abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 936 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Klerofašista v čele Polska

    20.11.2005 16:26 | Přečteno: 1847× | Nezralé úvahy pseudointelektuála | poslední úprava: 21.11.2005 11:20

    V říjnu si polští voliči vybrali nového prezidenta, ultrakonzervativce Lecha Kaczyńského. Je to představitel myšlenkového proudu, vymezujícího se proti homosexualitě, proti potratům, proti drogám, proti všem anarchistickým a levicovým organizacím, proti kontrolní roli evropských institucí, proti současnému obecnému chápání občanských svobod. Myšlenkového proudu, otevřeně se hlásícího k ideologii katolické církve, orientujícího se na spolupráci s Bushovými USA a prosazujícího obnovení trestu smrti. Viz tady a tady.

    Jeho partaj, ironicky nazvaná Právo a spravedlnost, vytvořila menšinovou vládu s ultrapravicovými populistickými stranami, jejichž členové v minulosti mj. prohlašovali, že právo na potrat by neměly mít ani oběti znásilnění, nebo že Osvětim nebyla vyhlazovacím, ale jen pracovním táborem, což vyvolalo zděšené reakce polské židovské komunity. Kaczyński se už jako varšavský primátor zasazoval o perzekuce anarchistických, environmentalistických, lidskoprávních a protiválečných aktivistů. Nyní k tomu bude mít větší prostor i pravomoci, což prokázal již tuto sobotu při brutálně násilném potlačení gay a lesbického průvodu v Poznani.

    Ponechme nyní stranou jak to, jak je možné, že si Poláci volí do sněmovny taková uskupení, tak to, jak je možné, že tomu mezinárodní společenství jen tak přihlíží. Vysvětlením asi budou známá nihilistická tvrzení o nepřemožitelnosti lidské blbosti. Jako obyvatel sousední země, co řadu tamních lidí zná a cítí vůči nim určitou zodpovědnost, ale musím co nejdůrazněji protestovat (a možná je to jediné, co mi zbývá) jak proti názoru většiny polských voličů, tak proti ideologii jejich favoritů a její aplikaci.

    V této souvislosti přemýšlím o oprávněnosti a správnosti rozhodnutí vedení BBC zrušit své středo a východoevropské redakce, z důvodu jejich nynější nepotřebnosti v důsledku rozvoje svobodných, nezávislých, lokálních médií. Bude-li se u našich sousedů stát snažit mluvit nezávislým novinářům do jejich práce, nějakou tu BBC by to ještě pár let určitě chtělo. A co polská komunita a hnutí kolem svobodného softwaru? Čekají problémy i na ně? Co myslíte?

           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    elviin avatar 20.11.2005 17:00 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska

    jj nazvy docela jednoznacny, primy, rozhodny, ale jen do ty doby nez na tu jejich spravedlnost a pravo dojde. V teto souvislosti jsem dnes slysel o vyrazu ultrakatolik. Bude to jiste jeste zajimavy. Vsechny extremy maji zivnou pudu z nedostatku informaci. V rodine pocinaje a statni politikou konce. Pres vsechny zasluhy (a mozna prave proto), jake ma na dnesni podobe Evropy zesnuly Jan Pavel II., je organizace cirkve a mysleni v Polsku tezko oddelitelna od mysleni a organizaci nacionalistickych, prolina se, coz je, dle meho nazoru, zpusobeny prave nabyvanim informaci pouze z techto dvou myslenkovych proudu.

    Pak zanikanim takovych zdroju, jako je BBC - ceska sekce, hrozi prave omezenost, nedostatek politickyho prehledu a kultury a na to navazujici ruzne fobie.

