abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 275 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník

    Google chrome screenshoty

    4.9.2008 02:02 | Přečteno: 1722× | Jiné | poslední úprava: 4.9.2008 02:19

    Jelikož jsem tu narazil na pár blogů o google chrome, rozhodl jsem se ho zkusit.

    Buhužel google je stále v dobách 32bit procesorů a tak jsem musel vyzkoušet 32bit verzi. Na zítra však plánuji sestavení 64bit verze ze zdrojáků (samozřejmě se bavím o verzi pro Windows). Na Windows Vista jsou samozřejmě taby také součástí rámečku okna, ale na rozdíl od verze pro Windows XP není rámeček vykreslován aplikací, ale je to nativní rámeček Visty. Prohlížeč je to na beta verzi výborný. Určitě je lepší než IE (i ve srovnání s IE8B2) - což je i Opera, Konqueror, Firefox a spousta jiných :-) Velmi chválím vlastnost každý tab = zvláštní proces (btw, IE8 bude mít každý tab = zvláštní thread, což je prakticky nanic, protože thready si klidně můžou vzájemně "bordelovat" data), i za cenu vyšší paměťové náročnosti (jelikož mám 8GB, tak mě pár mega nemůže rozhodit).

    Jediná věc, co mi chybí je "hladké" posunování obsahu stránky a nemožnost rolovat stránku prostředním myšítkem, kdy se tam zobrazí takový ten křížek a pohybem kurzoru se roluje stránka. No ještě bych ocenil oddělený search bar, ale jinak spokojenost. Přikládám pár screenshotu z Visty + screenshot na porovnání s FF3 s glasser pluginem (aero rámeček) a hide menubar pluginem. Výsledkem je jen o asi 5px rozdíl výšky toolbaru.

    Update

    Výbornou vlastností je také možnost chytit záložku a přesunem mimo okno je z ní možné vytvořit okno nové a možnost přesunu záložek mezi okny (ale to druhé umí i FF3, možná i 2, ale dodnes jsem si toho nevšiml :-))

    Update 2

    Pro rejpaly: pod tou záložkou warez mám založen jediný web - http://www.rlslog.net/ a samozřejmě tam stahuju 720p a 1080p filmečky ... platím přece licenční poplatky státu z každého DVD, HDD, flashky. Až to zruší, přestanu je stahovat :-)

    Update 3

    A nebyl bych to já a ani můj zápisek, kdybych neřekl, že linux je sra*ka a je nepoužitelný pro běžného uživatele :-)

           

    Hodnocení: 16 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Google chrome screenshoty, obrázek 1 Google chrome screenshoty, obrázek 2 Google chrome screenshoty, obrázek 3 Google chrome screenshoty, obrázek 4

