abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:11 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2024-06 aneb Eclipse 4.32. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:00 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-2 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Po roce od vydání verze 15.5 bylo vydáno openSUSE Leap 15.6. Přehled novinek v nejnovější verzi této linuxové distribuce v oznámení o vydání a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 256 správce systému a služeb systemd (GitHub). Nově mimo jiné s run0 jako alternativou k sudo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 12:00 | IT novinky

    Společnost Oracle oznámila spolupráci s Google Cloudem, OpenAI a Microsoftem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:44 | Pozvánky

    Zítra začne v Brně na FIT VUT třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2024. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    11.6. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 126 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 126.0.6478.55 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 127.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 127 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 15:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 9.5 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 11:44 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi dnes vstoupila na Londýnskou burzu jako Raspberry Pi Holdings plc (investor).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    25.1.2011 02:10 widle sux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    a jaká je cena?
    25.1.2011 02:11 linux sux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    dostaneš od dada pusu?
    25.1.2011 05:56 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    jak malej
    Max avatar 25.1.2011 07:19 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Tak teď nevím, zda je to vtip, nebo jsi tak zamindrákovanej :-/. Každopádně tak jako tak, nevypovídá to o tobě nic pěkného.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.1.2011 07:27 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    koukám, že Vám ve školce dali něco do přesnídávky viď?
    25.1.2011 07:41 dragh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    To je ešte väčšia blbosť než 'hry' ktoré hrávajú ľudia na 4chane. A to sa tam rozmohla taká blbosť ako snažiť sa mať príspevok ktorého ID končí na dve rovnaké čísla (tzv. doubles)...
    25.1.2011 07:51 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    No jo, ale kdyz bych si zalozil blog, musel bych tam jeste neco rozumneho napsat.. :-)

    Vubec je to problem, tech 12 lidi by muselo napsat neco rozumneho pokazde, kdyz Jilek napise neco nerozumneho, jinak by to byla lecba horsi nez nemoc.
    25.1.2011 08:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Založím na svém blogu sblog.cz/chodec rubriku Liga zamindrákovaných a ukníkaných. Pro dada a jemu podobné. :-) Budou tam moci vždy diskutovat o svých potížích se mnou.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2011 08:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Já bych to řekl takto: na vkus některých zde přítomných píšeš blogy často a nejsou většinou o Linuxu. Na jejich přečtení se musí najít trocha času. Pokud ten čas je, čtou se dobře. Tahle "hra" by brala právo ostatním blogujícím (kteří se hry neúčastní) své blogy psát nebo je alespoň musí odložit. Takže to moc dobrý nápad není.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2011 11:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Píši často a rád. Mám to jako zábavu, relaxaci, zdroj poučení. sSejně jako jsou ti co sbírají známky, chytají ryby. Mé blogy lidé mohou číst a také nemusí, Stejně jako se mohu chtít jít podívat na známky, nebo si dát rybu s rybářem, když ji připraví a nabídne, nebo ji odmítnout.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.1.2011 12:49 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Píši často a rád.
    A prečo ich nepíšeš na sblog.cz/chodec ? Potrebuješ feedback, ktorý nachádzaš na abíčku?
    25.1.2011 12:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Já píšu tam i tam. Samozřejmě, že mě zajímá názor lidí. I z abíčk.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 26.1.2011 00:14 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Tak prosím ťa trollom neodpisuj a nenadávaj. Čo ťa núti padnúť na ich úroveň, buď chlap a neodpisuj, tie nádavky ťa dávajú dole. Kua buď chlap a stoj rovne. Ja som bol tiež za pi.. ale stačí že s tými ľuďmi začneš chodiť na Mumble a budeš sa hanbiť. Predstav si že na druhom konci je rovnaký pako ako ja. Dáme sa na Mumble a zrazu je s tými ľuďmi prdel. Spravím skúšobne pre Ǎbičko Mumble a to si fakt zažiješ srandy, práve teraz idem s United Kingdom MM :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    26.1.2011 00:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    No existuje taková vyzkoušená praxe, že pookud odpovíš stejnou nadávkou, za prvé vyrovnáš účty, nejseš dlužný, já jsem strašně nerad dlužný, za druhé ti lidé nezískají pocit, že ti můžou srát na hlavu. Ale musí to být nadávka na stejné úrovni. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.1.2011 09:00 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    popravde sem cekal neco takovyho, ale myslel sem, ze se treba bude hrat na to, ze blogy musi byt k tematu (linuxovy/sw/...).
    25.1.2011 09:33 SKooDA | skóre: 3 | blog: Jen_tak_mimochodem | Velké Přílepy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Nakonec touhle hrou vytvoris 12 novych sycaku a ABCLinuxu uz se s tech blogerskejch sr**cek nevyhrabe.
    MyEgo@server:/home/www/myego.cz$ rm -r ./*
    Bedňa avatar 25.1.2011 11:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Celkom prdel :-) Osobne by som navrhoval napísať si blog, ideálne o Linuxe/OS, uložiť si ho, ale nepublikovať. Až v inkriminovaný čas dať publikovať :-) Berem to skôr ako prdel, lebo ja proti tomu spamerovi nič nemám, len ma tiež občas štve s tým spamom. Tak si prichystám jeden zápisok o Nouveau.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    25.1.2011 11:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Tak to mi udělá radost, s Nouvenau nemám žádnou zkušenost
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2011 11:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    No, to si taky se zájmem přečtu :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vencour avatar 25.1.2011 11:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Je smyslem života najít sám sebe? Hledat to pěkné a opomíjet to ostatní, nemarnit s tím pošahaným a tak čas?

    Na jednu stranu jsem rád, že jsem si všim Dadova zápisku, tedy že pravděpodobně žije. Na druhou stranu ... nechybí Dadovi nějaká životní náplň, že se užírá něčim takovymhle?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.1.2011 22:03 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    hi

    je to jen zivotni postoj, nekdo sbira znamky a nekdo vychovava svet.

    Ale my starsi to nebudem moct delat porad, jednou to bude muset vzit nejakej mladsi, neb jak rika ohledne takovych Jilku Stalmann (jsme na GNULinux portalu):

    there's a sucker born every minute
    25.1.2011 22:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Tak to sis vybral blbě, protože já vychovám tebe bolševiku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 25.1.2011 22:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Klasik říká "je to nepohodlný nebo jde o život?"

    Čekam, že na základě konfrontace s realitou se mladší mění a vyvíjí, zrajou. Snad každej se snaží vychovávat svět, měnit ho k obrazu svému, ať vědomě nebo nevědomě, pokud i motýlí křídlo něco dokáže a jednou daj Boží mlýny nějaký výsledek ... i ten sběr známek k něčemu vede, k něčemu víc.

    Přijde mi, že zametání cestičky nikomu nepomůže. Život je džungle a Jílkové mívaj svoje pindy. Nutné je najít sebe, klid a netřeštit pro každou blbost.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 25.1.2011 22:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Ještě jinak: odmalička padaj na lidi moudra v různých podobách. Proč si jich nevšímali a až teď slyší/vidí nějakýho Jílka?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.1.2011 12:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 25.1.2011 13:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Problém je v tom že čo sa dá napísať jednou vetou, rozpíšeš tak na päť a viac viet. Niesme zas tak blbý, aby sme myšlienku nepochopili aj z jednej vety :-) Inak ja s tým problém nemám zbadám Jílek neklikám :-) No občas si kliknem, či sa niečo nezmenilo. Skús zostručniť zápisky, dať myšlienku do pár viet a budú to ľudia čítať bez protestov.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    25.1.2011 13:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    To co já napíšu je maximálně možně stručné, jinak jestli se domníváš, že chování a vztahy lidí se dají popsat třemi příkazy v manuálu, tak nedají.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2011 13:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    chování a vztahy lidí se dají popsat třemi příkazy v manuálu
    Nedají, ani když se na to napíše skript. :-) Svět lidí v IT je profesně složen v podstatě z nul a jedniček. Buď je něco černé nebo bílé. Buďto je nebo není. Nic mezi tím.
    Také mnohokrát třeba narazím já s výrazem "je to tak i onak", což někeré lidi irituje. To totiž není kompatibilní s příkazy v komandlajně ani s obecnou matematickou logikou :-). Jenže skutečnost je jiná a život funguje souběžně v mnoha rovinách. V jednom prostředí něco platí a v jiném stejná věc neplatí. Někdy je chování určitého jedince amorální, jindy je stejné chování v pořádku, je to o souvislostech a konkrétních podmínkách. Platí to v ekonomice i politice. Platí to v obchodě.
    Krásně to ukazuje vtip, kdy manželka chce, aby programátor koupil deset housek a pokud budou mít klobásy má koupit dvě. Manžel přinesl dvě housky, protože klobásy měli ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2011 13:23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Schválně - kdo je autorem této inteligentní poznámky?

