, ale oni se jim cítí zasaženi a okamžitě s ním začnou polemizovat. Obviňovat, že v nich ten kdo ho vyřknul, že v nich vidí prasata. :-) Třeba ten, co s epodepisuje jako Radovan. Zařčnou se ptát, co vidí Jílek těmi prasečíma očima. Aby mu dali najevo, že je prase. Což dělají celou dobu. Vztahuje se na ně přesně ten výrok. "Podle sebe soudím tebe!" :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 11:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Asi, zřejmě, tedy... Začíná nejistota? Nechci tě sice trápit, ale jestli jsem, nejsem, byl jsem či nebyl jsem pacient, to se ode mne nedozvíš. Takhle je to zajímavější, snáz dáš průchod svému podvědomí. Stejně jako s tou Elizou.

    Polemizovat s tím Luterovým výrokem nehodlám, naopak, podívej se co jsem ti tam k němu minule napsal. A vidím že i tobě se zalíbil pro změnu můj výrok, zkus o něm trochu zapřemýšlet. Další významově podobný se tady v té diskuzi už objevil, také se říká že každý cikán hádá podle své kobyly, a pár dalších verzí toho starého moudra bysme určitě ještě našli. Znáš nějakou?
    5.4.2015 11:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Nejistota je součást života, co nevíme přesně, se jen domníváme, a kdo jsi, pro mne není důležité. neptal jsem se tě. Jen jsem zauvažoval, proč tolik tu psychoterapii někomu nabízíš, když já jsem ti nic takového nenabízel. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 11:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    zkus o něm trochu zapřemýšlet.

    Není pro mne zajímavý a přemýšlím jen o výrocích, které jsou pro mne zajímavé. Tvůj není. Ani ta Elisa. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 11:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jinak. Výrok zněl "Prase vidí svět prasečíma očima" Pokud se mne ptáš na to co vidím já Jako Jílek prasečíma očima, označuješ mne za prase, pak tedy se díváš na svět kolem sebe očima prasete, za které považuješ i ty druhé. :-) Dostal se do té pozice prasete sám, svou otázkou. Tedy zřejmě si nejsi vědom toho, co říkáš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 12:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Tak, teď se konečně dostáváme k jádru problému. Spousta zbytečných blogů plná spousty zbytečných keců, spousta zbytečných komentářů plná zbytečných hádek. Přitom stačilo abys napsal jediné slovo: "Prasata."

    Tohle je definitivní odpověď na mou první otázku. A toho jsem si velmi dobře vědom :-D
    5.4.2015 12:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Tvoje domněnka je, že já vidím lidi jako prasata. Protože ty mne jako prase vidíš. Ne nevidím. Ty svou otázkou ses zařadil přesně mezi ty, co tak lidi kolem sebe vidí. A ty varuji. Mají potom těžký život a nabízejí druhým "pomoc," kterou vlastně potřebují sami. I to je zkušenost. Alkoholik se domnívá, že všichni lidé pijí, protože jeho obzor, je ohraničený hospodou a chlastem. Zloděj, že všichni kradou a manipulant, že jinak se chovat nedá. To je celý smysl onoho výroku. Prase vidí svět prasečíma očima. Bohužel ses zařadil do té kategorie "prasat"
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 12:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    přišla hrubá reakce agresivního pravicového primitiva,

    Tohle je skutečně empatická reakce levicového intelektuála. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 13:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Zřejmě si informován lépe než já. Takže abych tě nenechal tápat a žít ve stavu prasete. Mám smlouvu na výkon psychoterapie se dvěma institucemi. Tedy výrok U samozvaného psychoterapeuta je zase jen hrubý útok člověka, co zřejmě vidí lidi kolem sebe jako samozvané znalce. :-) Ale neber si to tolik. Mě skutečně tyhle útoky nevadí. Chápu, že lidé jako ty chtějí vyhrát, protože se domnívají, že výhra zvýší jejich cenu u druhých lidí. Všimni si, jak se dostáváš do té pozice. Snadno a elegantně. Ani tě nemusím nijak nařknout a už si v ní.

    Pokud si někde přečtu blog takového znění, jaký jsem napsal já, nekomentuji jej, nevztahuji na sebe výroky v něm řečené, protože bych se pak mohl ocitnout ve stejné pozici jako ty. Maximálně bych se zeptal, jak pisatel vidí svět. Bez těch prasečích očí. Ale to jsem já. Není to rada pro tebe. Ty se klidně chovej jak uznáš za vhodné. Nemám s tvým chováním problém, nepotřebuji abys změnil názor a nemusíš být ani podle mých představ. Nežiji tvůj život.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2015 13:56 Richard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Má přítelkyně za námi zajela, koupila dětem knížky.
    tohle je bohuzel hodne smutne. Zeny nechteji byt samotne a jsou ochotny pro nejaky vztah udelat skoro vsechno. Sahnou v nouzi i po nekom takovem, jako je autor, ktery je mistr manipulace a pretvarky - samozrejme jen do te doby, nez ta dotycna chce ze vztahu take neco dostat a ne jen porad davat.
    4.4.2015 13:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Sahnou v nouzi i po nekom takovem, jako je autor, ktery je mistr manipulace a pretvarky -

    Tak přesně ten druh manipulace, jak z dobrého udělat zlé. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2015 19:06 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Jílek je 3,14ča
    4.4.2015 20:34 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    not this shit again
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    4.4.2015 23:44 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Víš, Jílku, ty kromě toho, že jsi prase, seš taky kokot.
    5.4.2015 00:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Víš, Jílku, ty kromě toho, že jsi prase, seš taky kokot.

    Ti říkám, v druhých vidíš sebe sama. :-) Nadávky ti neslouží ke cti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 13:52 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina

    niekde som ti, prďús, sľúbila videjká o Slavíne :) http://www.magnificat.sk/aktualne-bratislava-chvila-pravdy-na-slavine-narod-sa-zavadzat-neda/

    Som nesmierne rada, že Slováci spontánne odmietli novodobé riťolezectvo a zachovali si napriek masívnej protiruskej propagande CIT pre PRAVDU. Že nedovolia,  aby sa ZASE  dejiny prevracali naruby a že nezabudli, vojaci ktorého národa v Európe priniesli pri boji s nacizmom najväčšie obete. že sa nehanbia za svoje slovanstvo a majú súcit s trpiacim ľudom Donbasu. :-)

    5.4.2015 13:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    vojaci ktorého národa v Európe priniesli pri boji s nacizmom najväčšie obete.

    Díky totální neschopnosti jejich komunistických vůdců. jmenovitě nějakého Stalina, takže si svá videa zasuň kam chceš. Ano, třeba i tam :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 14:48 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    prďúsi ako si ty ešte vyhrávali v tamburášskych krúžkoch, ty si tiež ISTE POCHODOVAL S BUBIENKOM k svojmu veľkému vzoru

    čo si obedoval? humra alebo lososa?:-) žemľu s tuniakom?
    5.4.2015 14:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    Slinto, tvoje zkušenosti z pionýra a z komunistické strany mi nepodsouvej. :-) Vyvěs rudou vlajku a dej si boršč.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 21:08 JÍLEK JE VYTAHANÁ KUNDA!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda a demokracie je někdy dřina
    MRDAT PÍČO! :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.