abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 955 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    10.6.2006 13:51 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    LOL. No jo no Pražáci... To my na vesnici na hovna serem. :-))))
    Luk avatar 10.6.2006 14:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Dobře. Řekni mi, kde bydlíš, a já vezmu svého psa, aby ti to udělal přímo před dveře, když ti to nevadí :-D

    Jasně, když je to někde v přírodě, tak neřeknu. Ale na ulici, v parku, u hřiště apod. to po svém psovi nechá ležet jen ten největší dobytek.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.6.2006 14:14 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Samozřejmě s autorem blogu souhlasím a taky sem mu dal hodnocení 3. protože je málo lidí co dokáže říct svůj názor. :-) Svoji reakci jsem udělal protože na vesnici je příroda, kde si mužu běhat se svým psem jak chci, kde chci a bez náhubku (:-))). Takže jenom lituji lidi co žijou ve městech, co řešej za problémy, a to i tedka sebe, protože tedka v něm žiju také. :-)
    10.6.2006 14:35 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Ten chlap udělal chybu. Hovno měl nechat ležet a vás si nevšímat.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.6.2006 14:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tak až vás uvidím v kaluži krve na ulici, tak vás taky nechám ležet a nebudu si ničeho všímat.

    Ne, tohle přeháním, ale nechávat hovna na ulici a ještě se chovat jako hulvát... no, to se bohužel vidí často - těžko říct, co s tím dělat :-(
    10.6.2006 14:58 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tobě by nevadilo, když by bylo pískoviště, na který bys chodil se svým dítetem, pokálený od psů?
    10.6.2006 15:05 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    No kdybych se já (nevědomky, samozřejmě) nějak provinil a někdo na mě něco pořvával, tak taky nešel chybu poníženě odčinit. Řvounovi bych ještě zamával a poradil mu, že to může udělat sám.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.6.2006 17:52 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    No jasně, ale tady by se o nevědomosti dalo dost pochybovat. Ještě když mu navíc hajma řekl, kdejsou pytlíky k dispozici.

    Kdybych já samozřejmě něco nevědomky (ne)udělal a někdo by na mě hned vyjel, taky bych se na něj asi vybod, případně mu šel říct svoje, ale tady...

    Zkrátka těžko říct, když jsem u toho nebyl, ale podle toho, jak je to tu popsaný je myslím právo na straně hajmy. ;o)

