abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 997 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    14.12.2006 19:43 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ano, je to blbost :-) Azureus se dá použít i na 256MB RAM.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 19:45 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    To je pěkné. Existuje ovšem vysvětlení pro to, jak mi mohla Java zažrat tolik paměti (v Javě běžel jen Azureus)?
    14.12.2006 19:53 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Mapuje si tam nějaké knihovny, ty soubory a tak. Kdoví.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 19:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Knihoven tu není 3GB a soubory by měly být v cache systému.
    14.12.2006 20:19 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Co tak zkusit nějaké profilování a podobné srandy, dá se to jistě zjistit, Java má výhodu silného runtime, tohle by mohla umět.
    14.12.2006 19:55 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Pro JVM se snad musí nastavit, kolik paměti může stroj vzít (přesněji: nastavuje heap size), nebo se použije default, ale ten snad nebude 4GB. Takže bug v JVM? Ale možná se pletu...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 19:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Moje aktuální maximální hodnota pro VM Javy je 878,25MB.
    14.12.2006 20:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    If you monitor your java process with an OS tool like top or taskmanager, you may see the amount of memory you use exceed the amount you have specified for -Xmx. -Xmx limits the java heap size, java will allocate memory for other things, including a stack for each thread. It is not unusual for the total memory consumption of the VM to exceed the value of -Xmx.
    Takže to nutně bug JVM být nemusí, třeba azureus vytváří opravdu velké množství vláken :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    14.12.2006 20:39 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    A vůbec, furt lepší než hugs.
    14.12.2006 22:54 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Tak v něm jsem zkoušel jenom programy, které jsem sám napsal, bylo to pod Win 98 (to se to pěkně rýmuje :-)) a žádné problémy jsem neměl. Ale dovedu si představit, že ty problémy budou, když na tom někdo provozuje aplikace jako třeba darcs...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    14.12.2006 23:10 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ono hlavně jak jsem vypozoroval, tak ta potvora si celý heap naalokuje hned po startu a nedokáže ho pak zvětšit nebo zmenšit.
    14.12.2006 23:11 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    (mimochodem, já jsem připraven se rovnou ujmout vlády, hehe, nad celým světem rovnou)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 20:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Velké množství = sežrat víc jak 2GB navíc? To má teda velmi skromné stacky. Kam se na Azureus hrabe DOOM 3 nebo Quake 4 - Azureus, to je řežba :-D
    14.12.2006 20:03 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    leak? co tak rtorrent? :P
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 20:05 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Radši KTorrent. Azureus používám, protože mi často stahuje rychleji - ale asi zvážím své rozhodnutí :-)
    14.12.2006 20:15 Voidless | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Nebo uTorrent + Wine, beta verze 1.6 uz ma i webove rozhrani...
    14.12.2006 20:10 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    No je fakt, že když hraju nejnovější hry, tak spuštěného Azureuse v pozadí jednoduše poznám :)
    14.12.2006 20:15 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ano, takhle totiž vypadají debaty o Javě. Java není pomalá, ale potvrzuje pravidlo: skoro cokoli jde zrychlit, pokud tomu dáte mnohonásobek paměti.

    Mě na Javě ani nevadí ta nenažranost, ale snaha se lišit od nativních aplikací. Proč na aplikacích z Pythonu, nebo desítek dalších jazyků nepoznám, že to není nativní aplikace, ale na Javě to poznám i s dvaceti dioptriemi.

