abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 37
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 987 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Jedovatá slina na iTunes Store (editováno)

    4.3.2012 21:11 | Přečteno: 2111× | Různé | poslední úprava: 7.3.2012 10:02

    O Apple a jejich politice uzavřeného systému se léta vedou vášnivé diskuse. V tomto zápisku napíšu něco nepěkného o jejich iTunes Store, čili o místě, kde se dají kupovat aplikace.

    Stal jsem se vlastníkem jednoho iPhonu přesně o Vánocích, sám bych si ho asi nekoupil, spíš kvůli vysoké ceně, než kvůli kategorickému odmítání politiky Applu. Zhruba pod dvou měsících (3 týdny bylo zařízení v reklamaci, ke konci té doby už mi operátorka raději přeochotně dala přímý telefon na konkrétního technika a ten mi nakonec sám volal, když už byl telefon připravený) používání můžu tedy popsat mé dojmy ze slavného iTunes Store, dále jen IS.

    Nejdřív trocha historie, celý odstavec můžete přeskočit. Původně se v IS dala kupovat jenom hudba. Otevřen byl podle wikipedie 28. dubna 2003. Později přibyly audio knihy a dokonce videa (to když Pod dostal pořádný display). To není nic podivuhodného, audio knihy jsou také jen zvukové soubory a videa jsou vylepšeným následníkem prostých audio souborů. Zajímavé věci se začaly dít až s příchodem iPhone 3G, kdy Apple umožnil vývojářům, při splnění určitých podmínek, psát vlastní aplikace pro iZařízení a prodávat je skrze IS. Dnes má tedy IS několik oddělení, mimo jiné hudba, videa, aplikace a eknihy (pak jsou tam ještě podcasts a iTunes U, o kterých nic nevím). V oddělení aplikace (App Store) je už přes půl milionu aplikací, k čemuž se vrátím později. Ke všem oddělením je (byl) přístup přes aplikaci iTunes, která je k dispozici pro Mac a Windows (tedy je multiplatformní, kde multi = 2)

    Nekonzistence iTunes

    Má první výtka k App Store je ta, že je do aplikace iTunes divně přilepený. Z aplikace iTunes, můžete koupit aplikaci do iZařízení, nahrát ji do něj, synchronizovat další věci (kromě hudby a videa taky adresář, fotky, poznámky a poštu) a dokonce i nahrát nový firmware. To jsou věci, který bych nečekal od aplikace stvořené pro přehrávání hudby, například všechny stažené aplikace se schovávají někam do adresáře Music, což mi nepřijde jako správně pojmenované místo.

    I samotnému Aplu to přijde divné a tak aspoň na samotných iZařízeních už jsou zvlášť aplikace na přehrávání hudby, nákup hudby a nákup aplikací. Stejně tak aplikace do Mac OS X se už kupují ve vlastní aplikaci.

    Zmatečná organizace iTunes Store

    Nejdříve je třeba říct, že IS není jeden, ale je jich víc, každý stát má svůj vlastní (pokud ho tedy vůbec má). To je pochopitelné, uvážíme-li problémy s patenty. Kdo četl životopis Steva Jobse, ví, jaké úsilí vyžadovalo spuštění IS s hudbou, a tak je pochopitelné, že Apple v tomto jde vydavatelstvím na ruku. Apple je jenom distribuční kanál, a když vydavatelství neuvolní hudbu pro celý svět, je to chyba vydavatelství, ne Applu.

    Problém tohoto rozdělení vidím jinde. V obchodě se dají hodnotit aplikace a dokonce psát i recenze. Pokud jsem z ČR, vidím jenom hodnocení z českého App Store, což nemusí být výhodné: 1) v americkém App Store bude recenzí víc 2) u některých věcí je lepší vidět hodnocení jiných národů, např. průvodce po Madridu ohodnotí víc Španělů, než Čechů. Přepínat mezi jednotlivými odnožemi IS jde v rámci aplikace iTunes docela blbě a jsou z toho jenom problémy. Řekl bych, že toho mají plné kecky i vývojáři, protože celé prostředí IS není lokalizované a je anglicky (možná naštěstí), kdežto celá aplikace iTunes už je v češtině.