    BTW. Už jsem u nás v Třinci viděl jinačí vyfintěný slečinky, který naprosto bez problému sebraly po svých psích miláčcích výkaly, to jsem tehdy fakt docela čuměl. :o)
    12.6.2006 11:22 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tak to je smutne :-( ... Tady nejde o ponizene odcineni, ale o napraveni sve chyby. Samozrejme, ze lze cloveka upozornit kulturnim zpusobem, ale na typky, co nechavaji kalet sve psy u detskeho hriste to fakt slusne nejde... Tva reakce je asi na urovni cloveka, ktery omylem srazi cyklistu a z mista ujede, protoze mu prece nepujde ponizene pomoci...
    θηριον ειμι
    12.6.2006 11:43 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Napravení své chyby? A kdo sbírá hovna po ptácích a lesní zvěři?
    12.6.2006 12:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tvůj pes je pták, nebo lesní zvěř ;-)? Původně jsem si myslel, že tě baví tady trolovat o hovně (doslova), ale teď mám pocit, že slovo jako zodpovědnost (majitele za své zvíře) ti vůbec nic neříká.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.6.2006 12:57 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Já neredukuji odpovědnost na hovno. ;-)
    12.6.2006 13:33 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    A ti, kteří prosazují jejich uklízení snad ano? ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.6.2006 13:38 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tak se mi to jeví.
    12.6.2006 13:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    To, že i psí hovno je součástí zodpovědnosti tedy podle tebe znamená, že se odpovědnost na hovno redukuje? To snad ne :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.6.2006 13:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Hovno do zodpovědnosti neřadím. Ty jsi sem napsal příspěvek s těmtito slovy:
    slovo jako zodpovědnost (majitele za své zvíře) ti vůbec nic neříká.
    Když napíšu něco o zúžení zodpovědnosti na hovno, nemůžeš se divit.
    12.6.2006 14:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    A co tam teda patří? Kde je hranice, za kterou už projevy tvého zvířete do tvojí zodpovědnosti nepatří, alespoň podle tebe? Nikdy jsem nepsal, že se zodpovědnost vztahuje jen na hovno, ale o tom, že i to hovno do ní (imo) patří.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.6.2006 14:49 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Je třeba se o psa starat - dávat mu jídlo, vychovávat jej, venčit jej, hrát si s ním.
    14.6.2006 15:03 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    OK, čili za svého psa jsi odpovědný pouze tehdy, když neprovede nic špatného? Kdyby tvůj pes někoho pokousal (což je s kálením po ulici srovnatelné -- také něco poškodí a také je to jeho projev), tak ty za to neneseš odpovědnost? A když píšeš, že jsi zodpovědný za jeho venčení, pak si troufám tvrdit, že kálení tvého psa je součástí venčení a tudíž tvou zodpovědností...
    θηριον ειμι
    15.6.2006 07:29 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Kousání a nekousání spadá pod výchovu. A přirovnání koukousání od psa ke kálení po ulici bych od rozumného člověka nečekal. Toť vše.
    15.6.2006 12:28 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Ovsem uklizet fekalie po svem milackovi patri take pod vychovu -- pod vychovu slusneho majitele psa...
    θηριον ειμι
    10.6.2006 16:18 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Kolem pískovišť chodím se psem nerad, neb jsou tam střepy, nedopalky a jiný odpad.
    10.6.2006 16:44 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Nemluvím o tobě jako o tom, kdo by tam toho psa vodil. Ptal jsem se tě, jestli by ti bylo jedno, když bys se svým malým dítětem chodil na pískoviště/hřiště posraný od psů.
    10.6.2006 17:11 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Je potřeba děti hlídat, aby nesbíraly smetí ze země.
    JiK avatar 10.6.2006 17:25 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Premyslim, zda Ti fakt nedochazi, ze detske hriste se jmenuje "detske hriste" a ne "psi hajzly" z urciteho, vcelku jasne stanoveneho duvodu.....
    Luk avatar 10.6.2006 18:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Jemu to samozřejmě dochází. Akorát chce prudit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.6.2006 18:06 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Nevím, jestli mé příspěvky lze označit jako pruzení. Spíš mám tento pocit z původního zápisku. Ale možná jde jen o špatný vliv televize. :-)
    Luk avatar 10.6.2006 20:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Výroky jako "Ten chlap udělal chybu. Hovno měl nechat ležet a vás si nevšímat." nebo "Je potřeba děti hlídat, aby nesbíraly smetí ze země." lze v tomto případě považovat za pruzení.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.6.2006 17:33 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Jsi při smyslech? Jak můžeš takovou věc vůbec říct? Dětské hřiště je na to, aby si na něm hrály děti ne? Nebo ti přijde normální, že tam nějakej blbec přitáhne psa, nechá ho se tam vysrat a odejde? Jak by to prosím tě vypadalo, když by bylo takovýchhle idiotů víc?

    Nevěřím, že to myslíš vážně :o) Jestli ano, tak tedy přeji ti, nechť cesta tvá dlážděna je výkaly psími a to po dobu přiměřenou, než ti dojdou ty nesmysly, které jsi tu říkal.
    10.6.2006 17:50 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    jezisi marja, samozrejme ze si dela legraci. Copak nejsme v Cechach aby nekdo nepoznal, ze si nekdo chce zatrolovat?