    Druhá věc je, že u Javy se zdůrazňuje tak často, že jí zvládne každý blbec, a že nikoho nezatěžuje s detaily a leccos skryje, že jen velmi málo Javistů má nějaké hlubší znalosti a většinou jen povrchní znalosti o pozadí systému a programu. Mnozí programátoři v Javě jsou dokonce hrdí, že tyto věci neznají, protože Java. Takže Java není špatný jazyk, ale existuje jen velmi mizivé množství dobrých aplikací v Javě, což je důsledek. Já neznám jedinou aplikaci v Javě, kterou jsem nenahradil lepší aplikací programovanou v něčem jiném. Buď to žere paměť jak Otesánek, nebo je to pomalé, nebo to má chyby, atd.. Tím neříkám, že v Javě se nedá napsat dobrá aplikace, ale většina Javistů v tranzu omílá OOP, ale napsat takovou aplikaci neumí. Čest výjimkám.
    Luk avatar 14.12.2006 20:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Já neznám jedinou aplikaci v Javě, kterou jsem nenahradil lepší aplikací programovanou v něčem jiném.
    Já takové aplikace znám. Například jEdit (nejlepší editor), NetBeans (IDE pro ... ehm ... Javu ;-)), nebo třeba GanttProject.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Watzke avatar 14.12.2006 20:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Například jEdit
    Vim.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.12.2006 20:47 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    FTE ! :-D
    14.12.2006 20:59 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    jEdit jsem zkoušel, ale vim je vim :-)

    ale není to trochu málo aplikací na to, jak je Java známá, kolik se v ní programuje, apod..?

    já bych jako hodnocení kvality jazyka pro běžné použití přidal to, kolik dobrých aplikací v něm existuje, přesněji řečeno poměr počet dobrých aplikací lomeno rozšířenost jazyka. Jsem si naprosto jist, že Java by propadla na poslední místo. Pokud obyčejní uživatelé poznají v jakém jazyce je aplikace programována (a není-li to nějakou vyjímečně kladnou vlastností) ubíral bych další body.
    Luk avatar 14.12.2006 23:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Zrovna podle tohoto kritéria by C a C++ také nedopadly zrovna dobře. Dobrých programů v těchto jazycích je dost, ale ještě mnohem víc je těch, které mají své místo v propadlišti dějin.
    Pokud obyčejní uživatelé poznají v jakém jazyce je aplikace programována (a není-li to nějakou vyjímečně kladnou vlastností) ubíral bych další body.
    Mám-li být jedovatý, na sto honů poznám aplikaci využívající GTK+. Projeví se svou lenivostí a chrlením chybových hlášek na konzoli. Ještě mnohem horší je to pod Windows, kde jsou GTK+ aplikace spíš pro zlost (s rozcházením řady různých verzí GIMPu jsem si užil své).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.12.2006 23:41 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Hehe, teď jsem si představil KDE napsané v Jave. Brrr. A taky mne napadl Java Desktop System napsaný v GTK/GNOME (pardon, špatné vyjádření ... JDS je GNOME). K tématu. Azureus je docela fajn aplikace. Jenže má zásadní nevýhodu. Je napsaný v Javě. Skutečně nemám rád, pokud je reakční doba UI průměrně více než 500 ms. A to se vždy děsím těch efektů při resize okna :-/ Michal Vyskočil má pravdu. Na to jak se o Javě mluví je průměrná skutečná kvalita aplikací v ní napsaných tristní (mluvím o desktopu, ne o J2EE). Čest výjimkám.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    15.12.2006 10:43 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Michal Vyskočil má pravdu. Na to jak se o Javě mluví je průměrná skutečná kvalita aplikací v ní napsaných tristní (mluvím o desktopu, ne o J2EE). Čest výjimkám.
    Takže, nejen Kubeček, Čihař, Vyskočil, ale už i pan Ponkrác je nerozlišitelný :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.12.2006 10:49 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Navíc, Michal Vyskočil zrovna Javu nemusí, ale chápe, že její hlavní oblast použití je právě v tom J2EE a ne v GUI aplikacích, kde se čeká především okamžitá reakce GUI (ale Swing se mu líbí). Ale on má na svém PC s pouhým 1GB paměti spuštěný v kde netbeans, sqldeveloper a firefox a nějak nemá pocit, že by ho vypnutý swap omezoval, nebo mu zlá Java spapala veškerou paměť ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.12.2006 16:14 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Sorry, sorry, 3x sorry, že jsem ti vložil do úst něco co si neřekl. Nemohl by Leoš do profilu přidat veřejnou informaci o vztahu diskutujícího k Jave? ;-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    15.12.2006 10:10 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    NetBeans (IDE pro ... ehm ... Javu ;-))
    IntelliJ IDEA.

