abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 4
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / x /

    2.7.2008 12:12 | x | poslední úprava: 25.2.2018 21:55

           

    Hodnocení: 54 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jste zapaleny privrzenec Diabla, popripade celeho zanru RPG (nebo MMO)?
     (80 %)
     (20 %)
    Celkem 95 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Nikola Ciprich avatar 2.7.2008 12:15 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    na games.tiscali.cz se uz da zjistit celkem dost informaci, vcetne odkazu na stazeni 2 videji (teaser a dokonce 10m gameplay). no osobne zustavam opatrny, ta grafika a'la world of warcraft se mi moc nelibi :(.

    no uvidime...

    skoda jen ze sance ze by to bylo i na linux je naprosto miziva :-(
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    2.7.2008 12:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    jj ty videa pochazeji z ofic. stranek...
    Co se tyce linuxu, jsem optimista a verim ze se to casem rozchodi...
    Nikola Ciprich avatar 2.7.2008 12:36 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    no rozchodit ve wine to pujde urcite, diablo 2 taky fici v pohode. ale musim ho mit cracknute, cimz odpada hrani na ofic. serverech :(
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    2.7.2008 12:43 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    A prečo crack?
    Nikola Ciprich avatar 2.7.2008 12:49 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    tak zrejme uz to neplati, viz niz :)
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    kotyz avatar 2.7.2008 12:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Grafika ala WoW? To je to tak fialovy? :-D Boze chran ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.7.2008 12:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    No na grafiku si lidi stezujou.
    Me to pride trochu predcasny, no uvidime co blizzard vykouzli...
    Jiří Němec avatar 2.7.2008 12:48 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Proti té grafice se už objevila petice.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    2.7.2008 13:09 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    me se ta grafika libi :-) ac jsem wowkar tak z wowka tam grafiky moc nevidim :-)
    Metal smajdalfe, METAL!
    2.7.2008 14:44 Mykonou | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Ja bÿch to nevidel tak cerne, vzhledem k tomu ze kazdy engine ktery Blizzard v poslednich 5(?) letech vytvoril mel paralelne vedle d3d take opengl vykreslovaci jadro tak by to ve wine mohlo behat docela slusne drive nez se nadejeme ...
    I TY muzes byt echt linuxak!
    Václav 2.7.2008 12:28 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    RPG - Role Playing Game. Většina kvalitních RPG dává možnost jistým způsobem ovlivňovat příběh, dotvářet si postavu ku obrazu svému, rozhodovat se v rozhovorech... V Diablu je člověk jen pasivní divák příběhu, ve kterém ovlivní leda tak to, jestli skončí podle předem daného scénáře, nebo jestli hrdina zemře. Porovnání s perlami žánru, jako jsou Planescape Torment, Baldur's Gate 1+2, Neverwinter Nights, Icewind, Fallout, Elder Scrolls nesnese.

    Jo, je to fajn odreagovávací klikačka, na multiplayer skvělá řežba, ale Roleplay bych tam nehledal.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.7.2008 12:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    huh? V Diablu nejde o ovlivneni pribehu, ale hrdiny jako takoveho. Rozhodujes o jeho vlastnostech, skillech a vybaveni. V podstate plati, ze co hrac, to unikatni postava podle stylu kazdeho hrace. Ty rpgcka cos vyjmenoval jsou fajn, i kdyz Baldur's Gate moc nemusim. Ale Diablo ma proste uplne hustou hratelnost, Napriklad Oblivion co se hratelnosti/zabavnosti tyce nesaha diablu po kotniky...
    Václav 2.7.2008 12:50 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Neříkám že můj názor byl nějak příliš objektivní :) Je fajn že si můžeš utvářet skilly (v tomhle se doufám nechá Diablo 3 trochu inspirovat Titan Questem, který sice za chvíli omrzel, ale systém kombinování skillů měl podstatně promakanější).

    Jenomže jsem prostě náročnější hráč, abych si užil víckrát jednu hru, potřebuji nejenom měnit vlastnosti postavy, ale i mít jistou volnost. Ta v Diablu není. Takže zatímco Fallout 2 jsem dohrál asi šestnáctkrát a dvakrát tak rozehrál, kdy jsem si dopřál hry za klaďase i naprostého hajzla, jednou ničil osudy lidí a podruhé je zachraňoval, zalétl jsem do šíleností tipu dementní postava co skoro neumí mluvit nebo hyperinteligentní charismatická vědkyně, která prošla hrou bez jediného výstřelu, feťák závislý snad na všem od Jetu po Nuca Colu, nesnášející moderní zbroje a procházející celou hru v kožené bundě s utrženým rukávem...

