abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 269 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    22.5.2011 17:00 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Kromě radosti z vlastnictví imho žádný.
    vis ty ale vubec jak super to je pocit? :-D
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 17:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jo, jinak bych neměl ty GB ebooků :D
    22.5.2011 19:23 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Podle Freuda se sbírání věnují lidé, co v děství zadržovali stolici. Je na tom postavena celá jedna psychoanalytická teorie.
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 19:56 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Lol. Je fakt že jsem se prý přestal posrávat docela brzo.
    robotics avatar 23.5.2011 18:00 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Já sem se v dětství posrával asi jako každej druhej a stejně sbírám staré hry pro emulátory :-).
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 17:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    ad Dračí syndrom) Hromadí se u mě krámy, viz můj poslední blog, kterých se radši zbavuju, abych se domů vešel. Akorát mám úchylku, že sbírám batohy. Mám jich asi šest a k tomu aspoň dvě brašny. V reálu by mi asi stačily dva batohy (malý a velký) a brašna na foťák. Na disku mám několik tisíc fotek, ty chci jednoho dne pořádně probrat; hudbu celkem poslouchám, na všechno se někdy dostane; s filmy mám problém opačný, před časem se mi nechtělo tahat je ze starého disku, tak jsem je smazal, jenže teď bych se i na některé znovu podíval.

    ad Prokrastinace) Klasika. Já mám problém, že furt něco dělám, ale výsledek skoro žádný a ještě se u toho sedřu. Řešení? TODO list + deadline.

    ad Tchai-ti atp.) Tohle zkusím, zní to zajímavě. Občas provozuju dechová cvičení, která nás učil soke Yamaue. Je to dobré zklidnění a trochu protáhnutí. Táta dělá tchai-ti, co jsem ale postřehl, tak člověk prvních X let vůbec netuší, která bije.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.5.2011 22:50 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    zdravim,

    odpovim Vam (snad se v tom vyznate - viz prispevek dole).

    >ad Prokrastinace) Klasika. Já mám problém, že furt něco dělám, ale výsledek skoro >žádný a ještě se u toho sedřu. Řešení? TODO list + deadline.

    To je vcelku dost blby, ze se clovek sedre a vysledek nikde. Jo, ale kazdej si tim musi projit.

    Podle me reseni neni jen TODO a deadline. Obcas je Vam v diskuzich spatne rozumet. Sam asi dobre rozumite/vite, co pisete. Plyne z toho jedna vec, ze pokud dovedete dany problem dobre definovat, tak dojdete k vysledku a nedrete se u toho. Proste se zastavit, znalyzovat. Zkontrolovat, zda jsem pochopil, ze to co delam nebo nevim, je opravdu presna pricina nejakeho spatneho nebo neuspokojujiciho stavu nejake cinnosti.

    Ono je takove pravidlo. Kazda cinnost, co delate musi mit nejaky spad. Jakmile jej nema,tak hledejte pricinu. Nekdy je treba i presne popsat projevy toho, jak dana vec nefunguje. A pokud neco opravdu dlouho nevede k vysledku, tak sedam ke kniham.

    gf
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 23:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    To je vcelku dost blby, ze se clovek sedre a vysledek nikde.

    To byla narážka na #89.

    Obcas je Vam v diskuzich spatne rozumet.

    To bude vzájemné. ^_^ Ne, vím o tom, že se vyjadřuji zkratkovitě, ale většinou je to umělecký záměr, který se vymkl kontrole (společně s odbíháním od tématu). A samozřejmě lenost. ~_^

    Podle me reseni neni jen TODO a deadline.

    Mně to stačí. Vím *co* chci dělat (protože co si nenapíšu, to nevím) a *kdy* to chci dělat (co můžeš udělat zítra, nemusíš dělat vůbec). Ještě jsem se nedopracoval k tomu, že bych veškerý čas trávil plánováním toho, co kdy budu dělat (ale kvůli plánování se k tomu nedostanu).

    A pokud neco opravdu dlouho nevede k vysledku, tak sedam ke kniham.

    To nechápu, jednak (jak praví pan doktor Forst) když člověk programuje šest hodin v kuse, je lepší jít poslední hodinu hrát fotbal a zbytek naprogramovat za čtvrt hodiny; jednak (jak praví pro změnu můj dědeček), pracuje se první hlavou, pak rukama.


    BTW hodil by se Markup integrovaný do Firefoxu nebo Ábíčka.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 23:21 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    protože co si nenapíšu, to nevím
    Hh. To mi připomělo poznámkový notes co leží nalevo ode mě, takové ty odtrhávací papírky (které se skvěle hodí na dočasné todo, záložky do knih a origami), todo.txt na nb, todo.txt na eee, todo.txt na serveru a celou složku několika todo na mobilu :P
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 23:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jak to synchronizuješ?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 23:37 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Většinou nijak :) Poslední dobou se to snažím rozdělit už jen na mobil & server (ke kterému se připojím z obou nb).
    22.5.2011 23:28 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Vse mimo posledniho odstavce neni treba doplnovat.

    >>A pokud neco opravdu dlouho nevede k vysledku, tak sedam ke kniham.

    >To nechápu, jednak (jak praví pan doktor Forst) když člověk programuje šest hodin >v kuse, je lepší jít poslední hodinu hrát fotbal a zbytek naprogramovat za čtvrt >hodiny; jednak (jak praví pro změnu můj dědeček), pracuje se první hlavou, pak >rukama.

    S temi knihami je to hrozne jednoduche. Je zbytecne neco zkoumat, kdyz to uz nekdo popsal. Setri to i cas. Zalezi, co delate za ulohy a v jake obtiznosti. Nekdy staci pockat, az ta myslenka prijde. Nekdy je treba vzit do ruky "Navrhove vzory" od Pecinovskeho a pul hodiny studovat. Nekdy je treba se poradit nebo hledat par veceru vubec reseni.
    # na ilustraci, ze zahrat si gamesu obcas nepomuze.....
    find ./ -type f -name *.java | grep -v target | wc -l
    462
    gf
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 23:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    Why do you reinvent the wheel? -- Because it's fun!

    Why do you reinvent the wheel? -- Because I'm smarter than you!

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 22.5.2011 17:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    ad Dračí Syndrom

    Copak asi sbírá PT ? :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 18:43 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Trolly v diskuzi.
    22.5.2011 17:58 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Znám lidi co tahle sbírají třeba fotky, obrázky (sám jich taky pár tisíc mám), porno, nebo software, aniž by se na ně kdy podruhé podívali.
    No tak já se klidně na nějaký vtipný i podívám znova. Fotky z netu taky, spíš ale vnímám stav, že po čase už mě nepřipadaj tak vtipný :-D.

    Co se týče lenosti, tak jsem zjistil, že stačí používat komp bez možnosti her, písniček a jinejch věcí a člověk začne být superproduktivní. Stačilo když se mě párkrát rozbil duron a musel jsem na 486, tak jsem programoval mnohem víc :-D. Teďkonc by to bylo horší, protože jsem si mezitím zvykl na linux.
    Možná přísná výchova, hrozba fyzických trestů, nebo víra v boha by pomohla.
    Přemýšlel jsem a pro mě nejefektivnější by byla "osobní trenérka" :-D.

    Jinak u mě to není úplný vykašlání se na věc, ale jen velmi pomalé vypracování. Část času sebere to, že u jedný věci nevydržím dlouho a přepnutí kontextu chvíli trvá. Zároveň je problém s tím, že pokud se má práce rozdělit mezi dva dny, tak strašně dlouho trvá druhej den ten novej start. Taky to imho závisí na intelektuální zátěži, o prázdninách mám mnohem větsí chuť dělat experimenty než ve školním roce, při něm jsem jakoby permanentně unavenej.

    Bystroushaak avatar 22.5.2011 18:51 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Co se týče lenosti, tak jsem zjistil, že stačí používat komp bez možnosti her, písniček a jinejch věcí a člověk začne být superproduktivní. Stačilo když se mě párkrát rozbil duron a musel jsem na 486, tak jsem programoval mnohem víc :-D. Teďkonc by to bylo horší, protože jsem si mezitím zvykl na linux.
    Hh, přesně. Pořídil jsem si Asus EEE 1000h a na malé obrazovce, bez 30GB mp3, jen s online rádii naprogramuju víc, než na výkonnějším 15.4" nb.