    20.11.2005 17:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    No obávám se že Polákům je to asi fuk proti čemu protestuješ, zřejmě vyznávají jiné hodnoty a Církev a náboženství jim nejsou zas až tak lhostejné.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.11.2005 18:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    No všichni evidentně nadšení nejsou.
    Copak toho není dost?
    20.11.2005 19:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    No jo. Část poláků je velmi konzervativní, vyznávající přísné katolictví a antisemtismus. Pogromy na židy napřílad proběhly hned po konci války (nejznámější asi 1946 v městě Kielce 42 mrtvých, ale bych jich po Polsku mnohem víc) V 68 sice bez mrtvých (pokud vím), ale silně. Také postmoderní relativizivání hodnot se tam asi mnohým vůbec nelíbí. Docela zajímavý článek je tenhle I když téma je ke konkrétní věci, končí u obecného a zdá se mi dobrý.
    alblaho avatar 20.11.2005 18:19 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    A co polská komunita a hnutí kolem svobodného softwaru? Čekají problémy i na ně? Co myslíte?

    Tak tahle svoboda je 99,9% lidem naprosto ukradená.

    20.11.2005 19:43 Kylix
    Rozbalit Rozbalit vše Tenhle zvast na ABC Linuxu NEPATRI!!!
    ACH BOZE MUUUUJ! Doufam ze se ABC Linuxu nestane hnizdistem takovychto "radobyintelektualnich" ale pritom polointeligentnich levicackych extremistickych zvastu!!!

    Copak musime jeste nahanet vodu na mlyn ruznym Gatesum aspol. kteri nas uz ted oznacuji za komunisty?

    Kaczynsky je sice bezpochyby populista, ale jeho politika ma s pravicovym liberalismem spolecneho jen malo co. S Fasismem snad hlavne ten populismus, ktery ale vetsinou byva domenou predevsim levicovych stran.

    Autor sice nejmenoval, ale pokud ten myslenkovy proud ktery popisuje v odstavci:

    "vymezujícího se proti homosexualitě, proti potratům, proti drogám, proti všem anarchistickým a levicovým organizacím, proti kontrolní roli evropských institucí, proti současnému obecnému chápání občanských svobod. Myšlenkového proudu, otevřeně se hlásícího k ideologii katolické církve, orientujícího se na spolupráci s Bushovými USA a prosazujícího obnovení trestu smrt"

    mysli pravicovy liberalismus, tak by si asi mel zajit k psychiatrovi.

    Apropos, fasismus a nacismus neni pravicovy extremismus, jak je zejmena mene informovanymi novinari casto mylne oznacovan. Ale naopak extremismus levicovy. Kdo neveri, doporucuji mu zjistit si, co tyto pojmy vlastne vubec znamenaji.

    Kdo by snad jeste vahal, doporucuji mu ke studiu napriklad nahlednout do programu NSDAP a to treba zde:

    http://cs.wikipedia.org/wiki/NSDAP

    Winston Churchil kdysi rekl: Kdo neni ve dvaceti letech levicak, nema srdce a kdo ve ctyriceti liberal, nema mozek.

    Kolik je aurovi prispevku na ktery reaguji neni tezke uhodnout. Ponechme prosim politiku stranou a venujme se Linuxu.
    20.11.2005 22:01 Juraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tenhle zvast na ABC Linuxu NEPATRI!!!
    S tým fašizmom nesúhlasím. Fašizmus JE pravicový. Čítali ste napr. Fašistickú náuku od Mussoliniho? Ja áno. S nejakým sociálnym cítením so slabšími to nemá nič spoločné, práve naopak. A čo sa týka nacizmu: Nacizmus, teda národný socializmus, je dosť ťažké zaradiť, pretože kombinuje socializmus, fašizmus a rasizmus. Jeho dojakosť vyplýva už z jeho názvu. Videli ste napríklad náučné filmy z Treťej ríše o nadradenosti rás a prežití najsilnejšieho (rasy)? S internacionalizmom a pomocou slabším, aj keď z ich pohladu podradeným, to nemá nič spoločné. Lavicová stránka zase ale bola tá, že štát podoroval ludí z vyššej rasy. Názory nie je možné deliť len na čiste lavicové a pravicové.

    Ináč s Vami súhlasím, že takáto téma na ABCLinuxu ani iný podobný server nepatrí.
    21.11.2005 13:18 Kylix
    Rozbalit Rozbalit vše Politika
    To vubec neni s nejakem socialnim citeni se slabsimi (o opravdovem socialnim citeni s nimi by se dalo u vsech radoby socalistu s uspechem pochybovat).