    Nestačí mi měnit postavu jen fyzicky, chci měnit i duševní stránku postavy a chci aby na ní herní svět adekvátně reagoval. O tom je roleplay :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.7.2008 13:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Ok, souhlasim, ze RPG se da uvarit naprosto ruznymi zpusoby, a je to dobre, protoze kazdy si vybere, co ho bavi.
    2.7.2008 13:04 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Proto se tento subžánr někdy nazývá "Akční RPG"
    2.7.2008 12:45 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    a tím jsme se dostali k tomu, na co se klepu jak malej jarda já - Fallout 3

    doufám že to bude důstojnej nástupce 1 a 2 protože překonat je asi možné není ...
    2.7.2008 12:53 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Moc se netěš. Jen aby to nebyl důstojný nástupce Fallout: Brotherhood of Steel. Mám pocit, že dnešní hráči oceňují spíš epes ráres 3D grafiku než schopnost ukecat všechny osoby na plošině (včetně obranných věží), aby se k Tobě přidali proti Frankovi...
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    Václav 2.7.2008 13:06 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Já Bethesdě docela věřím, to co předvádějí poslední dobou je hodně dobrá práce.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.7.2008 13:16 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    kdoví jestli půjde pod wine, nebo budu muset po 2 letech instalovat win :-(
    2.7.2008 19:10 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Jestli to dopadne stejně blbě jako Morrowind a Oblivion, tak potěš.
    Václav 2.7.2008 13:04 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Jo, už tři lidi v mém okolí speciálně kvůli němu upgradovali stroj.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    elenril avatar 2.7.2008 13:09 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Na tohle bych ti mohl kontrovat prakticky celým subžánrem jRPG, kde do příběhu (který je často řádově kvalitnější než u západních RPG) nemůžeš říct ani ň. A Diablo nepovažuju za RPG ne proto, že by tam nešel ovlivňovat příběh, ale proto, že tam žádný příběh není :-) (ne, "temné síly znovu povstaly a jedině hrdinný vesničan je může zastavit" opravdu není příběh)
    Diablo je akce, případně hlavní zástupce žánru "diablovka", ale RPG opravdu není.
    2.7.2008 13:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Ze tam neni pribeh? Ale no tak, asis nehral pozorne. A necet knihu... :-D
    Václav 2.7.2008 13:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Jo, jRPG mě napadly a přemýšlel jsem jak je dosadit do mnou načrtlého schématu :) Final Fantasy je prostě famózní příběh a několikrát jsem se nachytal že před oknem programu snes9x o mizerném ŕozlišení se zvuky z dob osmibitů ani nedýchám napětím. Ta hra má i při svém pro dnešní dobu úsměvném technickém zpracování lepší atmosféru než leckteré nové "superpecky". A to nepočítám nové díly pro playstation, které doplnily i tu pořádnou grafiku :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.7.2008 16:39 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    No hlavne Diablo je Akcni RPG, coz je uplne jiny zanr. V podstate by to melo byt "Dynamicka 3d person akce s prvky RPG" ale to je moc dlouhe. Porovnavat s tim Baldur's gate nebo NwN je jako porovnavat strategicke moznosti Starcraftu a SWAT.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    Václav 2.7.2008 17:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Souhlas, stačí nazývat věci svými názvy :) "Legendární RPG" totiž Diablo není ani náhodou :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.7.2008 19:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    A jak to teda mam oznacit? "Hra kterou zna kazdy a byva povazovana za RPG ale veskutecnosti je to 3rd person akce s prvky RPG"? :-D
    Václav 3.7.2008 09:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Legendární Akční RPG ;-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.7.2008 19:14 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    NWN je spíš "nudná RPG akce", příběh je podobně plytký a hlavní postava anonymizovaná podobně jako v tom Diablu.
    2.7.2008 23:10 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Není NWN podávána spíš jako D&D na síti?
    Václav 3.7.2008 09:35 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    A jak dobře…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    3.7.2008 15:52 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Původní příběh je opravdu slabota, ale datadisk Hordes of Underdark je myslím velmi povedený.