    Navic #Tom diskutuje sokratovskym stylem - t.j. misto odpovedi nadhazuje dalsi problemy a otazky, aby partnery vybudil k premysleni. Na servru jako abc to vlastne neni tak spatne. Sokrata sice Atenane utloukli, protoze uz to nemohli snaset, ale zde, mezi akademiky by to mohlo fungovat. Samozrejme mu nelze oponovat tak stupidne, jako "co by jsi ty delal, kdyby jsi byl s deckem na hristi ..."
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    10.6.2006 17:57 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tak to je #Tom asi špatnej Sokrates, mě moc k přemýšlení nevybudil. ;o) Pokud jde o nechávání výkalů třeba na pískovištích a argumentování tím, že se mají děti hlídat, aby nesbíraly bordel ze země, tak ani to mi jako nadhazování dalších problémů nepřipadá. ;o)
    Samozrejme mu nelze oponovat tak stupidne...
    Holt já už se takhle stupidní narodil, no... ;o)
    10.6.2006 17:58 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tohohle dealera se drž, evidentně má opravdu hodně kvalitní matroš.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.6.2006 17:43 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tři otázky k zamyšlení jako odpověď na JiKův příspěvek č. 24 a příspěvek č. 25 Martina Petra:
    1. Kde jsem napsal, že psi mají být přednostě voděni na dětská hřiště za účelem kálení?
    2. Hrají si děti jen na dětských hřištích?
    3. Je potřeba děti hlídat, aby nesbáraly smetí ze země?
    10.6.2006 18:00 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    1. nikde

    2. ne

    3. ano

    Tak jsme se zamysleli. :o) Můžeme se vrátit od toho, co jsi neřekl, k tomu, co jsi řekl? ;o)
    10.6.2006 18:04 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    S tím souhlasím.
    11.6.2006 00:14 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    A určitě taky budeš souhlasit s tím, že tahle debata je doslova o hovně. :o)))
    11.6.2006 00:56 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    :-D Tak jest.
    10.6.2006 15:28 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Jste dalsi dukaz toho, proc je Cesko takovy bordel. :-( (obrazne i doslovne)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Heron avatar 10.6.2006 15:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Souhlas!
    10.6.2006 15:56 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Proc mate takovy odpor k prirodni veci? Vim, ze je to ostuda nechat psa zaneradit nejake detske hriste, ale uvedomte si, ze to hovno zmizi driv a setrnejc, nez treba takovy obal od tatranek, ktere neci male dite odhodilo.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.6.2006 16:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tak na ulici seberte obal a potom hovno - můžete porovnávat :-)
    10.6.2006 16:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    To je pravda. Ještě jsem nikdy neviděl, aby někdo nadával hňupům plivajícím na zem a odhazujícím odpadky (třeba vajgly, papírky a tak). Kvůli hovnu si však kdekdo otvírá hubu. Je to vidět i v televizi, novinách a na všelijakých plakátech. Hovna vadí, ostatní odpad většinou ne.
    belisarivs avatar 10.6.2006 16:27 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tak zkus slapnout na vajgl a do hovna. Co by jsi si vybral? Ja teda radsi to prvni.

    O esteticke strance nemluve (tim nemyslim, ze vajgly jsou kdo vi jaka nadhera, ale ikdyz je teda ostuda ze je nekdo takove prase, ze se mu nechce ujit tech par kroku ke kosi, tak mi to porad prijde prijatelnejsi).
    IRC is just multiplayer notepad.
    10.6.2006 16:32 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Já se dívám pod nohy, takže se mi ani jedno nestává moc často. :-) Největší zásoby vajglů jsou na zastávkách šaliny. Sice po zákazu kouření se jejich přísun omezil, ale z kolejiště hned tak nezmizí. Nejdřív při výměně kolejí.
    12.6.2006 11:03 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Apoň je podle nich poznat, kde bývají dveře ;)
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    10.6.2006 19:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Hovna vadí, ostatní odpad většinou ne.
    Co to meleš? Nejenže to není pravda, ale hlavně to s tím nesouvisí. Že jsou lidi prasata a zahazují spoustu jiných odpadků, přeci neznamená, že by bylo v pořádku nechávat ležet i hovna.
    10.6.2006 19:40 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Vadí mi, že pokud se někdo stará o nějaký odpad ve svém okolí, jsou to většinou ona hovna, jež jsou ze všech škodlivá nejméně, zmizí velmi rychle sama, navíc prospívají trávníku, jejich vyhazování do popelnic tedy představuje spíše škodu, nehledě na zbytečně znečištěný a vyhozený předmět užitý k jejich přenosu do popelnice.
    10.6.2006 19:42 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Dneska prostě perlíš ;o)
    Josef Kufner avatar 10.6.2006 20:29 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    S tím trávníkem je to pravda. Nejlíp je to vidět najaře, když to všechno taje. Jak vyrazí tráva, tak na místech, kam psi chodějí víc je trávník dvakrát tak hustý. V centru prahy jsou psí výkaly opravdu nechutný, ale na sídlištích, kde jsou trávníky jsem za poslední 4 měsíce potkal na chodníku snad jen jednu nebo dvě hrmoádky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    10.6.2006 20:43 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Nejlíp je to vidět najaře, když to všechno taje. Jak vyrazí tráva, tak na místech, kam psi chodějí víc je trávník dvakrát tak hustý.
    Ano, ovšem po třech až čtyřech měsících rozkladu pod sněhem. V létě se sice rozloží o něco dříve, ale rozhodně nepočítej s tím, že to bude pryč za dříve jak měsíc a půl (při současném přísunu čerstvých kousků).