    Vyhledávání

    Tady se budu víc zabývat App Store, čili aplikacemi, i když některé věci platí pro celý IS. IS je přístupný přes webové rozhraní, které je jenom tak do počtu, snad se k němu ani nedá proklikat. Jeho adresa je http://itunes.apple.com/genre/, kde už si doklikáte, jestli chcete hudbu, nebo aplikace. Aplikace jsou rozděleny do asi 20 kategorií a dá se v nich vyhledávat leda podle abecedy a popularity.

    Preferovaný přístup je přes aplikaci iTunes, která není tak propracovaná jako standardní browser, takže na vymoženosti jako záložky, historie, taby apod. můžete zapomenout. Navíc, když otevřete stránku nějaké aplikace v browseru Safari, snaží se otevřít se v iTunes.

    Vyhledávání v IS je v iTunes stejné jako ve zbytku aplikace, čili něco napíšete do vyhledávacího okénka a ono to něco najde, na nějaké rozšířené vyhledávání zapomeňte. Tento přístup je dobrý tak pro hledání ve vlastní sbírce, kdy zhruba víte, co tam máte, ale absolutně nedostačující pro hledání aplikací. V základním rozhraní nabízí Apple seřazení podle názvu, počtu stažení (bestsellers) a data přidání (What's hot) a to buď všechny aplikace nebo podle kategorií. Pokud hledáte něco specifického, zapíšete něco do vyhledávání a ono to něco najde. Přitom se nedá hledat podle parametrů, které uživatele zajímají, jako např. podporovaná verze OS, podporovaná zařízení, velikost aplikace (proč by jednoduchá aplikace měla mít 8MB, když se to dá zvládnout s pár kB?, např. tady vs tady), cena (pokud možno zadarmo), jazyk aplikace (lokalizace), klíčová slova z popisu atd. Nakonec člověk zjistí, že App Store sice obsahuje stovky tisíc aplikací, ale nemůže najít tu, kterou potřebuje/chce.

    Kvalita aplikací

    Aplikace mají velmi rozdílnou úroveň. Jak po stránce obsahové, tak po stránce implementační.

    Většinou jsou aplikace jednoduché, takže se moc chyb nasekat nedá, ale i tak tam jsou. K častým neduhům patří spoléhání se na připojení k internetu. Některé aplikace se v offline módu začnou motat v nekonečné smyčce (např. pořád vyhazují hlášku, že se nelze připojit), některé se ani pořádně neotevřou a spadnou (obzvláště to zamrzí u aplikace, která primárně internet nepotřebuje, ale obsahuje reklamy - iAds).

    Často se stává, že autor neotestuje aplikaci na všech zařízeních, o kterých tvrdí, že tam fungují. Napíše třeba, že je potřeba aspoň iOS 4.*, ale na iPhone 3G aplikace nefunguje, i když má správný firmware.

    Dalším neduhem je nedostatek dokumentace. Popis aplikace v IS obsahuje marketingové kecy, to je normální, ale ani na odkazované domovské stránce nenajdu nic víc, často i míň. Někdy ani nenajdu pořádnou domovskou stránku, jenom něco na Facebooku. Většinou tam je hromada smajlíků a diskuse o ničem, potom zápisky na Twitteru, kde se dozvíte, kdy vyšla poslední verze, ale o vlastní aplikaci tam není nic.

    Potom je plno aplikací, které jsou jenom rozhraním pro webovou aplikaci (např. mapy od Seznam.cz). Většinou je v popisu uvedeno, že aplikace vyžaduje internet, takže mi to přijde v pořádku. Ale ve spojení s debilním vyhledáváním se dost těžko hledají například offline mapy.

    Závěr

    Politika Applu, kdy uzavírá zařízení jak to jen jde, není to jediné, co mě štve. Jejich iTunes Store postrádá funkcionalitu, kterou bych ocenil nejen já, ale i mnoho dalších uživatelů (soudě podle internetových diskusí a množství otázek: "Jak hledat v IS?"). V diskusi se můžete vyřádit. A sorry za překlepy, je to moc dlouhé.