    V poslední době jsem navíc koupil starý notebook Acer a udělal si z něj server. Zatím jsem ho z nouze připojil přes wifi a jelikož je hlučný, je ve vedlejší místnosti. Nevím přesně proč, ale má ping kolísající od 20 do 200 ms, s občasný výpadkem třeba na 1000ms. Je to zajímavé, ale docela mě na něm baví psát scripty v pythonu jen ve vimu přes ssh. Díky tomu pingu jsem se lépe naučil pohyby v textu, bez něj mi k tomu chyběl důvod - stačilo podržet kurzorové klávesy. Takhle se mi už vyplatí napsat cosi jako dw, d$. Dokonce mi to začíná chybět v ostatních editorech..
    gtz avatar 22.5.2011 19:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Nemá Acer náhodou Realtec? Já mám doma starší Acer 1356LMI kde byl Realtec jen "B"čkový a měl jsem s ním problémy také na pingu. Někde jsem vyhandloval mini-PCI Broadcom a situace se rázem zlepšila.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 19:15 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Nemá Acer náhodou Realtec?
    Tenhle nemá nic :/, z prodejce jsem nakonec vymámil aspoň wifi kartu v podobě usb sticku. Časem ten server dám jinam, nebo k němu natáhnu kabel, teď zabírá poněkud netradiční místo :).
    Jendа avatar 23.5.2011 01:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    nebo k němu natáhnu kabel, teď zabírá poněkud netradiční místo :).
    Můj server je komorní!
    24.5.2011 08:42 koudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    To jsou serverovny jak noha :))) Mate k nim 24/7 kamerovy zaznam, aby vam tam nikdo nelezl a nejaky fyzicky zamezeni pristupu? U toho v komore je to jasny, ale jak ma hlidany pristupy ten ntb? :))
    Bystroushaak avatar 24.5.2011 15:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Šifrovaný /, a ano, mám v plánu koupit na dealextreme usb webkameru a trochu si pohrát s rozpoznáváním obrazu + nahrávání pohybu.

    Jinak je to můj osobní server, běží tam irssi, ssh + několik zálohovacích scriptů a checkerů, takže to není nijak kritické.

    Přemýšlel jsem že by ho to chtělo zavřít do železného kufru vyloženého termitem, který se zažehne při otevření bez kliče/whatever, ale pak mi došlo že zas takový hardcore není zapotřebí :)
    Jendа avatar 24.5.2011 20:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    No jasně, na dvéřích je spínač a když se otevřou, tak se natáhne Alzheimer!
    23.5.2011 08:16 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Pocuj, na co ti je doma 20kg muky?
    Bystroushaak avatar 23.5.2011 14:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    30kg a to nepočítám kolik je jí ve špajzu. Pravděpodobně se jedná o to že byla levná, tak jí matka nakoupila. Přece jen, mouka se nekazí a jde relativně dlouho skladovat.
    gtz avatar 23.5.2011 18:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    mouka se nekazí, ale mohou se tam dostat moli. Máti měla takto pár kg na chatě a po nějaké době to bylo na vyhození do popelnice. Mouka není dnes to co byla...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 23.5.2011 19:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Mouka není dnes to co byla...
    Jako že před sto lety moli v mouce nebyli? Pak mi nějak nesedí spousta „babských rad“ proti zvířátkům v dobové literatuře.
    gtz avatar 23.5.2011 20:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Moli byli tehdy i dnes. Dnes snad v menší míře díky úpravě mouky při výrobě. Tehdejší chleba co si pamatuji byl jiný/lepší/trvanlivější než nyní.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    belisarivs avatar 24.5.2011 10:34 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Mouka není dnes to co byla...
    Tehdejší chleba co si pamatuji byl jiný/lepší/trvanlivější než nyní.
    A tyhle dve vety spolu souvisi jak?

    Jinymi slovy, myslim, zes vyplodil pekny blabol. Dneska se chleba uz nepece jak po staru, takze z kvality chleba nelze vyvozovat, ze je horsi mouka.
    IRC is just multiplayer notepad.
    24.5.2011 14:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Když si to člověk upeče podomácku, je naprosto delikatesní. Ozkoušeno v praxi.
    Bystroushaak avatar 24.5.2011 15:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    No, musí to umět. Matka občas domácí chleba peče a je to pěknej hnus, protože to imho dělá úplně blbě (což ovšem neznamená že vím jak to udělat lépe).
    24.5.2011 17:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Existujou na to spešl trouby. Já to znám od kamarádky co má bezlepkovou dietu... To je hrozně vymakaný, prakticky tam akorát nasypeš suroviny a za dvě hoďky vytáhneš hotovej chleba, i těsto to nahněte samo...
    gtz avatar 24.5.2011 18:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Normální pečící trouba, která umí i bulky/rohlíky atd. Mouka na to (ne mouka, ale nějaká směs) se dostane celkem normálně koupit. Ideálnější by byla mouka od soukromého mlynáře, tam aspoň víš na čem seš.
    co má bezlepkovou dietu...
    nápodobně. Sice nemám těžkou bezl. dietu, ale jen lehkou, tak se musím trochu hlídat co sežrat, abych se po tom nepo...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 24.5.2011 16:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Mouka není dnes to co byla...
    Myslel jsem to, že za našich mladších let byla mouka moukou a ne nějakou směsí tak jak je to dnes. To s tím extra nesouviselo, ale tehdy byl chleba a ostatní věci z mouky trvanlivější než jsou dnes. O to mi šlo. Tehdy jsi koupil v pondělí chleba a i v pátek byl stále k jídlu. Dnes chleba není za 2 dny poživatelný. Tehdy se také nepeklo postaru, myslím to, že i chleba z tehdejších velko-pekáren se dal jíst.

    Pokud od nějakého soukromého mlynáře seženeš mouky tak z něj se dá upéct chleba, který se nemůže srovnat s tím co můžeš normálně koupit.

    Proč jsem vyplodil blábol? Ty si pamatuješ na ty dobu před rokem 1990??
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Gilhad avatar 24.5.2011 16:25 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Nepeklo se "postaru", nicmene se peklo jinym zpusobem nez dnes. Ze chleba vydrzel dlouho si taky pamatuju
    24.5.2011 18:46 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Rok, dva dozadu byl na idnes test, kde hodnotili kvalitu klasického konzumního chleba (tj. toho nejlevnějšího dostupného) a úplně nejhorší byly chleby z vlastních "pekáren" hypermarketů, které se připravují na místě z předem namícháné směsi. Ty se sice chlubí čerstvostí, ale s chlebem to má společné už asi jen tvar. Klasické velké pekárny, kde se ještě piplají s kváskem, pak obsadily první pozice. Ono by stačilo, aby se chleba dělal klasicky z kvásku a nikoliv ze směsi a kypřících prášků a podobných náhražek. Jenže to stojí čas a čas jsou peníze. Chleba z kvásku potřebuje skoro dva dny na přípravu, ten ze směsi je hotový za pár hodin. Mít blízko pekařství, kde připravují chleba klasicky, to skutečná výhra.
    Grunt avatar 24.5.2011 16:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Dnešní chleba se nepeče, nýbrž vyrábí synteticky endotermickou reakcí (bochník se ještě obalí synteticky vyrobenou kůrkou aby to vypadalo jako chleba), navoní se vydestilovanými terpeny a ještě se dofouká vzduchem pro dodání objemu (v reklamách populární term nadýchanost). A vzduch v mezerách holt stárne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Josef Kufner avatar 24.5.2011 22:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Máš k tomuhle nějaký článek?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    gtz avatar 24.5.2011 22:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Něco podobného bylo tuším tady
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 24.5.2011 22:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    EDIT- ta reakce patřila o něco výše. Nějak jsem se asi musel uklepnout.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 24.5.2011 22:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Ok, pro případ že by to ještě někdo nepochytil: Nadsázka. Všechny ty termíny jsem si samozřejmě pro tuto situaci vymyslel. Ale věřím že moc daleko od skutečnosti nejsem. Syntetické nápoje se tak běžně vyrábí (jednou jsem dokonce spěchal tak jsem vhodil ale dvacku do automatu na nádru, že si dám teplý čaj ve studeném počasí a tam už si nedělali ani starosti s tím potravinářským barvivem – horká voda a nějaké kyselidlo…no byl to fakt hnus, který jsem radši vylil) a věřím že dnešní průmyslová výroba chleba nebude o moc jiná. Prostě kdo jednou viděl jak se to dělá, tak už radši do smrti ani nebude jíst (ještě zlaté drcené kopyta).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 24.5.2011 22:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Syntetické nápoje se tak běžně vyrábí
    Čistě pro zajímavost: To i ty dražší. Jestli si někdo myslí, že některý z Iced Tea jen vzdáleně zavadil o Camellii sinensis, že Coca-Cola má jen něco vzdáleně společného třeba s vanilkou nebo že pro Bechera existuje tajný recept o deseti bylinách co se sváží z celého světa, tak je těžce na omylu. To jsou jedny z největších podvodů (a také z největších biznisů) století.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.5.2011 23:44 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    To jsou jedny z největších podvodů (a také z největších biznisů) století.