    To jestli je nekdo nazrove v levo, nebo v pravo, zalezi predevsim na tom, jak moc chce, aby stat zasahoval do jeho zivota a aby ridil svet kolem. Je to predevsim o svobode (prosim neplest svobodu s anarchysmem).

    Nejvetsi rozdil napriklad mezi fasismem a komunismem je ten, ze pro fasismus je nepritel jina rasa a pro komunismus jina trida. Mira zasahovani jimi rizenem statu do svobod obcanu je naprosto stejna. To s jakoukoliv svobodou nebo liberalismem (ktery je zakladem pravicove filozofie) nema naprosto nic spolecneho. Myslis ze komunismus byl ultrapravice?

    To vubec neni o tom, co zplodil blazen Mussolini. Opravdu si myslis, ze narodni socialismus je napravo? Cely nazev NSDAP je Narodne socialisticka nemecka delnicka strana (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiter Partei).

    Řekl bych, ze podobnost jejich programu s programem KSC (a jinych levicovych stran) je naprosto evidentni. Proste mazani medu kolem huby stadu tech nejblbejsich které je naprosto nejvetsi a da se tak lehce ochocit a pak zneuzivat:

    http://cs.wikipedia.org/wiki/NSDAP

    Zejména body jako:

    # Zrušení bezpracných příjmů, získaných bez vynaložení úsilí, tj. odstranění úrokové poroby.

    # Požadujeme zestátnění všech (dosud) vzniklých trustů (podniků).

    # Požadujeme rozdělení zisků velkopodniků.

    # Požadujeme vytvoření velkorysého systému péče o staré občany.

    # Požadujeme vytvoření zdravého středního stavu a jeho podporu, okamžité zespolečenštění velkých obchodních domů

    # Požadujeme pozemkovou reformu, přizpůsobenou našim národním potřebám, vytvoření zákona o vyvlastnění půdy pro veřejně prospěšné účely bez náhrady. Požadujeme odstranění pozemkové daně a zabránění spekulacím s půdou.

    # Požadujeme nemilosrdný boj proti těm, kteří svou činností poškozují společné zájmy. Sprosté zločince, lichváře, šmelináře a jim podobné je třeba potrestat smrtí, a to bez ohledu na jejich vyznání a rasu.

    # Noviny, které by se prohřešily proti obecnému zájmu, je třeba zakázat. Požadujeme zákonný boj proti takovému uměleckému nebo literárnímu směru, který působí na život našeho lidu rozkladným vlivem, a uzavření všech institucí, které se prohřešily proti výše uvedeným požadavkům.
    Luk avatar 21.11.2005 15:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politika
    Nejvetsi rozdil napriklad mezi fasismem a komunismem je ten, ze pro fasismus je nepritel jina rasa a pro komunismus jina trida.
    Těsně vedle. Jiná rasa je nepřítelem v rasismu, kdežto ve fašismu je to ten, kdo není členem určitého uskupení (svazku). S pravo-levým politickým uspořádáním to nemá nic společného. Něco jiného je národní socialismus (nacismus), kde se kombinuje socialismus s rasismem a nacionalismem.
    Řekl bych, ze podobnost jejich programu s programem KSC (a jinych levicovych stran) je naprosto evidentni.
    Také to není úplně přesné. KSČ dělala mnohem horší věci, než slibovala v původním volebním programu v roce 1946. Byla chyba, že tomu někdo věřil - protože strana, která vzhlíží k leninsko-stalinskému režimu (a jeho aplikaci "rudého teroru"), jednoduše nemůže takové sliby splnit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    20.11.2005 22:02 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tenhle zvast na ABC Linuxu NEPATRI!!!
    BTW, už jsi/jste slyšel o politicalcompass.org? Politická orientace vlevo-vpravo je totiž dost omezená a právě proto potom vznikají dohady jestli jsou tamti levičáci a tamti pravičáci...

    PS: Citát od Churchilla pěkný...