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vain avatar 4.9.2008 06:37 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    update 3: a nebyl bych to já a ani můj komentář, kdybych se nezeptal, a komu to cpeš?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    25.10.2008 10:43 barama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Google Chrome je prostě super, stáhl jsem ho tady a jako nemůžu si stěžovat, není vůbec velkej protože si všecko sám stáhne z internetu při instalaci, toe je taky jedna z výhod.
    4.9.2008 06:41 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Stahování filmů je neetické, ať už tomu říkáš jakkoliv. Ten hlavní problém totiž spočívá v tom, že ze záznamových médií neplatíš licenční, nýbrž autorské poplatky.
    make menuconfig, not war!
    4.9.2008 09:37 insider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    definuj NEETICKE, nebo tady nezvan...
    4.9.2008 13:56 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Neetické je takové chování, které nechci, aby někdo dělal mně, a tak ho odmítám dělat i já někomu jinému. Třeba roznášení pomluv, ať už oprávněných nebo nikoliv.
    make menuconfig, not war!
    4.9.2008 14:42 Zdeněk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Neeticke mi pripada, ze stat vybira poplatky (jendo pro koho) za zaznamove media na ktere si ukladam sva vlastni mnou vytvorena data. I za blby papir na ktery napisu babbicce dopis zaplatim. Na druhou stranu mi za to zakon dava moznost vytvorit si legalne kopii (skoro)libovolneho dila.
    5.9.2008 06:49 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Neeticke mi pripada, ze stat vybira poplatky (jendo pro koho) za zaznamove media na ktere si ukladam sva vlastni mnou vytvorena data. I za blby papir na ktery napisu babbicce dopis zaplatim.
    Skoro souhlasím, až na to „jedno pro koho.“
    Na druhou stranu mi za to zakon dava moznost vytvorit si legalne kopii (skoro)libovolneho dila.
    Já vím, že je to legální, ale etické mi to nepřipadá.
    make menuconfig, not war!
    5.9.2008 09:48 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Já vím, že je to legální, ale etické mi to nepřipadá.
    To je váš názor, podle mě to je naopak zcela etické a morální.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Jardík avatar 4.9.2008 09:39 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    No tak to de přímo autorovi, tak to chápu z toho názvu :-) No a jestli to jde nějaký dementní skupině, která si to nechá (SOA, SAO, čo jak se to jmenuje), je mi úplně fuk.
    Věřím v jednoho Boha.
    4.9.2008 13:57 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Nejde to přímo autorovi. A to, že je ti to fuk, mi přijde trochu sobecké.
    make menuconfig, not war!
    4.9.2008 16:22 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Ta skupina je OSA. A to, že jsou ty poplatky přinejmenším neslušné (jejich (i)legálnost by chtěla hlubší právní analýzu - vždyť je to jasná presumpce viny), je asi jediná věc, ve který s tebou je možné alespoň částečně souhlasit.
    kotyz avatar 4.9.2008 09:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Neeticke ale legalni (zatim). Takze nevidim problem.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.9.2008 13:58 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Ano, ale já tam problém vidím – ten autor z toho jaksi nic nemá, ačkoliv si dal práci s tvorbou díla, takže ho vlastně okrádáš o jeho čas, který strávil tvorbou, a o peníze, které by za to IMHO měl dostat.
    make menuconfig, not war!
    4.9.2008 14:47 Zdeněk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    At autor apeluje na zmenu autorskeho zakona. Nebo at vstoupi do organizace ktera podle nazvu a zakona haji jeho prava (a ty penize mu da).