    Máš pravdu, ostatně u CC zkoušeli někdy v 80.letech recepturu změnit a naklusali zpátky. Ale ty historky jsou vymakaný i obráceně, třeba ta o původu Fanty, to by se jeden pomalu rozbrečel ;-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    gtz avatar 25.5.2011 00:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    však to bylo jasné, že je to sci-fi. Jak píšeš ohledně těch automatů, tak některé z nich nedělají kávu, ale odpornou páchnoucí tekutinu chutnající jako nafta. Nádražní automaty jsou kentus, to je buď nějaký granulovaný čaj, který se smíchá s vodou popř. nějaký extract kávy druhořadé kvality, která se někdy nedá ani vypít.
    Prostě kdo jednou viděl jak se to dělá, tak už radši do smrti ani nebude jíst (ještě zlaté drcené kopyta).
    byl jsem na nějakém zásahu někde ve výrobě uzenin/salámů apod. Ještě teď po mně přejel mráz když si na to vzpomenu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 25.5.2011 00:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Kafe nepiju, takže se mi tyto výdobytky moderní doby vyhýbaly.
    to je buď nějaký granulovaný čaj, který se smíchá s vodou popř. nějaký extract kávy druhořadé kvality, která se někdy nedá ani vypít.
    Právě jsem řekl, že to je jen horká voda, něco na dodání kyselosti a potravinářské barvivo. Kdyby to byly ty granulované potvory (, které jsou jen tak mimochodem docela dobré – teda pokud tomu neříkáme čaj, ale nazýváme věci pravými jmény), tak by se to muselo rozpouštět a kdyby to bylo zase něco dopředu připraveného (nějaký výluh opravdového čaje, třeba), tak by to za tu dobu co to tam hnije zvětralo.
    byl jsem na nějakém zásahu někde ve výrobě uzenin/salámů apod.
    Uzeniny jsou kategorie sama pro sebe. Docela by mě zajímalo jestli Anglická slanina má vůbec něco společného s masem. Ale jinak ty vůně se do toho polotovaru tlačí za studena pod vysokým tlakem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 25.5.2011 13:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Docela by mě zajímalo jestli Anglická slanina má vůbec něco společného s masem.
    Má, ty levnější co se objevují v super-mega-hyper marketech vznikají ze zbytků masa. To se smíchá s přísadami pak se to lisuje a je to. Normální anglická by měla být pouze z bůčku, který se vyudí. No když jsem viděl jak se dělají libové vepřové párky tak jsem se málem osypal (směs maso+mouka atd. se žene strojem do druhého stroje kde se té bílé hmotě dá barva párku a pak se to žene do igelitu a do tepelného zpracování ... zkráceně)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2011 16:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Záleží na tom, kde kupuješ chleba. ~,^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 25.5.2011 17:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Já mohu srovnávat, protože u nás je oblíbená pekárna kam chodí lidé pro chleba když jedou kolem. Vedle v městě je Penam jak závod tak i podniková prodejna. A nedá se srovnat ten a ten chleba. Ten Rosický chleba není špatný, ale jen tak dva dny pak se hodí akorát na topinky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2011 19:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Já jenom že v Praze v Albertu jsem vždycky bral obyčejný "šumavský" a vydržel v igelitu hozený na stole klidně čtyři dny docela měkký.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 25.5.2011 20:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    čtyři dny docela měkký
    co plíseň? neobjevila se?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2011 20:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Ne. To jenom jednou, když jsem ho nechal přes víkend ve skříňce nad sporákem a spolubydla si právě tím sporákem topil.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jaromír Svoboda avatar 26.5.2011 15:21 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Rosický chleba? Je takovej tmavej krájenej, má hranatý tvar (krajíce ve tvaru čtverce)? Ten mi teda moc nechutnal.
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    gtz avatar 26.5.2011 15:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Rosický chleba je normální bochník, oni zde dělají jak rohlíky tak se zde dělal i chleba. O čem píšeš to jsou toustové chleby, které se zde dělají také a ten toustový tmavý není nic moc. Popř. od Penamu jsou celozrné chleby - tmavé - vypadá to taky jako čtverec.