    PPS: Jinak ať už je Lech Kaczyński levičák, pravičák nebo kdovíco, tak se mi jeho politika nezamlouvá... Jsem rád, že to nemusím řešit.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    20.11.2005 22:12 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tenhle zvast na ABC Linuxu NEPATRI!!!
    Ještě 3. PS: Je to v blogu, snad nechcete, aby měli lidi pro každou oblast lidského života blog na jiném serveru, ne? :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    21.11.2005 13:31 Kylix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tenhle zvast na ABC Linuxu NEPATRI!!!
    Jeste ne ale mrknu na to. Ja si naopak myslim, ze v politicke orientaci vpravo-vlevo je obrovsky rozdil, ktery lide vetsinou nevidi protoze o tom proste nepremysleji.

    Kdyz uz se tady o tom bavime, tak doporucuji mrknout treba na

    http://www.ikhb.cz/page.php?show=liberalismus&id=16

    Na Wikipedii se toho da taky najit hodne.

    Kdyz jsem si poprve na BBC precetl, ze v Polsku vyhrala pravice, zacal jsem jim docela zavidet. Kdyz jsem si pak o Katzinskem zjistil vic informaci, zacal jsem se spis bat. Naprosto pochybuji ze se jedna o pravicoveho politika. Ten bude spis vzdycky tam, kde se mu to zrovna bude hodit.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.11.2005 00:12 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    k fasismu, nacismu i katolicismu mam hoooooodne daleko, ale k te moderni smesne pseudotoleranci se rozhodne nepridavam.

    Homosexualita nikdy neprinesla lidstvu nic pozitivniho a ani neprinese. Registrovane partnerstvi prosim (aby meli pocit oficialnosti jejich svazku), vyhody rovne vyhodam pro rodiny nikdy. Adopce deti absolutne nikdy.

    Rozpad principu rodiny a verejne s*ani cele spolecnosti na rodinu uz udelalo paseky dost. Ze plno rodin neumi poskytnout diteti dobre podhoubi pro rust a zrani, protoze se rozpadaji? Parada! Mame reseni! Do haje s prirodou! Homosexualove nam vychovaji dalsi generaci! Na co bysme se snazili obnovovat pojmy rodiny, partnerske vernosti (no kde to ziju, ze?), nesobeckosti (no ty ses snad zblaznil!) a vychovy deti, kdyz nas homosexualove vytahnou z bryndy?

    dekuji, nechci.

    timto rozhodne neminim jakymkoliv zpusobem obhajovat toho, cloveka, co v cele Polska stoji. Jen reaguju na nejaky ton, ktery jsem z toho blogpostu vycitil...(spatne?)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    21.11.2005 00:28 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Chtěl jsem být zticha :-) Chtěl :-) Ale…