    Další otázka je, zda chceme trávníky pro psy, nebo pro lidi (jsem pro druhou možnost ;-)).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 22:02 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    S tim si dovolim polemizovat. Doma mame malou zahradu a velkeho psa a radeji hovna sbirame co nejrychleji, aby nam nespalila travnik.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    10.6.2006 22:12 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    To je právě ten nepřekonatelný rozdíl mezi vlastní zkušeností a ... a tím ostatním :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 19:57 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Prospívají trávníku? No, já chápu, že na sídlištích žádný pěstěný anglický pažit nebývá, ale schválně zkus nějakému zahrádkáři navrhnout, že mu psí výkaly zlepší kvalitu trávníku :-D

    Problematika hnoje je totiž malinko složitější, než to, že "pejsek položí svůj "dáreček" a ono se to časem rozloží".

    BTW: než budeš argumentovat přírodními procesy, tak si uvědom, že trávník na sídlišti, na němž se vyprazdňuje X psů není tak čistě přirozené prostředí a v přírodě by taková koncentrace psích výkalů na tak malém prostoru nastala jen velice těžko ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 20:27 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Postrádám definici sídlištního trávníku, přirozeného prostředí a také jasný závěr... :-)
    10.6.2006 20:56 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Sídlištní trávník je trávník, který se vyskytuje mezi paneláky na sídlištích (OK, může to být i mezi normálními obytnými domy). Není udržovaný jako například anglické trávníky, které jsou chloubou majitele :-).

    Přirozené prostředí je takové, v němž by se o psi nestarali lidé. Situace je komplikovanější v tom, že i psy lidé stvořili. Rozhodně by v daném prostředí existovalo méně psů na daleko větším prostoru, než je tomu dnes.

    Závěr je jednoduchý. Potencionální přínos psího exkrementu pro trávník a jeho kvalitu je více než diskutabilní (to je věta, co? :-D). V situaci, kdy máme málo psů na velké ploše nějaký být může, což už neplatí v situaci, kdy těch psů je hromada a dělí se o malou plochu. Rozhodně bych nějakou prospěšností raději neargumentoval. Jediné, na čem se shodneme, že ostatní bordel je ještě horší, ale to neznamená, že se psí hovínka nemají uklízet (je to část zodpovědnosti, kterou na sebe přijmu jako majitel psa).