    Dobrý chleba i pečivo je kousek od nás v pekárně v Zastávce u Brna.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 22.5.2011 18:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jak jste na tom s Dračím syndromem?
    No jéje. Samé zajímavé věci :-)
    .
    ├── A_Digital_Media_Primer_For_Geeks-480p.webm
    ├── archiv
    │   ├── kvantovy_svet.mov
    │   ├── o medialni realite.flv
    │   ├── Technika_prazskeho_Metra_1.ogv
    │   ├── Technika_prazskeho_Metra_2_wmv9_900kbit.wmv
    │   ├── X36UPS_2005_10_05_1(uvod_typyPC_jednotky_propojeni)-hq.ogg
    │   ├── 2005_04_21_FC_Kriha-Elektricke_projevy_srdce.avi
    │   ├── 2006_04_13_FC-Petr_Tomas-Automaticke_externi_defibrilatory.avi
    │   ├── 2006_05_25-FC-Sieger-Preziti_v_extremnich_podminkach-lq.avi
    │   ├── 2007_12_04-Oskar-Typy.tramvajovych.vozu-hq.mp4
    │   └── 2007_13_3_SUT_Ondrej_Caletka_Tramvaje-hq.ogg
    ├── Brief_history_of_time_sync.flv
    ├── Cathal_Garvey_demonstrating_Do-it-Yourself_DNA_extraction_in_a_tent.flv
    ├── ccc
    │   ├── incoming
    │   ├── jenda
    │   │   ├── 27c3-3952-en-running_your_own_gsm_stack_on_a_phone_osmocombb.mp4
    │   │   ├── 27c3-4006-en-diy_synthesizers_and_sound_generators.mp4
    │   │   ├── 27c3-4011-en-embedded_reverse_engineering.mp4
    │   │   ├── 27c3-4036-en-reverse_engineering_a_real_word_rfid_payment_system.mp4
    │   │   ├── 27c3-4055-en-terrorists_win_exploiting_telecommunications_data.mp4
    │   │   ├── 27c3-4057-en-adventures_in_mapping_afghanistan_elections.mp4
    │   │   ├── 27c3-4114-en-analyzing_modern_cryptographic_rfid_stystem.mp4
    │   │   ├── 27c3-4121-en-is_the_ssliverse_a_safe_place.mp4
    │   │   ├── 27c3-4140-en-contemporary_profiling_of_web_users.mp4
    │   │   ├── 27c3-4174-en-the_hidden_nemesis.mp4
    │   │   ├── 27c3-4187-en-your_infrastructure_will_kill_you.mp4
    │   │   ├── 27c3-4190-en-data_retention_in_the_eu.mp4
    │   │   ├── 27c3-4231-en-datenrettung_fun_with_hard_drives.mp4
    │   │   ├── 27c3-4234-en-usb_and_libusb.mp4
    │   │   ├── 27c3-4237-en-indect_eu_surveillance_project.mp4
    │   │   ├── 27c3-4263-en-resisting_excessive_government_surveillance.mp4
    │   │   ├── 27c3-4265-en-hacking_smart_phones.mp4
    │   │   ├── 27c3-4276-en-cognitive_psychology_for_hackers.mp4
    │   │   ├── 27c3-4295-en-high_speed_high_security_cryptography.mp4
    │   │   └── 27c3-4301-en-flow_analysis_of_internet_activities.mp4
    │   ├── 158 How to find anything on the web.mp4
    │   ├── 22C3-567-en-3g_investigations.mp4
    │   ├── 22C3-768-en-free_software_gsm_phone.mp4
    │   ├── 22C3-769-en-rfid_protocols.m4v
    │   ├── 23C3-1576-en-rfid_hacking.m4v
    │   ├── 23C3-1597-en-hackers_toolkit_for_rfid_emulation_and_jamming.m4v
    │   ├── 23C3-1629-en-body_hacking.m4v
    │   ├── 24c3-2329-en-change_me.mkv
    │   ├── 25c3-2596-en-swf_and_the_malware_tragedy.mp4
    │   ├── 25c3-2639-en-attacking_nfc_mobile_phones.mp4
    │   ├── 25c3-2665-en-the_trust_situation.mp4
    │   ├── 25c3-2669-en-collapsing_the_european_security_architecture.mp4
    │   ├── 25c3-2678-en-vulnerability_discovery_in_encrypted_closed_source_php_applications.mp4
    │   ├── 25c3-2680-en-not_soy_fast_genetically_modified_resource_greedy_and_coming_to_a_supermarket_near_you.mp4
    │   ├── 25c3-2882-en-full-disk-encryption_crash-course.mp4
    │   ├── 25c3-2892-en-about_cyborgs_and_gargoyles_.mp4
    │   ├── 25c3-2896-en-chip_reverse_engineering.mp4
    │   ├── 25c3-2904-en-solar-powering_your_geek_gear.mp4
    │   ├── 25c3-2922-en-advanced_memory_forensics_the_cold_boot_attacks.mp4
    │   ├── 25c3-2940-en-flying_for_free.mp4
    │   ├── 25c3-2953-en-security_failures_in_smart_card_payment_systems.mp4
    │   ├── 25c3-2970-en-coreboot_beyond_the_final_frontier.mp4
    │   ├── 25c3-2973-en-lightning_talks_day4.mp4
    │   ├── 25c3-2977-en-security_and_anonymity_vulnerabilities_in_tor.mp4
    │   ├── 25c3-2992-en-tricks_makes_you_smile.mp4
    │   ├── 25c3-2997-en-locating_mobile_phones_using_ss7.mp4
    │   ├── 25c3-3007-en-running_your_own_gsm_network.mp4
    │   ├── 25c3-3030-en-messing_around_with_garage_doors.mp4
    │   ├── 25c3-3044-en-all_your_bases_are_belong_to_us.mp4
    │   ├── 26c3-3266-de-hacking_the_universe.mp4
    │   ├── 26c3-3535-de-using_openbsc_for_fuzzing_of_gsm_handsets.mp4
    │   ├── 26c3-3554-de-tor_and_censorship_lessons_learned.mp4
    │   ├── 26c3-3608-en-playing_with_the_gsm_rf_interface.mp4
    │   ├── 26c3-3654-en-gsm_srsly.mp4
    │   ├── 26c3-3670-en-blackbox_jtag_reverse_engineering.mp4
    │   ├── 26c3-3696-en-wireless_power_transfer.mp4
    │   └── 27c3-4208-en-wideband_gsm_sniffing.mp4
    ├── guru.avi
    ├── How_flash_storage_works.flv
    ├── Keynote__Geoff_Huston.flv
    ├── Linuxconfau-KeynoteVintonGCerf673.flv?brs=440&bri=16.5
    ├── Linuxconfau-XAndTheFutureOfLinuxGraphics963.m4v
    ├── Making_great_conference_videos_on_a_budget.flv
    ├── Making_laptops_work_with_Linux.flv
    ├── mp3
    │   ├── Sisyfos110316-Hert.mp3
    │   ├── 01_andrysek_onkologie.mp3
    │   ├── 041109.mp3
    │   ├── 12-cern---evropska-laborator-pro-fyz.mp3
    │   ├── 12-gmo-stale-sporne-v-zaznamu-dalsiho.mp3
    │   ├── 12-prochazka-nanosvetem-moznosti-nanotechnologii.mp3
    │   ├── 12-svet-superpocitacu-prochazku-svetem-spickovych-tech.mp3
    │   ├── 12-zahady-kvantove-fyziky-v-zaznamu-dalsiho-science-cafe-.mp3
    │   ├── 2004L_08a_Kodym.mp3
    │   ├── 2004Z_01a_Flegr.mp3
    │   ├── 2005Z_04a_Flegr.mp3
    │   ├── 2005Z_04b_Flegr.mp3
    │   ├── 22-cern---evropska-laborator-pro-fyziku-castic-jak-moc.mp3
    │   ├── 22-gmo-stale-sporne-v-zaznamu-dals.mp3
    │   ├── 22-prochazka-nanosvetem-moznosti-nanotechnologii-jejich-rizika-i-potencial.mp3
    │   ├── 22-svet-superpocitacu-prochazku-svetem-spickovych-techn.mp3
    │   └── 22-zahady-kvantove-fyziky-v-zaznamu-dalsiho-science-cafe-priblizuji-obtizne-predstavitelne-pr.mp3
    ├── Non-Visual_Access_to_Linux_from_Bootup_to_Shutdown.flv
    ├── OLPCandSuggar.mkv
    ├── prednaska.flv
    ├── progressbar
    │   ├── pgb_20110219_bitcoin.mkv
    │   ├── pgb_20110219_close-look-dive-into-mobile-phone-hardware.m4v
    │   ├── pgb_20110219_food-hacking.m4v
    │   ├── pgb_20110219_on-the-route-to-free-infrastructure-funkfeuer.mkv
    │   ├── pgb_20110219_the-central-dogma-of-life.mkv
    │   └── pgb_20110219_the-inanna-project.mkv
    ├── ra-radvd.avi
    ├── Sisyfos110119-Zamarovsky.mp3
    ├── Sisyfos110119-Zamarovsky.mp3.1
    ├── Sisyfos110316-Hert.mp3
    ├── The_State_of_PHP.flv
    ├── video1d.asf
    ├── Virtualizace2.avi
    ├── Wendt_PL_-_Lockpicking.flv
    ├── X36UPS_2005_10_12_2(zpusoby_zobrazeni_z_zpracovani_dat).avi
    ├── X36UPS_2005_10_19_3(aritmeticke_operace)-hq.avi
    ├── X36UPS_2005_10_26_4-Logicke_a_kombinacni_obvody-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2005_11_02_5-Sekvencni_obvody-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2005_11_09_6-Kombinacni_a_sekvencni_obvody_v_pocitacich-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2005_11_16_7-Realizace_aritmetickych_operaci-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2005_11_23_8-Pamet-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2005_11_30_9-Pametovy_system_Periferni_zarizeni-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2005_12_07_10-Periferni_zarizeni-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2005_12_14_11-Instrukce_a_zdrojovy_kod-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2005_12_21_12-Navrh_procesoru-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2006_01_04_13-Typy_radicu_a_procesory_CISC_a_RISC-Kubatova.avi
    ├── X36UPS_2006_01_11_14-LAN_WAN_Internet_a_periferni_zarizeni-Kubatova.avi
    ├── 100-let-helia_ID_7367.mp3
    ├── 100-let-helia_ID_7367.ppt
    ├── 2010L_08a_Kuthan.m4v
    ├── 2010L_08b_Kuthan.m4v
    ├── 21267837.mp4
    ├── 21270347.mp4
    └── 21293027.mp4
    
    (redakčně kráceno)
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 19:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Hh. Videa nesbírám, ale asi začnu :D. Co se knih týče jsem na tom takhle, přitom přečteno mám jen takhle.