    To co povídáš jsou přesně ty klerofašistické sračky, kterými se neustále někdo ohání. Upřímně mě mrzí, jestli se jim tak dobře daří vyvolávat dojem, že ten jejich systém a principy jsou opravdu ty jediné použitelné a správné. Ani ta jejich slavná rodina tu nebyla odjakživa a její podoba se stejně neustále mění. Přírodu si strčte za klobouk, s tou to nemá společného už zhola nic.
    Copak toho není dost?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.11.2005 08:56 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    a nejaky argument by nebyl? rodina funguje ve sve odveke podobe. jen se musi lidi trochu snazit. a to je to co nedelaji a radsi sve sily vkladaji to takovychle veci. Ono je totiz jednodussi si radsi hrat na strasne tolerantniho moderniho cloveka, nez se nejak chovat.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    21.11.2005 10:32 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Ty si tych argumentov tiez poskytol. Co to znamena ze sa musia ludia trochu snazit? Nemusia uz je ina doba. Mam z teba pocit ze ty si jednym z tych ktory by radi uzakonily ze kazdy musi mat rodinu lebo tebe to pride nesmierne spravne. Podpora pre rodiny je hovadina kto chce mat rodinu tak nech si ju zalozi a nech si ju financuje sam, nevidim v tom ziaden problem. A co to znamena nejak sa chovat? Chovat sa tak ako fuhrer smilover uzna za vhodne? Mam pocit ze si zaspal dobu a si dost netolerantny.
    21.11.2005 10:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    BTW: To že pro společnost je důležité podporovat rodinu, vzdělání a zdravotnictví na to přišli už lovci mamutů a od té doby se to tak praktikuje.
    Tedy, oni na to lovci mamutů nepřišli. I smečky vlků učí své mladé, léčí (ošetřují si vzájemně rány) své nemocné (pokud to jde, jinak je zahubí, pravda) a chrání rodiny.
    21.11.2005 11:15 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Bez toho aby si vysypal argumenty preco je to dolezite je to len taky plk typicky pre nabozenskych "fanatikov".
    21.11.2005 12:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Pojem "náboženský fanatik" se mi nějak nedaří nasadit na to, co kolega napsal. On nutí nějakou všespásnou víru v boha? Navrhuje likvidaci jinověrců?
    "Klerofašizmus" je také trochu jinde.
    Doba se mění, ale lídé velmi pomalu.
    Ten polský president si spíš nalezl image, které osloví voliče. Takový snad nacionalistický konzervatizmus. Orientace na prostší voliče znechucené handrkováním a žijící ve strachu z pádu hodnot a o Polsko.
    21.11.2005 12:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    BTW II. Bacha! Co přeroste míru se změni v opak. Svobodomyslný liberál může být nesnášenilvý a agrasivní fanatik, toužící zamordovat všechny, kdo nejsou svobodní tím jeho, jediným správným svobodomyslnictvím.
    21.11.2005 14:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Aha! Jako k tomu co jsem napsal já? No aby ta společnost (smečka) byla silná a přežila, šmarjá, né? Bez to chcípne! Probatum est. :)
    21.11.2005 17:16 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Aha, tak jsem asi klerofašista, protože souhlasím se Smileloverem ;-) Já osobně proti homosexuálům jako lidem nic nemám, ale homosexualita pro mě prostě JE úchylka (nebo řekněme to pěkněji - odchylka od normálu :-) Samozřejmě že za to ti lidi nemůžou, ale model homosexuálního vztahu prostě není normální.

    PS: Podle toho britského testu politické orientace jsem ekonomickým i politickým myšlením nalevo od středu, spíš liberál. V českých podmínkách jsem ale asi silně na pravici :-)
    Heron avatar 21.11.2005 00:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Homosexualita nikdy neprinesla lidstvu nic pozitivniho a ani neprinese.

    Když to říkáš...

    Adopce deti absolutne nikdy.

    Minimálně ušetří peníze státu, osobně vydím ohromnou spoustu dalších výhod.

    Rozpad principu rodiny a verejne s*ani cele spolecnosti na rodinu uz udelalo paseky dost. Ze plno rodin neumi poskytnout diteti dobre podhoubi pro rust a zrani, protoze se rozpadaji? Parada! Mame reseni! Do haje s prirodou! Homosexualove nam vychovaji dalsi generaci! Na co bysme se snazili obnovovat pojmy rodiny, partnerske vernosti (no kde to ziju, ze?), nesobeckosti (no ty ses snad zblaznil!) a vychovy deti, kdyz nas homosexualove vytahnou z bryndy?

    Tohle mi připadá jako copy-paste z nějaké ultra-rasistické diskuse o tom, proč nám cizinci nesmějí kontaminovat Česko akorát přepsané proti homosexuálům.

    Já jako gay rozhodně nemůžu za rozpad principu rodiny. A abych pravdu řekl, nikde v okolí nic podobného nepozoruju. Nechápu co stím vším má společného partnertská věrnost a nesobeckost.