    :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    14.12.2006 20:17 ornyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Jasne, a firefox ti zere 573mb, kopete 239mb a kontact 225mb ;))) ... urcite to cislo je v kilobajtech?
    David Watzke avatar 14.12.2006 20:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Koukáš na VmSize, popleto...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.12.2006 20:24 ornyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    sakra, ted jsem ze sebe udelal blbce ;) ... a to jeden udaj je v kb a druhy v bajtech? zvlastni ;)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 20:26 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Všechno je v kB. Chápete rozdíl mezi VmSize a VmRss?
    David Watzke avatar 14.12.2006 20:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    a to jeden udaj je v kb a druhy v bajtech? zvlastni ;)
    A podruhé... máš den blbec ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.12.2006 20:41 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    dalsi RAM ani nepotrebujete, ale nejspise mozek.

    bye gf
    14.12.2006 21:44 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    …a filtr na goldenfishe? :-D
    14.12.2006 22:12 Quactuda | blog: Muj_mily_denicku | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Goldenfish ma drsne vyjadrovani, ale je to tak. Pamatuji si na extempore XMMS, kdy mi pri prehravani 2 konkretnich mp3 sezralo behem 10 vterin vsechnu volnou pamet a skoncilo defakto zatuhem pocitace. Mohl bych to interpretovat tak, ze XMMS stoji za hovno. Holt problem je jiny, a to ten, ze uz se na nem prakticky vubec nepracuje, opravovani chyb nevyjimaje. Stejne jsem ho neopustil a pouzivam ho porad.

    A stejne je to s Javou. Java nemuze zabranit vsem eskapadam, kterych se dopusti programator.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 22:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Nicméně, jak může dojít k překročení limitů, které má Java stanovena?
    14.12.2006 23:38 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Nastaven je jenom jeden konkrétní limit (a nějaké další), do toho jistě nespadá všechna paměť. (nemá cenu předpokládat, že si udělal nějaké rozumné pokusy zjistit co s tím je, jenom screen abys měl čím mávat, co ti zlá Java provedla, že? ;-))
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 23:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Tak to mi tedy pověz, jaká paměť pro jiné účely udělá ty 2GB... Já chápu, že JVM může hranici překročit, ale tohle je trošku moc.
    14.12.2006 23:49 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ty mi zase pověz, jak to mám z jednoho tvého screenshotu zjistit.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 23:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    A ty mi pověz, jak to mám zjistit za předpokladu, že se to bude opakovat :-)
    14.12.2006 23:55 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Podívat se na to debuggerem je dobrý začátek.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2006 07:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Není mi jasné, co uvidím s debuggerem na stripnuté verzi JVM (ne, ze zdrojáků si JVM nekompiluju).
    15.12.2006 08:09 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Pokud máte JDK alespoň 1.5, spusťte Java program s parametry
    java -Dcom.sun.management.jmxremote -jar soubor.jar
    
    A následně si spusťte program jconsole (je myslím pouze v JDK, ne v JRE). Tím se připojíte ke spuštěnému Java programu, a můžete se podívat, kolik má vláken, kolik nahraných tříd, jakou spotřebovává paměť.

    Jinak jestli ten program používá SWT, viděl bych na 99 % problém v něm. A to už pak není problém Javy, ale C/C++, protože SWT je nativní binding na GTK (nebo Windows API, záleží na platformě).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2006 14:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Díky za přínosnou informaci, příště použiju.
    15.12.2006 17:07 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Teď když to po sobě čtu, koukám, že jsem ten poslední odstavec zkrátil až moc :-) Měl jsem tím na mysli, že problém bude buď v nativních knihovnách, nebo v jejich špatném užití v Javě – tedy že to není problém Javy jako jazyka nebo Javy jako JVM. To že ty nativní knihovny jsou napsány v C nebo C++ samozřejmě neznamená, že by za tu zabranou paměť C resp. C++ mohlo :-)
    15.12.2006 12:45 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Debugger Javy, ne JVM.
    14.12.2006 23:53 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Jeden tip už jsem tu jmenoval. Chyba (leak) v SWT nebo někde s tím jak Azureus s SWT pracuje.
    freshmouse avatar 14.12.2006 23:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ve skutečnosti je Java jen prostředkem, který Aštar Šeran vymyslel, aby si Ivo Benda podmanil celou populaci.
    Velitel Velké vesmírné flotily 10 miliónů mateřských lodí s velitelstvím na Vesmírné stanici ŠÁRE.