    Ty si ani nemůžeš dělat prdel, na to musíš mít slovní zásobu a inteligenci, ani jedno nemáš. Kdyby si mě,l vypadalo by to jinak, ty můžeš tak strkat prdel do mísy a obličej i když u tebe jedno s druhým se těžko rozeznává, do umyvadla. :-) A vůbec nepochybuji, že v osobním styku než něco vykoktáš, tak si lidi vemou dovolenou, za tejden se vrátěj a ty si na konci první věty. Takže celý den přemýšlíš, co napíšeeš a potom to hrde mámě ukazuješ.
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2011 20:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Asi bych to uhodl :-) .. otázkou je, na co taková poznámka reagovala.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2011 20:22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ne já ti říkám, že jsi kriplík, fízl a podvodník. Takovej malinkatej impotent, co se vzrušuje tím, že by se mu náhodou někdy mohl postavit, ale tobě se nepostaví, prostě z tebe chlap nikdy nebude. :-)
    25.1.2011 20:24
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Mě se líbí ty kreténe přechytralej, jak všechno bereš vážně, všechno zkoumáš, uplně tě vidím, jak se hrabeš v hovně na ulici a zkoumáš co ten pes žere, že tak sere.
    25.1.2011 20:26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    na co reagoval?
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2011 21:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ne, nechci se přehrabovat v h .. :-), kdo co řekl, neřekl. Z celkového pohledu přítomnost blogů J. Jílka vyvolala bouřlivou reakci, která podle mě není adekvátní důležitosti takových blogů. To je asi to, co jsem tím chtěl říci. Blogy nezasahují do hlavní části abíčka - do článků, zpráviček a poradny, tak pořád nevidím žádnou katastrofu. Vyjádřil nějaké názory a je tu taková atmosféra, která v podstatě nedovolí vyjádřit s čímkoliv co prohlásí souhlas, aniž by byl člověk okřiknut a ohodnocen, zda padá či nepadá na nějakou úroveň (kdo ji nastaví?) . Přemýšlím, čím to je. Je to jen kvůli té prostořekosti nebo předkládá myšlenky, které se moc nehodí do krámu? Co v nás zůstalo totalitního? Akceptovat lze jen myšlenky mainstreamu? Pokud někdo vybočí, dostane přes .. . Tak asi tolik. Nejde o konkrétní osobu J. Jílka, může to být kdokoliv jiný. Jinak souhlasím, že by se mohly blogy oddělit: ty linuxové, pak nějaká poradna (např. automobilismus, většina z nás sedí za volantem nějakého vehiklu, někdo poradí při rozvodu apod.), pak prostě pokec. Takový pokec je na mnoha jiných fórech, ty jsou dost anonymní. Tady se sdružují spíš linuxáci.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2011 21:21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    na co reagoval?

    21.1. 22:17 lehator Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty Odpovědět | Sbalit | Výše | Link | Blokovat | Admin Ten Tankovy prapor nebyl nic moc teda...ale buď v klidu a užívej si hezkého dne v prekladu znamena dej si litr borovicky a ser na to.moooc sofistikovana rada pro vaseho pritele))

    21.1. 22:22 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty Odpovědět | Sbalit | Výše | Link | Blokovat | Admin Mě se líbí ty kreténe přechytralej, jak všechno bereš vážně, všechno zkoumáš, uplně tě vidím, jak se hrabeš v hovně na ulici a zkoumáš co ten pes žere, že tak sere.

    Ale pro p.Smolika je to zrejme adekvatni reakce, toho JJ ani nekomentuju.
    gtz avatar 25.1.2011 12:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    A nebylo by vůbec nejlepší tyto blogy jak p. Jílka tak i ostatních komixy apod. přesunout do nějaké podsekce. Třeba do sekce zvané "Pokec" nebo "hospoda". Bylo by to na abíčku, a nepletlo by se to s směřováním portálu. Prostě do nějaké sekce kde budou věci co nemají co dělat s Linuxem, programováním apod.

    Tím pádem na co psát blogy .... vlezl jsi do té sekce, vlezl, čteš to ... čteš pak je to jen tvůj problém.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2011 12:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Já proto dávám odkazy, aby si lidé mohli rozhodnout jestli si to přečtou nebo ne. Ale nemyslím, že se tím dá vyhnout flamu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 25.1.2011 13:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ano chapu Vas, ale pokud to bude v sekci "hospoda","bulvar" apod. pak se ulehci celemu portalu. Ti co nechteji proste nebudou do te sekce vstupovat a nebudou se rozcilovat ze mate prilis blogu. Ale kdybych se koukl na to kde je flame a kde ne, pak z 80% je to u Vasich blogu a zbyvajicich u blogu PT. Spousta lidi jak dobrych tak i tech spatnych si Vas najdou at uz pisete blogy na jakemkoliv miste a pak je tu okamzite flame.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2011 13:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Možná rozdělit blogy na linuxové a ty ostatní, jinak sekce blogů byla vytvořena právě pro toto.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2011 13:45 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Nápad to je jako sranda dobrej, ale je to zbytečné úsilí pro ostatní účastníky, a ten, komu je to určeno, to stejně nikdy nepochopí, protože mu není dáno.

    Já jsem ty jeho zamindrákovaný manipulativní kecy přestal číst a nijak mi nechybí, bohužel skutečně blokuje stránku pro jiné věci. Evidentně je pro něj životně důležité provokovat tady, když si s ním nikdo jinde nepokecá, a on snad nic jiného, než chatování asi nedělá.

    Pokud se dá na tom najít něco pozitivního, tak snad jenom to, že po přečtení jeho názorů a zemitého slovníku může taková ukázka odradit někoho, kdo by snad hledal pomoc od normálního terapeuta na linuxovém fóru.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2011 13:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Když si pročítám jeho blogy (ano, je jich hodně :-)), nejsou to zamindrákovaný kecy. Je to povídání o životě, o jeho dcerách, s kým se sešel či nikoliv. Někdy jsou tam jeho ekonomické názory. Ten ostrý flame začíná až s příspěvky. Pod zcela nevinně vyhlížejícím blogem se objeví hláška např. "zalez i s tou slepicí" nebo "táhni rusíne". Líbit si to nenechá (zcela logicky) a pak už se rozjede flame, lítá to na všechny strany. :-). Flame se dá logicky očekávat u ekonomických témat, ale u těch běžných snad tolik ne ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2011 14:27 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ano, ty flame začínaly (většinou) až v diskuzi, to souhlasím. Ale někde už ten text nebyl zcela nevinný, ale podle mne cíleně obsahoval poznámku, o které bylo jasné, že to nastartuje.