    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.11.2005 09:28 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Minimálně ušetří peníze státu, osobně vydím ohromnou spoustu dalších výhod.
    tak sem s nimi... budeme nahrazovat matku chlapem nebo obracene? opravdu si myslite, ze to bude v dlouhodobem horizontu fungovat nedeformujicim zpusobem? Reci o tom, ze kdyz rodina nefunguje, dva homosexualove ji nahradi laaaaskou, kterou muzou mit k tomu diteti, jsou naivni. Dite potrebuje zastupce OBOU pohlavi, jako rodice.
    Tohle mi připadá jako copy-paste z nějaké ultra-rasistické diskuse o tom, proč nám cizinci nesmějí kontaminovat Česko akorát přepsané proti homosexuálům.
    podivejte se, zatim jediny, kdo tady nekoho urazi JSTE VY, CO JSTE MI ODPOVEDELI NA MUJ PRISPEVEK, uvedomujete si to? Jsem zasadne proti rasismu, kdyz Romove nedelaj bordel a makaj, vubec mi nevadi. Ani imigrace mi nevadi. Tak se laskave uklidnete a prestante s tema demagogickyma zvastama, ze toje rasismus. Rasismus je iracionalni nenavist. Ja mam nejaky nazor a vim moc dobre, proc.
    Já jako gay rozhodně nemůžu za rozpad principu rodiny.
    to jsem nekde psal?
    A abych pravdu řekl, nikde v okolí nic podobného nepozoruju.
    Tak se poradne divejte (ted mi ten web nejede). CR je treti na svete v rozvodovosti.
    Nechápu co stím vším má společného partnertská věrnost a nesobeckost.
    vernost neni dneska zrovna v mode a muze ve velke casti za rozpad rodin a vztahu. Pokud vim, tak u homosexualu je promiskuita jeste vetsi, nez u heterosexualu.

    kdo vi, jak bysme na tom byli dneska s AIDS, kdyby se homosexualita tolik nerozsirila.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Heron avatar 21.11.2005 11:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Co se týče té rozvodovosti, tak snad je lepší přerušit něco co nefunguje, než udržovat špatný stav. Takže nefunkční rodinu je lepší rozvést (a to co nejrychleji), než ji uměle udržovat ve stavu dlouhodobé nefunkčnosti.

    Mimochodem, co se tohodle týče, tak stav v rodinách je už hodně dlouho stejný - jen se dneska začal víc řešit (nebo se o tom více hovoří). Víte ono je nejhorší, když se o tom nemluví. Nejhorší případy týrání jsou většinou ze silně katolických rodin (a to ani nemluvím o sexuálním sneužívání dětí), kde rodina jako symbol je nade vše a rozpadne se až hromadnou vraždou. (A po té se označí týraný jedinec za vraha, a jaká smůla že u nás není trest smrti...)

    Promiskuita kohokoliv závisí na tom, jak snadno může uzavřít dlouhodobý vztah. Pokud je nějaká sexuální menšina pronásledována, jakýkoliv její projev je trestán (třeba smrtí - viz Irák), tak se jedinci této menšiny chovají promiskuitně právě proto, že jsou pronásledováni. Prostě když budu moci s partnerem žít normální život, nebudu muset vyhledávat známosti na jednu noc a bát se, kdy na mě přijdou...

    Dítě z děcáku má velmi omezené vzdělání - dítě (i z homosexuální) rodiny má větší prostor k seberealizaci, má svůj soukromý prostor, určitě si může dovolit lepší vybavení pokoje (studovny), atd. Dva tatínkové jsou rozhodně lepší než žádný.

    Ano, kdyby se homosexualita brala jako normální sexuální preference, problém s AIDS by byl mnohem menší. To že se homosexualita rozšiřuje máte podložené výzkumem?

    >>Já jako gay rozhodně nemůžu za rozpad principu rodiny.

    >to jsem nekde psal?