    Vyzařuje z něj LÁSKA, MOUDROST, POKORA, TRPĚLIVOST, ALE I PŘÍSNOST A ODPOVĚDNOST.
    Do boje!
    freshmouse avatar 15.12.2006 00:00 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Hele, ale třeba jednou mistr Benda fakt někam odletí a my tady shnijeme -- i s Javou.

    Asi taky založím nějakou sektu. Jen zatím nevím, u jaké banky si otevřu konto... ;-)
    15.12.2006 16:43 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Filtr na goldenfishe je nejlepsi reseni pro autora blogu. A pockejte, co se stane, az autor blogu objevi, ze uz je tu java 1.6 co ma tu vylepsenou spravu pameti.

    gf
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2006 17:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Java 1.6 nebyla v Portage, když se to stalo.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2006 18:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    S filtrem na goldenfishe bych souhlasil, bohužel nejste registrovaný.

    Jakmile program v Javě zešílí a sežere tolik paměti, a aby to nebylo málo, tak přitom překročí stanovenou hranici využití paměti Javy (na SWT to neházejte, jelo to v headless režimu), tak nevím, proč to neházet na Javu.
    14.12.2006 20:54 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Tak zrovna Azureus je jediny kloudny program pro koncove usery napsany v Jave, stahuje o dost rychlejc nez nejaky ktorrent a navic si kvuli nemu musis koupit pamet, kterou vyuzijes i jindy ;-)
    14.12.2006 21:21 peterh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Hej, ale ktorrent skoro nevytazuje komp co sa o azureuse neda povedat (viem o com hovorim mam na to presny, 5 rokov stary "detektor" ;-) )
    kouby avatar 14.12.2006 20:58 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    No odsuzovat programovaci jazyk na zaklade chovani jedne aplikace je hodne odvazne. Take vam rad napisi program napr. v pythonu, ktery vam spolkne celou pamet..
    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 21:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Paměťová nenažranost Javy se projeví u všech aplikací v ní psaných, tohle je jen ukázka extrému.
    Snilard avatar 14.12.2006 23:10 Snilard | skóre: 3 | blog: Zápisky Ještěrky | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Nemyslím si, že by java byla nenažraná. To že javové programy žerou hodně je způsobeno tím jak jsou psané. Kdyby byly napsané v jiném interpretovaném jazyce, stejným způsobem jako v javě, žraly by taky hodně.
    Třeba Eclipse je takový obrovský moloch plný kdejakých modulů, že se divím, že nežere víc.
    Jsem velký zlý itčko. Jestli budeš zlobit, dostaneš přednášku o Hilbertových prostorech.
    14.12.2006 23:48 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Takže Java za nic nemůže, ale vyznačuje se tím, že programy v ní jsou špatně napsané? Tady něco nehraje.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    elviin avatar 14.12.2006 21:10 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ja bych nerekl, ze to je jen jedna aplikace:/ Ale dejme tomu, ze to je tak napsane.
    elviin avatar 14.12.2006 21:09 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    V podstate je mi Java ukradena. Kdyz musim pracovat s nejakou aplikaci, a musim v ni delat slozitejsi veci, tak statisticky mi vychazi, ze pokud aplikace si umi udelat "dobre" v my pameti a neni to zrovna svizny, je to napsane v Jave. Priklady: UML Poseidon, Matlab (kdo ho vazne pouziva, radeji vynecha gui), Eclipse. Pokud nekdo delal seriozni vetsi projekty v techto prostredich, pak mi da zapravdu. Divat se, jak se line prekresluji vokynka je po delsi dobe moc vokaty na to, aby to clovek prohlasil za prumerne rychle (jen pokud neni java-zelot). A nejsem zadny ignorant, jen proste tu aplikaci chci pouzivat, _nic vic_. Je mi jedno v cem je to napsany, ale ta korelace tam je.
    14.12.2006 21:16 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na C?
    Kolik RAM potrebuji na to, abych mohl spoustet aplikace v C? U jedne verze Gaim se mi stavalo, ze kdyz jsem jej nechal bezet tyden, tak si naalokoval veskerou volnou RAM a pocitac pak bezel neskutecne pomalu. Resenim bylo zabit gaim a spustit je znovu. Ja nevim, jak nekdo muze pouzivat programy napsany v C, jsou desne nenazrane ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    elviin avatar 14.12.2006 21:24 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na C?
    V changelogu je neustale zaznam o fixnuti nejakeho leaku.
    14.12.2006 21:32 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na C?