    Edit 7.3:

    DRM

    A ještě jsem zapomněl na jednu věc, Apple na všechny aplikace dává DRM, i na ty zdarma (kde to ještě chápu, cena se může kdykoliv změnit) a dokonce i na aplikace pod licencí GPL. Moc jsem to nestudoval, ale právě DRM je důvod, proč v App Store není přehrávač VLC. Krátce tam byl, ale pak se právnici usnesli, že je to v rozporu s GPL a aplikace byla stažena. Podrobnosti jsem opravdu nezkoumal, raději si to někde najděte. Uzavřenost systému tu neřeším (např. nedá se nainstalovat aplikace odjinud), na to jsou jiní, aktivnější psavci.

    A jak si tak pročítám diskuse, tak Apple už ztratil pověst zlého kapitalisty, který za přemrštěný peníz prodává šmejdovské výrobky, které stejně okopíroval odjinud; naopak i mezi ryze místními čtenáři jsou takoví, kteří by si něco od Apple koupili, protože se jim prostě líbí. Praví zatvrzelí geekové, kteří mají počítač jen tak rozložený po stole a radují se z toho, že vymáčknou z jádra o 0,5% lepší výkon, už tu asi nejsou.        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.3.2012 21:43 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Stve me, ze je o Applu slyset na kazdem rohu. Jeho produkty pritom nejsou zdaleka tak dokonale, jak se zda. Jsou ale hodne sexy.

    Priznam se, ze tomu tlaku podleham a pokukuju po MacBooku Pro. Pritom kurva zadny notebook nepotrebuju, jsem uplne spokojen s tim, co mam. Asi jsem fakt blazen.
    Migi avatar 4.3.2012 22:02 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    nejsi blazen, jen podlehas vlivu jejich PR oddeleni. Podobně jako redakce Lupy podleha PR Seznamu.
    4.3.2012 22:11 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    no furt je to levnejsi, nez abys podleh nejaky zensky ...
    AsciiWolf avatar 4.3.2012 23:33 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    +1 :-D
    MaFy avatar 5.3.2012 17:18 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Možná mají politiku naprd, možná mají softwarare uzavřený a naprd, ale jejich hardware? To je prostě něco dokonalého. Výdrž akumulátorů, displaye, velikost hw... Pecka.
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    5.3.2012 19:32 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Neni to zase tak trochu přehnané? Jejich HW špatný nebude, ale že by to bylo něco super dokonalého... já na tom vidím to, že je to hlavně mířené na vzhled - samý leštěný hliník, aby to bylo malé apod., ale že se to pak přehřívá jak prase, touchpad po roce provozu je skoro nepoužitelný a má to klávesnici, na které se nedá psát... i z hw hlediska bych asi u většiny věcí šáhnul po něčem jiném.
    Acci avatar 5.3.2012 21:10 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    touchpad po roce provozu je skoro nepoužitelný
    Mám MacBook přes tři roky a touchpad reaguje naprosto bezproblémově a klávesnice je super.
    5.3.2012 22:49 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Jednou jsem měl nějaký doma, nevím co to bylo přesně za řadu, ale odhadem asi tak do 3 let staré. Na touchpadu se potrhala ta horní vrstva, takže při ježdění dost zadrhával. Co se týče klávesnice - když se podívám na současné macbooky, tak úplně všechny mají stejnou klávesnici. Tedy i ten 17" má úplně stejnou klávesnici jako malý MacBook Air. To mi přijde fakt úchylné...
    cezz avatar 6.3.2012 17:33 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Zaujimave, nejak si neviem predstavit ako sa mohol potrhat. Co som ja mal a videl, tak sa skor vysucha - ostane taky hladky, co tiez trochu zvysuje trenie, ale to je nieco co sa nutne musi stat ak uz plocha nie je hladka od vyroby..

    Inak je pravda, ze stare modely dost hriali (ale ze by to bolo vyrazne ine oproti beznym notebookom by som nepovedal) nove vdaka hlinikovemu telu distribuuju teplo rovnomerne po celom povrchu a nezvyknu sa velmi zohriat.

