abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 4
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Rozcestník

    čištění displeje a dva obrázky z přírody

    17.6.2006 14:29 | Přečteno: 1763× | non-IT

    Můj Alcatel OT 535 je už dva měsíce po záruce, tak jsem si řekl, že se nic nestane, když ho rozeberu. Postupoval jsem podle návodu na mobilmanii a vyčistil jsem display od prachu.

    zaprášenej displej

    Taknějak jsem doufal, že až ho dám zase dohromady, tak se spraví jedna věc, co mě štve. Asi před tejdnem jsem promazával smsky a asi mi během toho promazávání nějaká zase přišla a telefon se s tím nevyrovnal. Od té doby ukazuje ikonku nepřečtené zprávy furt. Vzhledem k tomu, že po zběžným pohledání na netu jsou všechny návody, manuály atd. za prachy, tak mi asi nezbude, než s ním někam zajít, aby mi ho zresetovali.

    Telefon je to jinak relativně dobrej, i když mi přijde dost línej v lezení v menu. 1-2 vteřiny na zobrazení telefonního seznamu mi přijde dost. Hry stojej za houby a další jsou jen za $$. Javu to nemá, jenom nějakej brutálně proprietární systém, kterej není dostupnej ani developerům her. Ti maj k dispozici jenom soft.emulátor. Na druhou stranu přežil pád ze 3 metrů na dlažky. Ale stejně bych si příště radši pořídil nějakej jednoduchej černobílej - volání, sms, budík - nic jinýho s tím stejně nedělám, když nepočítám 2x použití GPRS. Hlavně aby to reagovalo hned a dlouho vydrželo na baterku.

    Na ruku mi vlezla Klopuška mravenčí - Myrmecoris gracilis, s ulovenou mšicí.

    Klopuška mravenčí

    Na lavičce na hřišti jsem si všiml dřevokazné houby, na netu jsem si dohledal, že se pravděpodobně jedná o kropilku - Dacrymyces minor.

    kropilka        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.6.2006 14:47 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    nechapu proc vsichni museji mit supernadupany telefony, kdyz vyuzijou 3% z jejich funkci a ani nevedej, jak se tomu vypina zvoneni. hlavne ze to museji kazdy den nabijet. kdyz musim ja nabijet telefon jednou za 14 dnu, tak mi to zkazi naladu :-D. od telefonu chci jen moznost volani, prijmani a odesilani sms, budik a telefonni seznam. vse ostatni je mi na nic.
    17.6.2006 14:55 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    co máš za telefon?
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    17.6.2006 15:47 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    Conyx avatar 17.6.2006 15:30 Conyx | skóre: 5 | blog: c-blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    souhlas, ja mobil stejnak skoro nepouzivam, jediny co po nem chci je to, aby dlouho vydrzel (bez nabiti), odolnost vuci okolnimu prostredi a SMS + hovory :-)
    17.6.2006 16:25 RTOS | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    Souhlas, moje C55 mi dokonale vyhovuje.
    In God We Trust, Inc.
    Cubic avatar 17.6.2006 15:36 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    mam OT735i(v podstate to same + mizernej fotak a java) a s displayem je to stejny...uz jsem mel parkrat naslapnuto na rozebrani ale nakonec jsem is to rozmyslel. Prach tam zustane dokud ho nevyhodim. Spokojenej s nim docela jsem. Jedine co mi trochu vadi je ze se z telefonu pres infra neda krome vizitky nic poslat

    Mam sice javu ale vyzkousel jsem par aplikaci s ruznymi vysledky a vykaslal se nani, uz jsem ji pul roku nepoustel. Hry co tam byly od vyroby jsem dohral a smazal. Ale gprs jsem docela vyuzil - pres infraport jsem s nim pul roku chodil na net.

    dokud ho neztratim/nebude mi ukraden/nezkolabuje tak mi asi zustane

    mimochodem, jednou se mi taky na necem zasekl a pomohlo drzet dlouho (20s?) tlacitko na vypinani
    17.6.2006 18:18 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody

    Kdybych "měl prachy", tak bych si nekupoval novej mobil, ale radši starou dobrou Nokii 3330 nebo 5110, s těmito telefony mám dobré zkušenosti. A už jen operátora Eurotel, vám něco řeknu: jsem byl něco jako hledačem BTS, tak jsem začal monitorovat která síť je nejlepší, samozřejmě to vyhrál Eurotel (perfektní), na druhém místě Oskar (v té době), a nejhorší T-Mobile (kterýho bych osobně nakopal do prdele a poslal do pekla, sítě úplněj humus - tady v západních čechách).