    Omlouvám se, že to není moc formální a akademické. Je to pouhé empirické pozorování člověka, co už nějakou tu desítku let pravidelně likviduje výkaly svého psího miláčka (ovšem ne na sídlišti, to je fakt) a má s nimi zkušenost takříkajíc z první ruky (včetně pozorování různých fází rozkladu) ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 21:35 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Na druhou stranu z toho neplyne, že se psí hovínka mají uklízet. :-)

    Ještě může nastat případ, kdy někde vede chodník a tráva tam není, třeba ve středech měst. Nepřítomnost zeleně je vada sama o sobě. Hovna tam ničemu neprospějí, ale také ničemu neuškodí, lze se jim vyhnout mnohem lépe než na trávě, protože jsou lépe vidět. Jejich trvanlivost je však obvykle menší než na trávníku, protože jsou obvykle odstraněna úklidovou službou spolu s ostatním nepořádkem.
    10.6.2006 21:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Na druhou stranu z toho neplyne, že se psí hovínka mají uklízet. :-)
    Ne to plyne pouze z mojí letité, pravidelné a poměrně důvěrné zkušenosti s nimi. I na ně samozřejmě můžeš zkoušet řečnické obraty a trénovat si na nich logiku, definovat jim jejich potencionální škodlivost v porovnání s ostatními odpadky, případně v závislosti na jejich umístění (chodník versus trávník), jako v této diskusi, ale z mojí prosté životní zkušenosti plyne, že hovno je hovno a hezkými řečičkami se obalamutit nedá. Jednodušší bývá je prostě uklidit, než o tom sáhodlouze debatovat :-D. Jediné, co totiž umí je smrdět, rozkládat se a živit generace much.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luk avatar 10.6.2006 20:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Tobě vyhovuje, když ti to smrdí pod nosem? A nevadí ti, že se v tom množí různé mikroorganismy, které pak mouchy roznášejí po širém okolí? Ale třeba jsi přírodní člověk a takové věci považuješ za bezproblémové :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.6.2006 21:14 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Pro mě to není problém. ;-)
    kyknos avatar 11.6.2006 14:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Fascinuje me, jak tu mistni fasoun obhajuje hovna na ulicich :))) Jen tak dal, humoru neni nikdy dost.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.6.2006 14:44 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Já už jsem se bál, že tady bude dneska nuda. :-)
    10.6.2006 20:42 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Se mnou se chtel porvat jeden ozrala, co odhodil plastovy kelimek od piva do krovi a ja se jej slusne zeptal, proc to nehodi do kose.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    10.6.2006 16:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Pokud by bylo v příspěvku napsáno "jsem", byl by v pořádku. ;-)
    belisarivs avatar 10.6.2006 16:21 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Presne tak. Studuju v Brne (20. mam statnice, ajaj) a kdyz vidim, kolik se tam vali vykalu (obzvlaste po odtati snehu je tam toho mraky) nebo jak rika kamos - min, tak se mi chce zvracet.

    Taky mi vadi jak se vsude vali odpadky. Ano nejsem takovy charakter abych se je vydal sbirat, ale taky nejsem takove prase abych, pokud se netrefim do kose, to tam nechal lezet.

    Nevim jak na zapade (treba ve Svycarsku), ale predpokladam, ze to tam v takove mire zdaleka neni.

    To jakou ma nas narod moralni uroven je priserne, ne to, ze za zapadem zaostavame ekonomicky.

    Mame proste jeste porad hodne co dohanet.
    IRC is just multiplayer notepad.
    10.6.2006 16:42 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    svycarsko, zapadni nemecko, severni italie a rakousko mozna, ale spanelsko, francie a jizni italie je jedna velka skladka. o vychodnim bloku ani nemluvim. a vajgly na zastavce vypadaji romanticky :-D http://sweb.cz/koffr/pic_0097.jpg
    12.6.2006 09:37 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Vajgly na zastavce jsou imho naprostej humus, ale Class 66 je peknej kousek, to uznavam. Ale na 749 006-3 u mě nemá, to je srdeční záležitost :-)
    Godot používá GNU/Hurd.
    10.6.2006 16:47 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Hlavně že by chtěl, aby byli všichni hrdí na svou vlast a národ... ;o)
    Luk avatar 10.6.2006 17:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Já hrdý jsem ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.6.2006 17:12 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Já ne :-D
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.6.2006 17:34 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Já po tomhle už taky moc ne ;o)
    Luk avatar 10.6.2006 18:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Řekl jsem vlast a jazyk. Nikoli národ, a už vůbec ne lid. A o některých lidech ani nemluvě :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kyknos avatar 11.6.2006 14:44 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    ani na vlast a uz vubec ne na jazyk
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 11.6.2006 14:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    "A ve vlastní zemi k sobě budem jako cizí, láska k vlasti nadobro zmizí, zapomenem země česká, že je domov náš..." (Orlík: S.O.S.)