    I kdybych celý život jen četl, nejspíš bych to neměl šanci zkonzumovat.
    22.5.2011 19:30 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    S knihami mám ještě další problém, a to že když si přečtu recenzi nebo mi kamarádi doporučí knížku, co si prostě "musím přečíst", seženu si ji a hned to přehází prioritní frontu knih co mám na stole (momentálně asi osm), na zásobník, takže se k těm knihám úplně dole možná nikdy nedostanu :-)

    A jinak si myslím, že Dračím syndromem trpí hlavně lidi co se pohybují okolo knih (spisovatelé, překladatelé, recenzenti,...), a pak to dopadá tak, že knihu mají ve všech vydáních, protože: a) nový překlad/obálka, b) kniha líp ladí se zbytkem knihovny/edice a nakonec spřádají plány na pokoj jen pro knihy :-)

    (není z mojí hlavy, nějak takhle jsem to četl v Pevnosti)

    PS: Koukám, že s tím co jsem přečetl jsem na tom oproti tobě docela dobře, nebýt toho, že mi ukradli Palm, tak jsem mohl mít dočteno dalších sedm knih.

    PS2: Neuromancera doporučuju přečíst v novém překladu. Tu ebook verzi jsem četl dvakrát a pokaždé mi přišla taková divná, ale s novým překladem je to konečně pořádná kyberpunková jízda.
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 20:02 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Koukám, že s tím co jsem přečetl jsem na tom oproti tobě docela dobře, nebýt toho, že mi ukradli Palm, tak jsem mohl mít dočteno dalších sedm knih.
    No, ten seznam je jen za poslední rok, pár set knížek by tam přibylo kdybych je započítal všechny. Hlavně v době před internetem jsem místo poflakování na internetu každý den četl.
    Neuromancera doporučuju přečíst v novém překladu. Tu ebook verzi jsem četl dvakrát a pokaždé mi přišla taková divná, ale s novým překladem je to konečně pořádná kyberpunková jízda.
    Zrovna zítra si ho chci koupit :). Jelikož jsem si uvědomil Dračí syndrom, spoustu přečtených knížek jsem prodal a teď mám asi 1500kč vyhrazených speciálně na nové knihy. Neuromancera neprodám, chci mít starou (četl jsem jí asi 4x) i novou verzi :)

    Dál mám zálusk na Rozpoznávání vzorů (nová Gibsonova knížka!), Holomráz (pokud to bude řežba jak Asfalt, tak budu chrochtat blahem) a Princeznu od Philipiuka (Sestřenky byly dost dobré).
    22.5.2011 20:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Holomráz mě tolik neoslovil jako Asfalt, ale možná jen mě.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bystroushaak avatar 24.5.2011 15:32 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Tak, Neuromancer už přišel :)
    Bystroushaak avatar 30.5.2011 21:51 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Tak jsem ho dočetl, je to fakt lepší překlad a počtení :)
    22.5.2011 19:06 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Techicky vzato je to dechové cvičení jen řízená hyperventilace a skutečně je jejím cílem zvýšení množství kyslíku v krvi. Ta bolest hlavy je právě z toho, že kyslíku v krvi je víc, než je třeba. Pokud byste pokračovali déle, tak prostě omdlíte.
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 19:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Z toho není bolest hlavy, spíš motání, podobně jako když člověk rychle vstane.
    23.5.2011 00:17 xhombre | skóre: 10 | blog: xhombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jo a taky ti to pomůže vydržet déle pod vodou. A zároveň si tím zvýšíš šanci, že se ti povede se utopit :-)
    22.5.2011 19:11 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jo, kdybych sbiral jenom ebooky, tak by to bylo jeste dobry, ty desitky GB zas tolik fyzickyho prostoru nezabiraj.

    nephirus@anachronos ~ $ du -sh books

    37G books

    Jenze ja doma skladuju hromadu stary elektroniky a hw s neznamou funkcnosti, protoze co kdyby se to nekdy mohlo hodit, zejo... :-D
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    gtz avatar 22.5.2011 19:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jenze ja doma skladuju hromadu stary elektroniky
    to jsem taky dělal, ale před stěhováním jsem musel převážnou část dát pryč. No pamatuji si dobře, když se někde likvidovalo nějaké staré výpočetní/technické apod. středisko kolik lidí bylo najednou kolem. Natož když se do Rekomu odvážely věci z nemocnic/VŠ pak ten dvůr nestačil. Ale ty doby jsou dávno pryč.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 23.5.2011 01:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jenze ja doma skladuju hromadu stary elektroniky a hw s neznamou funkcnosti, protoze co kdyby se to nekdy mohlo hodit, zejo... :-D
    A pak to v okamžiku, kdy by se ti to fakt hodilo, nemůžeš najít. Nebo alespoň tak je to u mě.
    23.5.2011 01:11 Tomas Kopriva | Ceske Budejovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Ja tu hromadu srotu potrebuji asi tyden po tom co jsem ji vyhodil.
    23.5.2011 01:19 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    To je klasika. Úplně stejné jako mazání telefonních čísel na lidi co "nikdy" nebudu potřebovat kontaktovat.
    23.5.2011 01:24 Tomas Kopriva | Ceske Budejovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Hromadu elektroniky jsem vyhodil (daroval) a potom potreboval, ale to co mi zbylo nepotrebuji do ted. Uz davno vim, ze to co mam nasysleno za haraburdi, uz nebudu potrebovat, ale jsem linej to vyhodit a bojim se ze se to jednou bude hodit.
    Bystroushaak avatar 23.5.2011 14:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    No, nebylo by to lepší převést na peníze, které pak použiješ na nákup toho co skutečně potřebuješ? Minimálně s knihama to tak funguje.
    Jendа avatar 23.5.2011 19:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jenže to je elektronika, kterou by stěží někdo chtěl zadarmo. Třeba různé vybrakované a vypájené součástky. A zrovna dneska jsem využil vnitřnosti čínského telefonku (dva plastové handsety propojené třemi dráty a dalo se po tom hovořit), co jsem dostal snad ještě když jsem chodil do školky.
    Dreit avatar 14.9.2011 18:23 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    Trpím tím taky, opravdu nechápu k čemu mi je třeba schodišťovej spínač z cca 70. let, na druhou stranu já pro něj využití najdu....jen čeká na svoje uplatnění.....stejně jako krabice VF transformátorů, odporů, kondenzátorů,...

    Mimochodem místo "jednou se to může hodit" jsem radši upgradoval na "vyhodit to můžu vždycky", což je věta kterou mi nemůže nikdo popřít :-D

    Nope
    22.5.2011 19:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Proč měnit osobní nastavení pokud vám vyhovuje? Až vám vyhovat přestane, změníte své nastavení bezbolestně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 19:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Hm. Přemýšlím jak to říct tak aby to nevyznělo jako že mám schízu, ale vyhovuje to jen jistým částem mé osobnosti, zatímco ostatním je to ukradené a dalším to vyloženě vadí.
    22.5.2011 19:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    pak asi máte problém, ale žít se s tím zřejmě dá.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bystroushaak avatar 22.5.2011 21:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Však zatím psychologa/psychiatra nehledám :)
    23.5.2011 13:24 yx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Ten údržbář Jílek sám potřebuje psychiatra.
    23.5.2011 18:03 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Nepotřebuje, ten si ve všem vystačí sám.
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 19:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Protože požadavky zevnějšku?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.5.2011 19:36 Gonio- | skóre: 2 | blog: moje | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    S těmi e-booky mám podobný problém. Ale řešení mám:

    1) okamžitě přestat přidávat další knihy na hromadu (max si udělat záložky s odkazy na knihy)

    2)pořádně to roztřídit, projít ručně každou knihu a správně ji zařadit, to člověk zjistí kolik tam je nesmyslů a dost jich smaže.

    3)udělat seznam knih k přečtení podle priority, a každou přečtenou knihu si pěkně viditelně odškrtnout (motivace).

    4)pořídit si Kindle (nebo něco podobného) a začíst skutečně pořádně číst.