    Teď používám SE T230, stačí mi to, už jsem byl extrémě blýzko k tomu, abych ho prodal a koupil Nokii 3330, nakonec sem si to rozmyslel a šel na pivčo

    Sagem - Nejlepší signál, málá výdrž hardwaru
    Nokia - Starší modely jsou různé, převážně ale dobré (protože je v nich NetMonitor;)
    Siemens - Ukrutně odporné problémy s firmwarem a uživatelskou pamětí, asi 3x jsem reflashoval (a vymazal EEPROM) ale nakonec sem to nevydržel a prodal kámošovi za 6kilek. Doma se válí ještě 2 poškozené kousky...
    Motorola - Jednička v hardwaru, very, very goood
    Ericsson (T10) - Dobrej telefon, ale s baterkou jsou problémy (nutno kupovat nové ve velkém)
    -EOF-

    David Watzke avatar 17.6.2006 18:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    No, IMHO je nejhorší Eurotel a T-Mobile a vede Vodafone. A telefony... Nokia má good vydrž baterky, Siemens naopak... No a Ericsson... pro mě hrůza, příšerný na psaní SMS.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.6.2006 19:47 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    Co prosíím? že je nejhorší eurotel? Radši nemá cenu abych ti něco dokazoval, protože je to můj názor (zkušenost, znalost), nechci rozpoutat flame, ale...
    1. Eurotel má skvěle stavěné a na nastavené sítě (BTS,BSC etc...vše ok)
    2. Vodafone pracuje převážně v pásmu DCS (1800MHz), což pro mě vesničana je nežádoucí, ale jinak síť dobrá.
    2. Pravda, Ericsson má hrůznej soft, ale já to vždy myslím z principu - hardware, technologie a tak...
    Fakt nic proti, jen můj názor:-)
    Josef Kufner avatar 17.6.2006 18:31 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    Siemens - Ukrutně odporné problémy s firmwarem a uživatelskou pamětí, asi 3x jsem reflashoval (a vymazal EEPROM) ale nakonec sem to nevydržel a prodal kámošovi za 6kilek. Doma se válí ještě 2 poškozené kousky...
    Nemáš náhodou S55? celkem by se mi hodil na náhradní díly :-D (kryt, klavesnice, vibrator, nejaky cudliky a tak vselijak)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    17.6.2006 19:48 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    Nemám, bohužel. Možná pomůže aukro.cz nebo se zeptat někoho kdo mobily odblokovává (často je totiž zmrví k nefunkčnosti)
    Luk avatar 17.6.2006 20:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    S55 mám já. A absolutně si na něj nemůžu stěžovat. Pořizoval jsem ho tehdy hlavně kvůli GPRS (býval ve své době bezkonkurenční), ale používám ho poměrně důkladně k volání i jiným činnostem (včetně různých javových programů). Baterka i po někdejší brutální zátěži (GPRS průměrně 12 hodin denně po dobu 9 měsíců) pořád drží a nenabíjím častěji než jednou za 6 dní. Za co bych ale zabíjel, je klávesnice - hůř použitelná snad ani nejde vymyslet.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.5.2009 09:56 Matouš_KH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody

    Taky jsem lovcem BTS, tady je to ovšem úplnej opak . Nejlepší pokrytí má Paegas, za ním Oskar a EuroTel je na tom s pokrytím  nejhůř ( okolí  Kutné Hory a Kolína).

