abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Nová verze

    Po roce od vydání verze 15.5 bylo vydáno openSUSE Leap 15.6. Přehled novinek v nejnovější verzi této linuxové distribuce v oznámení o vydání a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 256 správce systému a služeb systemd (GitHub). Nově mimo jiné s run0 jako alternativou k sudo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 12:00 | IT novinky

    Společnost Oracle oznámila spolupráci s Google Cloudem, OpenAI a Microsoftem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | Pozvánky

    Zítra začne v Brně na FIT VUT třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2024. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 126 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 126.0.6478.55 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 127.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 127 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 9.5 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi dnes vstoupila na Londýnskou burzu jako Raspberry Pi Holdings plc (investor).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:22 | IT novinky

    Do 17. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2024 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC24 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: svou umělou inteligenci pojmenovanou jednoduše Apple Intelligence, iOS 18, visionOS 2, macOS Sequoia, iPadOS 18, watchOS 11, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Rozcestník

    Nálepky

    15.9.2011 21:25 | Přečteno: 2056× | Linux | poslední úprava: 2.10.2011 13:02

    Dotisk nálepek, nové motivy, poznámky, zkušenosti...

    UPDATE: Akce již skončila

    Důležité info je dole.

    <kecy>Člověk co zadává, příjimá a distribuuje nálepky to má opravdu těžké. Již jsem měl zkušenost z minule, takže jsem věděl že to nebude med. I minule s tim bylo dost práce, ale nyní, nyní nálepek bylo 200x více a to bylo opravdu hodně znát.

    Co jsem hodně podcenil byla míra práce která se musí vykonat, cca tisíc vyřízených mailů každé 2 dny? Běžně "vyřizuju" nabídky viagry či vybírám ty miliony co jsem vyhrál v loteriích, někdy nějaká zakázka.. Max pár mailů za den, tohle byl opravdu velký šok a podcenil jsem to.

    Práce s maily je opravdu, OPRAVDU hodně, proto prosím budoucí zájemce o samolepky, aby se snažili mi to zjednodušit, například:

    -Nezapomínat jména ulic či měst

    -Nezapomínat psč, to bylo velmi populární

    -Když už se zapomene psč a já si o něj dodatečně napíšu, nezjebat mě že si ho přece můžu zjistit (to je značně demotivující)

    -Psát s diakritikou, alespoň ty kontaktní údaje, snad u 20 lidí jsem musel googlit jestli to jméno je s r nebo ř atd..

    Udělal jsem velkou chybu v tom, že jsem objednávku u tiskárny udělal na základě nezávazných objednávek od zájemců, třeba taková Mandriva, nakonec se prodali 2 nálepky a 198 mi jich zůstalo, přičemž já v tom mám samozřejmě peníze o které nejspíš přijdu. (to samé se mi stalo s opensuse, kterých se prodalo jen o jednu víc)

    Obrovská práce je s řezáním nálepek. Nálepky mi přichází v arších, tudíž je musím nějak rozkouskovat, pořídil jsem si na ten účel řezačku a začal poctivě jednu po druhé řezat, aby to fajn vypadalo. Po půl hodině mě začali opravdu hodně bolet záda a za krkem, přičemž jsem měl dostatek nálepek na naplnění dvou nebo tří obálek. Proto jsem to dál řezal hromadně, tudíž je u některých podklad oříznut křivě, zubatě, pár nálepek jsem dokonce přežízl (ty jsem samozřejmě nikomu do obálky nedal :-)) a pár jich skončilo zakrvavených, celkem mi řezání zabralo asi 5 hodin a měl jsem z toho stuhlý krk 2 dny :/

    Hrůzný problém nastal se zájemci ze Slovenska, ne kvůli dopravě, nýbrž převodu peněz. Vůbec jsem nevěděj že při převodu z EUR si čsob strhne poplatek skromných 150Kč za jeden převod. Dnes večer jsem se díval na zůstatek a zdál se být podivně nízký, výpis transakcí odhalil že od Slováků přišlo 238Kč a poplatky za převod mě stáli 600 Kč, fajn obchod :-) (v diskusi bych rád probral jiné způsoby platby ze Slovenska, nápady?).