    Jo a vseobecne je moja skusenost taka, ze 3 rocny macbook javi znamky pouzivania, ale 3 rocny notebook "este nejakym zazrakom drzi pokope" Pravda s vynimkou thinkpadov a podobne, ale to je cenovo ta ista kategoria. (momentalne mam Thinkpad T410 a Asus transformer TF101 a oba su IMHO kvalitou konstrukcie na tom horsie ako 10" MacBook air, ktory ma moja draha)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    7.3.2012 07:33 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Podle vzhledu to byl nějaký takovýhle: http://notebook.cz/clanky/recenze-notebook/2006/Apple-MacBook-Pro - pravda, když vidím to datum, tak už přeci asi starší je. S tím touchpadem jsem to slyšel jako vysvětlení - osobně jsem na něm nic potrhaného neviděl, ale dost často při přejezdu se mi ten kurzor zaseknul... jinak zrovna tenhle kus (bylo v tom tuším C2D 2,6GHz) hřál pekelně - i bez zátěže to celkem pálilo. Pro srovnání mám plastovou 13" od Dellu asi se stejným výkonem a ta rozhodně takhle moc nehřeje. A jinak jo - u ntb za pár korun člověk nemůže čekat, že to vydrží věčně a je to kdoví jak kvalitní. Naproti tomu mi přijde, že za podobné peníze jako co stojí macbook člověk jinde sežene něco, co už je na tom kvalitativně lépe.
    cezz avatar 7.3.2012 14:18 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Presne ten mam teraz doma. Uz ma peknych par rokov, ale zatial jedine co odislo je bateria (pochopitelne) Touchpad sa rozhodne nezasekava. S tym prehrievanim je toto asi najhorsi model, co od Apple poznam - bol to model orientovany na vykon. Ten tvoj Dell ma tiez tolko rokov?
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    7.3.2012 15:14 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Dell mám od roku 2008, CPU je podle mě víceméně stejné (mám T9300 a ten MBP jestli se nepletu měl T9500). Jako minus mám to, že narozdíl od MBP mám o 2" na chlazení menší plochu.
    cezz avatar 8.3.2012 04:16 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Moze byt ze ten rozdiel robi hlavne ta grafika. Ale celkovo bol tento MBP nestastne rieseny a proste vela tepla prenasal na telo notebooku, co sa proste prejavuje tak ako sa prejavuje. Kazdopadne vravim, asi najhorsi model, co som mal moznost od Apple skusit.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    7.3.2012 14:52 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    To vysvětluje to "potrhání", protože od r. 2009 jsou applovské trackpady ze skla.
    8.3.2012 09:32 Xce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    "Tedy i ten 17" má úplně stejnou klávesnici jako malý MacBook Air. To mi přijde fakt úchylné..."