    No, ale to se vás netýká, přestože jste evidentně na jeho straně jako jeho kamarád, ta vaše příspěvky mívají štábní kulturu :-)
    Nobody can give you as much as I can promise you
    25.1.2011 20:44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Jsem hledal, kde ty flamy začaly a zatím jsem vždy našel na začátku zcela někoho joného než Jílka.
    25.1.2011 22:33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    a dokonce používáš i stejný styl psaní, hm hm hm ....
    25.1.2011 15:41 kolemdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Takové kecy se hodí někam na blogy u mafry a ne sem. Toto je server o linuxu a pokud to bude takto dále tak z tohoto serveru bude druhý lživě atd. Ekonomické témata budiž, ale to ostatní sem myslím nepatří. Možná jak zde někdo psal do nějaké jiné sekce.
    25.1.2011 18:31 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    v nejakem jinem blogu charakterizoval uzivatel belasivris Jilkuv blog slovy:

    zasklivam balkon, jsem kapitalista, zavidte mi.

    Tim ze toho pana zde neustale obhajujete se stavite na jeho uroven.
    25.1.2011 18:59 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Toho jsem si všiml, že pan Smolík docela cíleně z možných komentářů vybral jen ty negativní proti Jílkovi, ale nenašel (???) žádný provokující od Jílka.

    Proč, to nevím, u p.Smolíka v žádném případě inteligenci nezpochybňuji, a už je mi to skoro jedno.....
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2011 19:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Možná si ale všimnete něčeho jiného. To, že JJ ve svých příspěvcích provokuje, je jedna věc. To vidím taky. Druhá věc jsou výpady proti němu tam, kde nejsou opodstatněné. Někdy mi to připadá jako závist, že má mladou partnerku (jistě, mohl bych závidět taky). Někdo, kdo na rovinu přiznal, že měl problémy s pitím a dvacet let (?) abstinuje, že měl problémy v mládí a přesto svoji situaci radikálně řeší, to je spíš ke chvále než k posměchu. A tohle mi trochu vadí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2011 21:13 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Někdo, kdo na rovinu přiznal, že měl problémy s pitím a dvacet let (?) abstinuje, že měl problémy v mládí a přesto svoji situaci radikálně řeší, to je spíš ke chvále než k posměchu
    A je to podle Vás víc ke chvále, než když někdo nikdy problémy s pitím neměl?
    Někdy mi to připadá jako závist, že má mladou partnerku (jistě, mohl bych závidět taky).
    Vy možná ano, ale jinak si myslím, že je JJ's partnerka starší, než většina lidí tady .... takže to, že mu někdo závidí mladou partnerku, není IMHO pravda.

    Jinak všem bojovníkům proti JJ bych doporučil ho prostě nečíst. Když mu po 101. napíšete, že je blb, tak vám po 102 odpoví, že vy taky a přihodí další fůru hnoje. Nikdy to jiné nebude a tyhle internetové záchvaty koprolále nikam nevedou. Možná, že kdybyste mu to do těch diskusí věčně nepsali, už by se tu ani nevyskytoval ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2011 22:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    A je to podle Vás víc ke chvále, než když někdo nikdy problémy s pitím neměl?
    To určitě ne. Ale pokud se tak stane, je dobré vědět, že existuje cesta z problému ven - a to není málo. Jinak všem bojovníkům proti JJ bych doporučil ho prostě nečíst.
    Ano, to je asi správná rada. Každý ať čte, co ho zajímá.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2011 23:37 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Možná si ale všimnete něčeho jiného

    Nějak se to tu rozjelo divným směrem, ale vylezl jsem z vany po tréninku, a tak mi to nedá vám neodpovědět. Připadá mi, že si držíte/chcete stále stejný úhel pohledu na věc, takže ani případné poznámky vás nepřivedly k tomu, ze na věc podívat jinak. Pořád hledáte, co kdo JJ udělal, co mu kdo závidí, na co JJ reagoval, často se s ním shodujete v tom, že tady na webu jsou diskutující (tedy většinou) ještě mladí a nezralí tápavci životem.

    Takže, zdaleka to není tady ani o tom, že všichni jsou tady nějací čerstvě vylíhnutí studenti, i u registrovaných většinou chybí věkový údaj, u některých anonymů se pak docela snadno dá vystopovat, že už mají něco za sebou. Za druhé podle mne drtivá většina nemá tu touhu JJ se zviditelnit, dokázat si, že něco nebo něčím je, tady na tomhle webu. Připadá mi až směšné, že pro JJ je měřítkem životního úspěchu být v TV a vydat knížku - nic proti tomu, ale pro jiné tady jsou měřítkem úspěchu úplně jiné hodnoty, které nevyznává on, nebo jim ani neumí porozumět, protože je individualista. Třeba výborné výsledky ve sportu, skvěle fungující rodina, výborná parta kamarádů, se kterými se tráví víkendy, třeba i ty jím proklamované peníze. Ostatně Hraboš docela trefně replikoval k neustálým narážkám ohledně sexuálního života - myslím, že většina tady má nebo aspoň hledá mezi podstatně mladšími ročníky. A to vám v žádném případě neberu, že JJ jeho přítelkyni závidíte, je to váš vkus a volnost volby :-).

    Prostě mi vůbec nepřipadá vtipné jeho provokování ostatních, nesouhlasím s tím, že to nezačíná od něj, už např. název blogu Letní sídlo kapitalisty musí provokovat, když už ne vzbudit posměch u těch diskutujících, kteří se pohybují v jiných finančních řádech (a přitom sám jsem schopen pochopit, že třeba pro JJ to je určitý životní úspěch, proč ne, každý bojuje svou ligu života, starostí a radostí). Pak se tedy nedivte reakcím, asi emočním, od těch, kteří si JJ prostě nezablokovali, nebo se mu už jako já vyhýbají, protože pro mne by to byla ztráta času.

    Tak dobrou, a ať vám ti Holanďani chrochtají i nadále podle vašich představ :-)
    Nobody can give you as much as I can promise you
    25.1.2011 23:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Třeba výborné výsledky ve sportu,

    Vrcholově jsem sportoval. :-)

    Letní sídlo kapitalisty musí provokovat,

    Název který neprovokuje, neupoutá. :-)

    kteří se pohybují v jiných finančních řádech (a přitom sám jsem schopen pochopit, že třeba pro JJ to je určitý životní úspěch,

    Ty víš vozejku v jakých řádech se pohybuji? :-)

    Ty tu vytváříš soudy, které tak sám strašně odsuzuješ. Co víš o mě? Jen co si přečetl v blogu, nebo co jsem řekl v komentáři. Už máš pocit z ostatními, že znáš mé zájmy, majetkové poměry, rodinné poměry. Tomu se říká pýchá. Mě pacienti řeknou mnohem víc, než já jsem tady kdy řekl a dával bych si náramný pozor abych si myslel, že o nich vím víc, než mi řekli. Že vím víc o jeho rodině, jeho zájmech, jeo vztazích. Lidi znám leta a skoro vždy mě překvapí. Tak nebud vozejku tak nafoukanej. Ty vůbec nevíš co pro mne byl nebo je životní úspěch. Byl jsem vrcholový sportovec a dnes si toho vážím ze všeho nejméně. Přešel jsem pěšky Evropu, Kanadu, natočil jsem spoustu pořadů v televizi, ale jestli si vozejku něčeho opravdu cením, tak že jsem byl lidem prospěšný většinu svého života. Hodně lidem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2011 00:03 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Tak nebud vozejku tak nafoukanej

    Takhle nejak si terapeut predstavuje diskuzi bez flejmu, snazite se panove zbytecne.
    26.1.2011 00:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Já tu nejsem ničí terapeut a vozejk není můj klient, stejně jako tu není můj klient nikdo z této komunity, tedy pokud není anonymně. Nemám povinnost a ani ji nechci, se chovat všude jako terapeut. Na terapii si mě musí někdo najmout, uzavřít se mnou terapeutický kontrak a pak se k němu budu chovat jako jeho terapeut.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2011 10:22 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    vozejk není můj klient

    netusim, o co jde, ale takove osloveni ti nepripada jako urazka?
    26.1.2011 10:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    No když si bez okolků půjčuješ cizí jméno, pak se začni starat napřed o své chování a potom cizí. Pomáhá to. Jinak na oslovení vozejk mi nic urážlivýho nepřipadá. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2011 11:36 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Jinak na oslovení vozejk mi nic urážlivýho nepřipadá.

