abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 267 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    kyknos avatar 9.11.2006 12:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    1% ?

    To se mi zdá málo.

    Když jsem si nedávno dělal statistiku mezi uživateli jedné zcela netechnické české "místnosti" na chatu, mělo linux 5 lidí z asi 60... Pravda, 2 z nich jsem k přechodu na Linux přesvědčil já.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.11.2006 13:24 kormus | skóre: 9 | blog: Blog | Praha/České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    No prý je to ještě méně než 1% (a věřím tomu);

    Já se snažím pohybovat ve světě Linuxu, takže jiný OS pro mě (občas) skoro ani neexistuje, ale bohužel (nebo ne bohužel? nebo je to normální?) znám i spoustu normálních lidí (z toho jsou třeba dvě třetiny vysokoškoláci), pro které PC = Windows (a to doslova)
    Valoun avatar 9.11.2006 15:38 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    9.11.2006 12:15 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    distribuce zalozena na torrentu by se mi libila. stacilo by spustit nejakou mrnavou instalacku a vsechno by se primo nainstalilo z torrentu.
    9.11.2006 12:18 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Tak kolik má windows? Aspoň takových 90%, ne? A 40% instalací je prý u nás nelegálních. Přitom nevidím žádné univerzitní mirrory :-) Jak se k nim proboha dostaly? A jak se šmarjápano dostaly ty legální k těm zbývajícím?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Max avatar 9.11.2006 13:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Kdyby najednou skokem vzrostl počet uživatelů na 50%, tak by určitě velké společnosti věnovaly do novým mirrorů apod. A proč? Měli by víc klientů => větší reklama => větší peníze => víc lidí/firem by chtělo podporu => další peníze. atd. Sice by asi první návaly neudržely, ale časem by se serverama vyrovnali nárokům. Ty nekomerční distribuce typu debiant atd. Tam nevím, komunita by možná dostala víc příspěvků, ale uměra by byla nepřímá a asi by se začal řešit jiný způsob šíření aktualizací apod., třeba přes ty torrenty. To by byl asi mnou předpokládaný následek takového skokového nárůstu. Ovšem to je jen teorie, ve skutečnosti se to snad ani nemůže stát (leda, že by MS udělal svoje hlavní zadní vrátka do visty a přišlo se na to, to by potom všichni utíkaly, hlavně firmy). Takže když se skokový nárůst konat nebude, tak vše je jen přirozený vývoj a vše se řeší postupem času. Servery se přikupují atd. Takže tam bych asi nějaký problém nehledal.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Dalibor Smolík avatar 9.11.2006 13:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Mám kolem sebe lidi, kteří rozumí počítačům, jsou schopni si vyměnit základní desky, paměti apod., nainstalovat systém a znají spoustu fíglů z oblasti Windows. Ale když jim (nezávisle, každému zvlášť) řeknu o tom, že by se mohli zajímat i o Linux, doslova se zpotili na čele a prohlásili: "proboha, to snad ne!" nebo "další systém se mi nechce učit, k čemu by mi to bylo"
    A to jsou lidé o 20 - 30 let mladší než jsem já!
    Připadalo mi, jako bych na ně hodil chcíplou myš :-) Nevím, odkud se ten odpor líhne a hlavně proč...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.11.2006 13:49 kormus | skóre: 9 | blog: Blog | Praha/České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Nevím jak u tebe, ale v mém okolí je to asi... tupost, lenost, nechuť objevovat (nezvědavost? divné slovo)