    Velice mě potěšila štědrost zájemců, běžně se zaokrouhlovalo nahoru (někdo považuje i jedničku za nahoru zaokrouhlující se číslo :-))) za čež moc děkuji! Taktéž za pochvaly a vstřícná písmenka, která zvednou náladu a dodají chuť do práce. Děkuji! Našel jsem doma ještě jednoho velkého tuxe z první samolepkové akce, tomu nejštědřejšímu jsem ho dal do obálky, Díky Honzo :-).

    </kecy>

    Pokud jsem nezapomněl na nějaké kecy, je čas na podstatnou část a to další objednávky. Na mnoho lidí se nedostal Tux, tudíž bude probíhat jeho dotisk a k tomu další varianty tuxe. Snad hochům z KU nebude vadit že jsem si částečně vypůjčil jejich logo, ale je prostě perfektní. Přibyl i Pakůň z GNU.

    Aby se minimalizovalo množství mailů, bude to nyní probíhat mírně odlišně.

    Cena je stejná, 6 Kč za jednu nálepku, 11 Kč pošta (10 Kč poštovné, 1Kč obálka).

    Postup:

    Na mail poky@poky.name odeslat mail ve tvaru:

    Filip Pokorný

    Nerudova 1184

    Vrchlabí 543 01

    6x linux1

    3x linux2

    1x debian

    (Jmena dle názvů obrázků na http://poky.name/samolepky/)

     

    Informace vyplnit dle svého, na nic prosím nezapomenout.

    Spočítat cenu nálepek, ve vzorovém případě 6*6+3*6+1*6+11=66 Kč a tu odeslat na účet (ne pokud jste ze SR!, v tom případě mi jen napiště na mail)

    Pozor, číslo účtu se změnilo!

    Číslo účtu je 247054676/0300

    Do zprávy vyplnit své jméno (musí se shodovat s tím v mailu).

     

    A následně vyčkávat na potvrzení.

    Motivy nálepek v příloze.

     

    Díky všem, doufám že bude opět všichni spokojeni.

    PS. V komentářích bych uvítal nápady na ty platby ze SR, taky místa kam jste samolepky nalepili/nalepíte, pokud možno s fotkami (klidně i na mail).

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Nálepky, obrázek 1 Nálepky, obrázek 2 Nálepky, obrázek 3 Nálepky, obrázek 4 Nálepky, obrázek 5 Nálepky, obrázek 6 Nálepky, obrázek 7 Nálepky, obrázek 8 Nálepky, obrázek 9 Nálepky, obrázek 10 Nálepky, obrázek 11 Nálepky, obrázek 12 Nálepky, obrázek 13

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.9.2011 21:41 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Zkusenosti s postou.
    Posta nastesti bez problemu dorucuje na adresy bez diakritiky. Muj skript sazi, co lidi do chapadel napisi a vsechno doslo (ehm... krome nekolika pripadu na Brnenske poste 602 00, ale tam to fakt neni diakritikou).

    Na Slovensko se da posilat na dobirku. Neni to nejlevnejsi, ale porad vyrazne levnejsi, nez 150kc + postovne.
    poky74 avatar 15.9.2011 21:43 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zkusenosti s postou.

    Díky, díky :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.9.2011 10:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zkusenosti s postou.
    (v diskusi bych rád probral jiné způsoby platby ze Slovenska, nápady?)
    Používám bezpečnostní obálku na ceniny, tady stojí 7kč a poslat stojí zhruba 8-9 pětek, je to osvědčenej nejlevnější bezpečnej způsob na posílání malejch částek přes hranice.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.9.2011 10:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zkusenosti s postou.
    ...kurva, zmáčk sem "odpovědět" místo "vlož novej blábol" :-D
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2011 21:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Chci!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    luta avatar 15.9.2011 21:54 luta | skóre: 20 | blog: muj_blok | Prostějov/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    máš můj obdiv a ještě jednou díky. samolepky jsou super debian i tux paráda pouze arch by možná potřeboval trochu víc kontrastu. Jinak zatím jsem je nalepil na klávesnici, notebook, notebook přítelkyně a v plánu mám ještě na novej PC - pokud zítra bude. A něco dál porozdávat

    poky74 avatar 15.9.2011 22:04 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Díky, pokusím se s kontrastem něco udělat :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    15.9.2011 21:59 KeNNy | blog: qhgm4x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    super.