    A o tom to presne je. Jestli ti pripada normalni takove osloveni, pak se nediv, ze se lidi trefujou i do tebe. A pripada jim to adekvatni reagovat stejne, protoze pokud si pamatuju, tak tuto urazku jsi pouzil v diskuzi na nekolik ruznych lidi v reakci na jejich nazory.

    A jako terc jsi docela vdecnej, viditelnej.
    26.1.2011 11:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Jasně, kdo je vidět, do toho se trefujou, do těch co vidět nejsou, co ničím nezaujmou, do těch se nikdo netrefuje. Vozejku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2011 00:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Dvacátý sedmý Dalibore abstinuji, osmnáctý rok jsem v PL jako terapeut a patnáct let postupně privátní praxe. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2011 13:37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ještě přestat zobat bobule a budeš na stará kolena skoro jako jeden z nás, normálních ;-).
    26.1.2011 14:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Podle toho, jak píšeš a ještě se ani při svém tvrzení, samozřejmě lživém nepodepíšeš, tak se o tvé normálnosti a schopnosti existovat mezi běžnými lidmi dá s úspěchem pochybovat. Vozejku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2011 09:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Někdy mi to připadá jako závist Tak to je to poslední co bych za tim hledal.

    Myslím že by mi tady mohli závidět, z materiálnějších věcí teba: Kdybych psal příspěvky z pětihvězdičkového hotelu někde v tichomoří, kam jsem odjel,protože nemám rád zimu, se svojí sedmnáctiletou milenkou (mám teď problém, zahnul jsem jí s jednou šestnáctiletou modelkou), na dovolenou jsem si nechal letecky přepravit své Ferrari, válim se tam v hotelu, usrkávám martiny a občas se kouknu jak mi roste účet v bance (zase další nula k těm šesti na konci přibyla).

    To by možná leckomu lezlo krkem. :)))

    Obecně: Já nevím, dnes se vysvětluje všude a všechno a každá negativní reakce závistí. Ani ty prachy Gottovi, Jágrovi většina nezávidí - ví jak je vydělali a je to OK. Ale jak se někdo zeptá zastupitele, "poradce" pro státní zakázky kde vzal tolik milionů, hned se kvičí o závisti :))).
    Dalibor Smolík avatar 26.1.2011 09:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Jestli je to reakce na můj příspěvek - tak souhlas, rozhodně nezávidím prachy tvrdě vydělané. Nic není zadarmo (A ty ostatní prachy nezávidím tím spíš). Ta závist spíš směřovala na fakt o hodně mladší partnerky (některé komentáře evidentně tenhle nádech měly). Na druhou stranu už tu to někdo psal. Ta partnerka je starší, než velká část zde zúčastněných mužů. Takže vše je relativní, zejména pohled na mládí :-) :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.1.2011 09:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    No právě! Mnohé maminky místních kolegů by pro nás byly mladý kočky. :)))

    Tady bychom museli zalovit na nějaké středí škole, aby nám záviděli.
    Dalibor Smolík avatar 26.1.2011 09:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Nojo. Vzpomínám si, jak při jedné cestě do USA (s jedním technikem, kterému bylo asi 26 let a měl doma malé dítě) se na nás přilepila velmi fešná (asi) čtyřicátnice s malým synem. Technik povídá: Ty se postarej o maminku, já si zatím zahraju s klukem monopoly :-) :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.1.2011 09:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    na dovolenou... já se do toho světa rentiéra miliaradáře neumím nějak vcítit, napíšu dovolenou :-). Takoví si asi nepíšou dovolenku, co? :))))
    25.1.2011 18:24 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    samozrejme nejde o Jilka. Jde o nas ostatni. Vencour se nahore pta, proc se s tim vubec zdrzuju. Na to je jednoducha odpoved. Nekdo je na takove Jilky vic haklivy.

    Ja si myslim, ze nelze porad jen koukat stranou, blokovat, mavnout rukou. Jilka nikdo nepredela, ale spolecnost podle me musi koukat na to, aby takovych Jilku nebylo moc. Predstatve si, ze se najde jeste nejaky duchodce , ktery bude chtit prudit na internetu a zacne tady hrat tu mnou popsanou hru. A je vymalovano. A pritom je to vse legalni a nikdo nic nemuze rict.

    A to bylo vlastne co jsem chtel sdelit. Technicke prostredky nepomuzou, kdyz clovek narazi na nejake hovado. Ve spolecnosti to funguje proto, ze vetsina radeji nekomu takovemu ustoupi. Moje starost je, ze neni zcela jasne , u kolikateho Jilka se zacneme zajimat, ze ohleduplnost zustala na puli cesty?

    A ja jsem toho mineni, ze je treba zacit uz u toho prvniho a proto o tom pisi. A jsem skalopevne presvedcen, ze ty flejmy a urazky nejsou nic jineho.
    gtz avatar 25.1.2011 18:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    se najde jeste nejaky duchodce , ktery bude chtit prudit na internetu a zacne tady hrat tu mnou popsanou hru

    Něco jako toto:

    Název blogu : Mé problémy s prostatou

    Název blogu : a zase ty hemeroidy

    Název blogu : a zase mne nepustil nikdo sednout v šalině

    Máš pravdu, prozatím se tím redakce nezabývá (nemá důvod) blogy JJ sem táhnou davy jeho fanoušků a odpůrců a tím se zvýší návštěvnost serveru. Pak spousta lidí co sem chodí sem prostě chodit přestanou.

    Ten blog jsi měl napsat spíše ve stylu "Ptám se redakce" a myslím, že se dočkáš odpovědi proč.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2011 09:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Máš pravdu, prozatím se tím redakce nezabývá (nemá důvod) blogy JJ sem táhnou davy jeho fanoušků a odpůrců a tím se zvýší návštěvnost serveru. Pak spousta lidí co sem chodí sem prostě chodit přestanou.

    Nebyl by to první server, kde původní, v daném oboru schopné osazenstvo rezignovalo a bylo nahrazené řvouny. Redakce spokojená, řvounů je v populaci daleko víc, server vzkvétal. Trh si vybírá.

    Bohužel, nejvíc zpravidla mluví ti, co nemají moc co říct, jen se potřebují vykecat. Jsme nesmírně ukecaná civilizace a díky brutální převaze informací k přijmu nad možností se vyjádřit sám, se každý chytne všech možností zařvat do světa že je tady také.
    25.1.2011 20:31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Tak jsi potom stejné hovado, protože se jako hovado chováš k člověku, který ti neubllížil a ty ho jen nesnášíš. Máš tedy mindrák a druzí ti musí pomoci tvůj mindrák řešit.
    gtz avatar 25.1.2011 21:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Nikdo zde nemá mindrák. Podívejte kde jste. Na serveru kde se skoro vše týká Linuxu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Chytrex avatar 25.1.2011 23:02 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Podívejte kde jste. Na serveru kde se skoro vše týká Linuxu.
    většinově s tebou souhlasím.. ale tady nemůžu.. Tohle zní jako by linuxáci neměli normální život a nemohli by mít i normální problémy, zájmy atd..

    Je to hloupost.. proč by někdo měl mít x profilů, y blogů atd jen protože má širší pole působnosti/zájmů/problémů? Fakticky k tomuhle nevidím důvod.. To že to je linuxový portál ještě neznamená že na něj nechodí běžní lidi..

    To tvrzení "podívej kde jsi" mi příjde jako to předpotopní tvrzení že linuxák je no life, žije v kobce bez světla a tesá něco do terminálu..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    gtz avatar 25.1.2011 23:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Pak jsem to napsal možná blbě. Já to považuji také za hloupé psát příspěvky pod svým nickem a mít dalších nicků na to, abych mohl odpovídat. nepsal jsem o tom, že jsem pro. Psal jsem i to, že tato věc by max. uškodila celému portálu Jak jsem psal výše, vše by změnilo přesunutí těchto a jiných blogů do nějaké sekce určené pro podobné blogy. Věřím v to, že by byl klid a hlavně nikdo by nemohl nadávat, že do podobné sekce vlezl.