    Presne tak, assembler ruleez, v dobach tezkeho dosu a jeste driv, vsechno tak chodilo krasne a 64 kB pameti bylo moc... ;))

    Ale zlate pure C aplikace, u mne v nenazranosti dominuje firefox, ktery ma lesco napsane v javascriptu a XULu, coz je docela skoda - mam hold jen 512 MB pameti.

    PS: Javu v systemu nemam radeji ani nainstalovanou :), ale z jinych duvodu (nepotrebuju ji). OpenOffice zkompilovany bez javy.

    Baník pyčo!
    elviin avatar 14.12.2006 21:42 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na C?
    U ff by to mela byt feature. Cachuje stranky, viz browser.sessionhistory.max_total_viewers je nastaveno na -1, tj. cachuje kolik chce.
    15.12.2006 13:45 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na C?
    Díky, zakázal jsem cachování a uvidím, ale řekl bych že ta pomalost má více důvodů (třeba když je openoffice zkompilované s vyhlazováním písma (pango - v distribucích defaultní volba), seká se to, balíček ze stránek mozilla.org antialiasing neobsahuje a je to rychlé jako blesk ./, já bych se bez antialiasingu obešel, ale nevím jakým useflagem to v gentoo zakázat (-pango nepomohlo).
    Baník pyčo!
    15.12.2006 17:36 razor | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na C?
    zdar, hele ta pango můžeš zakázat takto.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 22:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na C?
    Jasně, Azureus mi tohle běžně nedělá; tohle mělo být spíš pro pobavení.
    15.12.2006 14:06 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na C?
    Kolik RAM potrebuji na to, abych mohl spoustet aplikace v C?