    tento tuxik ma jaky oznaceny do objednavky? http://www.abclinuxu.cz/images/screenshots/4/6/179864-nalepky-opet--3134008660703926390.png

    nejak sem si nevsiml jsou jeste nalepky centos a archlinux?

    Dik za info
    poky74 avatar 15.9.2011 22:01 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Ahoj, linux2.

    Centos se nedělal, archlinux je.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    otula avatar 15.9.2011 22:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Zahraniční platby jsou na prd, obzvláště malé položky. Normálně nacpat těch pár eur do obálky do něčeho neprůsvitného a je to vyřešeno.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.9.2011 22:03 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    ZOMG to co je za zlodejsku banku? Dalo by sa prosim vystopovat, ci si ten poplatok strhli pri kazdej transakcii zo SR (lebo transakcia sa da vykonat viacerymi sposobmi - cez IBAN, alebo po starom...)? Par krat som od ludi z CR objednaval aj platil prevodom a zatial nikto nereportoval podobny problem.. :/
    poky74 avatar 15.9.2011 22:05 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Ty jsi to měl přes iban že? Kontaktuju ostatní a dám vědět..

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    15.9.2011 23:01 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Jj, cez IBAN by ti malo byt v ramci EU zadarmo* pokial viem. Ale mozno sa zle pamatam...

    *v zmysle nejakych specialnych uchylnych poplatkov
    otula avatar 15.9.2011 23:09 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    No tak když jsem platil zálohu na letošní dovču na Slovensku přes IBAN, tak jsem musel "normálně" zaplatit 250 Kč poplatek za převod. Stejně tak, když jsem platil lustry z Polska.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.9.2011 23:24 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    "BIC + IBAN is often the cheapest way to transfer money internationally and is now free of charge* in much of Europe under EU/EEA directive 2560/2001. BIC + IBAN international bank transfers are faster, more efficient, and low-cost as they are sent directly through the SWIFT interbank network without using intermediary banks (who deduct charges or fees for their service). IBAN will be progressively introduced in most OECD countries to allow Straight Through Processing of cross border payments."

    V SLSP (Erstebank) je za platbu tymto sposobm v EU poplatok 0,15 euro (rovnako ako tuzemska platba). Ak ma clovek nejaky balicek, je to "zadarmo".
    otula avatar 16.9.2011 08:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    No to víš, my tu máme všechno luxusnější ;-)

    Mně stačilo, když mi kamarád ze Slovenska posílal balíček něco přes kilo, expres, platil za poštovné kolem 200 korun. Já jsem mu pak posílal dekový balíček, vlastně jen obálku, když jsem řekl, že to chci expres, řekli si na poště o 800 korun, tak jsem to poslal obyčejným za 270 korun. Neuvěřitelné.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    19.9.2011 17:18 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Ahoj, uz z trvaleho bydliska hlasili, ze dosla nejaka obalka z CR, takze asi uz dorazili. :) Ak by si vedel prosim potom vystopovat, ci aj za moj prevod bol strhnuty nejaky poplatok, tak ti poslem rozdiel v obalke, nech neskodujes. :)
    poky74 avatar 19.9.2011 18:27 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Ahoj, byly 4 objednávky ze SR a strhnuto bylo 4x150Kč, takže asi jo.