    V této souvislosti bych rád varoval před NWN2, to je něco naprosto otřesného (a navíc nehratelného).
    2.7.2008 19:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Abych doplnil ten pojem "RPG": Nemyslim, ze nutnosti RPG je umoznit hraci menit pribeh. A v tom semnou souhlasi i definice na wikipídii:
    A role-playing game (RPG; often roleplaying game) is a game in which the participants assume the roles of fictional characters and collaboratively create or follow stories. ...
    2.7.2008 12:28 jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    A diablo II funguje v linuxu?
    Václav 2.7.2008 12:30 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Jistě.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.7.2008 12:32 jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    A mohl bych poprosit o nějaký návod jak to zprovoznit? Že bych pohledal instalační cdčka:)
    Nikola Ciprich avatar 2.7.2008 12:37 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    zadny navod netreba. proste ve wine spustte instalaci, pak stahnete nocd crack nebo loader a smele do toho :)
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    2.7.2008 12:42 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Crack ani loader nie je potrebný. Tento mesiac vydaný patch dovoľuje hrať bez CD v mechanike (treba nakopírovať na disk ešte tuším d2music.mpq (prípadne d2xmusic.mpq) - proste všetky mpq z CD). Inštalácia je ale trošičku zložitejšia. Treba mať správne symlinky na disky. Ak je cd v /dev/cdrom a primountované na /media/cd, tak treba, aby malo wine v správnom adresári link d: na /media/cd a d:: (naozaj s dvoma dvojbodkami) na /dev/cdrom a potom už inštalácia funguje bezchybne (na ostatné CD samozrejme tiež, písmeno nemusí byť d).
    Nikola Ciprich avatar 2.7.2008 12:49 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    aha, tak jestli to resi nejaky novy patch, tak to jsem nevedel a je to dobra zprava. diky!
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    rincewind avatar 2.7.2008 14:56 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Obdobny patch vysel na Warcraft3 ROC i TFT, a obdobne se pred casem objevil pro SC a SC:BW.
    2.7.2008 13:19 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    A ešte jedna vec k Diablu. Ak nefunguje ALT na zbieranie vecí, tak treba skontrolovať nastavenie Window managera - dosť ich alt a myš používa na presúvanie okien a to sa samozrejme s Diablom nekamaráti.
    Nikola Ciprich avatar 2.7.2008 13:44 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    no tohle me vytacelo az k silenstvi, ale menit si nastaveni wm jsem nechtel, tak jsem si nakonec na sbirani veci zvykl na Ctrl a je to :)
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 2.7.2008 13:33 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Nevim... IMHO se dvojce nepodarilo prekonat atmosferu jednicky. I kdyz technicky byla asi na vyssi urovni. Takze uvidime.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Nikola Ciprich avatar 2.7.2008 13:45 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    jednicka byla hodne dobra, zvlaste datadisk. ale dvojka mi prijde taky byt super, a hlavne znovuhratelnost je naprosto vrazedna :)
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    2.7.2008 23:03 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Znovuhratelnost mě v Diablu nijak netáhla - pořád ty samé lokace, a procházet to jen kvůli skillům a předmětům?