    Pokud je aplikace špatně napsaná, tak hodně. To platí pro C i pro Javu. Ale podíl Javistů hrdých na to, že nerozumějí memory managementu ani tomu co se děje v systému je obrovský a hrdě se k tomu hlásí, že to neznají. Proto taky podíl dobrý aplikací v Javě je velmi malý až mizivý, což není chyba jazyka, ale lidí v ní programujíácích. Osobně neznám dobrého programátora, autora dobré javovské aplikace, který by se vyučil pouze na Javě. Mám pocit, a teď to řeknu naplno, že dobré programátorské návyky nelze v Javě získat. Schválně mi ukažte dobrého programátora, který by se nevyučil na jiném programovacím jazyku. Ano, znám programátory, kteří byli skvělí Céčkaři a lezlo jim to krkem a pak dobře programují v Javě. Ale každý dobrý Javista nezačal Javou!!! To je mé pozorování. Ukažte mi výjimku. Zatímco s Céčkem vzniklo mnoho dobrých programátorů, s Javou o žádném nevím. A na podílu dobrých, paměť enormně nežeroucích, rychlých a efektivních programů v Javě je to negativně znát.
    15.12.2006 14:26 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na C?
    Dovoluji si tipnout, že každý dobrý Céčkař začínal assemblerem :-)
    14.12.2006 21:26 PetrProchy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Zdravim, nechci nejak moc brat pisateli iluze o nenazranosti Javy. Ale tipoval bych to bud na leak v Azureus (nepise jakou verzi pouziva) nebo na bug v task manageru... Ja osobne provozuju Azureus na serveru 233 s 128MB RAM a velikost RSS je aktualne 53MB (ale bez GUI, pouze CUI).
    14.12.2006 21:30 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Je fakt, že SWT je docela nic moc věc, kdoví co to dělá.
    14.12.2006 21:33 PetrProchy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Jeste dodam, pro Azureus existuje plugin se statistikou pouzivane pameti a dalsi veci (na jmeno si ted nevzpomenu a poustet se mi na woknech ted nechce), mozna zkusit proverit v nem ;-)... A pak jeste pro narocnost Javy, je sice vetsi nez u C, ale za ten konfort reseni prace s pameti to asi za to stoji. Co se tyce sviznosti Javy, pokud nevytvari zrovna engine pro nejakou novou herni pecku, tak to zase tak hrozny neni... Preklad byte codu je provaden na native instrukce systemu, jenom pousteni je delsi... Jinak pro grafiku se urcite vic hodi veci psane v C#/++...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 22:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Bug v task manageru? Ta paměť zabraná _byla_.
    freshmouse avatar 14.12.2006 23:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Jen tak trochu mimo téma... Když vidím, kolik máš RAM, začínám mít komplexy. :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.12.2006 23:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Původně bylo v plánu 8GB, ale nebyly 2GB DDR2 800 MHz moduly (ty snad nejsou doteď, max 667 MHz).

    Po pravdě řečeno, když vyhodím ven 2GB, tak to není na výkonu moc znát - jen si nenechávám běžet tolik věcí najednou. Takže komplexy neměj :-) Občas potěší, že soubor se kterým jsem před chvílí pracoval, je v RAM a např. jeho kopírování na jiný disk je o něco rychlejší.
    14.12.2006 23:57 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ty musíš mít ale rozdělané práce ;-) Počítám, že když si přehráváš DVD, provádíč pomocí cp > /dev/null precaching :-) A potom, to ticho :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    15.12.2006 00:09 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    To není nenažranost Javy, ale nějaký bug v programu nebo bordel přímo v Tvém počítači. Hoď sem IP a rootovské heslo, ábíčkáři už Ti to spraví, hehe.
    15.12.2006 00:15 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Co když se root jmenuje jinak :-) Já vím, nedělá se to, ale ...
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    15.12.2006 13:51 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ale dělá, můj root se třeba jmenuje "krigl". Odpůrci Ubuntu jsou srdečně zváni k víkendovému flejmu.
    15.12.2006 16:16 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    To je hezky. Jaky ma home? /krigl ?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2006 06:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    To je relativně čerstvě emergnutý 64bit systém.
    15.12.2006 13:50 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ajajajaj, ono je to Gentoo? < flame>Tak v tom případě si na nic nestěžuj a buď rád, že Ti ta počítačová adventura šlape. Požrání všech systémových zdrojů pak bylo nejspíš způsobeno překompilováváním KDE na pozadí.< /flame>
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2006 14:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Aha, takže KDE údajně kompilované na pozadí (nic se nekompilovalo) má za příčinu to, že proces Java žere přes 3GB? Není to náhodou tak, že všechny distribuce jsou kompilované, jen u většiny z nich uživatelé instalují zkompilovaný výsledek?
    15.12.2006 14:37 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    môže byť ... ak to úplnou náhodou zastavilo garbage collector :-D
    15.12.2006 08:50 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Neukazuje ten screenshot náhodou, že Azureus zabírá 3GB RAM? Dále nevím, odkud bereš jistotu, že příčinou problému je JVM.
    Math, as Barbie says, is hard.
    15.12.2006 11:13 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Jo, pokud nenadavas na javu, nejsi poradny linuxovy geek a ostatni se ti smeji. Takze ke koloritu tohoto serveru patri nadavat, jak je java pomala, kolik zere pameti, jak ji vubec, ale vubec nikdo nepouziva ..
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    15.12.2006 11:15 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Zvlášť na tomto serveru je to pikantní ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.12.2006 11:58 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ábíčko je pomalý, žere hodně paměti a vůbec, ale vůbec nikdo ho nepoužívá! :-D :-D
    15.12.2006 13:41 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Jenže programovat pro web a pro desktop jsou dvě naprosto různé věci. Takže mluvit o serveru v okamžiku, kdy se mluví o desktop aplikacích je velmi velmi mimo.
    15.12.2006 13:41 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    A ke kolorita patří taky jak Javisti vykládají o tom, že Java je rychlejší, než C++, jak je super rychlá, a jak je the best, jak je nejobjektovější (což je jeden z největší mýtů, které se kolem Javy uměle udržuje), atd..