    5.9.2008 06:50 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    At autor apeluje na zmenu autorskeho zakona.
    A proč on? Vždyť ten autor se sporem mezi tebou a OSA nemá nic společného, tak proč by to měl řešit?
    Nebo at vstoupi do organizace ktera podle nazvu a zakona haji jeho prava (a ty penize mu da).
    Nepřišel jsem na žádnou organizaci, která by tyto požadavky splňovala, protože tím, že vstoupí do OSA IMO žádné peníze nedostane, nebo jenom naprosté minimum, které ztráty na pirátství nahradit nemůže.
    make menuconfig, not war!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.9.2008 12:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Takže se máme na jednu stranu nechat oškubávat výpalným, ale pak nemáme svých zákonných práv využít, protože by to bylo neetické?
    4.9.2008 13:45 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Tebe totiž oškubává OSA, zatímco ty oškubáváš samotného autora. To je to samé jako kdybys jako majitel obchodu odmítl platit dodavateli za zboží s tím, že jsi zaplatil výpalné mafiánovi.
    make menuconfig, not war!
    4.9.2008 14:49 Zdeněk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Oskubava nas stat. Ja bych OSE klidne odmitl zaplatit, jenze ona ma za sebou zakon. Stejne jako ja, kdyz mam doma stovky kopii pro osobni potrebu.
    5.9.2008 06:51 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Stovky? Kolik jsi zaplatil za média za celý svůj život, a o kolik desítek tisíc přišli autoři za stovky pirátských kopii, které máš doma?
    make menuconfig, not war!
    5.9.2008 09:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Stovky? Kolik jsi zaplatil za média za celý svůj život, a o kolik desítek tisíc přišli autoři za stovky pirátských kopii, které máš doma?
    To kolik člověk zaplatí ročně za média, flashkarty, disky, tiskárny, atp. rozhodně není zanedbatelná částka. Ale co je hlavní, jsou to zcela reálné peníze, oproti _potenciální_ ztrátě autorů jejíž vyčíslování je více než pochybné. Vážně si myslíte, že dotyční by si všechny ty filmy, atp. skutečně koupili? Jste naivní...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    5.9.2008 13:56 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    To kolik člověk zaplatí ročně za média, flashkarty, disky, tiskárny, atp. rozhodně není zanedbatelná částka.
    Zanebatelná není, ale taky není statisícová.
    Ale co je hlavní, jsou to zcela reálné peníze, oproti _potenciální_ ztrátě autorů jejíž vyčíslování je více než pochybné.
    Vyčíslování je zcela OK. (Počet stažení)*(cena lístku)=ztráta. Jednoduchá aritmetika s nějakou odchylkou těch, kteří dílo šíří i přes vypalování, a ne jenom stažením.
    Vážně si myslíte, že dotyční by si všechny ty filmy, atp. skutečně koupili? Jste naivní...
    Tak si to neměli stahovat, když by na to nešli. Ten, kdo si film (nebo jiné dílo) stáhne, má reálnou možnost si ho prohlédnout, a většinou to taky i udělá. Pro dosažení stejného efektu by si ho správně koupit musel. Když něco ukradneš, těžko ti před soudem uznají, že jsi nezpůsobil žádnou škodu, protože tu věc vlastně nepotřebuješ. Když přelezeš přes plot na koncert (což je vlastně zcela totožná situace – nevzniká fyzická škoda), tak kapele která tam hraje taky škoda vznikne, ať už ji máš rád nebo tam jdeš jenom z donucení.
    make menuconfig, not war!
    5.9.2008 14:49 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    V prvé řadě se nejedná o krádež, ale jen o porušení autorského zákona. To je _velmi_ podstatný rozdíl. Když něco ukradneš, danému člověku ta věc fyzicky chybí, nemůže jí dál využívat. Když něco zkopíruješ, nikomu nic nechybí, vzniká jen jakási potenciální virtuální škoda, o jejímž významu (a skutečné hodnotě) se dá úspěšně pochybovat.