    I s těmihle radami svou sbírku do konce života nepřečtu, ale aspoň s tím něco dělám :) Už jen asi 10 GB :)
    Myslíte si, že máte pravdu ? To je rozdíl mezi námi dvěma, já mám totiž jistotu, že ji nemám.
    tomboytom-deviant avatar 23.5.2011 00:32 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    add Záložky v prohlížeči, tady se můj dračí syndrom projevuje asi nejvíc... Chronicky všechno záložkuju a až se v tom nevyznám, tak 2x do roka prostě udělám na 75% DELETE a jedu od znova... :-D

    23.5.2011 01:21 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Problém záložek se nejlépe řeší doplňky prohlížeče, které je automaticky procházejí a kontrolují platnost. Problém je, že nejčastějí ale mizí ty nejzajímavější.
    Marcela* avatar 23.5.2011 13:35 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Záložky v prohlížeči
    Tak tak :-), to mám taky v oblibě.

    K tomu mám nepořádek na stole /papírky, poznámky, nákresy, útržky myšlenek.../, abych nezapomněla. Asi něj. psychická kompenzace pocitu nedostatečné paměti ;-).

    Potom hromadím různé taštičky, co kdyby se hodily...

    Naštěstí jsem však nezdědila po svém otci mánii sbírat všeliké elektropřístroje od kontejnerů, především rádia a televize, aj. veteše. Na to potom může padnout i několik místností v domě...

    Lenost? Někdy je těžké rozeznat lenost od únavy... Obojí asi souvisí s dovedností rozvrhnout si správně čas, vůlí vyhradit si čas i k odpočinku, vypuštění páry, chvilky k rozjímání o samotě, či cvičení.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    23.5.2011 22:39 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    hm, typicka zenska, ve vyctu se elegantne zapomene na to nejdulezitejsi -> boty.
    23.5.2011 01:16 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Asi dost záleží, co je to za ebook. U beletrie se to většinou aplikovat dá. Ale u odborné litaratury nebo slovníků je často nesmysl číst je od začátku do konce a chápu, že v některých oborech je potřeba mít "k ruce" větší množství knih/sborníků/textů jako referenční příručky, pro dohledávání odkazů, komparaci a pod. Mám taky spoustu knih, které sice aktuálně k ničemu nepotřebuji, ale v okamžiku, kdybych se vrátil do akademické sféry, tak se bez nich neobejdu.
    otasomil avatar 22.5.2011 20:04 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    Pravda ze lide maji tendenci hromadit data a co je horsi tak kupovat dalsi a dalsi uloziste.

    Toto se tyka filmovych divaku cemuz se az tak nedivim neb na televizi se kvuliva otresne vysoke kontaminaci reklamama neda divat vubec.

    Fotky taky nema az takovy vyznam hromadit neb pri mnoha tisici uz se tezko v tom orientuje. Priklad z praxe: muj kolega foti digitalem uz vic jak 5 let a zacal fotky davat na CD pozdeji na DVD a dnes jich ma tolik ze kdyz chce nejake videt tak ho raci prejde chut.

    Software (pochopitelne pro windows) to je kapitola sama pro sebe.

    Hudba ..... nechat v playlistu nekolik tisic mp3 a at to hraje porad dokola misto radia, ktere se taktez jako televize poslouchat neda.

    Ostatni informace jako prosty text nema cenu neb se daji operativne dohledat na netu.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 20:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Fotky taky nema az takovy vyznam hromadit neb pri mnoha tisici uz se tezko v tom orientuje. Priklad z praxe: muj kolega foti digitalem uz vic jak 5 let a zacal fotky davat na CD pozdeji na DVD a dnes jich ma tolik ze kdyz chce nejake videt tak ho raci prejde chut.

    Herona na tebe!

    Hudba ..... nechat v playlistu nekolik tisic mp3 a at to hraje porad dokola misto radia, ktere se taktez jako televize poslouchat neda.

    Pán asi nebude zrovna labužník, že?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    tomboytom-deviant avatar 23.5.2011 00:37 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    Mám 20GB hudby, ale 2 měsíce jsem ji nepřehrával, jedu na Groovesharku.

    23.5.2011 03:37 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    Fotky taky nema az takovy vyznam hromadit neb pri mnoha tisici uz se tezko v tom orientuje. Priklad z praxe: muj kolega foti digitalem uz vic jak 5 let a zacal fotky davat na CD pozdeji na DVD a dnes jich ma tolik ze kdyz chce nejake videt tak ho raci prejde chut.

    Když občas něco fotím, tak přesně z toho důvodu fotky pak důkladně promažu, aby zůstaly jenom ty koukatelné (a taky nemám terabajtové disky kam bych to mohl donekonečna ukládat). Ale jak pozoruju kamarády, tak si s tím většinou hlavu nelámou. Taky je občas fajn zapomenout si doma náhradní paměťovou kartu, to pak o hodně stoupne poměr kvalitních/nekvalitních fotek.

    Hudba ..... nechat v playlistu nekolik tisic mp3 a at to hraje porad dokola misto radia, ktere se taktez jako televize poslouchat neda.

    To záleží, když mám chuť na něco konkrétního podle nálady (docela často), pustím si jedno, dvě alba (při delším programování to uteče jako nic), a když si nemůžu vybrat, pustím si rádio. Je pravda že ve většině rádií hrají asi proto „aby něco hrálo“ než na kvalitu, ale pár poslouchatelných se i u nás najde - Beat, Rock Max/AZ. Jasně dost záleží na stylu, ale rocková/metalová mě zatím nezklamala.
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    22.6.2013 11:40 klo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Ad dají se dohledat na netu.

    Tohle mi přijde jako zásadní problém a současně argument pro "křečkování". Ještě před pár lety, kdy Internet nebyl tak rozšířen, měla většina kámošů pečlivě tříděné domácí kolekce mp3 / filmů / knížek / v některých případech i stránek stažených z Internetu. Návštěvy byly příležitostí "něco si vybrat a odnést". Dneska je spíš tendence spoléhat se na to, že "všechno jde snadno stáhnout" a skoro nic neschovávat. Jenomže se pak člověk diví, když ty věci z netu mizí.

    Typické je to u textů z internetu. Dřív, když se "na Internet ještě chodilo" (s krabičkou 3,5" disket) měl člověk vlastní archiv. Později už jenom bookmarky a teď pozoruju, že se čím dál víc spoléhám na to, že mi to Google prostě najde. Jenomže najde mi jenom to, co on sám chce a až mi to najít nebude chtít (nedostupnost webu, mizení webů, cenzura, "autorská práva" nebo prostě jenom slepá skvrna), budu v... Typicky třeba zajímavé české blogy na bloguje.cz. Jednoho dne prostě zmizely všechny a s trochou štěstí a znalostí původních url se dají dohledat v archive.org.
    22.5.2011 21:07 Rupikulko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    S lenivosťou problém nemám. Dychové cvičenie vyskúšam neskôr, teraz sa mi nechce vstávať.
    tomboytom-deviant avatar 23.5.2011 00:34 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    +1 :-D (jestli jsem to pochopil správně)

    22.5.2011 21:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Ten odstavec o lenosti vypadá zajímavě, ale jsem líný to číst...
    22.5.2011 22:10 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Ty seš pako :-)

    1 +

    Bych to i rozepsal, ale jsem nějakej línej.
    GeoRW avatar 26.5.2011 11:38 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    +1, tiez som zvladol iba prvy odstavec :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    22.5.2011 21:33 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    zdravim,

    napisi Vam neco k lenosti. Roky jsem s ni bojoval.

    Lenost je jen stav mysli. Chce to nejakou motivaci. Neco co Vas chytne a budete to realizovat. A pak drit jako chlap a taky potom i odpocivat[dulezite] a kratce se obcas z neceho, co dosahnete, zaradovat. Umet si rozkouskovat velke veci na male casti, co zvladnete. Zhruba 3 mesice se z totalni lenosti nebo zboreni vule pak clovek dostava. Zadne cviceni proti lenosti neni potreba. Jen tvrda prace. Zbytek uz pak prichazi sam.