    Škoda. Cizincem ve vlastní zemi bych být nechtěl :-(
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 15:06 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    To já taky ne, ale rozhodně to nepotřebuji dokazovat vlasteneckými písněmi z Orlíku ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    11.6.2006 15:09 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Trocha osvěty nikdy nezaškodí. :-)
    11.6.2006 15:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Já spíše nejsem ten správný™ vlastenec a proto mě věci typu Landa, nebo Orlík spíš odpuzují.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    11.6.2006 15:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Nikde není napsáno, že správní vlastenci musí poslouchat Landu či Orlík. Ale některé texty se mu opravdu podařily. :-)
    Luk avatar 11.6.2006 15:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Také nejsem ten správný vlastenec. Cizince nevyháním, proti "jiným rasám" nic nemám, neřvu "Kdo neskáče, není Čech...", jsem schopen se stydět za vlastní národ. Ale písničky od Landy nebo Orlíku si poslechnu docela rád, i když s řadou tam zaznívajících věcí nesouhlasím.

    Ale prostě jsem rád, že jsem v této zemi a mluvím tímto jazykem. I přes to, že to občas přináší mnohá negativa. Proto říkám "jsem hrdý...", ale není to nic militantního.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 15:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Souhlas až na toho Landy, prostě ho nemám rád a jeho muziku neposlouchám z principu :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    11.6.2006 16:03 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Nechápu, že se někdo dokáže stydět za národ. Stydíte se taky za lidi, kteří jsou třeba stejně vysocí jako vy? Stydíte se za Němce, Mexičany nebo třeba Bhútánce?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    11.6.2006 16:06 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Někdy se člověk může stydět za některé své spoluobčany. Ale za svůj národ se nestydím nikdy.
    11.6.2006 16:10 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Ale já se asi začnu stydět, že jsem si ty Feynmanovy přednášky z fyziky stáhl zrovna od tebe :-D
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    11.6.2006 16:41 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    :-)
    11.6.2006 16:45 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Wow, nebyly by ještě někde k dispozici, prosím? Já uvažuju, že bych si ty knihy koupil, ale rád bych se na to nejdřív podíval.
    11.6.2006 16:47 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Cesta vede přes můj profil. Ale jsou pouze v angličtině. České vydání, pokud vím, nikdo zatím nekopíroval. To má také tři svazky a každý stojí 500 Kč.
    11.6.2006 17:12 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Čupr, díky moc! Už jsem si to stáhnul...
    Luk avatar 11.6.2006 16:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Trochu přeháním, ale na český národ jako celek opravdu nemohu být hrdý - už proto, komu je jeho velká část ochotna dát svůj hlas ve volbách. I když Němci to měli v jistém období ještě mnohem horší.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 17:38 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Landa je jednoznacne fuj. Kdyz uz neco takoveho chcete, poslouchejte NSBM ;-)
    Copak toho není dost?
    11.6.2006 20:00 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    To je snad trochu rozdíl, ne? NS :ú
    11.6.2006 20:09 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Rozdíl to je, kdyby to bylo stejné, tak neříkám, že je to lepší než Landa :-)
    Copak toho není dost?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.6.2006 18:09 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Podle toho co jste o dotycnem napsal bych cekal, ze se vy*ere vedle toho psa :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    10.6.2006 19:39 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    což by s mojí postavou aktivního piškvorkáře
    Nejen za aktivního piškvorkáře dávám za 3 :-D. Což mi připomíná, proč musíme platit poplatky za našeho psa, když on se vyprazdňuje zásadně v lese, nebo na zahradě a ani na jednom z těch míst město úklid exkrementů nezařizuje - že bych si nechal proplácet úklid na zahradě? :-D.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 20:06 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Copak pes, to je ještě svým způsobem rozumné stvoření, naučí se spoustu věcí (dokonce i to kde a do jisté míry i kdy například dělat ta hovna) a lidi je většinou tahají na vodítku.