    Ne, ale váš původní příspěvek vyzněl ve smyslu, když se rozpadá rodina, tak přece nebudeme hom. dávat nějaká práva navíc. Tj. je stav, za který nemůžu, ale v důsledku něho nemám nějaká práva - měl byste být ministrem spravedlnosti (třeba v Severní Korei).
    21.11.2005 12:05 sofr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    S tím vztahem promiskuity a pronásledování bych si nebyl tak jist. Přijde mi, že s množstvím partnerů například stoupá počet lidí, co mne mohou udat. Alespoň tedy já mám pocit, že pronásledování by mne k promiskuitě nijak nepovzbudilo.
    Heron avatar 21.11.2005 12:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    No asi jsem to nevyjádřil dostatečně - s tím mám dneska vůbec problém. Jde o to, že když se něco dělá pod ilegalitou, důsledky jsou vždycky horší, než když je na to vidět. Proto jsem např. pro legalizaci drog. Za prvé, by se odstranilo to pokrytectví státu, který sice dělá, že proti drogám bojuje, ale současně z nich vybírá tučné daně (spotřební daň - tabák, alkohol); za druhé by zmizelo jedno zakázané jablko (kdo by to zkoušel, když je to legální že); a za třetí by se nad tím získala kontrola. Něco podobného je i zakazování potratů - stejně se to dělá, ale velmi neodborně a za šílené peníze. Stejný postoj mám i ke klonování lidí. Bude-li se to dělat veřejně legálně, bude to lepší než v soukromé laborce a ilegálně. Doufám, že je můj názor jasný.
    Heron avatar 21.11.2005 11:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Dite potrebuje zastupce OBOU pohlavi, jako rodice.

    Tak tohle je fakt zajímavé. Na jednu stranu nechcete, aby děti byly předány dvěma maminkám (tatínkům), ale raději byste je nechal v ústavu, kde nemají ani jedno. Opravdu zajímavá logika.

    21.11.2005 11:56 sofr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Tohle se takhle nedá porovnávat. Naopak by se třeba dalo říct, že tam je "maminek" a "tatínků" fůra. Každopádně máte pravdu v tom, že třeba já bych dítě raději nechal v ústavu, než u dvou "maminek", protože se mi zdá, že ústav si nehraje na to, že je to normální situace a dítě tedy vyrůstá v méně pokřivené realitě. Jiná věc je kvalita péče ve zmíněných ústavech -- jistě jsou ústavy, které zrovna nefungují, ovšem stejně tak by mohly být homosexuální partneři, kteří by péči o dítě nezvládali.
    Heron avatar 21.11.2005 12:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Na tom se asi neshodneme.

    Pamatuju si, že jako mladý kluk jsem měl ve svém pokoji vlastní počítač (tehdy to bylo něco), nějakou tu elektroniku atd. Chodili ke mě kamarádi, hráli jsme hry a zkoušeli něco programovat. Nevím, jestli by tohle bylo možné v ústavu. A nevím, jestli bych přišel za svým kamarádem do ústavu, kde by jsme v jeho (a dalších osmi dětí) pokoji něco řešili. O tom to je.

    Já bych dítě vychovávat nechtěl, myslím, že na tom nemám ty správné předpoklady, ale chtěl bych mít to právo.
    Heron avatar 21.11.2005 12:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Ke slovnímu spojení normální situace se nebudu vyjadřovat. Flame na téma co je normální jsem zažil tolikrát, že mi připadá trochu nudný.
    21.11.2005 02:17 1001101100010101010
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    "Mlčel jsem, když odváděli židy, mlčel jsem když odváděli cikány, a nakonec nezbyl nikdo, kdo by se ozval, když odváděli mě."

    "Nesouhlasim s tim, co rikate, ale az do smrti budu branit vase pravo rikat to." Voltaire

    Co treba se zamyslet, nez nekoho zacnete omezovat a jednat s nim jako s podclovekem?
    Luk avatar 21.11.2005 09:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Pravda, pravda...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.11.2005 09:32 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Co treba se zamyslet, nez nekoho zacnete omezovat a jednat s nim jako s podclovekem?
    co treba nedemagogizovat, nehrat na city a uvest nejaky argument?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    21.11.2005 13:39 Kylix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Krasne a naprosto presne. :)

    Ten prvni citat jsem jeste neslysel a je dost dobry.