    Namám nic proti Javě, léta jsem v ní programoval, ale kolem Javy je moc marketinkového a fanatického hype.
    15.12.2006 14:37 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    A ke kolorita patří taky jak Javisti vykládají o tom, že Java je rychlejší, než C++, jak je super rychlá, a jak je the best, jak je nejobjektovější (což je jeden z největší mýtů, které se kolem Javy uměle udržuje), atd..
    Nějaké odkazy by nebyly?
    Namám nic proti Javě, léta jsem v ní programoval, ale kolem Javy je moc marketinkového a fanatického hype.
    Ke koloritu patří především Miloslav Ponkrác, který je Javou přímo posedlý, její kritizovaní bere jako politické poslání a většinu jeho příspěvků na abclinuxu tvoří neustále opakované vyvracení imaginárních argumentů fiktivních "Javistů".
    15.12.2006 14:42 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    To máš tak, kolority se přitahují. :-D
    15.12.2006 15:33 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?

    Nějaké odkazy by nebyly?

    Vy na tohle opravdu potřebujete odkazy? Třeba na vyvracení mýtu ohledně Javy rychlejší C++ jsem spotřeboval celý jeden zápis v mém blogu, kde jsem dopodrobna rozebral nesmyslnost takového tvrzení včetně rozcupování testu, který to měl dokazovat. Nahlédněte:

    http://www.abclinuxu.cz/blog/miloslavponkrac/2005/12/6/112210

    Ke koloritu patří především Miloslav Ponkrác, který je Javou přímo posedlý

    V minulém výčtu antijavistů na mě zapomněli, tak se musím snažit. Nemám nic proti Javě, v tom jazyce se dají napsat dobré věci. Ale brání tomu bublina, která se u lidí vyznávajících Javu objevuje. Až javisté začnou být skromnější a přiznají, že je třeba také něco o programování a o vnitřnostech systému vědět, začnou vznikat použitelné programy.

    15.12.2006 17:37 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?

    Nějaké odkazy by nebyly?

    Vy na tohle opravdu potřebujete odkazy? Třeba na vyvracení mýtu ohledně Javy rychlejší C++ jsem spotřeboval celý jeden zápis v mém blogu, kde jsem dopodrobna rozebral nesmyslnost takového tvrzení včetně rozcupování testu, který to měl dokazovat. Nahlédněte:http://www.abclinuxu.cz/blog/miloslavponkrac/2005/12/6/112210

    Ale já chtěl odkazy na ten kolorit tohoto serveru. Na ten mýtus. Na tu bublinu. Ne vyvracení něčeho. Mimochodem, v celém tom zápisu dokonce tam není odkaz ani na jeden rozcupovávaný test, natož pak na "spoustu" (já jsem zatím viděl pouze jeden).

    Ke koloritu patří především Miloslav Ponkrác, který je Javou přímo posedlý

    V minulém výčtu antijavistů na mě zapomněli, tak se musím snažit.

    To nechápu, protože počet příspěvků jednoznačně stačí na první místo.
    Nemám nic proti Javě, v tom jazyce se dají napsat dobré věci. Ale brání tomu bublina, která se u lidí vyznávajících Javu objevuje. Až javisté začnou být skromnější a přiznají, že je třeba také něco o programování a o vnitřnostech systému vědět, začnou vznikat použitelné programy.
    Takže bych prosil ty Javisty a konkrétni jejich bubliny. Jelikož Vaše neustále opakované tvrzení zní že se jedná o převažující názor, tak to snad nebude problém, ne? Bude jich asi víc než opačných tvrzení, že?