    A motivace ? Dam trochu drsnejsi priklad z reality. Ve tydnu se jdu podivat na byt 85m^2 do Italske a pokud se mi bude libit a cvakne to, tak mam na nejakou dobu pekne bydleni. Doslova je to o tom, ze uz delsi dobu neresim, ze se mi nechce, ale misto toho, kdy to ci ono mohu a jsem schopen udelat.

    gf
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 21:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Když jsme u té tvrdé práce, tuhle jsem zabrousil na Linuxsoft a co nevidím, dva články o Kubuntu... s totálně rozsypanými obrázky v textu a absolutně nezkorigovanou např. interpunkcí. Dovolím si jedovatou poznámku: což takhle pět minut na tom tvrdě pracovat?

    Ne že by mi osud Linuxsoftu tak ležel na srdci, ale přišlo mi trochu smutné, že ten článek mohl být docela dobrý, jenže se kvůli formě nedal číst.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.5.2011 22:08 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    dekuji za prihravku do behu.

    Chybu s totalne rozsypanymi obrazky nedovedu najit a ani nasimulovat.

    Linuxsoft spise resi obsah nez superkvalitni pravopis a html formatovani. A plne chapu, ze se dost lidem nezavdecim.

    Chcete-li neco vylepsit, poslete mi prosim kvalitnejsi bugreport. Kdybych umel cist myslenky, tak uz na abclinuxu nechodim.

    Urcite nebudete vedet to, ze jsem 30 hodin psal konvertor na par kliknuti z open dokumentu do html (backtracing je pekny algoritmus), protoze to, co je v openoffice generuje neuveritelny srot. Aplikace neni tedy dokonala. Takze zatimco ostatni portaly budou po autorech vyzadovat html nebo se budou sefredaktori dlouho dobu resit s formatovanim clanku, tak ja uz umim open dokument a automaticke vytvareni nahledu obrazku.

    Za rady, jak ziskat inzerenty a tim padem lepe zaplatit provoz, predem dekuji.

    hezky den

    gf
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 22:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Chybu s totalne rozsypanymi obrazky nedovedu najit a ani nasimulovat.

    Ono by stačilo dělat menší náhledy obrázků, příp. je neplácat přímo do textu, nýbrž do bloků mezi odstavci (jako tady nebo na Rootu), protože takhle se to špatně čte při šířce okna (a) pod 1000 pixelů nebo (b) nad 1800 pixelů. Bylo to včera ve FF 4.0.1, ale velikost okna nevím (on se někdy rozpadá perfektně fungující layout při specifické šířce okna, o pixel tam nebo tam už je to v pohodě -- mám s tím své zkušenosti).

    Linuxsoft spise resi obsah nez superkvalitni pravopis a html formatovani. A plne chapu, ze se dost lidem nezavdecim.

    Sebelepší obsah je dost na houby, když se to nedá číst, resp. člověk si na to musí pustit vlastní CSS a stejně pak musí luštit z jazykových chyb, jakže to autor myslel.

    Urcite nebudete vedet to, ze jsem 30 hodin psal konvertor na par kliknuti z open dokumentu do html (backtracing je pekny algoritmus), protoze to, co je v openoffice generuje neuveritelny srot. Aplikace neni tedy dokonala. Takze zatimco ostatni portaly budou po autorech vyzadovat html nebo se budou sefredaktori dlouho dobu resit s formatovanim clanku, tak ja uz umim open dokument a automaticke vytvareni nahledu obrazku.

    Úžasné. Autoři chtějí odevzdávat v ODT? Nechápu. Zlatý Markdown (nebo cokoliv obdobného) se slušnou konverzí do mj. (X)HTML -- tuším RK pak měl nějaký skript, který nahradil uvozovky atp. za české, typograficky správné.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.5.2011 22:39 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    1) ok, to je lepsi bugreport.

    >Sebelepší obsah je dost na houby, když se to nedá číst, resp. člověk si na to >musí pustit vlastní CSS a stejně pak musí luštit z jazykových chyb, jakže to >autor myslel.

    Kazdy ma jine priority. U me vzhled a pravopis nejsou na prvnim miste. A taky, kdo to zaplati a kde na to vezmu cas. Ano, neni to optimalni.

    >Úžasné. Autoři chtějí odevzdávat v ODT? Nechápu. Zlatý Markdown (nebo cokoliv >obdobného) se slušnou konverzí do mj. (X)HTML -- tuším RK pak měl nějaký skript, >který nahradil uvozovky atp. za české, typograficky správné.

    Tak autori Vam mohou psat v cemkoli co precte Open Office. Jsme v dobe, kdy za obsah spatne platime a nemuzeme si jako vydavatele moc vyskakovat. A proc by se mel odbornik ucit psat html/xhtml nebo dalsi znackovaci jazyk, kdyz on umi nejlepe prave psat ten obsah a je rad, ze obcas neco napise v kancelarskem baliku ?

    Zkuste se zamyslet nad tim, ze kazda vec neco stoji. Nejake prostredky. Osobne bych treba chtel, aby mi lide dodavali vse vysazene v TeX-u, ale realita je jina.

    gf
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 22:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Tak autori Vam mohou psat v cemkoli co precte Open Office. Jsme v dobe, kdy za obsah spatne platime a nemuzeme si jako vydavatele moc vyskakovat. A proc by se mel odbornik ucit psat html/xhtml nebo dalsi znackovaci jazyk, kdyz on umi nejlepe prave psat ten obsah a je rad, ze obcas neco napise v kancelarskem baliku ?

    Jednak jsou odvětví, kde to chápu (u některých vědeckých disciplín je de facto standardem MS Word 5.0), toto však mezi ně nepatří, jednak zrovna u článků tohoto charakteru je to celkem fuk -- téměř zpravidla bohatě stačí prostý text (viz ten Markup), jediné složitější jsou tabulky.

    Zkuste se zamyslet nad tim, ze kazda vec neco stoji. Nejake prostredky.

    Řekněme, že jsou různé pohledy na život. Ne každý všechno přepočítává na finance, ušlý zisk atp. Ano, "nebaví mě to, nechci to dělat" je taky relavantní odpověď.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.5.2011 23:14 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    >>Zkuste se zamyslet nad tim, ze kazda vec neco stoji. Nejake prostredky.

    >Řekněme, že jsou různé pohledy na život. Ne každý všechno přepočítává na finance, >ušlý zisk atp. Ano, "nebaví mě to, nechci to dělat" je taky relavantní odpověď.

    Tak nemusite nutne prepocitavat prostredky na financni hodnoty. Cas je stejne drahy pro bohate i chude. A radeji bych obcas programoval nez resil treba i ty finance nebo nejakou komunikaci ohledne ruznych veci.

    Bohuzel cesta je takova, ze cim vice chcete veci mit a delat, tak musite delat i to, co Vas nebavi a nejde neco vynechat. Mnohdy je to posloupnost cinnosti. Jak tech zajimavych, tak i tech nezajimavych. Samozrejme, ze pokud clovek muze delat jen to, co ho bavi, tak to se hodne blizi nejakemu stesti a asi se dost takovych lidi najde.

    gf
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 23:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jsou dvě cesty: zen, nebo ty nepříjemné věci prostě nedělat. Pro někoho to může znít absurdně, ale když házím na baráku škváru nebo sekám trávník naprosto debilní benzinovou vozíčkovou sekačkou, neuvažuju nad tím, jak bych místo toho mohl dělat něco jiného nebo jak je to nářadí na laskavý-čtenář-si-jistě-doplní, prostě to dělám.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 23:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    Myslím, že má patička to dokonale vystihuje...

    My job isn't to believe or disbelieve. It's to act or not to act. (Colonel in Akira)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Josef Kufner avatar 23.5.2011 01:07 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Vzhled a pravopis jsou důležité.

    Pokud jsou na dobré úrovni, nikoho nezajímají. Pokud jsou výborné, někteří to ocení. Ale jakmile jsou mizerné, tak to všechny obtěžuje, někdy až tak, že je text nepoužitelný.