    Ovšem vyhláška co by nařizovala mít na vodítku malý děti není a přitom by byla mnohem přínosnější než starost o psy a jejich hovna.
    Copak toho není dost?
    10.6.2006 22:03 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Já bych to udělal takhle: vzal bych lopatičku z pískoviště, nabral howno a pořádně ho po něm švihl! :-) Je to prase!
    11.6.2006 10:05 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Btw. víte co toje - je to černé, má to čtyři nohy nohy, jednu hlavu a jednu ruku? Dobrman utíkající z dětského hřiště :-)

    Tak mě napadlo, že to asi nebylo Eurohřiště, kde si to dítě hrálo, že? Ty musí být totiž oplocené.
    Only Sith deals in absolutes.
    11.6.2006 10:34 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Oni jeste v praze jsou nejaky detsky piskoviste? Neni to tak davno co jsem videl v televizi jak je nicili, ze neodpovidaj nejakejm debilnim predpisum, asi nebyl pisek dostatecne zlutej nebo co.

    Ac tedy komunisty povazuju za zradce a vrahy, musim uznat, ze za jejich vlady bylo tohle v pohode, ostatne jako rocnik 83 si to jeste pamatuju, minimalne ten dojezd par let po revoluci. U kazdeho panelaku bylo hriste, prolejzacky a v ramci jarniho uklidu se to vsechno cistilo a opravovalo. My jsme chodily taky...

    Vim ze moje mama (jelikoz delala ve strojirenskym podniku) zaridila vyrobeni prolejzacek, a ze byly pekny. Na jare je chlapi zabetonovali a deti si hrali hezkejch par let. No a pak prisel nejakej parovod nebo co (rok 1997 nebo kdy), mile prolejzacky prekazely (coz by mi ani tak nevadilo), ale misto toho aby je tam po stavbe zase vratili, tak je nekdo ztopil (rozumej ukrad). Je to asi 3 dny co jsem nahodou sel kolem a neveril jsem vlastnim ocim. Z mist kde jsme si jako deti hrali (2 piskoviste, louka, prolejzacky) zbyl jen humus, 2 uplne zarostly piskoviste a mozna jedna prolejzacka z tech 4 co tam byly.

    Vzdycky mi to pripomene jednu pisnicku: "A co děti? Mají si kde hrát?..."

    Mymu prckovi je zatim necelej rok, ale pristi leto, to bude jarni brigada. Bydlim ve starsim cinzaku, na louce je jakys takys piskoviste, spis jen rozsypana hromada pisku. Mam v planu to ohradit nejakou lavickou, aby se pisek nemichal s hlinou a prolejzacky svarime s tatou.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    11.6.2006 10:39 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    A pak se na těch prolejzačkách nějakýmu dítěti něco stane a půjdeš si pěkně sednout do kriminálu.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    11.6.2006 10:53 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    To je fakt. Tohle by možná spíš chtělo nechat na nějakých profících. U nás ve městě dřevěný prolízačky dělala nějaká firma. Možná by to bylo bezpečnější pro obě strany nechat to na někom, kdo se tím živí. Přece jenom posvařovat nějakou prolézačku není problém, ale udělat ji jakž takž bezpečnou už taková sranda není.
    11.6.2006 20:08 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Ano spravne... Na jedne strane jsou lidi kteri dokazi kafrat, doporucovat kdovico a na konec to dopadne tak ze prolejzacka stejne nebude protoze to je na dlouho, chce to urcite stavebni povoleni a je to drahe a vubec kdesi cosi. Hlavne ze bude tvoje dite v bezpeci a zavreny doma.

    Nebo proste nazhavim strejdu googla, najdu navody na nejaky rozumny prolejzacky a deti si budou mit kde hrat.