    Odpovídal jsem hlavně na to tvrzení anonyma, ohledně nějakých mindráků.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2011 20:27 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    v pravidlech jaksi postradam reseni situace, kdy by se to hry chtel zapojit i sam sycak ... coz by vedlo k zacykleni, jen si nejsu jisty, zda by v souboji sycak vs. server abclinuxu nepadnul spis server nez sycak :-)
    25.1.2011 21:23 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    abclinuxu ctu denne
    Jilkovy blogy nectu, ani me k tomu nikdo nenuti, neflamuju, o zadnych flamech ani nevim
    Na vase stiznosti na Jilka v jinych blogach obcas narazim a nemam z toho stin na dusi
    Myslim, ze problem mate nekde jinde nez u Jilka
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    25.1.2011 21:33 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    kvuli nekomu jako vy jsem to psal v nadeji, ze par pochopi o co jde.

    Jinak mate pravdu, s Jilkem nemam problem, problem mam s lidmi jako je Jilek.
    25.1.2011 22:36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Psychiatr tě z toho dostane, není hanba navštívit odborníka a svěřit se.
    25.1.2011 22:44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    odborník určitě, ale tady se píše o nějakém samoukovi s večerním kurzem....
    gtz avatar 25.1.2011 22:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Psychiatr = sám sobě bláznem. Viděl jsem párkrát v TV ty joudy co tam jsou a nebýt tam titulek, že se jedná o nějakého magora tak bych si myslel, že je to bezďák.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2011 22:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    To samé se říká o lidech z IT, jsou skutečně všichni blázni? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 25.1.2011 22:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Onehdy byl na "zesnulé TV stanici Z1" pořad kde se toto probíralo, mohu říct, že jsem to nějak nesledoval měl jsem to jen jako kulisu a vystupoval tam nějaký psychiatr někde z Prahy (že by dokonce z Bohnic) a vypadal fakt jako bezďák. Umaštěné vlasy, dlouhý vous apod. na jméno si nepamatuji.

    Kamarád má známého, který s námi kdysi chodil chlastat a ten dělal u nás v Brně v šaškecu a vypadal velice podobně. Jinak velice pohodový chlap, který hodně věděl o světě.

    BTW. on byl psychiatr a měl za ženu dorotu jako prase a tehdy v hospodě se nás ptal jak ji mám umravnit apod. Prostě byl pod pantoflem. Pak nevím jak by mi třeba tento člověl mohl poradit když sám tápe.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.1.2011 22:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Jo, všude je něco, ale mnozí ti lidé ač nevypadají, jsou skutečně schopní.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2011 07:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Po nějaké době jsm vlezl na abc a koukám. Dokonce jsem pod tím jmenován. Ne, návrh na hru jsem nevymyslel ani ho nepovažuji za dobrý.

    Chyba je v systému, pokud chyba je. Mnozí vnímají blogy pana Jílak jako takový virus v počítači. Pronikl do systému, množí se, vyvolává destruktivní reakce - diskuse, kde si vir s jinými viry (či kde se to tady souběžně vzalo, nebylo to tady) vzájemně nadávají způsoben pod úrovní nejhorších zpravodajských serverů.

    Systém nemá (a v zájmu zachování svobody odmítá instalovat) antivir. Aby se uživatelé bránili vytvářením vlastních virů, to nevidím jako řešení, dokonce nevidím jaký by to mělo přínos.
    26.1.2011 07:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Blog je produkt dostupnosti možnosti se vyjádřit. Díky netu může každý kdo má počítadlo a připojení, díky všemožným sociálním sítím (což je dnes i abíčko) může i značně veřejně.

    Blog není vázaný formou a obsahem, blog není vázaný četností příspěvků. To je ponechané na soudnosti blogera a na adminovi, který může zasáhnout.

    V hodnocení zásahů (zde i jinde) se poněkud plete pojem svoboda (vyjádření) s právem majitelů a tvůrců platformy udržovat tvář serveru a jeho úroveň.

    Proto se mi zdá v případě, že jste přesvědčeni že tohle sem už opravdu nepatří, poslat námět adminovi.

    Líbí se mi myšlenka vytvořit sekci kecárna, kde by lidé mohli umístit své výkřiky, případně produkty náhlého osvícení jak vyřešit problém lidstva či mezi lidmi. V diskusi si pak nadávat do exkrementů a pohlavních orgánů, soutěžit kdo ho má většího, kdo má větší účet v bance, iq a počet holek, případně ramena.

    Je fakt, že je mi líto těch autorů zajímavých Linuxových blogů, kteří se krčí mezi tim salátem co produkujeme my.
    26.1.2011 08:12 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    To je snad recese ne? Jestli je to mysleno vazne, je to skoda..
    26.1.2011 08:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    A ještěěěě... Jaké jsou blogy tak úplně jedno není a blokování není řešení. Člověk zajímající se o Linux - začátečník, se pochopitelně zajímá, co je vlastně ta linuxová komunita, neb Linux je společné dílo. A kde to zjisti? Ejhle blogy! Před několikalety by zjistil, že si tady i třináctiletí kluci vykají, píší gramaticky správně, většinou korektně argumentují. Občas se pohádají o distribuce a programovací jazyky, korektnost webu, aplikace. Možná trochu podivínský, možná od světa odtržený, elitní až elitářský klub (nemusí být nutně až tak pánský, mr Dad, nebo ano?). Dneska?
    Dalibor Smolík avatar 26.1.2011 08:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Před několikalety by zjistil, že si tady i třináctiletí kluci vykají, píší gramaticky správně
    To je ono. Před deseti lety, když jsem na abíčku začínal, byl Linux pro skupinu nadšenců. Pamatuji doby (téměř) pouze příkazové řádky, počátky grafiky, atd. Manuály se louskaly obtížně. Dnes se podařilo to, o co průkopníci Linuxu někdy usilovali - dostat Linux do širší veřejnosti. A tohle se docela dobře podařilo. No a samozejmě je i náplň linuxových serverů jiná, odpovídá dnešní době. Jsou tam věci užitečné, poradny stále fungují perfektně - ba lépe, než dřív, ale je tu i spousta balastu nebo - lépe řečeno - problematiky netýkající se Linuxu. Což není také chyba. Jen je dobré tomu dát určitý řád, jak se už psalo výše několikrát. Ano, je dobře, že tohle není už jen pánský klub. Emancipace jde správným směrem. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.1.2011 08:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Vždy je možné v rámci klubu si vytvořit svoji sekci. To v případě, že se klub rozšíří.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 26.1.2011 08:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Jo, přesně tohle jsem měl na mysli.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.1.2011 08:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Souhlasím. Proto bych si myslel, že nápad utvořit z blogů dvě sekce je dobrý. Blogy k tématu portálu a pak něco, kde by se už na úvod deklarovalo, že je to kecárna, ring volný...
    26.1.2011 08:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Jsou tam věci užitečné, poradny stále fungují perfektně - ba lépe, než dřív, ale je tu i spousta balastu nebo - lépe řečeno - problematiky netýkající se Linuxu. Což není také chyba. Jen je dobré tomu dát určitý řád, jak se už psalo výše několikrát.

    A formu. Forma diskuse pod články na zpravodajských serverech je taková, že v ní zanikne i hodnotný příspěvek, mnohdy ta diskuse "zabije" i článek samotný. A to mají diskusi oddělenou dalším klikem. (že ty články samotné (ve zpravodajství) jsou často odpad, to je jiná)
    26.1.2011 09:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ten řád by ovšem někdo musel hlídat a ustát neustále remcání. Omezí-li blogy na linuxové téma, budou blogy stylu:

    Gmome versus Kde. Včera zase spadl applet počasí na Kde, tak jsem přešel na Gnome. Ten den jsem byl vůbec nasranej, čeže mi Máňa zahla s Tondou, ženský jsou svině... a dlouhý vykacávání se na tohle téma, zakončené tím, že se možná ke Kde vrátí, jen co to někdo opraví.