    -----

    Jinak když jsem podobný problém s textem řešil, tak jsem vzal export do html, prohnal ho přes tidy, xml parserem vyfiltroval zbytečné tagy a bylo hotovo. Instrukce pro autora pak zní asi takto: "Používej jen základní formátování a originály obrázků přilož vedle (v dokumentu budou jen aby redaktor věděl, kam patří)."
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    gtz avatar 22.5.2011 22:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Já jsem cosi hledal a zabrousil jsem tam také a nevypadalo to zase tak blbě. Obrázky jak se dívám mají celkem hodně těsné obtékání - to je asi dáno použitou wordovskou šablonou. Mně nějak nejde do očí ten text vpravo od obrázků, je to zbytečně moc malý sloupec a celkem to kazí dojem. Stačilo by asi něco zarovnat do bloku a text nacpat pod odbrázky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.5.2011 22:23 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    diky. Popremyslim, co by se s tim dalo udelat a jak to vubec komplexne resit. Pridavam do poznamek.

    gf
    gtz avatar 22.5.2011 23:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jak jsem psal na rozlišení 1024*768 to je k nedívání, 1600*1200/1900*1200 již je celkem v pohodě, ale někde začíná obtékat text vedle obrázku, ale přitom by měl začínat nad obrázkem. Tuším, že se jedná o úsporu místa, ale ta úspora je sice pěkná, ale není to pak čitelné.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.5.2011 22:27 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Neprijde Vam to trochu divny, ze kdyz je rozhovor o lenosti a jak s ni bojovat, tak ze se hned objevi kritika na autora prispevku misto nazoru k veci ?

    Vzhledem k tomu, ze asi vzhledem k Vasim sportovnim aktivitam mate asi silnou vuli a dovedl by jste poradit autorovi blogu, tak se diskuze zvrtla ke kritice (je jiz jedno, zda je opravnena ci ne) moji osoby. Prijde mi to jako degradace Vasich schopnosti.

    gf
    Fluttershy, yay! avatar 22.5.2011 22:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    K tématu jsem reagoval výše, tohle byla volná asociace, když jsem viděl goldenfish (a jsem moc líný na to, abych to řešil nějak jinak ^.^).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.5.2011 22:07 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Uvědomujete si zbytečnost skladování věcí které nepoužíváte a nepotřebujete, obzvlášť v případech kdy jsou navíc dostupné online?
    Pokud se jedná o e-booky, tak u nich je při dnešních velikostech disku problematičnost dlouhodobého syslení směšná, protože zatímco např. filmy s rostoucí kvalitou zabírají stále více a více, u e-booků byla hranice dosažena už dávno a snad s vyjímkoui dětských obrázkových knih (nebo knih se spoustou fotografií) je jejich velikost stále řádově desítky až stovky KB u "textových" (čistý text, HTML, PDB ...) a stovky KB až jednotky MB u "binárních" (DOC, PDF ...).

    Navíc jsem na internetu už dost dlouho na to, aby se mi stalo, že zdroj, který jsem si našel mnoha lety, je nyní už dávno nedostupný, takže pokud je něco ke čtení dostupného online, stáhnu to, i kdyby to znamenalo, že si to přečtu až na svatého Utřinose, protože je to pořád lepší alternativa než nestáhnou a po roce zjisti, že web už dávno neexistuje.

    Mimo toho mám občas poněkud děsivé noční můry o budoucnosti, kde internet tak, jak ho známe, přestal existovat a tudíž vlastnicví několika GB e-booků na disku může být stejnou výhodou, jako vlastnicví brokovnice, motorové pily či Geiger-Müllerova počítače v jiných typech apokalypsy ...
    22.5.2011 22:50 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Internet v povodnej podobe uz neexistuje, lebo mnoho ludi sa snazi na svojich weboch informacie skryvat. Takze ich nenajdu vyhladavace a treba sa preklikavat cez vselijake formulare. Ale ani to uz nestaci - dnes som hladal BIOS na dosku MSI asi hodinu, lebo nejakeho kokota napadlo, ze budu BIOSy dostupne len cez ich "kvalitny" program LiveUpdate (samozrejme len pre Windows)...
    23.5.2011 09:34 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    "Radost z vlastnictví" neexistuje, ve skutečnosti je to vlastnický strach...
    Bystroushaak avatar 23.5.2011 14:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Hm? Ať nad tím zkouším přemýšlet z jakékoliv strany, nedává to u nehmotných věcí moc smysl. Pravděpodobnost že o data přijdete je dnes dost malá a to se stačí jen trochu snažit (zálohovat, narvat je do dropboxu atp..).
    tomboytom-deviant avatar 23.5.2011 14:43 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    Vlastnictví nehmotných věcí doopravdy smysl nedává. Ale Stát nám káže opak a naše přirozené vnímání v tomhle směru pokřivil. Jinak si to neumím vysvětlit.

    Bystroushaak avatar 23.5.2011 16:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Nešlo mi o vlastnictví, ale vlastnický strach.
    23.5.2011 10:04 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Lenost je základním hybatelem lidského pokroku. Člověk se vyvinul z opic, které byly líné lézt po stromech. Jedním z nejzásadnějších důkazů tohoto tvrzení je myčka na nádobí.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    houska avatar 23.5.2011 13:18 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Člověk se vyvinul z opic, které byly líné lézt po stromech.
    na to jsi prisel jak?

    Jedním z nejzásadnějších důkazů tohoto tvrzení je myčka na nádobí.
    a to je dukaz toho ze lenost je hybatelem pokroku a nebo toho ze opice slezly ze stromu protoze byli line?
    23.5.2011 13:50 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    ty taky musis brat vsecko vazne :-) ...
    23.5.2011 13:54 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Tak teď nevím, jestlis nepochopil nadsázku, nebo ve stejném stylu pokračuješ.

    Přišel jsem na to pozorováním :-) Poslední věta dokazuje první, ze které plyne druhá.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    23.5.2011 13:02 Dragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    $ du -sh ebooks
    112G    ebooks
    
    Z toho 0 precitanych. Som hrozny clovek, ani len jednu celu som neprecital ...
    Bystroushaak avatar 23.5.2011 14:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Heh, 112GB? To ujde. To budeš největší drak z celé diskuze, pokud jsi teda předtím neudělal cosi jako mv pr0n ebooks :)
    23.5.2011 15:56 Dragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Tuto zbierku som ziskal pocas niekolkych rokov. Vacsina su knihy o IT. V podstate teraz nezbieram nic ine. Pr0n folder ani nemam - pozeram z netu, pretoze by som potreboval diskove pole keby to zacnem skladovat ;)
    robotics avatar 23.5.2011 18:04 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Když všichni takhle krásně sbíráme, co přes něco nasdílet přes nějakej program disky a že by sme se každej podívali co kdo má a když tak si povyměnovali něco :-)?
    Fluttershy, yay! avatar 23.5.2011 18:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Stačí ty seznamy, na torrentech už to všechno určitě je. (Ačkoliv sehnat některé raritky mi dalo docela zabrat.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 23.5.2011 20:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Jsem myslel, že stačí zveřejnit seznam a ostatní si v případě zájmu dají do Googlu inurl:, ale on to neindexuje…
    24.5.2011 18:59 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Na disku mám projekty rozepsané už půl roku, které jsem líný dopsat. Hrůza.

    to jsi na tom ještě v pohodě. Já zjistil, že ohledně vlastních projektů není rok, dva nebo pět vůbec žádná míra. :(
    Bystroushaak avatar 24.5.2011 19:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    To nejspíš přijde, před pěti lety jsem žádné projekty neměl :)
    25.5.2011 06:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení
    Ten lovec mamutů, co měl dost pazourků na zbraně, dřeva na topení, jídla a kožešin - ten přežil. A tak hromadíme, i když několik mega porna opravdu k přežití asi netřeba. :)

    To dechový cvičení. Bacha! Hyperventilace může ve vás nadělat pěknej hokej!
    Dreit avatar 14.9.2011 18:20 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dračí syndrom, lenost a dechové cvičení

    Tak jako techničtější druh draka se musím přiznat že dračí syndrom je moje já a je to tak jediná věc, co dokáže překonat lenost. Lenost i jen dopsat ty dva řádky ve skriptu....ale jak se ve škole něco nabízí tak do tašky nahážu klidně 15 kilo věcí a jdu s tím kilometr na vlak :-D

    To třetí zkusím aplikovat, docela mě to zaujalo ^^

     

    Bere se dračí syndrom jako něco co se oficiálně uznává? Já že bych kromě leváctví a Aspergerova syndromu měl zase o něco víc :-)

    Nope

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.