    Ale nech to být, za nevědomost se platí ;-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    19.9.2011 19:47 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Stale sa mi nechce verit, ze toto je este niekde v EU mozne. :) Pozrel som cennik SLSP (Slovenska Sporitelna,Erste, cize v CR asi Ceska Sporitelna) a tam je:

    ZAHRANIČNÉ PLATBY Prijaté prevody:Bezhotovostný vklad na Účet: 0,15 €

    Posli prosim emailom postovu adresu. Nech nemam zly pocit. :)
    15.9.2011 22:12 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    To mi připomíná... To už byla první várka rozeslaná nebo ne?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    poky74 avatar 17.9.2011 09:02 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Ano, byla.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    15.9.2011 22:17 slepitchak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Za samolepky díky, už mi taky dorazily. Bral jsem Debiany a Tuxe a vypadají super. Přijdou na desktop, notebook (až ho očistím, teď by tam uhnily ;)) a něco strategicky rozmístím v práci.

    Platba ze Slovenska by šla protlačit pře Fio. Zatím jsem to nezkoušel, ale podle ceníku je příjem v EUR ze Slovenska zdarma. Založení účtu je taky zadarmo a netrvá dlouho (já jsem to objednal přes net a druhý den přišel podepsat). A kdyby se ti do dalšího účtu nechtělo, můžeme se domluvit a poslat to přes můj.
    15.9.2011 22:25 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    PS. V komentářích bych uvítal nápady na ty platby ze SR
    Paypal? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    luta avatar 15.9.2011 22:35 luta | skóre: 20 | blog: muj_blok | Prostějov/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    opensuse / mandriva .. wtf že jim to neni blby těch pár korun? to je vidět co to používá za lidi :/

    15.9.2011 23:14 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Ad platby - zkus FIO banku.

    CZ/SK účty jsou podle mne sdílené a budou se účtovat jako převod uvnitř banky, teda za 0. Založení je zdarma, vedení taky, příjem platby taky (vše alespoň v CZ), tím by mělo být všechno vyřešeno. Zeptej se tam a uvidíš.
    cynic_asshole avatar 15.9.2011 23:27 cynic_asshole | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Tak tak, dostaneš 2 čísla k jednomu účtu - jedno české a jedno slovenské. Přijde ti pak částka snížená o kurzový poplatek (v řádu desetikaček). A nebo si zařiď euroúčet a peníze ti zůstanou v eurech.
    Neznáš nějakou linuxovou distribuci pro Windows?
    Pavel Vymetálek avatar 16.9.2011 07:21 Pavel Vymetálek | skóre: 15 | Náchod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Taktak, FIO je oproti ČSOB mnohem lepší. Byl jsem u ČSOB 10 let a už nikdy více. Sice karty pro FIO vydává ČSOB :-) ale to se má snad taky změnit.

    Díky za samolepky a za odvedenou práci.
    17.9.2011 08:17 Honza K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    jj, FIO je v tomto pripade dobra volba, nic to nestoji a ze slovenska neni problem
    16.9.2011 01:12 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    -Když už se zapomene psč a já si o něj dodatečně napíšu, nezjebat mě že si ho přece můžu zjistit (to je značně demotivující)

    To bylo asi na mě, co?

    Ale já to fakt nemyslel nijak zle. Když jsem si tu větu pak ještě četl, tak jsem na chvilku taky zapochyboval, jestli by se to nedalo brát nějak urážlivě, ale dospěl jsem k závěru, že snad ne. :)

    Asi jsem to měl napsat česky, tedy:

    Moc se omlouvám, ale zase ITak by si mohl poradit zvlast kdyz to zabere stejne casu jako poslat mail :) Adresa + PSC .....

    No ale zase kdybych věděl, že je tisíce objednávek, tak bych dal asi pokoj. :)

    Když už jsme u toho rýpání. Nešla by ještě zlepšit kvalita tisku? Přišly mi ty křivky nějaké dost kostrbaté a i přechody v barvách dost šumí.

    Každopádně ale děkuji. Radost mi udělaly a jsem rád že je někdo vytiskl. Já už jsem si tolikrát říkal, že bych mohl nějaké udělat, ale stejně jsem to nikdy neudělal.