    No jo, lidi v CR maji moc kratkou pamet.
    Luk avatar 21.11.2005 09:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    k fasismu, nacismu i katolicismu mam hoooooodne daleko, ale k te moderni smesne pseudotoleranci se rozhodne nepridavam.
    Na té "pseudotoleranci" jsou špatné dvě věci - jednak je to pro spoustu lidí jen póza (a ve skutečnosti si myslí něco jiného), a za druhé se to týká jen marginálií - v těch skutečně podstatných věcích jsou lidé hrubě netolerantní.
    Homosexualita nikdy neprinesla lidstvu nic pozitivniho a ani neprinese.
    Také tu není od toho, aby něco přinášela. Prostě tu je, a berme to jako fakt. Asi stejně, jako že někdo má kůži bílou a někdo černou.
    Rozpad principu rodiny a verejne s*ani cele spolecnosti na rodinu uz udelalo paseky dost. Ze plno rodin neumi poskytnout diteti dobre podhoubi pro rust a zrani, protoze se rozpadaji? Parada! Mame reseni! Do haje s prirodou! Homosexualove nam vychovaji dalsi generaci! Na co bysme se snazili obnovovat pojmy rodiny, partnerske vernosti (no kde to ziju, ze?), nesobeckosti (no ty ses snad zblaznil!) a vychovy deti, kdyz nas homosexualove vytahnou z bryndy?
    Tedy ústavy vychovají děti lépe? Nemám o tom sebemenší iluze. Klasická rodina je samozřejmě nejlepší, ale někdy to prostě nejde.

    Snaha o obnovení pojmu rodiny... Jak? Násilím? Anebo finančními injekcemi jako za Husáka (a neúčinně)? S rodinou to zdaleka není tak špatné, jak by se mohlo zdát. Rodiny se ale rozpadají paradoxně hlavně proto, že se lidé mají dobře. Před 100 lety si běžná rodina nemohla dovolit rozpad, protože by to mělo pro manželku a děti těžké následky - to dnes nehrozí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.11.2005 09:03 sofr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    A co polská komunita a hnutí kolem svobodného softwaru?

    Vůbec nevidím souvislost.

    Možná je to tím, že ač nejsem katolík, pravděpodobně bych mohl být označen také za příznivce myšlenkového proudu "vymezujícího se proti homosexualitě, proti potratům, proti drogám" a možná i "proti všem anarchistickým a levicovým organizacím", a přesto, světě div se, svobodný software podporuji.

    A naopak, docela věřím tomu, že jsou lidé, kterým se zdá divné, že zabít dítě po narození je vražda a zabít dítě před narozením vražda není, kterým se zdá divné, že by homosexualita měla být brána nikoliv jako úchylka, ale jako jakási rovnocenná sex. orientace, lidé, kterým se zdá špatné, že v současnosti spousta lidí kašle na zákaz podávání alkoholu a prodeje cigaret mladistvým, a kterým ani tyto rozumné názory nebrání v tom, aby z nějakého záhadného důvodu měli v nelásce svobodný software.
    Heron avatar 21.11.2005 11:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Zaslech jsem výrok toho jejich presidenta. Nevím přesnou citaci, ale bylo to něco ve smyslu, že homosexualita nemá v Polsku tradici a že on to nikdy nebude podporovat. Trochu mi to připomělo minulost, když křestanská církev neuznávala vědecky podložený fakt, že Slunce obíhá kolem Země a setrvávála na tradičním názoru, že je tomu naopak.
    Heron avatar 21.11.2005 11:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    Co jsem to napsal? Pochopitelně Země kolem Slunce. To je tak, když člověk chce napsat pozitivní větu a pak ji špatně znegativizuje. To jsem to pěkně pohnojil :-(
    21.11.2005 13:14 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    V každém případě bych spor Heliocentrismus vs. Geocentrismus moc nevytahoval. Formulace "vědecky podložený fakt" je absurdní v případě sporu dvou vědeckých teorií (proslulý především díky absenci vědecké etiky, kdy jeden vědec svého protivníka veřejně zesměšňoval a ten ho na oplátku nechal zavřít).
    26.9.2010 10:59 andre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Klerofašista v čele Polska
    seš prostě blbec, co nerozumí základní, politologické teorii...

    ...a praxi už vůbec ne

    ...a já se jen divim, že i po 5 letech to google vyhazuje jako třetí odkaz na zabití Lecha Kaczynského :-D kurwa!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.