    Stejně tak když přelezeš plot na koncert a poslechneš si písničku, tak také k žádné krádeži nedochází. To je naprosto absurdní představa. Ovšem v tomto případě dojde k narušení práva vlastníka pozemku, zkrátka neoprávněný vstup na pozemek (pozemek je fyzicky reálný, nikoliv virtuální).

    Autorský zákon (copyright) není žádné svaté právo, jeho původní význam (proč vůbec vznikl) byl dosti rozdílný, dneska je dle mého názoru silně zneužíván a pod tlakem různých pochybných "mafiánských" organizací (jako je OSA, RIAA, MPAA a další) dochází ješke k dalším nesmyslným omezením. Je nutné, aby došlo k jeho revizi. Přečtěte si knihu Free Culture od Lawrence Lessiga (případně český překlad Svobodná kultura, ten ale ještě není zcela dokončen), pak možná lépe pochopíte moje myšlenky (ale samozřejmě vám můj názor nevnucuji).

    Btw. že máme zákonem dané právo na kopírování autorských děl pro osobní potřebu je jen a jen dobře.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    5.9.2008 18:14 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    V prvé řadě se nejedná o krádež, ale jen o porušení autorského zákona. To je _velmi_ podstatný rozdíl. Když něco ukradneš, danému člověku ta věc fyzicky chybí, nemůže jí dál využívat. Když něco zkopíruješ, nikomu nic nechybí, vzniká jen jakási potenciální virtuální škoda, o jejímž významu (a skutečné hodnotě) se dá úspěšně pochybovat.
    To o krádeži bylo jenom připodobnění. Doufal jsem, že je to dostatečně jasné a pochopitelné.
    Stejně tak když přelezeš plot na koncert a poslechneš si písničku, tak také k žádné krádeži nedochází. To je naprosto absurdní představa. Ovšem v tomto případě dojde k narušení práva vlastníka pozemku, zkrátka neoprávněný vstup na pozemek (pozemek je fyzicky reálný, nikoliv virtuální).
    A když se koncert koná na pozemku tvého příbuzného? Ten by tě tam určitě pustil, no ne? Takže stačí mít práva ke vstupu na pozemek a je to OK?
    Autorský zákon (copyright) není žádné svaté právo, jeho původní význam (proč vůbec vznikl) byl dosti rozdílný, dneska je dle mého názoru silně zneužíván a pod tlakem různých pochybných "mafiánských" organizací (jako je OSA, RIAA, MPAA a další) dochází ješke k dalším nesmyslným omezením. Je nutné, aby došlo k jeho revizi. Přečtěte si knihu Free Culture od Lawrence Lessiga (případně český překlad Svobodná kultura, ten ale ještě není zcela dokončen), pak možná lépe pochopíte moje myšlenky (ale samozřejmě vám můj názor nevnucuji).
    Knihu jsem četl už dávno. Já si moc dobře uvědomuji, že ty zákony nefungují nejlépe, ale dokud platí, je třeba je dodržovat. Taky někdy nesouhlasím např. s omezením rychlosti na některých silnicích, ale i přesto tam těch třicet pojedu.
    Btw. že máme zákonem dané právo na kopírování autorských děl pro osobní potřebu je jen a jen dobře.
    Ale to neznamená, že je to fér vůči autorovi. Když autor řekne, že za zhlédnutí se má platit, tak je to jeho svaté právo a mělo by se platit. Když jsou vám peníze milejší, nemusíte jeho výtvor shlédnout/poslechnout, můžete ho ignorovat.
    make menuconfig, not war!
    Josef Kufner avatar 5.9.2008 17:49 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Vyčíslování je zcela OK. (Počet stažení)*(cena lístku)=ztráta. Jednoduchá aritmetika s nějakou odchylkou těch, kteří dílo šíří i přes vypalování, a ne jenom stažením.
    Nezapomeň ještě odečíst ty, kteří by si to nekoupili, protože by jim to za ty peníze nestálo, ale zadarmo se kouknou. Odhaduju, že takových bude více než 90 % stahujících.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    5.9.2008 18:12 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Přečtěte si, prosím, i zbytek toho příspěvku. Můj názor je v něm vysvětlen dostatečně.
    make menuconfig, not war!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.9.2008 15:06 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Jenže takhle je to zákonem udělané :-)
    5.9.2008 06:51 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Proto jsem na začátku napsal, že je to neetické, a ne, že je to nelegální.
    make menuconfig, not war!
    5.9.2008 09:58 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Jak už jsem vám psal výše, dle mého názoru je to zcela etické. Jde jen o úhel pohledu.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    5.9.2008 13:58 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Ano, je to úhel pohledu. Jako autor byste to však stoprocentně viděl jinak.
    make menuconfig, not war!
    4.9.2008 21:43 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Já osobně nemám morální problém na tuhle situaci napasovat klasické rčení o vraždě na tyranu. Ani ten nejmenší.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    5.9.2008 06:50 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Znovu – ty máš problém s tím, že tě někdo (OSA) okrádá na poplatcích za média, a tak si vyléváš svůj vztek na někom, kdo za to nemůže, a okrádáš ho o poplatky nikoliv za médium, ale za dílo, které je právoplatně jeho.
    make menuconfig, not war!
    5.9.2008 09:20 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Ale to přece není můj problém :-) Autorské poplatky z médií jdou organizacím, které zastupují právoplatné vykonavatele autorských práv, takže můžu důvodně předpokládat, že ti na tom nejsou biti. Jestli je v objemu peněz z autorských poplatků a ze skutečného "zakoupení" díla nějaká disproporce, nejsem to já, kdo by ji měl řešit.