    A bude se hádat, že to linuxový blog :)))
    Dalibor Smolík avatar 26.1.2011 09:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    bude se hádat, že to linuxový blog :)))
    Dobrý postřeh. Na dvě stránky mohu vykládat o krásách přírody, kterou jsem se procházel a přitom myslel na Gnome. Takže je to o Linuxu :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.1.2011 10:33 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    takze, Dag+Dad je Jilkuv vymysl, uvedl jsem ho jako priklad te paranoia, ktere ten pan neustale podleha.

    Skutecne se mi nepodarilo asi vysvetlit o co jde. Totiz o bezohlednost a vyuzivani/zneuzivani propujceneho prostoru az za ty myslene hranice. Problem je smozrejme v tom, ze ty hranice nejsou nekde presne popsany. Neni stanoveno, kolik blogu denne muze jeden uzivatel napsat, jaka slova se nesmi pouzivat a pod. To vse visi tak nejak ve vzduchu a je rizeno tim zvlastnim mechanismem, kteremu mu lide rikame ohleduplnost. A take hraje urcitou roli priroda a okolni svet, protoze ne kazdy ma tu naladu a cas sem psat neco kazdy den a ne kazdy ma tu potrebu denne vyprovokovat negativni reakce a tim se vzrusovat.

    Muj vykonstruovany priklad mel ukazat, ze staci jeste jeden bezohledny Jilek a blogy jsou nepouzitelne. Jenomze dokud se takovy druhy neobjevi, tak vetsina zde tu bezohlednost vubec nechape. Ta vetsina rika, nech to bejt, nevsimej si toho.

    A presne ta vetsina, ktera rika, ze je treba si toho nevsimat, tak ta pak krici, ze dalnice stoji 4 x tolik nez jinde a ze Gross dostal miliony z uhli. A pritom ten kristalovej Standa jen vyuzil tech moznosti, ktere se mu nabizely.
    Dalibor Smolík avatar 26.1.2011 11:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    A presne ta vetsina, ktera rika, ze je treba si toho nevsimat, tak ta pak krici, ze dalnice stoji 4 x tolik nez jinde a ze Gross dostal miliony z uhli. A pritom ten kristalovej Standa jen vyuzil tech moznosti, ktere se mu nabizely.
    No, musím přiznat, nasadil jste mi brouka do hlavy. K levárnám by člověk mlčet neměl. Ale je tohle ten samý případ? Prostě tu bylo víc blogů od jednoho autora, navíc ty blogy se číst dají (v některých mohou být skryté provokace, ano, pokud jsou odezvou na předchozí diskuze, ale ty první určitě byly "čisté"), problematické jsou hlavně komentáře pod nimi. Je férové a odpovídající realitě - zamezovat přístupu někomu k serveru? No, nevím. Opravdu nevím. Jen mi to připadá nedemokratické. Tady o žádnou levárnu nejde, jde jen o názory ..A to, že se někomu nelíbí/líbí .. to už vůbec není žádné měřítko kvality.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xxx avatar 26.1.2011 13:34 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Vy porad hledate pricinu v minulosti. Jakysi velky tresk, prvotni nadavku, nabo tak neco. To je podle me dneska uz nepodstatne. (Nasmeroval bych vas nekam, k blogum o byvalych partnerkach pana Jilka. Tam myslim dost prituhlo.)

    Co asi, ale trapi vetsinu je soucasny stav. Ja treba zrusil skutecne jmeno tady, protoze po jeho zadani do Googlu vypadl odkaz na nejake moje blogove zapisky, a pokud se hledajici podiva do soucasnych blogu (tedy o uroven vys), tak co si asi pomysli?

    Takze az mozna ve finale najdete, tu prvotni nadavku, ukazete nam jak je v tom pan Jilek nevine, tak fajn. Ale co z toho? Zmeni to soucasny stav? Ne.

    Please rise for the Futurama theme song.
    Dalibor Smolík avatar 26.1.2011 14:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ale kdepak, nehledám prvotní nadávku, pitvat se v tom nechci. Jen poukazuji na možné souvislosti - příčina - následek. To je všechno. Jo, s tím vyhledáváním v Googlu asi máte pravdu... Něco na tom je ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.1.2011 15:15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    (Nasmeroval bych vas nekam, k blogum o byvalych partnerkach pana Jilka. Tam myslim dost prituhlo.)

    Taky myslím, že tam to začalo, s tím příchodem jeho vlastní skupinky z jeho vlastního blogu. Ale už jste to naznačil, že se v tom pitvat nechcete, asi tušíte, že pitva by vám nepřinesla radostnou zprávu o stavu pacienta ;-)
    gtz avatar 26.1.2011 15:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    operuji, operuji a sakra já pitvám :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2011 18:20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    ses doktor :-)?
    gtz avatar 26.1.2011 18:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Kdepak :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2011 22:47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    tak to je v poradku, pokracuj :-)
    vencour avatar 26.1.2011 11:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Já s váma souhlasím, že se hodí něco dělat. Přesto: kolik lidí prostestuje? Kolik procent to je? (Co takhle: když někdo napíše blog, tak na hlavní stránce bude mít jen ten svuj aktuální a nejnovější, jiné ne? Pak neni proč dělat povyk? A demokratické by to taky bylo.) Takže: chce si většina nechat tohle líbit? Tak ať má, co chce i nechce. Tak jako v demokracii, každý hlas by měl být slyšet.

    Ještě jedno: musí být na vše zákon a pravidlo? Je jasný a daný nějaký Hlavní Správce nebo Správní orgán a Autorita? Je na něm, jak se zachová, zda je spíše pasivní, neutrální či aktivní ve vztahu ke změnám.

    Co udělat třeba podskupinu blogů a nazvat ji Tady je Jílkovo a nemotat to do vlastních blogů? Po měsíci by se vidělo, jak by tahle podskupina byla životaschopná. A jak jsou životaschopné ostatní, vlastní, blogy.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    gtz avatar 26.1.2011 13:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Co udělat třeba podskupinu blogů a nazvat ji Tady je Jílkovo a nemotat to do vlastních blogů? Po měsíci by se vidělo, jak by tahle podskupina byla životaschopná. A jak jsou životaschopné ostatní, vlastní, blogy.

    proč raději tyto blogy nenacpat do nějaké jiné grupy. Třeba s názvem hospoda tak jak je to myslím i na palbě :) Každý kdo tam vejde a bude diskutovat pak bude vědět kde tak činí a proč
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    vencour avatar 26.1.2011 15:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Těší mne, že toto někdo vyslovil někdo jiný, než já.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    gtz avatar 26.1.2011 15:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Vyslovil jsem to zde vícekrát již někdy #18. Prostě by ti lidé kteří nadávají přestali nadávat, protože v té sekci "hospoda,pokec apod." by byly všechny blogy tohoto charakteru jak JJ tak i PT i ostatních. Pokud by se ta grupa dělila dále na ekonomiku/dopravu apod. pak ještě lépe. Každý by hned viděl kdo to píše a kde to píše.

    Některé blogy se dají číst (jen blogy), když člověk vidí ty komentáře, někdy je to brutus. Ulehčilo by se hlavně lidem co se dívají na abíčko odněkud z PDA/GSM apod.