    No a co se týče ostatních problémů, tak snad jen známé přísloví.

    "Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán" :)
    poky74 avatar 17.9.2011 09:05 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Jo, na tebe, ale nebyl jsi v tom rozhodně sám. Když už člověku tečou nervy protože 30 lidí těch 5 řídků nenapíše správně tak už mě ani nenapadlo si to zjišťovat..

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    16.9.2011 06:54 Cze.Honza | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Nálepky došly včera a jsou super. A ted všechno oblepit:D NB, Desktop a pak co se časem nabídne. Díky, že sis s tím dal tu práci a za bonus.
    Marián Kyral avatar 16.9.2011 07:22 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Taktéž. Nálepky taky došly včera. Měl jsem tam o jednu nálepku abclinuxu více. To byl bonus, nebo omyl? :-D Není problém to doplatit v téhle várce ;-)
    poky74 avatar 17.9.2011 09:06 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Popravdě řečeno, omyl... Docela dost lidí mi píše že dostali nějaké nálepky navíc, jeden dokonce dostal druhou obálku se stejným obsahem jako ta první :-D

    Všem píšu to samé, za to že jste se přiznali, to máte jako dárek :-).

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    luta avatar 17.9.2011 09:10 luta | skóre: 20 | blog: muj_blok | Prostějov/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    ten jeden jsem asi já :-D mám teď strašně moc archlinux samolepek, takže pokud se budete někdo vyskytovat v Brně, mohu předat, ať můžu ještě doplatit Pokymu to co udám :-) jinak je asi začnu lepit fakt všude :-D

    Marián Kyral avatar 17.9.2011 11:09 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Popravdě řečeno, omyl... Docela dost lidí mi píše že dostali nějaké nálepky navíc, jeden dokonce dostal druhou obálku se stejným obsahem jako ta první :-D

    Všem píšu to samé, za to že jste se přiznali, to máte jako dárek :-).

    To jsem si myslel ;-) Jinak máš můj obdiv, že ses do toho pustil. Já bych na to neměl nervy.
    16.9.2011 08:47 otecko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    "Když už se zapomene psč a já si o něj dodatečně napíšu, nezjebat mě že si ho přece můžu zjistit (to je značně demotivující)"

    Tohle kdyby mi někdo napsal ("však si to PSČ můžeš zjistit sám"), tak bych se naň s prominutím vysral. (Někteří) lidi jsou fakt dementní hovada:-(
    16.9.2011 13:25 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    V nabídce vidím 4 různé tučňáky. Jak je mám v emajlu označit, že chci teho a tamtoho a né jiného?
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    poky74 avatar 16.9.2011 14:12 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Ahoj,

    (Jmena dle názvů obrázků na http://poky.name/samolepky/)

    Tedy, jukni na http://poky.name/samolepky/ prohlídni obrázky a jejich jména

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    17.9.2011 00:17 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Aha, tak tohle sem nějak přehlédnul. S tou Mandrivou Vám trochu pomohu. Pokud mi těch 20 kousků nebude stačit, tak bych se postaral i o ten zbytek.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    16.9.2011 18:56 h0nzZik | blog: Osel a stín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    A jéje, já jsem nějak zaspal..
    17.9.2011 00:37 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Nebylo by lepsi napsat si na ten prijem objednavek nejaky webovy formular? Treba v google doc jdou udelat dokonce bez programovani.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    poky74 avatar 17.9.2011 09:09 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Bylo by to lepší a jednodušší, ale takové, neosobní.. Ztratilo by to toho ducha komunitní akce a právě ten dobrej pocit je to proč to pořát dokola dělám