    P.S.: ledacos si kupuju, nejradši hudbu od kapel, které si svá CD produkují samy. A za ledacos bych nezaplatil ani kdyby mne na nože brali :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    5.9.2008 13:57 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Ale to přece není můj problém :-) Autorské poplatky z médií jdou organizacím, které zastupují právoplatné vykonavatele autorských práv, takže můžu důvodně předpokládat, že ti na tom nejsou biti. Jestli je v objemu peněz z autorských poplatků a ze skutečného "zakoupení" díla nějaká disproporce, nejsem to já, kdo by ji měl řešit.
    Nemusíš ji řešit. Stačí neokrádat autory o jejich peníze, které si za své dílo zaslouží.
    P.S.: ledacos si kupuju, nejradši hudbu od kapel, které si svá CD produkují samy. A za ledacos bych nezaplatil ani kdyby mne na nože brali :-)
    Já to mám zcela stejně. Ale i tak mi přijde hnusné a příživnické si věci, za které „bych nezaplatil ani kdyby mne na nože brali,“ stahovat nebo kopírovat, a vymlouvat se na to, že když bych za to stejně nezaplatil, takže nikomu vlastně žádná škoda nevznikla, jako to dělá pan xm.
    make menuconfig, not war!
    5.9.2008 14:04 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Nemusíš ji řešit. Stačí neokrádat autory o jejich peníze, které si za své dílo zaslouží.
    Taky ji neřeším, jestli je tu někdo, kdo "okrádá" autory o jejich peníze, jsou to distributoři a různé okradmé svazy. Protože…
    Já to mám zcela stejně. Ale i tak mi přijde hnusné a příživnické si věci, za které „bych nezaplatil ani kdyby mne na nože brali,“ stahovat nebo kopírovat, a vymlouvat se na to, že když bych za to stejně nezaplatil, takže nikomu vlastně žádná škoda nevznikla, jako to dělá pan xm.
    … to není žádná výmluva, nýbrž čirý fakt. A ukazuje se, že někteří autoři to už pochopili.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    5.9.2008 18:18 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Nechápu. Jestli to má něco do činění s autory, kteří svoje dílo poskytují pod copyleft licencí, tak je důležitý ten fakt, že jsou to jenom někteří, ne všichni, takže k dílu ostatních se musí i nadále přistupovat jako k chráněnému majetku.
    BTW já vím, že nahrávací a distribuční společnosti si nechávají dost peněz, ale to nemá s pirátstvím nic společného, takže je to tady OT.
    make menuconfig, not war!
    Luk avatar 4.9.2008 06:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    btw, IE8 bude mít každý tab = zvláštní thread, což je prakticky nanic, protože thready si klidně můžou vzájemně "bordelovat" data
    Opravdu? Co jsem četl, tak by měl používat samostatné procesy. Žil jsem v tom, že už teď má IE 7 jednotlivé taby v různých vláknech.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Jardík avatar 4.9.2008 09:33 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    To já nevím, někde jsem četl, že to jsou "isolated threads", teď jsem zase někde viděl, že se jedná o procesy ... těžko říct.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 4.9.2008 09:42 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Tak jsem našel toto:
    Like Chrome, IE 8 uses multiple, discrete processes to isolate and protect each tab's contents. However, while Chrome takes a purist approach and literally launches a new process with each opened tab, IE 8 uses more of a hybrid model: It creates multiple instances of the iexplore.exe process but doesn't specifically assign each tab to its own instance. Thus a look at Task Manager under Windows will show an equal or greater number of Chrome instances than running tabs, whereas IE 8 will generate a fewer number of instances -- for example, six copies of iexplore.exe to support 10 discrete tabs -- and share them among the running tabs.