    Nevím být redakcí tak u blogů linuxového ražení zakáži anonymní přístup (čau widlaři apod.), anonymní bych nechal poradnu a tu hospodu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2011 19:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Dokonce i já to pochopil :)))

    Žel, společnenský styk je na někjakých pravidlech, které jsou ovšem nepopsatelné do detailu. Moje práce, achbouvej.... jak dlouho se mámem dívat do očí člověku. Heeee??? Záleží brutálně na souvislostech. Kdy mám pozdravit při vstupu do místnosti? Je prázdná, jsou v ní jen lidé co jsem pozdravil při vstupu před deseti minutami... Po jak dlouhé době mám znovu pozdravit???

    A kdy mám psát další blog?

    Ano, ohledy k druhým. Ovšem někdo chce jen provokovat. Vznikne hra, Já mu nepíšu a on... tady funguje dokonale. Obě strany jsou otroky toho druhého, není snad vyjimky, aby druhá strana neragovala. Stačí rejpnout do Jílka a provokatéři se mohou bavit. Hned naskočí. A naopak.

    Chápu Vaše obavy, ale tudy si myslím, jen já, v mém ochablém mozku, cesta nevede. Smiřme se s tím, že mediální prostor obsadí prázdné, řvoucí figurky kašparů, produkující prázdné ale senzačně znějící fráze, diletantské "úvahy", žvásty. Asi to tak má být.

    Dnešek patří vypadlým kozám modelek a sebestředným mudrlantům. Já jim ho s chutí nechám a půjdy raději se psem. Je z z útulku, potřebuje péči a lásku, mám ztrácet čas nějakým..? Nene! Je čas obdělávat svoji zahrádku, což je citát.
    26.1.2011 20:30 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    takze po rade:

    - ten multiple smajlik ... doufam ze vam jen ujela ruka

    - ta vase neskonala laska k psum ... rekl bych ze je to trochu hranicni, vcera nebo kdy pokousal ten rotweiler toho 4 leteho chlapce a tatinek pak toho rotweilera zapichl kapesnim nozikem. Kdyz jsem to cetl, tak jsem myslel na vas, videl jsem ty Vase kratke filmy na youtube a zjistil jsem k me hruze, ze vas pejsek tam za Radotinem za barakem pobiha bez nahubku a dokonce myslim jednou bez voditka ?

    - ze umrel dagI je samozrejme smutne, ale 10 let je prece hodne , nebo ne - nevyznam se v tom?

    - se sycakem mate pravdu, byla to take moje posledni sluzba mlade generaci, jak uz jsem psal Vencourovi, ted uz si to musej mlady pohlidat sami.
    26.1.2011 20:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Smajlík, tiple netliple, je i to fuk.

    Psi, To je zásadmí věc. Ano, pes běhá bez vodíẗka a náhubku, protože tak je pes v pohodě a nekouše. Vůbec přinutit psa kousnout člověka je nadlidský výkon. Bohužel i to se podaří. Lidi neskutečně provokují psové... To není vtip!

    Jestli zemřel Dag v deseti, třiceti je jedno. Prostě pro mne je to kus mého já. Racionální argumety jsou platné jak mrtvému zimník. Bolí to. Bolí...

    Ano to bolí. Jílek je mi ukradený, nezajímá mi to. Možná ty děti, teď jsem řešil fakt drsnou věc. Ale asi nejvíc mi zajímají ti psové, Asi proto, že mám rád lidi!
    gtz avatar 26.1.2011 21:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Psi no co na to říct, sestře někdo otrávil ridgebecka, který se s otravou vypořádával skoro 3 roky než umřel. Veterinář, říkal, že to bylo nějaké svinstvo apod. Ty lidi bych zavřel ráz na ráz.

    S tím kousáním máte pravdu, záleží vždy na člověku, který toho psa má a jakým způsobem ho vychovává.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2011 21:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Občas psovi prostě hrábne. Jinak s tim mám celkem dost zkušeností. Zvládnout psa je strašlivě lehké. Občas jsem trošku narazil, ale jinak je to jen vědět co dělat.

    Třeba pes musí vědět kde je jeho místo a že není nahoře. Díky fetalizaci mu to ani náhodou nevadí, on shání silného pána smečky. Teprve když se po mnohokrát dozví že samce alfa není, je mimo. Pak už fakt neví a kousne. Ale to je v 99.99% problém majitele. Stavte se, uvidíte, pokud pes začne vrčet na návštěvu, kterou jsem já přijal, dostane přes držku. A bude mne milovat o něco víc.
    vencour avatar 26.1.2011 20:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Dagu, jestli tu naříkáš, že "dnešek patří bulváru", tak je to i o tom, že to přijmeš a nic s tim neděláš ... jeden příklad odjinud ... první open source sci-fi seriál ... že lze a podle mne se hodí se snažit sám, když neni alternativa v dosahu ... o tom by mohl být svět budoucnosti. Další: v rámci Mensy ČR byl někdy v srpnu/září zorganizován sraz pod jménem, heslem "2.vlna Národního Obrození" s dovětkem Motorem celého projektu je myšlenka T.G.M. "není důležité hlásat, jak milujeme svou vlast a své děti - činy to udělají za nás". (Já tam nebyl, pak jsem měl - a pořád mam fofr - tak mi uteklo, jak to dopaslo :-( )

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    26.1.2011 21:12 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Milý Vencoure, jsi jeden z těch, s kterými nemusím souhlasit, ale musim si jich vážit.

    Vážím si, ale nedělám. Když přijde povodeň, nebudu stát čelem a zastavovat, ani nebudu positivně říkat že je sucho., ani... zachráním co se dá.

    Mensa... ach ano, mám tam několik známých... Snad vydrží do švestek. No... Činy to udělají za nás. O to se snažím. Jen o to, jen o tohle... Tak něco kurva dělejte taky VY! Mně je víc než padestt a jsem už několimk let mrtvej, já to nezachránim. :)
    gtz avatar 26.1.2011 21:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Mně je víc než padestt a jsem už několimk let mrtvej, já to nezachránim. :)

    No mně je o něco méně a kdo ví jak to celé dopadne. Myslím tím důchodovou reformu, kdy naše prachy bude hlídat soukromá firma (že by nějaký kamarád-taky-tunelář Kalouska).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2011 21:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Nóóóó pan Kalousek je schopnej člověk i za střízliva, což bývá málokdy. Jak tak souhrou náhod znám komntrébní lidi.

    Ano, tak jest. Závazky státu předáme (od chodníků po důchod) lidem a když to správně icdeologicky podáme, tak za tu krádež budou jásat. Hurá!
    vencour avatar 26.1.2011 21:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Dík za upřímnost.

    Tobě je víc než padesát? To o moc mladší nejsem :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 26.1.2011 21:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Mimochodem, tuším, že to bylo v diskusi k jednomu Jílkovu blogu, jsem našel odkaz na čtení o Tomáši Baťovi, měl říci za Velké krize slova před dělníky "Je krize? Lepší dobu jsme si nemohli přát" ... kéž naše doba taky přinese na svět velké lidi ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    26.1.2011 21:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Krize je šance k růstu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 26.1.2011 21:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Já tu 50-tku mám za pár let :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2011 21:52 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    To jsem se spletl. Já Vám hádal cca 35-45. jste asi duševně mlád!
    gtz avatar 26.1.2011 22:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ročník 1964. Taky již něco pamatuji
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 26.1.2011 22:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    A jo. Tak to je už taky nějaký věk. Nejsme tu jen ti mladí :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.1.2011 18:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Můj výkřik nebyl až tak na Vás. Prostě jsem měl soběžně několik telefonátů, kde mi školili, jak mám být poszitivní. Lidi mimo realitu. Tak jsem byl poněkud nasrán. :)) Sorry! Ale to Vaše nadšení prostě není můj šálek...
    vencour avatar 27.1.2011 18:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Co to, jaké nadšení? To, co vypadá možná jako vytrvalost a neodbytnost? Jestli je to na mne, teda ;-) Jeden Dag už možná zažil mraky nadšenců a ví, že to nikam nevede. Jeden Vencour má za to, že bez zarputilosti to nejde.