    Chápal bych, že to prostě nechtějí ... ano, jejich věc; ale jestli chce být někdo dobrý, tak se musí snažit si neustále rozšiřovat obzory - takže by třeba stačil jeden víkend, aby si stáhli nějaké LiveCD a prostě se na to "podívali" - a příště řekli "ne díky; nějak mi to nesedne"; ale ne jen to prostě tupě ignorovali
    Dalibor Smolík avatar 9.11.2006 13:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Souhlas. Ale je to ještě něco jiného než jen lenost a nechuť objevovat (ale ani pouhý nedostatek času): o těch lidech vím, že nejsou lenoši - tvrdě pracují a studují, mají další aktivity, tam zábrany nemají. Ale jak jde o Linux ...
    Zde zřejmě zapracoval tvrdě marketing jisté firmy, vytvořil během jednoho desetiletí takové tradice a způsob myšlení, jako by se jednalo o celá staletí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.11.2006 14:20 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    no ja znam soustu lidi co chtej pocitac pouzivat a ne se v nem vrtat.
    V podstatě nic nevím
    Dalibor Smolík avatar 9.11.2006 14:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    U takových lidí tomu naprosto rozumím. Ale lidé, které mám na mysli se v tom počítači stejně vrtají, instaluji, odinstalovávají, ale pod Windows .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.11.2006 15:35 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    takovejch nebude vic nez dve procenta:-)
    V podstatě nic nevím
    9.11.2006 19:43 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Taky takové lidi znám, je zajímavé že mají většinou na desktopu Linux :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 9.11.2006 21:55 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    o těch lidech vím, že nejsou lenoši - tvrdě pracují a studují, mají další aktivity, tam zábrany nemají. Ale jak jde o Linux ...
    Vy sam napisete takovouhle vetu a jeste stale to nechapete? Prave proto, ze tvrde pracuji, studuji a maji dalsi aktivity -- prave proto (plnym pravem) pouzivaji to, co jim vyhovuje, co jim poskytuje prostor pro praci a zabavu a zaroven nechava cas na ty dalsi aktivity... Rika se tomu "zebricek priorit".
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Dalibor Smolík avatar 9.11.2006 22:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Žebříček priorit? To je první věc, která mě pochopitelně napadla. Někdo rád chodí na ryby, jiný se hrabe v počítačích, třetí v ženských. Tomu rozumím. Ale ti lidé programují (třeba v Delphi..), píšou webové stránky apod. Pro tyto lidi by byla hračka pustit se do Linuxu - ale oni z toho mají vyloženě strach. Tenhle fenomén jsem měl ve svém příspěvku na mysli.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.11.2006 23:29 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    To není tím že by někoho tvrdě ničil marketing firmy MS. Je to tím že lidem nesmyslně linux vnucuješ i když o něj sami zájem nemají. Tím se pouze lidi odrazují. Pokud by někdo z lidí cítil potřebu vzdělávat se a poznávat jiné operační systémy, určitě by to udělal i bez toho aby ho musel věčně někdo k přechodu na linux ukecávat. Drtivému množství lidí prostě vyhovují Win XP a necítí nejmenší potřebu k přechodu na linux. Někdo zase nemá v linuxu alternativu pro jím užívané aplikace a další člověk hraje rád hry. Spoustu lidí odrazují stovky různých dister, protože v tom mají zmatek a nevědí co si o tom vlastně mají myslet. Těch důvodů je zkrátka spousta.
    Dalibor Smolík avatar 10.11.2006 09:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Pokud by někdo z lidí cítil potřebu vzdělávat se a poznávat jiné operační systémy, určitě by to udělal i bez toho aby ho musel věčně někdo k přechodu na linux ukecávat
    Ano, asi máte pravdu. V mém případě (jako technického antitalenta) to ale neplatilo. Někdo mi prostě Linux ukázal, jak běhá a jak se instaluje. Nic moc nepředvedl, Linux pro desktop byl v začátcích (koncem 90. let), ale nějak jsem si řekl, že by to do budoucna mohlo být ono.
    Bez této vyložené náhody bych se asi vůbec o Linux nezajímal. Věcí diskuze je, zda bych prodělal či vydělal. Ale tak to prostě v životě chodí ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.11.2006 14:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Hlavně že ty jsi neomezenej. Je mi z tebe špatně.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    9.11.2006 15:18 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    To chce kýbl...
    Baník pyčo!
    Filip Dominec avatar 9.11.2006 18:54 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Ze mne je ti stále taky špatně? Z koho ještě? :)
    9.11.2006 20:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Zatím nemám ten pocit :-D Naopak obdivuji tvůj zápal a nadšení pro svobodný software a jeho propagaci. Což ovšem neznamená, že se mi líbí všechno (nebo vůbec něco :-)) z GtTF.com. Prostě tě respektuju, ale v řadě věcí s tebou nesouhlasím.

    A špatně se mi dělá z těch, co kydají hnůj na ty, co se nemohou bránit (a je jedno, zda jde o jednotlivce či početnou skupinu lidí ("tupou masu")).
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Filip Dominec avatar 10.11.2006 08:25 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Mrzí mne, že řada lidí považuje GtTF za agitku nebo extremistický web. Zakládal jsem ho a vedu ho s jiným zúmyslem, než házet špínu na strýčka Steva nebo kohokoli.

    Zpočátku tam asi bylo pár nekorektních stránek, kvůli kterým si ten web udělal špatné jméno, což je škoda. Ačkoli mi nepřišla ani jedna nijak hrozná, dal jsem je pryč, protože někteří lidé jsou na to hákliví a webu to dělalo špatné jméno.

    Opravdu - rád bych věděl, co na GtTF zlepšit a co na něm je špatného. Není to podprahová agitka - je to web, který o sobě prohlašuje, že chce podpořit svobodný software. A to dělá užívaje . Je na tom něco špatně?
    Filip Dominec avatar 10.11.2006 08:27 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Píšu moc rychle :)

    ... To dělá užívaje zřejmě pravdivých informací včetně odkazů na zdroje a nikomu nic nevnucuje, pokud vím. ...
    9.11.2006 17:15 repli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    btw. s KDE neobjevujete nýbrž dobýváte. (Ve Winech můžete pouze prozkoumávat :( )
    9.11.2006 14:16 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Vymena pameti a zakladni desky je dnes hracka. Nepotrebujete k tomu ani manual. Lidi nectou ani knizky, tak proc by meli cist nejake manualy?
    kotyz avatar 9.11.2006 17:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    de to i bez manualu. vzit rozum do hrsti (pohladit ho po srsti) a pak kdyz to nepomuze tak metodou pokus/omyl a az pak sahat po manualu. ikdyz opacnym poradim by se asi usetrilo spoustu casu a problemu. ale preci nejsem blbec a bavi me se v tom vrtat, tak proc cist manualy no ne? ;-)