    How these two variations on a theme will hold-up in the real world remains to be seen. My take is that Google's purist approach will ultimately prove more robust, but at a cost in terms of resource consumption. In fact, both Chrome and IE 8 stretch the limits of current PC hardware by gobbling up enormous amounts of RAM while saturating the system with lots of concurrent execution threads.
    Zdroj: pcworld.com.
    Věřím v jednoho Boha.
    andree avatar 4.9.2008 10:31 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    neviem, ako maju vymyslene - ale ak by kazdy novy prazdny tab zabral 30 MB v ram, tak by som povedal ze to je pekne blby napad s tymi procesmi (=snad tie procesy zdielaju aspon nieco)... ako ano - je urcite lacnejsie nechat bezpecnost, nech sa o nu stara OS, miesto aby to riesili vyvojari browseru - ale je to fajnova amaterina :o))
    Luk avatar 4.9.2008 10:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Ty procesy samozřejmě skoro všechno sdílejí (nesdílejí jen ty paměťové stránky, které se změnily nebo které se alokovaly za samostatné existence procesu). To, co každý zabere navíc (oproti tomu, kdyby to bylo všechno v jednom), dělá poměrně málo. Je to stejné jako třeba u Apache (s mpm_prefork), kde běží každá relace v samostatném procesu, aniž by to mělo (oproti mpm_worker nebo mpm_event) výrazně vyšší spotřebu paměti.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.9.2008 13:53 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    ak by kazdy novy prazdny tab zabral 30 MB v ram
    Vypadá to, že nový proces se vytvoří až s načtením nějaké stránky, takže prázdné taby tě nemusí stresovat. A jestli můžu věřit about:memory, tak při otevření GMailu a Google Readeru (já vím, jenom dva taby, ale na nic jiného to nepoužívám…) je paměťová náročnost srovnatelná s Firefoxem 2 (a vlastně o něco lepší).
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Luk avatar 4.9.2008 10:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Hmmm, takže u toho IE 8 je to něco jako mpm_worker u Apache. Tedy IE 8 šetří nějaké prostředky, ale zase když spadne jeden tab, vezme s sebou např. jeden další.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 4.9.2008 06:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Výbornou vlastností je také možnost chytit záložku a přesunem mimo okno je z ní možné vytvořit okno nové
    Tohle Opera umí už dávno ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Quimby avatar 4.9.2008 07:14 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    A Safari taky ;)
    Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
    Jardík avatar 4.9.2008 09:41 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Nojo, nikdy jsem si nevšiml ... proč se s tím nechlubí, je to dobrá featura :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    4.9.2008 07:18 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Co je to za theme? Vypadá to úplně jako Visty!
    andree avatar 4.9.2008 09:29 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    to asi bude tym, ze pouziva taku tu speci distribuciu - jehoVisty... :-D
    Jardík avatar 4.9.2008 09:35 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Vždyť to jsou Visty! Teda vlastně Vista! Víc jich nemám.
    Věřím v jednoho Boha.
    eXces avatar 4.9.2008 11:45 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    update: obojí umí firefox i verze 2
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    Jardík avatar 4.9.2008 12:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Já když ve ff3 vytáhnu tab z okna, tak mi akorát na ploše vytvoří zástupce na html stránku, co je v tabu.
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.9.2008 15:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    A nebyl bych to já a ani můj zápisek, kdybych neřekl, že linux je sra*ka a je nepoužitelný pro běžného uživatele :-)
    A nebyl bych to já a ani moje reakce na tvůj zápisek, abych nenapsal, že je to jen další výkřik zoufalce :-D Neboj, jednou ti ten Linux někdo pořádně vysvětlí, takže se ho naučíš používat i ty...

    ...snad to bude i dřív, než si pro tebe přijde Reiser :-D :-D :-D
    otasomil avatar 4.9.2008 16:25 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google chrome screenshoty
    Tak tak.
    Kdyz se mu neco nelibi at si to dobastli a nekeca. No a pokud to neumi tak si ma dat win kde mu to neni umozneno.
    A fertig
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.