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    pavlix avatar 17.9.2011 01:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Znovu píšu do diskuze :). Rád si vezmu pár Abclinuxu a pár Debianů, ale nechci sponzorovat poštu ani na ní chodit, ani to řešit s bankou. Vezmu si to na nějaké konferenci, klidně trochu přeplatím a přidám nějaké pivko, hlavně když to půjde přátelsky a jednoduše, bez jakýchkoli nepotřebných institucí :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    poky74 avatar 17.9.2011 09:18 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    To je právě dost problém, osobně se na nějakou konferenci dostanu hoodně zřídka, jsem z daleka. Nicméně, pokud se nějaký pražák nabídne, snad by šlo dojednat předání :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    pavlix avatar 17.9.2011 13:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Ok.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Marián Kyral avatar 17.9.2011 22:09 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Pravidelně jezdím na služebky do Prahy, druhou várku jsem si dnes objednal, takže pokud mi k ní poky přihodí i nálepky pro tebe, tak bych ti je mohl předat. Jezdím út-čt, přes den jsem na Letňanech, večer na Stodůlkách, takže předání buď tam nebo někde v centru. Akorát je blbé, že v týdnu 26.10-2.11 si beru dovolenou, takže by to šlo až v listopadu.
    pavlix avatar 18.9.2011 20:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Což o to, já jezdím na „služebky“ skoro všude a vymetám pomalu každou konferenci. Takže se může stát, že se s tebou nebo kdekým jiným potkám daleko dřív třeba v brně nebo karvinné :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Marián Kyral avatar 18.9.2011 22:43 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Se mnou těžko. Brno ani Karviná není v plánu ;-) Volné chvíle se snažím trávit s rodinou, takže na konference není čas.
    pavlix avatar 18.9.2011 23:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Ok. Když se ti bude chtít, můžem dát sraz někde v centru třeba s pivem, až nebudeš řídit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Marián Kyral avatar 19.9.2011 08:25 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Po Praze jezdím raději metrem, takže bez problémů ;-)
    poky74 avatar 19.9.2011 11:34 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Tak jak? Mám ti to taky hodit do obálky?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Marián Kyral avatar 19.9.2011 12:46 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    To záleží na Pavlovi. Domluvte se na počtech a platbě. Pokud to budu mít v obálce tak mu to předám.
    pavlix avatar 19.9.2011 15:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Díky, takže 15x Abclinuxu, 15x Debian, tzn pokud dobře počítám 30*6 = 180... dám 300. Pokud to půjde hotově při předání, tím líp, ale můžu to poslat i na účet.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Marián Kyral avatar 19.9.2011 18:46 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Nejlíp na účet. Já bych to stejně musel poslat převodem a druhé kolo jsem už zaplatil.
    pavlix avatar 19.9.2011 22:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Ok.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 18.9.2011 23:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Pardon za přidané n :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Marián Kyral avatar 20.9.2011 13:10 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    že v týdnu 26.10-2.11 si beru dovolenou, takže by to šlo až v listopadu.
    Hmm, tak jsem nějak napřed. Mělo to být září a v Praze budu už v říjnu ;-)
    17.9.2011 10:04 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    K tomu řezání nálepek doma: nestačilo by požádat tiskárnu, ať to rovnou nařežou tam? To je podle mých zkušeností naprosto standardní služba, obvykle zahrnutá v ceně tisku.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.9.2011 10:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Hochům z KERNEL ULTRAS to neva, jen tam mohlo bejt to "KERNEL ULTRAS".
    poky74 avatar 18.9.2011 10:41 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Jenže pak by to nikdo krom hochů z kernel ultras nechtěl :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.9.2011 10:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    A to si se ptal? Nebo je to intuice? :-D

    Možná si vemu jednu Mandrivu, ale musí bejt od krve :-D
    kotyz avatar 18.9.2011 11:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Vem si jich víc, zbylo mu jich 190 :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.9.2011 17:33 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    Příloha:
    Pokud by ta nálepka vypadala tak jak si ji představuju, viz příloha, tak bych těch 100 kusů z té minimální 200 kusové série určitě odebral. A o zbytek by se nejspíš postarali místní KU. Co Vy na to?
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.9.2011 19:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    Neoriginální font, to by bylo jako koupit si boty "P LI M A", "P u rn a", nebo "a d i cl a s" !!! :-D

    http://amigapower.sweb.cz/ku.jpg
    poky74 avatar 20.9.2011 19:22 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh

    Domluvte se a na mail mi pošlete ten obrázek v co nejvyšším rozlišení (lépe ve vektorovým formátu) a jelikož bude ještě jeden dotisk, nechám je udělat ;-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    poky74 avatar 20.9.2011 19:35 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    Příloha:

    Něco jako to co je v příloze

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.9.2011 20:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    ...eeéééee, já nevim, je to takový moc učesaný, chybí tomu anarchie :-D

    Tučnák ve flašce zrovna shodou okolností močí a dole popiska co je to za zvířátko...
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.9.2011 20:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    Příloha:
    LOL! :-D
    20.9.2011 22:10 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    Ty píčo. Sem si málem stříknul do textilu. :-D
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    Bedňa avatar 20.9.2011 21:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    Alebo to čo si navrhol pred tým, tento komp prechcal KERNEL ULTRAS :-)

    Kua sa mi dnes snívalo že si prišiel do Horňan a išli sme pařiť :-) Potom si ma čakal v jednej hospe a ja som z druhej utekal páč som nezaplatil, pritom som prachy mal, asi išlo o vyšší princíp :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.9.2011 22:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    ...jinak by dostal chronický zauzlení varlat :-D
    Bedňa avatar 21.9.2011 19:45 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    :-D :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    poky74 avatar 21.9.2011 20:41 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh

    ok, tak ale ten navrh bych potreboval behem zitrka, potom se jde tisknout

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    luta avatar 20.9.2011 20:48 luta | skóre: 20 | blog: muj_blok | Prostějov/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh

    řekl bych že ten font by to moc asi nenatisklo. při té velikosti samolepky

    =^..^= AmigaPower® avatar 20.9.2011 22:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    aha, já myslel že je to na kapotu...
    20.9.2011 22:04 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS - grafický návrh
    Však to byl jen takový nástřel, vůbec nevím jak se ten font který tam máte použitý jmenuje, tak sem tam dal to první co jsem měl po ruce.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.9.2011 10:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    (v diskusi bych rád probral jiné způsoby platby ze Slovenska, nápady?)
    Používám bezpečnostní obálku na ceniny, tady stojí 7kč a poslat stojí zhruba 8-9 pětek, je to osvědčenej nejlevnější bezpečnej způsob na posílání malejch částek přes hranice.
    Bedňa avatar 18.9.2011 11:45 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Sa mohol poučiť z najväčšej nadnárodnej logistickej akcie :-)

    Pokračovanie tu, tu, tu, tu, tu a tu

    Pozerám, že to celé trvalo 9mesiacov :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.9.2011 12:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    ...ještě mam doma 3 nevyzvednutý... :/
    kotyz avatar 18.9.2011 11:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Tak sem si objednal a zaplatil 4x arch, 4x linux (klasik) a 4x linux (KERNEL ULTRAS). Jestli se dovim že už nejsou, tak si mě nepřej :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.9.2011 16:47 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Máš můj obdiv.

    Já bych ti poslal i víc jenže sem to platit přes máminej učet...

    Každopádně máš můj obdiv a už se těšim *THUMBS UP*.
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    26.9.2011 12:51 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Kdy plánujete odesílat samolepky? Peníze sem posílal přes poštu minulý týden. Tak snad dorazily. Na těch 100 Mandriv se už těším jak malej jarda.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    poky74 avatar 26.9.2011 16:50 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky

    Tento týden se bude posílat druhá várka.

    Dotaz pro všechny: Jak často se stává že se obálka někam zatoulá?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    27.9.2011 12:22 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Nebylo by lepší ten dotaz hodit do nového blogu? Tady už to nejspíš moc lidí nesleduje.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    kotyz avatar 27.9.2011 17:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky
    Právě, já sem si ho otevřel jenom kvůli tomu, že mam objednáno a zaplacíno už 10 dní a kde nic tu nic ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.