    aspon ja to tak uz leta praktikuju a manualy sem se moc mit rad nenaucil

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    9.11.2006 20:19 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    ...
    aspon ja to tak uz leta praktikuju a manualy sem se moc mit rad nenaucil
    Pokud se pohybuješ jen ve světě klasických domáchích počítačů, tak je to v pohodě. Jakmile se dostaneš k nějakým větším mašinkám tak u některých bez manuálu ani nenajdeš kde mají procesor, možná je ani neotevřeš (a když tak určitě ze špatné strany a budou na tebe místo procesoru koukat třeba ventilátory :-))
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    10.11.2006 11:14 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    V současnosti má linux na desktopu tak 1% podíl a to možná ještě přeháním.
    kde se bere tento odhad?
    hajma avatar 10.11.2006 11:44 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    pohled z okna - je na tom něco špatně?
    21 promarněných znaků
    Dalibor Smolík avatar 10.11.2006 11:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    No, mám takový nepříjemný pocit, že máte okna na správnou stranu ... :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.1.2007 15:57 petanu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    Jsem 100% adept na přechod z Win do Linuxu. V počítači se občas rád pohrabu, rád zkouším nové programy (pak přeinstalovávám Win, protože je to zaplácaný vším možným, pomalý a zmatený) a vadí mě, že Microsoft využívá své téměř monopolní postavení k předražování SW. Vyzkoušel jsem CD verzi Linuxu, líbí se mě a jsem tím nadšený, ale je to pro mě spíše hračka. Když budu uvažovat realisticky: spousta verzí = pro začátečníka zmatek a nejistá budoucnost (slyšíte, Linux to a ono a když se o něj začnete zajímat, zjistíte, že Linux vlastně neexistuje.Že je to něco jako rám v autě, který běžného uživatele v podstatě nezajímá a že to kolem toho rámu jsou jen takové organizace, které si tvoří na svým písečku to svoje vlastní autíčko. Najednou se z obrovského pojmu Linux stanou titěrné střípky čehosi. Začnete se ptát jak je to s podporou, programama, co když ta vaše verze brzo zanikne apod. Už v této fázi je z Linuxu něco úplně jiného, než co si člověk na začátku představoval, něco o co se nemá smysl dál zajímat.) Řekl bych, že 80% současných vlatníků PC, ho využívají podobně jako vysavač nebo kazeťák - zapnout, použít, vypnout. Většina lidí v mém okolí nemá opravdu potřebu cokoli nastavovat, hledat, instalovat, učit se. Chcou počítač pouze jednoduše využívat. Další věcí jsou programy. Sice existuje snad na vše alternativa, ale nevím jestli rovnocená. Obecně programy ve Win lépe vypadají a to je pro běžného uživatele důležitější než strohé okno, které si ale mohu přizpůsobit svým požadavkům. Vyzkoušejte napsat více než stostránkový dokument v Openoffice, plný grafů, obrázků, jejich obtékání a pod. a potom konvertovat do doc. Vznikne z toho chaos a vykládejte potom někomu, že to není vaše chyba. Ještě, že existuje PDF. Tak to je pohled průměrného uživatele - Linux začátečníka. Samozřejme, toto je jen první dojem, který když překonáte, zjistíte, že to stálo za tu námahu a úsilí. Jenže tento první dojem stačí k tomu, aby většinu lidí od linuxu odradil.
    teekey avatar 19.7.2007 21:42 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost linuxu (plky)
    bych to spise videl na licenci, otevrenost celeho systemu, to bude urcite jeden ze stezejnich duvodu, proc vysoke skoly a jim podobne instituce "dotuji" Linux (to sem vazne napsal?).

    Linux na desktopu asi prilis velke zastoupeni mit nikdy nebude, je to ten vecny boj s vetrnymi mlyny, jednak na Windows se decka skoli uz od zakladnich skol (tech par vyjimek, kde je Linux nema cenu ani zminovat), vsude na uradech jsou Windows + Microsoft aplikace diky cemuz ani statni sprava nijak vyrazne nebude prechazet na podstatne levnejsi reseni (trochu paradox kdyz je to za nase dane). Navic tady mame ty "skvele" hry, ktere pro Linux nijak moc nejsou, vsechno co vychazi je primarne pro Windows a jen obcas jde neco i pro Linux. To si myslim, ze je dulezite pro vetsinu beznych uzivatelu. Presvedcovat nekoho agresivne o duvodu zmeny nema smysl, stejne tak postrada smysl diskuse s pubescentem (co je to proboha za vyraz) ohledne alternativnich programu v Linuxu. On ma svuj warez, ktery nepouziva, ale ma jej a to je to hlavni.

    sem to vzal asi zase spatnym smerem, ale clovek se na moment zamysli a hned pise, to nedela nikdy dobrotu :) Podle me je Linux (osobne pouzivam Mandrivu) o volbe a ne o nejake svobode a otevrenosti. Proste pouzivam co chci a co mi vyhovuje, to je hlavni rozdil oproti Windows :))

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.