    To je snad výhoda ne? Člověk který často píše si zvykne na klávesnici a proto jí nechce často měnit. Většinou tak má nějakou tu svojí, kterou musí všude nosit. Když má někdo v práci 17" MacBook a doma Aira má po starostech.
    8.3.2012 10:36 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Výhoda? A já si vždycky myslel, že klávesnice by měla mít nějaké rozumné rozložení a velikost, aby se na ní dobře psalo. Nicméně něco takového se do 11" fakt nevejde, takže malé notebooky za cenu toho, že jsou malé a lehké, musí tu klávesnici zmrvit. Ale narvat pak takovou pidi zmrvenou klávesnici do 17" notebooku, to mi přijde fakt jak úchylárna. Tedy, kromě toho, že mám malý 11" na kterém nejde pořádně psát, tak budu mít doma i 17", na kterém taky nejde psát...
    MaFy avatar 6.3.2012 23:31 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Já mám iPod a Macbook. Oboje kolem tří let stáří a zatím bez problémů...
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    8.3.2012 09:25 Xce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Pracuji na macu víc než 12 let. Za tu dobu se mě již hodně lidí ptalo proč. Nikdy jsem nikomu neříkal, že by to bylo něco super, hyper a podobně, pouze jsem odpověděl, že si to člověk musí zkusit. Všichni co zkusili dnes používají mac stejně jako já. Nejlepší je zkušenost, kdy musíte pracovat na obou platformách v delším časovém horizontu. Myslím, že kritizovat by měl člověk jen to s čím má zkušenost, OSOBNÍ zkušenost!
    8.3.2012 10:38 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Ano, mám svojí OSOBNÍ zkušenost. Měl jsem to dva večery doma. Jistě, můžeš namítat že to neni mnoho a můžeš namítat, že ten daný kousek HW zrovna nebyl nejpovedenější. Ale prostě mě to nezaujalo. Nechci to hanit - špatné to není, zákazníky si to najde. Ale říkat, že nic lepšího není (ať po hw nebo sw stránce) je pitomost.
    cezz avatar 8.3.2012 11:08 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Ja osobne som Mac neznasal asi tyzden a hoci sa vyhybam iOS ako cert krizu, od tej doby si myslim, ze ked x86 notebook tak Mac. Dva vecery sa mi zda naozaj malo, obzvlast so starym kusom.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Agent avatar 5.3.2012 19:40 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Kdyby používali PPC procáky, tak bych si koupil nějakej book od Applu a nahodil tam Amiga OS 4. Nebo Linux. Nebo oboje.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    5.3.2012 20:19 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Starší kousky s PPC se pořád dají sehnat po bazarech. S postupující dobou i za rozumnou cenu.
    Vykook avatar 6.3.2012 08:56 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Ja mam doma jednu G4 s freebsd, ale je s tim podstatne vetsi piplacka nez s x86...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Max avatar 5.3.2012 07:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Tak abych pravdu řekl, tyto problémy jsem nějak nevnímal. Resp., když něco potřebuji, tak si zagooglím, co uživatelé ve forech doporučují a co jim nejvíce vyhovuje. Jinak pravdou je, že všechno nefunguje všude. S nefunkčností app jsem se také setkal. Hlavně, když jsem spouštěl něco na iPadu2, tak se to nespustilo (většinou to byla app pro iPhone). Další problém byl, že app pro iPhone byly jen do malého okna uprostřed iPadu. Takové app se dají zvětšit přes celou obrazovku, ale je to jen takový zoom a teď už si nevzpomínám, zda se mi stalo, že nešly zvětšit vůbec, už nevím. Každopádně nastavení si to nepamatuje, takže po každém spuštění se musí ručně zvětšovat (zoomnout).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Vykook avatar 5.3.2012 11:56 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Zvlastni, nekolik iphonich aplikaci na ipadu pouzivam a zoomnuti si to pamatuje.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Max avatar 5.3.2012 12:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Já ho nemám, měl jsem ho jen na testování. Jinak mám zato, že to dělá zoom, takže se zvětší pixely a obrazovka je hnusná (kvalita jde dolu jako když člověk zvětší bitmapu). Je to tak?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Vykook avatar 5.3.2012 14:57 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Ano, je hnusna a rozpixelovana, nastesti to do oci bije jen u aplikaci ktere operujou s textem(v mem pripade foursquare a likedin), u her to je vcelku dobre, ale je zas problem, ze se nekdy v zapalu hrani nedopatrenim trefis dlani do toho zoomovaciho tlacitka ;-) V cydii je udajne nejaka utilitka ktera tu rozplzlost castecne resi, ale kvuli ~2 aplikacim me to za to nestoji Jailbreakovat.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    5.3.2012 14:36 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Me je divny, ze ten store neni dostupny na webu. Chtel jsem se podivat, v cem je to tak super, ale ukazalo mi to jen asi 2 aplikace a pak mi to reklo, ze si musim nainstovat iTunes... Tak nemam zadne porovnani, jaky tam jsou aplikace.....
    5.3.2012 18:04 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Jakou závadu si reklamoval? Tlačítko Home?
    5.3.2012 20:17 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Nestabilní wifi. Na fórech jsem našel, že to je klasický studeňák a mám zkusit, jak se to chová za studena (funguje) a při zahřátí (vypadává). Tak jsem to odnesl do autorizovaného servisu a už za 3 týdny (!!!) jsem měl nový kousek. Asi týden z té doby jde na vrub servisu, zbytek asi Apple + komunikace servisu s Applem, teda pokud mi v servisu nelhali moc.
    Agent avatar 5.3.2012 19:38 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Tento článek asi budu linkovat každému kdo furt mele něco o roztříštěnosti Androidu.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    5.3.2012 20:24 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedovatá slina na iTunes Store
    Při srovnání s Androidem musíš uvážit, že musíš srovnávat Android store jenom s App Store, ne s celým iTunes Store. Ale srovnávat to nemůžu, neb Android zatím doma nemám.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.