    Kazdy mas svuj nazor, urcite podlozeny fakty a spravny, nikomu ho neberu a nebudu na toto tema dal diskutovat, stejne je to OT.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    11.6.2006 20:39 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Ano spravne... Na jedne strane jsou lidi kteri dokazi kafrat, doporucovat kdovico
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    11.6.2006 21:26 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Ten mě tak vytočil, že jsem ještě furt naštvanej. Kdybych si moh tady zanadávat, to by mi určitě pomohlo, ale grrrrrrrrrrrrrrr.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.6.2006 11:14 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Za pravdu se nejvic zlobí, co?
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    12.6.2006 16:49 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Odpověď na "ztracenou reakci".

    Jelikož jsem vyrůstal napůl na vesnici a v lese, mám na prolejzačky trochu jiný názor, než ty. Zbytek útlého mládí jsem strávil na klasických železných sídlištních prolejzačkách. Ano, někteří si vyrazili zuby, ale stejně mléčné, takže to tak nevadilo. Ale naučili jsme se jakýsi odhad na to, co můžeme, a co ne. Stejně nejoblíbenější bývalo hrát si na předmětech, které vůbec jako prolejzačky projektované nebyly. Opravdu nepmatuji si, že bych slyšel o někom konkrétním, že by se zmrzačil na prolejzačce.

    Stejně tak by se ti asi nelíbila představa sedmiletého dítěte se sekerou v ruce. V našem oddíle to bývala běžná praxe. Nikdo si nic neuseknul, pravda občas si někdo někde udělal sečnou ránu, ale to spíše ti starší, kteří již měli pocit, že jsou machři a všechno umí.

    Prostě myslím, že je lepší, když díte vyrůstá v mírně nebezpečném prostředí, jelikož pak nenastane efekt Alenky v říši divů, když se náhodou octne v reálném světě.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    12.6.2006 17:19 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Zajímavý psychologický rozbor, vskutku. Takoví Sparťané (ne ti fotbaloví) by jím byli určitě nadšení.

    Leč já takhle své děti (až je budu mít) vychovávat nehodlám. To opravdu ne. Výchova ve stylu "co tě nezabije, to tě posílí" je myslím celkem naprd.

    No nic, máme zkrátka každý svůj názor. Když už tu máme teda tu demokracii :o)
    JiK avatar 14.6.2006 09:51 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    ...Výchova ve stylu "co tě nezabije, to tě posílí" je myslím celkem naprd...
    S uctou, ale zcela zasadne nesouhlasim.
    12.6.2006 13:35 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Proč ses naštval Zdeňku? Promiň ale já si teda fakt myslím, že tyhle věci by měli mít na starosti lidi, kteří tomu rozumí.

    Nehledě na to, že pokud by se někdy mému dítěti při hraní si na takovéhle amatérské prolézačce něco stalo, tak co bych měl jako podle tebe dělat? Jít ti poděkovat za to, že si mají děti kde hrát? Zkus se vžít do téhle situace, kdy se tvé dítě na cizí prolézačce vážně zranilo (nedejbože! samozřejmě doufám, že se to nestane). Ty bys "autora" nehnal k soudu? Ještě by ses ho zastal?
    12.6.2006 13:42 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Fakt se za sebe stydím, když vidím, že ostatní se dokáží ovládat a chovat se velice rozumně. Zatímco já vždycky vybouchnu. Měl bych na sobě zapracovat.

    Tobě přeju, abys nikdy nemusel vstoupit na půdu ČVUTu :-) Já se z tohohle serveru raději na nějaký čas stáhnu. Budu trénovat sebeovládání.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.6.2006 13:57 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    No já zrovna vzorem sebeovládání a rozumného chování nejsem, to mi věř. Když se občas (nebo spíš často?) ****** tak (bohužel) nadávám docela slušně a pak mě to mrzí... Na internetu se ale ovládám, kdo ví, čím to je :o)

    Díky za přání, taky doufám, že tam nikdy nebudu muset vstoupit :o) Ale kdyby náhodou jo, tak se mi prosím nesměj ;o)

    A nikam nechoď, jinak tu nebude taková sranda :o)
    25.2.2010 14:33 pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za psí * přes držku
    Hnusný čoklaře mlátit po držce,a pejsánkovy něco dobreho!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.