    V tomhle byl lepší Fallout - možnost stylizovat se do spousty rolí, řešit různé problémy jinak. Nebo i některé adventury - Indiana Jones, Gabriel Knight - nevím, jestli se někomu podařilo dohrát tyhle hry na jeden zátah a se všemi body (a i tak šlo spousta věcí projít jiným způsobem).
    David Ježek avatar 2.7.2008 14:53 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    ano, ta dokonalá temnota jedničky se ve dvojce imho vytratila, ale dvojka zase přinesla prakticky nekonečné množství kombinací různých věcí, skillů atd. každá hra trošku odlišná, ale obě skvělé. kde jsou ty doby, kdy u nás pc o vánočních prázdninách běželo denně ~17 hodin v kuse a s bráchou jsme se u Diabla 1 střídali v hodinových intervalech :-D
    Naprosto dokonala byla v jednicce taky hudba. Spolu se starou Masters of Orion jedna z nejchytlavejsich hudebnich stop z pocitacovych her... IMHO
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    2.7.2008 22:56 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    To byla. Ve dvojce to taky nebylo špatný, ale v jedničce to bylo tak nějak... působivější (mumlání apod.).
    2.7.2008 23:09 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Hmmm... Quake a soundtrack od Nine Inch Nails? Lidi s pirátskou koupií bez audiostop ji ale asi neznají. :)
    Me od NIN staci posledni dobou Leaving Hope... ten song se jen tak neomrzi ;-) Ale ze delali soundtrack ke Quakovi, to jsem nevedel.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.7.2008 20:49 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Všiml sis někdy, že je na těch zelených krabicích s hřebíky napsáno NIN? :)
    2.7.2008 13:44 Hovadko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Další 3D sra*ka.
    2.7.2008 13:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Predpokladam zes diablo nikdy nehral a nevis co to je. To by te jedine omlouvalo...
    2.7.2008 14:45 Hovadko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Diablo jsem hrál chvíli a nijak zvlášť me nechytlo. To ovšem nemění nic na faktu, že poslední dobou vládne vlna 3D úplně ve všem. Každej si pochvaluje jak si s tím človék může krásně rotovat a jak tam krásně teče voda, ale pak už nikdo nevykládá, jak se v tom úžasným 3D prostoru při ovládání během bitvy ztratil a že ho kvůli tomu zabili apod. Když nemá kamera dostatečnej odstup od postavy, abych viděl něco do dálky, ale taky abych měl možnost pohodlně vybírat postavy, tak je mi to k ničemu. Typickej příklad je Age of Empires 3. Dokud to bylo v izometrickým pohledu, tak to bylo všechno v pohodě. S nástupem 3D vidím u horního okraje obrazovky titěrný postavičky a u dolního zase moc veliký domečky. Takže když chci vybrat nějakou postavičku u horního okraje obrazovky, tak tam nejdřív musím zascrolovat s mapou, abych je dostal do nějakého výhledu a mohl vybrat toho hrdinu, kterej nesmí zdechnout a jako na potvoru zrovna na toho hrdinu všichni útočej ...
    2.7.2008 15:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    To je pravda. Age Of Empires 3 bylo hrozne spatne zpracovane. Je to dnes takovy nesvar, bohuzel. Treba na napr. Titan Questu me hrozne vadilo jak byl jeho engine neoptimalizovany. Na pocitaci, kde mi plynule chodilo UT2004, se mi sekal nechutne. Podobnych prikladu je bohuzel sposta.

    Nicmene co se blizzardu tyce, nezobecnoval bych to. Doted to dycky nak zmakli, ze ta hra byla dost prehledna, no uvidime jak na tom diablo3 bude...
    Max avatar 2.7.2008 14:46 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Mno, pravda, už je to dosti postarší zprávička, ale nevadí. Spíš bych nadpis formuloval nějak takto "pracuje se na dalším zabijáku myší" ... :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    David Ježek avatar 2.7.2008 14:54 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    noco, dokoupím do zálohy dvě geniusky za 70kč. diablo nikdy nepotřebovalo 2000dpi myš s pozlaceným konektorem a hliníkovou podložku za 700kč. ;-)
    2.7.2008 15:05 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    To nepotřebuje žádná hra. Ani aplikace. Ani nic :-)
    Max avatar 2.7.2008 15:29 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    By ses divil ;-) ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    2.7.2008 16:02 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    ... myš s pozlaceným konektorem ...
    To nekdo fakt dela? U analogu to ma smysl, ale u USB je tam ten vnejsi kryt spis kvuli mechanice nez elektrice. A ty vnitrni kontakty jsou zlaceny celkem normane, steje jako treba RJ-45.
    2.7.2008 16:39 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Jste zapaleny privrzenec Diabla, popripade celeho zanru RPG (nebo MMO)?
    Jsem odpůrcem Debila (1.p. Debilo) a příznivcem žánru RPG. Ani do jednoho teda nejsem nijak zvlášť zapálenej, ale anketní otázka je … no všichni vědí, jaká je.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    belisarivs avatar 2.7.2008 22:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Neni RPG jako RPG.
    IRC is just multiplayer notepad.
    2.7.2008 23:05 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diablo 3!
    Proč mi to jen připomíná...
    Hu-oh. Hail to the king, baby!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.