    Moje trpělivost má své meze, takže to napíšu krátce: Chováte se jako politik!

    15.12.2006 19:47 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Mimochodem, v celém tom zápisu dokonce tam není odkaz ani na jeden rozcupovávaný test,

    Pak se na mě nezlobte, doporučuji pozvat někoho, kdo umí číst. Jinak je tam přímo odkaz rovnou na článek z abclinuxu, který vysvětluje, že Java je rychlejší, než C++, je na tento článek odkaz a je tam test, kterým se to dokazuje. A ten článek ode mě mluví o mých zkušenostech po analyzování mnoha testů Javy a pak rozebírám ten jeden konkrétní test. Tedy rozcupoval jsem to.

    Takže bych prosil ty Javisty a konkrétni jejich bubliny.

    Nevnímáte, nevidíte. Když Vám dám odkaz na článek, který reaguje naprosto na _konkrétní_ článek na abclinuxu, který napsal naprosto _konkrétní_ autor, který používá naprosto _konkrétní_ test, a pod článkem si můžete přečíst naprosto _konkrétní_ názory _konkrétních_ lidí, nemohu za to že trpíte slepotou. Zlé jazyky by řekly, že jste nepozorný.

    Chováte se jako politik!

    Každého názoru na mě si vážím, ať takového, nebo onakého. Děkuji za názor, a nemyslím to ironicky.
    15.12.2006 19:59 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    No, dokážu si celkem živě představit jak vtrhne s dynamitem kolem pasu na setkání JUGu a s řevem ,,chcípněte vy prokletí fanatici`` to odpálí.
    15.12.2006 19:36 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ostatně jako kolem každého programovacího jazyka:-).
    Math, as Barbie says, is hard.
    David Watzke avatar 15.12.2006 12:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Ukazuje, ale Doli nenapsal, že to tak není. V blogpostu stojí:
    Ne, ani ty 4GB (!!!) RAM mi pro bezproblémový běh javového programu Azureus a KDE nestačí.
    A to v tu chvilku byla pravda, vždyť to píše:
    Když jsem se dnes večer vrátil ze školy, systém byl neuvěřitelně líný.

    A když už to bereš doslova, zmiňuje ještě KDE...

    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2006 14:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Tak znovu: když má JVM limit pro aplikaci něco přes 800MB, jak může připustit takovou spotřebu?

    Ani to SWT v tomhle nehraje roli, spouštím headless verzi a pak přistupuju přes web interface (ze školy apod.).
    15.12.2006 16:08 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Jak jsi ten limit nastavoval? Třeba jsi udělal chybu.
    Math, as Barbie says, is hard.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2006 16:09 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    O tomhle limitu mě dokonce informuje i Azureus, takže opravdu neudělal...
    msk avatar 15.12.2006 11:15 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    Potvrdzujem. Tiez som na noc nechal sosavat pomocou Azureus-u, pretoze mi prisiel ako najlepsi sosac, vacsinou najrychlejsi. Ale ten load, co to bolo schopne spravit, ten som nejak psychicky nezvladol. Tak som si stiahol debianovsky zdrojak ktorrentu, k tomu dososol tar.gz poslednej verzie a spravil uupdadte + debuild + dpkg -i. Zda sa mi, ze to sice sosa pomalsie, ale zato to funguje spolahlivo.
    15.12.2006 22:52 Botanicus2 | skóre: 2 | blog: Vyber_distra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik RAM potřebuji na Javu?
    ROFL :DDD
    Mam 512 MB + 1GB swap, bezne pustenejch hafo javovskej a jeste vetsi hafo pythonovskejch programu, milion terminalu, mno a...ono tech cca 35 zalozek Firefoxu taky udela svy...ale presto mi vsechno jede svizne, zadny problem...jo, swapuje to ;)
    Botanicus

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.