    A k těm telefonátům ... občas mi někdo řekne/napíše "teď nemůžu komunikovat radši, abych nebyl sprostý". Jsem rád, že mne občas napadne nějakej humor ... kamaráda jsem taky dostal hláškou z Mravence Z ... "připadám si takový bezvýznamný ... konečně jste na to přišel, Zet" :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.1.2011 12:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    To už jsme nějak mimo, přiznávám že díky mým výkřikům. Špatně jsem si něco iterpretoval. Ne není to na Vás.

    Ono obecně, nadšení je fajn, pozitivní myšlení také, jen někdy může vést mimi realitu a reálně možnosti, může být i útěkem.

    Jinak si vcelku myslím, že množství zarputilosti a smyslu pro humor je u mne spíš nadprůmer .).
    28.1.2011 12:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Tady dlužím nějakou příčetnější odpověď. Bulvarizace medií je podle mého skutečnost. Určitě je fajn se snažit vytvářet místa kde nevládne, nějak se bránit, ale podle mého nemá cenu si nalhávat že je to všechno ok.

    Před nějakou dobou jsm se tady vykecával z obdivu k lidem, co vytváří akce, místa kde se mohou lidé setkat a tvořit si kulturu, předávat vědomosti... Za bolševika takhle v NG, pobočce Zbraslavský zámek, dělali kunchistorici semináře. Jiné dělai filosofové po bytech. A dneska je myslím spontních aktivit mimo velké struktury také potřeba. Nemám pocit, že bych to byl vzdal tenkrát, myslím že to nevzdávám ani dnes. Ale skepse a nedůvěra k velkým slovům, k smrtelně vážnému obrozeneckému nadšení, té se nezbavím.
    vencour avatar 26.1.2011 11:57 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Jelikož se toto téma týká docela dost AbcL a jednou se musí rozhodně vyřešit, přidal jsem post do digestu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    26.1.2011 12:44 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Na p. Jilka mam spise negativni nazor. Jeho blogy mne nebavi a vadi mi jeho arogantni ton v diskusich. Ale co? Proste to nectu a je to. Organizovat kvuli tomu (nebo pod zaminkou nejakeho obecneho principu) takoveto veci je imho blbost. <rejp>Dad jen dokazuje, jak je na tom s urovni zamindrakovana levicova inteligence. :-P</rejp>
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.1.2011 15:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Já zase hledám dobrovolníky na inteligenční hru. Jmenuje se to "Jak dlouho dokáží lidí prudit kvůli zápiskům, které si mohou jedním kliknutím skrýt".

    Ano, stačí učinit jediné kliknutí na "Blokovat" u kteréhokoliv komentáře p. Jílka a už neuvidíte ani jeho komentáře a ani jeho zápisky. Geniální to funkce. Akorát je na Ábíčku už několik let...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.1.2011 15:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    K tomu bych dodal, že se mi taky nelíbí zápisky některých lidí a neřeším to spamováním diskuzí, urážením dotyčného nebo psaním zápisků, kterými bych se snažil dosáhnout odchodu dotyčného.
    Dalibor Smolík avatar 26.1.2011 15:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Já zase hledám dobrovolníky na inteligenční hru. Jmenuje se to "Jak dlouho dokáží lidí prudit kvůli zápiskům, které si mohou jedním kliknutím skrýt".
    Hlásím se do hry jako první. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pavlix avatar 26.1.2011 16:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    A taky jak dlouho vydrží provozovatel serveru ABCLinuxu ignorovat účel serveru a nepomůže svým čtenářům lépe zpracovávat blogy.
    Ano, stačí učinit jediné kliknutí na "Blokovat" u kteréhokoliv komentáře p. Jílka a už neuvidíte ani jeho komentáře a ani jeho zápisky. Geniální to funkce. Akorát je na Ábíčku už několik let...
    Někteří čtenáři ABCLinuxu mají o portál zájem, takže chtějí vidět, jak portál vypadá opravdu, ne svou personalizovanou verzi, a snaží se, aby byl se všemi funkcemi včetně blogů dostupný i dalším, třeba i občasným nebo novým návštěvníkům, kteří ještě blokování neobjevili.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.1.2011 16:36 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    chces videt jak opravdu vypada a presto ho chces celej globalne zmenit aby vypadal jako tvoje vysnena personalizovana verze?

    dalsi, treba i obcasny a novy navstevnici jsou nesvepravny a potrebuji te aby jsi jim vybral co maji cist/videt?
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    pavlix avatar 26.1.2011 19:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    chces videt jak opravdu vypada a presto ho chces celej globalne zmenit aby vypadal jako tvoje vysnena personalizovana verze?
    Ne, díky.
    dalsi, treba i obcasny a novy navstevnici jsou nesvepravny a potrebuji te aby jsi jim vybral co maji cist/videt?
    To sis mě s někým spletl, já nejsem ABCLinuxu, a ABCLinuxu tohle samozřejmě dávno dělá, otázka je jenom jakým způsobem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.1.2011 20:49 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    otázka je jenom jakým způsobem.

    Volně přeloženo: ABCLinuxu má blogy, kde uživatelé mohou vyjádřit svůj názor. A správný způsob, jak vést blogy, je zrušit ty, které se tobě z nějakého důvodu nelíbí.

    Prostě další zm*d, co chce jenom naše dobro. Děkuji, vzít si ho nenechám.
    Quando omni flunkus moritati
    pavlix avatar 29.1.2011 20:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Volně přeloženo: ABCLinuxu má blogy, kde uživatelé mohou vyjádřit svůj názor. A správný způsob, jak vést blogy, je zrušit ty, které se tobě z nějakého důvodu nelíbí.
    Podobně volně přeloženo: Žirafa má krátké nohy.
    Prostě další zm*d
    Těší mě, já jsem pavlix.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.1.2011 01:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ano, jsi zm*d pavlix, ten, který ví, co je pro nás dobré. Mě netěší.
    Quando omni flunkus moritati
    pavlix avatar 30.1.2011 14:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Ano, jsi zm*d pavlix, ten, který ví, co je pro nás dobré. Mě netěší.
    Aspoň je vidět, kdo z nás má problém a kdo ne. A taky kdo z nás má aspoň trochu úroveň :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    27.1.2011 18:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    No, tohle je uhybání. Abíčko vypadá tak, jak vypadá když nezapnem jeho další funkce. A jak vypadá, to je důležité. Proč Ti (tykali jsme si?) tedy vadí "pruzení"? Jde vypnout. Pokud to zahltim reklamama tak také. Vlastně tam jde dát cokoliv.

    Jasně, Jílek není nic strašidelného, ale odbýt to poukazem na blokování se mi nezdá.
    vencour avatar 27.1.2011 18:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Joj, že jsem výš psal o humoru ... co mít seznam, žebříček největších prudičů? Už jsem to jednou spáchal :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    gtz avatar 27.1.2011 20:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Jenže to byl rok 2006 a dnes by bylo pořadí jistě ukrutně jiné. Myslí, že o přední lajny by si to rozdal někdo jiný.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    vencour avatar 27.1.2011 21:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru

    Jde o princip! Co mít žebříček (aktuální, za posledních 7 dní např.) a) nejvíce zablokovaných, b) zcenzurovaných lidí, c) blogů, ve kterých se nejvíce cenzuruje? Jako takové zrcadlo?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    gtz avatar 27.1.2011 20:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Já se k tomu nechci vyjadřovat, ani se mi nechce polemizovat proč. Ale návštěvnost s tím jistě bude mít něco společného.

    Kdyby tak někdo zavedl možnost vkládání více příloh příloh najednou nebo možnost editace již poslaného příspěvku pak bych to uvítal. Hodně by se ty flamy pročistily i doplnění části IP adres ke jménu neregistrovaných flamerů. Pak by bylo vidět kdo používá 10 a více nicků najednou.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kyknos avatar 26.1.2011 16:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hledaji se dobrovolnici na socialni hru
    Vzpomnel jsem si na jedno náhodné setkání ve Falloutu 2.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.