    Dřív jsem lovil s NK 7110, ta bojužel dosloužila tak jsem si koupil v bazaru NK 3410, ta má výhodu, že podporuje i pásmo E-GSM takže na některejch kopečkách tu chytám BTS z Prahy ( jinde EGSM Eurotel nepoužívá, a v Praze je jich pár).

    JiK avatar 17.6.2006 19:12 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody

    Telefon

    Setkavam se (kupodivu i u vcelku vzdelanych lidi) s nazorem, ze v telefonech je implementovano takzvane 'kurvitko', tedy jakasi sofistikovana soucastka, ktera zpusobi, ze po roce az dvou ho prestane jit pouzivat, a to ne z fuvodu mody, barevnych displeju a jinych, zbytechynch extraburtu, ale proto, ze se zacne blbe dobijet, malo vydrzi, zkape bez varovani a podobne.

    A nakup a vymena baterky za novou pry moc nepomuze. Ja se s tim nesetkal, nicmene pritelkyne si prave pred par mesici koupila novou baterku a prekvapive, nepomohlo. Takze uvazuje o novem mobilu...Zazili jste to taky?

    Myslite si, ze podobne 'kurvitko' ve firmware ci hardware mobilu existuje anebo aspon muze existovat, nebo je to nerealny jev z rise mytu a legend, neco jako existence Anicky a Johanky, ci jinych duchu a pohadkovych bytosti??
    David Watzke avatar 17.6.2006 19:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    Já to zažil se Siemensem A55 - nová baterka a byla stejně na hovno... buď kurvítko, nebo jsou všechny Siemensí baterky prostě na hovno :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.6.2006 19:51 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    Hardwarově možná, ve firmware ne. Kurvítko je celej mobil, asi volí takové součástky (stačí jen jedna "schválně" špatná), aby si člověk musel koupit mobil novej. PS: Mám Nokii 720 (NMT), ale tam žádné kurvítko není, vše funguje (baterka je ale mrtvá), jen ten Eurotel zrušil hlasové tarify v síti NMT (svině, asi měsíc před oznámením sem si telefon koupil:)
    Josef Kufner avatar 17.6.2006 19:58 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    S tímhle můžu jen souhlasit, až na jeden detail. Netýká se to zdaleka jen telefonů ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    17.6.2006 20:11 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    I počítačů... ledniček... mikrovlnek... Kdo bydlí na konečným "uzlu" elektrické sítě, stejně musí měnit každým rokem zařízení:-D Nevíte někdo čím to může být, že mě jede počítač bez poruch celých 6 let a kamarádi, co mají nové počítače už museli dohromady 3x měnit zdroje a základní desky? (njn, podpětí, že by se vztahovalo jen na nové počítače?).

    Slišeli jste o tom, že se připravují čipy přímo do počítačů, které budou sledovat uživatelovo práci (nezávisle na hw) a odesílat data nejspíš rádiovým spojením? Někde jsem to četl, to by byla pruda mít to přímo v procesoru.

    Bluebear avatar 18.6.2006 00:41 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: čištění displeje a dva obrázky z přírody
    Slišeli jste o tom, že se připravují čipy přímo do počítačů, které budou sledovat uživatelovo práci (nezávisle na hw) a odesílat data nejspíš rádiovým spojením? Někde jsem to četl, to by byla pruda mít to přímo v procesoru.

    To mi připadá trochu nepravděpodobné, protože na tak nízké úrovni (uvnitř procesoru, chipsetu nebo tak) nemá ten čip moc šanci zjistit, co uživatel, resp. programy, vlastně dělají. Z pohledu hardwaru je to jen přesýpání bajtů mezi pamětí, registry, apod.

    Smysl by to dávalo, kdyby ten "bonzovací" čip byl například součástí disku (i tak by měl ale potíže s filesystémem), a nejraději grafické karty, protože tak by viděl, co přesně se děje na mmonitoru, a to už stojí za to.

    Další možnost, která je koneckonců už částečně implementovaná, je mít bonzovací software v operačním systému a hardware, který na tom spolupracuje například tím, že umožňuje číst určitá data, chrání bonzovací software před reverzním inženýrstvím apod.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.